PDA

Volledige versie bekijken : Gloednieuwe games in Game Pass?

Kenneke10
5 december 2018, 17:36
Vraag me toch af waarom die games zo goed als gratis te spelen zijn met xbox gamepass, bij xbox moet je nauwelijks nieuwe games kopen zitten heel wat toppers in die zelf nog niet uit zijn zoals forza horizon 4 nu deze..

Koonut
5 december 2018, 17:51
Dat is nu eenmaal wat Microsoft nu nog moet doen om aantrekkelijk te zijn.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk

Big Boss
5 december 2018, 18:06
Vraag me toch af waarom die games zo goed als gratis te spelen zijn met xbox gamepass, bij xbox moet je nauwelijks nieuwe games kopen zitten heel wat toppers in die zelf nog niet uit zijn zoals forza horizon 4 nu deze..Microsoft is stilletjes bezig om een zeer grote bibliotheek van games te hebben(bc is ook heel belangrijk voor hen). en hun bedoeling is om binnenkort (volgende generatie...) Een soort van Netflix van games te hebben. Daarom dat ze ook met die cloud bezig zijn om op elk divice je games te kunnen spelen... Als het aantal abo's toeneemt op gamepass, dan gaan ze binnenkort daar geld op verdienen...

Koonut
5 december 2018, 19:12
Verdient Microsoft eigenlijk al geld aan hun gamedivisie?

moeder_theresa
5 december 2018, 22:37
Dat is nu eenmaal wat Microsoft nu nog moet doen om aantrekkelijk te zijn.

Voor mij persoonlijk betere controller, meer power, Xbox live is beter,... ze doen genoeg vond ik. PS heeft ook leuke exclusives zoals Uncharted en The Last Of Us, maar die van Xbox zijn voor mij dan weer beter. Forza, Gears Of War, Halo en Crackdown behoren tot mijn favoriete spellen.
Ik heb altijd PS en Xbox gehad, maar toch staat de PS altijd stof te happen.
Puur persoonlijk dus. ;-)
En die gamepass is zijn geld echt waard. :-)

Gentei
5 december 2018, 22:57
Voor mij persoonlijk betere controller, meer power, Xbox live is beter,... ze doen genoeg vond ik. PS heeft ook leuke exclusives zoals Uncharted en The Last Of Us, maar die van Xbox zijn voor mij dan weer beter. Forza, Gears Of War, Halo en Crackdown behoren tot mijn favoriete spellen.
Ik heb altijd PS en Xbox gehad, maar toch staat de PS altijd stof te happen.
Puur persoonlijk dus. ;-)
En die gamepass is zijn geld echt waard. :-)

euhm, uncharted, Horizon zero dawn, last of us, Spider-man, de nieuwe game van Kojima, enz....
Op gebied van Exclusives is Xbox toch dood ze. en toen ik een xbox had stond deze meer uit dan aan.

Kenneke10
5 december 2018, 23:07
heb sinds een week ook weer een one maar speel sowieso veel meer op ps4, voor mij zijn er maar twee exclusive's die de moeite zijn forza, en gears of war nu met die game pass zal mss andere titels ook eens een kans geven.

moeder_theresa
5 december 2018, 23:14
euhm, uncharted, Horizon zero dawn, last of us, Spider-man, de nieuwe game van Kojima, enz....
Op gebied van Exclusives is Xbox toch dood ze. en toen ik een xbox had stond deze meer uit dan aan.

Voor mij enkel The Last Of Us en Uncharted.
Puur persoonlijk dus.
Horizon heb ik gehad en vond ik niets.
Spider-Man heb ik nog niet gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen.
Wat die kojima betreft, die maakt echt niets naar mijn smaak.
Weer persoonlijk dus. ;-)
Ik speel sowieso hoofdzakelijk racespellen en dan ben ik altijd beter af met een Xbox.
(En voor de goede orde, ik heb ook een PS4 en een WiiU. )

Kennaah
5 december 2018, 23:19
Verdient Microsoft eigenlijk al geld aan hun gamedivisie?

https://venturebeat.com/2018/04/26/xbox-made-2-25-billion-for-microsoft-last-quarter/

Jup verdienen genoeg geld aan Xbox.
Rekening houden : Mensen nemen gamepass: Forza horzion 4 "gratis", denken oh ik koop de dlc of hoe ik geef wat microtransactie geld $$$$

mensen zien oh gamepass ziet er goed uit, kopen xbox $$$ en dan kopen ze andere games die niet in gamepass zijn $$$ of gold $$ etc...

Microsoft is al langer naar service platformen aan het gaan kijk maar naar W10. Daarom dat het hen ook ni kan schelen dat hun first party games naar PC komen, dat is voor hen gewoon extra potentiƫle service markt.

True deze generatie heeft Sony enorm veel goede exclusives zeker in vergelijking met Microsoft.
Daar hebben ze een steek laten vallen. Zelfs al spreken de exclusives niemand aan, objectief kan je niet weerleggen dat ze PS4 kwaliteit exclusives heeft.

Volgende generatie zal daar wel verandering in komen. Heel veel studios aan het opkopen, die kwalitatief werk leveren.

Phil Spencer is het goed aan het doen als executive vice president of gaming. Zijn visie en harde werk zullen zeker vruchten afwerpen volgende generatie.

Kenneke10
5 december 2018, 23:19
Voor mij enkel The Last Of Us en Uncharted.
Puur persoonlijk dus.
Horizon heb ik gehad en vond ik niets.
Spider-Man heb ik nog niet gespeeld, dus daar kan ik niet over oordelen.
Wat die kojima betreft, die maakt echt niets naar mijn smaak.
Weer persoonlijk dus. ;-)
Ik speel sowieso hoofdzakelijk racespellen en dan ben ik altijd beter af met een Xbox.
(En voor de goede orde, ik heb ook een PS4 en een WiiU. )

Dat is een feit voor goede race games ben je beter af bij xbox, gt sport is heel mooi maar speelt echt niet leuk tov forza

Koonut
6 december 2018, 00:11
https://venturebeat.com/2018/04/26/xbox-made-2-25-billion-for-microsoft-last-quarter/
Jup verdienen genoeg geld aan Xbox.
Wauw, doen pakken beter dan ik dacht. Ik herinner me nog een artikel ten tijde van de 360 waar er werd vermeld dat ze pas echt winst zouden maken met hun 3e console. Als ik dan zie hoe pover het gesteld is met de Xone vreesde ik eigenlijk erger. Ik hoop alvast dat de volgende gen het een beetje meer niveau 360 vs ps3 ipv de eenzijdige dominantie van Sony nu.

Kenneke10
6 december 2018, 00:40
Wauw, doen pakken beter dan ik dacht. Ik herinner me nog een artikel ten tijde van de 360 waar er werd vermeld dat ze pas echt winst zouden maken met hun 3e console. Als ik dan zie hoe pover het gesteld is met de Xone vreesde ik eigenlijk erger. Ik hoop alvast dat de volgende gen het een beetje meer niveau 360 vs ps3 ipv de eenzijdige dominantie van Sony nu.

Goede concurrentie zal beiden nog naar een hoger niveau brengen.

moeder_theresa
6 december 2018, 11:54
Voila. En we zijn allemaal gamers.
Eender welke leeftijd, eender welke kleur, eender welk platform. :-)

Kenneke10
6 december 2018, 15:39
Voila. En we zijn allemaal gamers.
Eender welke leeftijd, eender welke kleur, eender welk platform. :-)

btw je kan mij nu toevoegen op xbox kenneke10

Yones
9 december 2018, 21:15
Die Ashen is ook wel de moeite. Een beetje een dark souls light versie.

moeder_theresa
10 december 2018, 10:34
Moet ik nog aan beginnen.
Veel te veel games en te weinig tijd. :-)

moeder_theresa
10 december 2018, 10:34
btw je kan mij nu toevoegen op xbox kenneke10

Mijn gamertag: David Van Mol

Lekker origineel. :-)

Tritser
10 december 2018, 13:54
Heb jullie beiden ook toegevoegd, sinds gisteren eindelijk een xbox one X in huis :D