PDA

Volledige versie bekijken : Gezocht: testpubliek voor dating evenement | Gent ,22-32 jaar - (mannen volzet)

Satkan
16 mei 2018, 17:25
Hey iedereen,

Dit is geen reclame, maar een eerlijke oproep naar mensen die testpubliek willen zijn voor een start-up.
Ik ben al een tijdje lang een idee aan het uitwerken, en eindelijk heb ik de juiste samenwerkingen kunnen vinden om de avond zo leuk mogelijk te maken.

Het betreft een evenement waar eerst een speeddating sessie van ongeveer een klein uurtje zal plaatsvinden. Maar dit is echter niet alleen speeddating, erna zal er nog een activiteit plaatsvinden. Welke activiteit is voorlopig een geheim, en kom je op de dag zelf te weten. Het is echter iets dat een zeer breed publiek aanspreekt, en casual is.

Wie zich in een beetje in het onbekende wilt wagen, kan hieronder of via PM of mail naar jelle@intimeet.be sturen, op deze 3 wegen kom je bij mij terecht.

Het evenement zal 10 euro per persoon kosten, hier maak ik geen winst op, ik heb 30 euro kosten per deelnemer. Het gaat om een testrun, maar uiteraard wilt dat niet zeggen dat het een organisatorische ramp zal zijn.

Locatie is in hartje Gent, in de buurt van de Charlatan.
Datum : zondag 08/07/2018.
Begintijd zal 19:30 zijn, bij voorkeur ben je 15 a 30 minuutjes vroeger.
Alles samen zal het ongeveer 2.5 uur duren, nadien kan je uiteraard nog iets mee drinken om feedback te geven.
In de prijs is geen drank voorzien.

Leeftijd 22-32 jaar respecteren aub. :)

Verdere vragen mag je zeer zeker hieronder stellen, of PM/mail.

Edit : Website is nu ook beschikbaar. INTIMEET dating (http://dating.intimeet.be)

Nahrtent
16 mei 2018, 17:45
Moeten we sociaal doen tijdens de activiteit? :unsure:

Satkan
16 mei 2018, 20:15
Moeten we sociaal doen tijdens de activiteit? :unsure:

Helaas, dat is min of meer een requirement, ja.
Maar wel maar met maximaal 4 personen. :P

scriptkiddie
16 mei 2018, 20:57
Begintijd 19:00, en best wat vroeger aanwezig zijn. Is daar dan eten voorzien? Anders geraken veel mensen daar niet op tijd, als ze na hun werk nog moeten eten en naar daar komen.

Satkan
16 mei 2018, 21:33
Begintijd 19:00, en best wat vroeger aanwezig zijn. Is daar dan eten voorzien? Anders geraken veel mensen daar niet op tijd, als ze na hun werk nog moeten eten en naar daar komen.

Ik ben dat momenteel nog aan het bespreken met de eigenaar van de plaats waar de activiteit zal plaatsvinden, die sluit normaal gezien om 21:00, met wat geluk kan ik het verzetten naar 19:30-21:30. (inb4, jamaar ik moet nog slapen ook hé :naughty:)

Stimpy
17 mei 2018, 08:19
Ik kan hier misschien wel een mailing voor uitsturen naar leden van Datic in de regio rond Gent.

HelpYouFall
17 mei 2018, 09:54
TS, waarom ligt je leeftijdslimiet juist op 32 jaar?

eniac
17 mei 2018, 12:17

Om de zo al beperkte groep niet te ver uit elkaar te trekken qua leeftijd en kans op slagen wat te verhogen? Dat lijkt me toch duidelijk?

En ja, dan kan je vragen "waarom net 32 en niet 33". En daarna "waarom nu net 33 en niet 34". En ga maar door :)

Satkan
17 mei 2018, 13:46
Ik kan hier misschien wel een mailing voor uitsturen naar leden van Datic in de regio rond Gent.

Daar ga ik je later vandaag even een PM voor toesturen, al bedankt voor het voorstel!

Ik vertrek vanaf een leeftijd van 22 jaar, bij voorkeur laat ik in zo'n groep maximaal 7 jaar verschil, dus 22-29. Bij wijze van compromis voor de testgroep heb ik dat opgedreven tot 32, 10 jaar verschil is al best veel in deze categorie.

Ik kies bewust voor deze groep. De leeftijdsgroep 30-40 is naar mijn onderzoek de moeilijkste om dating-evenementen voor te organiseren. Met een kleine educated guess schat ik de gemiddelde leeftijd op een 24-27 jaar tijdens dit evenement.

Dus mijn excuses dat je voorlopig buiten het doelpubliek valt, maar als de testfase klaar is, zullen er evenementen zijn voor alle leeftijden tussen de 21 en 55 jaar.

Om de zo al beperkte groep niet te ver uit elkaar te trekken qua leeftijd en kans op slagen wat te verhogen? Dat lijkt me toch duidelijk?

En ja, dan kan je vragen "waarom net 32 en niet 33". En daarna "waarom nu net 33 en niet 34". En ga maar door :)

Ook dit dus, bedankt om dat al even te posten, Eniac!

=============

We zitten aan dag 2, en intussen heb ik al 2 dames en 3 heren die meedoen.

Booka Shade
17 mei 2018, 13:53
Hopelijk kan je 7 dames vinden, want dat is altijd het moeilijkste aan zo'n blind dates, denk ik.

ashuray
17 mei 2018, 15:43
Komaan Jonas!!!

Satkan
17 mei 2018, 21:39
Hopelijk kan je 7 dames vinden, want dat is altijd het moeilijkste aan zo'n blind dates, denk ik.

Wel, het evenement kan doorgaan vanaf er 5 mannen en vrouwen zijn, maar ik heb er alle vertrouwen in dat er 14 personen aanwezig zullen zijn.
Er zijn nog platformen waar ik mensen benader, er zijn ook een paar single vrienden en kennissen die waarschijnlijk mee doen.
Ik mik op een diverse groep te bekomen, want ook al is het een testrun, de essentie draait om het toch zo goed mogelijk op punt te hebben, en mensen samen te brengen!

Komaan Jonas!!!

Jonas is zeker welkom!

utred?
17 mei 2018, 21:52
Mogen we ons verkleden?

Satkan
17 mei 2018, 21:59
Mogen we ons verkleden?

Tuurlijk, als dat de manier is waarop je je wilt uitdrukken, you do you!
Wel op voorwaarde dat je het evenement en de mensen serieus neemt,
het is niet de bedoeling om te spelen alsof je op speeddate gaat, it's the real deal.

Ik ben grote voorstander van jezelf te tonen hoe je bent.
Ikzelf ben ook "schuldig" aan verkleed het vliegtuig op te springen, because i felt like it.
Natuurlijk niet in boratstring toekomen met valse snor en baard. ;)

Herman De Croo
17 mei 2018, 22:11

Nop, de plaatsen voor mannen geraken doorgaans trager ingevuld op speed dates

Satkan
17 mei 2018, 22:26

Hangt sterk af van welke leeftijdscategorie hoor, boven de 40 jaar geef ik je gelijk.
Bron : ik heb er al een sterke marktstudie opzitten. :music:

Booka Shade
18 mei 2018, 09:05

Tiens, dat is raar.
Ik heb een paar vrienden die geregeld speed daten, maar die zijn al vaak gebeld met de melding dat het niet door kon gaan omdat er niet genoeg dames waren.

Satkan
21 mei 2018, 13:06
Tiens, dat is raar.
Ik heb een paar vrienden die geregeld speed daten, maar die zijn al vaak gebeld met de melding dat het niet door kon gaan omdat er niet genoeg dames waren.

Yep, heb ik ook al gemerkt. Er zijn gewoon veel meer mannen in die leeftijdsgroep dat zich daar voor inschrijven. Kijk maar op smartvibes, daar moet je als man van 25 al wachten tot bijna augustus.
Rond de 40 zijn het echter vooral vrouwen die zich voor speed dates inschrijven.

Ik denk dat speeddates nog veel mensen niet aanspreekt. Hopelijk kan ik daar wat verandering in brengen, door er een extra laag aan toe te voegen. :D

=====================================

Kleine stand van zaken trouwens, er zijn intussen 4 vrouwen en 3 mannen die zich hebben ingeschreven. Waarvan twee 9livers.
Vanaf 5 mensen in elke groep, kan het evenement van start.

Jonas89
21 mei 2018, 19:03
Komaan Jonas!!!

Jonas is zeker welkom!

Ik wil de mensen niet afschrikken met mijne kop. En geen zin zoals met een zak over mijn hoofd af te komen zoals The Elephant Man

pie-jie
24 mei 2018, 10:30
Ik wil de mensen niet afschrikken met mijne kop. En geen zin zoals met een zak over mijn hoofd af te komen zoals The Elephant Man

Tsja, nu moet je u idd nie meer inschrijven .. Doe iets aan dat zelfbeeld man.

lammeken
25 mei 2018, 10:37
Tsja, nu moet je u idd nie meer inschrijven .. Doe iets aan dat zelfbeeld man.

Ik versta het ook niet waar dat zelfbeeld vandaan komt.
Ik heb Jonas al in het echt gezien en dat is een gewone gast.Zeker niet de lelijkaard waar hij hier zich voor voordoet.

Satkan
25 mei 2018, 13:02

Met wat chance is dat uw soort van humor, Jonas.
Seriously though, zeker welkom hé!

Kleine update trouwens, ik ben nu zeer actief bij vrienden en kennissen aan het zoeken naar singles die zij kennen met interesse. Het zal waarschijnlijk niet zo lang meer duren voor het evenement vol zit.

Iedereen die zich heeft ingeschreven mag zondag een e-mail verwachten met meer details.
Er zijn momenteel drie 9livers ingeschreven!

Veevie
28 mei 2018, 00:29
Jammer, had graag meegedaan maar werk tot 18u30, geraak daar nooit op tijd..

Satkan
30 mei 2018, 20:59
Gezien maar 1 9liver een reactie heeft teruggezonden op mijn e-mail;

Het evenement valt een half uur later, dus om 19:30, liefst om 19:15 al aanwezig zijn.
De voorlopige datum valt op 03/07, op vraag van andere deelnemers en de eigenaar van de 2e locatie, zou het beter uitkomen op 08/07.
Kan je mij nog even laten weten of je bij voorkeur op dinsdag of zondag wilt deelnemen aan dit evenement?

Voor mensen die al hadden afgehaakt omdat het op een weekdag viel, nu is dus ook jouw kans om opnieuw contact op te nemen.
Indien er vraag naar is, kan ik 2 evenementen organiseren in die week.

Satkan
2 juni 2018, 14:18
UPDATE;

Right, het evenement is verzet naar 8 juli, omdat het voor de eigenaar van het tweede gedeelte niet zou lukken op een sluitingsdag.

De prijs is lager, ik vraag enkel €10 euro voor het test event. Alle andere kosten leg ik zelf bij. Drank is niet inbegrepen.

Er is nu ook een website die je met vrienden kan delen, en waar je je ook kan inschrijven.
INTIMEET dating (http://dating.intimeet.be)

mistertimmy952
4 juni 2018, 08:00
Moest je nog volk te kort hebben, stuur me een PM, ik ben uit de buurt. Lijkt me nog wel lachen om eens te proberen :D

Guazala
4 juni 2018, 10:02
UPDATE;

Right, het evenement is verzet naar 8 juli, omdat het voor de eigenaar van het tweede gedeelte niet zou lukken op een sluitingsdag.

De prijs is lager, ik vraag enkel €10 euro voor het test event. Alle andere kosten leg ik zelf bij. Drank is niet inbegrepen.

Er is nu ook een website die je met vrienden kan delen, en waar je je ook kan inschrijven.
INTIMEET dating (http://dating.intimeet.be)

Ik ga er van uit dat je zoals bij een gewone speeddate iedereen laat invullen wie hij/zij beter wil leren kennen?

Hoe ga je deel 2 dan aanpakken?
Wat met degenen die niemand heeft aangekruist? Of wat als bv alle vrouwen dezelfde man kiezen en die ze (bijna) allemaal wel tof vond?
Als iemand dat deel moet doen met iemand die niet als voorkeur werd gegeven gaat die persoon best teleurgesteld zijn. En gezien het zelden gaat zijn dat er duidelijke paren gaan zijn na een speeddate, ga je dat niet kunnen vermijden.

Herman De Croo
4 juni 2018, 16:49
is het een escape game? Want er is 1 in Gent die Puzzle heet (die dat je dat vermeld op je website)

Satkan
5 juni 2018, 00:05
is het een escape game? Want er is 1 in Gent die Puzzle heet (die dat je dat vermeld op je website)

Ik was niet op de hoogte dat er een escape room is met die naam in Gent, dus in dat opzicht is de gelijkenis in naam puur toeval!

In de huidige draft zijn er events in verschillende categorieën. Puzzle, Action, Thrill enzovoort, allemaal woorden die voor veel dingen inzetbaar zijn.

Ik ga er van uit dat je zoals bij een gewone speeddate iedereen laat invullen wie hij/zij beter wil leren kennen?

Hoe ga je deel 2 dan aanpakken?
Wat met degenen die niemand heeft aangekruist? Of wat als bv alle vrouwen dezelfde man kiezen en die ze (bijna) allemaal wel tof vond?
Als iemand dat deel moet doen met iemand die niet als voorkeur werd gegeven gaat die persoon best teleurgesteld zijn. En gezien het zelden gaat zijn dat er duidelijke paren gaan zijn na een speeddate, ga je dat niet kunnen vermijden.

Er is een score systeem dat door een algoritme gaat, en zo de best mogelijke matches bij elkaar zet. Meer kan ik daar momenteel niet over vrijgeven. Het is de bedoeling om dit soort dating avonden te roteren met verschillende events die ook leuk zijn, zelfs moest je geen matches hebben.

Net zoals bij gewoon speeddaten verlies je altijd als je in je hoofd per sé een lief moet opdoen die avond. Dat is een foute mindset die wel meer mensen aannemen.

Het is een leuke stap om mensen voor het eerst te ontmoeten imo.

Moest je nog volk te kort hebben, stuur me een PM, ik ben uit de buurt. Lijkt me nog wel lachen om eens te proberen :D

Je mag altijd via de site registreren, of me een pm sturen met je volledige naam, e-mail adres en telefoonnummer. Dan ben je ingeschreven. Er zijn nog 2 plaatsen voor mannen. ^^

Guazala
5 juni 2018, 09:56
Er is een score systeem dat door een algoritme gaat, en zo de best mogelijke matches bij elkaar zet. Meer kan ik daar momenteel niet over vrijgeven. Het is de bedoeling om dit soort dating avonden te roteren met verschillende events die ook leuk zijn, zelfs moest je geen matches hebben.

Net zoals bij gewoon speeddaten verlies je altijd als je in je hoofd per sé een lief moet opdoen die avond. Dat is een foute mindset die wel meer mensen aannemen.

Het is een leuke stap om mensen voor het eerst te ontmoeten imo.

Maar ge gaat toch nooit kunnen vermijden dat de hopeloze creep, die er sowieso regelmatig gaat tussen zitten als ge zo'n dingen op regelmatige basis gaat doen, ook wel aan iemand gekoppeld moet worden?

Ik heb een paar speeddates en singles events gedaan vroeger en elke bijna keer zat hij ertussen. En dat was een algemeen gevoel bij de vrouwen die avonden, dus niemand gaat die gekozen hebben. Maar iemand gaat er dan wel mee opgescheept zitten.

Dat een lief vinden bijzaak is, kan wel zijn, maar als ge tijd moet spenderen met iemand die ge echt niet tof vindt, gaat ge geen toffe avond hebben.
Ik ben op zo'n events gasten tegengekomen waar ik, moest ik er nadien een activiteit mee moeten doen, gewoon slecht gezind zou van worden, u een klacht sturen en een slechte review geven.
Ik ben daar ook ooit een gast tegengekomen die mij op 7 minuten de kriebels bezorgde, moest ik daar bij gezet worden, ik bolde het gewoon af in het midden van uw event.

En kunt wel zeggen dat het vooral is om mensen te leren kennen enzo, als ge iets als dating event promoot, trek je mensen aan die op zoek zijn. En de meerderheid kan dat plaatsen, maar occasioneel gaat ge de opdringerige, pusherige hopeloze kwal ertussen zitten hebben, waar elke vrouw (of omgekeerd man) zo snel mogelijk bij weg wil. En als ge daar geen plan voor hebt gaat ge sowieso al eens ongelukkige klanten hebben.

Heroixx
5 juni 2018, 10:14
Maar ge gaat toch nooit kunnen vermijden dat de hopeloze creep, die er sowieso regelmatig gaat tussen zitten als ge zo'n dingen op regelmatige basis gaat doen, ook wel aan iemand gekoppeld moet worden?

Ik heb een paar speeddates en singles events gedaan vroeger en elke bijna keer zat hij ertussen. En dat was een algemeen gevoel bij de vrouwen die avonden, dus niemand gaat die gekozen hebben. Maar iemand gaat er dan wel mee opgescheept zitten.

Dat een lief vinden bijzaak is, kan wel zijn, maar als ge tijd moet spenderen met iemand die ge echt niet tof vindt, gaat ge geen toffe avond hebben.
Ik ben op zo'n events gasten tegengekomen waar ik, moest ik er nadien een activiteit mee moeten doen, gewoon slecht gezind zou van worden, u een klacht sturen en een slechte review geven.
Ik ben daar ook ooit een gast tegengekomen die mij op 7 minuten de kriebels bezorgde, moest ik daar bij gezet worden, ik bolde het gewoon af in het midden van uw event.

En kunt wel zeggen dat het vooral is om mensen te leren kennen enzo, als ge iets als dating event promoot, trek je mensen aan die op zoek zijn. En de meerderheid kan dat plaatsen, maar occasioneel gaat ge de opdringerige, pusherige hopeloze kwal ertussen zitten hebben, waar elke vrouw (of omgekeerd man) zo snel mogelijk bij weg wil. En als ge daar geen plan voor hebt gaat ge sowieso al eens ongelukkige klanten hebben.

En creeps, opdringerige, pusherige hopeloze kwallen bestaan enkel als man denk je? :p

Guazala
5 juni 2018, 10:25
En creeps, opdringerige, pusherige hopeloze kwallen bestaan enkel als man denk je? :pVandaar de "of omgekeerd man" tussen haakjes...

Heroixx
5 juni 2018, 10:27
Vandaar de "of omgekeerd man" tussen haakjes...

Excuses! Ik maak me wel bedenkingen bij wat je vertelt. Enerzijds ga je er naartoe zonder verwachtingen of zonder druk, maar anderzijds geef je wel de organisator een slechte review omdat er creeps meedoen aan de speeddate. Dat kan je toch niet oplossen? Of ga je filteren à la parship, op 'singles met niveau'? Lijkt me moeilijk, je weet namelijk ook niet waarnaar andere participanten op zoek zijn...

Guazala
5 juni 2018, 10:38
Excuses! Ik maak me wel bedenkingen bij wat je vertelt. Enerzijds ga je er naartoe zonder verwachtingen of zonder druk, maar anderzijds geef je wel de organisator een slechte review omdat er creeps meedoen aan de speeddate. Dat kan je toch niet oplossen? Of ga je filteren à la parship, op 'singles met niveau'? Lijkt me moeilijk, je weet namelijk ook niet waarnaar andere participanten op zoek zijn...

Maar bij een event in groep of een speeddate waar ge 7 minuten met iemand moet doorbrengen pakt ge dat erbij.
Dat wordt een andere zaak als ze u daar een vol uur of langer individueel mee opschepen. En wanneer iemand door niemand gekozen is en er evenveel mannen en vrouwen zijn, gaat die persoon uiteindelijk wel bij een andere deelnemer eindigen. Dus ge gaat dan sowieso de pechvogel van de avond hebben, die niet blij gaat zijn.

De kans dat ge 4 mannen en 4 vrouwen hebt waarbij er 4 duidelijke matches zijn is heel klein, lijkt mij. Als dat 8 toffe mensen zijn, gaat bijna niemand daar om malen en amuseer je je gewoon. Als daar 1 rare kwiet tussen zit, waar niemand bij wil zijn, lijkt mij er in dit concept een probleem te ontstaan. Tenzij daar een oplossing voor is, maar een algoritme is dat niet en niet fixeren op een lief vinden is dat ook niet.

Satkan
5 juni 2018, 13:08
Maar bij een event in groep of een speeddate waar ge 7 minuten met iemand moet doorbrengen pakt ge dat erbij.
Dat wordt een andere zaak als ze u daar een vol uur of langer individueel mee opschepen. En wanneer iemand door niemand gekozen is en er evenveel mannen en vrouwen zijn, gaat die persoon uiteindelijk wel bij een andere deelnemer eindigen. Dus ge gaat dan sowieso de pechvogel van de avond hebben, die niet blij gaat zijn.

De kans dat ge 4 mannen en 4 vrouwen hebt waarbij er 4 duidelijke matches zijn is heel klein, lijkt mij. Als dat 8 toffe mensen zijn, gaat bijna niemand daar om malen en amuseer je je gewoon. Als daar 1 rare kwiet tussen zit, waar niemand bij wil zijn, lijkt mij er in dit concept een probleem te ontstaan. Tenzij daar een oplossing voor is, maar een algoritme is dat niet en niet fixeren op een lief vinden is dat ook niet.

Ik snap uw punten, en dat zijn dingen waar ik van de start al aan heb zitten denken hoor. Je mag mij niet kwalijk nemen dat ik het achterliggend systeem niet volledig bloot wil stellen op een publiek forum.

Het zijn trouwens 7 mannen en 7 vrouwen, het testevenement gaat van start met minstens 5 van elke groep, nadien pas vanaf 6. 4 mannen en vrouwen is nooit van toepassing. Er gaan ook nooit meer personen zijn van het andere geslacht. (Tenzij iemand niet op komt dagen op de dag zelf.)

Je gaat wel al ver in je denkwijze, maar je kan een "joker" inzetten. daarmee zorg je dat je niet met die persoon in de tweede fase terecht zou komen. Als dat mis loopt, is er nog steeds een back-up oplossing.

Tha_nOn
5 juni 2018, 14:47
Het zijn trouwens 7 mannen en 7 vrouwen, het testevenement gaat van start met minstens 5 van elke groep, nadien pas vanaf 6. 4 mannen en vrouwen is nooit van toepassing. Er gaan ook nooit meer personen zijn van het andere geslacht. (Tenzij iemand niet op komt dagen op de dag zelf.)

dat is compleet naast haar punt, toch?

- wat als alle vrouwen hunne joker inzetten op dezelfde man? (of draai geslachten om als ge wilt)
- wat als er iemand niet komt opdagen?

(en ik zet mijn geld ook in op escape game als 2de deel :v)

Satkan
5 juni 2018, 16:13
dat is compleet naast haar punt, toch?

- wat als alle vrouwen hunne joker inzetten op dezelfde man? (of draai geslachten om als ge wilt)
- wat als er iemand niet komt opdagen?

(en ik zet mijn geld ook in op escape game als 2de deel :v)

In dat extreme geval heeft die persoon inderdaad geen matches, en zal die de keuze krijgen om met de organisatie het tweede deel verder te doen.
Er is dus een kans dat 2 personen uit de boot vallen, door het directe feedback systeem.
Je geeft trouwens pas na het tweede deel aan met wie je jouw contactgegevens wilt delen.

Als iemand niet komt opdagen zal hetzelfde gebeuren als het geval is met speeddates, dan vult de organisatie de lege plaats in.
Tijdens het testevenement ben ikzelf de organisatie, vanaf de evenementen gewoon doorgaan, schakel ik ook een hostesse in.

Satkan
10 juni 2018, 12:56
Kleine update - Het evenement is volzet voor mannen, momenteel is er een wachtlijst van 4 personen.
Ik zet het hier even, omdat ik anders mensen via pm moet teleurstellen.