PDA

Volledige versie bekijken : 18+ thread

Pagina's : [1] 2 3

Ohm
22 juni 2018, 09:44
BERICHT VAN EEN MODERATOR:

We willen jullie leden terug een kans geven om op een DEFTIGE manier over jullie seksleven te vertellen en/of dingen te vragen.
Daarom zou ik dus met aandrang willen vragen hier niet constant de troll uit te hangen en gewoon op een "volwassen" manier om te gaan met elkaar.
NSFW-content is absoluut NIET toegestaan en zal streng bestraft worden, alsook te plastische verhalen.
Let tevens wat op jullie taalgebruik.

Als we merken dat dit toch niet werkt, zal dit topic en eventueel latere topics zonder boe of ba gesloten worden.

De firma dankt u!

Misschien kan dit ook gebruikt worden om elkaar te helpen om het "vuur" in de slaapkamer (terug) aan te wakkeren of elkaar tips te geven waar je de beste lotion kunt kopen.

Poll toegevoegd.
Het is anoniem, dus je kunt een eerlijk antwoord geven. Opscheppen doe je maar aan de toog :)

TooChé
22 juni 2018, 09:48
1. Geen poll
2. Als ik deze pagina afprint, kan ik er mss vuur mee maken

Necre0
22 juni 2018, 09:55
Op en af

StanTem
22 juni 2018, 09:55
Als uw seksleven even goed is als dat gij polls kunt maken... :unsure:

Mulan
22 juni 2018, 12:07
Als je een minnaar of minnares hebt, heb je toch een seksleven? Dat is toch net het concept?
Niemand die je toch verplicht enkel een seksleven te mogen/moeten hebben met je levenspartner?

Guazala
22 juni 2018, 12:13
De optie "uitmuntend, fantastisch en fenomenaal" ontbreekt in de poll.

Ohm
22 juni 2018, 12:31
Als je een minnaar of minnares hebt, heb je toch een seksleven? Dat is toch net het concept?
Niemand die je toch verplicht enkel een seksleven te mogen/moeten hebben met je levenspartner?

Ik ging uit van het standpunt dat het seksleven met de partner onbevredigend is en dat hij/zij het op een ander gaat zoeken, al dan niet met goedkeuring van de partner.

Pompi
22 juni 2018, 16:26
spannender als dat van sommigen, minder spannend als dat van glashelder.

MikeHunt
22 juni 2018, 16:33
Misschien dan best al op voorhand afspreken dat glashelder niet mag reageren in dit topic, anders zit heel het forum weer met PTSD...

:unsure:

ashuray
22 juni 2018, 16:43
In het begin was het oke. Nu goed! (volgens mij leest die hier omdat ik is een keer gereclameert heb en sindsdien ist beter)

AreVee
22 juni 2018, 17:07

End thread.

Goldrusher
22 juni 2018, 18:04
Als uw seksleven even goed is als dat gij polls kunt maken... :unsure:

StanTem wil multiple choice, zoals het seksleven van z'n ex... :unsure:

StanTem
22 juni 2018, 18:18
StanTem wil multiple choice, zoals het seksleven van z'n ex... :unsure:Ik zei dat op het moment dat er geen poll was.

Enneuh, ik heb tenminste al een seksleven (gehad) :tongue:

Jonas89
22 juni 2018, 18:24
StanTem wil multiple choice, zoals het seksleven van z'n ex... :unsure:

:lol:

MrKend54l
22 juni 2018, 18:56
Ik zei dat op het moment dat er geen poll was.

Enneuh, ik heb tenminste al een seksleven (gehad) :tongue:

https://media1.giphy.com/media/26AHLBZUC1n53ozi8/giphy_s.gif

Tha_nOn
22 juni 2018, 19:51
Misschien dan best al op voorhand afspreken dat glashelder niet mag reageren in dit topic, anders zit heel het forum weer met PTSD...

:unsure:

Meh, kzou nu precies glashelder haar seksleven ook niet willen, ook al is het veel spannender als dat van mij :')

Noscoped420
22 juni 2018, 20:01
Bevredigend 1 vote en de hand 8 votes, jaja :p

Epyon
22 juni 2018, 20:03
Bijna iedere dag seks.

Waelvis
22 juni 2018, 20:25
Bijna iedere dag seks.Bijna op maandag
Bijna op dinsdag
Bijna op woensdag
...

Noscoped420
22 juni 2018, 20:44
En gegarandeerd op sloppy Saturday :unsure:

Sarcastr0
23 juni 2018, 07:46
spannender als dat van sommigen, minder spannend als dat van glashelder.Drop mic

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

glashelder
23 juni 2018, 14:29

:lol:

Ik reageer gewoon braaf hoor. Heb gekozen voor 'minnaar/minnares wegens gebrek aan'. Door medicatie heeft mijn vriendin een enorm laag (bijna onbestaand zelfs) libido. Daarom hou ik er een aantal speelpartners/fwb's op na. Op dit moment zijn er drie mensen in mijn leven waar ik regelmatig seks mee heb. En ja, soms doen we wel eens zotte dinges maar les gouts et les couleurs...

nixie
23 juni 2018, 15:42
https://climaximaal.nl/

voor diegene die alleen thuis zitten...
Of als ge niet alleen zijt :p

MrKend54l
24 juni 2018, 08:37
Geweldige site :P

Lt. ZweedVoet
24 juni 2018, 16:08
Gaande van 1 tot 2x per dag met mijn rechterhand, en als ik eens zot doe dan gebruik ik mijn linkerhand, of beiden.

Noscoped420
24 juni 2018, 19:56
Gaande van 1 tot 2x per dag met mijn rechterhand, en als ik eens zot doe dan gebruik ik mijn linkerhand, of beiden.

Of the stranger :unsure:

HUSKE
25 juni 2018, 07:51
Of the stranger :unsure:
Gone in 60 seconds is ne stokoude film...

Ik ben nu dik 2 jaar gescheiden en mijn seksleven is bevredigend te noemen, enfin, voor mezelf toch, met 3 bedpartners (mijn ex, mijn ex en een goede vriendin...). Nooit zoveel seks gehad als nu.
Maar ik voel dat ik niet juist bezig ben, ik begin meer en meer te verlangen naar een vriendin waarmee ik terug een toekomst kan opbouwen.

BieBie
25 juni 2018, 08:37
Bij volle maan ben ik op mijn best :D , hmmm mijn vrouwmens zegt dat toch

ashuray
25 juni 2018, 09:18
Gone in 60 seconds is ne stokoude film...

Ik ben nu dik 2 jaar gescheiden en mijn seksleven is bevredigend te noemen, enfin, voor mezelf toch, met 3 bedpartners (mijn ex, mijn ex en een goede vriendin...). Nooit zoveel seks gehad als nu.
Maar ik voel dat ik niet juist bezig ben, ik begin meer en meer te verlangen naar een vriendin waarmee ik terug een toekomst kan opbouwen.

Is dat nog met diezelfde ex die al een relatie heeft met iemand?

Myllan
25 juni 2018, 09:27
Oh geweldig hoor. Fantastich, éééénig, formidaa-bul!
Kots de darmen uit mijn lijf, le boobiez doen ontzettend veel pijn plus het lijkt alsof ik 4 borsten heb, geen idee waar die andere 2 vandaan komen en als kers op de taart word ik misselijk van de geur van mijn man. Hoe vaak hij zich ook wast, elke keer als hij me aanraakt doe ik alsof ik in een diepe coma ben en dat terwijl hij het eerder bij de minste aanraking of geile blik het gelijk kon krijgen.

Nope, it just aint gonna happen. :naughty:

Myllan
25 juni 2018, 09:34
Dit omvat alles mooi samen.

https://www.mupload.nl/img/4g1gnpj.jpg

ashuray
25 juni 2018, 09:55
Aaaah zwangerschap...een van de mooiste momenten in een vrouw haar leven :unsure:

HUSKE
25 juni 2018, 10:20
Is dat nog met diezelfde ex die al een relatie heeft met iemand?

Ja, al is dat maar héél af en toe, ik heb in haar zelf dan ook géén interesse (eigenlijk in alle 3 niet).
Die heeft sinds de geboorte van onze zoon niet zo een heel hoog libido meer en haar nieuwe vriend al helemaal niks blijkbaar.
Het gaat daar duidelijk ook niet zo goed want naar wat ik hoor is er meer ruzie dan liefde. Ze zal de laatste 4 jaar van onze relatie aan het verder zetten zijn...

Ik had eigenlijk een zéér goede vaste vriendin, zoals het hoort. Geen interesse in om het even welke vrouw. Totdat ze wou samenwonen en het duidelijk werd dat ik dat nog niet wou. Ik kijk daar nu, dik 2 jaar na de scheiding wel anders tegen aan. Met de juiste vrouw zou ik op termijn wel willen samenwonen. Nu die nog tegenkomen natuurlijk :D.

Micheal
25 juni 2018, 12:27
Het zal bij de meeste nooit genoeg zijn..
De ene wilt meer, de andere wilt minder.. De ene wilt zus, de andere wilt zo..

Al bij al ben ik wel tevreden van mijn sex leven, mede doordat er goed over gepraat kan worden wat we beiden willen.

Googke
25 juni 2018, 12:39
Ik ben pas samen -drie maanden- met m'n vriendin. Dat zegt genoeg denk ik ^^. Quasi iedere dag wel.

Booka Shade
25 juni 2018, 12:46
Ik denk dat het seksleven altijd wel beter kan.
Doe ik het 2x/dag, dan wil ik het de volgende dag 3x.
Ik probeer gewoon tevreden te zijn met de keren dat ik mag :)

gumball4000
25 juni 2018, 12:59
X

HUSKE
25 juni 2018, 13:27
Omvat mijn seksleven mooi..

Nuja wat is seks? Penetratie, oraal, laten aftrekken?

Indien penetratie..hooguit 3-4x/jaar met mn vriendin. Tuurlijk is dat niet vol te houden..dusja dan gaan we creatief om met oplossingen :evil:
Oraal misschien 2-3x per jaar door de vriendin en laten aftrekken 20-30x per jaar

U laten aftrekken... dat was goed toen ik 14 was ofzo maar dat kan ik zelf beter dan om het even welke vrouw...

gumball4000
25 juni 2018, 13:36
Nee

Myllan
25 juni 2018, 13:39
Omvat mijn seksleven mooi..

Nuja wat is seks? Penetratie, oraal, laten aftrekken?

Indien penetratie..hooguit 3-4x/jaar met mn vriendin. Tuurlijk is dat niet vol te houden..dusja dan gaan we creatief om met oplossingen :evil:
Oraal misschien 2-3x per jaar door de vriendin en laten aftrekken 20-30x per jaar

Maar hoe dan? Ik bedoel, wat voor oplossingen zijn dat dan? Je vriendin vindt het wel goed om je af te trekken maar wordt er zelf niet geil van? Als er iets is wat ik toppunt van lekker vind is het mijn man zien genieten, hoe dan ook. Op welke manier dan ook.

Scheelt er wat met één van jullie beide (ziekte oid) of hebben jullie een laag libido want dit is echt wel weinig maar als de rest van jullie relatie goed dan is dat ook oké. Zoals iemand hierboven zei, iedereen is daar anders in.

Jup, vind mn eigen het ook beter doen hoor :p. Maar tis dat of amper iets seksueels met haar.
Nuja..ik zoek buitenshuis naar oplossingen voor het seksueel probleem hoor :). Voor de rest klikt het wel..alleen seks niet. Karakter enzo is goed, vaak zelfde mening over zaken ed.
En seksuele verandert naar verloop van tijd altijd..karakter ed minder.

Oh oké. Dit soort oplossingen, ja moet kunnrn als jullie daar beide akkoord mee zijn.

nixie
25 juni 2018, 13:44
U laten aftrekken... dat was goed toen ik 14 was ofzo maar dat kan ik zelf beter dan om het even welke vrouw...

Dan hebt ge nog niet veel goeie gehad ze.

HUSKE
25 juni 2018, 13:55
Jup, vind mn eigen het ook beter doen hoor :p. Maar tis dat of amper iets seksueels met haar.
Nuja..ik zoek buitenshuis naar oplossingen voor het seksueel probleem hoor :). Voor de rest klikt het wel..alleen seks niet. Karakter enzo is goed, vaak zelfde mening over zaken ed.
En seksuele verandert naar verloop van tijd altijd..karakter ed minder.

Het is goed dat je voor de rest overeenkomt en seks kan je idd buitenshuis wel makkelijk vinden. Zolang je partner daarvan op de hoogte is zie ik daar ook geen graten in.

Dan hebt ge nog niet veel goeie gehad ze.
Handjobs? Nee. Maar zoals gezegd bedank ik daar gewoon voor. Hoef je nog niet aan te beginnen.

ashuray
25 juni 2018, 13:57
Het is goed dat je voor de rest overeenkomt en seks kan je idd buitenshuis wel makkelijk vinden. Zolang je partner daarvan op de hoogte is zie ik daar ook geen graten in.

Handjobs? Nee. Maar zoals gezegd bedank ik daar gewoon voor. Hoef je nog niet aan te beginnen.

Is uw ex haar partner ervan op de hoogte dat zij buitenshuis binnenkomt bij u?:D

HUSKE
25 juni 2018, 14:03
Is uw ex haar partner ervan op de hoogte dat zij buitenshuis binnenkomt bij u?:D

Neen, maar dat is mijn probleem niet. Moet hare vriend zijn werk maar goed doen.
Ze is en blijft er goed uitzien en als ik iemand haar lichaam ken is het dat van haar wel ;)

nixie
25 juni 2018, 14:07

Dan weet je echt niet wat je mist hoor.
Ams u partner dat met een beetje overtuiging doet kan dat echt hemels zijn.

ashuray
25 juni 2018, 14:11
Neen, maar dat is mijn probleem niet. Moet hare vriend zijn werk maar goed doen.
Ze is en blijft er goed uitzien en als ik iemand haar lichaam ken is het dat van haar wel ;)

Mss moet ze is met haar vriend praten dan? Je ziet er geen graten in moest u partner het op een ander zoeken als je het wist maar helpt wel iemand om haar partner te bedriegen zonder dat die van iets weet :p ookal is het aan haar dan bende nog me 2 om te poepen he

gumball4000
25 juni 2018, 14:24
Nee

ashuray
25 juni 2018, 14:26
Er is niemand die zegt dat mijn partner op de hoogte is :-). Had het al eens eerder aangehaald en ze stond er niet voor open.
Maar ze zegt zelf dat het probleem op seksueel vlak bij haar ligt.
Het minste dat je er met een vinger in zit, doet het "pijn"..terwijl er dan andere momenten zijn waar je bijna een hele vuist in krijgt (1x bijna gebeurt).. Ik snap het gewoon ni..

Als ze er niet voor open stond waarom het toch doen dan? Maak het toch gewoon uit dan. Manman stelletje achterbakse mensen hier

Myllan
25 juni 2018, 14:30
Er is niemand die zegt dat mijn partner op de hoogte is :-). Had het al eens eerder aangehaald en ze stond er niet voor open.
Het minste dat je er met een vinger in zit, doet het "pijn"..terwijl er dan andere momenten zijn waar je bijna een hele vuist in krijgt (1x bijna gebeurt).. Ik snap het gewoon ni..

Ja mss een lang voorspel overwegen? Als de boel daar beneden kurkdroog is dan kan ik me wel voorstellen dat ze pijn heeft. Geef haar ook eens orale seks, als ze maar nat genoeg is haha.
Snap wel dat je gefrustreerd bent en zwaar te kort komt maar stiekem op een ander kruipen zou ik toch niet zo erg waarderen, om eerlijk te zijn.

Cerulean
25 juni 2018, 14:34
Mijn god, dit topic :')

Savatar
25 juni 2018, 14:38

Voorspel niet vergeten?
Jammer voor je vriendin dat ze in een leugen leeft met je. Iemand bedriegen is imo not done...

Ontopic: Tevreden, gezien het feit dat we 2 kids (2 en 3,5) hebben. :)

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk

Herman De Croo
25 juni 2018, 14:41
gezien het feit dat we 2 kids (2 en 3,5) hebben. :)[/B]

dus eigenlijk ben je niet tevreden, maar is het aanvaardbaar omdat je kinderen hebt..

BieBie
25 juni 2018, 15:20
Wippen as the rabbits :wtf:

Savatar
25 juni 2018, 15:20
dus eigenlijk ben je niet tevreden, maar is het aanvaardbaar omdat je kinderen hebt..Toch wel tevreden, mag altijd meer maar bij wie niet? Het is minder eenvoudig en vergt meer planning. (Je wil geen peuters aan je bed als je bezig bent :) )

Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk

BieBie
25 juni 2018, 15:28
Favoriet standje , op zijn hondjes :)

zarathustra
25 juni 2018, 15:40
dus eigenlijk ben je niet tevreden, maar is het aanvaardbaar omdat je kinderen hebt..

Dat is zeggen dat men enkel echt tevreden is als je nog steeds exact hetzelfde zou doen met ongelimiteerde mogelijkheden. Denk dat er dan weinig mensen tevreden zijn volgens uw definitie.

gumball4000
25 juni 2018, 16:26
X

zarathustra
25 juni 2018, 16:33
<knip>

Kerel je doet NU de egoïstische optie, je bent gewoon bang dat mensen u scheef gaan bezien omdat je het uitmaakt met dat meisje. Ga je hier echt nog 40-60 jaar mee door doen?

Pompi
25 juni 2018, 16:35
de mannen en vrouwen die hun partner bedriegen, ik zou ze geen eten willen geven.
Langs de andere kant als de rest van je relatie wel heel goed loopt en enkel seks werkt niet.. moet je ze dan opgeven?

er zijn koppels waar er dan open over gepraat word en seks op een ander kan, en er zijn koppels waar er niet over gepraat word.
Als ze het dan achteraf te weten komen zullen er zijn dat het kunnen plaatsen, en zullen er zijn die zeggen "had ik het maar nooit te weten gekomen"
ignorance is bliss in sommige gevallen.. ik zou er niet over oordelen, niemand die 100% zeker kan zeggen dat zijn partner nooit iets misdaan heeft.

Fredddy
25 juni 2018, 16:37
Heb al alles geprobeerd..
Probleem is dat het bij haar medisch moeilijk ligt. Heeft een aandoening waardoor ze bepaalde hormonen wel/niet mag nemen (zou uiteindelijk dodelijk gevolg kunnen hebben). Ze mag niet zwanger worden..en die proffen in het ziekenhuis hebben het er echt hard ingehamerd bij haar. Zo hard dat ze er gedurende de seks echt obsessief mee bezig is. Mn penis mag niet te dicht in de buurt van haar foef zijn. Het lijkt ook alsof condoom + pil nog niet voldoende zekerheid geeft. Als ik aan mijn penis heb gezeten en dan bij haar beneden wil zitten, moet ik ofwel mn handen goed wassen of kei goed afdrogen. Tis zo obsessief dat het eigenlijk altijd voor dompers zorgt.

Ironie van heel het verhaal rond haar aandoening..de kans is groot dat het door een bepaald type pil is veroorzaakt.. Ik was dus grandioos tegen het idee dat ze terug de pil (ander type) zou nemen. maar de dokters/proffen en haar moeder hebben het er zo hard ingehamerd dat ze zicht "verplicht" voelde het toch te nemen.
Die haar aandoening heeft veel zaken veranderd in ons leven: Geen eigen kinderen, ze mag nooit boven x meter (bergen) gaan, ze mag nooit onder narcose geopereerd worden (wat als we ooit een ongeval hebben waar ze dringend geopereerd moet worden?!). En toppunt..ze wil haar medische geschiedenis niet in haar portefeuille/gsm zetten, mochten we ooit een ongeval hebben.. Ze wil niet altijd aan haar aandoening geconfronteerd worden en behandeld worden als een normaal mens.

En doordat de seks niet smooth gaat en ik weet dat het voor de rest goed zit tussen ons, zoek ik het gewoon op een ander. Ze snakt precies ook niet naar seks zoals ik doe.. Voor mij is een goed gemiddelde 3-4x/maand. Voor haar precies 3-4x/jaar. Laatste keer dat we seks hadden was misschien februari/maart dit jaar.
Ik wil haar ook niet kwetsen en zoiets openlijk vertellen..omdat ze al enorm afziet van haar aandoening..en zou het een egoistische keuze vinden om het voor haar aandoening uit te maken. Dus ik doe het stiekem: Dan is er geen gezeik/gezaag van mijn kant, wat vroeger voor ruzies zorgde. En ben ik niet gefrustreerd..

Het kan misschien grof klinken..weet het niet..

Klootzak eerste klas dus.

Mulan
25 juni 2018, 16:41
Oh geweldig hoor. Fantastich, éééénig, formidaa-bul!
Kots de darmen uit mijn lijf, le boobiez doen ontzettend veel pijn plus het lijkt alsof ik 4 borsten heb, geen idee waar die andere 2 vandaan komen en als kers op de taart word ik misselijk van de geur van mijn man. Hoe vaak hij zich ook wast, elke keer als hij me aanraakt doe ik alsof ik in een diepe coma ben en dat terwijl hij het eerder bij de minste aanraking of geile blik het gelijk kon krijgen.

Nope, it just aint gonna happen. :naughty:

Wacht maar tot de leuke fase start waar die buik in de weg zit en seks leidt tot (heel pijnlijke) harde buiken... :(

En na de bevalling... Hier dan toch, gewoon VEEL te moe om seks te hebben! Voelt meer als een opoffering dan als genot! Nuja, wij doen tenminste nog pogingen, ik hoor van andere moeders dat ze nog steeds geen seks hebben "want de baby slaapt nog bij ons".
Euh... Bij ons ook, maar die knort daar gewoon door hoor, tenzij je de buurt bij elkaar kreunt/gilt?
Dan snap ik wél weer dat mannen het op een ander zoeken als ze tijdens de zwangerschap én lang na de bevalling hun partner niet aan mogen raken...

ashuray
25 juni 2018, 16:57
Probleem is dat het bij haar medisch moeilijk ligt. Heeft een aandoening waardoor ze bepaalde hormonen wel/niet mag nemen (zou uiteindelijk dodelijk gevolg kunnen hebben). Ze mag niet zwanger worden..en die proffen in het ziekenhuis hebben het er echt hard ingehamerd bij haar. Zo hard dat ze er gedurende de seks echt obsessief mee bezig is. Mn penis mag niet te dicht in de buurt van haar foef zijn. Het lijkt ook alsof condoom + pil nog niet voldoende zekerheid geeft. Als ik aan mijn penis heb gezeten en dan bij haar beneden wil zitten, moet ik ofwel mn handen goed wassen of kei goed afdrogen. Tis zo obsessief dat het eigenlijk altijd voor dompers zorgt.

Ironie van heel het verhaal rond haar aandoening..de kans is groot dat het door een bepaald type pil is veroorzaakt.. Ik was dus grandioos tegen het idee dat ze terug de pil (ander type) zou nemen. maar de dokters/proffen en haar moeder hebben het er zo hard ingehamerd dat ze zicht "verplicht" voelde het toch te nemen.
Die haar aandoening heeft veel zaken veranderd in ons leven: Geen eigen kinderen, ze mag nooit boven x meter (bergen) gaan, ze mag nooit onder narcose geopereerd worden (wat als we ooit een ongeval hebben waar ze dringend geopereerd moet worden?!). En toppunt..ze wil haar medische geschiedenis niet in haar portefeuille/gsm zetten, mochten we ooit een ongeval hebben.. Ze wil niet altijd aan haar aandoening geconfronteerd worden en behandeld worden als een normaal mens.

En doordat de seks niet smooth gaat en ik weet dat het voor de rest goed zit tussen ons, zoek ik het gewoon op een ander. Ze snakt precies ook niet naar seks zoals ik doe.. Voor mij is een goed gemiddelde 3-4x/maand. Voor haar precies 3-4x/jaar. Laatste keer dat we seks hadden was misschien februari/maart dit jaar.
Ik wil haar ook niet kwetsen en zoiets openlijk vertellen..omdat ze al enorm afziet van haar aandoening..en zou het een egoistische keuze vinden om het voor haar aandoening uit te maken. Dus ik doe het stiekem: Dan is er geen gezeik/gezaag van mijn kant, wat vroeger voor ruzies zorgde. En ben ik niet gefrustreerd..

Het kan misschien grof klinken..weet het niet..

En als ze daar achter komt denkte dan niet dat ze het uitmaakt? Je hebt het voorgesteld en ze wou nie. Dan is het aan u om u daar bij neer te leggen of het gedaan te maken. Dat iedereen zich altijd zo probeert goed te praten..

ashuray
25 juni 2018, 16:59
de mannen en vrouwen die hun partner bedriegen, ik zou ze geen eten willen geven.
Langs de andere kant als de rest van je relatie wel heel goed loopt en enkel seks werkt niet.. moet je ze dan opgeven?

er zijn koppels waar er dan open over gepraat word en seks op een ander kan, en er zijn koppels waar er niet over gepraat word.
Als ze het dan achteraf te weten komen zullen er zijn dat het kunnen plaatsen, en zullen er zijn die zeggen "had ik het maar nooit te weten gekomen"
ignorance is bliss in sommige gevallen.. ik zou er niet over oordelen, niemand die 100% zeker kan zeggen dat zijn partner nooit iets misdaan heeft.

Hij heeft het aan zijn partner voorgesteld en ze stond er niet voor open. En dan doet hij het alsnog. Dus dan vind ik niet dat het goed te praten valt

gumball4000
25 juni 2018, 16:59
Ja

Sylverscythe
25 juni 2018, 17:01
Ik heb op kan beter gestemd, aangezien de vriendin momenteel enkele duizenden kilometers verder zit. Nog een paar weken en het zal beter zijn :)

Niet dat het ertoe doet, want het is net tijd voor wat drama zie ik.

HUSKE
25 juni 2018, 17:44
Mss moet ze is met haar vriend praten dan? Je ziet er geen graten in moest u partner het op een ander zoeken als je het wist maar helpt wel iemand om haar partner te bedriegen zonder dat die van iets weet :p ookal is het aan haar dan bende nog me 2 om te poepen he

Moest ik geen zin hebben in seks of een medisch probleem hebben, wie ben ik dan om haar dat te ontzeggen. Dan kan daar zeker over gepraat worden, dat valt dan ook niet onder de categorie bedriegen.

Ik heb de status single, ik zie er dus echt geen graten in met wie ik naar bed ga, noch of de andere een relatie heeft of niet. Niet mijn relatie, niet mijn probleem.

Alhoewel ik zelf al eens vreemd ben gegaan vond ik het niet kunnen. Heb dan ook de stap gezet om er definitief een punt achter te zetten. Alhoewel mijn ex samen wou blijven kon ik dat niet. De gevoelens voor haar zijn compleet weg.
Met uw partner zal het idd medisch zijn, al dan niet mentaal.
Erover praten kan helpen maar ik weet uit ervaring dat er genoeg vrouwen zijn die op dat gebied volledig dichtklappen..

ashuray
25 juni 2018, 18:13
Moest ik geen zin hebben in seks of een medisch probleem hebben, wie ben ik dan om haar dat te ontzeggen. Dan kan daar zeker over gepraat worden, dat valt dan ook niet onder de categorie bedriegen.

Ik heb de status single, ik zie er dus echt geen graten in met wie ik naar bed ga, noch of de andere een relatie heeft of niet. Niet mijn relatie, niet mijn probleem.

Alhoewel ik zelf al eens vreemd ben gegaan vond ik het niet kunnen. Heb dan ook de stap gezet om er definitief een punt achter te zetten. Alhoewel mijn ex samen wou blijven kon ik dat niet. De gevoelens voor haar zijn compleet weg.
Met uw partner zal het idd medisch zijn, al dan niet mentaal.
Erover praten kan helpen maar ik weet uit ervaring dat er genoeg vrouwen zijn die op dat gebied volledig dichtklappen..

Je zegt het zelf "dan kan daar over gepraat worden" ondertussen help je zelf wel iemand om stiekem haar partner te bedriegen. Het is mss niet uw relatie maar het is nog altijd uw lul die in haar foef steekt

Tha_nOn
25 juni 2018, 18:31
Wacht maar tot de leuke fase start waar die buik in de weg zit en seks leidt tot (heel pijnlijke) harde buiken... :(

En na de bevalling... Hier dan toch, gewoon VEEL te moe om seks te hebben! Voelt meer als een opoffering dan als genot! Nuja, wij doen tenminste nog pogingen, ik hoor van andere moeders dat ze nog steeds geen seks hebben "want de baby slaapt nog bij ons".
Euh... Bij ons ook, maar die knort daar gewoon door hoor, tenzij je de buurt bij elkaar kreunt/gilt?
Dan snap ik wél weer dat mannen het op een ander zoeken als ze tijdens de zwangerschap én lang na de bevalling hun partner niet aan mogen raken...

beetje een belachelijk excuus hé, een zwangerschap en een baby zijn ingrijpende gebeurtenissen in uw leven. Als de vrouw dan enige tijd echt geen goesting heeft in seks is dat heus geen vrijgeleide om achter hare rug op een ander te gaan. Ge hebt samen gekozen voor een kind, de gevolgen pakt ge er dan ook samen bij hé.
En de ene zwangerschap is de andere niet, net zoals de periode na de zwangerschap zeer anders kan zijn [emotioneel, fysiek, ...], kzou de rekening niet voor een ander maken dus.

Er zijn trouwens ook mannen genoeg die liever geen seks meer hebben van zodra ze de baby hebben voelen bewegen of wanneer de baby bij hen op de kamer slaapt. Ik weet dat ge het niet letterlijk over de vrouw had (al lijkt ge het wel te impliceren, gezien het dan een vrijgeleide opeens is voor mannen), maar dat gaan de meeste ervan maken als ze uwe post lezen :')

ik ken niets van haar aandoening uiteraard maar waarom kan ze zich niet laten steriliseren? dat hoeft niet te gebeuren onder volledige narcose en dat lijkt mij qua gemoedsrust wel een nuttige zet.
Het is duidelijk dat hare lage seksdrive op zijn minst mentaal is (ge zou van minder). Voor zover dat nog niet het geval is, zou ze ook echt wel gebaat zijn met een psycholoog om haar aandoening en de (grote) impact op haar leven tenminste een plaats te geven.

Voor het overige, kga daar geen oordeel over vellen. De situatie zoals ze beschreven is, is gewoon lullig (maar ik kan er niet aan doen, het klinkt ook allemaal een beetje raar :x)

HUSKE
25 juni 2018, 18:38
Je zegt het zelf "dan kan daar over gepraat worden" ondertussen help je zelf wel iemand om stiekem haar partner te bedriegen. Het is mss niet uw relatie maar het is nog altijd uw lul die in haar foef steekt

Mijn ex kan daar niet over praten...
Die eerste keer heeft die mij binnengetrokken en haar badkamerjas uitgedaan. Ik was reeds single en mijn vlees is dan zeer zwak...

sneax
25 juni 2018, 18:56
Bijna iedere dag seks.

Idem hier!

willydrama
25 juni 2018, 19:12
Tot 12 dagen na de bevalling geen betrekking gehad en ook geen behoefte aan... 2 maand later wederzijdse aantrek gevoeld bij een andere persoon maar er gebeurde niks fysieks. Kan me wel voorstellen dat er ooit iets kan gebeuren de komende 40 jaar...

Jonas89
25 juni 2018, 19:19
de #handarmy doet dat goed :lol: (19 stemmen)

ashuray
25 juni 2018, 19:24
Ge zou als vrouw al schrik moeten krijgen om zwanger te worden als ge da hier hoort

Noscoped420
25 juni 2018, 19:44
Ik kan eigenlijk geen optie kiezen, momenteel long distance bezig en dan is het een maand of 3 kin kloppen en dan op 2-3 weken tijd is dat 2x per dag ofzo en dan terug 3 maand kloppen :unsure:

HUSKE
25 juni 2018, 20:02
Ge zou als vrouw al schrik moeten krijgen om zwanger te worden als ge da hier hoort

Ik heb met mijn ex seks gehad tot de dag voor de bevalling. Dan 12 weken niks. Heb daar nooit een probleem van gemaakt en had nog manger mogen duren. Een vrouw moet voldoende tijd krijgen om te recuperen en de opvoeding is vrij zwaar in het begin. Een kind krijgen is immers een ingrijpende verandering.
Maar het is nooit nog hetzelfde geweest als ervoor, dat icm de vele ruzies en het dichtklappen als je problemen op tafel gooit heeft ons volledig uit elkaar gedreven.
Enige goede herinnering aan de relatie is onze zoon, daar gaan we dan beide ook volluit voor. Het nadeel is dat ik met een (mooi) huis zit dat gebouwd is op een locatie die ik niet verkozen heb, maar dat overleven we wel.

Mulan
25 juni 2018, 20:22
Ik vind het geen aanvaardbaar excuus, ik kan er gewoon inkomen.
In een relatie is het geven en nemen, mocht ik enkel mijn eigen zin willen krijgen, hadden we nu al 14 maanden geen seks (heel zware zwangerschap, bevallen via keizersnede en al een flinke dosis medische problemen bij zowel de kleine als bij mij) maar zo werkt het natuurlijk ook niet in een relatie.

Seks is voor een overgroot deel van de mensen belangrijk binnen een relatie. En tijdelijk een terugval, daar kunnen de meeste mensen wel mee om gaan. Maar er is een verschil tussen enkele weken/maanden en ruim een jaar natuurlijk..

zarathustra
25 juni 2018, 20:28
Ik vind het geen aanvaardbaar excuus, ik kan er gewoon inkomen.
In een relatie is het geven en nemen, mocht ik enkel mijn eigen zin willen krijgen, hadden we nu al 14 maanden geen seks (heel zware zwangerschap, bevallen via keizersnede en al een flinke dosis medische problemen bij zowel de kleine als bij mij) maar zo werkt het natuurlijk ook niet in een relatie.

Seks is voor een overgroot deel van de mensen belangrijk binnen een relatie. En tijdelijk een terugval, daar kunnen de meeste mensen wel mee om gaan. Maar er is een verschil tussen enkele weken/maanden en ruim een jaar natuurlijk..

En waarom niet? Dat lijken me goede redenen om eens een jaartje te wachten. Ik zou daar eerlijk gezegd geen probleem van maken ( en heb daar ook geen probleem van gemaakt). Soms als ik deze threads lees begin ik te begrijpen waarom sommige van die feministes zo radicaal zijn O_o

Mulan
25 juni 2018, 20:41
En waarom niet? Dat lijken me goede redenen om eens een jaartje te wachten. Ik zou daar eerlijk gezegd geen probleem van maken ( en heb daar ook geen probleem van gemaakt). Soms als ik deze threads lees begin ik te begrijpen waarom sommige van die feministes zo radicaal zijn O_o

Tja, dat wij soms een andere zienswijze hebben is dan ook weer niet nieuw.

En het is niet omdat JIJ perfect een jaar celibatair kan zijn, dat dat voor iedereen geldt. Dat zou hier misschien lukken als ik 24/24 in een boerka rondloop en mezelf een soreekverbod opleg ;) maar mijn man heeft een gezond libido en ja, er zijn andere manieren om te ontladen maar toch logisch dat een man naar seks met zijn vrouw verlangt als hij haar aantrekkelijk vindt? En dat langdurige, consequente afwijzing tot een relatiebreuk kan lijden als er geen compromissen gesloten kunnen worden?

Tha_nOn
25 juni 2018, 20:59
Er is ook een groot verschil met geen seks door een duidelijke reden (of redenen) waarbij ge allebei kunt communiceren daarover (en beide partijen ook kunnen aangeven dat ze het liever anders zouden zien) dan geen seks zonder duidelijke reden/ moeilijke communicatie erover en dus ook geen zicht/hoop op beterschap.

Ik snap best dat ge ook nekeer moeite doet ongeacht of ge er zelf voor staat te springen (als ge u fysiek en emotioneel daartoe in staat voelt uiteraard) maar da's dus opnieuw iets wat ge niet van buitenaf kunt beoordelen of een algemene termijn opplakken.

zarathustra
25 juni 2018, 21:06
Er is ook een groot verschil met geen seks door een duidelijke reden (of redenen) waarbij ge allebei kunt communiceren daarover (en beide partijen ook kunnen aangeven dat ze het liever anders zouden zien) dan geen seks zonder duidelijke reden/ moeilijke communicatie erover en dus ook geen zicht/hoop op beterschap.

Dit dus

Sent from my iPhone using Tapatalk

xAnyana
25 juni 2018, 21:17
Hand-crew hier :niceone:

Sarcastr0
25 juni 2018, 22:42
Het 9lives tribunaal is weer in zitting.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

BieBie
26 juni 2018, 07:58
Poes likken zalig :p

Heroixx
26 juni 2018, 08:48
Moest mijn vriendin schrik hebben dat ik haar zwanger maak door eerst aan mijn eigen fluit te zitten en dan met mijn vingers te dicht kom, 'k zou ook op een ander gaan :wtf:. Heerlijk, al de heilige communiezieltjes hier. Laat ons eerlijk wezen, en dan heb ik het vooral over de periode tussen 20-30 jaar, de periode waar je nog niet altijd kinderen hebt. Er is ALTIJD een moment in je relatie wanneer je iemand tegenkomt waarvan je denkt, "tiens, met deze persoon zou het precies ook wel lukken", of je in de verleiding komt "ach, ze zal het toch nooit weten", of eens 10 pinten te veel hebt gedronken en je zit te flirten. Dat kan op een personeelsfeest zijn, op een vakantie onder de jongens of meisjes zonder partner, en noem maar op. En als je dan denkt dat je partner niet exact hetzelfde doet of denkt wanneer je er niet bij bent, dan ben je naïef. En ik zou graag eens zien hoeveel mensen het dan eerlijk gaan vertellen.

We zouden eigenlijk eens een poll moeten maken over wie zijn partner al eens bedrogen heeft, of geflirt heeft met een ander en dat bewust verzwegen heeft. Ik ben écht oprecht nieuwsgierig.

zarathustra
26 juni 2018, 08:51
Moest mijn vriendin schrik hebben dat ik haar zwanger maak door eerst aan mijn eigen fluit te zitten en dan met mijn vingers te dicht kom, 'k zou ook op een ander gaan :wtf:. Heerlijk, al de heilige communiezieltjes hier. Laat ons eerlijk wezen, en dan heb ik het vooral over de periode tussen 20-30 jaar, de periode waar je nog niet altijd kinderen hebt. Er is ALTIJD een moment in je relatie wanneer je iemand tegenkomt waarvan je denkt, "tiens, met deze persoon zou het precies ook wel lukken", of je in de verleiding komt "ach, ze zal het toch nooit weten", of eens 10 pinten te veel hebt gedronken en je zit te flirten. Dat kan op een personeelsfeest zijn, op een vakantie onder de jongens of meisjes zonder partner, en noem maar op. En als je dan denkt dat je partner niet exact hetzelfde doet of denkt wanneer je er niet bij bent, dan ben je naïef. En ik zou graag eens zien hoeveel mensen het dan eerlijk gaan vertellen.

We zouden eigenlijk eens een poll moeten maken over wie zijn partner al eens bedrogen heeft, of geflirt heeft met een ander en dat bewust verzwegen heeft. Ik ben écht oprecht nieuwsgierig.

Groot verschil eh. Denken staat vrij.

BieBie
26 juni 2018, 08:52
Al de vrouwen tussen 20 en 60 jaar wippen / likken dat ik tegen kom :D

Heroixx
26 juni 2018, 08:55
Groot verschil eh. Denken staat vrij.

Ik heb het ook over "doen" hoor.

zarathustra
26 juni 2018, 09:00
Ik heb het ook over "doen" hoor.

Ok dus jij zegt dat er voor iedereen ALTIJD een moment komt waarop men zaken doet met een ander dan zijn partner ( achter hun rug) ? Zegt meer over u dan zou ik zeggen :p En dat is niet naïef want ik weet voor mezelf dat dat nooit gebeurt.

Myllan
26 juni 2018, 09:05

Ik begrijp heus wel dat je van haar houdt en haar niet kwetsen maar seks buitenshuis gaan zoeken terwijl ze klaar en duidelijk heeft aangegeven er niet voor open te staan kan je echt niet goedpraten. Voor jou is het 'maar seks' terwijl je hiermee wel haar vertouwen beschadigd. Als ze het ontdekt is het vertrouwen weg en zonder dat is heel je relatie gebaseerd op gebakken lucht.

Je laat die vrouw in de waan dat ze de ideale man heeft gevonden die met haar door het leven wilt ondanks haar aandoening, seksloos en kinderloos.
En jij leeft ook gewoon in grote leugen want je denkt dat je de ideale relatie hebt, warm nest thuis en seks buitenshuis. Dit gaat je vroeg of laat zuur opbreken.

Beter motiveer je haar om samen een oplossing te zoeken en daarin heeft Non je paar goede tips gegeven of je zet er een punt achter maar zoals je nu bezig bent is fout man.

Ik snap best dat ge ook nekeer moeite doet ongeacht of ge er zelf voor staat te springen (als ge u fysiek en emotioneel daartoe in staat voelt uiteraard) maar da's dus opnieuw iets wat ge niet van buitenaf kunt beoordelen of een algemene termijn opplakken.

Hiermee is alles gezged eigenlijk.

BieBie
26 juni 2018, 09:19
En voor de afwisseling wa plasseks ,
heeft ook zijn charme

Myllan
26 juni 2018, 09:21

Het is niet dat je kieskeurig/veeleisend bent ofzo.
Zolang het maar een doos heeft en een hartslag?

BieBie
26 juni 2018, 09:27
Het is niet dat je kieskeurig/veeleisend bent ofzo.
Zolang het maar een doos heeft en een hartslag?

De tijd dat ik kieskeurig/veeleisend was is al voorbij :p

HelpYouFall
26 juni 2018, 09:31
"Ik vind het eigenlijk wel kunnen als een man binnen een relatie niet aan z'n trekken komt, dat hij dan achter de rug van de vrouw als een laffe wezel op een ander gaat poepen."

Hahaha wat?

BieBie
26 juni 2018, 09:36
"Ik vind het eigenlijk wel kunnen als een man binnen een relatie niet aan z'n trekken komt, dat hij dan achter de rug van de vrouw als een laffe wezel op een ander gaat poepen."

Hahaha wat?

Wie zegt dat de vrouw het niet met een ander dekstier doet

HelpYouFall
26 juni 2018, 09:51
Ja en dan zou die even goed in fout zijn ...

Voor mij doet ge in en uit de slaapkamer wat ge wilt met wie of wat en zoveel ge wilt. Maar als ge achter mensen hun rug om plezierkes gaat halen, omdat ge weet dat het uw partner ontzettend hard zou kwetsen/vernederen of omdat ge gewoon ne lafbek zijt die niet om kan met welke vorm van confrontatie ook, wordt het wel eens tijd om in de eerste plaats uw relatie onder de loep te nemen of uw moreel kompas ne keer te laten nazien.

Soeplepel
26 juni 2018, 10:12
Onbestaand :sad:

BieBie
26 juni 2018, 10:12
Nogal een onderwerp voor een Game forum

Heroixx
26 juni 2018, 10:16
Ok dus jij zegt dat er voor iedereen ALTIJD een moment komt waarop men zaken doet met een ander dan zijn partner ( achter hun rug) ? Zegt meer over u dan zou ik zeggen :p En dat is niet naïef want ik weet voor mezelf dat dat nooit gebeurt.

Nee. Ik zeg net dat het geen garantie is dat daarom je partner het niet doet en het naïef is om te denken dat omdat jij de eeuwige loyale partner bent, je partner dat ook is.

ashuray
26 juni 2018, 10:28
Nee. Ik zeg net dat het geen garantie is dat daarom je partner het niet doet en het naïef is om te denken dat omdat jij de eeuwige loyale partner bent, je partner dat ook is.

Veel vertrouwen in uw partner precies

BieBie
26 juni 2018, 10:40
Veel vertrouwen in uw partner precies

Hondjes zijn trouw voor het leven :D mensen hmm zijn eigenlijk rare beesten

zarathustra
26 juni 2018, 10:41

Maar .. er is niemand die dat zegt? De enige die hier 'aangevallen' wordt is degene die expliciet zegt zijn vriendin te bedriegen.

Creeping Death
26 juni 2018, 11:15

Haha, voor we verhuisd zijn woonden we in een appartement met 1 slaapkamer. Zelfs al lig je in dezelfde kamer: die slaapt daar toch door.
Eigenlijk heeft dat weinig veranderd voor ons. Alles gebeurt nog vrij frequent. Tijdens de zwangerschap ging dat zelfs naar boven, mijn vriendin had op dat punt heel veel last van haar hormonen. :)

nixie
26 juni 2018, 11:17

Mijn vriendin weet al dat ze door een fout tijdens een operatie gaat afzien als ze zwanger zou worden.
Eens ze zwanger zou zijn mag ze niet meer liggend slapen.
Ze mag nu al niets boven de 10kg heffen.

Gelukkig hebben we beide niet echt een kinderwens

nixie
26 juni 2018, 11:30
Dit is trouwens de reden waarom ik viaprostitutie ga en niet bewust met iemand flirt en dan naar bed ga. Het gaat bij mij puur om het seksuele. Ik hoef de aandacht (zoals bij een minnares) niet te hebben.
In mijn ogen is bedriegen met een minnares erger dan nr een hoer gaan. Omdat het gaat om aandacht en seks. Een hoer "enkel" seks en done

Weet niet in welke mate jullie al hebben gepraat/hulp gezocht.
Maar ik zou wel aanraden om hier professionele hulp voor te zoeken.

Hoe jij er mee omgaat ga ik niet veroordelen.
Het klinkt alsof je dit niet van de ene dag op de andere hebt beslist en er met haar hebt over gepraat.
De reden waarom ze het niet met jou (of eendert wie) wilt/kan zijn heel begrijpelijk maar het is nogal kort door de bocht om dit jou ook op te leggen.
Je blijft duidelijk bij haar voor de juiste redenen en voor 1 klein deel moet je op een ander.
Het feit dat je ook kiest om dit te doen met mensen die dit voor hun werk doen bewijst dat je dit enkel doet om die driften te kunnen lossen.

Veel mensen hier trekken conclusies zonder eens deftig na te denken.

Lefky
26 juni 2018, 11:52
Uw lief bedriegen doede niet. Zijt daar gewoon open en eerlijk over.
Zegt dat dat voor u belangrijk is en zie wat haar antwoord is. Als jij niet met haar antwoord kan leven en jullie zien geen andere manier om dat probleem op te lossen dan moet je overwegen of het je waard is om eerlijk en oprecht te blijven tegenover haar, los van wat de impact is.
Dat gaat voor haar ook op natuurlijk. Als iets voor u belangrijk is en zij doet geen water bij haar wijn...

oxbow1
26 juni 2018, 11:56
Proffesionele hulp => hookers.nl :D

Denk dat het percentage mannen die naast hun gezinnetje Huisje,woning,kids op regelmatige basis hun driften gaat kwijtspelen enorm is.

Wat is het alternatief voor Gumball4000? Seks eisen?,uit elkaar gaan?,CO-ouderschap?,huis verkopen?
Dat allemaal voor een beter sexleven met een andere vrouw die mogelijk een veel slechter karakter heeft.

Als ik al die verhalen hoor van collega's,vrienden die in nederland/duitsland gaan wellnessen met roemeense/bulgaarse grietjes vind ik mezelf vaak een enorme idioot :D

nixie
26 juni 2018, 12:05
Het probleem proberen aan te pakken.
Als er niet kan over gepraat worden dan moet er een beslissing genomen worden.
Als ze beseft dat het enkel is om die driften te kunnen lossen en als daar niets van gevoel bij is kan ze er mss net wel mee leven.
Zo een dingen kunnen alleen uitgeklaard worden als je goed met elkaar kunt praten erover.

Net zoals je enkel goeie seks kunt hebben met u partner als je er met hem/haar over kunt praten en als beide openstaan voor wat de andere wilt (wat niet wilt zeggen dat je alles moet toestaan maar dat je er wel naar moet kunnen luisteren en dan aangeven of dat iets is dat kan of niet)

Jonas89
26 juni 2018, 12:09

amai.

zarathustra
26 juni 2018, 12:11
Wat is het alternatief voor Gumball4000? Seks eisen?,uit elkaar gaan?,CO-ouderschap?,huis verkopen?
Dat allemaal voor een beter sexleven met een andere vrouw die mogelijk een veel slechter karakter heeft.

Denk dat het punt is dat hij er zelfs niet met haar kan over praten, dus het is niet alsof de relatie goed is behalve de seks. Daarom dat ik het vreemd vind dat hij dat persé wil gaande houden.

ashuray
26 juni 2018, 12:19
Het probleem proberen aan te pakken.
Als er niet kan over gepraat worden dan moet er een beslissing genomen worden.
Als ze beseft dat het enkel is om die driften te kunnen lossen en als daar niets van gevoel bij is kan ze er mss net wel mee leven.
Zo een dingen kunnen alleen uitgeklaard worden als je goed met elkaar kunt praten erover.

Net zoals je enkel goeie seks kunt hebben met u partner als je er met hem/haar over kunt praten en als beide openstaan voor wat de andere wilt (wat niet wilt zeggen dat je alles moet toestaan maar dat je er wel naar moet kunnen luisteren en dan aangeven of dat iets is dat kan of niet)

Wss hebben ze er wel goed over gepraat voor hij besloot om op een ander te gaan. Hoop ik toch?

Al vraag ik mij wel af wat er toen besloten geweest is.

Fredddy
26 juni 2018, 12:36
amai.

Das nogal iets he Jonas.

nixie
26 juni 2018, 12:39
Hij heeft het toch gezegd, zei zag dat niet zitten.
Gezien we niet alles weten kunnen weer verder ook moeilijk een oordeel over vellen.
Heeft hij het daarbij gelaten en er niet verder over gepraat?
Heeft zij aangedrongen van het niet te doen maar geen alternatief geboden?

Een deftig begeleid gesprek waarbij beide hun verhaal mogen vertellen lijkt me de meest eerlijke manier.
Bij een seksuologe

Jonas89
26 juni 2018, 12:48
Das nogal iets he Jonas.

T’is vree :crazy:

ashuray
26 juni 2018, 12:49
T’is vree :crazy:

Zijt ma blij me uw hand als ge da allemaal hoort!

gumball4000
26 juni 2018, 12:50
X

Pompi
26 juni 2018, 12:54
het is altijd gemakkelijk om met de vinger te wijzen; tot ze zelf is in de situatie komen.
GB4K zijn vriendin kan medisch/psychologisch geen sex meer aan;

Ashuray daarentegen gaf hier in het begin van het topic al aan dat ze is me hare vriend geklapt heeft "omdat het wat weinig was"
Myllan is er trots op dat hare vent het bij elke aanraking direct kon krijgen
wat als ze zelf plots in die situatie komen.
Ashuray wil jij sexloos door het leven gaan, buiten je eigen wil om? Myllan durf jij het aan je vent vragen of hij je nooit zou bedriegen als de passie nooit meer in jullie relatie terugkeert?

ashuray
26 juni 2018, 13:11
het is altijd gemakkelijk om met de vinger te wijzen; tot ze zelf is in de situatie komen.

Ashuray daarentegen gaf hier in het begin van het topic al aan dat ze is me hare vriend geklapt heeft "omdat het wat weinig was"
Ashuray wil jij sexloos door het leven gaan, buiten je eigen wil om? Myllan durf jij het aan je vent vragen of hij je nooit zou bedriegen als de passie nooit meer in jullie relatie terugkeert?

Als mijn partner na een goed gesprek niet wil dat ik op een ander ga gebruik ik mijn hand wel want seks is voor mij niet belangrijk genoeg om het uit te maken en iemand te zoeken waar ik het wel krijg. Als die nu plots verlamd word ofzo zou ik het nooit over mijn hart kunnen krijgen om achter zijn rug op een ander te gaan. Elkaar graag zien draait om meer dan sex. En het was btw geen gesprek omdat het te weinig was qua frequentie is het nog steeds hetzelfde maar ik stoor mij daar niet meer aan omdat ons voorspel nu veel langer duurt en hij eerst zijn tijd neemt om mij te verwennen. Terwijl het eerst dikwijls vluggertjes waren.

Maar zo is het met om het even wat als ik iets wil wat ons beiden aangaat en hij moet er niets van weten zal ik dat nooit stiekem achter zijn rug gaan doen.

En als het voor klaar te komen is zie ik niet in waarom uw hand niet voldoende is. Ze doet toch nog de moeite om hem af te trekken of te pijpen dus hij word niet volledig ontzegt

nixie
26 juni 2018, 13:12
We spreken hier over een relatie tussen 5 en 10 jaar (ga niet te specifiek zijn).
We hadden de eerste jaren van de relatie geen seks (beiden maagd). Heb héél lang gepiekerd of ik het al dan niet via prostitutie zou doen. Het is niet dat ik plots een ingeving had van "Oh, fuck da. Kga naar de hoeren". Heb er echt maanden over zitten piekeren. De eerste keer naar een hoer gaan was voor mij achteraf heftig: mentaal beginnen flippen dat ik zoiets had gedaan, dagen staan freaken omdat ik het gedaan had, moeilijk slapen,...

Als ik het probleem niet aanhaal in de relatie, wordt er nooit over gesproken. Als ik het aanhaal, moet ik de antwoorden echt uit haar sleuren..en ze geeft toe dat het volledig aan haar ligt en ze "zal veranderen en meer moeite doen". Psychologische hulp is zo goed als uitgesloten, want (ik citeer) "Die mensen moeten zich niet bemoeien met ons leven". Best "lachwekkend" want ze zit in +- in dezelfde sector.

En voor de duidelijkheid: minaressen ed. zijn voor mij volledig uitgesloten. Het gaat puur om de seksdrift te lossen.

@Oxbow: uw reactie ivm een andere vriendin hebben waar seks wel beter is, maar karakter rot. DAT is de reden waarom ik het niet uitmaak.
Mijn huidige vriendin is qua karakter 100% wat ik zoek. En als ik dan hoor hoe bitchig karakter vriendinnen van kameraden hebben, ben ik blij. Qua karakter is mijn vriendin een zeldzame soort. Nuja..qua seks-gebeuren ook lol..

Mja, ik ben blij dat je de juiste stappen al hebt gevolgd maar je wordt jammer genoeg een beetje voor een blok gezet :s
Je kan nog meer proberen dat gesprek te starten en die psychologische hulp aan te bieden (met 2 gaan, jullie staan beide voor dat probleem, zogen dat ze zich er niet alleen in voelt)

Anders gaat dat toch vroeg of laat uitkomen.
Ik kan het weten.
Mijn ouders zitten in een vergelijkbare situatie, jarenlang geen tot weinig seks/intimiteit gehad.
Mijn vader is dan online achter vrouwen gaan zoeken, mijn moeder had geen probleem met het kijken naar vrouwen maar eens hij begon met het geld uitgeven online is dat uitgekomen en is de bom ontploft.
Dat is nu al vele maanden geleden maar dit bepaalt nog steeds hun leven momenteel.

en dat hoop ik dat je niet moet meemaken.

HelpYouFall
26 juni 2018, 13:22

De discussie gaat volgens mij niet om het gebrek aan seks en dat ge daar niks mee moogt doen of dat zomaar moet aanvaarden.
Het gaat erover dat ge zo'n dingen niet doet zonder medeweten van uw partner.

Zonder Gumball hier onder den trein te gooien en zijn vriendin te idealiseren (want ze heeft overduidelijk ook gewoon nog nen hoop werk aan zichzelf): het is ontzettend vernederend voor die vrouw als ze er ooit bij uit zou komen dat haar vriend prostituees gebruikt zonder haar medeweten of zonder dat daar afspraken over zijn gemaakt waar iedereen zich ok bij voelt (ik vind dat alles kan én mag als beide mensen in een relatie het ok vinden).

Ge kunt het draaien en keren hoe ge wilt, achter uw partner zijn/haar rug met andere mensen liggen vogelen (of dat nu prostituees of niet zijn) is vreemdgaan. En das een redelijke sleazeball manier van om te gaan met iemand die ge graag ziet.

nixie
26 juni 2018, 13:51
Ik geef u grotendeels gelijk, maar er zijn situaties waar het niet zo zwart wit is als jij nu zegt.

Je gaat niet opeens iemand niet graag zien omdat er geen seks meer is.
En de eindeloze discussies over het onderwerp zullen ook niet bevorderlijk zijn.
Zeker als ze zelf geen oplossing ziet/wilt zien.

nixie
26 juni 2018, 13:56
Als mijn partner na een goed gesprek niet wil dat ik op een ander ga gebruik ik mijn hand wel want seks is voor mij niet belangrijk genoeg om het uit te maken en iemand te zoeken waar ik het wel krijg. Als die nu plots verlamd word ofzo zou ik het nooit over mijn hart kunnen krijgen om achter zijn rug op een ander te gaan. Elkaar graag zien draait om meer dan sex. En het was btw geen gesprek omdat het te weinig was qua frequentie is het nog steeds hetzelfde maar ik stoor mij daar niet meer aan omdat ons voorspel nu veel langer duurt en hij eerst zijn tijd neemt om mij te verwennen. Terwijl het eerst dikwijls vluggertjes waren.

Maar zo is het met om het even wat als ik iets wil wat ons beiden aangaat en hij moet er niets van weten zal ik dat nooit stiekem achter zijn rug gaan doen.

En als het voor klaar te komen is zie ik niet in waarom uw hand niet voldoende is. Ze doet toch nog de moeite om hem af te trekken of te pijpen dus hij word niet volledig ontzegt

Als u partner verlamd geraakt ga je dat wel merken hoor.
Seks is voor vele heel belangrijk, maar vaak beseffen ze dat niet.

En gumball beseft maar al te goed dat elkaar graag zien om meer dan alleen seks gaat.
Dat lijkt me net duidelijk door zijn reactie.
Hij doet het met een prostitue omdat er voor hem net niks van gevoel bij is.

Ge moet als vent is proberen uit te leggen waarom je masturbeert en hoe.
Dat is bij wijze van spreken x aantal keer eens trekken en ge zijt er.
Als ik mijn vriendin bezig zie/hoor komt daar toch veel meer bij kijken?

Mijn ex kon bijvoorbeeld niet snappen dat ik soms mijzelf bevredigde.
Die snapte niet dat dat gewoon is gelijk is naar goed gaan kakken voor mij. (niet in die frequentie :p)
Nu als mijn vriendin dat bij mij doet is dat iets helemaal anders dan als ik dat zelf deed.

ashuray
26 juni 2018, 14:21
Als u partner verlamd geraakt ga je dat wel merken hoor.
Seks is voor vele heel belangrijk, maar vaak beseffen ze dat niet.

En gumball beseft maar al te goed dat elkaar graag zien om meer dan alleen seks gaat.
Dat lijkt me net duidelijk door zijn reactie.
Hij doet het met een prostitue omdat er voor hem net niks van gevoel bij is.

Ge moet als vent is proberen uit te leggen waarom je masturbeert en hoe.
Dat is bij wijze van spreken x aantal keer eens trekken en ge zijt er.
Als ik mijn vriendin bezig zie/hoor komt daar toch veel meer bij kijken?

Mijn ex kon bijvoorbeeld niet snappen dat ik soms mijzelf bevredigde.
Die snapte niet dat dat gewoon is gelijk is naar goed gaan kakken voor mij. (niet in die frequentie :p)
Nu als mijn vriendin dat bij mij doet is dat iets helemaal anders dan als ik dat zelf deed.

Hij wil het niet uitmaken omdat ze een goed karakter heeft. Denkt die dan dat haar karakter nog zo goed gaat zijn als ze erachter komt dat die achter haar rug naar de hoeren gaat?

nixie
26 juni 2018, 14:42
Hij wil het niet uitmaken omdat ze een goed karakter heeft. Denkt die dan dat haar karakter nog zo goed gaat zijn als ze erachter komt dat die achter haar rug naar de hoeren gaat?

denk dat er wel meer speelt dan dat goed karakter hoor als je zo wat tussen de lijnen leest.

ashuray
26 juni 2018, 14:45
denk dat er wel meer speelt dan dat goed karakter hoor als je zo wat tussen de lijnen leest.

Ik ben wss ouderwets maar in mijn ogen is uw partner bedriegen simply not done

nixie
26 juni 2018, 14:48
je bent niet ouderwets, ik vind dat ook not done.
Maar er zijn verzachtende omstandigheden hoor.
Ik kan begrijpen dat je het moeilijk hebt om dat te begrijpen als je dat zelf nog niet hebt meegemaakt.

ashuray
26 juni 2018, 14:52
je bent niet ouderwets, ik vind dat ook not done.
Maar er zijn verzachtende omstandigheden hoor.
Ik kan begrijpen dat je het moeilijk hebt om dat te begrijpen als je dat zelf nog niet hebt meegemaakt.

Imo zijn er geen verzachtende omstandigheden. Ofwel ga je op een ander als je toestemming hebt en als je geen toestemming hebt probeer je een oplossing te vinden, in therapie te gaan en anders ga je uit elkaar

mr.purple
26 juni 2018, 14:52
Denk dat het percentage mannen die naast hun gezinnetje Huisje,woning,kids op regelmatige basis hun driften gaat kwijtspelen enorm is.

Volgens mij ook heel groot.

Vroegere kameraad ging standaard na een avondje stappen langs de hoeren.
Getrouwd en kinderen, geen problemen thuis. Gewoon omdat het kon. Maar als er iemand anders naar zijn vrouw keek, oeioei.

Ik was dan de pussy omdat ik "niet durfde".
Altijd weer dat gezaag: ga nu toch eens mee.
Daarom is dat nu ex-kameraad:D

Niet omdat hij naar de hoeren ging, maar omdat ik altijd voor hem moest coveren.

Ik doe het niet omdat ik het ook niet zou kunnen verdragen dat er een andere op die van mij zit.
Moest ik me daar kunnen overzetten, zat ik ook elk weekend in de all-ins in Duitsland :lol:

ashuray
26 juni 2018, 14:55
En ik ben zelf bedrogen geweest dus heb het wel degelijk al meegemaakt. En dat kom je absoluut niet vlug te boven. Heeft héél lang geduurd voor ik terug in iemand kon vertrouwen

Tailball
26 juni 2018, 15:09
Hoewel ik het zelden tot nooit eens ben met ashuray, steun ik haar hier 100% in.
Enkel mits wederzijdse toestemming na een duidelijk gesprek, zou ge uw toevlucht tot betaalde seks mogen nemen.

Is er over gepraat en krijgt ge een 'njet' (die overigens heel verstaanbaar en voor ieder individu anders is), dan legt ge u erbij neer of beëindigt ge de relatie.
Na een 'nee daar ben ik niet comfortabel bij' toch gaan rondpoepen, is laag. Heel erg laag.
Dat terzijde, vind ik wel dat hij en zijn partner veel baat zouden hebben bij psychologische ondersteuning (een relatietherapeut of seksuoloog).
Dat uw partner dat zomaar afwimpelt, is heel onfair. Zij moet er ook wel moeite in durven steken...

@Biebie: fuck man gij kunt toch altijd en overal een hoop niets-zeggende oneliners spuwen...

Tailball
26 juni 2018, 15:10
Imo zijn er geen verzachtende omstandigheden. Ofwel ga je op een ander als je toestemming hebt en als je geen toestemming hebt probeer je een oplossing te vinden, in therapie te gaan en anders ga je uit elkaar

Vraag uit nieuwsgierigheid:
Ge hebt al antwoord gegeven dat gij het niet zou doen, moest uw partner iets voorhebben en 'nee' zeggen.
Maar wat als GIJ nu geen seksuele handelingen meer kunt doen en uw partner stelt de vraag om elders seks te hebben, zodat hij aan zijn trekken komt?

ashuray
26 juni 2018, 15:24
Vraag uit nieuwsgierigheid:
Ge hebt al antwoord gegeven dat gij het niet zou doen, moest uw partner iets voorhebben en 'nee' zeggen.
Maar wat als GIJ nu geen seksuele handelingen meer kunt doen en uw partner stelt de vraag om elders seks te hebben, zodat hij aan zijn trekken komt?

Ik heb daar ook al over aan het nadenken geweest door deze topic. En ik weet het eigenlijk niet. Ik ben niet iemand die mijn partner graag deelt en mijn partner is niet iemand die op iemand kruipt enkel om aan zijn trekken te komen als hij er geen gevoelens voor heeft. Ik kan ook niet echt een scenario bedenken waar hij nx meer bij mij zou kunnen doen. Als ik verlamd was kan die nog altijd ookal voel ik er niks van :unsure:

Maar als hij toestemming aan mij zou vragen en het is absoluut zeker dat ik hem nooit meer iets kan gunnen zou ik mijn bezitterigheid wel opzij kunnen zetten. Maar dan ook maar 1x per maand ofzo dat ik zou toestaan denk ik..

Waelvis
26 juni 2018, 16:49
Ge zou als vrouw al schrik moeten krijgen om zwanger te worden als ge da hier hoortKweetnie. Wij hadden tijdens de zwangerschappen (uitgezonderd de laatste*) veel meer seks dan anders. Zelfs tot op de voorlaatste dag. Vriendin liep quasi constant bloedgeil..

Ik heb da hier ooit wel gepost dat het een tijd minder was bij ons. 3 a 4x per maand.

Maar sinds ze gestopt is met de pil is het naar 4x per week gegaan. En nam zij meer initiatief.

Nu is het weer iets minder (pakt 2x per week), maar nu ligt het meer aan mij. Ik heb onlangs m'n werkrooster in de ergernissen topic gezet. Ik loop doodop van het vele werken + verbouwingen hier thuis. En natuurlijk ons 3 koters die hier rondlopen.

En de jongsten slaapt nog steeds bij ons op de kamer, en die geraakt moeilijk in slaap s'avonds. Meestal lig ik al te snurken voor die in slaap geraakt is.
Daarom de verbouwingen, een extra slaapkamer bedoeling is/was om deze af te hebben tegen het begin van de zomervakantie. Maar door m'n werk is da al onmogelijk geworden.

*Laatste zwangerschap constant bloedingen down under. Een oppervlakkige ader in haar baarmoederhals die rap begon te bloeden door de druk van het baby'tje. En bij elke penetratie uiteraard ook bloed.

En gynaecoloog had gezegd dat ze na elk bloedverlies best op controle kwam. Was een zeer risicovolle zwangerschap, en kort daarvoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.

Waelvis
26 juni 2018, 16:53
Er is ALTIJD een moment in je relatie wanneer je iemand tegenkomt waarvan je denkt, "tiens, met deze persoon zou het precies ook wel lukken", of je in de verleiding komt "ach, ze zal het toch nooit weten", of eens 10 pinten te veel hebt gedronken en je zit te flirten.

16 jaar samen met m'n vrouw. Nog geen enkele keer nog maar in de buurt gekomen van haar te bedriegen. Het feit dat ik het nooit doorhebben dat een meisje met mij aan het flirten is maakt het voor mij wel gemakkelijk...

Feignasse
26 juni 2018, 18:51
Zoals HYF al zei: mocht die vriendin dat ooit te weten komen, zou dat _enorm_ kwetsend zijn voor haar. Als je die persoon oprecht graag ziet, is dat net toch het laatste wat je wilt? Wat als zoiets na 20 / 30 jaar uitkomt? Moet plezant zijn om te weten dat het meest fundamentele vertrouwen gewoon jarenlang beschaamd is door de persoon met wie je je leven deelde.

"Ik heb mijn pleziertje en haar karakter is goed" klinkt als puur egoïsme. We zijn 2018. Heb de ballen erover te praten, ook al gaat dat moeizaam, en als het echt niet lukt, trek er dan een streep onder. Er is niets onredelijks aan het verlangen naar een "normaal" seksleven. Het is eerlijker haar daarover te kwetsen, dan de katjes in het donker te knijpen. Dat laatste is gewoon laf.

Myllan
26 juni 2018, 20:11

Het was helemaal niet mijn bedoeling om op te scheppen hoor en het is ook niets om over op te scheppen. Wou enkel duidelijk maken hoe hard een libido kan veranderen maar ik had er beter naast gezet 'bij wijze van...' alsook bij het doen alsof ik in een coma lig. Was vergeten dat alles zo letterlijk werd opgevat. :(

Ben geen icecold bitch dus als ik zie dat hij echt zin heeft en ik niet zo dan help ik hem wel een handje of mondje.:unsure:

Andersom hebben we al ook voorgehad dat ik op hold werd gezet omdat meneer geen tijd/zin had maar dat wilt daarom niet dat ik op een ander ga kruipen. Zoiets is zelfs nog nooit in me opgekomen. Ik denk dat zoiets in elke relatie weleens voorkomt, even geen tijd/zin hebben in...
En uiteraard hebben we het al eens gehad over vreemdgaan om welke reden dan ook.
We hebben altijd 1 duidelijke afspraak gemaakt en dat is dat eerlijkheid voorop komt. Communicatie is het sleutelwoord voor een succesvolle relatie/huwelijk.

Wat we zouden doen moest de passie uitblijven zien we dan wel weer maar heb het volste vertrouwen dat het allemaal goedkomt.

Waelvis
26 juni 2018, 20:53
Zoals HYF al zei: mocht die vriendin dat ooit te weten komen, zou dat _enorm_ kwetsend zijn voor haar. Als je die persoon oprecht graag ziet, is dat net toch het laatste wat je wilt? Wat als zoiets na 20 / 30 jaar uitkomt? Moet plezant zijn om te weten dat het meest fundamentele vertrouwen gewoon jarenlang beschaamd is door de persoon met wie je je leven deelde.

"Ik heb mijn pleziertje en haar karakter is goed" klinkt als puur egoïsme. We zijn 2018. Heb de ballen erover te praten, ook al gaat dat moeizaam, en als het echt niet lukt, trek er dan een streep onder. Er is niets onredelijks aan het verlangen naar een "normaal" seksleven. Het is eerlijker haar daarover te kwetsen, dan de katjes in het donker te knijpen. Dat laatste is gewoon laf.Maar omgekeerd. Als da meiske hem graag ziet moet ze toch beseffen dat dit een probleem is. En moet ze toch tenminste meehelpen denken of zo aan een oplossing. En zeggen dat hij dan maar moet masturberen is onvoldoende.

Want voor haar is het gemakkelijk e. "Ik wil geen seks, dus meneer kan op zijn kin kloppen" (om het even cru te zeggen).

Als outsider vind ik zijn oplossing eigenlijk wel een aanvaardbaar iets. Jammer dat zij hem dat niet wou gunnen.

Liever dat hij naar prostituees gaat waar 0,0 gevoelens bij komen kijken dan dat hij ( een al dan niet toegelaten) minnares zou hebben waar sowieso gevoelens kunnen ontstaan.

Mauw
26 juni 2018, 23:58
Dat is zeggen dat men enkel echt tevreden is als je nog steeds exact hetzelfde zou doen met ongelimiteerde mogelijkheden. Denk dat er dan weinig mensen tevreden zijn volgens uw definitie.

Met grote voorsprong de beste definitie van 'tevreden zijn' ! Tip voor de woordenboekenmakers.

ashuray
27 juni 2018, 06:36
Maar omgekeerd. Als da meiske hem graag ziet moet ze toch beseffen dat dit een probleem is. En moet ze toch tenminste meehelpen denken of zo aan een oplossing. En zeggen dat hij dan maar moet masturberen is onvoldoende.

Want voor haar is het gemakkelijk e. "Ik wil geen seks, dus meneer kan op zijn kin kloppen" (om het even cru te zeggen).

Als outsider vind ik zijn oplossing eigenlijk wel een aanvaardbaar iets. Jammer dat zij hem dat niet wou gunnen.

Liever dat hij naar prostituees gaat waar 0,0 gevoelens bij komen kijken dan dat hij ( een al dan niet toegelaten) minnares zou hebben waar sowieso gevoelens kunnen ontstaan.

Imo is het niet aanvaardbaar. Dat ze is met elkaar praten en hij voet bij stuk houd tot ze met een oplossing komt ipv de makkelijke manier te kiezen

Heroixx
27 juni 2018, 08:00
Imo is het niet aanvaardbaar. Dat ze is met elkaar praten en hij voet bij stuk houd tot ze met een oplossing komt ipv de makkelijke manier te kiezen

Denk dat hier al naar voor is gekomen dat hij genoeg heeft proberen te praten... En dat "voet bij stuk houden tot zij met een oplossing komt" niet gebeurt omdat ze het onderwerp altijd vermijdt.

Satkan
27 juni 2018, 08:38
Denk dat hier al naar voor is gekomen dat hij genoeg heeft proberen te praten... En dat "voet bij stuk houden tot zij met een oplossing komt" niet gebeurt omdat ze het onderwerp altijd vermijdt.

Sorry, maar dan zijn er andere opties dan hoerenlopen. Het is zielig.

Bubba
27 juni 2018, 08:57
Sorry, maar dan zijn er andere opties dan hoerenlopen. Het is zielig.

Zoals?

Praten is optie 1, uiteraard, maar als dat niet helpt... Snap zelf het probleem niet echt. De rest van de relatie is blijkbaar wel de moeite dus ik begrijp perfect dat hij dat niet wil weggooien omdat de seks niet volledig naar zin is.

nixie
27 juni 2018, 09:27
.
We hebben altijd 1 duidelijke afspraak gemaakt en dat is dat eerlijkheid voorop komt. Communicatie is het sleutelwoord voor een succesvolle relatie/huwelijk.

Dit, allerbelangrijkste in een relatie.

Satkan
27 juni 2018, 11:03
Zoals?
De rest van de relatie is blijkbaar wel de moeite dus ik begrijp perfect dat hij dat niet wil weggooien omdat de seks niet volledig naar zin is.

Zo werkt het voor mij niet. Ofwel raak je daar samen uit, ofwel moet je het stoppen. Maar zoals een lafaard achter de rug gaan cheaten? Nee.

Feignasse
27 juni 2018, 11:27
Maar omgekeerd. Als da meiske hem graag ziet moet ze toch beseffen dat dit een probleem is. En moet ze toch tenminste meehelpen denken of zo aan een oplossing. En zeggen dat hij dan maar moet masturberen is onvoldoende.

Ik betwijfel dat het voor haar "gemakkelijk" is, die ganse problematiek zal ook wel in haar hoofd spelen. Dat ze het probeert te ontwijken is niet goed, maar ook niet abnormaal.
Maar hij verdient echt geen schouderklopjes omdat hij zo "goed" is geen minnares te nemen maar "slechts" een beroep doet op prostituees.
Hij is het meest fundamentele vertrouwen van zijn vriendin aan het beschamen. Als ze toch zo de moeite waard is vanwege haar goede karakter etc, dan doe je zoiets toch niet?
Voor mij is dit geen verhaal van grijswaarden maar gewoon zwart-wit.

En nogmaals, ik vind niet dat zijn behoeften onredelijk zijn, wel dat zijn oplossing laf en oneerlijk is.

nixie
27 juni 2018, 11:32
Ik denk dat dit iets is dat je niet kunt beoordelen zonder dat je het zelf hebt meegemaakt.

Ik geef hem zeker geen schouderklopjes, maar ik begrijp wel de situatie waar hij inzit en hoe hij erop heeft gereageerd.

Zelf 2 keer bedrogen, 1 keer iemand bedrogen en nu maak ik hetzelfde mee bij mijn ouders.
Het is allesbehalve zwart wit.

Feignasse
27 juni 2018, 11:55
Het is echt wel zwart-wit hoor. Ik kan best nog aannemen dat mensen stommiteiten doen in een moment van zwakte. Maar ik heb geen begrip voor het moedwillig en langdurig in stand houden van een leugen.

ashuray
27 juni 2018, 12:10
Eens. Ofwel praat je het uit en stel je desnoods een ultimatum en anders gedaan ermee. Het is echt niet zo dat alle andere vrouwen hun karakters bedorven zijn he dus dat excuus dat ze een goed karakter heeft en het daarom niet wil uitmaken..

ashuray
27 juni 2018, 12:15
Even tussendoor. Vant weekend https://www.di.be/nl/p/glijmiddel-durex-play-tingle-pleasure-gel-40003994.html?gclid=EAIaIQobChMIgaPmi87z2wIVhhobCh 37kA1tEAQYAiABEgIjyPD_BwE gehaald in het Kruidvat. Echt een aanrader!

Heroixx
27 juni 2018, 12:45
Het is helemaal niet zwart-wit. Ofwel raak je er samen uit, ofwel moet je stoppen? Ja, want als je haar laat vallen maak je je wel populair hier omdat je eerlijk bent geweest :lol:. Een goed huwelijk is gebaseerd op communicatie? Maar ook vooral op goede leugens om bestwil ;) De prins op het witte paard bestaat niet hoor. En de prinses nog minder.

Swagger
27 juni 2018, 13:01
Eens. Ofwel praat je het uit en stel je desnoods een ultimatum en anders gedaan ermee. Het is echt niet zo dat alle andere vrouwen hun karakters bedorven zijn he dus dat excuus dat ze een goed karakter heeft en het daarom niet wil uitmaken..Toch opletten met oordelen en veroordelen. Elke situatie is anders en sommige dingen kan een mens pas begrijpen als men het zelf heeft meegemaakt.

Ik ga niet proberen oordelen, maar een goed seksleven denk ik wel een onderdeel van een goede relatie.

ashuray
27 juni 2018, 13:03
Het is helemaal niet zwart-wit. Ofwel raak je er samen uit, ofwel moet je stoppen? Ja, want als je haar laat vallen maak je je wel populair hier omdat je eerlijk bent geweest :lol:. Een goed huwelijk is gebaseerd op communicatie? Maar ook vooral op goede leugens om bestwil ;) De prins op het witte paard bestaat niet hoor. En de prinses nog minder.

Nu is hij hier ook heel populair omdat hij haar bedriegt. Op een ander gaan is geen "leugen om bestwil" wat maakt het nu uit of hij haar nu zou laten vallen of als zij er achter komt en het met veel ambras gedaan maakt?

Als ze samen deftige hulp zoeken kunnen ze van dat hoerengeld wss samen op reis

Ik snap echt niet dat zo veel mensen bedriegen goedpraten..

Tailball
27 juni 2018, 13:07

Ik zou niet graag met iemand gelijk u getrouwd zijn.
Een relatie is gebaseerd op vertrouwen en wederzijds respect. Tegen beide normen (die ik en hopelijk veel anderen hoog in het vaandel dragen) is gezondigd.
Stop er dan gewoon mee als ge het minste respect hebt voor uw partner.
Een leugen om bestwil is zeggen dat je maar 1 pintje gedronken hebt, terwijl het er eigenlijk 3 waren. Niet dat ge al MAAAANDEN uw zak ligt te legen bij een prostituee...

Some people...

Tailball
27 juni 2018, 13:09
een goed seksleven denk ik wel een onderdeel van een goede relatie.

Voor jou. En voor mij ook.
Maar voor zijn partner niet. Zij hecht daar (om welke reden dan ook) minder belang aan.
Dus als hij een hoog libido heeft en zij niet, dan is er gewoon geen goeie match wat betreft seks. Aan hem dan om uit te maken hoe belangrijk het is.
En als zij er geen moeite voor wil doen, moet zij ook maar eens kijken naar een partner die dezelfde mening deelt en waarvoor seks geen belang heeft.
Vroeg of laat gaat dit toch mis. En wat heb je dan nog... Dan is haar vertrouwen helemaal om zeep en heeft hij geen goeie relatie meer.

nixie
27 juni 2018, 13:19
Nu is hij hier ook heel populair omdat hij haar bedriegt. Op een ander gaan is geen "leugen om bestwil" wat maakt het nu uit of hij haar nu zou laten vallen of als zij er achter komt en het met veel ambras gedaan maakt?

Als ze samen deftige hulp zoeken kunnen ze van dat hoerengeld wss samen op reis

Ik snap echt niet dat zo veel mensen bedriegen goedpraten..

hij is toch alles behalve populair met zijn uitspraak hier?
Dat samen hulp zoeken lijkt me het probleem te zijn.
Voor hetzelfde geld gaat hij moeten dreigen met uit elkaar te gaan voor ze er ook maar aan denkt om hulp te zoeken.
Wat ik heb begrepen is dat ze op psychologisch vlak ivm seks en haar ziekte al jaren schrik heeft.
Men heeft dit zo hard in hare kop geramd dat ze het gewoon niet wilt met de persoon van wie ze houdt...

Mss is hij nog niet ver genoeg gegaan en moet hij idd haar voor de keuze zetten.
Maar als hij de relatie niet wil opgeven?
Wie weet als hij het opbiecht vind ze het net wel ok?

nixie
27 juni 2018, 13:22
Even tussendoor. Vant weekend https://www.di.be/nl/p/glijmiddel-durex-play-tingle-pleasure-gel-40003994.html?gclid=EAIaIQobChMIgaPmi87z2wIVhhobCh 37kA1tEAQYAiABEgIjyPD_BwE gehaald in het Kruidvat. Echt een aanrader!

Duur voor wat het is ze.
Weet niet van buiten wat ik thuis heb liggen, maar dat is imo een pak beter en een pak goedkoper :p

ashuray
27 juni 2018, 13:25
hij is toch alles behalve populair met zijn uitspraak hier?
Dat samen hulp zoeken lijkt me het probleem te zijn.
Voor hetzelfde geld gaat hij moeten dreigen met uit elkaar te gaan voor ze er ook maar aan denkt om hulp te zoeken.
Wat ik heb begrepen is dat ze op psychologisch vlak ivm seks en haar ziekte al jaren schrik heeft.
Men heeft dit zo hard in hare kop geramd dat ze het gewoon niet wilt met de persoon van wie ze houdt...

Mss is hij nog niet ver genoeg gegaan en moet hij idd haar voor de keuze zetten.
Maar als hij de relatie niet wil opgeven?
Wie weet als hij het opbiecht vind ze het net wel ok?

Ja dat was sarcastisch bedoeld. Haar voor een keuze zetten is wat ik zou doen. Als ze al zei dat ze nie wou dat hij op een ander ging gaat ze het volgens mij ook niet ok vinden als hij zegt dat hij het al lange tijd stiekem doet. Maar ik betwijfel dan ook ten zeerste dat dat ooit opgebiecht word..

Zoals Ball zei de karakters passen mss samen (al zal zij een leugenaar wss niet appreciëren) maar als seks belangrijk genoeg is om uw partner haar vertrouwen te schaden zou ik toch eens beginnen nadenken

nixie
27 juni 2018, 13:33
Ja dat was sarcastisch bedoeld. Haar voor een keuze zetten is wat ik zou doen. Als ze al zei dat ze nie wou dat hij op een ander ging gaat ze het volgens mij ook niet ok vinden als hij zegt dat hij het al lange tijd stiekem doet. Maar ik betwijfel dan ook ten zeerste dat dat ooit opgebiecht word..

Zoals Ball zei de karakters passen mss samen (al zal zij een leugenaar wss niet appreciëren) maar als seks belangrijk genoeg is om uw partner haar vertrouwen te schaden zou ik toch eens beginnen nadenken

Je ziet het echt anders/uit de verkeerde hoek.
Ik ben precies tegen mijn broer bezig over onze ouders :p

Allemaal mooi dat je zo bent en denkt maar de realiteit is echt wel anders hoor.
Als je al X aantal tijd met iemand samen bent en je hebt een mooi leven met elkaar maar er ontbreekt iets en u partner wilt dat niet.
Samen komen jullie er niet uit?
Ga je dan heel de relatie/kinderen/familie opgeven?
Zij is gelukkig, hij is gelukkig.
Het enige waar ik niet mee akkoord ben is dat ze het niet weet.
En voor hetzelfde geld is ze ongelukkig als ze het te weten komt.
Maar hij heeft het wel geprobeerd hé, dat is iets dat hier snel over het hoofd gezien wordt.
Ze heeft eigelijk tegen hem gezegd dat hem maar zijn plan moet trekken met het weinige dat ze hem geeft hé.

PS: sorry, verkeerd is niet het juiste woord.

ashuray
27 juni 2018, 13:40
Je ziet het echt verkeerd.
Ik ben precies tegen mijn broer bezig over onze ouders :p

Allemaal mooi dat je zo bent en denkt maar de realiteit is echt wel anders hoor.
Als je al X aantal tijd met iemand samen bent en je hebt een mooi leven met elkaar maar er ontbreekt iets en u partner wilt dat niet.
Samen komen jullie er niet uit?
Ga je dan heel de relatie/kinderen/familie opgeven?
Zij is gelukkig, hij is gelukkig.
Het enige waar ik niet mee akkoord ben is dat ze het niet weet.
En voor hetzelfde geld is ze ongelukkig als ze het te weten komt.
Maar hij heeft het wel geprobeerd hé, dat is iets dat hier snel over het hoofd gezien wordt.
Ze heeft eigelijk tegen hem gezegd dat hem maar zijn plan moet trekken met het weinige dat ze hem geeft hé.

Ja dat is nu net het hele probleem he. Zij weet het niet. En dan word het bedriegen..is het dan oke dat hij het opgeeft nadat hij geprobeerd heeft en maar gewoon op een ander gaat?

En zon glijmiddel gaat lang mee bij ons ze dus valt wel mee. Al ben ik nu wel benieuwd wat gij hebt liggen :p

nixie
27 juni 2018, 13:45
Ja dat is nu net het hele probleem he. Zij weet het niet. En dan word het bedriegen..is het dan oke dat hij het opgeeft nadat hij geprobeerd heeft en maar gewoon op een ander gaat?

Dat kan ik niet beantwoorden.
Ik ken de situatie niet hé.
En hij gaat niet zomaar op een ander hé.
Hij kiest bewust voor losse contacten waarvan hij zeker is dat er qua "emoties/gevoelens" niets gaat gebeuren

En zon glijmiddel gaat lang mee bij ons ze dus valt wel mee. Al ben ik nu wel benieuwd wat gij hebt liggen :p

Zal het u wel laten weten.

Bij wie wordt er eigelijk in de vriendengroep over seks en de bijhorende attributen gepraat?

ashuray
27 juni 2018, 13:51
Dat kan ik niet beantwoorden.
Ik ken de situatie niet hé.
En hij gaat niet zomaar op een ander hé.
Hij kiest bewust voor losse contacten waarvan hij zeker is dat er qua "emoties/gevoelens" niets gaat gebeuren

Zal het u wel laten weten.

Bij wie wordt er eigelijk in de vriendengroep over seks en de bijhorende attributen gepraat?

Imo is seks iets wat je niet met iemand anders doet als je een partner hebt en deze er niet mee akkoord is dat je een open relatie hebt of als de partner er niets van weet. Gevoelens of niet. Er zijn er trouwens heus al wel is verliefd geworden op een hoer ze.

Als zij het wist en er akkoord mee was heb ik er geen probleem mee.

Bij ons word er constant over attributen gepraat als ik met mijn vriendinnen weg ben :p

nixie
27 juni 2018, 13:55
Bij mijn vrienden/vriendinnen absoluut niet.

De vriendengroep van mijn vriendin blijkbaar wel :p

Bloembak
27 juni 2018, 14:34
Ik denk dat dat vrij standaard is: dat de vrouwen onder elkaar quasi alles delen, en de mannen quasi niks. Buiten het typische opschepgedrag, in elke platte woorden vertellen dat ze haar ene opgeduwd hebben ofzo.

ashuray
27 juni 2018, 14:47
Als wij uitgaan met mijn vrienden worden er al zo grappen gemaakt welke klusjes er gaan gebeuren thuis omdat mijn vriend als die zat is altijd over het huishouden begint tijdens seks. Zo "welke wasmachine gaan we nu bestellen?" Of "ik zal sws het bed is opmeten he als we morge naar die outlet gaan" en die zet mij dan ook effectief om 3u snachts uit bed om ff te meten hoe breed het is..

MrKend54l
27 juni 2018, 15:06
Rare vriend heb jij :P

Gelukkig is seks niet het belangrijkste in een relatie. Het is maar een heel klein stukje ervan uiteindelijk. Genoeg mensen die qua kwantiteit wel genoeg hebben, maar geen kwaliteit. Ik heb liever een keer minder, maar wel dat de kwaliteit goed zit. Wippen om te wippen is ook geen drol aan.

ashuray
27 juni 2018, 15:19

Gelukkig is seks niet het belangrijkste in een relatie. Het is maar een heel klein stukje ervan uiteindelijk. Genoeg mensen die qua kwantiteit wel genoeg hebben, maar geen kwaliteit. Ik heb liever een keer minder, maar wel dat de kwaliteit goed zit. Wippen om te wippen is ook geen drol aan.

Is alleen als hij gedronken heeft ze. :D

Sarcastr0
27 juni 2018, 15:28

Gelukkig is seks niet het belangrijkste in een relatie. Het is maar een heel klein stukje ervan uiteindelijk..

Geen algemene waarheid eh.

Voor veel mensen is sex wel degelijk een belangrijk integraal deel van de relatie.

Ik begrijp gumball ook wel.

BEGRIJPEN =\= GOEDPRATEN

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ohm
27 juni 2018, 16:35
Of "ik zal sws het bed is opmeten he als we morge naar die outlet gaan" en die zet mij dan ook effectief om 3u snachts uit bed om ff te meten hoe breed het is..

lol

gumball4000
27 juni 2018, 16:46
X

MrKend54l
27 juni 2018, 19:55
Het feit dat ik het hier post, is omdat ik het anoniem kan

Anoniem is veel gezegd natuurlijk :P
Het internet weet alles!

Ik denk dat iedereen wel snapt wat uw beweegredenen zijn. En petje af dat je ook verder kan kijken dan enkel de ziekte en de seks. Mocht je haar verlaten daarvoor dat zou niet mooi zijn.

Maar het gaat hem puur over dat je het achter haar rug doet. Dat is bedenkelijk, en gewoon niet netjes. Ook al doe je het om haar niet te kwetsen. Zij moet ook beseffen hoe jij u voelt, en vooral wat voor een goede kerel ze heeft. Want ik merk wel dat je haar echt graag ziet.

Zoiets als sterilisatie is bijvoorbeeld geen uitkomst voor haar?

gumball4000
27 juni 2018, 20:11
X

BlackOccult
27 juni 2018, 20:21

Eindelijk nog eens iets interessant! :unsure: Ik noteer het op het winkelbriefje. :')

Mulan
27 juni 2018, 20:42
Ik vond durex glijmiddel echt helemaal niets! Vieze kliederboel met een veel te dikker structuur, plakkerige boel.

Dan deze ontdekt en my god, wat een verschil!

https://www.pabo.be/glijmiddel-body-glide-woman-pjur/p/206370000

Noscoped420
27 juni 2018, 20:56
Ik vind dat eigenlijk allemaal niets en we gebruiken dat ook heel zelden hier, hetzelfde met heel die dingen gelijk die Orgasmic pleasure gel of die intense orgasm condooms, vaak voelt dat zelfs oncomfortabel voor 1 van ons beide door heel dat cold/hot/tingling gedoe wat je daar door zou moeten ervaren.

ashuray
27 juni 2018, 21:10
Ik vond durex glijmiddel echt helemaal niets! Vieze kliederboel met een veel te dikker structuur, plakkerige boel.

Dan deze ontdekt en my god, wat een verschil!

https://www.pabo.be/glijmiddel-body-glide-woman-pjur/p/206370000

Ja maar die tintelt wel niet he!

Dat glijmiddel vind ik wel goed. Maar onlangs heb ik wel een miskoop gedaan... dit: https://www.bol.com/nl/p/rabbit-penisring-vibrator-roze/9200000057224954/?country=BE

Dat marcheert dus langs geen kanten he..voor mijn vriend is het meh..voor mij is de vibrator wel cva maar die batterij is iedere godganse keer leeg nadien. Wss daarmee dat die niet meer leverbaar is

Sarcastr0
28 juni 2018, 08:01
Ja maar die tintelt wel niet he!

Dat glijmiddel vind ik wel goed. Maar onlangs heb ik wel een miskoop gedaan... dit: https://www.bol.com/nl/p/rabbit-penisring-vibrator-roze/9200000057224954/?country=BE

Dat marcheert dus langs geen kanten he..voor mijn vriend is het meh..voor mij is de vibrator wel cva maar die batterij is iedere godganse keer leeg nadien. Wss daarmee dat die niet meer leverbaar is

Die vibrerende shit is idd brol

Ma ge moet ne cockring pakken met 2-3lussen zodat ge eentje ook rond uw ballen kunt doen.

Dikkere lul, minder snel lossen etc

HUSKE
28 juni 2018, 08:44
Nu ook niet om het goed te praten. Het is niet dat ik wekelijks naar hoeren ga. Maximaal 1x/maand. En het is nu al bijna 2 maand geleden. Die seks is ook totaal anders: geen liefde, alles redelijk machinaal,... Totaal niet te vergelijken met seks met uw lief. En voor jenaar een hoer gaat, sta je geil. En erna denk je "kut, weer x euro kwijt..moest ik er deze keer echt naartoe? Had ik het niet langer kunnen volhouden?"

Heb nu nog nooit in die situatie gezeten, maar denk niet dat ik ooit naar de hoeren zou durven gaan. Die drempel is mij er eentje teveel vrees ik.

Ma ge moet ne cockring pakken met 2-3lussen zodat ge eentje ook rond uw ballen kunt doen.

Nog dikker...
Kom je daar ook niet minder snel klaar van? Want ik ben zo al gene die snel klaar komt (limburger eh...).
ik heb eigenlijk nog nooit attributen gebruikt in de slaapkamer. Mijn ex-vriendin waar ik zo lang mee samen geweest ben had wel een vibrator van lelo (oplaadbaar ding) omdat die anders nooit klaarkwam. De meeste andere waar ik seks mee gehad heb kwamen klaar zonder attributen. Enfin, die op latere leeftijd eens je weet waar je mee bezig zijt. Als ge terugkijkt heb ik echt wel veel slechte seks gehad, maar dat besef je op dat moment niet.

Mijn laatste vriendin wou elke dag seks (zelfs meerdere malen) totdat alles pijn deed... Maar voor mij hoeft dat niet elke dag, ik word daar wat oud voor.
Denk dat ze de ideale vrouw voor veel mannen is op dat gebied, wat je wil, wanneer je wil en waar je wil. Anaal moest ze wel mentaal op voorbereiden maar dat komt door de eerste zin in deze quote :p.
Ik heb daar nog geregeld seks mee, ga er zelfs volgende week mee op vakantie. Samen met mijn zoontje.

mboopi
28 juni 2018, 08:46
Sterilisatie wil ze niet, want ze verliest dan een deel van haar vrouwelijkheid en ze hoopt dat er ooit een mirakel zou plaatsvinden en misschien wel nog kinderen zou kunnen hebben. En net omdat ze zelf geen kinderen kan hebben, is ook dat gesprek soms touchy. Adopteren wil ze voorlopig helemaal niet, want "het is niet mn eigen bloed". Terwijl ik daar nooit moeilijk over deed.."een kind" of "een eigen kind" was voor mij +- hetzelfde. Zolang het liefde krijgt en niets tekort komt.

Daarnaast heeft mag ze trouwens nooit onder narcose/verdoving geopereerd worden. Zou neveneffect kunnen hebben op haar lichaam. Dus ook weer zoiets: stel dat we op vakantie zijn en een zwaar ongeval hebben..
En toppunt, ze wil haar medisch dossier/korte uitleg van haar aandoening ook niet in haar portefeuille meenemen, want dan vindt ze dat ze er constant mee geconfronteerd wordt als ze inkopen doet.
Nuja..ze woont nog niet bij mij in. Ik zou, haar perfect kunnen zeggen dat het seksuele moet veranderen als ze wil samenwonen (want daar kijkt ze hard naar uit). En dat het eerst moet veranderen en we dan pas samen wonen. En als de seks beter is dan nu, dan is dat voor mij ook al goed hoor. Ik moet geen 4x/week seks hebben. 3-4x/maand is dik ok. Dan zou prostitutie volledig gedaan zijn.

Nu ook niet om het goed te praten. Het is niet dat ik wekelijks naar hoeren ga. Maximaal 1x/maand. En het is nu al bijna 2 maand geleden. Die seks is ook totaal anders: geen liefde, alles redelijk machinaal,... Totaal niet te vergelijken met seks met uw lief. En voor jenaar een hoer gaat, sta je geil. En erna denk je "kut, weer x euro kwijt..moest ik er deze keer echt naartoe? Had ik het niet langer kunnen volhouden?"

Om even te recappen:
- Sterilisatie is geen optie
- Psycholoog is geen optie
- Condoom + pil is geen optie
- Erover praten is geen optie
- Het op een ander zoeken is geen optie (voor haar)

Ik snap uw frustraties volledig. Ze zet u voor een voldongen feit en ze verwacht van u dat ge het maar even aanvaard. Ze wilt haar leven samen met u opbouwen maar u niet één van de meest elementaire behoeften bieden noch een andere optie geven.

Dat terzijde, vreemdgaan zal ik nooit goed praten. Daarin kan ik Ashuray volgen, er is altijd een oplossing. Ge hebt die gewoon niet gevonden. En als écht niks werkt, misschien toch eens denken om de relatie gedaan te maken. Dat is een moeilijke stap maar er zijn heus nog vrouwen met een goed karakter én een gezonde sexdrive. De huidige situatie is niet eerlijk voor haar noch voor u.

Sarcastr0
28 juni 2018, 08:48
Heb nu nog nooit in die situatie gezeten, maar denk niet dat ik ooit naar de hoeren zou durven gaan. Die drempel is mij er eentje teveel vrees ik.

Nog dikker...
Kom je daar ook niet minder snel klaar van? Want ik ben zo al gene die snel klaar komt (limburger eh...).
ik heb eigenlijk nog nooit attributen gebruikt in de slaapkamer. Mijn ex-vriendin waar ik zo lang mee samen geweest ben had wel een vibrator van lelo (oplaadbaar ding) omdat die anders nooit klaarkwam. De meeste andere waar ik seks mee gehad heb kwamen klaar zonder attributen. Enfin, die op latere leeftijd eens je weet waar je mee bezig zijt. Als ge terugkijkt heb ik echt wel veel slechte seks gehad, maar dat besef je op dat moment niet.

Mijn laatste vriendin wou elke dag seks (zelfs meerdere malen) totdat alles pijn deed... Maar voor mij hoeft dat niet elke dag, ik word daar wat oud voor.
Denk dat ze de ideale vrouw voor veel mannen is op dat gebied, wat je wil, wanneer je wil en waar je wil. Anaal moest ze wel mentaal op voorbereiden maar dat komt door de eerste zin in deze quote :p.
Ik heb daar nog geregeld seks mee, ga er zelfs volgende week mee op vakantie. Samen met mijn zoontje.

Attributen kunnen plezant zijn :)

Ja uw penis wordt er toch wat dikker van en de zaadlozing vertraagt wat.

Ook geen wonderen verwachten natuurlijk, maar als je iemand bent die na 5 stoten klaarkomt, is elke stoot extra mooi meegenomen i guess!

Myllan
28 juni 2018, 09:13
Om even te recappen:
- Sterilisatie is geen optie
- Psycholoog is geen optie
- Condoom + pil is geen optie
- Erover praten is geen optie
- Het op een ander zoeken is geen optie (voor haar)

Rest nog maar 1 optie; dump die shitzooi en run!!
Wat een ellendige klotesituatie dit.

Als je niet met ze 2 actief op zoek gaat naar een oplossing voor een probleem wat zich binnen een relatie voordoet, wat is dan het nut van nog samen blijven?

HUSKE
28 juni 2018, 09:21
Rest nog maar 1 optie; dump die shitzooi en run!!
Wat een ellendige klotesituatie dit.

Als je niet met ze 2 actief op zoek gaat naar een oplossing voor een probleem wat zich binnen een relatie voordoet, wat is dan het nut van nog samen blijven?

Ik ben dezelfde mening aangedaan. Ik kreeg van mijn ex dan wel nog seks (2x per maand op het laatste) maar ze genoot daar nooit van. Het was dan ook altijd één richtingverkeer en erover praten kon ze nooit. Heb dat ook vaak op tafel gegooid.
Dat is veel minder erg dan GB4k maar nu ik daar aan terugdenk had ik daar ook nooit 15 jaar mee samen moeten blijven. Je bent jezelf echt aan het opofferen en gaat daar later mogelijk spijt van krijgen.

Chaebol
28 juni 2018, 09:22
Attributen kunnen plezant zijn :)

Ook geen wonderen verwachten natuurlijk, maar als je iemand bent die na 5 stoten klaarkomt, is elke stoot extra mooi meegenomen i guess!

Ik ben blij dat het voor jou werkt, Mini!

gumball4000
28 juni 2018, 10:08
X

Sarcastr0
28 juni 2018, 10:09
Ik ben blij dat het voor jou werkt, Mini!

[emoji471]

ashuray
28 juni 2018, 11:00

Ma ik heb geen ballen :sad: welke is aan te raden dan? Meestal ga ik de libidos binne moeste op die hun site een goeie vinden. Ik heb mijn zweepje daar ook gekocht maar dat mag ik niet gebruiken :sad: dient eigenlijk vooral als verkleed accesoire..

Sarcastr0
28 juni 2018, 11:20
Ma ik heb geen ballen :sad: welke is aan te raden dan? Meestal ga ik de libidos binne moeste op die hun site een goeie vinden. Ik heb mijn zweepje daar ook gekocht maar dat mag ik niet gebruiken :sad: dient eigenlijk vooral als verkleed accesoire..
https://www.bol.com/nl/p/penis-en-testikelring/9200000039716600/?suggestionType=categorysuggestionsearch&bltgh=qwp6dFhgy47PksgKq89IMA.1.16.ProductPageUrl

https://www.bol.com/nl/p/seven-creations-tri-ring-cock-cage-vibrator-zwart-o-40-mm/9200000012143280/?suggestionType=categorysuggestionsearch&bltgh=mnft55tpa2vWjaP4YQdEOA.hAOXBfrv-vBDUXhybw1FdA_0.23.ProductPageUrl

Dien tweede raad ik wel enkel aan als zn balzak groot genoeg is

nixie
28 juni 2018, 11:55

Lees u eens in op Sex toy reviews | CLIMAXIMAAL | Seks Speeltjes | Tips - Eerlijke reviews van vibrators, dildo's en andere sextoys (http://www.climaximaal.nl)
Een heel nieuwe wereld gaat voor u open!

ashuray
28 juni 2018, 12:06
Zalt allemaal is checken se :D

nuud
28 juni 2018, 12:14
Kpeis dat er hier een paar vergeten dat we enkel de gumball zijn deel van het verhaal horen :')

fyi, hoe oud zijn jullie gumball en hoe lang al samen?

en ge leest hier nogal wat ze, seks "krijgen". Dat is toch niet iets wat ge krijgt? Gewoon door die verwoording zou mijn goesting al weg zijn.

Pompi
28 juni 2018, 12:48
ja denk nie da zijn vriendin ook anoniem haar verhaal ga komen doen..
maar denk ook da we het er al uitgebreid over gehad hebben, dus miss niet slecht dat er is over iets anders gepraat kan worden.

Weinig speelgoed in de slaapkamer hier, wa touw en zone penisring is geprobeerd maar niks zot.
koop liever een setje voor de vriendin dan speelgoed, zelf meer fan van :)

nixie
28 juni 2018, 12:58
ja denk nie da zijn vriendin ook anoniem haar verhaal ga komen doen..
maar denk ook da we het er al uitgebreid over gehad hebben, dus miss niet slecht dat er is over iets anders gepraat kan worden.

Weinig speelgoed in de slaapkamer hier, wa touw en zone penisring is geprobeerd maar niks zot.
koop liever een setje voor de vriendin dan speelgoed, zelf meer fan van :)

Maar daar heeft zij natuurlijk minder aan :p

Hier zijn we fan van deze.

https://we-vibe.com/home

Mulan
28 juni 2018, 13:39
Maar daar heeft zij natuurlijk minder aan :p

Hier zijn we fan van deze.

https://we-vibe.com/home

Haha, hier dan weer niet, 140 euro de vuilbak in bij wijze van spreken, geen van beide hebben we er iets aan :p en misschien dat we er wel iets aan zouden hebben als we er voldoende ervaring mee zouden hebben, maar na 1x was het al "verdomme dat getril haalt mij uit mijne focus! Zelfde met die" erotische getintel" gels... "joenges toch, wat ne brol, kunt ge evengoed een tube tandpasta van den everyday kopen"

Micheal
28 juni 2018, 13:59
Bwoa ik moet toch bekennen dat met speeltjes het anders plezant word.
Normaal (zonder iets) is plezant, maar sommige dingen kunnen toch 'aangenamer' worden met speeltjes.

Vind het altijd leuk om de afstandsbediening van de eitjes te hebben op een feestje ofzo

nixie
28 juni 2018, 14:14
Haha, hier dan weer niet, 140 euro de vuilbak in bij wijze van spreken, geen van beide hebben we er iets aan :p en misschien dat we er wel iets aan zouden hebben als we er voldoende ervaring mee zouden hebben, maar na 1x was het al "verdomme dat getril haalt mij uit mijne focus! Zelfde met die" erotische getintel" gels... "joenges toch, wat ne brol, kunt ge evengoed een tube tandpasta van den everyday kopen"

Eerste keer was wel zoeken
En vooral die ring gebruiken we.
Onlangs ontdekt dat die voor de vrouw eigelijk super is als je die gebruikt tijdens de seks.

Heel die controle op afstand gedoe werkt wel niet goed.

Dat tintel gedoe is ook niets voor ons.

Trouwens nog iets leuk zijn Tenga Eggs.
Is zogezegd maar one time use maar als je dat uitkuist kan je het gebruiken tot het kapot gaat (hangt er vanaf hoe hevig je dus bent :p-)
https://www.bol.com/nl/p/tenga-egg-6-stuks-wit/9200000012142922/?country=BE

Ben grote fan van Tenga.

Myllan
28 juni 2018, 14:49
Ouwe geilerds.

Weten we ineens waarom mini zichzelf mini noemt.:(

nixie
28 juni 2018, 15:50
Ouwe geilerds.

Ela!

Sarcastr0
28 juni 2018, 17:05
Ouwe geilerds.

Deze grap was al oud in 2000.

Myllan
28 juni 2018, 17:16
Ow shit man. :(

Toen zat ik hier nog niet.
Maar ik ga hierover nadenken en kom terug met een veel betere grap. Wacht maar.

nixie
28 juni 2018, 17:32
Zalt allemaal is checken se :D

https://www.allecondooms.be/beste-glijmiddel-waterbasis/easyglide-waterbasis-1000-ml_24936.html?channable=e8741.MzYyNzk&gclid=Cj0KCQjwjtLZBRDLARIsAKT6fXzyxPRnwWQGj-whxagrKQrq2iFnILmLBN4SLb_c5X0S_h6dMxM3kQoaAgKXEALw _wcB

deze gebruiken wij.
Wel niet zo een grote fles :p

Sarcastr0
29 juni 2018, 08:35
Ow shit man. :(

Toen zat ik hier nog niet.
Maar ik ga hierover nadenken en kom terug met een veel betere grap. Wacht maar.

Ik wacht in volle spanning

zarathustra
29 juni 2018, 08:44
Ik wacht in volle spanning

Dat is dan meer Huske zijn fwb/vriendin/whatever.. :unsure:

HUSKE
1 juli 2018, 22:03
Dat is dan meer Huske zijn fwb/vriendin/whatever.. :unsure:

Mijn fwb is een ex maar toch nog steeds een goede vriendin die eigenlijk altijd wel te vinden is voor seks...
Morgen vertrekken we op vakantie :p

Sir WarCry III
2 juli 2018, 11:41
Deze grap was al oud in 2000.

Nu is die retro en daarom terug grappig.

Myllan
2 juli 2018, 13:46
en ge leest hier nogal wat ze, seks "krijgen". Dat is toch niet iets wat ge krijgt? Gewoon door die verwoording zou mijn goesting al weg zijn.

Sjaaaah...
Hoe moeten we het dan noemen? De ene krijgt het, de andere neemt het, sommigen geven het, tig mensen (mis)bruiken het. Oh ja en ik pleeg het gewoon soms.
Alleen de die hards DOEN het.

Sir WarCry III
2 juli 2018, 13:51
Sjaaaah...
Hoe moeten we het dan noemen? De ene krijgt het, de andere neemt het, sommigen geven het, tig mensen (mis)bruiken het. Oh ja en ik pleeg het gewoon soms.
Alleen de die hards DOEN het.

Ikzelf onderneem het liever.

Myllan
2 juli 2018, 13:57
Ikzelf onderneem het liever.

Het simpelweg ondergaan zonder al teveel poespas is anders ook wel :$

ashuray
2 juli 2018, 14:59
Het simpelweg ondergaan zonder al teveel poespas is anders ook wel :$

Nu kwam ik speciaal naar hier omdat ik uwe naam zag en dacht dat ik is ging kunnen lachen met een goeie grap ten koste van de ministro!

yannickvdb
7 juli 2018, 15:50
Gumball, is dat geen probleem dat je sinds het begin van de relatie had?
Is dat nog dezelfde vrouw als toen met frietman? (Aangezien ze toen ik het ziekenhuis lag, vermoed ik van wel)

Je houdt het lang vol, misschien toch eens tijd om te reflecteren en conclusies te trekken...

KingNine
20 juli 2018, 23:12
Vraagje voor de heren; Hebben jullie wel eens last van een branderig plas-drang- gevoel na het klaarkomen? En dan vooral wanneer je alcohol nuttigt vlak voor de seks
Ik heb het eens opgezocht en het is blijkbaar een frequent probleem..

Dragonball
20 juli 2018, 23:16
Vraagje voor de heren; Hebben jullie wel eens last van een branderig plas-drang- gevoel na het klaarkomen? En dan vooral wanneer je alcohol nuttigt vlak voor de seks

Niet echt... maar dat kan komen doordat je te weinig water drinkt of misschien een infectie. Gewoon veel water drinken.

In extreme gevallen kan het aanwijzen op kanker.

_ns_
21 juli 2018, 14:45

Ik ga het niet opzoeken, maar dat heeft idd iets te maken met uw prostaat of dergelijke. Vervelend, maar niets meteen iets aan te doen.

Sarcastr0
21 juli 2018, 18:52
Eens paar keer goe schuren tegen die prostaat, betert wel dan

DandyRandy
28 juli 2018, 11:33
Zeer begrijpbaar...enjoy !!!

DandyRandy
31 juli 2018, 13:15
Ik wil meer seks !!! Hoe ouder ik word hoe meer zin ik in seks krijg.Mijn vrouw niet al moet ik niet zeggen dat het slecht is,maar wel weinig.
Dit kan ik niet aan mijn vrouw kwijt want dan krijg ik wantrouwen dat ben ik zeker.En ik wil de relatie zeker niet op de helling zetten.
Wij zijn midden 50 en ik wil zeker nog genieten van alles dus ook mijn lichaam en behoeftes.
Dit is allemaal wel aangewakkerd door het beleven van een trio op vakantie met een buitenlands koppel.
Dit was heerlijk !!!
Zijn er mensen die zich hierin herkennen?

Jonas89
31 juli 2018, 13:19
"ik wil meer!!", is dit een Luminus reclame ?

https://vimeo.com/44036675

Proto
31 juli 2018, 13:20
Ik eet liever een goede hamburger of ik game liever eens 24u aan een stuk in plaats van te seksen.

Ciamician
31 juli 2018, 13:31
Bon, genoeg internet voor vandaag.

https://media.giphy.com/media/NJjByEquONPZm/giphy.gif

Bloembak
31 juli 2018, 13:54
Dit is allemaal wel aangewakkerd door het beleven van een trio op vakantie met een buitenlands koppel.

Zonder uw vrouw dan?

Sir WarCry III
31 juli 2018, 14:09
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/051/951/ICREAM.jpg

ashuray
31 juli 2018, 14:30
https://i.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/051/951/ICREAM.jpg

Dayum die kerel is heet

Sir WarCry III
31 juli 2018, 14:41
Dayum die kerel is heet

Zo heet dat al zijn ijs al gesmolten is?

Dhene
31 juli 2018, 14:42
Zonder uw vrouw dan?

Was ook het eerste waar ik aan dacht

Sir WarCry III
31 juli 2018, 14:47
Zonder uw vrouw dan?

Was ook het eerste waar ik aan dacht

Het was op vakantie he dus hij en zijn vrouw waren een buitenlands koppel. De derde was die hete kerel die ik gepost heb.

KBE
31 juli 2018, 14:49
Er is niets beter dat spand,dan je rechterhand..

Soeplepel
31 juli 2018, 14:53
Dayum die kerel is heet

Ew.

Sir WarCry III
31 juli 2018, 15:18
Er is niets beter dat spand,dan je rechterhand..

Ik ben meer voor de linkerhand eigenlijk.

FlatSix
31 juli 2018, 15:31
Ik ben meer voor de linkerhand eigenlijk.

Idem.

ashuray
31 juli 2018, 17:58
Zo heet dat al zijn ijs al gesmolten is?

Ik wil zijne cone wel doen smelten ook!

Myllan
31 juli 2018, 18:08
Ik wil meer seks !!! Hoe ouder ik word hoe meer zin ik in seks krijg.Mijn vrouw niet al moet ik niet zeggen dat het slecht is,maar wel weinig.
Dit kan ik niet aan mijn vrouw kwijt want dan krijg ik wantrouwen dat ben ik zeker.En ik wil de relatie zeker niet op de helling zetten.
Wij zijn midden 50 en ik wil zeker nog genieten van alles dus ook mijn lichaam en behoeftes.
Dit was heerlijk !!!
Zijn er mensen die zich hierin herkennen?

Owkeeeey daaan.

Sarcastr0
31 juli 2018, 18:12
De trolling op dit forum gaat echt al jaren achteruit.

DandyRandy
31 juli 2018, 23:26
Ja inderdaad zonder mijn vrouw ja

DandyRandy
31 juli 2018, 23:29
Niet teveel reactie die relevant is....dus laat maar

Tailball
1 augustus 2018, 00:20
Wa reactie had ge dan verwacht, "dandyrandy met 5 forum posts"?

Gonzo the Great
1 augustus 2018, 01:36
Haha, Randy! Typical... (https://www.youtube.com/watch?v=ouaWfRZ4FPo)

Sir WarCry III
1 augustus 2018, 02:30
Wa reactie had ge dan verwacht, "dandyrandy met 5 forum posts"?

Wanneer komde gij nog eens iets posten in de gitaarthread, jom? Ik heb daar van eenzaamheid al honderd mineurakkoorden gespeeld. Ik wil meer!

Zurkylicious_be
1 augustus 2018, 03:55
Idem.

Ik moet mijn 2 handen gebruiken. :D

Tailball
1 augustus 2018, 10:06
Wanneer komde gij nog eens iets posten in de gitaarthread, jom? Ik heb daar van eenzaamheid al honderd mineurakkoorden gespeeld. Ik wil meer!

Ik kom hier nog maar heel zelden posten. Kans is klein dus :)

Sir WarCry III
1 augustus 2018, 10:17
Ik kom hier nog maar heel zelden posten. Kans is klein dus :)

:cry: De gitaarthread zou uw eerste halte moeten zijn hier!

Satkan
1 augustus 2018, 10:41
Hebde er al eens met uw vrouw over gepraat btw?
Klinkt alsof ge heel veel zin hebt om scheef te poepen, wat in mijn ogen zielig zou zijn.
Als uw seksdrive zo hoog is, dan zou ik dat toch als eerste doen.

En als u dat niet stoort, dan zijn er wel genoeg vage sekscafés waar ge u eens kunt laten gaan.
Zo deed mijn nymphomaniac roommate dat toch destijds. (Wel met haar kenniskringen vanop fetlife.)
Zij was wel meer into bdsm enzo, die laat haar nu ook aframmelen en vernederen op seksbeurzen. :)

FlatSix
1 augustus 2018, 10:42
Ik moet mijn 2 handen gebruiken. :D

Twee linkerhanden, daarom misschien. :p

Sir WarCry III
1 augustus 2018, 11:07
Twee linkerhanden, daarom misschien. :p

Zelfs met uwzelf moet ge goed communiceren over seks. Als ge twee linkerhanden hebt valt daar bijna altijd iets aan te doen. Daarom dat ik vaak tegen mezelf loop te praten op straat.

Tailball
1 augustus 2018, 12:42
:cry: De gitaarthread zou uw eerste halte moeten zijn hier!

tis goed jongen, ik zal nog eens passeren

Sir WarCry III
1 augustus 2018, 13:48
tis goed jongen, ik zal nog eens passeren

:hug:

FlatSix
1 augustus 2018, 14:52
Zelfs met uwzelf moet ge goed communiceren over seks. Als ge twee linkerhanden hebt valt daar bijna altijd iets aan te doen. Daarom dat ik vaak tegen mezelf loop te praten op straat.

Met twee ook, verkeerde gaatje enzo...

Chaebol
1 augustus 2018, 15:42
De trolling op dit forum gaat echt al jaren achteruit.

een beetje zoals uw oneliners.

Al waren die nooit goed.

Sarcastr0
1 augustus 2018, 15:44
een beetje zoals uw oneliners.

Al waren die nooit goed.

*drum roll*

Clarise
1 augustus 2018, 16:34
Bij de hoeren gaan.

sneeuwzwart
2 augustus 2018, 12:57
https://youtu.be/qo4uSVilRrY?t=43

Proto
2 augustus 2018, 13:10
Een bitje lager. Het is ook zo'n gedoe hé, als het te warm is.
Een uitgebreide beurt zit er niet in in ieder geval.

Edit:
Maar langs de andere kant lopen veel dames door de warmte in kleine kleren rond, wat mijn libido dan weer verhoogt. Dus eigenlijk is het gewoon hetzelfde gebleven.

Tailball
2 augustus 2018, 13:13
Mijn libido beïnvloedt het weer.

FlatSix
2 augustus 2018, 13:22
Ik heb zin in andere dingen. :) Geniet meer van in de zetel wat foefelen dan het "zwaar werk", maar heb daarom niet per se minder zin. Vrij ook net iets vaker in de douche, wat ik sowieso al graag doe.