PDA

Volledige versie bekijken : NYC verloving, mooie locatie?

Lombaar
24 juli 2018, 18:02
Hallo allemaal,

Ik ga eind september mijn vriendin ten huwelijk vragen tijdens een reis naar oa New York.
Ik zou daar natuurlijk graag de perfecte locatie voor vinden.

De klassieke, iets meer toeristische locaties overweeg ik zeker ook, maar misschien zijn hier mensen die een paar verborgen pareltjes kennen ter plaatse?

Zij is er al een paar keer geweest, en is dus op al op alle bekendste plekken geweest, dus mijn voorkeur zou gaan naar een iets minder bekende plek.

Alvast bedankt!

TreVor
24 juli 2018, 18:39
Als het echt NYC moet zijn zou ik eerder naar een rooftop bar gaan. Jimmy's vond ik vroeger altijd wel tof met een breathtaking view op Brooklyn bridge en goeie cocktails.

sandervdw
25 juli 2018, 08:40
Battery Park, Highline Park, Rooftop bar, ...

|nfected
25 juli 2018, 08:54
Misschien iets verder maar kijk ook eens naar Coney island. Of aan de bootjes in Central park

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Genius
25 juli 2018, 09:35
Ge bestelt ne latte machiatto in de Starbucks en ge laat ipv uwe naam erop schrijven : “wil je met met mij trouwen?” en ge geeft da af aan uw vriendin die buiten staat te wachten!

Guazala
25 juli 2018, 09:58
Ge bestelt ne latte machiatto in de Starbucks en ge laat ipv uwe naam erop schrijven : “wil je met met mij trouwen?” en ge geeft da af aan uw vriendin die buiten staat te wachten!

En dan krijgt ge slaag omdat uw lief denkt dat ge aanpapt met het personeel van de starbucks in die mate dat ze u al huwelijksaanzoeken doen.

nixie
25 juli 2018, 10:13
Ah die Amerikanen die nederlands kunnen toch hé

Polle32
25 juli 2018, 10:44

Die gaan de boodschap zo verkeerd schrijven dat er weinig van zal doordringen volgens mij...

Starbucks employees spell your name wrong on cups ON PURPOSE claims conspiracy theory | Daily Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/news/article-4030698/Starbucks-employees-spell-wrong-cups-PURPOSE-share-pictures-social-media-conspiracy-theory-claims.html)

Dr.Cro
25 juli 2018, 13:12
Ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd enkele weken geleden in New York tijdens fotoshoot in Central Park. Had alles heel goed doorgesproken met de fotograaf die ik kende via een vriend die ook fotoshoot daar had gedaan.

Proto
25 juli 2018, 14:46
Ik heb mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd in NYC. Ik had de ring in een gehaktbal bij Carmine's laten draaien. (haar favoriete restaurant daar).

straight_six
25 juli 2018, 15:40
Nba game-->kiss cam

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Lombaar
25 juli 2018, 17:50
Nba game-->kiss cam

Ook al aan gedacht, maar het NBA seizoen is dan nog niet begonnen ...

Wel paar maand geleden gezien tijdens wedstrijd van de Warriors toen we zijn gaan kijken, zag er echt tof uit!

straight_six
25 juli 2018, 17:58
NFL?

Selderijstok
25 juli 2018, 19:00
^lol

Toen ik er was ging er vlak voor ons (aan de Untermyer fontein) iemand op zijn knieën. Zager een rustige plaats uit.
En 5min later kwamen er dan trouwers op dezelfde plek om groepsfoto's te maken.
https://www.google.be/maps/@40.7941069,-73.9526757,3a,75y,212.42h,97.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sw2aXQfl9Nimw5QPmrO4Bjw!2e0!7i1 3312!8i6656

Ik had ook dat idee om het in NY te doen maar toch gepast. Nu is het volgende jaar in de Malediven :p

KerberosX
29 juli 2018, 18:59
Ik heb mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd in NYC. Ik had de ring in een gehaktbal bij Carmine's laten draaien. (haar favoriete restaurant daar).
wtf :puke:

Booka Shade
1 augustus 2018, 11:46
Ik heb mijn vrouw ook in NYC ten huwelijk gevraagd.
Wel gewoon op onze hotelkamer tijdens ontbijt op bed.

Ik zou dat nooit willen doen op een openbare plaats, but that's just me ^^
De gedachte dat daar dan mensen zouden applaudisseren oid, dat vond ik verschrikkelijk :p

Dhene
1 augustus 2018, 15:50

Heeft ze de ring dan uitgekakt?

straight_six
1 augustus 2018, 15:55
Ik heb mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd in NYC. Ik had de ring in een gehaktbal bij Carmine's laten draaien. (haar favoriete restaurant daar).Resultaat? 4 tanden kwijt en aan het stikken in een ring?

Proto
1 augustus 2018, 15:57
Allee gasten komaan hé seg.

sandervdw
2 augustus 2018, 13:29
Allee gasten komaan hé seg.

Ik moet zeggen dat het ook mijn eerste reactie was :p Stel u voor dat ze die dingen ineens binnensteekt :p

straight_six
2 augustus 2018, 14:07
Bij mij zouden ze nooit iets in mijn eten moeten steken. Ik zou het gewoon binnen hebben zonder dat ik het door heb of ik zou voor een vals gebit mogen gaan.

Als het over eten gaat komt mijn oerinstinct boven.

Lombaar
17 oktober 2018, 12:41
Ze heeft ja gezegd :-) uiteindelijk gebeurd op het dakterras van ons hotel, met overal lichtjes en zo.
Mensen zitten klappen voor ons, topmoment :-)

Genius
17 oktober 2018, 12:49
Prachtig! Proficiat

Booka Shade
17 oktober 2018, 13:03
Proficiat!

Hesiod
17 oktober 2018, 23:47
wtf :puke:Ook eens goed moeten lachen :crazy:

Pier A, daar moet ge zijn, dan zegt ze sowieso 'ja' :bow:

Muscleduck
19 oktober 2018, 11:01
Ik heb mijn vrouw ook in NYC ten huwelijk gevraagd.
Wel gewoon op onze hotelkamer tijdens ontbijt op bed.

Ik zou dat nooit willen doen op een openbare plaats, but that's just me ^^
De gedachte dat daar dan mensen zouden applaudisseren oid, dat vond ik verschrikkelijk :p

Same here. Ik zou da nooit openbaar willen, da's precies haar verplichten om ja te zeggen vind ik. Doe maar gewoon thuis terwijl we naar tv zien of zo, gene poespas.

Trouwens dat verhaal van die gehaktballekes: Ik had een colleaga ooit die dat ook gedaan heeft. Zijn vriendin haar lievelingskost is gehaktballekes in tomatensaus dus die heeft da gemaakt en die ring daar in gezwierd. Ze heeft ook ja gezegd :p

Booka Shade
19 oktober 2018, 11:14
Same here. Ik zou da nooit openbaar willen, da's precies haar verplichten om ja te zeggen vind ik. Doe maar gewoon thuis terwijl we naar tv zien of zo, gene poespas.

Trouwens dat verhaal van die gehaktballekes: Ik had een colleaga ooit die dat ook gedaan heeft. Zijn vriendin haar lievelingskost is gehaktballekes in tomatensaus dus die heeft da gemaakt en die ring daar in gezwierd. Ze heeft ook ja gezegd :p

^
Als ge haar dan ten huwelijk vraagt en ze vraagt achter de ring, dan kunt ge zeggen van "hou het wc goed in de gaten vandaag" :unsure:

Muscleduck
19 oktober 2018, 11:15
^
Als ge haar dan ten huwelijk vraagt en ze vraagt achter de ring, dan kunt ge zeggen van "hou het wc goed in de gaten vandaag" :unsure:

"Dat wordt door een zeef kakken de komende dagen, zoet"

Booka Shade
19 oktober 2018, 11:16
"Dat wordt door een zeef kakken de komende dagen, zoet"

Misschien beide, als ge het effectieve balletje uit het oog verloren bent.

Flow
20 oktober 2018, 01:49
Hahaha

Prachtige topic dit.

ShadesOfJae
22 oktober 2018, 20:05
Doen mensen dat echt? Een verlovingsring in eten verstoppen? :wtf: