PDA

Volledige versie bekijken : Beste Suzuki dealer Vlaams Brabant

Fepl
22 februari 2018, 00:13
Wat is naar jullie mening de beste Suzuki dealer in regio Vlaams Brabant?

Ik heb mijn motor tweedehands gekocht, eerste eigenaar had hem van Motorcenter Tienen (vroeger Suzuki center) dus ik ben voor onderhoud e.d.tot nu toe ook bij hen geweest. Is ook niet enorm ver voor mij. Op zich geen klachten over maar ik kan niet vergelijken dus graag jullie mening.

Ik ben zeker bereid me te verplaatsen voor correcte service.

Wie raden jullie aan/af?

KoeKaTsJoE
24 februari 2018, 23:20
1. Tom serneels in Westerlo:

gsx-r daar gekocht toen ik nog echt een volledige leek was. Kort erna kwam ik tot de vaststelling dat men voorste remschijven al versleten waren. Voor een moto met 5000km kon dat gewoon niet.... Uiteindelijk afgehandeld als slijtage.

Een jaartje later voorwiel binnengedaan omdat de rollementen niet goed meer waren. Voorwiel dag erna gaan halen en het was volgens hun in orde. Ik draai aan dat rollement, geen beweging in. Uiteindelijk ben ik hiermee naar moto service mike gereden in Heist op den berg. Samen met hen de rollementen eruit gehaald en we kwamen tot de vaststelling dat daar een kilo grond inzat! God mag weten hoe.

Anyway, In westerlo zien ze me nooit meer terug.

2. Moto service Mike:

een keer op onderhoud geweest en kleppen laten afstellen. Altijd correct en vriendelijk behandeld. Zeker een aanrader.

3. Vranken motors Rillaar:

Hier kom ik het meest. Omdat ik de mensen wat ken altijd een goei prijske. Ook zeker en vast een aanrader.

Zemirof
25 februari 2018, 00:43
Je bent van Leuven, ga dan gewoon bij Motor Sprint op de Tiensesteenweg in Kessel-lo.
Die zijn verdeler ook van Suzuki en hebben tientallen jaren ervaring.

Motor Sprint Leuven - Garage & Store (http://www.motorsprint.be/)

whoopie
25 februari 2018, 17:13
Je bent van Leuven, ga dan gewoon bij Motor Sprint op de Tiensesteenweg in Kessel-lo.
Die zijn verdeler ook van Suzuki en hebben tientallen jaren ervaring.

Motor Sprint Leuven - Garage & Store (http://www.motorsprint.be/)

Hier ga ik ook al jaren.
Mijn eerste moto daar gekocht toen ze nog binnen de ring zaten.

Mijn 2de moto tweedehands gekocht maar steeds daar op onderhoud.

Nooit klachten gehad.

boomheadshot
25 februari 2018, 18:29
Motorsprint zeker niet gaan , die vervangt stukken zonder te bellen en dure vogel , familielid van mij liet een klein onderhoud doen aan een 50cc 200euro goed zot , gewoon voor olie af te laten.

Moto service mike daar zien ze mij ook nooit meer hoor , moto binnengedaan voor kleppen te stellen die moto werkte perfect voor die binnenging en als ik die terugkreeg viel die soms stil niet vaak maar voelde me toch niet veilig meer.

Vrancken is wel goed.

StarWing
4 maart 2018, 11:29
Jacqmaer in munsterbilzen, superkerel en nu ook zoveel verder niet van Leuven.

Caracalla
4 maart 2018, 20:14
Er zal van iedere dealer wel wat te vertellen vallen zeker?

boomheadshot
5 maart 2018, 18:22
Ja tuurlijk maar der zijn ook wel echte Dealers om te mijden als de pest.