PDA

Volledige versie bekijken : Trip down memory lane

Benjidebenji
5 maart 2018, 16:03
Beste,

Als evenement organisator ben ik uit op de publieke opinie in welke richting ons volgend evenement zal zijn. Onder het concept "trip down memory lane" willen we graag het gevoel van de grote discotheken van weleer terugroepen. Als 25-jarige heb ik het einde meegemaakt van de megadancings zoals La Rocca (binnenkort), Reflex (niet de knock off die net gesloten is), Noxx, Highstreet, Complex, Boccaccio, Illusion, ... en wil eens voor een avond terug gaan naar die stijlen van discotheek. Effectief een voet plaatsen daar zal niet meer gaan dus gaan we werken op andere locaties met dezelfde dj's, lj's, personeel, ... als toen. En hiervoor hebben wij u input nodig, om een concept uit te werken moeten we weten wat er leeft onder de mensen.

Welk genre dance muziek bevalt het best onder jongeren?
Welke discotheek zou u nog eens willen beleven?
Hoeveel bent u bereid te betalen aan de inkom?

Alvast bedankt om even de tijd te nemen!

ashuray
5 maart 2018, 17:31
Wacht. De reflex is toe?!

Benjidebenji
5 maart 2018, 18:02
Wacht. De reflex is toe?!

Voor verbouwingen

Necre0
5 maart 2018, 18:08
Zat met hetzelfde idee, maar dan eerder effectief een discotheek openen.
Maar in het huidige situatie van overheid / politiek etc... verwacht ik enige moeilijkheden...

De sfeer van Zillion / Illusion zat zeer goed.

Kwa muziek, dan denk je aan (vocal)trance / (euro) dance / populaire acid / techno.

Als 35 jarige zou dat zeker een ding zijn, waar ik zeg maar 35-50€ inkom voor wil neerleggen en misschien wel 150-250€ voor vip toestanden (incl. drank en toestanden).
Mijn nostalgie is me zeker geld waard...

De jeugd zal waarschijnlijk moeilijk doen bij alles boven de 20€ inkom... maar die wil je ook niet perse, je wilt de categorie 27-45 op dat feestje.

Groeten,

ashuray
5 maart 2018, 18:11
Zat met hetzelfde idee, maar dan eerder effectief een discotheek openen.
Maar in het huidige situatie van overheid / politiek etc... verwacht ik enige moeilijkheden...

De sfeer van Zillion / Illusion zat zeer goed.

Kwa muziek, dan denk je aan (vocal)trance / (euro) dance / populaire acid / techno.

Als 35 jarige zou dat zeker een ding zijn, waar ik zeg maar 35-50€ inkom voor wil neerleggen en misschien wel 150-250€ voor vip toestanden (incl. drank en toestanden).
Mijn nostalgie is me zeker geld waard...

De jeugd zal waarschijnlijk moeilijk doen bij alles boven de 20€ inkom... maar die wil je ook niet perse, je wilt de categorie 27-45 op dat feestje.

Groeten,

Das wel heel duur he. In de millenium is het 3 euro voor een jaar. Wel 0,40 cent iedere keer als ge naart toilet moet

Necre0
5 maart 2018, 18:15
Das wel heel duur he. In de millenium is het 3 euro voor een jaar. Wel 0,40 cent iedere keer als ge naart toilet moet

Das dan ook een dancing.
Dit zou een eenmalig event zijn, zoals ik het las.

Als het een vaste stek discotheek, zou worden, dan is de inkom inderdaad iets als €5... en misschien nog 50cent voor het toilet.

Maar voor een event, ala tomorrow land en toestanden, dat mag wat kosten hé,

ashuray
5 maart 2018, 18:30
Das dan ook een dancing.
Dit zou een eenmalig event zijn, zoals ik het las.

Als het een vaste stek discotheek, zou worden, dan is de inkom inderdaad iets als €5... en misschien nog 50cent voor het toilet.

Maar voor een event, ala tomorrow land en toestanden, dat mag wat kosten hé,

Ah oke dan heb ik verkeerd gelezen :D

Anyway qua muziek hoor ik zelf graag 90s muziek als ik uitga. Dingen als Sash, Scoop, Scooter en zo milde hardstyle/ hardcore als Brennan Heart en Paul Elstak. Ik ben 27 btw

En er mag af en toe is een rock plaat tussen zitten. Geen remix Smells like teen spirit rommel. Echte rock