PDA

Volledige versie bekijken : Sea of thieves

GosU
30 maart 2018, 10:07
Nog mensen die deze spelen? Vond hier geen topic over.

moeder_theresa
30 maart 2018, 15:08
Geen vette dat spel. Na een half uurtje terug verwijderd.

drolf
1 april 2018, 08:17
Het zit gratis met de game pass zeker?

Thorazer
1 april 2018, 10:20
Gelukkig ff kunnen spelen op via game pass want zou serieus vloeken moest ik de volle pot betaald hebben.

Echt niets te beleven en na een uurtje of 2 was ik het echt beu.

Toch wel een gemiste kans voor Rare en MS

GosU
1 april 2018, 13:26
Ja, redelijk lege wereld momenteel. Maar er zit wel veel potentie in vind ik.
Als ze dingen gaan toevoegen kan het een topper worden.
Toch jammer dat games zo gereleased worden

drolf
1 april 2018, 14:36
Ik probeer het later wel eens via de game pass. Spel werd aangekondigd als het spel van het jaar ...
Iedereen die ik ken., Kraakt het al af :-)

Noscoped420
1 april 2018, 20:09
Denk niet dat het ergens als game van het jaar beschreven is, misschien door enkele Xbox fans ofzo maar er komt veel betere zooi uit dit jaar waarvan je al weet dat het veel meer kans heeft op GOTY ( god of war, Detroit, nieuwe tomb raider, red dead redemption 2 als het weer niet uitgesteld wordt ) en daarnaast heb je nog kans om pokemon op switch te zien dit jaar en bayonetta 3 komt ook nog, zal geen GOTY winnen maar is zo ook al 50x beter dan Sea of Thieves.

Zo zie je nog maar dat je niet te snel hype voor een game moet voelen, ik weet nog op E3 2017 toen ze die lange gameplay footage lieten zien en dan mensen die op de xbox floor aan het aanschuiven waren om sea of thieves te spelen op E3, die zullen nu ook wel balen dat ze 2u in de rij hebben gestaan :p

KBE
2 april 2018, 02:25
Wat ik wel geleerd heb over tijd, hoe hard ze een game hypen, dan blijf ik ervan. No mans sky was ook zo eentje, heeft lang geduurd.
Gelukkig heb ik de alpha mogen spelen van deze game en wist ik al dat niets voor mij was, heel veel maten wilden het kopen en heb het hun afgeraden.

crazyjoker
3 april 2018, 00:15
Makkelijk om te zeggen dat het spel een flop iq als je het geen deftige kans kunt geven (zoals 30 minuten).
Spel is heel amusant om te spelen met vrienden.

Qua content mag er wel wat bijkomen zodat het niet te repetitief wordt, maar verder is het een heel leuke exclusive ;)

Cerv.Be
4 april 2018, 12:51
Makkelijk om te zeggen dat het spel een flop iq als je het geen deftige kans kunt geven (zoals 30 minuten).
Spel is heel amusant om te spelen met vrienden.

Qua content mag er wel wat bijkomen zodat het niet te repetitief wordt, maar verder is het een heel leuke exclusive ;)
De reviews zijn toch héél pover, zeker voor zo'n spel dat enorm gehyped was.

Yones
4 april 2018, 12:56
Er is idd een gebrek aan content. Maar zeggen dat je er op 30min door bent is BS. Ik vermoed dat moeder T ook alleen maar solo heeft gespeeld ? (Kan mis zijn natuurlijk). Dan is er idd weinig fun aan te beleven.
Samen met wat maten rondvaren en wat questen is nog geestig. Maar idd het had veel meer kunnen zijn. Hype onwaardig imo.

Chysko
4 april 2018, 19:49
Fail van het jaar dit spel, kan me moeilijk inbeelden dat een ander spel daar nog over gaat:https://youtu.be/lswQrbeG2Bs?t=134
Hilarische quotes ook:
- Set in a fantastic world
- Bring players together and give them the freedom to play with limitless possibilities
- By far the most ambitious game Rare has ever created

Die beelden in dat filmpje dateren van 2015, wat hebben die gasten gedaan in de tussentijd?

moeder_theresa
5 april 2018, 16:11
Er is idd een gebrek aan content. Maar zeggen dat je er op 30min door bent is BS. Ik vermoed dat moeder T ook alleen maar solo heeft gespeeld ? (Kan mis zijn natuurlijk). Dan is er idd weinig fun aan te beleven.
Samen met wat maten rondvaren en wat questen is nog geestig. Maar idd het had veel meer kunnen zijn. Hype onwaardig imo.

Ik vond het gewoon saai, zelfs met andere spelers.
Maar ik kan mij inbeelden dat iemand dat wel plezanter vind dan mij natuurlijk. :-)

GosU
5 april 2018, 21:30
Gisteren toch een paar uurtjes mij ferm geamuzeerd met 3 maten.
Is dan wel meer met zelf fun te maken en onozel te doen enz. Blijft ook niet duren, hopen op snel meer content!

GosU
22 april 2018, 08:38
Zou gisteren een patch gekregen hebben met wat content voor legendary pirate status, en redelijk wat bug fixes.
Toont wel dat ze er met bezig zijn.
Binnen een paar maand terug eens oppakken dus!