PDA

Volledige versie bekijken : Welke danscafés in Provincie Antwerpen/Kempen

BierkePlezierke
8 mei 2018, 17:28
Ik ben op zoek naar de zotste dans, ambiance -en feest cafe's in PROVINCIE Antwerpen. LEES: geen belachelijke discotheken waar ge 300 euro op nen avond kwijt zijt;)
Maar leuke cafe's waar al eens gedanst wordt en het mag zelfs randje marginaal zijn met dansende vrouwen op tafel, meezingers ed.:D (als die effectief al bestaan...)
90's muziek of après ski, het kan allemaal!

Bedankt!

Kempense fiejesters

ashuray
9 mei 2018, 13:02
De millenium is wel goed. In Geel de mammoet

Berd
10 mei 2018, 03:00
Wel het randje marginaal (ver) voorbij: de schuur in Oelegem
https://m.youtube.com/watch?v=rQa0V7irUJk
Of het nog is zoals “vroeger” weet ik niet; toen dansten de vrouwen niet alleen op tafel maar pisten ze er ook in hun broek op tafel.
Verder hebt ge ook nog de Copacabana in Kontich hoewel die zich tegenwoordig wat “deftiger” proberen te profileren.

BierkePlezierke
10 mei 2018, 10:42
De schuur is idd nen topper!
Copacabana is echt discotheek geworde. Veel te duur.:D

ashuray
11 mei 2018, 14:25
In de schuur mag ik nie meer binnen omdat ik is met groep ben meegegaan en die begonnen te vechten :unsure: had er zelf nx mee te maken en toch buiten gezet :sad:

ashuray
11 mei 2018, 14:28
De schuur is idd nen topper!
Copacabana is echt discotheek geworde. Veel te duur.:D

Tis niet in de kempen maar als je ooit is in oostende bent zeker is naar the oh! Gaan. Spelen ze hardcore en hardstyle. Zijn er vorige maand geweest en was 80 cent voor een pintje en 2 euro voor vodka redbull. Was wel een anniversary fzo toen maar anders zijn die prijzen ook schappelijk. Moet de muziek wel graag horen

Kolores
11 mei 2018, 16:33
In de schuur mag ik nie meer binnen omdat ik is met groep ben meegegaan en die begonnen te vechten :unsure: had er zelf nx mee te maken en toch buiten gezet :sad:

Dat zeggen ze allemaal!

lammeken
11 mei 2018, 16:55
Tis niet in de kempen maar als je ooit is in oostende bent zeker is naar the oh! Gaan. Spelen ze hardcore en hardstyle.

Vroeger in gavere ook nog geweest.
Jumpen tegen de sterren op :unsure:

Scifo
11 mei 2018, 16:59
De millenium is wel goed. In Geel de mammoet

Idd, vandaag weer 2de vrijdag van de maand dus Vrijgezellen party, allen daarheen! Gratis inkom, en happy hour tot 23u30. Alé van horen zeggen he :unsure:

Hm staat nog e clipke op mijn kanaal van 10j geleden in de Reflex. Ook vergane glorie lol. Toen we de keet nog sloten om 6u smorges op de dansvloer met nog redelijk wa volk :p Nostalgie..

https://www.youtube.com/watch?v=mHMdd94LAoU

BierkePlezierke
12 mei 2018, 10:35
Deedee! Zalige schijf

Veel cafe's die al richting discotheek gaan.
Zijn er geen kleinschalige café's waar gewoon de muziek vollen bak sta, waar geen inkom is, waar ge gwn bier betaald aan schappelijke prijzen?

Hebben ooit in de kleine Volmolen geweest in Geel Bel ( niet volmolen in Lier). Simpel caféke, maar 's avonds dikken ambiance en goede muziek!
Ook in de Folie A geweest in Retie. Werd hard gedanst!

Ook op zoek naar café's waar het volk al wa ouder is

ashuray
12 mei 2018, 17:52
Idd, vandaag weer 2de vrijdag van de maand dus Vrijgezellen party, allen daarheen! Gratis inkom, en happy hour tot 23u30. Alé van horen zeggen he :unsure:

Hm staat nog e clipke op mijn kanaal van 10j geleden in de Reflex. Ook vergane glorie lol. Toen we de keet nog sloten om 6u smorges op de dansvloer met nog redelijk wa volk :p Nostalgie..

https://www.youtube.com/watch?v=mHMdd94LAoU

De reflex is echt dood..wij komen daar alleen nog voor hardcore events maar die zijn zo overpriced (25 inkom fzo) dat we daar nu ook niet meer komen.

Ik ga niet naar de vrijgezellen want ben geen vrijgezel :D veel te druk daar dan. Overlaatst wel carnaval gevierd en dat was zalig!

Scifo
12 mei 2018, 18:06
De reflex is echt dood..wij komen daar alleen nog voor hardcore events maar die zijn zo overpriced (25 inkom fzo) dat we daar nu ook niet meer komen.

Ik ga niet naar de vrijgezellen want ben geen vrijgezel :D veel te druk daar dan. Overlaatst wel carnaval gevierd en dat was zalig!

Reflex zou in augustus terug open gaan, blijkbaar hebben het zaakje eens grondig vernieuwd. Mss nog eens een kijkske gaan nemen dan "for old times sake" ^^

Mill blijft wel geschift qua sfeer, alles kan en mag daar :lol:

Nuja tging over danscafés zeker. Onlangs eens in de koestal geweest in Hasselt. Nen hoop zatte kinderen bijeen. Geweldig -.-

ashuray
12 mei 2018, 18:50
Reflex zou in augustus terug open gaan, blijkbaar hebben het zaakje eens grondig vernieuwd. Mss nog eens een kijkske gaan nemen dan "for old times sake" ^^

Mill blijft wel geschift qua sfeer, alles kan en mag daar :lol:

Nuja tging over danscafés zeker. Onlangs eens in de koestal geweest in Hasselt. Nen hoop zatte kinderen bijeen. Geweldig -.-

Ik weet niet of het opkuisen het volk terug gaat brengen maar we zullen wel zien zeker!

In Antwerpen is er ook the Kids. Daar spelen ze wel enkel rock en metal dus daar moet je voor zijn :D