PDA

Volledige versie bekijken : Vertel hier over uw Gaming Headset ervaringen.

georgiodavid
30 augustus 2018, 21:21
Deel hier uw huidige en vorige headset ervaringen en zo kunnen we uitwisselen advies en voor en nadelen.
Ik heb al wat aantal uitgetest in mijn 10j ervaring dus...

Mijn laatste aankoop is echte draadloos (ook voor chat) Turtle Beach Stealth 600 Xbox One voor 77€ op amazon.de

Geweldige budget headset maar enige nadeel is volume :/ het mist nog 20% als ik vergelijk met Astro A50 3th gen die ik voor ps4 heb en verkoop ..
Earpods gebruik ik ook vaak in controller veebonden(omdat ik over ear headset eigelijk te warm vond) en zelfs die earpods max volume ligt hoger.
Enige manier om luider te zetten is die zogezegd Super human Hearing wat eigelijk inhoudt is dat presets van bass op low staan en tribble op hoogst maar zo is ook niet wat moet zijn zonder bass.

Heeft iemand soms zelfde TB en is volume ook zo laag? Firmware is up-to-date.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180830/112e383367f80017867abd694e1cb6ae.jpg

Thorazer
31 augustus 2018, 21:15
Ik heb zelf de Hyper X Cloud Alpha top headset zeker voor de prijs van 99€.

georgiodavid
2 september 2018, 12:18
Ik heb zelf de Hyper X Cloud Alpha top headset zeker voor de prijs van 99€.Zijn die draadloos? Ik heb alleen draadloze gehad en getest.

Nu heb ik thuis liggen astro A50/A20 en TB 600. En ik hou TB. Kwa prijs kwaliteit heeft die gewonnen. A50 is verkocht en a20 stuur ik terug. Moest a50 xbox versie zijn zou ik mss niet verkocht hebben maar dan nog als die goedkoper zou zijn had die 1 plaats gewonnen. Enige plus punt is dat het iets luider is en laadstation. Maat TBstealth 600 is geweldige prijs kwaliteit. Makkelijke aan te sluiten, dolby atmos met licentie apart te koop uiteraard