PDA

Volledige versie bekijken : Waar/hoe heb jij vriend(in) leren kennen

Yann!ck
15 april 2018, 19:44
Lijkt me wel eens interessant om te weten waar de Livers hun prins(es) zijn tegengekomen. :p

Ik heb m'n huidige vriendin leren kennen op de unief.

FlatSix
15 april 2018, 19:52
Je zou eventueel de optie moeten aanzetten dat je meerdere kan kiezen.

Andrieske
15 april 2018, 20:16
Op Vakantie in Turkije, zij werkte in het animatieteam (russische afkomst). Is 4,5 jaar geleden, we wonen nu anderhalf jaar samen in Belgie.

wiseguy444
15 april 2018, 21:01
Op het werk.

strijkkeiZer?
15 april 2018, 21:11
Ze was de beste vriendin van men ex :p

Googke
16 april 2018, 00:07
Met uitgaan met een zatte kop. Ze had met me te doen en gaf me haar nummer omdat er niet veel verstaanbaars uitkwam. Weet alleen nog dat we innig gekust hadden

Nuchter afgesproken weekendje en 100000 sms'en later en was ik weer direct verkocht en zij ook.

glashelder
16 april 2018, 01:18
Mijn huidige partner is de ex-speelpartner (op BDSM-vlak) van mijn ex (die toen nog niet mijn ex was) :D

Gemeenschappelijke vriend dus, simpel gezegd.

Tha_nOn
16 april 2018, 08:50
9lives

Sir WarCry III
16 april 2018, 09:09
Unief. Op Erasmus meerbepaald.

Proto
16 april 2018, 09:10
In het gebouw van de nationale loterij. We hadden allebei een Win for Life gewonnen.

pie-jie
16 april 2018, 09:11
Combinatie van school en uitgaan eigenlijk ... Van in den tijd dat we nog moesten afspreken om met elkaar te praten :).

pie-jie
16 april 2018, 09:11
In het gebouw van de nationale loterij. We hadden allebei een Win for Life gewonnen.

awwww :love:

Guazala
16 april 2018, 09:14
Op de jaarlijkse 9l BBQ van Stantem.

Waelvis
16 april 2018, 09:26
Niet echt iets om fier op te zijn, maar mijn verhaal:

Mijn nonkel is een slager, en doet geregeld BBQ's voor grote groepen.
Mijn pa hielp die daar dikwijls mee, en ik kwam ook af en toe eens meehelpen.

Op een bepaalde BBQ hielp ik met het vlees van de BBQ's naar de toog te dragen zodat de personen daar die aan de mensen konden geven met de groenten en dergelijke.
Daar aan die toog werkten toen ook 2 meisjes van ongeveer mijn leeftijd. Ik heb daar toen af en toe een klein babbeltje mee gedaan, en wat onnozel gedaan.

Enkele weken later kreeg ik een sms van mijn nicht (die daar ook was), dat een van die meisjes wel een oogje had op mij, en vroeg of ik single was en of ze mn gsm nummer mocht.
Nu was er 1 heel knap meisje bij, en 1 minder knappe (typische boerendochter). in de veronderstelling dat het die knappe was aangezien ik daar toen meest mee gebabbeld had, stemde ik uiteraard toe.

Na wat over en weer gesms, en chatsessies op MSN bleek dus dat het die mindere was.
Maar omdat ik dus single was, nog nooit een echt lief gehad heb, en het op zich wel een toffe was om mee te chatten bleef ik ermee in contact. eigenlijk vooral vriendschappelijk.
Tot ze me op een bepaald moment vroeg of ik naar een valentijnsfuif wou komen waar zij ook ging zijn. Ik dacht, waarom niet, en stemde toe. Ik ging eerst nog naar de voetbal, en erna fietste ik door naar die fuif waar ook enkele van mijn kameraden naartoe gingen. (Ik was niet zo een uitgaander, dus men moest me telkens pushen om mee te gaan).

Daar op die fuif toegekomen kwam ze (laten we ze "I" noemen) direct naar mij, en stelde me half voor aan haar (grote) vriendengroep. Allemaal mensen van de lokale KLJ. Ik heb daar ruim een half uur bijgestaan, en we hebben eigenlijk zo goed als niks tegen elkaar gezegd, gewoon wat ongemakkelijk naast elkaar gestaan. In die vriendengroep was er een ander meisje ("M") die geregeld subtiel naar me keek. Na dat half uur passeerde een van mijn kameraden, en heb ik tegen I gezegd dat ik even bij hen ging "ne goeiendag" gaan zeggen.

Dan met mn kameraden aan een tafeltje gaan zitten (allemaal geen dansers :p), en ons in den drank en sigaren geschoten. Er had enen wat kleine flesjes Whisky mee van thuis, dus we waren ons goed aan het amuseren.

Na een tijd moest ik naar het toilet, en toen ik een andere tafel passeerde riepen die mij bij hen. Het was "M" die me aansprak, en vroeg of ik eigenlijk wel geïnteresseerd was in "I". Ik heb daarop gezegd dat ik niet onbeleefd wou zijn, maar dat ik eigenlijk niet echt geïnteresseerd was. Daarop zei die, ok, en babbelde verder met haar vrienden.

Een half uurtje voor ik moest vertrekken begon er een slow. En de gentleman die ik was dacht om naar "I" te gaan, even te slowen, en haar daarbij te vertellen dat ik niet "méér" wou, maar dat ik gerust vrienden wou blijven. Maar onderweg naar haar kwam ik terug "M" tegen die me vastpakte en waarmee ik dan 3 nummers gedanst heb. Tijdens de 3e zijn we beginnen kussen. Erna naar buiten gegaan, daar nog wat gekust, gebabbeld, gsm-nummers uitgewisseld,... En ze is samen met mij vertrokken, en mee tot mij bij thuis gefietst. Bleek dat ze op een goeie 5 minuten van mij woonde.

"I" die avond dus niet meer gehoord of gezien, en de volgende dag bleek dat ze mij geblokkeerd had op MSN, en had ik een smsje van mn nicht dat "I" blijkbaar enorm kwaad was op mij.

Blijkt dus dat "M" een goede vriendin van haar was (tot die avond), en dat die net voor die slow tegen haar gezegd had: "Kzal u eens tonen hoe ge dat moet doen".
Toen "M" mij daar in het begin van die avond voor het eerst zag dacht ze al "daar moet ik mijn kans eens bij wagen", daarom dat ze mij daar onderschepte toen ik op weg was naar het toilet, omdat ze mij niet van "I" wou afpakken.

Nu zijn we 16j later, zijn "M" en ik 4j getrouwd en hebben we 3 schatten van kindjes.
"M" en "I" hebben sindsdien geen woord meer tegen elkaar gezegd :s

Inv
16 april 2018, 09:34
Op Tinder mekaar leren kennen. 2,5jaar later still going strong :)

Musk
16 april 2018, 10:04
Gepikt van ne maat :unsure:

Sir WarCry III
16 april 2018, 10:08
Gepikt van ne maat :unsure:

Gij bent die van Waelvis? :p

Musk
16 april 2018, 10:20
Gij bent die van Waelvis? :p

Neenee, en 't is ook ni gepikt ze. Het was al uit tussen hun toen. En ik spreek nu over 16 jaar geleden en 1 huis en 1 dochtertje verder, dus tot nu toe was het de juiste keuze :D

Micheal
16 april 2018, 13:45
Opt werk als facteur. Was de gleuf van de brievenbus beu dus heb die van haar geprobeerd.

ashuray
16 april 2018, 13:59
Opt werk als facteur. Was de gleuf van de brievenbus beu dus heb die van haar geprobeerd.

Uw gekke berichtjes maken mij toch wel dikwijls aan het lachen!

Via Twoo hier. De eerste waar ik mee begon te chatten. 2 weken nadien afgesproken en ondertussen elkaar al bijna 2 jaar iedere dag gezien :D als mijn auto lening in mei afbetaald is gaan we voor een huis kijken. Wonen sinds maart een jaar samen

Hav1983
16 april 2018, 18:42
Online in een chatroom.

Micheal
17 april 2018, 09:39
Uw gekke berichtjes maken mij toch wel dikwijls aan het lachen!

Via Twoo hier. De eerste waar ik mee begon te chatten. 2 weken nadien afgesproken en ondertussen elkaar al bijna 2 jaar iedere dag gezien :D als mijn auto lening in mei afbetaald is gaan we voor een huis kijken. Wonen sinds maart een jaar samen

Mag misschien gek zijn, maar volledig waar. Hebben mekaar 7 jaar geleden leren kennen op de post. Ben er toen vertrokken net nadat we een Relatie hadden :D

ashuray
17 april 2018, 13:57
Mag misschien gek zijn, maar volledig waar. Hebben mekaar 7 jaar geleden leren kennen op de post. Ben er toen vertrokken net nadat we een Relatie hadden :D

Uw relatie zal wel de moeite waard zijn als ze een hoofdletter verdient!!! :D

Dr.Cro
17 april 2018, 14:04
Als Telenet installateur. Khad de gewoonte om bij ons in de buurt bij de chique huizen en die met een mooie dochter mijn privé gsm nr achter te laten.
Bij die chique huizen was een mooie bijverdienste, want ik spreek over 15j geleden, en toen viel er veel geld te verdienen door na de uren simpele dingen te "herstellen" aan hun PC.
De week erna had ik telefoon. Nu dus 15j en 2 kindjes verder,...

Bigbuddha
18 april 2018, 15:30
ICQ....yes i'm old :D

Jonas89
19 april 2018, 17:21
volgens mij is nog altijd het beste om iemand te leren kennen via gemeenschappelijke vrienden

Guazala
19 april 2018, 17:36
volgens mij is nog altijd het beste om iemand te leren kennen via gemeenschappelijke vriendenAlsof er in zoiets een 'het best' bestaat. Binnen 45 jaar maakt het niet meer uit waar je elkaar leerde kennen hoor.

Booka Shade
19 april 2018, 18:04
Ze was de toenmalige vriendin van een toenmalige kameraad.

Sarcastr0
19 april 2018, 18:33
volgens mij is nog altijd het beste om iemand te leren kennen via gemeenschappelijke vrienden

Gesproken als een man met ervaring!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Yann!ck
19 april 2018, 19:31
M'n vorige vriendin heb ik leren kennen dankzij m'n eerste lief. Lol

Jonas89
19 april 2018, 19:42
Alsof er in zoiets een 'het best' bestaat. Binnen 45 jaar maakt het niet meer uit waar je elkaar leerde kennen hoor.

Tuurlijk, dating apps hier al niet
en evenmin school. Kzat in een 'jongensschool' dusja :unsure: 600 leerlingen, 0,0 meisjes (excl. de vrouwelijke leerkrachten)

Gesproken als een man met ervaring!

SarcastrOl please :sleep:

|steven|
19 april 2018, 20:13
Jonas, een tip

https://www.youtube.com/watch?v=tRCk08zo0EU

Gentei
19 april 2018, 21:28

Aaaaand, how is that working out for ya?

Jonas89
19 april 2018, 21:47
Aaaaand, how is that working out for ya?

Nee dat niet, maar denk dat toch

Regenneger
19 april 2018, 22:35
Huidige vriendin leren kennen op de scouts.

Callmejondo
20 april 2018, 08:33
Ik heb mijn vriendin leren kennen op het bal van mijn oude school. Een paar maten van mij hadden mij uitgenodigd omdat ik het toen nog lastig had aangezien mijn toenmalige vriendin het een paar weken ervoor had gedaan gemaakt. Ik ging naar het bal met een mentaliteit dat het me niks meer kon bommen en niet op zoek was naar iemand. Maar toen was ze daar... en alles in mij sloeg op hol en bij haar ook... Nog steeds smoorverliefd :love:

Myllan
20 april 2018, 08:55
Ik heb mijn vriendin leren kennen op het bal van mijn oude school. Een paar maten van mij hadden mij uitgenodigd omdat ik het toen nog lastig had aangezien mijn toenmalige vriendin het een paar weken ervoor had gedaan gemaakt. Ik ging naar het bal met een mentaliteit dat het me niks meer kon bommen en niet op zoek was naar iemand. Maar toen was ze daar... en alles in mij sloeg op hol en bij haar ook... Nog steeds smoorverliefd :love:

Zooo romantisch:love:❤:love:❤:love:

Sylverscythe
22 april 2018, 12:40
Toen ik in de VS woonde heb ik Tinder redelijk wat gebruikt. Een van de matches zocht volgens haar profiel gewoon vrienden omdat ze ook een buitenlandse was en niemand kende. Eens samen iets gaan drinken in een Belgische bar, en dan nog een paar keer afgesproken, en zo kwam van het een het andere. Terugkeren naar België was een beetje een crisismoment, maar uiteindelijk is ze 3 maand als toeriste bij mij komen wonen. Nu plannen we haar verhuis naar België. Ah life :)

Valyra
22 april 2018, 16:13
Heb m'n vriendin leren kennen tijdens een avondje kermis met nen hoop volk, was toen gevraagd om mee te gaan door m'n ex.
Dus eigenlijk door een ex heb ik mijn huidige vriendin leren kennen ;)

Lt. ZweedVoet
22 april 2018, 16:32
Nog nergens. :hug:

Pompi
23 april 2018, 16:50
een van mijn maten pakt gemakkelijk al is wat collegas van hem mee op cafe, zeker als ze jong en nieuw zijn.

Kwas ze dus regelmatig wel is van ver tegen op cafe maar nen andere goeie kameraad had er zijn zinnen op gezet.
Dus als goeie kameraad bleef ik er uit de buurt.

Tot nen avond waar iedereen goed KO was, ik had avondschool gehad dus was later op cafe als de rest.
Einde van den avond ging iedereen naar huis en was madam van zin om nog in haren auto te stappen.

Sleutels afgepakt en gezegd dat ze op mijne zetel mocht slapen.
na heel veel overtuigwerk is ze dan toch nog in bed mogen kruipen, en na nog veel overtuigwerk is er dan toch gekust.

Kameraad is daar wel een goed jaar bokkig om geweest, maar hij maakte nooit echt eens kans.
Ondertussen allemaal in orde en wij zijn toch al 4.5j samen

ashuray
25 april 2018, 10:23
Hier is precies wel veel man die hun partner "gepikt" hebben :D dus Jonas beperk u niet tot de singles he!

OfFPiR
25 april 2018, 11:26
Hier is precies wel veel man die hun partner "gepikt" hebben :D dus Jonas beperk u niet tot de singles he!

Hola, wil jij hier mee iets zeggen ;)

Yuut
25 april 2018, 16:04
In 't jeugdhuis aan den toog, muilend.
Nu 5 jaar later wordt ik vader in augustus.

Shit goes fast, zo snel dat ik mijn dt fout zelfs niet corrigeer.

RB26DETT
25 april 2018, 16:55
Toen ik in de VS woonde heb ik Tinder redelijk wat gebruikt. Een van de matches zocht volgens haar profiel gewoon vrienden omdat ze ook een buitenlandse was en niemand kende. Eens samen iets gaan drinken in een Belgische bar, en dan nog een paar keer afgesproken, en zo kwam van het een het andere. Terugkeren naar België was een beetje een crisismoment, maar uiteindelijk is ze 3 maand als toeriste bij mij komen wonen. Nu plannen we haar verhuis naar België. Ah life :)
Uit interesse: welke nationaliteit heeft zij dan?

Ik heb mijn vriendin leren kennen als volgt. In 2015 heb ik met KrisKras een reis gemaakt. Een van de meisjes uit die groep maakte in 2016 een andere kriskras reis en op een zatte avond tijdens die reis heeft ze mijn foto aan een ander meisje uit die groep laten zien en mij een berichtje gestuurd of ik met haar eens of date wilde gaan, omdat ze wel dacht dat wij zouden klikken. Ondertussen ben ik al 1,5 jaar samen met dat meisje.

Ohm
26 april 2018, 09:32
Ik zat in de technische school en aan de overkant van het straat was een gemengde school voor ASO opleidingen.

Ik had nen maat dat daar een jaar gezeten had en het gebeurde wel eens dat we dan naar daar gingen en gewoon mee op de speelplaats stonden te praten met oude klasgenoten van mijn maat. Een paar keer liepen we gewoon mee in de gangen (was een grote school en leerkrachten wisten toch niet wie we waren). Mijn maat had een oogje op iemand uit een andere klas waar mijn huidige vriendin ook in zat. Dus dan gingen we soms naar haar klas en bleven we aan het raam staan (leerkracht zag dat niet). Tijdens een leswisseling liepen we dan mee met hun en kon mijn maat een beetje praten met dat meisje waar hij een oogje op had.
Enkele weken later kreeg ik een vriendschapsverzoek van een meisje via Looknmeet (30 plussers kennen dat nog wel ;) ). Het bleek dan een klasgenote te zijn van dat meisje waar mijn mast op verliefd was. Uiteindelijk MSN uitgewisseld, gebabbeld en afgesproken. Van 1 kwam het ander en nu zijn we 13 jaar samen (zij was 16 en ik 18 toen we elkaar leerden kennen).
Voor mijn maat liep het minder goed af. Hij veranderde en werd echt nen snob om dat 1 meisje te kunnen krijgen, maar het lukte niet. Kort erna ben ik van school veranderd en had ik ook geen contact meer met hem.

Sylverscythe
27 april 2018, 10:53
Uit interesse: welke nationaliteit heeft zij dan?

Was het even uit het oog verloren. Zij komt uit Mexico. In vergelijking met haar ben ik dus een blok ijs, wat soms wel tot misverstanden leidt.

yung_belegen
6 juli 2018, 11:00
Via Instagram. :ironic:

Volgde haar al een hele tijd aangezien ze knap was maar durfde nooit in haar dm's te sliden totdat ze plots iets poste over Shin Chan en erop reageerde.
Voordat ik het wist zaten we urenlang te sturen en hebben we eens afgesproken. Instant klik en nu zijn we 4 maanden samen. :love:

Proto
6 juli 2018, 11:29
Via Instagram. :ironic:

Volgde haar al een hele tijd aangezien ze knap was maar durfde nooit in haar dm's te sliden totdat ze plots iets poste over Shin Chan en erop reageerde.
Voordat ik het wist zaten we urenlang te sturen en hebben we eens afgesproken. Instant klik en nu zijn we 4 maanden samen. :love:

En heb je nu al wel in haar dm durven sliden? :unsure:
SKRTSKRT

yung_belegen
6 juli 2018, 11:52
En heb je nu al wel in haar dm durven sliden? :unsure:
SKRTSKRT

Ik durf nu wel met meer in haar te sliden. ;)

Mikoo1989
6 juli 2018, 19:36
Mijn bovenbuur [emoji6]

5jaar later huis samen en zoontje.

BlackOccult
7 juli 2018, 10:49
9lives

Tefal
7 juli 2018, 13:13
Mijn bovenbuur [emoji6]

5jaar later huis samen en zoontje.

Hier ook de buurvrouw :)

MrKend54l
7 juli 2018, 15:00
Hij veranderde en werd echt nen snob om dat 1 meisje te kunnen krijgen, maar het lukte niet. Kort erna ben ik van school veranderd en had ik ook geen contact meer met hem.

Bro’s before hoes, altijd en overal.

Voor vrouwen gebeuren er soms rare dingen.

Bubba
16 juli 2018, 07:45
Parship

Ascari
16 juli 2018, 08:22
Op mijn vorige job. 5 jaar later zijn we nog samen.

Muscleduck
16 juli 2018, 18:43
"Oh dat ziet er een schattig meiske ui"
*Swipe naar rechts*

3 jaar later en 'k zit er nog mee :p

Als Telenet installateur. Khad de gewoonte om bij ons in de buurt bij de chique huizen en die met een mooie dochter mijn privé gsm nr achter te laten.
Bij die chique huizen was een mooie bijverdienste, want ik spreek over 15j geleden, en toen viel er veel geld te verdienen door na de uren simpele dingen te "herstellen" aan hun PC.
De week erna had ik telefoon. Nu dus 15j en 2 kindjes verder,...

Golddigger :p

Dragonball
17 juli 2018, 15:15
Ik heb nooit een echte vriendin gehad. Heb wel al een paar keer afgesproken met meisjes waarmee ik hoogstens heb gekust, maar dat was het. Ik ben nog maagd.

yung_belegen
17 juli 2018, 15:41
Ik heb nooit een echte vriendin gehad. Heb wel al een paar keer afgesproken met meisjes waarmee ik hoogstens heb gekust, maar dat was het. Ik ben nog maagd.

Niks mis mee toch.

Dragonball
17 juli 2018, 15:56
Niks mis mee toch.

Mja... Ik zou niet willen uitgaan met iemand die al meerdere partners heeft gehad. Maar ik word stilaan 30 en een meisje die nog maagd is rond mijn leeftijd komt zelden voor. Dus voor mij vormt het een probleem.

Muscleduck
17 juli 2018, 16:56
Mja... Ik zou niet willen uitgaan met iemand die al meerdere partners heeft gehad. Maar ik word stilaan 30 en een meisje die nog maagd is rond mijn leeftijd komt zelden voor. Dus voor mij vormt het een probleem.

Zo lang het geen is die al 30 man heeft gehad en elke piet pakt die ze tegen komt zie ik eerlijk gezegd het probleem niet. 99% van de vrouwen die je gaat leren kennen gaat al minstens 1 piet gehad hebben. Ik snap die obsessie niet rond een maagd vinden eigenlijk. Zet u zo rap mogelijk over die gedachte want ze is, in mijn ogen, belachelijk. Ik heb 2 partners gehad voor mijn vriendin, zij 3 of 4 denk ik. Ik weet het niet en het interesseert mij ook niet. Ik snap niet waarom dat er toe zou doen. Iedereen gaat door wat relaties die uiteen gaan. Shit happens. Daarom ben je nog niet afgeschreven.

Dieter85
17 juli 2018, 17:08
Hoeveel % van de bevolking denk je misschien dat ontmaagd is door iemand die zelf ook maagd was?
Als de reden nu nog was omdat je uzelf niet belachelijk wil maken in bed bij een meer ervaren vrouw, OK, een goede vrouw zal dat wel begrijpen.
Maar de reden is omdat je exclusiviteit wenst? We leven toch niet in Marokko hier.

Dragonball
17 juli 2018, 17:10
Zo lang het geen is die al 30 man heeft gehad en elke piet pakt die ze tegen komt zie ik eerlijk gezegd het probleem niet. 99% van de vrouwen die je gaat leren kennen gaat al minstens 1 piet gehad hebben. Ik snap die obsessie niet rond een maagd vinden eigenlijk. Zet u zo rap mogelijk over die gedachte want ze is, in mijn ogen, belachelijk. Ik heb 2 partners gehad voor mijn vriendin, zij 3 of 4 denk ik. Ik weet het niet en het interesseert mij ook niet. Ik snap niet waarom dat er toe zou doen. Iedereen gaat door wat relaties die uiteen gaan. Shit happens. Daarom ben je nog niet afgeschreven.

Het beeld dat in me opkomt van haar terwijl zij zich amuseert met een ander, dat geeft mij het gevoel dat ik niet uniek ben voor haar en zij zou evengoed met iemand anders evenveel plezier of zelfs meer plezier kunnen beleven. Ik ben dan zogezegd niet "one in a million". Ik hecht belang aan de spirituele kant van de zaken, voor de gevoelens. Als ik geen maagd was zou ik er anders over nadenken, maar het is wat het is. Ik denk dat de kans op vreemdgaan bij een maagd ook lager is dan iemand die meerdere partners heeft gehad.

Dragonball
17 juli 2018, 17:12
Hoeveel % van de bevolking denk je misschien dat ontmaagd is door iemand die zelf ook maagd was?
Als de reden nu nog was omdat je uzelf niet belachelijk wil maken in bed bij een meer ervaren vrouw, OK, een goede vrouw zal dat wel begrijpen.
Maar de reden is omdat je exclusiviteit wenst? We leven toch niet in Marokko hier.

Awel dat is het ook. Ik ga me misschien belachelijk maken en zij gaat misschien vreemdgaan omdat ik haar niet kan bevredigen.

yung_belegen
17 juli 2018, 17:16
Het beeld dat in me opkomt van haar terwijl zij zich amuseert met een ander, dat geeft mij het gevoel dat ik niet uniek ben voor haar en zij zou evengoed met iemand anders evenveel plezier of zelfs meer plezier kunnen beleven. Ik ben dan zogezegd niet "one in a million". Ik hecht belang aan de spirituele kant van de zaken, voor de gevoelens. Als ik geen maagd was zou ik er anders over nadenken, maar het is wat het is. Ik denk dat de kans op vreemdgaan bij een maagd ook lager is dan iemand die meerdere partners heeft gehad.

Nah maat, daar zit je wel mis mee. Ik snap u ergens wel maar zoals Muscleduck al zei, de kans is niet groot meer. Vooral hoe ouder je word hoe groter de bagage gaat worden en dat geld dus ook voor de vrouw die je gaat tegenkomen. Ook moet je op een gegeven moment over die gedachten moeten zetten anders zit je over 20 jaar nog steeds te wachten. Beter een vrouw die 2-3 bedpartners heeft gehad dan iemand die heel sportpaleis in haar heeft gehad.

Maar ey, it's your life ofc.

Edit: over ervaring moet je je geen zorgen maken imo. Als je vriendin echt van je houd snapt zij dat wel en gaat zij u ermee helpen.

Dragonball
17 juli 2018, 17:20
Nah maat, daar zit je wel mis mee. Ik snap u ergens wel maar zoals Muscleduck al zei, de kans is niet groot meer. Vooral hoe ouder je word hoe groter de bagage gaat worden en dat geld dus ook voor de vrouw die je gaat tegenkomen. Ook moet je op een gegeven moment over die gedachten moeten zetten anders zit je over 20 jaar nog steeds te wachten. Beter een vrouw die 2-3 bedpartners heeft gehad dan iemand die heel sportpaleis in haar heeft gehad.

Maar ey, it's your life ofc.

Ik denk dat ik gewoon verwikkeld zit in dergelijke gedachten omdat ik nog maagd ben.

Muscleduck
17 juli 2018, 17:22

Die anderen dat zijn partners uit het verleden. Die zitten in het verleden voor een reden he. Ik denk ook nie aan mijn ex(en) als ik met mijn huidige vriendin bezig ben ze, en zij ook niet aan de hare. Over uzelf belachelijk maken moet ge u echt geen zorgen maken. Als het een ietwat normale is dan zal zij u volledig steunen en begeleiden.

Dragonball
17 juli 2018, 17:26
Die anderen dat zijn partners uit het verleden. Die zitten in het verleden voor een reden he. Ik denk ook nie aan mijn ex(en) als ik met mijn huidige vriendin bezig ben ze, en zij ook niet aan de hare. Over uzelf belachelijk maken moet ge u echt geen zorgen maken. Als het een ietwat normale is dan zal zij u volledig steunen en begeleiden.

Mja ik hoop het... Ik heb al rondom mij veel zaken meegemaakt en gezien waardoor ik ook trust issues heb. Dat maakt het nog moeilijker voor mij. Maagd zijn op een latere leeftijd komt je psychologie echt niet ten goede...

Dieter85
17 juli 2018, 17:40
Awel dat is het ook. Ik ga me misschien belachelijk maken en zij gaat misschien vreemdgaan omdat ik haar niet kan bevredigen.
Als je daar echt zo bang voor bent ga dan naar de hoeren om te oefenen of een nette escort. Of tot je 60 onzeker blijven wachten op een maagd, want ja stel maar dat je na die escort een maagd vindt die jou dus niet meer wil daarom. Iemand zoals je zelf nu bent. Zo kan je blijven piekeren.

Dragonball
17 juli 2018, 17:48
Als je daar echt zo bang voor bent ga dan naar de hoeren om te oefenen of een nette escort. Of tot je 60 onzeker blijven wachten op een maagd, want ja stel maar dat je na die escort een maagd vindt die jou dus niet meer wil daarom. Iemand zoals je zelf nu bent. Zo kan je blijven piekeren.

Zou het het waard zijn om daar langs te gaan ?

Bloembak
17 juli 2018, 20:51
Je wil enkel een maagd, maar zelf zou je overwegen naar een escort te gaan? Wat een dubbele standaard...

Trouwens, de kans lijkt me groter dat iemand die maar 1 sekspartner gehad heeft, ook eens wil weten hoe een ander voelt en wel eens een misstap kan begaan. Iemand met ervaring van een paar of handvol mensen, die zal zich minder snel afvragen 'hoe zou het bij een ander zijn'.

Ofwel eens naar de psycholoog gaan hierover.

GETHEZ
17 juli 2018, 21:58
Je wil enkel een maagd, maar zelf zou je overwegen naar een escort te gaan? Wat een dubbele standaard...

Trouwens, de kans lijkt me groter dat iemand die maar 1 sekspartner gehad heeft, ook eens wil weten hoe een ander voelt en wel eens een misstap kan begaan. Iemand met ervaring van een paar of handvol mensen, die zal zich minder snel afvragen 'hoe zou het bij een ander zijn'.

ik denk dat hij het eerder in vraag stelt i.p.v. het effectief overweegt... :unsure:

Waelvis
17 juli 2018, 21:59
Awel dat is het ook. Ik ga me misschien belachelijk maken en zij gaat misschien vreemdgaan omdat ik haar niet kan bevredigen.Toen ik m'n huidige vrouw leerde kennen was ik nog maagd. Zij had al zeker 2 bedpartners gehad.

En ik ben de beste die ze al gehad heeft...

GETHEZ
17 juli 2018, 22:06
Toen ik m'n huidige vrouw leerde kennen was ik nog maagd. Zij had al zeker 2 bedpartners gehad.

En ik ben de beste die ze al gehad heeft...

stoeffer... :p

Waelvis
17 juli 2018, 22:08
stoeffer... :pZe zegt dat toch.. (of het is om mij beter te doen voelen, kan ook)

Dragonball
17 juli 2018, 22:30

Ik denk het ook...

tinkertown
18 juli 2018, 09:40
ik denk dat hij het eerder in vraag stelt i.p.v. het effectief overweegt... :unsure:

Ik denk dat je daar toch heel mis in bent hoor. De grootste reden waarom mensen vreemd gaan is omdat in elke relatie de nieuwheid, kriebels in de buik, passie,... wat vermindert na een tijdje, dat is heel normaal. Een nieuwe persoon kan weer voor kriebels in de buik, enz zorgen. En sommigen happen dan toe en begaan een misstap.

Iemand die al meerdere partners heeft gehad zal sneller beseffen "Dit is een typisch geval van het gras is groener aan de overkant, want ik heb dit al meegemaakt met mijn vorige partners". Iemand die slechts 1 partner heeft gehad, zal eerder zeggen "hmm... Mijn relatie is misschien gewoon niet goed? Met deze nieuwe persoon is het vele beter!"

Satkan
18 juli 2018, 13:35
Ik denk dat Dragonball gewoon al te veel heeft zitten overthinken, en een beetje in zijn eigen wereldje leeft nu. Ik ken nog zo mensen die dan wachten op een victoria secret model dat kan seksen al een pornoster, maar wel nog maagd is, grappig en slim is, maar zeker niet te veel persoonlijkheid, want dat hebben die foto's op de computer ook niet.

Een relatie is véél meer dan seks. Alé, ik hoop toch dat dat bij de meeste mensen het geval is. Het intieme verleden van iemand doet er toch niet toe, als je die persoon graag ziet?

Besides, verwacht niet teveel van je eerste keer. Ik dacht dat dat een supermagisch moment ging zijn, en dat seks iets gigantisch levens veranderend zou zijn... maar de eerste keer was de condoom nog maar aan, en ging de kraan al open, de eerste keer écht seks hield ik het zeker 2 seconden uit. Bij een kleine rondvraag bij vrienden bleek dat dat bij iedereen het geval was. Seks is niet het mythische ding dat je er door films en overthinking van maakt.

Zet je er gewoon over, en ga vooral niet op zoek, maar voel aan met wie het klikt. En hang dan niet de diva uit. Anders ga je steeds dieper de afgrond is. (Je kan binnen 10 jaar wel een bepaalde film rebooten dan.)

...

In mijn eerste relatie vroeg ik mij ook steeds af hoe het zou zijn om met iemand anders samen te zijn. Achteraf gezien was die relatie nog steeds de beste relatie dat ik ook met iemand heb gehad. Uiteraard om andere redenen dat we uitéén zijn gegaan, maar ik herinner me dat interne dialoog nog.

...

Zoals altijd weer een zeer intellectuele opmerking. Zeker nooit een mens als een mens zien, maar steeds als een object! Stay classy!

GETHEZ
18 juli 2018, 14:40
Ik denk dat je daar toch heel mis in bent hoor. De grootste reden waarom mensen vreemd gaan is omdat in elke relatie de nieuwheid, kriebels in de buik, passie,... wat vermindert na een tijdje, dat is heel normaal. Een nieuwe persoon kan weer voor kriebels in de buik, enz zorgen. En sommigen happen dan toe en begaan een misstap.

Iemand die al meerdere partners heeft gehad zal sneller beseffen "Dit is een typisch geval van het gras is groener aan de overkant, want ik heb dit al meegemaakt met mijn vorige partners". Iemand die slechts 1 partner heeft gehad, zal eerder zeggen "hmm... Mijn relatie is misschien gewoon niet goed? Met deze nieuwe persoon is het vele beter!"

I hear what you're saying, maar ge begint wel over iets totaal anders als da ik bezig was... Dan moet ge me ni quoten ehh:p

tinkertown
18 juli 2018, 14:52
I hear what you're saying, maar ge begint wel over iets totaal anders als da ik bezig was... Dan moet ge me ni quoten ehh:p

Oei verkeerde quote EN verkeerd gelezen.. Ik ben goed bezig :crazy:

Tammiej
18 juli 2018, 15:20
@Dragonball: Ik snap dat gevoel van exclusief willen zijn en willen dat je partner (net zoals jezelf) elkaar ontmaagden, maar als je 30 bent, is de kans toch behoorlijk klein.
Zoals al gezegd geweest, is elke relatie anders en het is niet omdat je misschien haar eerste niet bent, dat ze je zal vergelijken of dat ze zelfs nog denkt aan anderen.
Ikzelf heb een tweetal bedpartners gehad voor mijn huidige relatie (met iemand die nog maagd was) en eerlijk kan ik me nog weinig herinneren van mijn vorige partners. Mijn focus is op nu en nu is geweldig.

Daarnaast denk je dat het beter is om iemand te hebben met minder ervaring, omdat de kans minder is op vreemdgaan maar dat weet ik nog niet zo. Iemand met maar 1 bedpartner zal zich misschien blijven afvragen hoe het zou kunnen zijn met iemand anders.

willydrama
18 juli 2018, 20:19
in de sauna
ik wist direct wa voor vlees ik in de kuip had

-TC-
18 juli 2018, 21:55
Ik denk dat Dragonball gewoon al te veel heeft zitten overthinken, en een beetje in zijn eigen wereldje leeft nu. Ik ken nog zo mensen die dan wachten op een victoria secret model dat kan seksen al een pornoster, maar wel nog maagd is, grappig en slim is, maar zeker niet te veel persoonlijkheid, want dat hebben die foto's op de computer ook niet.

Een relatie is véél meer dan seks. Alé, ik hoop toch dat dat bij de meeste mensen het geval is. Het intieme verleden van iemand doet er toch niet toe, als je die persoon graag ziet?

Besides, verwacht niet teveel van je eerste keer. Ik dacht dat dat een supermagisch moment ging zijn, en dat seks iets gigantisch levens veranderend zou zijn... maar de eerste keer was de condoom nog maar aan, en ging de kraan al open, de eerste keer écht seks hield ik het zeker 2 seconden uit. Bij een kleine rondvraag bij vrienden bleek dat dat bij iedereen het geval was. Seks is niet het mythische ding dat je er door films en overthinking van maakt.

Zet je er gewoon over, en ga vooral niet op zoek, maar voel aan met wie het klikt. En hang dan niet de diva uit. Anders ga je steeds dieper de afgrond is. (Je kan binnen 10 jaar wel een bepaalde film rebooten dan.)

In mijn eerste relatie vroeg ik mij ook steeds af hoe het zou zijn om met iemand anders samen te zijn. Achteraf gezien was die relatie nog steeds de beste relatie dat ik ook met iemand heb gehad. Uiteraard om andere redenen dat we uitéén zijn gegaan, maar ik herinner me dat interne dialoog nog.

Zoals altijd weer een zeer intellectuele opmerking. Zeker nooit een mens als een mens zien, maar steeds als een object! Stay classy!

Da fuq.. seriously? :oink:
Deel 1 van het vetgedrukt helemaal akkoord mee. Mensen overroepen seks, maar om nu te zeggen dat het merendeel van de mannen na 0 seconden de boel onderspuiten bij hun eerste keer?

HUSKE
19 juli 2018, 01:58
Zou het het waard zijn om daar langs te gaan ?

Nee, dat is het echt niet waard.
Plaats seks niet op zo een voetstuk, je gaat teleurgesteld zijn dan. Op 30-jarige leeftijd is op hier en daar een uitzondering na seks de normaalste zaak van de wereld. Niemand denkt daar bij na hoe het was bij de vorige bedpartner(s).
Als je iemand graag ziet komt seks vanzelf en geen enkele normale vrouw gaat u uitlachen omdat ge maagd zijt, tenslotte zijn we dat allemaal geweest.

Bij mij is genieten van seks zelfs heel laat gekomen, heb dat altijd wel leuk gevonden maar echt genieten doe je pas als je weet wat je partner leuk vindt.

Sarcastr0
19 juli 2018, 08:26
De trol wordt hier wel lekker gespekt

Dragonball
19 juli 2018, 11:38
Dankje iedereen voor de hulp, het heeft me moreel wel een beetje geholpen, het gaat tijd vergen om over dit soort gedachten heen te zijn, dat is wel zeker... Misschien dat ik er anders over zal nadenken eens ik een vriendin heb en geen maagd meer ben.

Hina
19 juli 2018, 11:42
Op school: mijn 6de moeten dubbelen in 2009, eind schooljaar waren we een koppel en nu zijn we al bijna 2 weken getrouwd.

Sir WarCry III
19 juli 2018, 11:42
Ge kunt er nog zo veel over nadenken. Eens ge uw vlam tegen komt vliegt dat toch allemaal het raam uit.

Dragonball
19 juli 2018, 11:53
Ge kunt er nog zo veel over nadenken. Eens ge uw vlam tegen komt vliegt dat toch allemaal het raam uit.

Hahah, hopelijk kom ik mijn vlam tegen in de nabije toekomst... Ik heb geen vriendin gehad sinds de middelbare school. Word stilaan 30 btw.

Proto
19 juli 2018, 12:03

Hij houdt er wel een andere stijl op na deze keer. xD

Dragonball
19 juli 2018, 12:44

Hij houdt er wel een andere stijl op na deze keer. xD

Het feit dat jullie dit een trol vinden maakt het nog zwaarder. Iemand die valt nog een duw extra geven zodat ie niet rechtkomt. Degoutant gewoon. Sorry dat ik nog maagd ben en minder geluk heb met liefdesrelaties. Enjoy your day.

Sond
19 juli 2018, 12:49
Vorig jaar op een festival aangesproken door een meisje omwille van mijn t-shirt. Beetje tegen staan lallen (het was al laat) en die vond mij uitermate geschikt voor haar vriendin. Haar vriendin gaan halen, wij hebben 2 minuten zatte klap verteld tegen elkaar en zijn elk onze eigen weg gegaan.

2 maand later een match op Tinder, 2 weken mee aan het chatten, eens afgesproken en een klik. Ondertussen zijn we 10 maand samen.
Na ongeveer 3 maanden relatie krijg ik plots het bovenstaande verhaal te horen, met foto van mezelf, van die beste vriendin... Blijkbaar wisten we alletwee niet meer dat we zat tegen elkaar hebben staan zeveren maar die vriendin had precies toch gelijk dat het iets kon worden tussen ons.

Dus, niet dat we ons schamen omwille van Tinder, officieel hebben we mekaar leren kennen op Antwerp Metalfest :D

Guazala
19 juli 2018, 13:40
Het feit dat jullie dit een trol vinden maakt het nog zwaarder. Iemand die valt nog een duw extra geven zodat ie niet rechtkomt. Degoutant gewoon. Sorry dat ik nog maagd ben en minder geluk heb met liefdesrelaties. Enjoy your day.

Denk niet dat mensen u een troll vinden omwille van uw maagd zijn, maar wel omwille van uw opvattingen over maagdelijkheid bij het andere geslacht.

Sond
19 juli 2018, 13:52
Denk niet dat mensen u een troll vinden omwille van uw maagd zijn, maar wel omwille van uw opvattingen over maagdelijkheid bij het andere geslacht.

Dit.

En laat ons eerlijk zijn... een vrouw met meer ervaring is toch leuker zeker? Nooit die fascinatie met maagden gesnapt eerlijk gezegd.
Dat je, door een gebrek aan zelfvertrouwen, denkt dat je ze zal teleurstellen en ze rap naar iemand anders zal gaan is iets anders, maar er zijn heus genoeg vrouwen die het wel goed menen ze ;)
Als er een klik is en je bent eerlijk gaan er echt weinig vrouwen het na een keer uitmaken omdat de sex niet zo goed is. Tenzij je natuurlijk eerst hebt liggen stoefen dat je een absolute dekstier bent natuurlijk.

Satkan
19 juli 2018, 14:46
Da fuq.. seriously? :oink:
Deel 1 van het vetgedrukt helemaal akkoord mee. Mensen overroepen seks, maar om nu te zeggen dat het merendeel van de mannen na 0 seconden de boel onderspuiten bij hun eerste keer?

Dat was een getuigenis uit eigen ervaring en mijn vriendengroep destijds. Nu hou ik het toch zeker 3 keer langer uit.
Seriously though, is echt ter sprake gekomen.

da_flux
19 juli 2018, 15:16
Dat was een getuigenis uit eigen ervaring en mijn vriendengroep destijds. Nu hou ik het toch zeker 3 keer langer uit.
Seriously though, is echt ter sprake gekomen.

6 seconden dus :p

HelpYouFall
19 juli 2018, 15:32
Als ge 9lives moet geloven zijn het hier allemaal dekstieren die uren aan een stuk loos kunnen gaan op hun vriendin, ze elke keer opnieuw alle hoeken van de kamer laten zien en vijf keer laten klaarkomen.

Riiiiggghhhttt :unsure:

Satkan
19 juli 2018, 16:12
6 seconden dus :p

Fine, ge hebt mij door. 5 if i'm lucky.

Dragonball
19 juli 2018, 16:33

Dat valt dan onder de noemer onverdraagzaamheid, geen respect voor andermans opvattingen, enz. Want je zou iemand niet moeten afbreken als troll en dergelijke omdat ie anders denkt. Het is normaal dat mensen verschillende meningen kunnen hebben. Alhoewel, na de hoop discussies die we hier hebben gehouden begin ik er stilletjes anders over na te denken, mede door de constructieve kritiek. Ik denk gewoon dat ik een gebrek aan zelfvertrouwen heb en maagd zijn op een latere leeftijd weegt gewoon zwaar door. Ik heb ook nog een beetje een onrealistische sprookjesachtige visie over relaties, liefde, eerste keer met een vrouw, enz. OK, ik geef toe dat ik misschien een slechte opvatting heb maar er zijn redenen hiervoor (zoals eerder gezegd) en ik probeer het te verwerken, ik probeer dit soort gedachten weg te werken omdat het de geest zwaar toetakelt.

Carrion
19 juli 2018, 16:43
tgoh, als je uw posts hier leest en dan uw "Bang voor sushi" topic is het niet abnormaal dat mensen gaan beginnen denken dat je een troll bent :) Ik neig ook meer naar het troll-verhaal maar bon, iets van voordeel en twijfel.

Anyway, als je eind de 20 bent en nog wilt wachten op een vrouw die zelf ook maagd is gaat ge verdomme lang mogen wachten. Waarom wilt ge persé een vrouw die ook maagd is? Denkt ge dat het niet makkelijker/plezanter gaat zijn om uwe eerste keer te doen met een vrouw met ervaring? (ervaring != 1500 man eh). Gewoon liggen en haar haar kunsten laten tonen, beter kunde toch nie hebben?

Sarcastr0
19 juli 2018, 18:40

Het is een beetje als een gaydar, maar dan voor online fora & message boards

Kenneke10
20 juli 2018, 01:53
Via gemeenschappelijke vriend, nu al 15jaar samen en twee kinderen

Dragonball
20 juli 2018, 04:26
uw "Bang voor sushi" topic

Die titel is correct conform de inhoud van de topic. De inhoud is ook normaal, nl. iemand die voor de eerste keer sushi gaat eten en hier zijn bedenkingen over heeft. De titel is wel strategisch gekozen om meer antwoorden te krijgen op mijn vragen. Het is te vergelijken met bijv. youtubers die hun clicks en revenue verhogen door titels te gebruiken zoals "PRANK GONE WRONG IN THE HOOD GUN PULLED".

Lefky
20 juli 2018, 07:56
Dat valt dan onder de noemer onverdraagzaamheid, geen respect voor andermans opvattingen, enz. Want je zou iemand niet moeten afbreken als troll en dergelijke omdat ie anders denkt. Het is normaal dat mensen verschillende meningen kunnen hebben. Alhoewel, na de hoop discussies die we hier hebben gehouden begin ik er stilletjes anders over na te denken, mede door de constructieve kritiek. Ik denk gewoon dat ik een gebrek aan zelfvertrouwen heb en maagd zijn op een latere leeftijd weegt gewoon zwaar door. Ik heb ook nog een beetje een onrealistische sprookjesachtige visie over relaties, liefde, eerste keer met een vrouw, enz. OK, ik geef toe dat ik misschien een slechte opvatting heb maar er zijn redenen hiervoor (zoals eerder gezegd) en ik probeer het te verwerken, ik probeer dit soort gedachten weg te werken omdat het de geest zwaar toetakelt.

Eigenlijk moet ge het feit dat ge maagd zij beschouwen als iets goeds.
Ge weet niet wat ge mist... Iemand die aan geen lief geraakt maar geen maagd meer is weet perfect wat die wel mist. Dus dat op zich is ook al een marteling.
Seks is plezant en met iemand die je graag ziet is het magisch, maar seks op zich is niet magisch. Verre van.
Op een dag, en ik hoop dat die er voor iedereen komt, kom je iemand tegen die perfect is voor jou. En of je dan maagd bent, een dwerg, maar 1 been hebt, ... dat maakt allemaal niet meer uit. Iemand die je echt graag ziet daar zou je alles voor moeten doen en die persoon aanvaarden zoals die is.
Dat gaat in 1 richting maar evengoed in de andere.
Toen ik 18 was dacht ik ook dat iemand die maagd was 'veiliger' zou zijn. Maar ik ben blij dat mijn eerste keer met iemand was die wel ervaring had.
Er is zoveel geklungel etc dat je dan overslaat... Dan weet 1 van de 2 tenminste waar die mee bezig is.

En als ge persé een maagd wilt moede gewoon het nieuws in de gaten houden en als er dan eentje haar maagdelijkheid weer veilt kunde een bod doen.

HUSKE
20 juli 2018, 10:03
Als ge 9lives moet geloven zijn het hier allemaal dekstieren die uren aan een stuk loos kunnen gaan op hun vriendin, ze elke keer opnieuw alle hoeken van de kamer laten zien en vijf keer laten klaarkomen.

Riiiiggghhhttt :unsure:

Dat ligt ook voor een groot stuk aan de vrouw... De één komt nooit klaar zonder hulpmiddelen, de andere wel en nog anderen zeer makkelijk...
Wat voor 1 vrouw werkt, werkt ook niet persé voor een ander.

En uren aan een stuk... Zijn ook weinig vrouwen voor te vinden vrees ik :crazy:

seetjetoebak
20 juli 2018, 14:19
Dit.

Als er een klik is en je bent eerlijk gaan er echt weinig vrouwen het na een keer uitmaken omdat de sex niet zo goed is. Tenzij je natuurlijk eerst hebt liggen stoefen dat je een absolute dekstier bent natuurlijk.

Dat zou ik nog zo zeker niet zeggen. Na 1 keer gaan ze het idd niet uitmaken. Na 2 keer slechte seks mag je er een kruis over maken.

Sir WarCry III
20 juli 2018, 16:18
Eentje die het uitmaakt omwille van slechte seks in plaats de seks te verbeteren door goede communicatie bent ge toch beter kwijt dan rijk. ;)

Sond
23 juli 2018, 10:25
Eentje die het uitmaakt omwille van slechte seks in plaats de seks te verbeteren door goede communicatie bent ge toch beter kwijt dan rijk. ;)

Ja voila...
Na een keer kunt ge een vrouw haar lichaam nog niet lezen he, dus als ze maar gewoon verwacht dat je haar los door het plafond laat gaan van de eerste keer, zonder enige aanwijzing te geven en dan nog wat gaat liggen bitchen dat je dat niet lukt heb je er toch niks aan. Vice versa ook trouwens ze.

En ik ben er nog altijd zeker van dat als er zelfs maar enige verbetering is tov de eerste keer ze meestal wel het geduld hebben (en er de oefentijd zeg maar in willen steken) om verder te gaan ze. Tenzij die eerste keer tegenslaat omwille van andere redenen waardoor er toch nooit verbetering zal komen natuurlijk. Allez zo heb ik het toch telkens ervaren eigenlijk.

FlatSix
23 juli 2018, 12:34
Nieuwe vriendin gevonden op Joker reis, 't is een schatje. :)

FlatSix
23 juli 2018, 12:38
Dat ligt ook voor een groot stuk aan de vrouw... De één komt nooit klaar zonder hulpmiddelen, de andere wel en nog anderen zeer makkelijk...
Wat voor 1 vrouw werkt, werkt ook niet persé voor een ander.

En uren aan een stuk... Zijn ook weinig vrouwen voor te vinden vrees ik :crazy:

Wat bij mannen het geval is over duur geldt exact ook voor vrouwen. Naar mijn ervaringen heb je dus volledig gelijk. Heb er één gehad die onverzadigbaar was (en ik niet kon volgen), en andere die na 10 minuten echt genoeg had, en niet omdat ik zo'n superman ben hoor.

Kende vroeger ook een meisje die niet eens kon klaarkomen van seks (zei ze), maar ze had wel seks met haar vriend dan voor hem.

yung_belegen
23 juli 2018, 12:41
Nieuwe vriendin gevonden op Joker reis, 't is een schatje. :)

Gevonden ook nog? Amai! :lol:
Hoelang zijn jullie nu samen?

FlatSix
23 juli 2018, 12:50
Gevonden ook nog? Amai! :lol:
Hoelang zijn jullie nu samen?

Echt letterlijk vorige week. :) Maar zondag avond mocht ik al terug langs komen, en deze week liggen de afspraken ook al vast. Ben nog maar terug single sinds Februari dus had het nog niet verwacht.

Maar ene zatte avond ginde op reis en het was er boenk op. Kan alle reisgenoten bedanken dat ze het door hadden en ons met twee achter lieten op het terras. ;) Zo ineens ging iedereen "slapen"...

Bloembak
23 juli 2018, 13:40
Kende vroeger ook een meisje die niet eens kon klaarkomen van seks (zei ze), maar ze had wel seks met haar vriend dan voor hem.

Heel wat vrouwen hoeven ook niet per se (altijd) klaar te komen om te kunnen genieten van een partijtje seks.

FlatSix
23 juli 2018, 13:51
Heel wat vrouwen hoeven ook niet per se (altijd) klaar te komen om te kunnen genieten van een partijtje seks.

Ook helemaal waar. Die eerste waarover ik sprak werd geiler als ik klaar was. :)

mac-bc
23 juli 2018, 15:01
Bro’s before hoes, altijd en overal.

Voor vrouwen gebeuren er soms rare dingen.

Dit. Als ik dat hier lees sta ik versteld hoeveel messen in elkaars rug worden gestoken omwille van een vrouw (die tenslotte op dat moment nog geen enkele betekenis heeft in je leven...).

Soit, zelf heb ik mijn vriendin leren kennen op een House-feestje in Gent, diep in de nacht. Zo was ik tenminste al direct zeker van haar goede muzieksmaak en dat ze even graag uitgaat als mezelf. Ze was een vriendin van een goede vriend die toevallig mee uitging die avond.
Zij heeft er vervolgens voor gezorgd dat een andere goede vriend van mij in contact is gekomen met haar vriendin, nu dus ook al +5jaar een koppel. Zelf heb ik er dan weer onbewust voor gezorgd dat mijn ex haar nieuwe vriend ontmoet heeft. Nochtans heeft ze mij er nooit voor bedankt... Toch graag gedaan hoor, achteraf bekeken. :unsure:

sneax
23 juli 2018, 15:18
Hier op 9lives.

FlatSix
23 juli 2018, 15:47
Hier op 9lives.

Dat is hier net een kweekvijver. Zijn er al '9lives-babies'?

Tha_nOn
23 juli 2018, 16:38
Dat is hier net een kweekvijver. Zijn er al '9lives-babies'?

Er zijn er al verschillende maar vaak zijn de ouders niet meer (zo) actief. Hier al 2 alleszins (allé niet dat 9lives daar verder veel invloed op heeft :v)

Kolores
23 juli 2018, 17:23
Geen games.telenet.be partners? Buiten Praga en Molnar.

Mrs.Tupel
23 juli 2018, 17:40
Ik heb mijn vriend ook ontmoet op een 9lives meeting. Nu ondertussen ook al 1jaar en 2 maand samen en het gaat nog steeds goed :love:

Mefke
23 juli 2018, 18:44
Op school. We zaten in hetzelfde jaar. Na het eerste jaar elk een andere studierichting gekozen. Zij zocht wel nog contact maar mijn frank viel toen niet. 2 jaar later was ik serieus geflest op een klein vak voor mij, toevallig het hoofdvak van haar studierichting. En dan heeft ze mij maar wat 'bijles' gegeven. :unsure:
Intussen bijna 10jaar en 2 kindjes verder... En erdoor geraakt voor de vak, niet te vergeten natuurlijk :-D

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Tha_nOn
23 juli 2018, 18:45
Geen games.telenet.be partners? Buiten Praga en Molnar.

Ge bedoelt gewoon of er daar al koppels ontstaan zijn? 9lives en games.telenet is 1 pot nat voor mij. Hier is het technisch gezien dus telenet.games

Kolores
23 juli 2018, 19:03
Ge bedoelt gewoon of er daar al koppels ontstaan zijn? 9lives en games.telenet is 1 pot nat voor mij. Hier is het technisch gezien dus telenet.games

Ja dat bedoel ik, lange relaties.

citrofenwick
25 juli 2018, 01:27
Ik heb destijds ook nog gedated met iemand van telenet.games. Ik kreeg toen plots op IRC berichtjes van haar na de zwamkeizerverkiezingen.
Kben toen achtergebleven met een gebroken hart :unsure:

Mijn laatste vriendin leerde ik kennen tijdens een reis met school. Zij zat toen in het eerste jaar en ik int 2e.
We hebben het een kleine 9 maand met elkaar volgehouden en woonden zelfs efkes samen.
Daarvan wel jammer dat mijn studies nu afgelopen zijn. Ik leer toch minder mensen kennen nu :p

Nu alweer een goed half jaar single, en da mag nog efkes duren :p

FlatSix
25 juli 2018, 09:01
Eenmaal de studies gedaan zijn was het voor mij ook pak moeilijker om een vriendin te vinden. Je gaat altijd weg met dezelfde mensen, spreekt minder random mensen aan (nuchter),...

Satkan
25 juli 2018, 10:51
Eenmaal de studies gedaan zijn was het voor mij ook pak moeilijker om een vriendin te vinden. Je gaat altijd weg met dezelfde mensen, spreekt minder random mensen aan (nuchter),...

Bij mij is het dan net het omgekeerde. Sinds ik van school ben, ontmoet ik net veel meer mensen, waaruit een paar relaties zijn ontstaan. Ik denk omdat ik nu meer geld heb om dingen te doen in mijn vrije tijd.

HUSKE
25 juli 2018, 11:29
Bij mij is het dan net het omgekeerde. Sinds ik van school ben, ontmoet ik net veel meer mensen, waaruit een paar relaties zijn ontstaan. Ik denk omdat ik nu meer geld heb om dingen te doen in mijn vrije tijd.

Maar dan nog...
Ik doe vanalles, ga fietsen (alleen), lopen (alleen, wel mee gestopt sinds ik fiets), ga zwemmen (alleen en met zoon), speeltuinen, pretparken etc.
Maar ik ben of aan het sporten of ben bezig met mijn zoontje. Ik ontmoet eigenlijk niet veel nieuwe mensen buiten professioneel.

Niet dat het hoeft voor mij, ben gelukkig hoe het nu is :).

nuud
26 juli 2018, 15:47
Dat zijn dan ook allemaal dingen die ge ook niet alleen kunt doen hé.