PDA

Volledige versie bekijken : Ik verveel me enorm snel

MeesterNicholas
20 mei 2018, 20:16
Hallo,

Ik heb de laatste tijd nogal snel het "probleem" dat ik mezelf ga vervelen, dan weet ik vaak niet wat doen en het stoort me enorm.
Persoonlijk ben ik niet het type dat "niets" kan doen en altijd het gevoel heeft dat ik ergens mee bezig moet zijn. Dit is nogal vervelend aangezien het effect heeft om mijn gehele leven.

Eens ik dan weer iets oppik is het vaak maar van korte duur na een erg obsesieve episode van een paar weken. Van de hak op de tak springen, zeg maar.
Zijn er mensen die dit ook ervaren? Die rusteloosheid en drang naar altijd iets meer, alsof niets genoeg is en alles maar saai wordt.

Hoe gaan jullie hier meestal mee aan de slag?

utred?
20 mei 2018, 20:26
Ik zou drugs proberen.

Sylverscythe
20 mei 2018, 20:29
Ik zou vragen hoe oud je bent, want ik verveelde me ook snel...voor mijn hogere studies en job. Ik kan mij inbeelden dat het voor iemand die daar nog kleine kinderen bij heeft "verveling" als iets zeer aangenaam van lang geleden klinkt :)

Nahrtent
20 mei 2018, 20:30
utred was mij te snel af.

utred?
20 mei 2018, 20:36
Dat is door de drugs.

Nahrtent
20 mei 2018, 20:52
Tiens, ik zag u niet als een liefhebber van uppers.

Archaos
21 mei 2018, 09:17
Aan kinderen beginnen. Ge verveelt u nooit meer...

Tonerider
21 mei 2018, 12:07
Ik heb dat ook, soms ben ik bezig met

Koonut
21 mei 2018, 12:11
Zet een doel dat u leven verbetert. Of het nu mentaal of physiek is. Indien genot van deze ervaring, zet hoger doel. Rinse/repeat.

Proto
22 mei 2018, 08:50
Ik verveelde mij vroeger ook super vaak, zo erg dat ik vaak geen blijf met mezelf wist, het had echt een serieus negatief effect op de rest van mijn leven. Gelukkig heb ik de oplossing gevonden, en het was heel simpel. Ik ben gewoon begonnen met

Sir WarCry III
22 mei 2018, 09:40
Ik ben gewoon begonnen met

Toch niet zo goed gelukt precies. :)

Googke
22 mei 2018, 11:45
Ik ken het serieus goed, alsof ge enkel "nuttige" dingen moet doen in de voormiddag he. Ik zit ook al lange tijd thuis wegens medische redenen en verveling is zeer ambetant doordeweeks.

Ik probeer dingen dagelijks te doen zoals schoonmaken, opruimen en dan te lezen. Beetje voorspelbaarheid.

Dhene
22 mei 2018, 13:01
Gamen, kuisen, rukken, kindjes, huisdieren, werken, social life, sporten, ... (tijd tekort)

Kolores
22 mei 2018, 16:17
Denk niet dat TS nog meeleest, de antwoorden vervelen hem.