PDA

Volledige versie bekijken : Tinder - de statistieken na 628 dagen

FlatSix
8 mei 2018, 14:28
Zoals allicht velen onder jullie (ontken het niet) gebruik ook ik Tinder. De meest courante vraag is dan 'met welke intentie', Tinder is in mijn ogen ontstaan om losbandige seksrelaties op gang te krijgen maar aangezien er voldoende volk op zit die ook meer wil ben ik ze ook daarvoor gaan gebruiken.

Dankzij het feit dat ik iemand ben die graag met cijfers bezig is, aan kansberekening doe en gewoon iemand ben die van grafiekjes houdt kon ik het niet laten ook hier cijfers van bij te houden.

De cijfers:

Deze ochtend kreeg ik mijn 225ste match, tijd om het "onderzoek" als het ware af te ronden, en de cijfers naar buiten te brengen.

Zoals gezegd heb ik sinds 16 augustus 2016 225 matches gehad. Dat is 628 dagen geleden. Ik verkreeg dus ongeveer een match elke drie dagen. Ter informatie, ik swipte zelf enkel positief indien ik mezelf ook effectief op date zag gaan met de bewuste dame, dus niet 100% 'love' voor de statistieken.

Mijn mening is dat als jij de persoon bent die de match als eerste ziet, je ook als eerste reageert. Door de strategie die ik gebruikte was ik zelden de eerste die de match zag. In 100% van de gevallen waarin ik de eerste was heb ik gereageerd met een solide 'hey! + smiley'. In totaal waren er dus zinvolle gesprekken met 56 dames. Zinvol heb ik gedefineerd als minstens 10 heen en weer berichten. Hieruit concludeer ik dat 169 dames me wel de moeite vonden om te swipen maar niet om me een bericht te sturen, dat is een verpletterende 75%.

Van die 56 dames hebben er 27 zelf het gesprek gestart, of 12% van alle matches. In 29 gevallen was ik dus de eerste die stuurde, ik was dus zelf voor 52% van de gesprekken verantwoordelijk, en 48% niet. Naast deze 56 gesprekken werd meermaals door mij naar verschillende dames de kenmerkende 'hey! + smiley' verstuurd zonder terugreactie, die zijn per definitie 'een zinvol gesprek' niet opgenomen.

Van die 56 dames zijn er uiteindelijk 7 dames die met me op date wilde gaan, waarvan 3 meermaals. Dat is 3% die effectief op date wilde, en 1% dat meermaals op date wilde. Uit die 7 dates is met 3 verschillende dames seks gekomen waarvan met 2 meermaals.

Uit die 3 dames waarmee ik meermaals op date ben geweest is 1 langdurige relatie uit gekomen die langer dan 5 maand heeft geduurd. Die is per eind februari ten einde gekomen.

In de 225 matches zaten dames vanuit Nederland, Frankrijk, Italië, Verenigde Staten, Polen, Noorwegen, Zweden en uiteraard België, alsook een Finse die in België woonde. Heb echter enkel gesprekken gevoerd in het Frans, Nederlands en Engels.

Onder de 225 matches zat 1 transgender, deze heeft niet gereageerd op de 'hey! + smiley'.

Twee dames wilden wel een date plannen maar als ik de dag voordien dan vroeg of deze alsnog doorging verzorgde ze een uitgebreid excuus. Eén dame is niet komen opdagen omdat ze haar bus had gemist en het niet de moeite vond een bericht te sturen. Deze zijn niet opgenomen in voorgaande cijfers over het effectief daten. Meermaals, en dit heb ik niet bijgehouden stonden dames open voor een date maar konden ze nooit, al die hobbies en bezoeken aan grootouders toch,... Mijn favoriet is een dame met wie ik matchte, en die niet op date kon omdat ze ging trouwen, heb begrepen dat de trouw de moeite was.

Het langste contact dat uit de 225 matches voort gekomen is (incl. de relatie) dateert van 9 april 2017. Wij spreken elkaar af en toe nog wel eens aangezien zij een grote interesse heeft in mijn relaties en hoe die vorderen. Zij is ondertussen ook getrouwd, heeft een appartement gekocht en er is een kleine onderweg. Die is trouwens een Tinder-baby.

De jongste match was 20j, de oudste 35j, wat ook logisch is aangezien de parameters op 20j tot 35j stonden. De dichtsbijzijnde afstand (deze gegevens zijn vaak foutief is mijn indruk) was een kleine 5 kilometer, de verste was uiteraard de reeks matches tijdens mijn reis in de USA.

Conclusie:

-Het is geen mythe dat vrouwen eigenlijk zelden als eerste de conversatie starten. Maar zeg nooit nooit.
-Mensen (niet alleen vrouwen neem ik aan) gedragen zich uitermate onbeleefd als hun indentiteit beschermd is. Welkom op het internet denk ik dan.
-Mensen staan ondanks het gebruik van Tinder niet open voor de positieve gevolgen die het met zich zou kunnen meebrengen.
-100% van de vrouwen met wie ik op date ging liet mij betalen op de eerste date, 1 dame bood aan zelf te betalen op de tweede date.
-De grootste populatie aan matches zijn of verpleegkundige, of (kleuter)leraar of student van één van deze twee.
-Heel veel (naar mijn mening) enorm knappe vrouwen zijn single (of ze gebruiken Tinder terwijl ze een relatie hebben), maar leggen allicht hun standaard te hoog.
-Opvallend veel dames tussen de 20j en 25j zijn "CEO at....", of "zaakvoerder at....", en nog meer zijn er "model at...".

Hieronder nog twee fijne anekdotes;

-17 april 2016 matchte ik met een dame die in haar profiel had staan dat ze niet graag over het weer praat. Regelmatig stuur ik haar dus een weerupdate over mijn buurt. Gek genoeg blijft ze geinteresseerd en reageert ze ook.

-Tijdens mijn rondreis in de USA matchte ik met de serveerster in zowat het enige restaurant in heel Death Valley. We zijn erin geslaagd onze bestelling via Tinder erdoor te krijgen op die drukke avond.

Lefky
8 mei 2018, 14:41
tees
is
zalige
lectuur

mooi voorbeeld eigenlijk...
7 dates op 225 mogelijkheden
ikzelf ben tinder anders beginnen gebruiken, ik swipe gewoon alles naar rechts en selecteer later
het vreemde dat ik er aan merk is dat ik evenveel matches heb als vroeger (??????), maar ze allemaal uit zichzelf beginnen praten

Bloembak
8 mei 2018, 14:43
Nu heb ik spijt dat ik zelf zo geen statistieken heb bijgehouden. Leuke statistieken! (later kom ik hier nog meer uitgebreid op terug)

Bigbuddha
8 mei 2018, 14:47
Hoe? kunt ge ook naar links swipen? ;)

TooChé
8 mei 2018, 14:48
Hahaha, prachtig!

Geen statistieken over : op foto (met genoeg filters & de juiste hoek) zag ze er goed uit, maar in realiteit dikken tegenvaller?

Mulan
8 mei 2018, 15:37
Tja, dan ben ik een complete tegenvaller voor jouw statistieken.. Ik heb zélf het gesprek gestart met mijn man die ik op een online dating site heb leren kennen en dat was direct een lang, deftig bericht aan de hand van zijn profiel. Na heel wat over en weer gemail, afgesproken en de dag zélf nog liet meneer weten dat hij het eigenlijk vergeten was dat we hadden afgesproken.. Maar bon, hij deed toch wel de moeite na zijn werk om tot hier te komen. (te laat gekomen + eerste woorden waren "amai, gij hebt veel reuk op!" schitterend begin van de Date dus... :s) We zijn lekker gaan eten en ik haalde Spontaan mijn handtas boven om mijn helft van de rekening te betalen. Kortom: ik heb het helemaal "fout" gedaan en ben waarschijnlijk daarom getrouwd én mama van zijn kind :P

DogFacedGod
8 mei 2018, 15:48
Je conclusie is eigenlijk een beetje verkeerd en moet je beperken tot de groep "vrouwen die ik op foto interessant vond" :p

FlatSix
8 mei 2018, 15:54
Hahaha, prachtig!

Geen statistieken over : op foto (met genoeg filters & de juiste hoek) zag ze er goed uit, maar in realiteit dikken tegenvaller?

Ik heb geen ervaring met mannen uiteraard (misschien is dat deel II?) maar ik kan me toch niet voorstellen dat alle vrouwen er uitzien zoals ze zichzelf portreteren. Mijn foto's zijn heel straightforward van mijn gezicht of hele lichaam (niet in bloot bovenlijf). Eén dame die er op foto echt heel goed uitzag was helaas niet zo 'strak' toen ze voor me zat, had daar nochtans hoge verwachtingen van. Ze was uiteindelijk niet zo aangenaam in de omgang.

Tja, dan ben ik een complete tegenvaller voor jouw statistieken.. Ik heb zélf het gesprek gestart met mijn man die ik op een online dating site heb leren kennen en dat was direct een lang, deftig bericht aan de hand van zijn profiel. Na heel wat over en weer gemail, afgesproken en de dag zélf nog liet meneer weten dat hij het eigenlijk vergeten was dat we hadden afgesproken.. Maar bon, hij deed toch wel de moeite na zijn werk om tot hier te komen. (te laat gekomen + eerste woorden waren "amai, gij hebt veel reuk op!" schitterend begin van de Date dus... :s) We zijn lekker gaan eten en ik haalde Spontaan mijn handtas boven om mijn helft van de rekening te betalen. Kortom: ik heb het helemaal "fout" gedaan en ben waarschijnlijk daarom getrouwd én mama van zijn kind :P

Super gedaan. Ik zal niet liegen hoor, ik ben niet ongelukkig dat het niet zo is maar had toch ook graag ondertussen een relatie gehad die al een tijdje gaande was. Ik wil uiteraard graag kinderen.

Je conclusie is eigenlijk een beetje verkeerd en moet je beperken tot de groep "vrouwen die ik op foto interessant vond" :p

Eigenlijk nog scherper, want het zijn daarbovenop ook enkel vrouwen die dat ook van mij vonden. Maar voor het plezier ervan denk ik dat 225 dames een voldoende grote steekproef is.

DogFacedGod
8 mei 2018, 16:03
Eigenlijk nog scherper, want het zijn daarbovenop ook enkel vrouwen die dat ook van mij vonden. Maar voor het plezier ervan denk ik dat 225 dames een voldoende grote steekproef is.

Ja, daarmee dat je je uitspraken niet kan extrapoleren naar "vrouwen die tinder gebruiken" maar naar "vrouwen die tinder gebruiken + wederzijdse match met xTwL"

Beetje het verhaal van de Flair enkele jaren geleden. Uit een vragenlijst van de flair kopte dat magazine "1 op 3 vrouwen heeft haar partner bedrogen". Daarna schreven andere kranten "1 op 3 flairlezers die de moeite doen om een vragenlijst van de flair in te vullen, heeft zijn partner bedrogen" :p

De echte conclusie was dat je flairlezers die die vragenlijstjes invullen, niet mag vertrouwen :p.

DogFacedGod
8 mei 2018, 16:03

Ja, daarmee dat je je uitspraken niet kan extrapoleren naar "vrouwen die tinder gebruiken" maar naar "vrouwen die tinder gebruiken + wederzijdse match met xTwL"

Beetje het verhaal van de Flair enkele jaren geleden. Uit een vragenlijst van de flair kopte dat magazine "1 op 3 vrouwen heeft hun partner bedrogen". Daarna schreven andere kranten "1 op 3 flairlezers die de moeite doen om een vragenlijst van de flair in te vullen, heeft hun partner bedrogen" :p

De echte conclusie was dat je flairlezers die die vragenlijstjes invullen, niet mag vertrouwen :p.

Creeping Death
8 mei 2018, 16:26
-Heel veel (naar mijn mening) enorm knappe vrouwen zijn single (of ze gebruiken Tinder terwijl ze een relatie hebben), maar leggen allicht hun standaard te hoog.

Even dit er uit pikken: ooit eens over gelezen en vrouwen leggen hun standaard idd (een pak) hoger dan mannen.
Zou het eens moeten terug zoeken maar 't komt er op neer: rate mannen buiten een dating site, vrouw geeft de man een 7 en zouden hem daten. Rate dezelfde op een dating site: scoort maar een 6 en zien een date niet zitten. Mannen doen het omgekeerde, een 6 wordt opeens een 7 :)

Voor de rest leuke lectuur btw :)

mistertimmy952
8 mei 2018, 16:57
Hoe oud bent u zelf? Want 20-35 jarige als matchen. Ik neem aan dat je er geen 40 bent?

StanTem
8 mei 2018, 17:09
Ik heb bijlange geen 200+ matches gehad, maar ben wel 13 keer op date geweest.
Daar zijn 2 keer relaties uit voortgekomen en 1 keer seks.
Zit nog altijd in een relatie, ondertussen al van februari vorig jaar.

the_fox
8 mei 2018, 17:40
En zijt ge tijdens uw relatie van +5maand blijven tinderen? Anders moet je uw titel wel aanpassen want dan zijn het geen 628 dagen maar eerder 450 :p

Inv
8 mei 2018, 18:03
nurd

FlatSix
8 mei 2018, 18:36

Akkoord.

Even dit er uit pikken: ooit eens over gelezen en vrouwen leggen hun standaard idd (een pak) hoger dan mannen.
Zou het eens moeten terug zoeken maar 't komt er op neer: rate mannen buiten een dating site, vrouw geeft de man een 7 en zouden hem daten. Rate dezelfde op een dating site: scoort maar een 6 en zien een date niet zitten. Mannen doen het omgekeerde, een 6 wordt opeens een 7 :)

Voor de rest leuke lectuur btw :)

Interessant, en bedankt.

Hoe oud bent u zelf? Want 20-35 jarige als matchen. Ik neem aan dat je er geen 40 bent? ������

26j. Ik val op een vrouw die enige maturiteit aan de dag kan brengen. Ik heb geen nood aan een meisje die ons hele leven op Facebook moet posten, of elke maaltijd op haar instagram zet. Daarnaast zoek ik ook wel iemand die financieel stabiel is en niet op mijn loon moet leven, heb in mijn eerste jaar werken ook nog een student gedate, en dat werkt gewoon niet. Dames die een foto op hun Tinder hebben staan met een honden neus en oren op hun kop vallen eigenlijk 99% van de tijd af.

Ik heb bijlange geen 200+ matches gehad, maar ben wel 13 keer op date geweest.
Daar zijn 2 keer relaties uit voortgekomen en 1 keer seks.
Zit nog altijd in een relatie, ondertussen al van februari vorig jaar.

2 relaties en slechts 1 keer seks? Ik zou ook liever de 13 dates hebben dan de matches hoor.

En zijt ge tijdens uw relatie van +5maand blijven tinderen? Anders moet je uw titel wel aanpassen want dan zijn het geen 628 dagen maar eerder 450 :p

Goede opmerking, en het antwoord is neen. Maar de data gaat over een periode van 628 dagen dus vond ik het relevanter om dat te nemen als tijd.

nurd

Doesn't matter, had sex.

Noscoped420
8 mei 2018, 18:38
>Open Tinder topic
>Expecting wild stories about ''banged once and never heard again''
>MFW it's just general data and statistics : https://imgur.com/gallery/aSVjtu7

StanTem
8 mei 2018, 19:42
2 relaties en slechts 1 keer seks? Ik zou ook liever de 13 dates hebben dan de matches hoor.

Naast de 2 relaties nog 1 iemand waarmee ik seks heb gehad.
Dus als ge de relaties meetelt is het 3 keer eh :p

Général Zantas
8 mei 2018, 20:57
Twee jaar lang swipen om met 3 grieten seks te hebben gehad. Kunt beter op vrijdag en zaterdag uitgaan, en ge hebt dat nummer op een paar weken.

FlatSix
8 mei 2018, 21:43
Twee jaar lang swipen om met 3 grieten seks te hebben gehad. Kunt beter op vrijdag en zaterdag uitgaan, en ge hebt dat nummer op een paar weken.

Jij gaat er vanuit dat ik dat niet ook, of niet, gedaan heb. Daarnaast gaf ik ook aan dat gewoon seks hebben niet het doel was van mijn Tinder gebruik.

willydrama
8 mei 2018, 22:20
screenshot met zwart balkje op de ogen misschien ? dan kunnen we zien of die percentages terecht zijn

{BK}Black Devil
8 mei 2018, 22:27
kan iemand eens uitleggen waarom ik op tinder enkel dames tegenkom met het gezicht zeer duidelijk in beeld en de rest niks , en waarom daar geen enkele tussenzit met gemeenschappelijke vrienden ? doe ik iets verkeerd ?

sandervdw
9 mei 2018, 07:35
Jij gaat er vanuit dat ik dat niet ook, of niet, gedaan heb. Daarnaast gaf ik ook aan dat gewoon seks hebben niet het doel was van mijn Tinder gebruik.

en seks op 3/7e van de dates lijkt mij bovengemiddeld eigenlijk ;).

Carrion
9 mei 2018, 08:37
kan iemand eens uitleggen waarom ik op tinder enkel dames tegenkom met het gezicht zeer duidelijk in beeld en de rest niks , en waarom daar geen enkele tussenzit met gemeenschappelijke vrienden ? doe ik iets verkeerd ?

Enkel gezicht in beeld wilt meestal zeggen dat er nog een groot deel vlees verborgen zit. Een beetje het ijsberg principe.

FlatSix
9 mei 2018, 09:15
screenshot met zwart balkje op de ogen misschien ? dan kunnen we zien of die percentages terecht zijn

Nee dank u. Heb me altijd voorgenomen dat de privacy van mezelf en nog belangrijker de dames gerespecteerd moet worden. Ik was initieel begonnen met een lijst, maar heb die gedelete, en ben dan enkel verder gegaan met enkel cijfers.

Jonas89
9 mei 2018, 09:23

4 jaar swipen om 0,0 resultaat te hebben en een zelfvertrouwen onder het vriespunt :(

Pinkman
9 mei 2018, 09:42
Enkel gezicht in beeld wilt meestal zeggen dat er nog een groot deel vlees verborgen zit. Een beetje het ijsberg principe.
Dit ja.

Ben altijd vrij sceptisch als ik zulke meiden tegenkom. Terecht natuurlijk, in 9 van de 10 gevallen verbergen ze gewoon hun mollig/dik lichaam.

Mulan
9 mei 2018, 10:03
Dit ja.

Ben altijd vrij sceptisch als ik zulke meiden tegenkom. Terecht natuurlijk, in 9 van de 10 gevallen verbergen ze gewoon hun mollig/dik lichaam.

In 6/10 gevallen proberen ze vooral hun laag zelfbeeld te verbergen en aangezien kerels die dit denken, niet daten met die dames, zal je nooit zeker weten of daar inderdaad een vetkwab rond de buikstreek hangt of een miniem welvingetje waar de dames in kwestie volledig onterecht gigantische complexen over hebben...

Ik ken genoeg vrouwen die zichzelf een halve olifant vinden omdat ze een bmi hebben tussen 25 en 30, vinden dat ze niet met blote benen rond mogen lopen omdat ze lichte cellulitis hebben, slobber truien dragen omdat ze een buikje hebben op een slank lichaam,...
Allemaal gebreken die 9/10 mannen niet eens zouden ZIEN tenzij ze er expliciet op gewezen worden....

FlatSix
9 mei 2018, 10:40
In 6/10 gevallen proberen ze vooral hun laag zelfbeeld te verbergen en aangezien kerels die dit denken, niet daten met die dames, zal je nooit zeker weten of daar inderdaad een vetkwab rond de buikstreek hangt of een miniem welvingetje waar de dames in kwestie volledig onterecht gigantische complexen over hebben...

Ik ken genoeg vrouwen die zichzelf een halve olifant vinden omdat ze een bmi hebben tussen 25 en 30, vinden dat ze niet met blote benen rond mogen lopen omdat ze lichte cellulitis hebben, slobber truien dragen omdat ze een buikje hebben op een slank lichaam,...
Allemaal gebreken die 9/10 mannen niet eens zouden ZIEN tenzij ze er expliciet op gewezen worden....

En ik weet niet wat uw mening daarover is maar die praten ze a) zichzelf aan, of b) laten zich dat aanpraten door andere dames, of c) door de boekskes.

Ik las tijd geleden nog eens iets "male privilege is wearing the same outfit two days in a row". En daaronder schreef dan een kerel dat er geen enkele kerel buiten de Jani dat zou opmerken, maar dat meer een idee in de dames hun kop is aangepraat door andere dames.

RETYPE
9 mei 2018, 11:04
Ik heb maar een jaar getinderd tussen 2014 en 2015, ik kan geen cijfers meer geven over het aantal matches, maar ik had bijna wekelijks wel een date(s). Ik gok dat ik in dat ik in dat jaar zeker 30 dates heb gehad. Ik kan die dates grofweg indelen in 3 categorieën:

* De "totaal-geen-connectie date": Je spreekt af en eigenlijk merk je dat de persoon in het echt niks durft zeggen en nog maar een schim is van hoe ze zich op chat profileert. Of er is totaal geen klik of match in verwachtingen, meestal omdat die vrouwen te veel verwachten of verwachten dat ze instant in love moeten vallen. Deze dates duurt maar 1.5 uur en hier komt nooit nog een vervolg op. Van alle dates heb ik er zo 4 gehad, toch nog 1 met 1 van de 4 kunnen kussen.

* De spannende date: Deze dates vertegenwoordigden het merendeel van mijn tinder-dates. Dit begint meestal al op chat, subtiele toespelingen, fantasietjes delen of gewoon vrouwen die verdacht snel willen afspreken zelf thuis, bij mij of bij hun. Soms komen er gewoon weinig woorden aan te pas, maar hangt de seks in de lucht. De vrouwen zijn meestal niet op zoek naar een relatie (dat was ik ook niet), maar willen gewoon aandacht of fun. Vaak had ik vrouwen die gewoon in de buurt waren en last minute een date wouden en direct naar mij thuis komen. Meestal komt er van deze dates seks, niet altijd natuurlijk, ook soms eerst een strandwandeling of iets gaan eten. Soms komen hieruit korte romances met veel seks, redelijk oppervlakkig dus nooit langdurig. Eenmaal een vrouw aan mn deur gehad die net van bij haar vriend kwam, daar natuurlijk niet op 1 gegaan.

* De verliefde date: Een heel klein aandeel van de dates waarbij je echt een match hebt. Deze dates duren uren, soms gewoon een hele daguitstap zonder je te vervelen, zonder seks, gewoon elkaar leren kennen en merken dat je veel gemeen hebt. Deze date doet je Tinder van je telefoon smijten en alle nummers van je vorige dates wissen. Mijn laatste date was zo en ondertussen al 3 jaar samen en een gezin.

Mulan
9 mei 2018, 11:37
En ik weet niet wat uw mening daarover is maar die praten ze a) zichzelf aan, of b) laten zich dat aanpraten door andere dames, of c) door de boekskes.

Ik las tijd geleden nog eens iets "male privilege is wearing the same outfit two days in a row". En daaronder schreef dan een kerel dat er geen enkele kerel buiten de Jani dat zou opmerken, maar dat meer een idee in de dames hun kop is aangepraat door andere dames.

Daar ben ik het VOLLEDIG mee eens ;)

FlatSix
9 mei 2018, 21:13
Blij dat 13 mensen de informatie nuttig vonden, 7 ze van algemeen nut vonden, en slechts 3 niet (heb zelf ook op nee gestemd).

jawadde001
13 mei 2018, 10:23
Ik heb vroeger ook nog even op Tinder gezeten, maar dat was geen succes. Ik blijf er nu ver van weg, want dit is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen... :)

FlatSix
13 mei 2018, 11:57
Blij dat 13 mensen de informatie nuttig vonden, 7 ze van algemeen nut vonden, en slechts 3 niet (heb zelf ook op nee gestemd).

17 ondertussen, sterk. :)

tolya
13 mei 2018, 12:11
Ik heb vroeger ook nog even op Tinder gezeten, maar dat was geen succes. Ik blijf er nu ver van weg, want dit is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen... :)

ter compensatie ne keer door het schipperskwartier wandelen?
stevige egoboost :)

Kompany520
13 mei 2018, 13:12
Heb wel wat matches op tinder, maar komt omdat ik de betalende versie gebruik en toch merk dat zo'n superlike hun ego een serieuze boost geeft.

Als het echter op afspreken aankomt, merk ik dat ze hiervoor niet staan de springen. Mij lijkt dit door:
1) Uit verveling op tinder zitten, als ze dronken zijn
2) Voor hun zelfvertrouwen een boost te geven
3) Altijd wel iemand die knapper, grappiger of intelligenter is

jawadde001
13 mei 2018, 14:53
ter compensatie ne keer door het schipperskwartier wandelen?
stevige egoboost :)

Werkt niet bij mij. Ik weet dat zij enkel interesse tonen uit geldgewin.

Prodigy
13 mei 2018, 15:17
* De spannende date: Deze dates vertegenwoordigden het merendeel van mijn tinder-dates. Dit begint meestal al op chat, subtiele toespelingen, fantasietjes delen of gewoon vrouwen die verdacht snel willen afspreken zelf thuis, bij mij of bij hun. Soms komen er gewoon weinig woorden aan te pas, maar hangt de seks in de lucht. De vrouwen zijn meestal niet op zoek naar een relatie (dat was ik ook niet), maar willen gewoon aandacht of fun. Vaak had ik vrouwen die gewoon in de buurt waren en last minute een date wouden en direct naar mij thuis komen. Meestal komt er van deze dates seks, niet altijd natuurlijk, ook soms eerst een strandwandeling of iets gaan eten. Soms komen hieruit korte romances met veel seks, redelijk oppervlakkig dus nooit langdurig. Eenmaal een vrouw aan mn deur gehad die net van bij haar vriend kwam, daar natuurlijk niet op 1 gegaan.

Sterk dat dat soort dates het merendeel van uw dates vertegenwoordigt. Moest ik 1 € krijgen voor al de keren dat ik "niet op zoek naar een onenightstand" oid zag staan op een profiel ... :p

Lulukai
13 mei 2018, 17:41
Wat ik wel een straf cijfer vind, is dat van al jouw dates niemand heeft aangeboden te betalen op de eerste date.

Interessant wel!

glashelder
14 mei 2018, 01:44
Wat ik wel een straf cijfer vind, is dat van al jouw dates niemand heeft aangeboden te betalen op de eerste date.
Dat vond ik eigenlijk ook wel opvallend. 'k Mag er zelf niet aan denken (maar goed, misschien ben ik ook geen Tindermateriaal :D).

TeeJay
14 mei 2018, 02:14
225 matches sinds 16 augustus 2016, maar je spreekt ook van een match op 17 april 2016 :naughty: Of ben je die statistieken pas in augustus '16 beginnen bijhouden?

sneax
16 mei 2018, 10:48
Bedankt voor deze post. Vooral het weerberichten gedeelte deed mij toch echt fysisch lachen :unsure:

FlatSix
16 mei 2018, 10:57
225 matches sinds 16 augustus 2016, maar je spreekt ook van een match op 17 april 2016 :naughty: Of ben je die statistieken pas in augustus '16 beginnen bijhouden?

Klopt, ben eigenlijk met Tinder begonnen rond die periode, en dan later beginnen bijhouden.

FlatSix
30 mei 2018, 22:19
Heren en dames, op al mijn avonturen op Tinder ben ik al wel wat tegengekomen maar deze dame haar tekst klopt bijna alles;

I won't talk first, talk to me, ask me things I won't bite. (Ze begint sterk)
Fun is nice but the real thing is even better (wat wil dit zelfs zeggen??)

Think inked, wild and fun loving.
Open minded, dancing all night and serious if needed ;)
My life = my choice
work hard play harder
live in the moment, otherwise it's over and becomes history
But I don't love the way you lie
Guess what fun loving and wild but not one thing minded

Uitermate sterk. Kreeg er net geen beroerte van.

Heroixx
31 mei 2018, 07:19
Ook de niet-betalende versie van Google translate gebruikt zeker :D

FlatSix
31 juli 2018, 11:12
Ik vrees dat een vervolg op deze niet mogelijk zal zijn wegens reset GSM en account werkt niet meer, is eigenlijk al de tweede keer dat ik dit voor heb met Tinder app.

Daarnaast heb ik ook ondertussen terug een vriendin (die een pak serieuzer is dan de Tinder dames) dus dat is ook dat. :)

Tha_nOn
31 juli 2018, 11:48
Ok.

Lakigigar
5 november 2018, 16:02
Ik heb 100 keer geswapt en nooit een match gehad :p

FlatSix
5 november 2018, 16:05

:crazy:

Soeplepel
5 november 2018, 16:06
Tinder is dood in Belgie.. Ze zijn hier ook preutser, in UK kunt ge nog een one night stand fixen alsof het de Grinder is van de hetero's

Lakigigar
5 november 2018, 16:08
:crazy:

Ja, ik weet niet wat ik verkeerd doe...

Gewoon onpopulair
of moet je echt super veel swipen? (duizenden keren alvorens je een match hebt)...
Ik had wel degelijk een foto (wel maar 1 omdat ik niet graag foto's plaats)

Is ook al hele lange tijd geleden dat ik het gedaan heb, misschien moet ik het nog maar eens proberen.

Guazala
5 november 2018, 16:37
Ja, ik weet niet wat ik verkeerd doe...

Gewoon onpopulair
of moet je echt super veel swipen? (duizenden keren alvorens je een match hebt)...
Ik had wel degelijk een foto (wel maar 1 omdat ik niet graag foto's plaats)

Is ook al hele lange tijd geleden dat ik het gedaan heb, misschien moet ik het nog maar eens proberen.

Als jij niet de moeite wil doen om wat foto's te zoeken die weergeven wat voor iemand je bent, waarom zou een meisje dan moeite willen doen om jou te leren kennen?

KingNine
5 november 2018, 19:55
Vroeger eens 4 maanden gebruikt, verschillende matches, 2 dates en met die laatste een relatie.

Eerste date was in't begin wel wat awkward maar uiteindelijk was die veel te direct en creepy, ongeveer 2u gekletst. Gezellig, maar goe voor ene keer.
Tweede was van in het begin enorm chill, geen seconde verveeld. Uiteindelijk 4 uur gebabbeld op 2 of 3 terassen, nadien nog 2-3dates en koekenbak.
Helaas is dat gestopt na een jaar, maar we zien elkaar nog geregeld en zijn gewoon vrienden geworden. :)

Misschien binnekort maar eens terug beginnen...

Jonas89
5 november 2018, 22:55

Welcome to the club

Lakigigar
6 november 2018, 01:24
Als jij niet de moeite wil doen om wat foto's te zoeken die weergeven wat voor iemand je bent, waarom zou een meisje dan moeite willen doen om jou te leren kennen?

ik ben daar te verlegen voor haha... Voelt alsof ik zoveel van mezelf weggeef door gewoon 1 foto te plaatsen. Achja... als ik zo de ervaringen van anderen hoor, dan hebben blijkbaar de veel meer succesvolle mensen al moeite voor een date te versieren. In Belgie is iedereen zo preuts zeg... In de VS zou ik erop durven wedden dat ik direct een heleboel matches heb. Al zou ik dan wel meer foto's van mezelf maken en plaatsen op tinder om mijn punt te bewijzen :p haha

Ik maak gewoon veel te weinig foto's van mezelf, dus misschien moet ik dat maar eens meer gaan doen, en dan eens een nieuwe poging doen. 5 foto's ofzo. En dan twee met maten ofzo (dus één bij de voetbal en één bij nen andere maat).

Heroixx
6 november 2018, 08:12
ik ben daar te verlegen voor haha... Voelt alsof ik zoveel van mezelf weggeef door gewoon 1 foto te plaatsen. Achja... als ik zo de ervaringen van anderen hoor, dan hebben blijkbaar de veel meer succesvolle mensen al moeite voor een date te versieren. In Belgie is iedereen zo preuts zeg... In de VS zou ik erop durven wedden dat ik direct een heleboel matches heb. Al zou ik dan wel meer foto's van mezelf maken en plaatsen op tinder om mijn punt te bewijzen :p haha

Ik maak gewoon veel te weinig foto's van mezelf, dus misschien moet ik dat maar eens meer gaan doen, en dan eens een nieuwe poging doen. 5 foto's ofzo. En dan twee met maten ofzo (dus één bij de voetbal en één bij nen andere maat).

Doe dat dan? En in de VS zou je meer matches hebben omdat tinder daar misschien meer gebruikt wordt dan hier :P Stop met excuses zoeken en ga ervoor!

Sylverscythe
6 november 2018, 09:58
Doe dat dan? En in de VS zou je meer matches hebben omdat tinder daar misschien meer gebruikt wordt dan hier :P Stop met excuses zoeken en ga ervoor!

Dit, ik heb indertijd zowel hier als in de VS matches gehad hoor. De enige die meteen tot de volgende morgen duurde was trouwens in België. Dat je ergens in een boerengat minder matches krijgt als je zoekradius te klein is, ok, maar het op het land steken is een excuus.

Bimmer
6 november 2018, 09:58

Ikzelf heb ook heel weinig foto's, dus het was ook bijeen rapen van foto's toen ik zo'n "profiel" aanmaakte. :p Maar ik wou er wel meer als 1, omdat ik zelf afknap op een "profiel" van 1 foto, iemand met 1 foto en dan nul uitleg erbij is voor mij ook een njet. Lijkt zo meer catfischachtig vind ik.

Ben zelf ook een man, maar ik denk dat vrouwen daar nog extremere ingaan, dus kan me wel voorstellen dat ze daarom links swipen.

Je moet ook eens kijken waar je precies allemaal komt. Ik heb soms ook momenten dat ik geen matches meer heb, maar als ik dan eens wegga naar ergens waar ik nog niet geweest ben heb ik wel vrij snel terug matches. Op de duur is de pool van u normale traject ook op, dusja komt er niet veel meer bij.

Ik gebruik Tinder ook niet dagelijks ofzo, meestal gebruik ik dat een paar weken aan een stuk niet. Dan als ik thuis ben en niets te doen heb swipe ik eens wat. Soms als ik ergens ben, doe ik dat ook wel eens om te kijken wat er allemaal in de gebeuren is. :D

da_flux
6 november 2018, 11:10
@xTwL- Swipte jij alle dagen? Of hoe vaak?

FlatSix
6 november 2018, 11:11
@xTwL- Swipte jij alle dagen? Of hoe vaak?

Neen, niet alle dagen, en als ik swipte ook niet tot je zo'n melding krijgt dat je niet meer kan verder doen.

xDama
6 november 2018, 12:39

Niet persoonlijk bedoeld, maar ik denk dat je in de VS nog veel minder kans maakt op een match dan hier. Tindergame is a thing en met 1 foto en geen bio ga je nooit matches halen. Tinder is en blijft een vleeskeuring, waar vrouwen kunnen kiezen uit een gigantische visvijver. Al mijn Tinderscharrels en vriendinnen bevestigen dat vrouwen de ene match na de andere hebben. Een vrouw kiest er enkel nog hetgeen uit dat hun écht aanstaat, want als ze zouden swipen 'zoals mannen', hebben ze elke dag 100 matches en een gsm die ontploft van de messages.

Over een maand of 2 eens een klein experimentje gedaan met een vriendin. Ze had een profiel met 1 wazige foto, inclusief Snapchat-hond-filter en geen bio dat al een tijdje online stond. 9 op de 10 swipes was een match. Stuk voor stuk profielen van kerels met slechte foto's, lege of copy-paste bio's en openingszinnen waar ik het koud zweet van kreeg. Het was echt mindblowing om te zien hoe slecht de meeste mannen kunnen 'Tinderen'.

Als je iet of wat succes wil in het Tinderen, moet je er als man echt wat effort in stoppen. Goeie foto's, een goeie bio en vooral goeie social talking-skills tijdens het matchen. Als je die 3 dingen goed doet, spring je er uit in v.g.m 80% van het gemiddelde manvolk.

FlatSix
6 november 2018, 12:47
Overdrijf eens niet zo. Er zijn echt een gigantische hoop vrouwen die niet alleen maar swipted als je George Clooney bent hoor.

Je hebt gelijk dat je meerdere foto's nodig hebt, maar die bio is dikke nonsens. Als er iets kort staat over jezelf is dat al lang voldoende. Een vleeskeuring gaat niet gepaard met lezen, dat is de eerste seconde dat ze je eerste foto ziet een "ja/nee", en einde verhaal.

Als je iet of wat succes wil in het Tinderen, moet je er als man echt wat effort in stoppen. Goeie foto's, een goeie bio en vooral goeie social talking-skills tijdens het matchen.

Ik had 3 foto's (denk ik), twee zinnen als bio, en begon zelden met dwaze one-liners over hun foto's of uiterlijk. Veel meer dan een "hey + smiley" heb ik zelden gedaan. En 'goeie social talking-skills' heb ik ook niet hoor, ik ben geen smooth operator en heb met voldoende dames gepraat.

Gebruik gewoon de standaard vragen waaruit blijkt dat je interesse toont in haar, helft van de vrouwen wil niets liever dan wat over zichzelf vertellen.

---
6 november 2018, 12:57
zit al jaartje op tinder.
ca 200 a 250 matches gehad, waarvan er een 100-tal gesprekken uit voort zijn gekomen, waarvan er misschien 40 a 50 standhielden en er 10 a 15 tot date hebben geleid.
ik heb weinig succes bij het swipen, max 1 like per 30 a 40 likes schat ik. (dan vaak omdat je per ongeluk toch een lelijke of een transgender ofzo geliked hebt :-)).

om in het in de context te plaatsen, ik woon wel in brussel, dus als je hier de radius ook nog eens wat groter zet heb je 1,1 miljoen bewoners binnen straal van 10 km en 2 a 3 miljoen binnen straal van een 30 kms, toch iets anders dan in een of ander dorpje in vlaanderen natuurlijk.
,
wat mij echter opviel, gisteren op en neer naar noord aholland gereden met de trein, ca 700 retour, en in elk groot station bij stilstaand refreshed en voor de lol wat geswiped, ( likes waren tegen eind van de dag zelfs op), en daar zijn NUL matches uitgekomen.
hoe dat komt kan ik echt niet verklaren. ( is ook totaal niet erg, was puur experimenteel, maar vraag het mij wel echt af)

moet wel zeggen dat ik van de dates die ik had er met super serieuze vrouwen gehad heb, echt vaak prima (tot extreem goede ( mijn loon x 5) jobs, vaak al eigen huis of appartement gekocht, goede opleidingen, meestal met serieuze bedoelingen en relatiewens (dat is natuurlijk jammer als je gewoon iets los wou.../wilt). nooit date met een heel foute marginale gehad eigenlijk.

xDama
6 november 2018, 13:16
Overdrijf eens niet zo. Er zijn echt een gigantische hoop vrouwen die niet alleen maar swipted als je George Clooney bent hoor.

Je hebt gelijk dat je meerdere foto's nodig hebt, maar die bio is dikke nonsens. Als er iets kort staat over jezelf is dat al lang voldoende. Een vleeskeuring gaat niet gepaard met lezen, dat is de eerste seconde dat ze je eerste foto ziet een "ja/nee", en einde verhaal.

Waar zeg ik dat? Waar kaart ik aan dat je enkel met de looks van Clooney matches scoort? Nergens. Ik zeg dat je meer dan 1 foto en goeie foto's moet gebruiken. Uw kansen slinken drastisch als je maar 1 foto hebt, die op niet veel trekt. Heeft trouwens ook niets te maken met looks. George Clooney met 3 badkamerselfies en een foto tijdens het vissen gaat ook geen succes zijn.

Hetzelfde met die bio, ik zeg toch niet dat je je volledige leven uit de doeken moet doen? Maar zoals je aankaart, een zin of 2 die grappig is en iets over jezelf vertelt of een opening creëert tot conversatie, doet veel.

Ik had 3 foto's (denk ik), twee zinnen als bio, en begon zelden met dwaze one-liners over hun foto's of uiterlijk. Veel meer dan een "hey + smiley" heb ik zelden gedaan. En 'goeie social talking-skills' heb ik ook niet hoor, ik ben geen smooth operator en heb met voldoende dames gepraat.

Gebruik gewoon de standaard vragen waaruit blijkt dat je interesse toont in haar, helft van de vrouwen wil niets liever dan wat over zichzelf vertellen.

Als ik jouw statistieken goed interpreteer heb je met 75% van je matches geen verdere conversatie gehad. Ik ben er vrij zeker van dat je met een 'dwaze one-liner', of een grappige opener meer respons had, dan met de 'hey + smiley'. Like I said, als een vrouw 20x hetzelfde bericht ontvangt op 1 dag, waarom zou ze dan net jou er uit kiezen?

FlatSix
6 november 2018, 14:48
Als ik jouw statistieken goed interpreteer heb je met 75% van je matches geen verdere conversatie gehad. Ik ben er vrij zeker van dat je met een 'dwaze one-liner', of een grappige opener meer respons had, dan met de 'hey + smiley'. Like I said, als een vrouw 20x hetzelfde bericht ontvangt op 1 dag, waarom zou ze dan net jou er uit kiezen?

Wat naar volgens mij meer is dan gemiddeld nog altijd. En heb met meer dan die 25% wel gesproken maar ik heb een zinvolle conversatie gedefinieert als minstens 10 heen en weer berichten.

Daarnaast, als je "hey + smiley" schrijft denk ik dat het eerste wat ze doen is terug je profiel bekijken, dat zinnetje lezen en de foto's nog eens bekijken. Dan pas antwoorden ze. En het tweede bericht is dan wél een openingszin, want dan heb je langs haar kant bevestiging dat zij ook wel interesse heeft in een babbel.

iamhollywood
6 november 2018, 18:32
Nieuwe gsm sinds eind september dus iphone en tinderreset. Heb vandaag 454 matches en intussentijd ook wel wat geunmatched. Ik vind mezelf nu niet bepaald een superknappe griet, eerder normaal. Dus denk wel dat vrouwen het een stuk gemakkelijker hebben.
Krijg wel vaak de reactie dat het leuk is eens een natuurlijke spontane meid tegen te komen. Ik probeer mezelf weer te geven zoals ik echt ben. Ik vind een date sowieso iets onwennig, ik zou het verschrikkelijk vinden moest die gebaseerd zijn op verkeerde verwachtingen. Ik heb dan ook meerdere foto’s (bewust geen selfies) en beschrijving van mezelf.
Ik verwacht dat ergens ook van de andere, als ik niet voldoende een beeld kan vormen van de persoon zal ik er toch niet mee op date gaan. Je wil weten welke onbekende je zal ontmoeten. Denk dat meeste vrouwen wel voorzichtiger zijn.

Chaebol
6 november 2018, 18:45
Natuurlijk hebben vrouwen het gemakkelijker. Onlangs onderzoek gelezen dat zelfs de lelijkste vrouwen op datingwebsites evenveel matches halen als de knapste mannen.

---
6 november 2018, 22:47
Natuurlijk hebben vrouwen het gemakkelijker. Onlangs onderzoek gelezen dat zelfs de lelijkste vrouwen op datingwebsites evenveel matches halen als de knapste mannen.

benieuwd hoe een, al dan niet academisch, onderzoek ' de lelijkste' en ' de knapste' definieert om zo de vergelijking te kunnen maken :-)

maar kan het mij wel voorstellen dat het klopt!

---
6 november 2018, 22:48
Nieuwe gsm sinds eind september dus iphone en tinderreset. Heb vandaag 454 matches en intussentijd ook wel wat geunmatched. Ik vind mezelf nu niet bepaald een superknappe griet, eerder normaal. Dus denk wel dat vrouwen het een stuk gemakkelijker hebben.
Krijg wel vaak de reactie dat het leuk is eens een natuurlijke spontane meid tegen te komen. Ik probeer mezelf weer te geven zoals ik echt ben. Ik vind een date sowieso iets onwennig, ik zou het verschrikkelijk vinden moest die gebaseerd zijn op verkeerde verwachtingen. Ik heb dan ook meerdere foto’s (bewust geen selfies) en beschrijving van mezelf.
Ik verwacht dat ergens ook van de andere, als ik niet voldoende een beeld kan vormen van de persoon zal ik er toch niet mee op date gaan. Je wil weten welke onbekende je zal ontmoeten. Denk dat meeste vrouwen wel voorzichtiger zijn.

miljaar 465!
:-DD

Jimmypop
7 november 2018, 07:41
Ondertussen een jaar samen met mijn tinderdate waarvan al 6 maanden gehuwd

Tomski
7 november 2018, 07:49
Getrouwd na amper 6 maand? :o

Jimmypop
7 november 2018, 08:17
Yup, zot zijn doet geen zeer [emoji39]

FlatSix
7 november 2018, 08:56
benieuwd hoe een, al dan niet academisch, onderzoek ' de lelijkste' en ' de knapste' definieert om zo de vergelijking te kunnen maken :-)

maar kan het mij wel voorstellen dat het klopt!

Iemand anders postte elders op 9Lives wel eens het onderzoek dat als een vrouw een man rate op een site of op in het echt ze beduidend lager rate terwijl een man net het omgekeerde blijkt te doen.

Dat gezegd zijnde, ik denk dat er nog altijd meer mannen zijn die Tinder gebruiken voor losbandige seks dan vrouwen, en die vrouwen die het dus ook doen hebben het maar te kiezen en kiezen dus diegene die bovengemiddeld knap zijn eh.

Bimmer
7 november 2018, 09:16

Welke openingszinnen krijg je dan zoal? Is dat vaak "hey :)" of proberen de meeste toch iets te verzinnen dat bij u hoort of standaard openingszinnen?

---
7 november 2018, 10:13
Ondertussen een jaar samen met mijn tinderdate waarvan al 6 maanden gehuwd

amai ik was 2 jaar samen met tindervriendin en dan uit mekaar gegaan... en jij na 6 maanden getrouwd! why?

FlatSix
7 november 2018, 10:16
Yup, zot zijn doet geen zeer [emoji39]

Welke openingszinnen krijg je dan zoal? Is dat vaak "hey :)" of proberen de meeste toch iets te verzinnen dat bij u hoort of standaard openingszinnen?

Zie bovenstaande, en als ze dan zegt 'trouwen dan maar?' dan heb je het goed gedaan. :)

Vind ik toch ook wat snel, hoe dan ook, vriendin en ik gaan niet trouwen, alé, wel voor het gemeentehuis natuurlijk.

amai ik was 2 jaar samen met tindervriendin en dan uit mekaar gegaan... en jij na 6 maanden getrouwd! why?

2 jaar is toch al een mooie relatie lijkt me dan?

StanTem
7 november 2018, 10:45
Hier al meer dan anderhalf jaar samen met een Tinder-match.
En ze heeft al enkele 9lives meetings overleefd.

FlatSix
7 november 2018, 10:54

Ik al bijna 4 maand met m'n Joker-grietje. :p

---
7 november 2018, 11:10
2 jaar is toch al een mooie relatie lijkt me dan?

wel voor het gemeentehuis is wel trouwen eh :-p niemand heeft het over religie.

2 jaar is qua tijd zeker mooie relatie zeker voor iemand via tinder te hebben leren kennen, maar de breuk was verschrikkelijk en doet na bijna jaar nog steeds pijn ( ook al was het eigen keuze).

FlatSix
7 november 2018, 11:26
Je hebt gelijk, voor mij is 'trouwen' voor de kerk, en 'trouwen voor het gemeentehuis' een administratieve futiliteit. Maar je bent correct.

---
7 november 2018, 11:37
Je hebt gelijk, voor mij is 'trouwen' voor de kerk, en 'trouwen voor het gemeentehuis' een administratieve futiliteit. Maar je bent correct.

niet dat het veel uitmaakt hoor :-). allemaal eender wie wat wilt en doet.
succes met de administratieve futuliteit! :-)

iamhollywood
7 november 2018, 12:02

Vanalles. Maar als je iedere keer dat je de app opent 12 nieuwe berichten hebt, dan gaan diegene die iets luitigs verzinnen natuurlijk wel vlotter beantwoord worden en mogelijk makkelijker blijven lopen...

Trouwen na 6 maand is best wel zotjes :/. Ik probeer nu een huis te verkopen na relatie van 5 jaar, is toch allemaal niet zo eenvoudig. Als ik iemand leer kennen zal het toch zeer rustig aan zijn ze! :/

FlatSix
7 november 2018, 12:07
niet dat het veel uitmaakt hoor :-). allemaal eender wie wat wilt en doet.
succes met de administratieve futuliteit! :-)

Bedankt, het wordt een knalfutiliteit, uuh, bedoel knalfeest. :)

Baelemeister
9 november 2018, 09:57

Ondertussen bijna een jaar samen met een Tinder-match hier! :)

Leuk topic om te lezen, blijkbaar nog meer Tinder-koppels dan ik dacht!

StanTem
9 november 2018, 09:58
Ondertussen bijna een jaar samen met een Tinder-match hier! :)

Leuk topic om te lezen, blijkbaar nog meer Tinder-koppels dan ik dacht!

Da's een vriendin (of kennis) van mijn ex-vrouw :p

Vinceness
9 november 2018, 10:26
Bijna 3 jaar samen met mijn Tinder-match! :unsure:

FlatSix
9 november 2018, 10:27
Wie durft nog zeggen dat Tinder niet werkt!

Guazala
9 november 2018, 10:54
Wie durft nog zeggen dat Tinder niet werkt!Waar is den Elvis als ge hem nodig hebt?

Jonas89
2 december 2018, 10:57
statistieken na 104 dagen (20 aug ongeveer)

http://dailyurbanista.com/wp-content/uploads/2016/02/great-success-gif.gif

https://i.imgur.com/aTdnDhy.png
http://j.gifs.com/vb20nr.gif

Mulan
2 december 2018, 10:58

:D

Mulan
2 december 2018, 10:59
Aan je humor zal het alvast niet liggen :love:

Carrion
2 december 2018, 11:00
Ik vraag me nu echt af hoe jonas eruit ziet :unsure: zo erg kan het toch niet zijn? :p

Jimmypop
2 december 2018, 11:59
Ma nee, de Jonas is een gewone kerel

Tefal
2 december 2018, 12:05
Ik vraag me nu echt af hoe jonas eruit ziet :unsure: zo erg kan het toch niet zijn? :p

Ik zou 'm doen #nohomo

lammeken
2 december 2018, 12:05
Ma nee, de Jonas is een gewone kerelJa,kan ik inderdaad bevestigen.
Vandaar dat ik denk moest hij wat zekerder overkomen het een kwestie van tijd is voor hij van straat is .

Mulan
2 december 2018, 12:12
Ik zou 'm doen #nohomo

Tedoeme, nu ben ik wel heel nieuwsgierig aan het worden! Alleen denk ik niet dat Jonas zit te wachten op een "afspraakje" met een oudere, getrouwde moeder (NOT looking for "adventure" ;p).

Carrion
2 december 2018, 12:21
Jonas lust wel een milfke denk ik :unsure:

brandon_
2 december 2018, 12:52
Jonas lust wel een milfke denk ik :unsure:

Iedereen lust per definitie een milf, anders is het geen milf eh :p

utred?
2 december 2018, 17:19
Heeft dat zin om zo lang op tinder te zitten? Geen idee hoe hun algoritme werkt maar ik gebruik dat af en toe eens een week ofzo en 95% van de matches zijn in de eerste 2-3 dagen. Daarna stopt het volledig. Waarschijnlijk blijven ze enkel de populairste profielen dikwijls aan mensen tonen?

_ns_
2 december 2018, 19:06

Schaf u gewoon eens een maand tinder gold aan. Dan wa boosten en sowieso dat ge matches hebt (en ge kun trouwens checken of/wie u geliked heeft).

KingNine
2 december 2018, 19:40
Sinds vrijdag terug Tinder geinstalleerd, reeds 8 matches van redelijk tot knap. 5 gesprekken tot nu... Hopelijk helpt dit een beetje want krijg m'n ex maar niet uit m'n hoofd. :doh:

---
2 december 2018, 22:57
Sinds vrijdag terug Tinder geinstalleerd, reeds 8 matches van redelijk tot knap. 5 gesprekken tot nu... Hopelijk helpt dit een beetje want krijg m'n ex maar niet uit m'n hoofd. :doh:

bij mij jammer genoeg niet.. jaar single, 200 matches, 10 a 20 dates, paar flirts en ook 2 keer wat langer al.
maar that bloody ex ... for christ sake.
nochtans zelf uitgemaakt want soms zot als achterdeur, maar ook zo knap en slim..
en mega wraakzuchtig dus geen kans om haar nog eens te zien of spreken. tja.. heavy!

hoop dat het bij u wel bolt!

KingNine
3 december 2018, 15:29
bij mij jammer genoeg niet.. jaar single, 200 matches, 10 a 20 dates, paar flirts en ook 2 keer wat langer al.
maar that bloody ex ... for christ sake.
nochtans zelf uitgemaakt want soms zot als achterdeur, maar ook zo knap en slim..
en mega wraakzuchtig dus geen kans om haar nog eens te zien of spreken. tja.. heavy!

hoop dat het bij u wel bolt!

Holy shit, ja geen idee man. Ik heb het zelf niet uitgemaakt en hoop stiekem nog vroeg of laat dat ze tot inkeer komt maar het maakt me gewoon zot.
Ik kan ondertussen converseren met tinderina's maar dat is niet hetzelfde, ik heb constant nostalgie naar die goeie tijd met m'n ex.

Z3r0
3 december 2018, 16:12
Ja ik kan mijn ex-vriendin ook maar moeilijk uit mijn hoofd krijgen.

We hebben wel nog vaak contact.

LaBuenaVida
3 december 2018, 17:15

Nee maar serieus, er moet wel iets mis zijn met het algoritme ofzo.
Kan je geen volledig nieuw account aanmaken? Ik dacht dat je tegenwoordig geen FB meer nodig hebt? (Of desnoods een fake FB-account)

Nu moet wel zeggen dat ik ook amper tot nooit matches had, totdat ik eens van foto's veranderde. 1 foto met mijn reusachtige hond (=winner) en 1 groepsfoto. That's it.
Nuja, het is niet dat ik met die matches praat. Want zo ver reikt mijn zelfvertrouwen niet.

Jonas89
3 december 2018, 18:36
Tedoeme, nu ben ik wel heel nieuwsgierig aan het worden! Alleen denk ik niet dat Jonas zit te wachten op een "afspraakje" met een oudere, getrouwde moeder (NOT looking for "adventure" ;p).

ah jij bent een vrouw :p

Mulan
3 december 2018, 18:52
Volgens mijne pas, mijne man en mijne gyneacoloog wel ;p

Satkan
11 december 2018, 15:51
Right, tijd om mijne kop nog eens te tonen.

Volgens mijne pas, mijne man en mijne gyneacoloog wel ;p

Kek x)

Schaf u gewoon eens een maand tinder gold aan. Dan wa boosten en sowieso dat ge matches hebt (en ge kun trouwens checken of/wie u geliked heeft).

Ik had destijds gemerkt dat gold mijn account dik verkloot had, omdat ik teveel kon swipen, en daardoor mijn aantal matches lager was. Ge gaat meestal rapper swipen, en dan hebde normaal gezien al die bots ook mee. (En daar zijn er veel van)

Ja,kan ik inderdaad bevestigen.
Vandaar dat ik denk moest hij wat zekerder overkomen het een kwestie van tijd is voor hij van straat is .

Ik kan bevestigen dat Jonas zeker gene lelijken dude is. Ik zou toch een paar vriendinnen kunnen bedenken dat ik nen date met kan regelen.

Nee maar serieus, er moet wel iets mis zijn met het algoritme ofzo.
Kan je geen volledig nieuw account aanmaken? Ik dacht dat je tegenwoordig geen FB meer nodig hebt? (Of desnoods een fake FB-account)

Nu moet wel zeggen dat ik ook amper tot nooit matches had, totdat ik eens van foto's veranderde. 1 foto met mijn reusachtige hond (=winner) en 1 groepsfoto. That's it.
Nuja, het is niet dat ik met die matches praat. Want zo ver reikt mijn zelfvertrouwen niet.

Nieuw account aanmaken nu en dan werkt, maar dan zitje weer met al die profielen die al een tijdje offline zijn.

Jonas89
11 december 2018, 19:59
Ik kan bevestigen dat Jonas zeker gene lelijken dude is. Ik zou toch een paar vriendinnen kunnen bedenken dat ik nen date met kan regelen.

zit je nog altijd in Oezbekistan ?

da_flux
12 december 2018, 13:20
@Jonas heb je ook al eens proberen swipen in een grootstad?

KingNine
29 december 2018, 19:48
Na een maand terug op Tinder:
60 matches, de eerste dagen redelijk veel (algoritme?) nadien elke dag ongeveer 1 à 2.
En ik ben redelijk kieskeurig...
leeftijd 25-32
6 gesprekken begonnen door vrouwen, nog een stuk of 20 door mezelf.
Ondertussen nog bezig met 6 waarvan de helft toch te ver woont (max 30km)
Om echt al van een succes te spreken.. NOT maar ik heb wel terug iets of wat hoop en het geeft wel een boost zelfvertrouwen na een breuk.

da_flux
30 december 2018, 12:00
Na een maand terug op Tinder:
60 matches, de eerste dagen redelijk veel (algoritme?) nadien elke dag ongeveer 1 à 2.
En ik ben redelijk kieskeurig...
leeftijd 25-32
6 gesprekken begonnen door vrouwen, nog een stuk of 20 door mezelf.
Ondertussen nog bezig met 6 waarvan de helft toch te ver woont (max 30km)
Om echt al van een succes te spreken.. NOT maar ik heb wel terug iets of wat hoop en het geeft wel een boost zelfvertrouwen na een breuk.

Waarom stel je je regio zo ver in als je toch in Antwerpen woont?
Of waren die in Antwerpen op bezoek.

KingNine
30 december 2018, 18:16
Waarom stel je je regio zo ver in als je toch in Antwerpen woont?
Of waren die in Antwerpen op bezoek.

Bijvoorbeeld...you never know.

carmaniac4
17 maart 2019, 19:35
Zijn er alternatieven voor tinder die ook populair zijn in België.

Greenie
17 maart 2019, 21:40
mijn profiel of mijn keuzes matchen niet goed want ik krijg niet veel matches :)
je steekt daar dan toch wel wat moeite in, maar dan kom je vrouwen tegen die paar foto's tonen and that's it...

Wss zelf ook niet sexy genoeg :)

Daarstraks nog wel goed gelachen echter:
2x "wath" in een beschrijving :D

Jonas89
18 maart 2019, 09:17
Zijn er alternatieven voor tinder die ook populair zijn in België.

Dan denk ik dat Twoo, Parship, Badoo (?) het dichtst in de buurt komen

Satkan
18 maart 2019, 14:40

Die sites hebben mij destijds met niemand / niets anders in contact gebracht dan bots.
Buiten Tinder was OkCupid altijd wel een goede om dates te vinden.
Dat is wel 2+ jaar terug, geen idee hoe het nu zit.

KingNine
18 maart 2019, 16:03
happn is ook ne plezante?

Hina
18 maart 2019, 16:07
Grindr ook naar het schijnt :)

AlexisS
23 maart 2019, 11:40
Grindr top idd, gewoon blindelings swipen!

Satkan
27 maart 2019, 20:49
Grindr top idd, gewoon blindelings swipen!

Can be a pain in the butt though.

Noscoped420
27 maart 2019, 22:39

Ik vind altijd die Parship reclame zooooo slecht, zie je altijd iemand super knap op een awkward manier in de camera kijken en lachen, alsof zo iemand op Parship gaat zitten :p

FlatSix
28 maart 2019, 06:19
Can be a pain in the butt though.

Hangt er vanaf of ge nen top of nen bottom bent ej!

hell-side-boy
17 april 2019, 01:55
Ik heb met Tinder en Happn toch ook niet veel succes gehad, 2 likes op de 2 maand dat ik de 2 apps heb en dan geen van de 2 likes dat terug stuurde
Mss ben ik gwn ne lelijken beer dat kan ook natuur

Anoniempke
24 mei 2019, 09:31
Ik zit reeds 9 maand op tinder. Ik heb daarvoor een langdurige relatie gehad. Mijn doel: de ware ontmoeten op tinder. Ondertussen heb ik 250 matchen. Ik swipe enkel naar rechts als ik ze aantrekkelijk vind en er mee zou willen daten.
Ikzelf ben 34 jaar en swipe in de categorie 26-34jaar met een maximum er eik van 21 km. Van de 250 matchen heb ik 17 keer gedate. Gemiddeld dus 2 nieuwe vrouwen per maand. Daarvan heb ik met 9 vrouwen meerdere keren gedate. Enkele keren wilde ik wel meer maar zun niet. Gemiddeld eindigt het dus na een 3 de date. Een aantal keren wenste de vrouw verder te daten maar ik niet. Heb met 3 vrouwen gezoend en 1 sex gehad. Ik merk dat iedereen de lat extreem hoog legt, eigenlijk niet geïnteresseerd is om de andere echt beter te leren kennen omdat na enkele dates het nieuwe eraf is en wordt gedacht: mss toch maar blijven verder swipen om nog iets beter te kunnen krijgen. Niemand durft nog een sprong te wagen. Meestal ben ik diegene die de vrouwen aanspreekt. Ik vind het enorm makkelijk om een Date te versieren. Eerst probeerde ik weken te sturen en een band te creëren. Ondertussen vind ik dit tijdverlies en vraag ik al na 20 zinnen om snel af te spreken. Zo weet je meteen of 't klikt. De meeste vrouwen zoeken ook iets serieus. Toch zijn er ook veel vrouwen te verleiden met sex. Ook al zetten ze in hun profiel :geen ons! Elke vrouw op tinder praat graag over sex en wordt graag geteased. Tussen de 250 matchen zijn ook veel mensen die buiten de 21km wonen. Deze kruis je wel eens...
Van de 250 matchen is er bij circa 90 mensen gechat. Maar de ware liefde nog niet gevonden

Satkan
24 mei 2019, 10:34
Mijn doel: de ware ontmoeten op tinder.

Nope nope nope nope.

Ik heb met Tinder en Happn toch ook niet veel succes gehad, 2 likes op de 2 maand dat ik de 2 apps heb en dan geen van de 2 likes dat terug stuurde ������
Mss ben ik gwn ne lelijken beer dat kan ook natuur ������

Veel heeft te maken met uw foto's en uw teksten ze. Ik had zo eens een foto die er raar uitzag als eerste foto, tot een vriendin zei dat ik er uitzag gelijk iemand die blind was. Ik vond het al raar dat er een tijdje geen matches waren binnengekomen.

FlatSix
24 mei 2019, 10:57
Ondertussen vind ik dit tijdverlies en vraag ik al na 20 zinnen om snel af te spreken.

Dat had ik ook wel vrij snel door. Gewoon afspreken, anders komt er toch niets van.

da_flux
24 mei 2019, 11:43
Ik zit reeds 9 maand op tinder. Ik heb daarvoor een langdurige relatie gehad. Mijn doel: de ware ontmoeten op tinder. Ondertussen heb ik 250 matchen. Ik swipe enkel naar rechts als ik ze aantrekkelijk vind en er mee zou willen daten.
Ikzelf ben 34 jaar en swipe in de categorie 26-34jaar met een maximum er eik van 21 km. Van de 250 matchen heb ik 17 keer gedate. Gemiddeld dus 2 nieuwe vrouwen per maand. Daarvan heb ik met 9 vrouwen meerdere keren gedate. Enkele keren wilde ik wel meer maar zun niet. Gemiddeld eindigt het dus na een 3 de date. Een aantal keren wenste de vrouw verder te daten maar ik niet. Heb met 3 vrouwen gezoend en 1 sex gehad. Ik merk dat iedereen de lat extreem hoog legt, eigenlijk niet geïnteresseerd is om de andere echt beter te leren kennen omdat na enkele dates het nieuwe eraf is en wordt gedacht: mss toch maar blijven verder swipen om nog iets beter te kunnen krijgen. Niemand durft nog een sprong te wagen. Meestal ben ik diegene die de vrouwen aanspreekt. Ik vind het enorm makkelijk om een Date te versieren. Eerst probeerde ik weken te sturen en een band te creëren. Ondertussen vind ik dit tijdverlies en vraag ik al na 20 zinnen om snel af te spreken. Zo weet je meteen of 't klikt. De meeste vrouwen zoeken ook iets serieus. Toch zijn er ook veel vrouwen te verleiden met sex. Ook al zetten ze in hun profiel :geen ons! Elke vrouw op tinder praat graag over sex en wordt graag geteased. Tussen de 250 matchen zijn ook veel mensen die buiten de 21km wonen. Deze kruis je wel eens...
Van de 250 matchen is er bij circa 90 mensen gechat. Maar de ware liefde nog niet gevonden

Na hoeveel dates werd er dan gekust de 2de ? En seks na de 3de?

Anoniempke
24 mei 2019, 16:13
Na hoeveel dates werd er dan gekust de 2de ? En seks na de 3de?

Ik doe nooit een move op date 1. Ik laat liefst alle indrukken even zakken. De meeste vrouwen worden graag gekust vanaf een 2de Date.
Laatst had ik een leuke date. Ze wilde 2 dagen later nog even binnenspringen na een lange werkdag. Meestal pols ik dan eens in een bericht nadien en zeg ik dat ik 't fijn vond en zin had om haar te kussen. Als het (voorlopig) klikt, sturen ze dat ze dat niet erg vinden. Dan weet je genoeg en wat je te doen staat.
Bij diegene met wie ik sex had was n'a een 5de date. Als het van haar af hing, mocht 't ook al n'a de 1ste want we waren elkaar al vanaf het begin te teasen.

Anoniempke
24 mei 2019, 16:32
Enkele tips:
enkel daten met vrouwen die voldoende foto's hebben.

Altijd links swipen bij profielen met 1 foto.

Idem voor jezelf. Hoe meer foto's, hoe groter de kans op een Date. Er zijn genoeg artikelen op het internet welke soort foto's het best scoren.

Instagram koppelen aan je profiel verhoogt de kans op meer matchen.

Bovenstaande tips werken niet bij het selecteren van marginale foto's.

Zeker geen foto's posten van auto's, filters op foto's en blote kassen getrokken uit de fitness. Deze tips komen niet van mij maar van veel vrouwen waar ik mee stuurde.

Heb laatst al m'n matchen eens gestuurd waar ik nog nooit mee had gestuurd. Heel weinig respons gekregen dus meteen sturen zodra je een nieuwe match hebt. Het ijzer smeden als het heet is.

En nooit thuis afspreken bij een eerste date. Ooit eens gedaan en kvond ze helemaal niet op haar foto's lijken. Ik kreeg ze ook moeilijk buiten.