PDA

Volledige versie bekijken : Tuinhuizen

firemen
11 april 2018, 08:44
Hellow!

We zitten in de fase van ons tuinhuis te plaatsen. We hadden gedacht aan een 3,5 op 3 meter ongeveer voor het opbergen van onze BBQ, tuinstoelen (in de winter), en fietsen (min 4 stuks) en een tafelmodel koelkast voor in de zomer (yes we gaan het tuinhuisje ook simpel isoleren) . Eventueel een beperkte werkbank of gewoon een rekje voor al ons werkmateriaal op te zitten.

We zaten er echter aan te denken om eventueel onze fietsen in een apart hokje te plaatsen bij ons tuinhuis maar vonden niet direct goede ideeën. Misschien hebben julli er? Kben er heel benieuwd naar.

Merci!

pie-jie
11 april 2018, 10:38
Een tuinhuis voor uw tuinhuis dus eigenlijk?

Nee, ik zou dan gewoon een groter tuinhuis zetten.

ToasT
11 april 2018, 11:58
Bij sommige tuinhuizen kun je een extensie/afdakje kopen, meestal wordt dit gebruikt om hout te stockeren maar je kan er natuurlijk even goed fietsen onder stallen.

Preske
12 april 2018, 12:44
Je kan een aparte fietsenberging kopen, maar die kost an rap tegen de 800 euro minimum. Geen idee of je daar het budget voor hebt.

botchla
12 april 2018, 12:57
Zolang je fietsen beperkt zijn qua prijs kan je ze in een tuinhuis zetten en dan zou ik opteren voor één veilig afgesloten ruimte. Zie wel dat ze praktisch kunnen staan bij elkaar, eventueel werken met ophangbevestiging.

Heb je duurdere exemplaren zou ik die niet in een tuinhuis plaatsen, gezien diefstalrisico zou ik dan opteren voor je garage (indien mogelijk). Heb je een elektrische fiets zonder afneembare batterij dan heb je weinig keuze, zeer koude en zeer warme temperaturen zijn nefast voor de levensduur van de batterij dus een tuinhuis is dan geen goede keuze.