PDA

Volledige versie bekijken : Vaatwasmachine laten installeren

Brainsick01
24 februari 2019, 03:06
Beste

Ik zou graag een vaatwasmachine laten installeren. Ik woon momenteel in het huis van mijn grootmoeder maar zij heeft steeds de afwas met de hand gedaan.. Ik doe dit nu ook al een half jaar maar ik ben het ondertussen kotsbeu :p .. Het vraagt gewoon te veel tijd en een kleine vaatwasmachine van 400 euro kan er wel af.. Ik zie het als een investering (meer tijd voor andere zaken).

Ik heb ondertussen Vandenborre en Coolblue gecontacteerd met de vraag of er iemand kan langskomen om eens te kijken of het überhaupt mogelijk is om een vaatwasmachine te installeren.. Zij zeggen dat het niet mogelijk is en dat er enkel iemand langskomt om (gratis) de vaatwasmachine te installeren (na aankoop dus). Nu vroeg ik mij af of ik het risico kan nemen van gewoon een vaatwasmachine te kopen en dan te zien wat de installateur zegt tijdens de dag van installatie? Ik heb een aan- en afvoer onder de gootsteen staan natuurlijk. Kan het vaatwasmachine gewoon op deze buis aangesloten worden (met zo'n T-buis)? Er staat wel geen stopcontact onderaan de gootsteen (in de kasten) .. Is dit een probleem?

Ik ben zelf absoluut niet technisch aangelegd en ik wil eens horen of iemand goede tips voor me heeft .. Ik wil echt wel stilaan een vaatwasmachine laten installeren. Een loodgieter opbellen om even te vragen of een vaatwasmachine geinstalleerd kan worden, vind ik ergens een beetje belachelijk.. Hulp van ouders is momenteel niet mogelijk wegens familiale ruzie.

Alle input wordt geapprecieerd! Bedankt!

Tonerider
24 februari 2019, 04:20
Beste