PDA

Volledige versie bekijken : De Rode Duivels | UEFA Nations League

Pagina's : [1] 2

NemesisBE
31 augustus 2018, 12:26
Bijkomende info (updated):
2018-€“19 UEFA Nations League - Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/2018%E2%80%9319_UEFA_Nations_League)

2018-€“19 UEFA Nations League A - Wikipedia (http://en.wikipedia.org/wiki/2018%E2%80%9319_UEFA_Nations_League_A)

>>> Wat Nations League? Waarom Nations League? Hoe Nations League? De vragen rond Europa’s nieuwste landentoernooi beantwoord (https://www.hln.be/sport/voetbal/wat-nations-league-waarom-nations-league-hoe-nations-league-de-vragen-rond-europa-s-nieuwste-landentoernooi-beantwoord~ab65134d/)

Groep B
België
Zwitserland
IJsland

Wedstrijddata Rode Duivels:

11/09 om 20.45 IJsland - België
12/10 om 20.45 België - Zwitserland
15/11 om 20.45 België - IJsland
18/11 om 20.45 Zwitserland - België

Martinez heeft net z'n selectie bekend gemaakt voor de oefeninterland tegen Schotland en de eerste match van de Nations League tegen Ijsland.
https://pbs.twimg.com/media/Dl67aiqXcAEnnZp.jpg:large

Opvallende nieuwkomers: Castagne, Trossard, Vanaken en ... Birger Verstraete!!

hoezee!

Wilcao
31 augustus 2018, 12:27
Fijn dat er nieuwe namen bijzitten imo

Archaos
31 augustus 2018, 12:30
Idd leuk dat hij eens wat nieuwe namen oproept.

Al had ik eerder ook eens een Praet verwacht bijvoorbeeld.

EDIT: Praet is geblesseerd blijkbaar, anders had die een selectie gekregen.

marcel
31 augustus 2018, 12:45
Praet geblesseerd, anders hij ipv Verstraete zou ik denken

sharpshot
31 augustus 2018, 13:41
Verstraete zeg, armoe troef precies

EvertVV
31 augustus 2018, 13:49
Ik moet onbewust aan Roberto Bisconti denken als ik de naam van Verstraete in de selectie zie

Spyronamic
31 augustus 2018, 13:57
Introductie van de toekomstige generatie die terug zal mogen knokken om zich te kwalificeren op toernooien ;)

stungunner
31 augustus 2018, 14:07
Introductie van de toekomstige generatie die terug zal mogen knokken om zich te kwalificeren op toernooien ;)

Als een Praet, Tielemans, Trossard, Dendoncker... zich wat doorzetten, die kunnen toch echt wel doorgroeien naar een hoger niveau. Niet van het niveau Kompany/De Bruyne/Hazard/... (alhoewel ik Tielemans toch naar de echte top zie groeien, en Praet een Witsel-niveau zie halen) maar toch, beter dan de Europese middelmaat in elk geval.

Verstraete is natuurlijk wel een pak minder, en ook met heel veel respect voor Vanaken, maar die zit bij Club imo op zijn plaats en zie ik niet naar de Europese (sub)top doorgroeien.

Kenneke10
31 augustus 2018, 14:14
Mooi met wat nieuwe namen hopelijk ook wat speel kansen.. zowel vanaken als verstraete gaan het nooit veel hoger schoppen dan dat ze nu zitten ( maar vanaken is wel een van de beste middenvelders van onze competitie op dit moment )

Archaos
31 augustus 2018, 14:18
Als een Praet, Tielemans, Trossard, Dendoncker... zich wat doorzetten, die kunnen toch echt wel doorgroeien naar een hoger niveau. Niet van het niveau Kompany/De Bruyne/Hazard/... (alhoewel ik Tielemans toch naar de echte top zie groeien, en Praet een Witsel-niveau zie halen) maar toch, beter dan de Europese middelmaat in elk geval.

Verstraete is natuurlijk wel een pak minder, en ook met heel veel respect voor Vanaken, maar die zit bij Club imo op zijn plaats en zie ik niet naar de Europese (sub)top doorgroeien.

Mja, maar veel meer namen dan dat, kan je toch niet opnoemen hé :p

We moeten hopen dat sommige jonge snaken zich toch kunnen doorzetten, want dik bezaaid zijn de goeie jongeren momenteel niet. Vooral in de verdediging is het toch echt wel wachten op nieuw fris bloed.

stungunner
31 augustus 2018, 14:29
Tja, er zijn toch een paar zogenaamde toptalenten zoals Bakkali, Musonda Jr, Origi, ...en in mindere mate Januzaj (want die lijkt er wel nog door te komen) die er niet zijn doorgekomen. Die waren allemaal zogezegd van het beste wat België ooit had gezien.

Ik heb geen idee of in de generatie daarachter toppers zitten (de nu pakweg 17 tot 19 jarigen), maar dat het minder wordt dat mag wel duidelijk zijn.

Voordeel is wel dat buitenlandse clubs uit de topcompetities nu wel veel meer dan vroeger naar de belgische markt kijken, waardoor hopelijk onze spelers in die competities beter en beter worden.

Kunnen we Leon Bailey niet naturaliseren trouwens? :)

Archaos
31 augustus 2018, 14:37
Zolang ze maar niet op te jonge leeftijd weggaan, want dat is zelden of nooit een succes. Al die jongens die op hun 15, 16 naar een topclub gaan in het buitenland, breken daar nooit door.

Beter doen zoals een De Bruyne, Kompany, ... eerst top in eigen land, dan een tussenstop ergens in het buitenland en uiteindelijk bij een grote club belanden. Of zoals al die jongens die het eerst in Nederland gemaakt hebben.

Gavin
31 augustus 2018, 14:51
Birger Verstraete. :rofl::rofl:

Balsaus
31 augustus 2018, 15:12
Die 4 nieuwe namen doen mij aan het sonck & deschacht tijdperk denken.

NemesisBE
31 augustus 2018, 15:21
Kunnen we Leon Bailey niet naturaliseren trouwens? :)

Ne Britse Jamaicaan die in Duitsland speelt. Good luck with that.

Sir.Killalot
31 augustus 2018, 15:27
Tja, er zijn toch een paar zogenaamde toptalenten zoals Bakkali, Musonda Jr, Origi, ...en in mindere mate Januzaj (want die lijkt er wel nog door te komen) die er niet zijn doorgekomen. Die waren allemaal zogezegd van het beste wat België ooit had gezien.

Van die mannen die ge nu opnoemt, is dat toch enkel van Musonda dat dat echt gezegd werd. Helaas een schoolvoorbeeld van slechte keuzes die jongen.

MilM1
31 augustus 2018, 16:41
Birger Verstraete. :rofl::rofl:

Dit is idd toch gewoon te belachelijk voor woorden? :doh:

GemaneDude
31 augustus 2018, 16:45
Ne Britse Jamaicaan die in Duitsland speelt. Good luck with that.

In FM kunt ge die gewoon oproepen voor de RD, dus zal ergens wel mogelijk zijn denk ik.

Kabasele had er wel bij gemoeten trouwens...

Slayer_Kev666
31 augustus 2018, 20:54
Verstraete, 1 van de weinige lichtpunten bij ons. Zal het niet veel verder schoppen dan Gent maar wel een speler waar ik heel veel respect voor heb en er meer zouden moeten zijn.

Sir.Killalot
31 augustus 2018, 23:55
Gezien het Rode Duivels topic na de WK-gekte even dood was, hebben we het nog niet gehad over dat Lukaku mogelijk zou stoppen na het EK!

Kenneke10
1 september 2018, 02:18
Gezien het Rode Duivels topic na de WK-gekte even dood was, hebben we het nog niet gehad over dat Lukaku mogelijk zou stoppen na het EK!

Denk beetje aandacht zoeken.

Antwerp1
5 september 2018, 17:42
Fellaini die voor de 2 relatief onbelangrijke interlands ontbreekt door een kwaaltje, daar verschieten we weer niet van :rofl:

Renegadexxripxx
7 september 2018, 18:51
En is er een nieuwe actie van krefel deze keer :d ?

LeBram_James
7 september 2018, 20:40
Timmy Simons in de studio en Gilles De Bilde als co-commentator :ironic: Hopelijk is de match wat entertainend.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Jonas89
7 september 2018, 20:43
En is er een nieuwe actie van krefel deze keer :d ?

Ik sta hier al pinten te pakken voor het grote scherm, massa volk

Kenneke10
7 september 2018, 20:54
Ik sta hier al pinten te pakken voor het grote scherm, massa volk

Hier hangen alle vlaggen alweer buiten nie normaal.

Lexx
7 september 2018, 21:09
is het normaal niet mogelijk om de wedstrijd online live te volgen op de website van VTM?

Ik zit op de live pagina maar er opent helemaal niets (enkel een klein tekstje over de wedstrijd)

NemesisBE
7 september 2018, 21:14
is het normaal niet mogelijk om de wedstrijd online live te volgen op de website van VTM?

Ik zit op de live pagina maar er opent helemaal niets (enkel een klein tekstje over de wedstrijd)

ik zal eens horen :s

Archaos
7 september 2018, 22:02
Het is vandaag niet voor de Nations League he mannen :p

Lexx
7 september 2018, 22:09
Nations league, vriendschappelijk.. dat is toch allemaal hetzelfde :lol:

Renegadexxripxx
7 september 2018, 22:36

Ik kijk meestal via stievie.

Kenneke10
7 september 2018, 22:45
Ik kijk meestal via stievie.

Idd maar daar moet je inloggen geloof ik.

Greenie
8 september 2018, 09:10
Ik ergerde mij wel aan de commentaar gisteren, hopelijk doen ze het beter in de nations cup.
De helft van hunne zever de eerste 20minuten had niks met het spel te maken.
OK er was geen doelpoging, maar je kan op zen minst toch bezig zijn over wie er een takkel uitvoert etc.

coldplayke
8 september 2018, 09:41
Ik ergerde mij wel aan de commentaar gisteren, hopelijk doen ze het beter in de nations cup.
OK er was geen doelpoging, maar je kan op zen minst toch bezig zijn over wie er een takkel uitvoert etc.

Hier schakelen we gewoon over naar de franstalige commentatoren. Veel beter.

Xeo Pablo
8 september 2018, 12:14
Aangezien fellaini de laatste jaren al veel belangrijke en onbelangrijke matchen van man u gemist heeft door een kwaaltje is dat inderdaad niks om van te verschieten

Kenneke10
8 september 2018, 23:45

Met VTM moet je niet veel vooruitgang verwachten.

Bigbuddha
10 september 2018, 14:45
Wij zijn in Schotland gaan kijken. Zalige kerels die Schotse supporter.
De 0-4 maakte hun geen zak uit. Die verafgoden de Belgen omdat we twee keer van de Engelse gewonnen hebben ;)

https://grangemouthpirates.files.wordpress.com/2007/09/player-of-the-year-t-shirt.jpg

Wilcao
10 september 2018, 20:55
Hmmmmmhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180910/dcf855c3827d0b05126c18594026e746.jpg

GETHEZ
10 september 2018, 21:13
Hmmmmmhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180910/dcf855c3827d0b05126c18594026e746.jpg

Goe gezien...

Kenneke10
11 september 2018, 21:20
Waar zit die grote massa hier ? tis al 0-2 eh gasten!!!!

Renegadexxripxx
11 september 2018, 21:31
mja nu ook geen uber goede match hé. Vond de vorige match leuker om te zien.

Svartálfar
11 september 2018, 21:34
Carrasco zeg, hoe slecht is die. Kan zelfs niet mee tegen Ijsland.

ng
11 september 2018, 21:42
Heeft die al een goede bal gegeven?

Cerulean
11 september 2018, 22:10
Man, die anti-Lukaku vibe bij de commentatoren is echt ergerlijk.

ng
11 september 2018, 22:26
Waarom toch chadli, man man man.

Maxioso
11 september 2018, 22:32
Man, die anti-Lukaku vibe bij de commentatoren is echt ergerlijk.

Het is toch De Bilde als commentator, 1 van de grootste vriendjes van Romelu?

puni
12 september 2018, 00:15
Serieuze statistieken alleszins onder Martinez, 26 doelpunten in evenveel wedstrijd blijkbaar.

marcel
12 september 2018, 11:58
Waarom toch chadli, man man man.

omdat het een officiele match was, die al beslist was, tegen een zwak ijsland, en het officieus niet de moment is om "nieuwe spelers te testen"

Vinceness
12 september 2018, 13:58
Ik begin mij zo stilletjes aan af te vragen of Carrasco wel nog een selectie verdient eens Jordan Lukaku gerevalideerd is.

Ja, ik weet het, ik had ook niet verwacht dat ik die zin ooit ging gebruiken in mijn leven.

SomeDude
12 september 2018, 18:31
Serieuze statistieken alleszins onder Martinez, 26 doelpunten in evenveel wedstrijd blijkbaar.

Maar altijd tegen de kleintjes :unsure:

Vinceness
13 september 2018, 13:35
Maar altijd tegen de kleintjes :unsure:

Iedereen is klein als ge de lichaamsbouw van Lukaku hebt :unsure:

Pieterjan94
27 september 2018, 20:02
https://sporza.be/nl/2018/09/27/chris-van-puyvelde-china/

Chris Van Puyvelde was sinds november 2015 aan de slag als technisch directeur van de voetbalbond als opvolger van Paul Allaerts. De ontwikkeling en de doorstroming van de jeugd is een van zijn stokpaardjes. Als technisch directeur had hij ook een zegje in de aanstelling van Roberto Martinez als bondscoach.
Het goeie werk van Van Puyvelde bij de KBVB is blijkbaar ook de Chinezen niet ontgaan. Met de aanstelling van Van Puyvelde als technisch directeur hoopt de Chinese voetbalbond een flinke stap vooruit te kunnen zetten.

Die Chinezen toch!

Archaos
28 september 2018, 15:40
Geweldig, strik omdoen!

Daar zijn we mooi vanaf. Het gaat de goede kant op :)
Tenminste als de opvolger niet nóg erger is...

Kenneke10
5 oktober 2018, 17:28
Selectie Rode Duivels

Doelmannen: Courtois, Mignolet, Casteels, Sels.

Verdedigers: Alderweireld, Boyata, Denayer, Kompany, Mechele, Kabasele, Vermaelen.

Middenvelders: Carrasco, Castagne, Chadli, Fellaini, Meunier, Praet, Tielemans, Vanaken, Witsel.

Aanvallers: Batshuayi, E. Hazard, T. Hazard, Lukaku, Mertens, Trossard.

Sir.Killalot
5 oktober 2018, 17:46
Geef nu toch eens een signaal aan Carrasco ...

KingCunta
12 oktober 2018, 20:33
man man... carassco wtf.

SomeDude
12 oktober 2018, 20:50
man man... carassco wtf.

En Tielemans zat die niet in de tribune in Monaco?

Maxwell
12 oktober 2018, 21:06
En Tielemans zat die niet in de tribune in Monaco?

Nee

straight_six
12 oktober 2018, 21:11
Is die sfeer daar eigenlijk altijd zo slecht of is dat gewoon op tv dat je bijna niks hoort van het publiek?

Precies of er zit daar maar 10 man.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Lt. ZweedVoet
12 oktober 2018, 21:15
Ik vind het precies luider als normaal. :unsure:

straight_six
12 oktober 2018, 21:26
Ik vind het precies luider als normaal. :unsure:Ja nu even wel. Maar het eerste half uur niet.

Ook wel klote dat vtm nu de matchen toont. Slaapverwekkende commentaar.

soulreaper
12 oktober 2018, 21:42
iemand nog last van geen geluid bij de livestream op de site van vtm?

EDIT; en nu zelfs geen livestream meer...

SomeDude
12 oktober 2018, 22:30
Lukakuuuuuuu

mcgrave
12 oktober 2018, 22:35
Vermaelen [emoji58][emoji58][emoji58]

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

makila
12 oktober 2018, 22:46
Slaapverwekkende vertoning maar de drie punten tellen. Job done maar dat was het dan ook. Zzzzzzz .. :scream:

Vermaelen
:cry:

JorisBlack
12 oktober 2018, 23:04
waarom kijkt Lukaku altijd zo kwaad, zelfs als em scoort? die is precies zijn spelvreugde volledig kwijt

Booka Shade
13 oktober 2018, 09:19
waarom kijkt Lukaku altijd zo kwaad, zelfs als em scoort? die is precies zijn spelvreugde volledig kwijt

Heeft hij ooit spelvreugde gehad?

straight_six
13 oktober 2018, 09:42
Ik zou echt helemaal wild worden van zijn gejank en gezaag de hele tijd.

Zit hij te zagen op Tielemans dat hij de bal niet krijgt terwijl hij ten eerste onaanspeelbaar was en ten tweede meer dan 2 meter buitenspel liep.

Respect voor wat hij bereikt heeft ondanks zijn beperkte talent en dankzij zijn hard werken maar dat wijzen en handen op steken en klagen en zagen als een puber die de bal niet krijgt mag hij er ondertussen gerust uit laten.

Ruben666
13 oktober 2018, 09:48
Lukakuuuuuuu

3 kansen, 2 doelpunten: Zoals het een echte topspits betaamt :bow:.

KingCunta
13 oktober 2018, 10:17
Als lukaku in de spits stond bij de rode duivels van sonck zijn tijd dan had hij met geluk de helft van de goals da sonck maakte... zo zwaar gedragen door talenten gelijk hazard , niet normaal. Afwerking van goals ook alles behalve top, keeper had ze alletwee easy kunnen pakken, zeker die eerste.

NemesisBE
13 oktober 2018, 10:54
Die open kans die em 5 minuten voor de 2-1 mist :lol:

Sir.Killalot
13 oktober 2018, 11:38
Al legt hij er 100 per seizoen in het mandje ... haters gonna hate zeker ...

Général Zantas
13 oktober 2018, 12:51

Hij wordt net gehaat omdat hij pretendeert er 100 per seizoen in't mandje te kunnen leggen, terwijl hij in de praktijk nog niet aan de helft geraakt. Kerel is een arrogante blaaskaak.

JorisBlack
13 oktober 2018, 12:51
Heeft hij ooit spelvreugde gehad?

in zijn Everton periode en in het begin bij ManU leek hij toch wat blijer ja...
nu is die precies constant gefrustreerd, alsof iedereen tegen hem is ofzo

ter verduidelijking: ik ben fan, maar ik vind wel dat hij niet echt in vorm is de laatste weken (deels ook omdat heel de ploeg van ManU niet veel laat zien)
gisteren natuurlijk wel weer 2 goals, idd ook omdat de spelers rond hem wel in vorm zijn

Sir.Killalot
13 oktober 2018, 13:15
Hij wordt net gehaat omdat hij pretendeert er 100 per seizoen in't mandje te kunnen leggen, terwijl hij in de praktijk nog niet aan de helft geraakt. Kerel is een arrogante blaaskaak.

Lukaku heeft ambitie, wat ik net als een pluspunt zou beschouwen bij een topsporter. Arrogant heb ik hem nog nooit geweten. Je zoekt gewoon een excuus om te bashen. En het beste waar je mee kan komen is 'maar hij is toch zo arrogant'.

in zijn Everton periode en in het begin bij ManU leek hij toch wat blijer ja...
nu is die precies constant gefrustreerd, alsof iedereen tegen hem is ofzo

Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad, maar krijgt al van zijn 16de in eigen land continue bagger over zijn hoofd. Ik kan mij inbeelden dat dat op den duur begint te wegen ja.

puni
13 oktober 2018, 13:43
Aaah, het heeft even geduurd maar we zijn terug waar we x maanden geleden gestopt zijn precies. We mogen ons beide pollekes kussen dat we zo iemand in de spits hebben rondlopen maar neen, het moet weer allemaal negatief zijn. :ironic:

Ruben666
13 oktober 2018, 14:05
Hij is de beste spits die we ooit hebben gehad, maar krijgt al van zijn 16de in eigen land continue bagger over zijn hoofd. Ik kan mij inbeelden dat dat op den duur begint te wegen ja.

Inderdaad, en dan te denken dat volgens sommige salonanalisten Batshuayi of, godbetert, Origi een betere keuze zouden zijn :crazy:

Ach, om de zaken in perspectief te plaatsen, er vertoeven hier zelfs Romeluhaters die Messi ‘wel eens in een andere ploeg zouden willen zien spelen om te kijken of de Vlo wel echt kan voetballen’
:rofl: :crazy:

strijkkeiZer?
13 oktober 2018, 15:21
Is die sfeer daar eigenlijk altijd zo slecht of is dat gewoon op tv dat je bijna niks hoort van het publiek?

Precies of er zit daar maar 10 man.

Ik vind het precies luider als normaal. :unsure:

In het stadion was het best amusant

BeeLz
13 oktober 2018, 15:30
Aaah, het heeft even geduurd maar we zijn terug waar we x maanden geleden gestopt zijn precies. We mogen ons beide pollekes kussen dat we zo iemand in de spits hebben rondlopen maar neen, het moet weer allemaal negatief zijn. :ironic:

Open kan gemist, 7 of 8x in een 1 tegen 1 dezelfde beweging doen en een mogelijke kans naar de kloten werken omdat hij dingen blijft proberen die hij niet kan.
Hij scoort 2 goals en doet daarmee zijn job maar voor de rest mag het toch gezegd worden dat het redelijk triestig was gisteren.
Is ook bij Man Utd heel slecht bezig, en speelde op het een WK wel een aantal niveau's hoger. Hopelijk voor hem doen deze 2 goals hem deugd want hij kan wel beter dan wat hij gisteren liet zien.

Général Zantas
13 oktober 2018, 19:40
Lukaku heeft ambitie, wat ik net als een pluspunt zou beschouwen bij een topsporter. Arrogant heb ik hem nog nooit geweten. Je zoekt gewoon een excuus om te bashen. En het beste waar je mee kan komen is 'maar hij is toch zo arrogant'.

Met arrogante blaaskaak doel ik op zijn gedrag op het veld tijdens de match, Kerel verwacht elke bal perfect aangespeeld te krijgen, zonder er al teveel moeite voor te moeten doen, en bij elke bal die niet komt op de manier die hij wil, moet hij een ganse litanie afsteken en druk gesticuleren over hoe slecht de pass al dan niet was of over hoe het beter gekund had, En dat terwijl zijn balvaardigheid eerder aan de lage kant is en hij vaak goede passes door middel van een slechte controle teniet doet.

Zeker geen slechte speler als hij gebruikt wordt op de manier die hem het beste uitkomt, maar zijn attitude op het veld staat me gewoon niet aan.

GemaneDude
13 oktober 2018, 21:03
Lukaku is onze beste spits punt.

Svartálfar
13 oktober 2018, 22:09
Met arrogante blaaskaak doel ik op zijn gedrag op het veld tijdens de match, Kerel verwacht elke bal perfect aangespeeld te krijgen, zonder er al teveel moeite voor te moeten doen, en bij elke bal die niet komt op de manier die hij wil, moet hij een ganse litanie afsteken en druk gesticuleren over hoe slecht de pass al dan niet was of over hoe het beter gekund had, En dat terwijl zijn balvaardigheid eerder aan de lage kant is en hij vaak goede passes door middel van een slechte controle teniet doet.

Zeker geen slechte speler als hij gebruikt wordt op de manier die hem het beste uitkomt, maar zijn attitude op het veld staat me gewoon niet aan.

Daarom dat hij op een gegeven moment teken deed dat Tielemans naar Hazard had moeten spelen ipv zelf te schotten (terwijl Lukaku zelf ook aangespeeld kon worden maar Hazard stond beter). Of dat hij teken deed naar Meunier van goed gedaan voor een bal die eigenlijk net te hoog was. Zo arrogant zeg.

BeeLz
13 oktober 2018, 22:13
Lukaku is onze beste spits punt.

Zeker weten, het verschil met zijn concurrentie is dat hij al jaren redelijk consistent is en als hij slecht speelt toch nog steeds in staat is om een goal te maken en te wegen op een defensie.
Benteke heeft een periode gehad dat ik hem beter vond dan Lukaku maar sinds zijn passage bij Liverpool is daar niks meer van terug te vinden.
Batshuayi moet dringend terug een ploeg vinden waar hij elke week speelt om te zien wat die effectief kan.

Soit, Lukaku met vertrouwen in vorm is een beest en zonder blijft die nog steeds zijn nut hebben hoe verschrikkelijk onaangenaam het ook is om naar te kijken als supporter.
Het jammere is dat ik in de laatste jaren zijn zwakkere punten niet echt heb zien evolueren, is nog steeds maar 25 en heeft al meer goals gemaakt dan de meeste spitsen in hun hele carrière maar hopelijk is zijn volgende manager er ene die hem beter kan maken ipv Mourinho nu die perfect is om spelers op hun best te laten presteren maar volgens mij niet de skills/ervaring heeft om spelers intrinsiek te verbeteren.

straight_six
14 oktober 2018, 00:36
Bats speelde zalig in Dortmund. Was daar echt aan het ontplooien. Ze hadden hem beter proberen te kopen of nog een jaar gehad. Is echt een ploeg waar hij ook in past vind ik.

Maar ja eens je bij Chelsea geraakt als jonge gast is niks nog zeker jammer genoeg. Ook al ben ik Chelsea fan.

puni
14 oktober 2018, 14:24
Open kan gemist, 7 of 8x in een 1 tegen 1 dezelfde beweging doen en een mogelijke kans naar de kloten werken omdat hij dingen blijft proberen die hij niet kan.
Hij scoort 2 goals en doet daarmee zijn job maar voor de rest mag het toch gezegd worden dat het redelijk triestig was gisteren.
Is ook bij Man Utd heel slecht bezig, en speelde op het een WK wel een aantal niveau's hoger. Hopelijk voor hem doen deze 2 goals hem deugd want hij kan wel beter dan wat hij gisteren liet zien.

Ik heb het niet over zijn prestatie van vrijdag eh, daar ging het hier ook helemaal niet over. En een spits die elke wedstrijd zijn doelpunt binnenlapt, daar hebt ge toch absoluut niet over te klagen. :)

Bij United draait gans de ploeg gewoon vierkant, daar zijt ge als spits (zeker bij zotte Mo) altijd het slachtoffer van.

Maxioso
14 oktober 2018, 18:40
Inderdaad, en dan te denken dat volgens sommige salonanalisten Batshuayi of, godbetert, Origi een betere keuze zouden zijn :crazy:

Ach, om de zaken in perspectief te plaatsen, er vertoeven hier zelfs Romeluhaters die Messi ‘wel eens in een andere ploeg zouden willen zien spelen om te kijken of de Vlo wel echt kan voetballen’
:rofl: :crazy:

Puur hypothetisch gezien had ik Batshuayi wel eens al dat vertrouwen willen zien krijgen.

En nee dat is niet bashen, dat is objectief kijken naar de cijfers van alle spitsen.
Alleen hoort de juiste carrièrekeuzes maken ook bij het leven van zelfverklaarde topspitsen.

Googke
16 oktober 2018, 20:39
We kunnen maar beter winnen anders hoor ik het voor de rest van m'n leven. Ik heb toch best schrik eigenlijk, Nederland is echt niet meer zo zwak!

TooChé
16 oktober 2018, 21:15
Tja, Castagne schiet toch te kort precies. Ne run naar eigen goa, onder druk... simpel kunnen oplossen door terug te spelen. Verder wel gretig gestart

Solleke89
16 oktober 2018, 21:42
Yes! Danjumaaaaaaa! Oh nee wacht. T'is geen match van Club! :unsure:

Googke
16 oktober 2018, 22:00
Met 1-1 kan ik leven.

Lt. ZweedVoet
16 oktober 2018, 22:06
Triest niveau

straight_six
16 oktober 2018, 22:12
Hoe lang heeft vtm die rechten eigenlijk om die wedstrijden uit te zenden? Iedere match is vechten tegen de slaap met die saaie commentatoren.

Als ik eens niet kan slapen mag de bilde gerust eens 2 minuten een wedstrijd analyseren, dan ben ik direct in slaap.

Nooit gedacht dat ik zelfs Raes ging missen.

NemesisBE
16 oktober 2018, 22:13
Nations League + kwalificaties EK/WK.
EK/WK blijft bij de VRT

Googke
16 oktober 2018, 22:15
Dit België is toch maar zwakjes.

Svartálfar
16 oktober 2018, 22:25
Als die Tielemans ons toekomst is voor op het middenveld amai. Vis nog vlees, verdedigend niet goed genoeg, aanvallend niet goed genoeg. Zal nog veel moeten bijleren om die topper te worden die velen hem hadden toegedicht bij zijn debut.

Pinkman
16 oktober 2018, 22:28
Het verschil tussen onze basisspelers en de bankzitters is voor een land dat #1 staat toch wel opvallend groot.

Général Zantas
16 oktober 2018, 22:45
Teleurstellende match en dito resultaat.

Zowel in de verdediging, als op het middenveld als in de aanval is de back-up van serieus mindere kwaliteit. Na 2020 zakken we stilletjesaan weer terug af naar 20ste-30ste plek vermoed ik, tenzij in de komende jaren plots iemand opstaat om de verdediging te dragen.

Googke
16 oktober 2018, 22:46
Met Thorgan en co kunt ge u wel plaatsen voor het WK, maar dat is dan eerder gewoon toernooi opvulling.

Renegadexxripxx
16 oktober 2018, 23:17
Ze spelen dan ook met reden voor subtoppers.

Sir.Killalot
16 oktober 2018, 23:18
Triest niveau inderdaad. Zo veel slordigheden. Tielemans die met momenten echt wel zijn talent toont, maar dan even vaak (of vaker) echt niet goed is.

KingCunta
17 oktober 2018, 07:23
Erg dat Bats met het prul volk het plein op moet. Laat die zich dan tonen van het begin in de match waar hij ook een hazard bij zich heeft om het meeste werk te doen... Nee een praet erbij. Man man.

SomeDude
17 oktober 2018, 07:34
Erg dat Bats met het prul volk het plein op moet. Laat die zich dan tonen van het begin in de match waar hij ook een hazard bij zich heeft om het meeste werk te doen... Nee een praet erbij. Man man.

Praet is wel basisspeler bij zijn ploeg, speelt gewoon niet meer zo hoog. Had gewoon ipv Tielemans moeten komen, vond onze opstelling 2e helft zeer vreemd

stungunner
17 oktober 2018, 09:18
ik ben normaal fan van Tielemans en ik denk echt dat hij nog steeds potentiële top is, maar hoe ver is die weggezakt jong. Bij Monaco echt zwak en nu opnieuw. Staat precies ook te zwaar?

Sond
17 oktober 2018, 10:48
Tielemans een beetje hetzelfde scenario als Dendoncker imo... Maar dan niveau (of 2) hoger.

Toen Tielemans de grote man op het middenveld van Anderlecht was kon Dendoncker dat niveau volgen en viel het niet op dat die eigenlijk middelmaat is in Belgie, tot hij het alleen moest doen.
Toen Tielemans naast KDB en Hazard meespeelde in de vorige matchen kon hij dat niveau ook perfect volgen en viel het niet op dat hij eigenlijk ook gewoon middelmaat is op internationaal niveau...

Of hij moet gewoon eens een club zoeken waar hij wel mag spelen want op deze moment kan hij beter gewoon in de cafevoetbal-liga in China genoeg geld gaan rapen om op zijn 32 te gaan rentenieren.

NemesisBE
17 oktober 2018, 11:20
Onder Henry zal ie wel mogen voetballen bij Monaco.

SilentDeath
17 oktober 2018, 12:02
Ik vond Tielemans in zijn periode bij RSCA al overroepen.
Op die positie is hij niet balvast genoeg en mist hij vooral duelkracht.
Indien er iemand hoog druk zet verliest hij vaak de bal wat dodelijk is op die positie.
Je mag bashen op Witsel zoveel je wilt maar op bovenstaande ga je hem niet snel betrappen.

Dit neemt uiteraard niet weg dat hij, zeker aanvallend, bepaalde kwaliteiten heeft inclusief een zeer goeie trap.

Maxwell
17 oktober 2018, 12:21
Of hij moet gewoon eens een club zoeken waar hij wel mag spelen

Onder Henry zal ie wel mogen voetballen bij Monaco.

Waarom blijft iedereen toch denken dat Tielemans niet speelt bij Monaco ? Echt frappant. Zelfs de commentatoren maken die fout.
Als je het niet volgt doe dan op z'n minst even de moeite het op te zoeken.

Jonas89
17 oktober 2018, 12:38
Waarom blijft iedereen toch denken dat Tielemans niet speelt bij Monaco ? Echt frappant. Zelfs de commentatoren maken die fout.

idd, speelt (bijna) alles. versta die commentaren ook niet

https://www.ligue1.com/joueur/tielemans-youri

https://www.flashscore.com/player/tielemans-youri/GtkTQyib/

BleKKie
17 oktober 2018, 12:55
Nemesis wil wrs zeggen, echt voetballen als in zich aanvallend uitleven zoals ie wil?

Sond
17 oktober 2018, 13:50

Excuses.
Ik wist het inderdaad niet en ging er eigenlijk van uit dat hij vooral gebrek aan matchritme had... Maar eigenlijk is hij dus gewoon een duts.
Jammer.

puni
17 oktober 2018, 13:54
Geen duts, gewoon niet in vorm in een ploeg die dit seizoen volledig vierkant draait. En uiteindelijk ook gewoon nog altijd maar 21 jaar.

Kenneke10
17 oktober 2018, 14:31
Tielemans is echte top klasse die zal zijn weg wel vinden, dendoncker daarin tegen daar heb ik het nooit in gezien.

NemesisBE
17 oktober 2018, 14:36

Ik zei voetballen, niet spelen.

:unsure:

Booka Shade
17 oktober 2018, 14:40

Michy is puur voetballend wel een betere speler dan Lukaku, is toch iets consistenter in het kaatsen of de bal bijhouden, maar Lukaku is gewoon beter in hetgeen een spits moet doen, doelpunten maken.
WIl je een mooie match zien, dan stel je Michy op. Wil je een match winnen, dan stel je Lukaku op.

Pinkman
17 oktober 2018, 21:12
Ik blijf van mening dat mocht Batshuayi zijn carrière beter had uitgestippeld dat hij ondertussen basisspeler was bij de Rode Duivels. Zijn beslissing om naar Chelsea te gaan heeft zijn carrière toch meer kwaad dan goed gedaan op dit moment.

straight_six
17 oktober 2018, 22:46
Ik blijf van mening dat mocht Batshuayi zijn carrière beter had uitgestippeld dat hij ondertussen basisspeler was bij de Rode Duivels. Zijn beslissing om naar Chelsea te gaan heeft zijn carrière toch meer kwaad dan goed gedaan op dit moment.Idd, als je zag hoe goed hij bij Dortmund was toen hij vorig seizoen uitgeleend was. Hij moest daar nog een paar seizoenen kunnen gebleven hebben. Ik vond hem perfect passen in die ploeg.

SomeDude
23 oktober 2018, 19:38
Idd, als je zag hoe goed hij bij Dortmund was toen hij vorig seizoen uitgeleend was. Hij moest daar nog een paar seizoenen kunnen gebleven hebben. Ik vond hem perfect passen in die ploeg.

Dortmund kon hem niet kopen zeker?

straight_six
23 oktober 2018, 20:52
Dortmund kon hem niet kopen zeker?Geen idee van.. Heb ik me ook al afgevraagd.

Maxioso
23 oktober 2018, 21:01
Laten we zeggen dat hij voor een spits die het liefst bij Chelsea wou blijven/doorbreken redelijk duur uitviel.

Pegasus
15 november 2018, 11:45
't schijnt dat de Rode Duivels vanavond spelen :unsure:

TooChé
15 november 2018, 11:49
Wie?

fiqm
15 november 2018, 13:29
Ik hoor ze nu op VTM nieuws zeggen dat de Duivels vanavond moeten winnen omdat ze dan aan een punt genoeg hebben in Zwitserland om de groep te winnen. Dat is toch een schaamteloze leugen om extra kijkers te lokken, of heb ik het verkeerd?

Ik dacht gelezen te hebben dat het onderling resultaat beslissend is bij een gelijke stand. Dus of België nu vanavond 10-0 wint of 10-0 verliest, maakt toch niks uit? We hebben sowieso genoeg aan een punt in Zwitserland, en als we daar gaan verliezen is het sowieso ook afgelopen, ongeacht het resultaat van vanavond.

De partij tegen Ijsland is dus ook gewoon een vriendschappelijke match. Tenzij voor de coëfficiënt misschien, maar goed.

Creeping Death
15 november 2018, 15:57
Ik hoor ze nu op VTM nieuws zeggen dat de Duivels vanavond moeten winnen omdat ze dan aan een punt genoeg hebben in Zwitserland om de groep te winnen. Dat is toch een schaamteloze leugen om extra kijkers te lokken, of heb ik het verkeerd?

Ik dacht gelezen te hebben dat het onderling resultaat beslissend is bij een gelijke stand. Dus of België nu vanavond 10-0 wint of 10-0 verliest, maakt toch niks uit? We hebben sowieso genoeg aan een punt in Zwitserland, en als we daar gaan verliezen is het sowieso ook afgelopen, ongeacht het resultaat van vanavond.

De partij tegen Ijsland is dus ook gewoon een vriendschappelijke match. Tenzij voor de coëfficiënt misschien, maar goed.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181115_03946514?hkey=c7c7901e4019fd0ebbf32294 b3b6a73f&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=sportwereld&utm_content=spotlight_meest_recent_1&adh_i=f2e471319050d92ba440a908a621d260&imai=7affe43c-8af5-455a-b04b-87ba73298a55&M_BT=344336591

fiqm
15 november 2018, 20:48
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181115_03946514?hkey=c7c7901e4019fd0ebbf32294 b3b6a73f&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=sportwereld&utm_content=spotlight_meest_recent_1&adh_i=f2e471319050d92ba440a908a621d260&imai=7affe43c-8af5-455a-b04b-87ba73298a55&M_BT=344336591

Thanks. Maar in het scenario van 2-1 in Zwitserland moet België toch al met 5-0 of 6-0 winnen van Ijsland, om daar te gaan via doelsaldo? Dus zomaar winnen is al niet aan de orde?

Enfin, ik vind het serieus false advertising.

mcgrave
15 november 2018, 20:54
Lol Mourinho in het stadion. Juist wanneer zijn beide spelers niet spelen[emoji28]. Al aan het denken aan de wintermercato waarschijnlijk.

Elosopardo
15 november 2018, 20:57
Nog mensen die mottig worden van het camerawerk?

Jonas89
15 november 2018, 21:31
ferme rookbom

chomo
15 november 2018, 22:04
Mertens eraf aub...

straight_six
15 november 2018, 22:06
Die nations league wedstrijden zijn nog tien keer saaier dan de vriendschappelijke wedstrijden. Nog geen 1 mooie wedstrijd gezien van ons.

Wilcao
15 november 2018, 22:11
Wat een pass van Hazard :drool:

SomeDude
15 november 2018, 22:20
Die nations league wedstrijden zijn nog tien keer saaier dan de vriendschappelijke wedstrijden. Nog geen 1 mooie wedstrijd gezien van ons.

Tja als de tegenstander de bus parkeert en je met Tielemans op middenveld zit

Wilcao
15 november 2018, 22:39
Wat een drama was Deferme wel niet. Niet normaal.

puni
15 november 2018, 22:42
Wat een drama was Deferme wel niet. Niet normaal.

Haha ja, hoogtepunt was toch wel Hardarrson die de winning goal had gemaakt in België-Engeland op het WK. :lol:

Svartálfar
15 november 2018, 22:52
Verschrikkelijk wat een flaters die man uit zijn botten slaat, en heeft het zelf dan nog niet door want doet geen ene moeite om zichzelf te verbeteren.

Spyronamic
15 november 2018, 23:37
16 interlands al dit jaar, zondag nummer 17. Begint toch beetje teveel te worden...

mcgrave
15 november 2018, 23:40
Voor automatismen te krijgen in de ploeg wel ideaal. Maar voor spelers die actief zijn de hele competitie, europees en beker en wat nog allemaal. Is dat te veel inderdaad..

Vinceness
15 november 2018, 23:54
Je merkt toch duidelijk aan het niveau van die matchen (en niet alleen bij de Belgen) dat die automatismen zwaar lijden onder de vermoeidheid en de opeenvolging van de wedstrijden hoor.

Denk niet dat die Nations League lang gaat meegaan. Veel ploegen zitten met enorm veel geblesseerde spelers en/of spelers die niet mogen spelen omdat ze net uit blessure komen. Da's toch echt niet meer normaal.

KingCunta
16 november 2018, 07:23
Blij dat bats erop stond, luilaku had die goals nooit gemaakt omdat hij er naar had staan kijken.

Wilcao
16 november 2018, 07:52
Haha ja, hoogtepunt was toch wel Hardarrson die de winning goal had gemaakt in België-Engeland op het WK. [emoji38]Dat was inderdaad de topper van de avond :rofl:

TooChé
16 november 2018, 08:08
Blij dat bats erop stond, luilaku had die goals nooit gemaakt omdat hij er naar had staan kijken.

zeer juist :ironic:

Voor de rest heeft batsman gene gram gewicht gelegd op die verdediging. Maar zijn 2 intikkers maken alles goed

Wilcao
16 november 2018, 08:41
zeer juist :ironic:

Voor de rest heeft batsman gene gram gewicht gelegd op die verdediging. Maar zijn 2 intikkers maken alles goedGeen aandacht aan schenken. Is gewoon een slechte trol. Enfin, het is te hopen, anders is het nog pijnlijker.

puni
16 november 2018, 08:45
Idd redelijk genant. Michy deed het gewoon niet beter dan Lukaku.. In de meeste gevallen zeer veel moeite met de controle van de bal, paar grote kansen missen maar uiteindelijk wel twee keer scoren.

NemesisBE
16 november 2018, 10:45
Je merkt toch duidelijk aan het niveau van die matchen (en niet alleen bij de Belgen) dat die automatismen zwaar lijden onder de vermoeidheid en de opeenvolging van de wedstrijden hoor.

Denk niet dat die Nations League lang gaat meegaan. Veel ploegen zitten met enorm veel geblesseerde spelers en/of spelers die niet mogen spelen omdat ze net uit blessure komen. Da's toch echt niet meer normaal.

De Nations League vervangt momenteel de kwalificatie voor Euro 2020 + oefenmatchen. Ik denk niet dat er zoveel meer matchen gespeeld zijn nu in het najaar in vgl met vorig najaar?

Vinceness
16 november 2018, 10:53
Het gaat niet zozeer om het aantal matchen, maar de intensiteit van de matchen. We spelen eigenlijk altijd tegen degelijke teams, terwijl je in een kwalificatiepoule tegen bv. Gibraltar of Andorra makkelijk 2 matchen hebt waar je wat jonge/nieuwe/frisse spelers laat spelen en je nog altijd wint met 4 goals voorsprong. Oefenmatchen besliste je ook hoe zwaar je die wou maken .

Nu niet om te zeggen dat Ijsland of Zwitserland dé ploegen zijn, maar dat zijn wel de ploegen die 100% gaan geven op die wedstrijden omdat hun kwalificatie voor Euro 2020 er van afhangt. Bijgevolg is't minder eenvoudig om te spelen met een B-ploeg of zelf gas terug te nemen.

Sond
16 november 2018, 13:10
Jaren zagen dat we enkel tegen janneke en mieke spelen...
Nu het eens een aantal matchen met inzet zijn tegen iet of wat deftige ploegen ist ook niet goed omdat onze heren vedetten moe zijn?

Ik snap dat het een zwaar seizoen is geweest met dat WK. (ik snap ook niet waarom die nations league nu al moet starten, zo kort na dat WK)
Maar ik vind het in elk geval leukere affiches om naar uit te kijken dan naar pakweg Andorra, Gibraltar, Nederland en andere kutlanden ;)

Vinceness
16 november 2018, 13:21
Jaren zagen dat we enkel tegen janneke en mieke spelen...
Nu het eens een aantal matchen met inzet zijn tegen iet of wat deftige ploegen ist ook niet goed omdat onze heren vedetten moe zijn?

Dat heb ik niet gezegd hé. Tuurlijk is het leuker om naar te kijken, maar het is vooral het tempo waarop de matchen elkaar volgen - waar je zelf ook vragen bij stelt. Door die leukere affiches en het feit dat het allemaal zo kort op elkaar ligt, is het gewoon fysiek allemaal een stuk belastender voor de spelers. Dat lijkt me nu toch niet iets dat je kan ontkennen.

Denk dat bij onze spelers ook gewoon de Nations League niet het grootste probleem is - de meeste spelen in Engeland bij topclubs waar er een zware competitie is en 2 bekers. Ze spelen ook allemaal Europees mee en zijn vaak basisspelers. Maar de Engelse clubs gaan hun Caraboa cup niet laten schieten - als er iets moet sneuvelen zal het wel de Nations League zijn.

Sond
16 november 2018, 14:30
Er is inderdaad iets te zeggen over de spreiding.
Nooit gesnapt waarom die voorrondes (of in dit geval de nations league) zo kort na het EK/WK moeten beginnen eerlijk gezegd.
Nu heb je al u finales in het voorjaar van 2019 en dan zijn het enkel nog oefenmatchen tot het EK 2020 zeker? Of worden niet alle ploegen geselecteerd voor het EK op basis van dit?

Ze hadden hier echt iets leuk van kunnen maken, mits betere timing.
Ik blijf in elk geval wel fan van het concept. Die verplichte nummers tegen ploegen die zoveel klassen zwakker zijn hebben hoegenaamd geen nut. 90% vd bondscoaches roept geen nieuwe namen op tegen een klein land (de gedachte experimenteren wordt volgens mij geamputeerd bij aanstelling), de grote namen kunnen er zich niet voor opladen en elke 'mindere god' speelt een Andorra kapot om hopeloos door de mand te zakken tegen een deftig team, dus een waardemeter zijn ze ook niet.
Net zoals het voor die kleine landen echt niet leuk moet zijn om elke keer 7-8 goals om de oren te krijgen tegen een veredeld B-team, om daarna in de kleedkamer ruzie te maken over wie het truitje van de nummer 10 vd tegenpartij mag hebben.

Wilcao
16 november 2018, 14:34
Neen, na de groepsfase begint de gewone kwalificatie zoals altijd. Daarna de knock-out van de Nations.

Maxioso
16 november 2018, 16:20
Er is inderdaad iets te zeggen over de spreiding.
Nooit gesnapt waarom die voorrondes (of in dit geval de nations league) zo kort na het EK/WK moeten beginnen eerlijk gezegd.
Nu heb je al u finales in het voorjaar van 2019 en dan zijn het enkel nog oefenmatchen tot het EK 2020 zeker? Of worden niet alle ploegen geselecteerd voor het EK op basis van dit?

Ze hadden hier echt iets leuk van kunnen maken, mits betere timing.
Ik blijf in elk geval wel fan van het concept. Die verplichte nummers tegen ploegen die zoveel klassen zwakker zijn hebben hoegenaamd geen nut. 90% vd bondscoaches roept geen nieuwe namen op tegen een klein land (de gedachte experimenteren wordt volgens mij geamputeerd bij aanstelling), de grote namen kunnen er zich niet voor opladen en elke 'mindere god' speelt een Andorra kapot om hopeloos door de mand te zakken tegen een deftig team, dus een waardemeter zijn ze ook niet.
Net zoals het voor die kleine landen echt niet leuk moet zijn om elke keer 7-8 goals om de oren te krijgen tegen een veredeld B-team, om daarna in de kleedkamer ruzie te maken over wie het truitje van de nummer 10 vd tegenpartij mag hebben.

Zoals Wilcao zei bestaat die reguliere kwalificatie nog altijd. De Nations League is een vervanger voor de oefenwedstrijden en om kleinere landen meer kans te geven om ook eens een eindtornooi te spelen.

Met dat laatste ben ik trouwens niet akkoord. Voor spelers uit landen als Andorra, San Marino, Liechtenstein etc is het net een eer om tegen de beste Europese spelers te mogen spelen.
Iets waar ze eigenlijk kwalitatief nooit kans zouden kunnen op hebben, maar via interlandvoetbal wel mogelijk wordt.

Wilcao
16 november 2018, 22:34
Duitsland naar Divisie B :unsure:

Sir.Killalot
16 november 2018, 23:30
Duitsland naar Divisie B :unsure:

:crazy:

Nederland staat er precies wel weer!

straight_six
17 november 2018, 04:44
Voetballers zijn bleiters. Wat moeten ze in de NBA dan niet zeggen met 3-4 wedstrijden per week en constante verplaatsingen tussen west en Oost in verschillende tijdzones?

82 wedstrijden per jaar zonder playoffs en pre season games erbij gerekend van half oktober tot ergens begin april.

SomeDude
17 november 2018, 18:52
Voetballers zijn bleiters. Wat moeten ze in de NBA dan niet zeggen met 3-4 wedstrijden per week en constante verplaatsingen tussen west en Oost in verschillende tijdzones?

82 wedstrijden per jaar zonder playoffs en pre season games erbij gerekend van half oktober tot ergens begin april.

Met dat verschil dat die kunnen wisselen a volonte, contacten toch pak minder hard zijn (niet onder de gordel) en altijd binnen! Met nog wat meer pauzekes enzo

Kenneke10
18 november 2018, 18:24
:crazy:

Nederland staat er precies wel weer!

Volgens mij gaan die belgie voorbij steken er zit echt een goede lichting aan te komen mij nederland, bij ons is het net iets minder.

Destel
18 november 2018, 20:22
Interessante opstelling vanavond: de broertjes Hazard en Mertens als frontlinie.

Spyronamic
18 november 2018, 20:35
Gaat geen makkelijke worden vanavond

dadash
18 november 2018, 20:47
lol

puni
18 november 2018, 20:48
Schoon cadeautje

Jonas89
18 november 2018, 20:49
Assist voor zijn teamgenoot

dadash
18 november 2018, 20:51
commentaar lijn nu ook uitgevallen zeker

Lt. ZweedVoet
18 november 2018, 20:52
Verbindingsproblemen deel 566

gilly
18 november 2018, 21:00
waarom was die goal geen buitenspel?
Hij doet toch mee aan het spel?

dadash
18 november 2018, 21:01
damn die gast is nog slechter dan Raes die kan die 3 vooraan echt niet uit elkaar halen

dadash
18 november 2018, 21:01
Hij doet toch mee aan het spel?

bal kwam van een zwitser dus kan nooit buitenspel zijn dan

BleKKie
18 november 2018, 21:02
Hij doet toch mee aan het spel?Vraag ik me eigenlijk ook af. Als ie daar niet staat is er geen druk, en kan ie een pak rustiger uitverdedigen lijkt me.

Edit: zo, match gespeeld [emoji14]

puni
18 november 2018, 21:04
Vraag ik me eigenlijk ook af. Als ie daar niet staat is er geen druk, en kan ie een pak rustiger uitverdedigen lijkt me.

Nieuwe fase begint op het moment dat de Zwitser de bal speelt. Gewoon een complete mistrap, had niks met druk te maken. Denk zelfs niet dat hij wist dat Hazard daar liep.

Wilcao
18 november 2018, 21:05
Vraag ik me eigenlijk ook af. Als ie daar niet staat is er geen druk, en kan ie een pak rustiger uitverdedigen lijkt me.

Edit: zo, match gespeeld [emoji14]Hij deed mee aan het spel, maar de pass was niet naar hem. Hij mag gewoon aanvallen als die verdediger de bal heeft het.

gilly
18 november 2018, 21:05

Ja, vroeger was dit altijd buitenspel he.
Maar sinds die nieuwe regel enkel als hij deel uitmaakt van het spel wat hier nu is?
Ik ben niet zeker hoor daarmee dat ik het vraag. Ben al een tijdje uit het voetbal :)

SomeDude
18 november 2018, 21:06

Pas ging natuurlijk wel naar hem maar als je bal niet raakt en tegenstander niet hindert (zicht bv) het wss niet als buitenspel aanzien wordt
Thorgan moet eens niet op de wingback klooien en voila 2 goals :D

SomeDude
18 november 2018, 21:06
Hij deed mee aan het spel, maar de pass was niet naar hem. Hij mag gewoon aanvallen als die verdediger de bal heeft het.

Die pas was wel naar hem hoor stond niemand anders :p

Wilcao
18 november 2018, 21:07
Die pas was wel naar hem hoor stond niemand anders :pAhja, juist.

BleKKie
18 november 2018, 21:08
Nieuwe fase begint op het moment dat de Zwitser de bal speelt. Gewoon een complete mistrap, had niks met druk te maken. Denk zelfs niet dat hij wist dat Hazard daar liep.
Hij deed mee aan het spel, maar de pass was niet naar hem. Hij mag gewoon aanvallen als die verdediger de bal heeft het.Ja, dat snap ik, maar "wist niet dat ie daar stond" & "pass was niet naar hem"... Das toch ferm voor discussie vatbaar imo.

Nuja, whatever, Zwitserland niet echt deftig precies.

puni
18 november 2018, 21:09
Ja, dat snap ik, maar "wist niet dat ie daar stond" & "pass was niet naar hem"... Das toch ferm voor discussie vatbaar imo.

Nuja, whatever, Zwitserland niet echt deftig precies.

Vooral een heel goed België op dit moment.

makila
18 november 2018, 21:11
Nu ja als je na 1 minuut achter komt tegen Belgie dan wordt het wel heel moeilijk. Voor de Zwitsers is dat het slecht mogelijke doemscenario.
De Belgen hun zwakste punt is wanneer ze zelf het spel moeten maken maar dat is nu dus niet meer nodig. Ze kunnen nu hun favoriete spelletje spelen waar ze erg sterk in zijn.

SomeDude
18 november 2018, 21:11
Chadli gij kieken

puni
18 november 2018, 21:12
Das toch nooit penalty :lol:

Wilcao
18 november 2018, 21:13
Trapt die niet gewoon naast de bal?

Booka Shade
Hoe goed is Witsel eigenlijk, recupereert zoveel en blijft zelfs met 3 man rond hem ijzig kalm en zelden of nooit balverlies.
Heerlijk om zovele Witsel-haters hunne kak te zien intrekken terwijl hij bij de RD altijd hetzelfde spel en niveau weet aan te houden.

SomeDude
Das toch nooit penalty :lol:

Chadli trapt hem gewoon langs achter aan. Licht maar fout is fout

blub
18 november 2018, 21:14
Zo brengen we ze natuurlijk zelf terug in de match..

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Jonas89
18 november 2018, 21:15
Hoe goed is Witsel eigenlijk, recupereert zoveel en blijft zelfs met 3 man rond hem ijzig kalm en zelden of nooit balverlies.
Heerlijk om zovele Witsel-haters hunne kak te zien intrekken terwijl hij bij de RD altijd hetzelfde spel en niveau weet aan te houden.

Jij zegt omdat het ne Standard boy is he, moest dat nu eene van Anderlecht zijn zie ik u dat niet zeggen hier :p

puni
18 november 2018, 21:16
Jij zegt omdat het ne Standard boy is he, moest dat nu eene van Anderlecht zijn zie ik u dat niet zeggen hier :p

Los van het feit dat dat tijdens zijn periode in China een pak minder was en de kritiek toen dus ook wel terecht was.

makila
18 november 2018, 21:17
Nu ja, omdat Belgie meer gescoord heeft in Zwitserland dan de Zwitser in Belgie, is 3-2 niet genoeg. De zwitsers moeten nog altijd 3x scoren aldus.

Chadli echt wel een kieken. Dat was een cadeautje met een grote strik rond. :naughty:

Funky22
Nu nog maar 2x :)

Booka Shade
Chadli komt echt wel tekort..

Booka Shade
18 november 2018, 21:18

Lieg ik? :p

puni
18 november 2018, 21:18
Chadli komt echt wel tekort..

Kompany ook niet goed op dit moment. Maar idd, Chadli staat gewoon aan de verkeerde kant van zijn man.

BleKKie
18 november 2018, 21:19
Oké, ff weer spannend maken of wat?
Zwak verdedigd toch wel.

Pinkman
18 november 2018, 21:19
Stelletje idioten man man. 0-2 voor en dan zo laks beginnen spelen. De fout van Chadli was wel nooit penalty, ik heb drie tot vier keer teruggespoeld om te kijken waarom er gefloten werd maar ik raakte er maar niet aan uit.

Booka Shade
18 november 2018, 21:20
Kompany ook niet goed op dit moment. Maar idd, Chadli staat gewoon aan de verkeerde kant van zijn man.

Ik vrees dat we de goeie Kompany niet zo snel meer gaan terugzien.

Jonas89
18 november 2018, 21:20
Los van het feit dat dat tijdens zijn periode in China een pak minder was en de kritiek toen dus ook wel terecht was.

Lieg ik? :p

Zit idd in een betere periode

Booka Shade
18 november 2018, 21:23
Zit idd in een betere periode

Op clubniveau wel, bij RD trekt hij al 101 wedstrijden de lijn gewoon door. Af en toe eens wat minder, maar gemiddeld gezien gewoon sterk.
Alleen zien vele liever spelers die sensatie brengen en worden de “opkuisers” over het hoofd gezien ^^

Wilcao
18 november 2018, 21:26
Op clubniveau wel, bij RD trekt hij al 101 wedstrijden de lijn gewoon door. Af en toe eens wat minder, maar gemiddeld gezien gewoon sterk.
Alleen zien vele liever spelers die sensatie brengen en worden de “opkuisers” over het hoofd gezien ^^Hij kreeg ook geen kritiek op zijn opkuis werk, maar op zijn traagheid en laterale passing en dat was helemaal terecht.

Booka Shade
18 november 2018, 21:28
Hij kreeg ook geen kritiek op zijn opkuis werk, maar op zijn traagheid en laterale passing en dat was helemaal terecht.

Dat zal hij blijven hebben, maar nu hij het goed doet bij Dortmund is dat plots oké. :unsure:

SomeDude
18 november 2018, 21:29
:lol:

Wilcao
18 november 2018, 21:29
Dat zal hij blijven hebben, maar nu hij het goed doet bij Dortmund is dat plots oké. :unsure:Neen, je ziet toch dat hij wat vlotter speelt dan een jaar geleden? Ik vond hem trouwens tijdens de kwalificatie van '14 ook één van de beste spelers, heb zelfs zijn shirt gepakt toen. Heeft gewoon, vooral tijdens China, echt wel slechter gespeeld dan ervoor.

Pinkman
18 november 2018, 21:30
3-2 :lol: man man

Akkoord trouwens ivm Witsel hoor. Was echt wel een periode dat hij ook minder speelde bij de RD.

Schummi88
18 november 2018, 21:30
Dit kan toch niet jongens ... :rofl:.

Booka Shade
18 november 2018, 21:31
Wat is dit plots..
Als Meunier daar de lijn kan houden is het buitenspel.

Spyronamic
Komt ervan als je gewoon terug zit te joggen. Arrogantie druipt er van af.

GemaneDude
Die verdediging jongens...

SomeDude
3 keer langs onze linkerflank, chadli en boyata tja

Lt. ZweedVoet
18 november 2018, 21:32
Wakker worden aub

nokeyboard
Boyata zijn positiespel is echt niveau 3e provinciaal :/

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Googke
Zwitserland is toch serieus sterk teruggekomen, België was precies al zeker toen ze 2-0 voorstonden.

Dookie
18 november 2018, 21:34
Jezus Boyata en Chadli :lol: zet ze maar op de bus terug naar huis

Svartálfar
18 november 2018, 21:34
Heel die verdediging trekt op niks. Kompany is een lachertje tegen Ijsland ook al 2 flaters die omdat het maar tegen IJsland was uiteraard niet afgestraft werden, maar zet nu gewoon de lijn door. Boyata niet goed genoeg en over Chadli gaan we maar zwijgen.

Dat terzijde, nooit van zen leven was dat een penalty.

sandervdw
18 november 2018, 21:36
Wel leuke match om te volgen ^^

Spyronamic
18 november 2018, 21:37
Belgie had spel ook nooit in handen hoor, misschien 5 minuten rond de 20ste minuut?

Hoe zit het nu met de score? 4-2 is Zwitserland door, maar wat met 4-3?

Wilcao
18 november 2018, 21:38
Belgie had spel ook nooit in handen hoor, misschien 5 minuten rond de 20ste minuut?

Hoe zit het nu met de score? 4-2 is Zwitserland door, maar wat met 4-3?Niet

Sir.Killalot
18 november 2018, 21:39
Nog eens een vintage Rode Duivels match! Maar ja, zo zie je dat we een klein land zijn he. Eenmaal de toppers geblesseerd, gestopt, niet in vorm of niet in de gratie van de coach (#bringbackradja) is het niveauverschil met de b-ploeg gewoon te groot.

SomeDude
18 november 2018, 21:40
Heel die verdediging trekt op niks. Kompany is een lachertje tegen Ijsland ook al 2 flaters die omdat het maar tegen IJsland was uiteraard niet afgestraft werden, maar zet nu gewoon de lijn door. Boyata niet goed genoeg en over Chadli gaan we maar zwijgen.

Dat terzijde, nooit van zen leven was dat een penalty.

Chadli raakt de voet, zelfs Boskamp vind het penalty.

makila
18 november 2018, 21:40
Wel leuke match om te volgen ^^
Haha dit. :D

Het is natuurlijk geen EK of WK, dus ik lig er nu niet wakker van als de Zwitsers de Belgen zouden kloppen. Maar Boyota en Chadli die zijn echt aan het solliciteren om terug naar huis te mogen gaan wanneer het volgende grote toernooi eraan komt ..

Zwitserland moet winnen met 2 goals verschil omdat Belgie meer gescoord heeft hier in Zwitserland.
Dus bij 4-3 gaat Belgie door.

Maar ja, zo zie je dat we een klein land zijn he. Eenmaal de toppers geblesseerd, gestopt, niet in vorm of niet in de gratie van de coach (#bringbackradja) is het niveauverschil met de b-ploeg gewoon te groot.Ja dat is helaas wel een feit.

Spyronamic
18 november 2018, 21:46
Stel je voor dat Boyata in die knock-out fase op het WK zou gespeeld hebben ajajaj

Svartálfar
18 november 2018, 21:47
Chadli raakt de voet, zelfs Boskamp vind het penalty.

Zelfs Boskamp, alsof dat argument enige waarde heeft

Destel
18 november 2018, 21:47

https://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/Regulations/uefaorg/Regulations/02/50/54/37/2505437_DOWNLOAD.pdf

If two or more teams in the same group are equal on points on completion of the
league phase, the following criteria are applied in the order given, to determine
their rankings:

a. higher number of points obtained in the group matches played among the
teams in question;
b. superior goal difference from the group matches played among the teams in
question;
c. higher number of goals scored in the group matches played among the teams
in question;
d. higher number of goals scored away from home in the group matches played
among the teams in question;
e. if after having applied criteria a) to d), teams still have an equal ranking,
criteria a) to d) are reapplied exclusively to the matches between the
remaining teams to determine their final rankings. If this procedure does not
lead to a decision, criteria f) to l) apply in the order given to the two or more
teams still equal;
f. superior goal difference in all group matches;
g. higher number of goals scored in all group matches;
h. higher number of away goals scored in all group matches;
i. higher number of wins in all group matches;
j. higher number of away wins in all group matches;
k. lower disciplinary points total based only on yellow and red cards received in
all group matches (red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for
two yellow cards in one match = 3 points);
l. position in the UEFA national team coefficient rankings (see Annex D.1.2)

Général Zantas
18 november 2018, 21:56
Ongezien toch dat er niemand Witsel's positie overnam bij die 3-2, dat zijn afspraken die zelfs in amateurliga's gemaakt worden.

Zwakke Kompany, zwakke Boyata, zwakke Chadli, zwakke Tielemans en zwakke Mertens.

Frappant dat onze verdediging meer in de problemen komt dan die Zwitserse, terwijl die toch ook maar spelers hebben rondlopen met weinig ervaring en die bij zwakke(re) ploegen spelen zoals Young Boys, Norwich City en Monchengladbach (geen slechte ploeg, maar kerel heeft heel weinig ervaring).

puni
18 november 2018, 22:01
Ongezien toch dat er niemand Witsel's positie overnam bij die 3-2, dat zijn afspraken die zelfs in amateurliga's gemaakt worden.

Zwakke Kompany, zwakke Boyata, zwakke Chadli, zwakke Tielemans en zwakke Mertens.

Frappant dat onze verdediging meer in de problemen komt dan die Zwitserse, terwijl die toch ook maar spelers hebben rondlopen met weinig ervaring en die bij zwakke(re) ploegen spelen zoals Young Boys, Norwich City en Monchengladbach (geen slechte ploeg, maar kerel heeft heel weinig ervaring).

Witsel moet daar toch ook gewoon helemaal uit, niet zo half uitlopen en dan op 8 meter van de man blijven staan. Probeer dan op z'n minst de voorzet eruit te halen.

makila
18 november 2018, 22:01
Ik zou Hazard in de verdediging zetten. Volgens mij zou die het beter doen dan Chadli en Boyota te samen. Zo slecht man.

nokeyboard
18 november 2018, 22:03
Roffllll

Schummi88
18 november 2018, 22:04
Voila, dat kon hier niet blijven duren. Hebben die gasten geen zin of wat is dat daar?

Enforcer
Ongelofelijk...

Booster

Jonas89
zet zijn foutje recht

SomeDude
Chadli nogmaals in de fout met lompe corner weg te geven.

GemaneDude
Kompany fuck off zeg, laat altijd zij man lopen

puni
Schaamtelijk.

Antwerp1
18 november 2018, 22:05
ze willen op verlof in juni denk ik :p

Googke
18 november 2018, 22:07
Perfecte voorzet. Verdedigend een drama, Boyata heeft niks te zoeken hier. Mertens as usual onzichtbaar bij het starten en Chadli trekt de streep door van Monaco.

mcgrave
18 november 2018, 22:07
Epic Fail

Gaan we nu keer een kritische Martinez krijgen?

makila
18 november 2018, 22:09
De Belgen hun zwakste punt is wanneer ze zelf het spel moeten maken maar dat is nu dus niet meer nodig. Ze kunnen nu hun favoriete spelletje spelen waar ze erg sterk in zijn.
Ik heb me vergist, maar ik heb de verdediging overschat. Ik weet wel dat het een veredelde B-verdediging is, maar dit is gewoon provinciaal niveau. Ach ja, misschien wel goed dat ze eens terug met de voetjes op de grond worden gezet na dat Brons op het WK.

Chadli terecht vervangen maar véél te laat. Echt een niveautje of 5 te klein.

Enforcer
Amai martinez word wakker. Had met de rust al gebeurd moeten zijn. Onze verdediging is zo lek als een mandje. We kunnen me momenten wel vloeken op Vertonghen ma me die kerel rechtsachter hèb ik veel meer vertrouwen in die achterste lijn.

BleKKie
Is Leekens terug coach geworden ofzo? :wtf:

Googke
18 november 2018, 22:10
Feit is dat we toch echt verzwakt zijn zonder Vertonghen, De Bruyne en Lukaku. Boyata werkt tegen Panama en IJsland, maar niet meer dan dat.

Funky22
Lijkt wel op matchfixing, alle dit kan toch niet meer...

Général Zantas
Witsel moet daar toch ook gewoon helemaal uit, niet zo half uitlopen en dan op 8 meter van de man blijven staan. Probeer dan op z'n minst de voorzet eruit te halen.

Was bij een Zwitserse counter na een Belgische corner he, hij was die man gevolgd, er was niemand anders.

Belgie staat 4-2 achter en laat die Zwitsers nog altijd het tempo dicteren :help:

SomeDude
18 november 2018, 22:13
Dat Lukaku maar snel terug fit is en dan heb ik het niet alleen over Romelu!

Lt. ZweedVoet
18 november 2018, 22:14
Ja, dit was het dan.

makila
18 november 2018, 22:15
Ja, dit was het dan.
En we zijn nog niet naar huis! Belange niet! Belange niet!

Ah toch wel ..

Spyronamic
18 november 2018, 22:21
Ah Origi op de bank, wist niet dat die nog voetbal speelde.

SomeDude
18 november 2018, 22:21
De wil bij de Zwitsers is gewoon veel groter, in balverlies staan we gewoon wat te staren

Booster
18 november 2018, 22:26
5-2

makila
Ik wacht eigenlijk eerder op de 5-2 dan de 4-3. Hoe dan ook HF halen of niet, het blijft gewoon een blamage ..

Funky22
Ole ole ole ole...

Jonas89
Koekoek

GemaneDude
18 november 2018, 22:27
Kompany die WEER zijn man niet houdt.

Spyronamic
Hahahahahaha

En Courtois keek er naar

vishnusixclix
Van een halleluja stemming tot deze absolute afgang. Sport kan toch mooi zijn. :)

Schummi88
4 man in dat strafschopgebied en niemand doet de moeite om die Zwitser te dekken ...

puni