PDA

Volledige versie bekijken : Landelijke meubels kopen, waar?

tonightwedance
5 mei 2018, 20:40
Wij zijn fan van meubels in landelijke stijl. Weet iemand goede winkels waar men meubels in landelijke stijl kunnen vinden? We hebben gekeken bij Overstock, en we vinden die meubels supermooi, maar die hebben geen zetels in onze goesting. We zouden bv. meer in leer of kunstleer willen aangezien je minder vlekken op dat hebt...
We willen wel wat geld ervoor neertellen, maar nu ook weer geen tienduizenden euro's.

Preske
6 mei 2018, 11:22
Ik neem aan dat je zoekt naar zetels zoals in de jaren 90? Groot, leer, zacht, hoge rugleuningen? Veel geluk met die te vinden, die zijn volledig uit de mode. Nu zijn het van die onnozel stoffen zetels met een steuntje niet hoger dan uw kont en grote stoffen kussens of van die rechte, harde leren zetels met zo'n opklapbare kopsteun.

Renegadexxripxx
6 mei 2018, 11:50
https://www.2dehands.be/huis-meubelen/stoelen-zetels/zetels/solliden-meriko-zetelset-3-2-a142654.html

wiseguy444
6 mei 2018, 18:28
Het beste is nog bij een zetelmakerij een zetel volledig op maat te laten maken. Budgetgewijs kan je zover gaan als je zelf wilt.
Doe wat opzoekwerk van enkele goede bedrijven en ga eens horen.

damocles
6 mei 2018, 21:20
Bo en co in berlare

jds168000
9 mei 2018, 14:29
topinterieur, Sanskriet, salvatore

Genius
9 mei 2018, 14:55
Volledig landelijk huis hier en hebben onze meubels 7j geleden gekocht bij Verberckmoes, langs de expressweg.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

ashuray
9 mei 2018, 15:52
Ff off topic. Maar ik erger mij enorm aan vragen die geformuleerd worden zoals de topic title. Of die thread hier onder over de schoonouders :unsure:

Guazala
9 mei 2018, 23:16
Prananatha in Waasmunster gaat jullie misschien wel aanstaan.

Rnzk
9 mei 2018, 23:18
meubelen verberckmoes
deba meubelen (=/= weba)