PDA

Volledige versie bekijken : Urban Exploring

Callmejondo
12 april 2018, 12:01
Aangezien ik geen main-topics vind over Urban Exploring plaats ik zelf eentje! :p

Waar hebben jullie al urbex uitgevoerd en welke plaatsen moet je zeker bezoeken?

DyNaRaX
12 april 2018, 12:06
Ik ben een tijdje intensief bezig geweest met urbex maar ben er ondertussen mee gestopt.

Heel veel locaties gedaan in Belgie en ook enkele in Nederland, Frankrijk en Luxemburg.

Moeilijk te zeggen welke plaatsen je moet bezoeken, de ene is fan van van industrie, de andere meer van ziekenhuizen of oudere huizen.

Callmejondo
12 april 2018, 12:53
Zelf grote fan van industrie, ik ben er zowat door gefascineerd. Wat ook de reden is geweest voor mijn studiekeuze.

Door andere fascinatie omtrent paranormale activiteiten vind ik ziekenhuizen (en vooral mentale) ook niet mis :p

Dark Vampire
19 april 2018, 13:44
Nog maar 2 locaties gedaan eigenlijk; een verlaten ziekenhuis, en een oude bowlingzaak. Wel spijtig als er veel vernield is door vandalen.

Callmejondo
19 april 2018, 14:03
Nog maar 2 locaties gedaan eigenlijk; een verlaten ziekenhuis, en een oude bowlingzaak. Wel spijtig als er veel vernield is door vandalen.

Vind ik ook. Ik hou me altijd aan de gezegde: Don't take anything but pictures.

DyNaRaX
19 april 2018, 16:58
vandalisme en in scene zetten, iets wat je spijtig genoeg veel tegenkomt in de urbex scene.

Oij
19 april 2018, 17:06
Helaas. Zowat al de locaties die ik al bezocht waren wel 'aangetast' door andere bezoekers. Al dan niet met minder goede bedoelingen.

Ooit al van die louche types tegengekomen die een grote sportzak aan het vullen waren. Vermoedelijk met koper.
Jammer, maar onvermijdelijk vrees ik.

DyNaRaX
19 april 2018, 17:10
Locaties waar iedere elektriciteitdraad uit de muur gesleurd is en gestript werd, ben heb zelf een locatie (elektriciteitscentrale) bezocht waar ze met slijpschijven bezig waren alle metaal te pikken, heb de locatie uiteindelijk links laten liggen, geen zin om oog in oog met die gasten te staan en dan al uw materiaal te mogen afgeven.

Callmejondo
20 april 2018, 14:16
Voor die mannen moet je niet ver zoeken. Ooit meegemaakt nog niet zo lang geleden in mijn woonplaats dat ze een oud rusthuis aan het afbreken waren en tegelijkertijd waren die mannen met een Poolse camionet de metalen aan het inladen om door te rijden. Kraanman van het afbraakbedrijf trok er hem niks van aan. :lol:

_ns_
20 april 2018, 14:45
Chateau Miranda/Noisy ooit gedaan, fantastische ervaring. Inmiddels wel al gesleept dacht ik. Doodzonde.

DyNaRaX
20 april 2018, 19:23
Was mijn eerste echte urbextrip, prachtig kasteel en echt zonde dat het platgesmeten is