PDA

Volledige versie bekijken : Heb jij een lief: the sequel deel 32

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

StanTem
20 februari 2018, 19:56
Aangezien Preske niet in staat is een goede poll op te starten... Bij deze...

Vorig topic: Heb jij een lief: the sequel deel 31 (https://www.9lives.be/forum/vrije-tijd-lifestyle/1065247-heb-jij-een-lief-sequel-deel-31-a.html)

Tailball
20 februari 2018, 20:40
“Ja, iemand van het zelfde geslacht 114,91%”

Gij precies ook nie :p

ashuray
20 februari 2018, 21:06

Gij precies ook nie :p

Hij zal er heel overtuigd van zijn dat hij iemand van hetzelfde geslacht wil

Preske
20 februari 2018, 21:17
Aangezien Preske niet in staat is een goede poll op te starten... Bij deze...

Vorig topic: Heb jij een lief: the sequel deel 31 (https://www.9lives.be/forum/vrije-tijd-lifestyle/1065247-heb-jij-een-lief-sequel-deel-31-a.html)

had het al aan moonstorm gevraagd om te veranderen, trut :p

StanTem
20 februari 2018, 21:18

Gij precies ook nie :pDaar heb ik niks mee te zien :cry:
had het al aan moonstorm gevraagd om te veranderen, trut :p't Was alleszins nog ni in orde [emoji14]
Ge weet het voor de volgende keer he!

Tailball
20 februari 2018, 22:35
Daar heb ik niks mee te zien :cry:'t Was alleszins nog ni in orde [emoji14]
Ge weet het voor de volgende keer he!

Ge hebt gewoon blind de titel gekopieerd waar nog een getalletje aan vast zat.
Preske > StanTem 4 lyfe

StanTem
20 februari 2018, 22:59
Ge hebt gewoon blind de titel gekopieerd waar nog een getalletje aan vast zat.
Preske > StanTem 4 lyfe

Aaaahja. 't Is ondertussen in orde.
Reserveer ik een kamer voor u en Pres?

Tailball
20 februari 2018, 23:02
Aaaahja. 't Is ondertussen in orde.
Reserveer ik een kamer voor u en Pres?

Geluidsdicht aub.

glashelder
21 februari 2018, 02:25
Bijna twee jaar samen met m'n meisje :love:

En verder heb ik bijna een hele harem aan seksvriendjes/fwb/BDSM-speelpartners :lol:

Lefky
21 februari 2018, 08:19
Allé kzal dan nog eens reageren om alles te kunnen volgen :p

Jonas89
21 februari 2018, 11:48
Moeten we bij elke nieuwe topic opnieuw onze uitleg doen ?

Preske
21 februari 2018, 12:20

moeten ni nee

ashuray
21 februari 2018, 14:23

Hebt gij zon interessant liefdensleven dat moet verteld worden dan? :D

Sarcastr0
21 februari 2018, 15:21
Nog steeds hetzelfde als 7 jaar en 5 accounts geleden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jonas89
21 februari 2018, 17:32
Hebt gij zon interessant liefdensleven dat moet verteld worden dan? :D

ik zwijg al

ashuray
21 februari 2018, 17:41
ik zwijg al

Was maar een graptje e!:hug:

glashelder
22 februari 2018, 01:09
Ja, dat is traditie.

't Is nu ook niet dat zo'n topic elke week wordt opgestart hé :p

Archaos
22 februari 2018, 09:00
Om de traditie te volgen.

8 jaar samen ondertussen (ongehuwd). Huisje, tuintje, boompje. 2 kindjes: 3 jaar en 10 maanden... En daar blijft het ook bij ;)

Lefky
22 februari 2018, 09:06
Allé dan....
Nog steeds vrij gezellig...

Proto
22 februari 2018, 09:17
Ik zen denk al e joar of 5-6 samen mee mijn vriendin. Wonen al 4 jaar samen op een appartemeintje, en nei zen wellie een huis aant bouwen. kort nadien zal dan de verplichte gezinsuitbreiding volgen: een hondje. Kinderen komen er niet.

Sir WarCry III
22 februari 2018, 09:21
een hondje. Kinderen komen er niet.

Ik wil ook een hondeprondeke! :(

Proto
22 februari 2018, 09:25
Ik wil ook een hondeprondeke! :(

Wij gaan een Frans Bulldogske pakken en hij gaat Nougat heten :love: En die krijgt zo een teepee tentje om in te spelen en een rugzak om hem in te dragen als hij te moe wordt tijdens het wandelen :love: :love: :love:

Sir WarCry III
22 februari 2018, 09:52
Wij gaan een Frans Bulldogske pakken en hij gaat Nougat heten :love: En die krijgt zo een teepee tentje om in te spelen en een rugzak om hem in te dragen als hij te moe wordt tijdens het wandelen :love: :love: :love:

Hehe, toen ik nog ne kleinen bengel was hebben wij er ene van gemengd ras uit het aziel gehaald. We waren half voor de leut eens gaan kijken en dat was gewoon liefde op het eerste gezicht. Dat was toch zo'n geweldig beest. :love: Hij is 13 jaar geleden overleden van ouderdom en nu nog droom ik er soms van.

Met mijn huidige levensstijl is het spijtig genoeg niet te doen van een hond te nemen. Wij wonen in een piepklein appartementje zonder goede plaatsen om te gaan wandelen in de buurt. Dat beest zou ook eenzaam zijn terwijl ik en mijn lief op het werk zitten.

Om toch de schijn van on-topic iets of wat hoog te houden efkes iets over mijn lief zeggen. Zij is opgegroeid in Tokio en haar enige contact met honden is die van de buren die naar haar blafte wanneer ze naar school ging. Bijgevolg heeft ze schrik van honden maar nadat ze ne keer op bezoek in België mee is gaan wandelen met ne maat zijn hond, klonk het: "Als het zo ne lieven is gelijk den deze, wil ik er ook ene!" :D

Bloembak
22 februari 2018, 10:21
Allez, een heel korte update dan. Ik ben nog steeds in contact/aan het daten met een meisje en we vinden elkaar leuk, maar het vordert traag.

Dectoru
22 februari 2018, 12:14
Update. Heb mijn lief ten huwelijk gevraagd, ze zei ja. :)

Micheal
22 februari 2018, 12:19
Update. Heb mijn lief ten huwelijk gevraagd, ze zei ja. :)

Proficiat!

Micheal
22 februari 2018, 12:19
Hier ondertussen 7 jaar samen. 6,5 jaar samenwonend en een klein varkentje van 1 J 3 m

Tha_nOn
22 februari 2018, 12:41
Yay update \o/

Dit jaar: 14 jaar samen, 5 jaar getrouwd, 6jaar huiseigenaar, 1 zoontje van 2 en eentje van 0 (staat nu nog op -5 maand ofzo)

zarathustra
22 februari 2018, 12:48
Yay update \o/

Dit jaar: 14 jaar samen, 5 jaar getrouwd, 6jaar huiseigenaar, 1 zoontje van 2 en eentje van 0 (staat nu nog op -5 maand ofzo)

aka ge zijt zwanger of de kleine is 5 maand oud? >.>

en hier: +/- 4,9 jaar samen, 4,8 jaar samen wonend en tweeling van 16 maanden.

ashuray
22 februari 2018, 13:22
Bijna 1,5 jaar samen. Morgen wonen wij 1 jaar samen. Nog geen kinderen maar wel 2 bullekes van 1 en 2 jaar. En morgen vertrekken wij een weekendje naar Oostende :woohoo:

Tailball
22 februari 2018, 14:07
aka ge zijt zwanger of de kleine is 5 maand oud? >.>

en hier: +/- 4,9 jaar samen, 4,8 jaar samen wonend en tweeling van 16 maanden.

Zara, pls

Myllan
22 februari 2018, 20:57
Yay update \o/

Dat moment wanneer mensen aan gezinsuitbreiding doen en ik, ik kleef ondertussen plakkertjes van bananen op mijn voorhoofd.

Gefeliciteerd Non. ❤

Hier, ondanks alle shit en labiel gedoe van mijnheer zijn ex, nog altijd getrouwd wat dus op zich al een hele prestatie is en er is nog altijd geen baby Myllan onderweg.:(

Myllan
22 februari 2018, 21:31
Daarbij Jonas en Anyana hebben allebei nog nooit een partner gehad plus ze zijn nog eens single nooouuu als dat niet romantisch EN toevallig is dan weet ik het ook niet meer hoor!

puni
22 februari 2018, 22:07
Bijna twee jaar single ofzo, denk ik. No complaints eigenlijk. :unsure:

Gentei
22 februari 2018, 22:08
Hehe, toen ik nog ne kleinen bengel was hebben wij er ene van gemengd ras uit het aziel gehaald. We waren half voor de leut eens gaan kijken en dat was gewoon liefde op het eerste gezicht. Dat was toch zo'n geweldig beest. :love: Hij is 13 jaar geleden overleden van ouderdom en nu nog droom ik er soms van.

Met mijn huidige levensstijl is het spijtig genoeg niet te doen van een hond te nemen. Wij wonen in een piepklein appartementje zonder goede plaatsen om te gaan wandelen in de buurt. Dat beest zou ook eenzaam zijn terwijl ik en mijn lief op het werk zitten.

Om toch de schijn van on-topic iets of wat hoog te houden efkes iets over mijn lief zeggen. Zij is opgegroeid in Tokio en haar enige contact met honden is die van de buren die naar haar blafte wanneer ze naar school ging. Bijgevolg heeft ze schrik van honden maar nadat ze ne keer op bezoek in België mee is gaan wandelen met ne maat zijn hond, klonk het: "Als het zo ne lieven is gelijk den deze, wil ik er ook ene!" :D

Woon jij ook niet ondertussen in China of Tokio? Of toch aan die kanten?
Hoe heb jij eigenlijk iemand leren kennen die aan de andere kant van de wereld leefde? Gewoon ter info lijkt mij een leuk verhaal.

Sir WarCry III
23 februari 2018, 00:58
Woon jij ook niet ondertussen in China of Tokio? Of toch aan die kanten?
Hoe heb jij eigenlijk iemand leren kennen die aan de andere kant van de wereld leefde? Gewoon ter info lijkt mij een leuk verhaal.

Ik woon sinds 2010 in Tokio, ja. In China ben ik nog nooit geweest, tenzij ge Hong Kong meetelt. :p

En hoe ik mijn lief heb leren kennen is heel simpel. Wij zijn alle 2 een jaar op uitwisseling geweest naar de universiteit van Linköping in Zweden. Al die buitenlandse studenten hokken samen en zo leert ge sowieso volk van overal ter wereld kennen.

Gentei
23 februari 2018, 10:45
Ik woon sinds 2010 in Tokio, ja. In China ben ik nog nooit geweest, tenzij ge Hong Kong meetelt. :p

En hoe ik mijn lief heb leren kennen is heel simpel. Wij zijn alle 2 een jaar op uitwisseling geweest naar de universiteit van Linköping in Zweden. Al die buitenlandse studenten hokken samen en zo leert ge sowieso volk van overal ter wereld kennen.

En ik die dacht nu komt er een Uber romantisch verhaal over liefde en lange afstand ofzo....guess not :lol:

Sir WarCry III
23 februari 2018, 11:14
En ik die dacht nu komt er een Uber romantisch verhaal over liefde en lange afstand ofzo....guess not :lol:

Oh, dat verhaal is er ook ze. Na Zweden hebbben wij zo'n 3 jaar een lange afstandsrelatie gehad terwijl ik een manier zocht om tot ginder te geraken. Dat was gewoon elke week elkaar spreken op Skype en om de zoveel tijd een paar weken bij elkaar op bezoek gaan. Of ik de filmrechten verkocht krijg weet ik zo nog niet. :lol:

vbounce
23 februari 2018, 11:23
Bijna twee jaar single ofzo, denk ik. No complaints eigenlijk. :unsure:

Zat gij vroeger op C2B

HUSKE
23 februari 2018, 11:36
Gisteren is de date wat anders verlopen dan gepland, ze was namelijk ziek (griep). Ben even bij haar geweest (want ik ken haar al irl en moest toch aan die kanten zijn) en hebben wat gepraat en heb haar wat bokes gesmeerd en kippensoep gegeven :p. Enfin, we doen het volgende week gewoon over en dan fatsoenlijk. Maar (en dat wisten we ergens al) het matched op veel zaken wel, we wonen alleen 'ver' uit elkaar maar opzich zouden we nog regelmatig bij elkaar kunnen zijn. Dat zal dan wel bij mijn thuis zijn want in een appartement van 60m² trek ik het niet :p.
We zijn nu beide niet het type dat ineens mega verliefd wordt, dus dat zal sowieso wel een paar dates duren, als er al iets van komt natuurlijk.

Straks iets gaan drinken met een andere vrouw, maar daar zijn de bedoelingen voor beiden heel anders :D.

xAnyana
23 februari 2018, 12:25
Daarbij Jonas en Anyana hebben allebei nog nooit een partner gehad plus ze zijn nog eens single nooouuu als dat niet romantisch EN toevallig is dan weet ik het ook niet meer hoor!

Ik wist gewoon dat daar reactie op ging komen :lol:

Myllan
23 februari 2018, 13:17
Ik wist gewoon dat daar reactie op ging komen :lol:

Wel, waar wacht je dan nog op?
Trek je stoute pumps aan en stuur Jonas een pb.
Denk wel dat het lieve jongen is hoor en wat is er nog mooier dan samen de liefde ontdekken met iemand die er zelf nog geen ervaring mee heeft? Zoooo romantisch:love:
Kunnen jullie er samen in groeien enzu...

Volgende 9lives koppeltje is in de maak! Ik voel het aan mijn kleinste teen!

Myllan
23 februari 2018, 14:00

Heb me dat ook al eens afgevraagd.:
Dacht een Belg met een Chineesje is ook een aparte combinatie.

Ben wel benieuwd waar de rest van 9lives de liefde van hun leven heeft opgescharreld.

Ik de mijne in het uitgaansleven. Of ja, eigenlijk was het omgekeerd. Moest hij niet (op een fout feest) de eerste stap hebben gezet zat ik nu nog aan dat tafeltje. :(

puni
23 februari 2018, 14:20
Zat gij vroeger op C2B

Zegt mij alleszins niet direct iets, wasda? :)

Micheal
23 februari 2018, 15:09
Heb me dat ook al eens afgevraagd.:
Dacht een Belg met een Chineesje is ook een aparte combinatie.

Ben wel benieuwd waar de rest van 9lives de liefde van hun leven heeft opgescharreld.

Ik de mijne in het uitgaansleven. Of ja, eigenlijk was het omgekeerd. Moest hij niet (op een fout feest) de eerste stap hebben gezet zat ik nu nog aan dat tafeltje. :(

Heb mijn vriendin leren kennen toen we samen op de Post werkten!
Heb ze toen versierd met de zin, mag ik u kussen of gaat gij mij slaan..
Na een half uur te lachen zijn we na 8 jaar nog samen..

Guazala
23 februari 2018, 15:09
Denk wel dat het lieve jongen is hoor en wat is er nog mooier dan samen de liefde ontdekken met iemand die er zelf nog geen ervaring mee heeft? Zoooo romantisch:love:

Volgende 9lives koppeltje is in de maak! Ik voel het aan mijn kleinste teen!Die 2 kennen elkaar al een aantal jaar. Dus een pb gaat weinig veranderen hoor.

Sir WarCry III
23 februari 2018, 15:47
Zat gij vroeger op C2B

chat.to.be volgens mij. Vroeger veel op getrold. :)

Tailball
23 februari 2018, 15:48

xAnyana is veel te weinig gemotiveerd om zoiets tot een goed einde te brengen.

puni
23 februari 2018, 17:09
chat.to.be volgens mij. Vroeger veel op getrold. :)

Aha, zou wel kunnen in dat geval. Da's ook wel al duizend jaar geleden.

Jonas89
23 februari 2018, 21:42

Haha, nice try. Maar zal niks worden

——-

Ik begin het stilletjes aan te accepteren dat ik niemand ga vinden in mijn leven. Dat ik precies gemaakt ben voor alleen te zijn... En dan nog zeggen dat ik absoluut niet graag alleen ben :(

Als ik ergens ben is het alsof vrouwen mij niet zien staan (van mijn leeftijd), precies alsof ik een geest ben. Mij proberen te mijden. Ik hoor ze bijna denken: “wat ne creep is dat”

((Dat klinkt nu zielig en naar medelijden vragen; i know maar moest er ff uit))

xAnyana
23 februari 2018, 21:44

Die 2 kennen elkaar al een aantal jaar. Dus een pb gaat weinig veranderen hoor.
Wat Gua zegt dus. We kennen elkaar al een tijdje dus helaas Myllan geen nieuw 9lives koppeltje :p

xAnyana is veel te weinig gemotiveerd om zoiets tot een goed einde te brengen.
Ik ben momenteel niet op zoek naar een lief :p

——-
Ik begin het stilletjes aan te accepteren dat ik niemand ga vinden in mijn leven. Dat ik precies gemaakt ben voor alleen te zijn... En dan nog zeggen dat ik absoluut niet graag alleen ben :(

Als ik ergens ben is het alsof vrouwen mij niet zien staan (van mijn leeftijd), precies alsof ik een geest ben. Mij proberen te mijden. Ik hoor ze bijna denken: “wat ne creep is dat”

En dan opeens wanneer je het niet verwacht zal je iemand vinden Jonas! ;)

Jonas89
23 februari 2018, 22:39
En dan opeens wanneer je het niet verwacht zal je iemand vinden Jonas! ;)

Denk dat de kans groter is dat ik Euromillions win dan een deftig lief vind

[deleted]
23 februari 2018, 22:50
[deleted]

puni
23 februari 2018, 23:33
Als ik ergens ben is het alsof vrouwen mij niet zien staan (van mijn leeftijd), precies alsof ik een geest ben.

Zorg er dan voor dat ze u wel zien staan? U in zelfmedelijden wentelen zal u er alleszins niet aantrekkelijker op maken.

Jonas89
24 februari 2018, 08:36
bierbuikje is in 99% van de gevallen niet echt gewild door vrouwen, het zal je kansen doen toenemen! No offence.

Ik drink geen alcohol

ashuray
24 februari 2018, 08:40

Dan zulde ni wete welke ge moet pakken als da gebeurt! Dus begin maar nummertjes in te vullen

Gentei
24 februari 2018, 09:35
Dan zulde ni wete welke ge moet pakken als da gebeurt! Dus begin maar nummertjes in te vullen

Ja een golddigger das de oplossing....

xAnyana
24 februari 2018, 11:20

De kans om Euromillions te winnen is heel klein dus nee eerder omgekeerd :p

Sarcastr0
24 februari 2018, 11:28

——-

((Dat klinkt nu zielig en naar medelijden vragen; i know maar moest er ff uit))Uit interesse, wat onderneem jij zelf om verandering in die situatie te brengen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

MaximumOfBass
24 februari 2018, 11:34
Twee tal jaar single, sta wel open voor iets nieuw, maar zit er niet speciaal op te wachten. Heb nu al amper tijd om te doen wat ik wil, al zou een lief misschien wel helpen om meer dingen te doen die ik wil (oh irony).
Heb soms wel het gevoel dat vrouwen mij ook niet echt zien staan, of toch niet diegene waar ik interesse in zou kunnen hebben, maar krijg vaak te horen dat ik de grootste idioot ben op vlak van vrouwen en vrouwen hun signalen, dus one day zal er wel een zijn waar ik het wel bij zie zeker :p

StanTem
24 februari 2018, 18:55
Gisteren is de date wat anders verlopen dan gepland, ze was namelijk ziek (griep). Ben even bij haar geweest (want ik ken haar al irl en moest toch aan die kanten zijn) en hebben wat gepraat en heb haar wat bokes gesmeerd en kippensoep gegeven :p. Enfin, we doen het volgende week gewoon over en dan fatsoenlijk. Maar (en dat wisten we ergens al) het matched op veel zaken wel, we wonen alleen 'ver' uit elkaar maar opzich zouden we nog regelmatig bij elkaar kunnen zijn. Dat zal dan wel bij mijn thuis zijn want in een appartement van 60m² trek ik het niet :p.
We zijn nu beide niet het type dat ineens mega verliefd wordt, dus dat zal sowieso wel een paar dates duren, als er al iets van komt natuurlijk.

Straks iets gaan drinken met een andere vrouw, maar daar zijn de bedoelingen voor beiden heel anders :D.

Wat is 'ver'?

Lol. Gij gelooft ook nog in de paashaas zeker? :p

[deleted]
24 februari 2018, 21:27
[deleted]

ashuray
24 februari 2018, 21:37
Minder eten dan :p

Hmm kweet nie ik stel mij Jonas voor als zo een ultra skinny nerdy type. Beetje als Howard van Big Bang

[deleted]
24 februari 2018, 21:45
[deleted]

StanTem
24 februari 2018, 22:34
Was het maar waar, idem voor mij :'(

't Is niet dat Jonas zwaar is hé.

Dawg (oi22)
24 februari 2018, 23:45
Gisteren weer een leuke date gehad met de fwb. Of ja, collega with benefits :unsure: We hadden een hotel geboekt, restaurant gereserveerd en als afsluiter nog een bar op het oog. We waren er natuurlijk al van in de middag dus de eerste uren zijn we die hotelkamer niet buitengekomen... constant teasen en spelen en meer...

Soms voelt dat echt alsof ik een fantasie in real life beleef :unsure: Ondanks het 'kleine leeftijdsverschil' van zo'n drie jaar (ik 25, zij 28) begin ik mij echt een toyboy te voelen. Zeker omdat we altijd naar 4-5 sterrenhotels gaan en niks anders doen dan rollebollen :unsure:

Maar naast de seks vind ik ook echt dat wij over alles kunnen zeveren. Maar echt alles. Zij is even zot als mij en heeft echt zo'n no-nonsense attitude die veel andere meisjes niet hebben. Echt, ze doet al mijn ex-lieven megasaai aanvoelen.

Toch blijf ik me afvragen waar dat gaat eindigen. Zoiets blijft nooit duren. Desondanks voel ik me de laatste tijd veel beter en meer op mijn gemak. Alsof ik meer doe en durf, mede door haar.

Soms heb ik wel het gevoel dat er langs haar kant soms iets meer is. Hetzelfde bij mij. Maar dat is niet sterk genoeg om van een fwb-relatie naar een echte relatie te gaan. Ergens vind ik het ook wel leuk om enkel de voordelen te beleven en niet de nadelen die aan een vaste relatie hangen. Ik zie me bvb ook niet direct met haar op reis gaan ofzo.

Sir WarCry III
25 februari 2018, 02:38
Geniet er gewoon van zolang het duurt zou ik zeggen.

Lefky
25 februari 2018, 07:19
Gisterenavond lang gesprek gehad. We hebben er een punt achter gezet.
Toen we aan het afronden waren en beiden (denk ik toch) gingen afleggen met een goed gevoel begon ze ineens over een trio voorstel dat ze eens gekregen had en hoe ze daar nu gaat op ingaan.
Ik vond da precies redelijk gemeen om daar over te beginnen en zo gwn ineens door te gaan.
Ik heb er uiteraard niks over te zeggen. Maar qua respect kan het precies toch wel tellen. Ik ben meer jaloers dan ik dacht. Das ook gewoon zo wa natrappen. Precies of ik wou nie dat het werkte...

Lint
25 februari 2018, 09:22
Haha serieus. The piet is strong in this one.

Ma komaan, voor zo een belachelijke zaken moede ni jaloers zijn, wel niks van aantrekken en blij zijn dat ze zo belachelijk doet.

Ps: Coupling aflevering 1 ... watch it en zorg dat ge gene "unflushable" krijgt [emoji14]

Sir WarCry III
25 februari 2018, 10:30
Zou het ook niet mogelijk zijn dat da meiske niet wilt dat ge later via via erachter komt dat ze zo'n trio gehad heeft, en het daarom liever zelf in uw gezicht zegt?

Preske
25 februari 2018, 11:18
Gisteren weer een leuke date gehad met de fwb. Of ja, collega with benefits :unsure: We hadden een hotel geboekt, restaurant gereserveerd en als afsluiter nog een bar op het oog. We waren er natuurlijk al van in de middag dus de eerste uren zijn we die hotelkamer niet buitengekomen... constant teasen en spelen en meer...

Soms voelt dat echt alsof ik een fantasie in real life beleef :unsure: Ondanks het 'kleine leeftijdsverschil' van zo'n drie jaar (ik 25, zij 28) begin ik mij echt een toyboy te voelen. Zeker omdat we altijd naar 4-5 sterrenhotels gaan en niks anders doen dan rollebollen :unsure:

Maar naast de seks vind ik ook echt dat wij over alles kunnen zeveren. Maar echt alles. Zij is even zot als mij en heeft echt zo'n no-nonsense attitude die veel andere meisjes niet hebben. Echt, ze doet al mijn ex-lieven megasaai aanvoelen.

Toch blijf ik me afvragen waar dat gaat eindigen. Zoiets blijft nooit duren. Desondanks voel ik me de laatste tijd veel beter en meer op mijn gemak. Alsof ik meer doe en durf, mede door haar.

Soms heb ik wel het gevoel dat er langs haar kant soms iets meer is. Hetzelfde bij mij. Maar dat is niet sterk genoeg om van een fwb-relatie naar een echte relatie te gaan. Ergens vind ik het ook wel leuk om enkel de voordelen te beleven en niet de nadelen die aan een vaste relatie hangen. Ik zie me bvb ook niet direct met haar op reis gaan ofzo.

3 jaar is amper een leeftijdsverschil, djeezes fucking christ. precies alsof het een compleet andere generatie is

HUSKE
25 februari 2018, 11:55
Wat is 'ver'?

35km, wat uiteraard niet ver is want mijn werk ligt op 75 en 89km. Heb dan nog een bedrijfswagen ook.
Maar ik heb nog nooit iemand gehad die verder dan 10km van mij woont :p.

glashelder
25 februari 2018, 15:37
3 jaar is amper een leeftijdsverschil, djeezes fucking christ. precies alsof het een compleet andere generatie is
Dat zegt hij toch ook? Het is slechts 3 jaar maar hij voelt zich als een toyboy (alsof het leeftijdsverschil dus veel groter is).

StanTem
25 februari 2018, 18:03
35km, wat uiteraard niet ver is want mijn werk ligt op 75 en 89km. Heb dan nog een bedrijfswagen ook.

Haha, mijn vriendin en ik wonen op 60 km van elkaar. Telkens een uur over en weer.
Maar tegen de zomer zou ze bij mij komen wonen :D

Jonas89
25 februari 2018, 18:10
Minder eten dan :p

Er kan gerust nog iets af dat geef ik toe, maar laatste 2 jaren al stuk verminderd. En k’voel me best goed in mijn vel nu.

't Is niet dat Jonas zwaar is hé.

Idd. Denk dat ik en Joeri in de zelfde gewichtsklasse zitten :p

HUSKE
25 februari 2018, 18:38
Haha, mijn vriendin en ik wonen op 60 km van elkaar. Telkens een uur over en weer.
Maar tegen de zomer zou ze bij mij komen wonen :D

35km is maar een half uurke maar het is wel een half uur uit de richting van beide werklocaties. Het is allessinds een richting waar ik nooit zou heen verhuizen. Er is in Koersel al weing maar daar is gewoon niks :p.

Ik woon in Koersel omwille van mijn zoontje. Ik zeg niet dat ik nooit ga verhuizen uit Koersel maar dat zal toch niet de eerste jaren zijn. En als hij zo hard aan mij blijft hangen zal dat wss nooit zijn.
Dat kan maar hoeft geen nadeel te zijn maar mijn zoontje gaat sowieso voor elke vrouw.

Carrion
25 februari 2018, 18:43
Hier ondertussen al bijna 7 jaar single. Het begint er wat triestig uit te zien :unsure:

StanTem
25 februari 2018, 18:47
35km is maar een half uurke maar het is wel een half uur uit de richting van beide werklocaties. Het is allessinds een richting waar ik nooit zou heen verhuizen. Er is in Koersel al weing maar daar is gewoon niks :p.

Ik woon in Koersel omwille van mijn zoontje. Ik zeg niet dat ik nooit ga verhuizen uit Koersel maar dat zal toch niet de eerste jaren zijn. En als hij zo hard aan mij blijft hangen zal dat wss nooit zijn.
Dat kan maar hoeft geen nadeel te zijn maar mijn zoontje gaat sowieso voor elke vrouw.Mijn vriendin verhuist ook naar hier omdat ik niet wijk voor mijn kindjes. Ik woon nu op 5 minuten van school. Ze wist het op voorhand, dus... Maar het ziet er dus wel goed uit. Eindelijk gedaan met telkens over en weer te tsjezen.
En in haar huis zou ik niet kunnen aarden ook. Te oud, te klein... [emoji14]

Dawg (oi22)
25 februari 2018, 19:19

Dat zegt hij toch ook? Het is slechts 3 jaar maar hij voelt zich als een toyboy (alsof het leeftijdsverschil dus veel groter is).

Glashelder slaagt de nagel op de kop :p Ik vind dat leeftijdsverschil ook zelf klein hoor, maar het lijkt soms groter. Zij noemt mij ook constant jong dus dat helpt ook niet echt. Een vrouw voelt zich sneller oud zeker :unsure:

Lt. ZweedVoet
25 februari 2018, 19:27
Same vote, different year

StanTem
25 februari 2018, 19:45
Glashelder slaagt de nagel op de kop :p Ik vind dat leeftijdsverschil ook zelf klein hoor, maar het lijkt soms groter. Zij noemt mij ook constant jong dus dat helpt ook niet echt. Een vrouw voelt zich sneller oud zeker :unsure:

Mijn vriendin is een maand ouder dan mij. Ik noem haar ook oud :unsure:

gStar
26 februari 2018, 04:02
Sinds vorige week terug vrijgezel. Niet lang samen geweest . paar maanden. maar ken haar al 6 a 7 jaar. Maakt het enorm moeilijk voor mij. Ook de reden waarop.

Week op vakantie geweest met vrienden van haar en ken die mensen niet goed en dan ben ik sowieso al meer gesloten naar de mensen toe. Kreeg ik op mijne boterham da ik geen moeite doe om met die mensen te praten..

En dan de reden. " Heb het financieel ni makkelijk en met mijn beginnende depressie , Kwil je er niet mee insleuren" , Das voor mij persoonlijk een lame excuus. iets derna was het plots " Het werkt voor mij gewoon niet".

Zelf denk ik dat er mee aan de hand is , maar da kan mss een illusie zijn :P .
Praten erover wilt ze ni doen en negeert mij volledig :-/ .

Voor deze relatie 4 jaar alleen geweest . Nu deze breuk , weer deukje bij in het zelfvertrouwen

HelpYouFall
26 februari 2018, 10:49
Das heel kut voor u inderdaad, maar haal uzelf ook niet te hard naar beneden.

Ge hebt nu eenmaal mensen die het EQ hebben van ne zeeotter (meestal niet eens om 'kwaadaardige' redenen, vaak omdat ze zelf niet goed weten hoe met zoiets om te gaan) en dan de boel maar afsluiten met van die algemene zever en een totale stop in communicatie. Das haar 'probleem', niet het uwe.

Kijk gewoon ne keer naar binnen, reflecteer ne keer wat ge anders had kunnen doen (zonder uzelf daarvoor af te straffen) en probeer er dan zelf afstand van te nemen. Alles op zijnen tijd natuurlijk, ge moet dat niet vandaag allemaal doen :)

Inv
26 februari 2018, 13:25

Ge hebt nu eenmaal mensen die het EQ hebben van ne zeeotter (meestal niet eens om 'kwaadaardige' redenen, vaak omdat ze zelf niet goed weten hoe met zoiets om te gaan) en dan de boel maar afsluiten met van die algemene zever en een totale stop in communicatie. Das haar 'probleem', niet het uwe.

Kijk gewoon ne keer naar binnen, reflecteer ne keer wat ge anders had kunnen doen (zonder uzelf daarvoor af te straffen) en probeer er dan zelf afstand van te nemen. Alles op zijnen tijd natuurlijk, ge moet dat niet vandaag allemaal doen :)

HYF dropping truth bombs!

Pieter3770
26 februari 2018, 13:38
Nee, bewuste keuze.
Hoeft voor mij niet per se. Ben gelukkig zo.

Hav1983
26 februari 2018, 16:19

Toen ik mijn vriendin leerde kennen woonden we 11.200 km uit mekaar. Dat is dan gezakt naar 1.300 km en uiteindelijk maar 90 km. Nu opnieuw 6.600 km :(

gStar
26 februari 2018, 16:51

Heb al enorm veel nagedacht.
Maar ik heb altijd voor haar klaargestaan , voor we samen waren met problemen die ze had . Tijdens onze relatie ook.
Heb altijd enorm veel respect gehad voor haar , altijd veel respect laten zien. Dan verwacht ik nu ook wel wat respect terug en de echte reden waarom ze mij heeft laten vallen.

Heb paar maanden geleden zelf thuis gezeten vant werk met een burn-out . Nu door onze breuk zit ik er weer door. Speelt extra mee , ben nogal ne gevoelige persoon . Met gevolg dat ik nu thuis zit van mijn werk met een Psychische Decompensatie . Kzoek gewoon naar antwoorden , maar die krijg ik niet. heel jammere zaak :-/

Als ze iets wou , moest ze het maar vragen. Ook aal weet ik da ze ni afhankelijk wilt zijn , soms moet ge iemand u laten helpen.
Gingen regelmatig uit eten , samen dingen doen (dagje brugge , dagje breda) .

Waren al bezig voor onze verlof in Augustus te plannen , ze sprak zelfs al van als we gaan samen wonen in de toekomst doe ik het interieur enzo als we een huis zouden kopen. Als ge al over zo'n dingen begint te denken , dan denk ik wel dat het goed zat. Maar dan snap ik haar plotse beslissing niet op basis van de eerdere argumenten..

HUSKE
26 februari 2018, 18:20
Toen ik mijn vriendin leerde kennen woonden we 11.200 km uit mekaar. Dat is dan gezakt naar 1.300 km en uiteindelijk maar 90 km. Nu opnieuw 6.600 km :(

Zou niks voor mij zijn. Wil mijn vriendin wel regelmatig zien, wat niet betekend dat we perse op elkaars lip moeten zitten.

SAR.
26 februari 2018, 19:28
Ik ben alvast een stuk gelukkiger geworden toen ik volledig gestopt ben met de beweegredenen van mensen te proberen begrijpen. Zeker als het op relaties aankomt. Het zoeken naar "antwoorden" is in die context niets anders dan tijdverlies.

Mensen zijn nu eenmaal niet in staat om op een eerlijke, transparante manier te communiceren over hoe en waarom x of y niet werkt (inclusief mezelf). Het hoogst haalbare is een uitleg krijgen waarmee jij, vanuit uw context/perceptie mee kan leven, zonder dat je ooit weet of dat nu de oprechte reden is, of een verhaal dat ze ophangt om er vanaf te zijn. Eigenlijk heb je dus niets aan "antwoorden". Meestal zoek je naar een voldoende aanvaardbare uitleg, zodat je dit hoofdstuk kan afsluiten.

Van zodra je beseft dat dat verhaaltje of die antwoorden eigenlijk irrelevant zijn, en niets u tegenhoudt om op eigen houtje te beslissen om verder te gaan is het leven een spreekwoordelijk feest.

Eigenlijk hoef je niets meer te weten dan : "Ah, ge wilt niet samen verder?" Alright.. Al de rest is tijdverlies.

Verder is de mate waarin zij u respecteert niets meer dan een subjectief en zinloos criterium, waarop je geen vat hebt. Als jij voor uzelf kan uitmaken dat jij haar steeds correct behandeld hebt is dat fraai werk van jezelf waar je oprecht trots mag zijn. Gewoon omdat jij dat doet, daaraan de verwachting koppelen dat zij dat ook moet doen is de snelste route naar teleurstelling. Wees fier dat je gegeven hebt wat je kon in de relatie en laat alle verwachtingen naar haar etc. allegauw varen.

Disclaimer : daar hebt ge natuurlijk op dit moment gene zak aan. Maar ik moet werken. En ik heb geen goesting. Dus kom ik liever wat fortune cookie wisdoms verkondigen.

Dat is idd de waarheid. Maar helaas functioneren mensen anders en denken ze het een plaats te kunnen geven mits een uitleg die hen aanstaat. Sommigen hopen op feedback op verbeterpunten maar vaak is dat in de hoop van de ander te overtuigen om het terug opnieuw te proberen. En als die andere persoon u niet meer wilt, dan kan die altijd een fake reden verzinnen, want wat is de garantie dat hij/zij de waarheid zegt?

Sarcastr0
26 februari 2018, 21:50
Ondertussen richting de 3j samen met mijn Hongaarse deerne, waarvan het grootste deel samenwonende.

Samenwonen is bikkelhard. :)

Binnenkort eindelijk een 2de bed. Hoera.

Maar ik zie ze wel graag hoor. :woohoo:Altijd exotisch eh gij

Kennaah
26 februari 2018, 23:17
Anderhalf jaar geleden uit elkaar gegaan met m'n vriendin. De relatie was na +/- 2 jaar 'op', en we hadden besloten om als vrienden uit elkaar te gaan. Het single zijn beviel me wel als student, omdat ik genoeg bezigheden en vrienden/vriendinnen heb om m'n dagen/avonden op een plezierige manier door te komen.
Echter, ongeveer zo'n maand geleden (tijdens volle examenperiode) vroeg zo'n eerstejaars-studente op fb of ik misschien een goede samenvatting heb van een welbepaald vak, wat ook het geval was. Dan zo'n 2 weken later (tijdens lesvrije week) vraagt ze me opnieuw iets, en we raken aan de praat. Het klikt zo goed dat ze me haar nummer geeft, en we blijven appen en al erg snel begint het de emotionele/seksuele kant op te gaan. We spreken af om een week later (vorige week vrijdag) op date te gaan, en ook irl klikte het ongelofelijk goed. Omdat er zo'n aantrekkingskracht was en het voor ons alletwee al wel redelijk lang geleden was hebben we diezelfde avond/nacht nog seks gehad. Ik heb haar vandaag opnieuw gezien en we kunnen niet meer van elkaar afblijven.

Nu opzich is dat allemaal niet zo heel speciaal, gezien ik in de tussentijd dat ik single was al wel geregeld met meisjes op date ging. Maar waar ik wel van ben geschrokken is dat het zo razend snel is gegaan (ik kende haar tot 2 weken geleden totaal niet, zelfs nooit zien rondlopen op de campus, en nu zijn we al tot over onze oren verliefd) en het feit dat het een meisje is waarvan ik dacht dat ik daar nooit op zou vallen (het is een redelijk donker meisje van Caraïbische afkomst maar die hier getogen is en perfect Antwerps spreekt).

Zeer vreemde maar wel één van de meest fijne gebeurtenissen die ik al heb meegemaakt. :D

In mijne tijd deden de studentes zoveel moeite ni voor samenvattingen hoor :sad:

nixie
27 februari 2018, 12:07
Gisteren hebben mijn nieuwe vriendin en ik kleur bekend op politiek vlak.
Blijken we echte tegenpolen te zijn op dat vlak :p

Dat gaat leuk worden.

Manu
27 februari 2018, 13:00
Gisteren hebben mijn nieuwe vriendin en ik kleur bekend op politiek vlak.
Blijken we echte tegenpolen te zijn op dat vlak :p

Dat gaat leuk worden.
Dan moet je toch eerder al een vermoeden hebben gehad zonder er een kleur op te plakken? Iemand die extreem links of extreem rechts is, ik neem aan dat ik dat toch vrij snel zou merken :p

glashelder
27 februari 2018, 13:19
Meh, mijn vriendin is ook wel wat rechtser dan ik ben, en één van mijn ex'en ook. Eigenlijk hebben we daar niet zoveel discussies over. Als ze weer eens aan 't veralgemenen is rol ik eens met mijn ogen en als ik goesting heb ga ik er eens tegen in, maar /care.

Sir WarCry III
27 februari 2018, 13:34
Ik heb zo ook nen heel goeie maat die totaal mijn tegenpool is op politiek vlak. Ik ben daar een beetje hetzelfde in als Glashelder behalve dat ik nooit goesting heb om er tegenin te gaan. :) Ik spreek liever over metal of pro wrestling of gaming met dieje mens.

Yann!ck
27 februari 2018, 13:52
Lol al m'n vriendinnen waren allemaal redelijk centristisch-liberaal-achtig. Maar het is sowieso quasi onbegonnen werk om een serieus, deftig meisje/jonge vrouw tegen te komen die rechtser is dan pakweg iets tussen de open vld en NVA. En van meisjes linkser dan sp.a, daar moet je evengoed je handen vanaf houden. :rofl:

Ik heb zo ook nen heel goeie maat die totaal mijn tegenpool is op politiek vlak. Ik ben daar een beetje hetzelfde in als Glashelder behalve dat ik nooit goesting heb om er tegenin te gaan. :) Ik spreek liever over metal of pro wrestling of gaming met dieje mens.

Ik heb wel redelijk wat 'echt' rechtse vrienden (zo het type Vlaams Belang-rechts), en daar ga ik toch ook nooit mee in discussie over politieke thema's. :D Dat eindigt altijd in een impasse: when rationality meets irrationality.
Echt linkse vrienden heb ik vrijwel niet, maar dat zal meer te maken hebben met in wat voor studentenkringen ik mij begeef en ik zo'n mannen à la Comac nooit tegenkom of onbewust vermijd.

HelpYouFall
27 februari 2018, 13:53
Ge hebt ne hele goeie en gemakkelijke barometer voor dat soort dingen:

- Verschilt ge van mening? - > Geen probleem: of ge zwijgt er gewoon over of ge hebt daar rustige/verhitte discussies over/wat ge ook wilt
- Is hij of zij een neonazi/ander extreem tuig? -> In elkaar trappen en daarna buitenstampen

Das een beetje gelijk de kinxtonschaal, maar dan minder ingewikkeld.

Moeilijk is dat allemaal niet.

vbounce
27 februari 2018, 14:07

Afkorting voor een oude chatbox waar ik veel te veel tijd verklost heb in de puberjaren.

Bloembak
27 februari 2018, 15:24
Ge hebt ne hele goeie en gemakkelijke barometer voor dat soort dingen:

- Verschilt ge van mening? - > Geen probleem: of ge zwijgt er gewoon over of ge hebt daar rustige/verhitte discussies over/wat ge ook wilt
- Is hij of zij een neonazi/ander extreem tuig? -> In elkaar trappen en daarna buitenstampen

Das een beetje gelijk de kinxtonschaal, maar dan minder ingewikkeld.

Moeilijk is dat allemaal niet.

Tenzij ge beiden een neonazi zijt? :unsure:

HelpYouFall
27 februari 2018, 15:42
Ja oke, dan kunt ge samen naar Triumph des Willens enzu kijken natuurlijk

Yann!ck
27 februari 2018, 18:34
Ja oke, dan kunt ge samen naar Triumph des Willens enzu kijken natuurlijk

Riefenstahl had wel talent, en zou een voorbeeld moeten zijn voor feministen. Zij was dé eerste grote regisseuse. :)

Hav1983
27 februari 2018, 20:23
Mijn vriendin is vrij gelovig, ik totaal niet. Ik heb haar gezegd daar niet over te willen discuteren. Ze is 1 keer over evolutieleer begonnen en na 5 minuten was het al bijna spel. Dat zijn discussies waar toch geen winnaar uitkomt en niemand van gedacht verandert.

SAR.
27 februari 2018, 20:29
Mijn vriendin is vrij gelovig, ik totaal niet. Ik heb haar gezegd daar niet over te willen discuteren. Ze is 1 keer over evolutieleer begonnen en na 5 minuten was het al bijna spel. Dat zijn discussies waar toch geen winnaar uitkomt en niemand van gedacht verandert.

Ik merk wel dat zo’n discussie nooit een groot probleem vormen als het enkel onder de partners onderling is. Maar wat doe je wanneer jullie aan kinderen beginnen? De meeste Vlamingen zijn wel gedoopt en vieren Kerst maar je hebt nu eenmaal mensen die ook nog altijd iedere zondag naar de mis gaan of meedoen aan de vasten etc.

Hetzelfde met een partner van een ander geloof, dat is zelfs nog ingewikkelder omdat jij geen enkel referentiekader hebt.

2 volwassenen gaan elkaars mening niet aan elkaar opdringen, maar alles verandert wanneer er kinderen in het spel zijn...

Tailball
28 februari 2018, 00:39

Met zo iemand zou ik nooit kunnen samen zijn.
Visies mogen van mij verschillen (tenzij extreem-links/extreem-rechts op politiek vlak en gelovig zijn).
Goed van je om er zo mee om te kunnen!

Hav1983
28 februari 2018, 01:30
Ik merk wel dat zo’n discussie nooit een groot probleem vormen als het enkel onder de partners onderling is. Maar wat doe je wanneer jullie aan kinderen beginnen? De meeste Vlamingen zijn wel gedoopt en vieren Kerst maar je hebt nu eenmaal mensen die ook nog altijd iedere zondag naar de mis gaan of meedoen aan de vasten etc.

Hetzelfde met een partner van een ander geloof, dat is zelfs nog ingewikkelder omdat jij geen enkel referentiekader hebt.

2 volwassenen gaan elkaars mening niet aan elkaar opdringen, maar alles verandert wanneer er kinderen in het spel zijn...

Ik heb geen probleem met religie, maar ik geloof zelf niet. Als zij daar op een of ander manier kracht uit haalt is dat voor mij prima. Als zij later onze kinderen wil dopen is dat voor mij geen probleem.

Met zo iemand zou ik nooit kunnen samen zijn.
Visies mogen van mij verschillen (tenzij extreem-links/extreem-rechts op politiek vlak en gelovig zijn).
Goed van je om er zo mee om te kunnen!
Ik heb het misschien erger voorgesteld dan het werkelijk is. Ze gaat eenmaal in de week naar de mis. Ze gelooft dat er "iets" is in de vorm van een God, omdat evolutie alleen naar haar gevoel niet alles verklaart.
Ze heeft dan op Youtube ergens een "documentaire" gevonden waarin een gast probeerde evolutie te ontkrachten en ik heb die na 5 minuten afgezet omdat ik er onnozel van kwam.
Ik denk ook dat het wat te maken had met feit dat ze zich op dat moment niet zo goed voelde. Ze heeft sinds een paar weken een job en sindsdien is ze niet meer naar de mis gegaan.
Voor de rest is het een perfect normaal meiske die dingen uitsteekt waar meneer pastoor niet mee zou kunnen lachen. :love:

Yann!ck
28 februari 2018, 10:54
Ik heb het misschien erger voorgesteld dan het werkelijk is. Ze gaat eenmaal in de week naar de mis. Ze gelooft dat er "iets" is in de vorm van een God, omdat evolutie alleen naar haar gevoel niet alles verklaart.
Ze heeft dan op Youtube ergens een "documentaire" gevonden waarin een gast probeerde evolutie te ontkrachten en ik heb die na 5 minuten afgezet omdat ik er onnozel van kwam.
Ik denk ook dat het wat te maken had met feit dat ze zich op dat moment niet zo goed voelde. Ze heeft sinds een paar weken een job en sindsdien is ze niet meer naar de mis gegaan.
Voor de rest is het een perfect normaal meiske die dingen uitsteekt waar meneer pastoor niet mee zou kunnen lachen. :love:

Lol die van mij is ook redelijk gelovig, en we hebben het daar al een paar keer over gehad. Maar zo echte discussies over evolutieleer, die zie ik mij toch niet any soon met haar voeren. We zijn nog maar een week 'echt' samen dus logisch dat er over zo'n zaken nog niet echt wordt gesproken lol. :p
Nu moet ik wel zeggen dat ik, ondanks dat ik op zowat de meest 'ongelovige' manier ben opgevoed (no pun intended) en ondanks dat ik een sterk wetenschappelijke richting doe, het laatste jaar/jaren toch wel ben opgeschoven van een atheïst naar een agnost. Ik blijf het vooral moeilijk hebben met de goedkope uitleg dat de big bang een fysische 'toevalligheid' was, zonder dat daar <<iets>> (en dan denk ik echt niet meteen aan de klassieke hocus pocus van een god) meer achter zat. Ze kunnen nog niet eens een vliegtuig terugvinden dat in de oceaan is neergestort, laat staan dat ze met volle zekerheid het hele hoe en waarom achter het ontstaan van het heelal kunnen verklaren.
De evolutieleer ontkennen daarentegen, tja, dat is zoals het ontkennen van het zonlicht alleen maar weggelegd voor de zotten en extremistische gelovigen van de samenleving.

vbounce
28 februari 2018, 11:06
Geloof moet toch ook niet iets zijn waar hartstochtelijk in opgegaan wordt dat alles wat die oude man vooraan zegt? Ik geloof in die zin dat ik er troost in kan vinden als ik tijdens een uitstapje in de kerk een kaarsje te branden. Door in een viering even tot innerlijke rust te komen. Door te bidden voor de naasten die ik kwijt ben en de kleine kans dat ik hun aanwezigheid zo voel. En onder het principe baat het niet dan schaadt het niet.

Ik zit niet wekelijks in de kerk, want ik denk niet dat geloof gelijk staat aan de hoeveelheid aanwezigheid in een gebouw. Daar kom ik enkel voor die dingen die niet kunnen vanuit een andere omgeving. Zoals trouwen, doopsel, begrafenis,.... En voor ons mama een plezier te doen als ze ons vraagt.

Mijn man denkt dat het allemaal maar zever is en voor hem hoeft dat dan ook niet. Maar hij geeft toe aan mij voor wat mij gelukkig maakt. We zijn in september getrouwd in de kerk. En als er een kindje komt zal dat gedoopt worden. En de eerste communie doen. Bij plechtige communie zal het van de keuze van het kind afhangen.

Myllan
28 februari 2018, 11:30
Ondertussen richting de 3j samen met mijn Hongaarse deerne, waarvan het grootste deel samenwonende.

Samenwonen is bikkelhard. :)

Binnenkort eindelijk een 2de bed. Hoera.

Maar ik zie ze wel graag hoor. :woohoo:

Waarom is het bikkelhard en hoezo dat 2de bed?

Myllan
28 februari 2018, 11:44

——-

Vertoon wat meer patsergedrag eh mattie haha
Maar je bent nog maar 29?
Kijk kan heus wel begrijpen dat het niet fijn is dat je nog nooit een vriendin hebt gehad want soms wil je gewoon keihard kirkken, dat ontkennen heeft geen zin maar om nu te zeggen dat je gedoemd bent om alleen te blijven is er ook wel een beetje over, denk ik. Al is dat niet aan mij om zoiets te bepalen.

Als je bij het uitgaan er krampachtig bijstaat zo van 'kom ik over als een creep' of 'hopelijk vinden ze me geen hopeloze griezel' dan is de kans redelijk groot dat je wel overkomt als een creep en hopeloze griezel.
Ga gewoon en geniet van je avond? Wees ontspannen, relax en kom je een leuke chick tegen is dat goed meegenomen, zoniet dan heb je tenminste genoten, nee?

Ik heb mss wel makkelijk praten maar een relatie hebben is niet altijd rozengeur en maneschijn hoor dus geniet van het hier en nu, wat de toekomst brengt zullen we dan wel zien. Zorg eerst al eens dat je gelukkig bent met jezelf vooraleer je iemand anders gelukkig wilt maken en voor de rest wens ik je ontzettend veel succes toe, een leuke vriendin en plenty of seks.:hug:

GenesisX
28 februari 2018, 12:38

Ik herken mij zo hard in u… Het accepteren moet ge zeker niet doen, een plan maken en extra moeite doen wèl. De enige reden waarom vrouwen u zogezegd mijden is omdat ge da ten eerste denkt en dan ook zelf in de hand werkt. Wat anderen denken gaat u ook niet aan btw, da 's privé ;)

Ik ben ongeveer uw leeftijd en zat in dezelfde situatie, maar daar zijn oplossingen voor. Stuur mij gerust een PB als ge een andere mening wil of erover wil babbelen.

Yann!ck
28 februari 2018, 12:56
^ En misschien nog een tip: als ge uitgaat, neem eens een vriendin/vriendinnen mee ipv vrienden.
Ik heb een echte goede vriendin die ik door en door ken en waarmee ik ook heel lichamelijk ben in de vorm van aanraken, handen vasthouden, etc en waarmee ik geregeld (bijna wekelijks) afspreek om is naar de cinema te gaan en/of iets te gaan drinken, ... En dan merk ik wel dat vrouwen sowieso al veel meer kijken en geïnteresseerd lijken dan wanneer ik gewoon iets ga doen met (mannelijke) vrienden.

Misschien dat de weinige vrouwen die hier zitten dat kunnen beamen dat een man in vrouwelijk gezelschap altijd veel interessanter oogt dan wanneer diezelfde man in mannelijk gezelschap verkeert. :p

vbounce
28 februari 2018, 13:09
^ En misschien nog een tip: als ge uitgaat, neem eens een vriendin/vriendinnen mee ipv vrienden.
Ik heb een echte goede vriendin die ik door en door ken en waarmee ik ook heel lichamelijk ben in de vorm van aanraken, handen vasthouden, etc en waarmee ik geregeld (bijna wekelijks) afspreek om is naar de cinema te gaan en/of iets te gaan drinken, ... En dan merk ik wel dat vrouwen sowieso al veel meer kijken en geïnteresseerd lijken dan wanneer ik gewoon iets ga doen met (mannelijke) vrienden.

Misschien dat de weinige vrouwen die hier zitten dat kunnen beamen dat een man in vrouwelijk gezelschap altijd veel interessanter oogt dan wanneer diezelfde man in mannelijk gezelschap verkeert. :p

Daar ga ik je gedeeltelijk gelijk in geven. Het hangt af van wat voor vrouw je zoekt denk ik. Toen ik nog in "jacht"periode zat was een man waar vrouwen in de buurt waren een soort uitdaging. Dat heeft zelden geleid tot een relatie.

Mijn man heb ik nooit in het gezelschap van vrouwen gezien die niet familie waren. En zelf was ik ook niet omgeven door mannen die een mogelijke andere kandidaat waren en zo uitdaging gaven. De mannen in mijn leven waarmee ik bevriend ben zijn allemaal gay.

Myllan
28 februari 2018, 13:46
Mijn man heb ik voor het eerst gezien in het uitgaansleven terwijl hij omringd was met voornamelijk vrouwen en een paar mannen en het waren mooie vrouwen, bloedmooie vrouwen zelfs dus ik heb die avond wel een Jonaske gedaan.:( Heb als een creep staan gluren en hem een paar keer van kop tot teen bekeken, gekeurd, uitgekleed en terug aangekleed dus ja, beetje eng en achteraf heeft hij zelfs nog bevestigd dat dat wel een beetje griezelig was.

Of (een) vriendin(en) op sleeptouw nemen in de hoop om te scoren bij vrijgezelle dames een goede tip is, laat ik in het midden. Gaat sowieso wel een andere indruk geven, denk ik...

Yann!ck
28 februari 2018, 14:33
Of (een) vriendin(en) op sleeptouw nemen in de hoop om te scoren bij vrijgezelle dames een goede tip is, laat ik in het midden. Gaat sowieso wel een andere indruk geven, denk ik...

Even ter bevestiging, dat is nooit mijn intentie geweest. lol
Het is gewoon een vriendin die ik al jarenlang zeer goed ken, die qua karakter erg op mij lijkt en gewoon veruit één van de meest plezierige personen is om mee op stap te gaan.
Dat dat een vrouw is, ja so what? Ik dacht dat vrouwen net blij moesten zijn dat mannen vrouwen ook als vriendinnen kunnen hebben en niet louter als potentieel sex material.
Dat er al eens wat intiems is gebeurt, dat moet ik toegeven, maar wij hebben nooit een 'echte' liefdesrelatie gewild met elkaar. :p

HelpYouFall
28 februari 2018, 15:08
Ik dacht dat vrouwen net blij moesten zijn dat mannen vrouwen ook als vriendinnen kunnen hebben en niet louter als potentieel sex material.

"Look at me and all my moral authority" - Da Patriarchy

Mie.
28 februari 2018, 15:40
Hallo iedereen,

Ik ben dit forum altijd wat blijven lezen aangezien ik in de pre-hack era hier lid was en had nooit de nood gehad van opnieuw te reageren, tot nu.
Een liefdesprobleem is zich aan het vormen en ik was benieuwd naar jullie mening over liefde & lust op de werkvloer.

Ik vind mijn naaste collega leuk, meer dan leuk zelfs. We komen suuuupergoed overeen, kunnen enorm goed lachen, maar de gesprekken die we hebben worden steeds flirteriger en uitdagender. Nu ja, niet zozeer uitdagender, maar we vertrouwen elkaar steeds meer en vertellen elkaar ook meer en meer. En het zijn geen dingen waar je met andere gewone collega's over praat lol ,want het kan soms nogal warm worden. Dus daarmee denk ik: hij vindt mij ook leuk.

We zijn gelukkig allebei vrijgezel. Ondanks dat we mekaar overduidelijk zien zitten houden we de boot toch een beetje af omdat we allebei weten dat eens er iets gebeurt, er geen weg terug meer is naar onze 'band' momenteel. Een relatie met iemand van het werk die ook nog eens een rechtstreekse collega is maakt het nogal ingewikkeld en ik heb daar ook wel een beetje schrik voor, want wat als het niet lukt?

Yann!ck
28 februari 2018, 16:30
Hallo iedereen,

Ik ben dit forum altijd wat blijven lezen aangezien ik in de pre-hack era hier lid was en had nooit de nood gehad van opnieuw te reageren, tot nu.
Een liefdesprobleem is zich aan het vormen en ik was benieuwd naar jullie mening over liefde & lust op de werkvloer.

Ik vind mijn naaste collega leuk, meer dan leuk zelfs. We komen suuuupergoed overeen, kunnen enorm goed lachen, maar de gesprekken die we hebben worden steeds flirteriger en uitdagender. Nu ja, niet zozeer uitdagender, maar we vertrouwen elkaar steeds meer en vertellen elkaar ook meer en meer. En het zijn geen dingen waar je met andere gewone collega's over praat lol ,want het kan soms nogal warm worden. Dus daarmee denk ik: hij vindt mij ook leuk.

We zijn gelukkig allebei vrijgezel. Ondanks dat we mekaar overduidelijk zien zitten houden we de boot toch een beetje af omdat we allebei weten dat eens er iets gebeurt, er geen weg terug meer is naar onze 'band' momenteel. Een relatie met iemand van het werk die ook nog eens een rechtstreekse collega is maakt het nogal ingewikkeld en ik heb daar ook wel een beetje schrik voor, want wat als het niet lukt?

Dat is inderdaad een probleem. Intiem met elkaar zijn kan net zolang tot één van de partijen (of beide) echt verliefd begint te worden.
Een situatie waarbij de ene persoon niet verliefd is maar wel zeer gretig meedoet aan dat intieme, terwijl de andere persoon echt gevoelens heeft, dat kan je niet lang volhouden. De ene geraakt gefrustreerd omdat zijn/haar liefde niet wordt beantwoord, en de andere wil geen echte relatie.

En laat je niets wijsmaken, friends with benefits is een quasi-utopie. Zoiets kan maximum enkele weken standhouden vooraleer het ofwel doorslaat naar een echte relatie ofwel naar de stopzetting van de 'te' goede band.

Been there, done that. Als je een goede vriendschappelijke band wilt behouden met die persoon, ziet dan uit dat ge er gene sex mee hebt of de zaken zullen in de meeste gevallen niet aflopen zoals jij het wilt. En basicly, sex is 'maar' sex eh.

-TC-
28 februari 2018, 20:04
Don't shit where you eat, tho...

Gentei
28 februari 2018, 20:14
Hallo iedereen,

You don't shit where you eat....

glashelder
28 februari 2018, 20:26
En laat je niets wijsmaken, friends with benefits is een quasi-utopie. Zoiets kan maximum enkele weken standhouden vooraleer het ofwel doorslaat naar een echte relatie ofwel naar de stopzetting van de 'te' goede band.
Oei, met wie van mijn 3 fwb's zou het dan mislopen? :$

Yann!ck
28 februari 2018, 21:11
Oei, met wie van mijn 3 fwb's zou het dan mislopen? :$

Fwb's come and go..

Nee serieus, je kunt wel is zo heel occasioneel sex hebben met één van uw vrienden/vriendinnen. Maar met echte fwb's mag je niet te close worden of dat loopt fout. Gewoon zak legen en klaar. :rofl:

Guazala
28 februari 2018, 21:27
Ja, glas, wat weet gij nu over fwb's? De Yann!ck weet het hier duidelijk beter.

glashelder
28 februari 2018, 22:09
Fwb's come and go..

Nee serieus, je kunt wel is zo heel occasioneel sex hebben met één van uw vrienden/vriendinnen. Maar met echte fwb's mag je niet te close worden of dat loopt fout. Gewoon zak legen en klaar. :rofl:
Ik ben keiclose met mijn fwb'tjes :love: Zie die keigraag. Maar hoef er geen relatie mee hoor ^^ En zij ook niet, 2 van de 3 hebben zelf een relatie waar ze heel gelukkig mee zijn.

Chaebol
28 februari 2018, 22:47
Mijn man heb ik voor het eerst gezien in het uitgaansleven terwijl hij omringd was met voornamelijk vrouwen en een paar mannen en het waren mooie vrouwen, bloedmooie vrouwen zelfs dus ik heb die avond wel een Jonaske gedaan.:( Heb als een creep staan gluren en hem een paar keer van kop tot teen bekeken, gekeurd, uitgekleed en terug aangekleed dus ja, beetje eng en achteraf heeft hij zelfs nog bevestigd dat dat wel een beetje griezelig was.

.
DIe boerka? :s

SAR.
28 februari 2018, 22:52
Fwb's come and go..

Zak legen en klaar :rofl:

Lefky
1 maart 2018, 07:55
Hier er gisteren dan uiteindelijk toch een punt achter gezet.
Nadat ze zaterdag mij eerst nog jaloers zat te maken, om dan zondag op mij in te praten en mij te doen nadenken, wou ze dan dinsdag eigenlijk al bellen om te zeggen dat zij het ineens nie meer zag zitten.
Echt wa voor idioot gedoe is da?
Nu komt het over alsof het voor dienen andere gast is of om mij gewoon terug te pakken. Had het er zo al moeilijk mee, maar nu...
Die andere gast is iemand waarmee ze vroeger gedate heeft maar da is niks geworden. Ze heeft ook zo eens een pleidooi gehouden over hoeveel er bedrogen wordt en dat mensen meer bij elkaar zouden blijven als ze af en toe eens seks zouden hebben met iemand anders. Nu als ge die 2 dingen samen neemt is het ook wel weer duidelijk denk ik.

Kolores
1 maart 2018, 08:35
Nadat ze zaterdag mij eerst nog jaloers zat te maken, om dan zondag op mij in te praten en mij te doen nadenken, wou ze dan dinsdag eigenlijk al bellen om te zeggen dat zij het ineens nie meer zag zitten.
Nu komt het over alsof het voor dienen andere gast is of om mij gewoon terug te pakken. Had het er zo al moeilijk mee, maar nu...
Die andere gast is iemand waarmee ze vroeger gedate heeft maar da is niks geworden. Ze heeft ook zo eens een pleidooi gehouden over hoeveel er bedrogen wordt en dat mensen meer bij elkaar zouden blijven als ze af en toe eens seks zouden hebben met iemand anders. Nu als ge die 2 dingen samen neemt is het ook wel weer duidelijk denk ik.

Met vrouwen niks als last Lefky. :unsure:

StanTem
1 maart 2018, 08:44

Zijt content dage ervan af zijt.

Guazala
1 maart 2018, 09:30
Die andere gast is iemand waarmee ze vroeger gedate heeft maar da is niks geworden. Ze heeft ook zo eens een pleidooi gehouden over hoeveel er bedrogen wordt en dat mensen meer bij elkaar zouden blijven als ze af en toe eens seks zouden hebben met iemand anders. Nu als ge die 2 dingen samen neemt is het ook wel weer duidelijk denk ik.Is dat nu al niet de derde keer ofzo dat jullie er definitief een punt achter zetten?

Lombaar
1 maart 2018, 09:42
Hallo iedereen,

Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt, zij het wel dat ik niet single was.

Ik zat in een relatie van 4 jaar die overduidelijk uitzichtloos was voor iedereen rondom mij (achteraf te weten gekomen dat zo goed als iedereen haar niet geschikt vond voor mij). Enkel voor mij was dat nog niet volledig duidelijk.
Ik ga er geen doekjes om winden, ik lag duidelijk onder de sloef en mijn ex speelde daar handig op in door altijd haar zin te willen krijgen. Als ze dan al eens een ‘nee’ te horen kreeg, gingen de poppen aan het dansen.
Combineer dat met onhandelbaarheid bij het minste drankgebruik, dan was het spel volledig espe.

Op een bepaald moment is de emmer over gelopen na een zoveelste incident en heb ik besloten om uit die giftige relatie te stappen. Wij horen elkaar nu niet meer en dat is perfect zo. Ik wens haar niets slecht toe maar contact houden hoeft niet echt meer.
Het verbreken van die relatie was echt moeilijk, want iemand op die manier moeten kwetsen, kwetst.

Ik werk in de logistiek als Customer service medewerker en moet zeggen dat er hier veel meer vrouwen dan mannen werken.
Het was dan ook nogal automatisch dat ik met veel van mijn vrouwelijke collega’s overeen kwam.
We spraken ook redelijk veel af buiten het werk (op café, gaan eten, zelf op weekend naar de Ardennen). Vaak was dat zonder dat mijn ex hier iets van wist, omdat er anders toch maar ruzie van zou komen.

Met een collega in het bijzonder kwam ik dan net iets beter overeen dan de andere, we waren ongeveer tegelijk begonnen op dat werk, we waren van dezelfde gemeente afkomstig en hadden redelijk wat gemeenschappelijke vrienden zonder elkaar te kennen van ervoor. Haar broer kende ik bijvoorbeeld wel al.

Toen ik nog samen was met mijn ex was het moeilijk om die gevoelens voor die collega te plaatsen, aangezien het een erg moeilijke stap is om te zetten.
Achteraf gezien zijn er wel een aantal dingen waaraan ik merk dat ik onbewust toch mezelf in de richting van die collega heb geduwd. Ik ben bijvoorbeeld gestopt met roken omdat zij daar tegen was, als we iets deden met collega’s en er werd bij haar thuis afgesproken zorgde ik ervoor dat ik veel te vroeg was om wat alone time te hebben, en nog honderden andere kleine signalen.

Ongeveer een week nadat het gedaan was met mijn ex hebben die collega en ik een namiddag in Gent gewandeld, geshopt, koffie gaan drinken... Die ‘date’ voelde zo natuurlijk en ongedwongen aan dat we besloten om de dag erna direct opnieuw af te spreken.
Na het werk zijn we gaan eten waarna we op een gezellig terras aan haar toenmalig appartement nog iets gedronken hebben.

Toen we voor haar deur afscheid namen hebben we gekust, en we wisten allebei direct dat het goed zat.

Op het werk hebben we er niet echt lang een geheim van gemaakt. Enkele mensen dachten al langer dat er iets gaande was tussen ons. Gezien wij niet echt op de hoogte waren van het reglement aangaande relaties oo het werk, hebben wij ons toch geïnformeerd hierover. Het bleek geen probleem te zijn zolang het geen effect heeft op de werkprestaties. Wij werken op dezelfde vloer, maar niet voor dezelfde klant, dus dit zou niet echt een probleem geven.

Nadien is de relatie in een stroomtempo verlopen.
Na een week ben ik 5 dagen met haar naar zee gegaan, terug van zee ben ik zo goed als ingetrokken bij haar. Een maand later heb ik mijn domicilie veranderd (iets wat ik in 4 jaar met mijn ex steeds geweigerd heb). En nog eens een maand later hebben we een huisje gevonden dat we nu samen huren.
We hebben er reeds enkele kleine reisjes op zitten en trekken over een maand voor 3 weken naar de West Kust van de VS.

Het is natuurlijk een risico dat je neemt. De vraag is misschien hoe betrokken je bent bij je werk. Ik werk in een branche waar het verloop van mensen enorm is. Het zou niet moeilijk zijn om nieuw werk te vinden, misschien dat dat in mijn geval het zo makkelijk maakte om toch dat risico te nemen.
Wij hebben gewoon de stap gezet zonder ervoor te praten over mogelijke gevolgen op het werk, maar als je zeker bent dat alles wederzijds is kan het geen slecht idee zijn om het er toch al eens over te hebben.

Het kan goed aflopen maar denk dat het in meer gevallen niet echt goed afloopt. Ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik tot die eerste groep behoor :).

Lefky
1 maart 2018, 09:50
Is dat nu al niet de derde keer ofzo dat jullie er definitief een punt achter zetten?

Nee, zaterdag wou ik er mee ophouden. Ze heeft toen een hele uitleg gedaan over hoe we toch bij elkaar passen, is mij beginnen jaloers maken door over die andere gast weer te beginnen of een trio waar ze eens kans op gehad had en ging zien of ze dat nog kon krijgen. Tegen zondag had ze dan het idee geopperd om gewoon soms af te spreken en te kijken... Maandag was dan een goede dag, wat gepraat etc. En dinsdag wou ze dan ineens bellen, maar ik moest lang werken dus dat kwam niet echt uit.

HelpYouFall
1 maart 2018, 10:00
Mah screen blew up

TL;DR versie please :)

Lombaar
1 maart 2018, 10:07
TL;DR versie please :)

Haha :)

Uit slechte relatie gestapt en nu in super relatie met een collega.

HelpYouFall
1 maart 2018, 10:08
Thanks! En proficiat!

Proto
1 maart 2018, 10:43

Da's nasty.

Myllan
1 maart 2018, 11:38
DIe boerka? :s

Pardon?

Zou zomaar de ex van mijn man kunnen zijn.
Da's ook zo'n labiele doos. :(
Ik zou ook gewoon alle contact verbreken en ze die hard negeren, is het enige wat écht werkt.

Myllan
1 maart 2018, 11:42
Btw bij ons heeft het wel geholpen.
Alles wat er te zeggen/ bespreken valt over hun dochter gebeurt via mij waardoor de rust is wedergekeerd. *hallellujah*

Maar ik heb mijn man ook wel heel subtiel duidelijk gemaakt dat zodra hij haar weer toelaat ons leven, ikke pleitos ben. Meen ik echt en oprecht en dat beseft hij.

Lefky
1 maart 2018, 12:00
Da's nasty.

Zou zomaar de ex van mijn man kunnen zijn.
Da's ook zo'n labiele doos. :(
Ik zou ook gewoon alle contact verbreken en ze die hard negeren, is het enige wat écht werkt.

Zie ma ik kan ergens wel inkomen in wa ze allemaal zegt. Maar op een moment zoals nu werkt dat compleet averechts waardoor ik dus denk dat voor die kerel is.
Allé ik snap da ge soms eens denkt aan seks met iemand anders. En als ik mij niet vergis zijn er studies die aantonen dat de mens en dieren eigenlijk niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Ik zou het zelf nooit over mijn hart krijgen ma soit.
Ze maakt er ook 2 uitersten van, tis alles of tis niets, ma haar ideeen van gewoon nog afspreken etc vliegen gewoon ook ineens de deur uit

Myllan
1 maart 2018, 12:06
Zie ma ik kan ergens wel inkomen in wa ze allemaal zegt. Maar op een moment zoals nu werkt dat compleet averechts waardoor ik dus denk dat voor die kerel is.
Allé ik snap da ge soms eens denkt aan seks met iemand anders. En als ik mij niet vergis zijn er studies die aantonen dat de mens en dieren eigenlijk niet gemaakt zijn om monogaam te zijn. Ik zou het zelf nooit over mijn hart krijgen ma soit.
Ze maakt er ook 2 uitersten van, tis alles of tis niets, ma haar ideeen van gewoon nog afspreken etc vliegen gewoon ook ineens de deur uit

Kan wel even niet meer volgen nu.:(
Wou ze (tijdens jullie relatie)seks met iemand anders ofzo?

Lefky
1 maart 2018, 12:08
Kan wel even niet meer volgen nu.:(
Wou ze (tijdens jullie relatie)seks met iemand anders ofzo?

Nee, ze dacht er gewoon aan (ja ik weet het...) en is ervan overtuigd dat er veel minder relaties op de klippen lopen als het wel zou geaccepteerd worden.

Myllan
1 maart 2018, 12:17
Nee, ze dacht er gewoon aan (ja ik weet het...) en is ervan overtuigd dat er veel minder relaties op de klippen lopen als het wel zou geaccepteerd worden.

Oh oké. :unsure:
Die mening mag ze hebben (recht op vrijheid van meningsuiting etc) natuurlijk.
Lijkt me niet hetgeen wat je bespreekt als je er een punt achter zet. (of ik heb een heel stuk uit je verhaal/situatie gemist waarvoor mijn excuses. Heb niet alles gelezen denk ik)

Kolores
1 maart 2018, 12:18

Met u en die andere kerel tegelijk? :p

Mie.
1 maart 2018, 12:21
Dat is inderdaad een probleem. Intiem met elkaar zijn kan net zolang tot één van de partijen (of beide) echt verliefd begint te worden.
Een situatie waarbij de ene persoon niet verliefd is maar wel zeer gretig meedoet aan dat intieme, terwijl de andere persoon echt gevoelens heeft, dat kan je niet lang volhouden. De ene geraakt gefrustreerd omdat zijn/haar liefde niet wordt beantwoord, en de andere wil geen echte relatie.

Been there, done that. Als je een goede vriendschappelijke band wilt behouden met die persoon, ziet dan uit dat ge er gene sex mee hebt of de zaken zullen in de meeste gevallen niet aflopen zoals jij het wilt. En basicly, sex is 'maar' sex eh.

Idd, het is gewoon heel leuk om eens aandacht te krijgen van iemand die je leuk vindt zeker. En op zich kunnen wij over vanalles babbelen maar ik heb de indruk dat die grenzen steeds meer vervagen. Hij heeft wel al eens subtiel gepolst of ik het zou zien zitten om bij hem thuis te komen eten maar dat heb ik wel afgeblokt, want wie weet wat er dan gaat gebeuren als we niet in kantoor-setting zijn. Ik zou ook de 'verstandige' moeten zijn aangezien ik ook niet drink en dus niks geks kan doen om het dan te steken op 'ik was zat, sorry". We maken ook deel uit van een team dat geregeld buiten het werk samen dingen doet dus we zijn wel een hecht 4-tal mensen, maar we zijn nu ook geen Deloitte ofzo. Moest er dus iets bloeien, iedereen zou het direct te weten komen. Op zich hebben we het met z'n 4-en allemaal leuk met elkaar maar tussen ons twee is er wel zo'n vibe die we met niemand anders hebben.

You don't shit where you eat....

Ah die uitdrukking kende ik niet :p Dat is wel waar, vooral omdat we niet elk op een aparte afdeling zitten ofzo.

Ik heb niet het hele verhaal gevolgd maar het lijkt alsof ze niet goed weet wat ze wil en meer in u geinteresseerd is als tijdverdrijf dan wat anders...

Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt, zij het wel dat ik niet single was.

Ik zat in een relatie van 4 jaar die overduidelijk uitzichtloos was voor iedereen rondom mij (achteraf te weten gekomen dat zo goed als iedereen haar niet geschikt vond voor mij). Enkel voor mij was dat nog niet volledig duidelijk.
Ik ga er geen doekjes om winden, ik lag duidelijk onder de sloef en mijn ex speelde daar handig op in door altijd haar zin te willen krijgen. Als ze dan al eens een ‘nee’ te horen kreeg, gingen de poppen aan het dansen.
Combineer dat met onhandelbaarheid bij het minste drankgebruik, dan was het spel volledig espe.

Op een bepaald moment is de emmer over gelopen na een zoveelste incident en heb ik besloten om uit die giftige relatie te stappen. Wij horen elkaar nu niet meer en dat is perfect zo. Ik wens haar niets slecht toe maar contact houden hoeft niet echt meer.
Het verbreken van die relatie was echt moeilijk, want iemand op die manier moeten kwetsen, kwetst.

Ik werk in de logistiek als Customer service medewerker en moet zeggen dat er hier veel meer vrouwen dan mannen werken.
Het was dan ook nogal automatisch dat ik met veel van mijn vrouwelijke collega’s overeen kwam.
We spraken ook redelijk veel af buiten het werk (op café, gaan eten, zelf op weekend naar de Ardennen). Vaak was dat zonder dat mijn ex hier iets van wist, omdat er anders toch maar ruzie van zou komen.

Met een collega in het bijzonder kwam ik dan net iets beter overeen dan de andere, we waren ongeveer tegelijk begonnen op dat werk, we waren van dezelfde gemeente afkomstig en hadden redelijk wat gemeenschappelijke vrienden zonder elkaar te kennen van ervoor. Haar broer kende ik bijvoorbeeld wel al.

Toen ik nog samen was met mijn ex was het moeilijk om die gevoelens voor die collega te plaatsen, aangezien het een erg moeilijke stap is om te zetten.
Achteraf gezien zijn er wel een aantal dingen waaraan ik merk dat ik onbewust toch mezelf in de richting van die collega heb geduwd. Ik ben bijvoorbeeld gestopt met roken omdat zij daar tegen was, als we iets deden met collega’s en er werd bij haar thuis afgesproken zorgde ik ervoor dat ik veel te vroeg was om wat alone time te hebben, en nog honderden andere kleine signalen.

Ongeveer een week nadat het gedaan was met mijn ex hebben die collega en ik een namiddag in Gent gewandeld, geshopt, koffie gaan drinken... Die ‘date’ voelde zo natuurlijk en ongedwongen aan dat we besloten om de dag erna direct opnieuw af te spreken.
Na het werk zijn we gaan eten waarna we op een gezellig terras aan haar toenmalig appartement nog iets gedronken hebben.

Toen we voor haar deur afscheid namen hebben we gekust, en we wisten allebei direct dat het goed zat.

Op het werk hebben we er niet echt lang een geheim van gemaakt. Enkele mensen dachten al langer dat er iets gaande was tussen ons. Gezien wij niet echt op de hoogte waren van het reglement aangaande relaties oo het werk, hebben wij ons toch geïnformeerd hierover. Het bleek geen probleem te zijn zolang het geen effect heeft op de werkprestaties. Wij werken op dezelfde vloer, maar niet voor dezelfde klant, dus dit zou niet echt een probleem geven.

Nadien is de relatie in een stroomtempo verlopen.
Na een week ben ik 5 dagen met haar naar zee gegaan, terug van zee ben ik zo goed als ingetrokken bij haar. Een maand later heb ik mijn domicilie veranderd (iets wat ik in 4 jaar met mijn ex steeds geweigerd heb). En nog eens een maand later hebben we een huisje gevonden dat we nu samen huren.
We hebben er reeds enkele kleine reisjes op zitten en trekken over een maand voor 3 weken naar de West Kust van de VS.

Het is natuurlijk een risico dat je neemt. De vraag is misschien hoe betrokken je bent bij je werk. Ik werk in een branche waar het verloop van mensen enorm is. Het zou niet moeilijk zijn om nieuw werk te vinden, misschien dat dat in mijn geval het zo makkelijk maakte om toch dat risico te nemen.
Wij hebben gewoon de stap gezet zonder ervoor te praten over mogelijke gevolgen op het werk, maar als je zeker bent dat alles wederzijds is kan het geen slecht idee zijn om het er toch al eens over te hebben.

Het kan goed aflopen maar denk dat het in meer gevallen niet echt goed afloopt. Ik ben blij dat ik kan zeggen dat ik tot die eerste groep behoor :).

Het ding bij ons is dat we eigl op voorhand al een beetje weten dat het op lange termijn niet zou lukken omdat we in een paar basisdingen grondig van elkaar verschillen ( culturele waarden/afkomst, visie op kinderen, niveau van close zijn met familie, etc). Maar met een collega praat je natuurlijk over andere dingen en daar is het wel allemaal dik in orde.

Ben wel blij voor je dat je de stap hebt durven zetten van uit die relatie te stappen. Vergt wel wat moed om dan ook nog eens toe te geven aan een collega. Hopelijk zijn jullie nu zeer gelukkig samen! :)

Nee, zaterdag wou ik er mee ophouden. Ze heeft toen een hele uitleg gedaan over hoe we toch bij elkaar passen, is mij beginnen jaloers maken door over die andere gast weer te beginnen of een trio waar ze eens kans op gehad had en ging zien of ze dat nog kon krijgen. Tegen zondag had ze dan het idee geopperd om gewoon soms af te spreken en te kijken... Maandag was dan een goede dag, wat gepraat etc. En dinsdag wou ze dan ineens bellen, maar ik moest lang werken dus dat kwam niet echt uit.

Die wilt gewoon aandacht, en het maakt haar precies niet uit van wie...

Lefky
1 maart 2018, 12:23
Met u en die andere kerel tegelijk? :p

Daar heeft ze mij zaterdag mee jaloers zitten maken.
Ze heeft eens kans gehad op een trio met een vriendin en haar lief.

Die wilt gewoon aandacht, en het maakt haar precies niet uit van wie...

Dat was eigenlijk nog niet in mij opgekomen. Denk dat het wel allemaal vrij oprecht was maar kan mij natuurlijk ook vergissen.
Het voornaamste probleem was eigenlijk dat ik niet voelde voor haar wat zij voor mij voelde

zarathustra
1 maart 2018, 12:34
Btw bij ons heeft het wel geholpen.
Alles wat er te zeggen/ bespreken valt over hun dochter gebeurt via mij waardoor de rust is wedergekeerd. *hallellujah*

Wacht dus jij zit er bij als ze iets bespreken of spreekt zij tegen jou en hij tegen jou en jij speelt boodschapper?

Mie.
1 maart 2018, 12:44
Daar heeft ze mij zaterdag mee jaloers zitten maken.
Ze heeft eens kans gehad op een trio met een vriendin en haar lief.

Dat was eigenlijk nog niet in mij opgekomen. Denk dat het wel allemaal vrij oprecht was maar kan mij natuurlijk ook vergissen.
Het voornaamste probleem was eigenlijk dat ik niet voelde voor haar wat zij voor mij voelde

Ja, ik heb het gevoel dat ze "losse" aandacht wil van jou, maar omdat jij haar naar haar mening geen aandacht genoeg geeft gaat ze die bij iemand anders zoeken om jou te triggeren. Vaak heeft dat helaas wel een averechts effect.

Myllan
1 maart 2018, 12:44
Wacht dus jij zit er bij als ze iets bespreken of spreekt zij tegen jou en hij tegen jou en jij speelt boodschapper?

Ik ben de boodschapper van Satan.
Ja het is kindergarden all over again...
Zaken zoals ophalen en schoolzaken worden momenteel door haar aan mij doorgegeven en ik ga ze (meisje van 6,5j) ophalen/terugbrengen. Momenteel werkt dat goed, wat de toekomst brengt, me not know.

Hopelijk komt er ooit een moment waar we allemaal als gelukkige volwassenen samen kunnen leven maar momenteel moet het maar even zo. Ik wens haar wel een lieve en zorgzame partner toe waarbij ze de nodige rust zal vinden maar van de mijne blijft ze wel mooi met haar vingers af.

Kolores
1 maart 2018, 12:53
Lefky heeft haar ego gedeukt dus nu wil ze met zijn voeten spelen.

GenesisX
1 maart 2018, 12:54
We zijn soms allemaal wat naïef :p Maar dat komt terug op wat ik zei van mensen, hun oprechte beweegredenen en gevoelens kunt ge nie weten. Ge kunt er gewoon in meegaan en af en toe loopt ge dan eens tegen de muur. Onlangs ook iets gelijkaardig meegemaakt met een date, want die was ook constant over haar ex, "main boyfriend", en polyamory bezig. Tjah, duidelijk da we nie gaan overeenkomen dan als ge nie weet wat ge best wel en nie zegt tegen iemand die ge de eerste keer ziet.

Kan ff pijn doen, maar ge had gelukkig al nie veel gevoelens voor haar of interesse. Zou daar troost in zoeken en vooruitkijken naar wat komen zal; een goeie match die zich volledig kan focussen op u i.p.v. haar ex ;) Geen reden om uzelf in onaangename of moeilijke situaties te forceren. Beter wat zelfrespect en contact verbreken (en volledig dan), dat trekt ook (onbewust) aan.

Lint
1 maart 2018, 13:51
@ Lefky, tzal aan mij liggen maar ik snap niks van uw verhaal en nog minder wat het probleem is.

Wat ik snap:
1. gullie had een relatie
2. gij had geen gevoelens meer
3. Gij verteld haar dat en "maakt het uit"
4. zij wil bedenktijd, gij staat dat toe
5. na x tijd spreken jullie, gij blijft bij uw punt
6. zij zegt dat ze ne trio gaat doen (hoe wie wat mij niet duidelijk)
7. Gij zijt jaloers / gekwetst

ALS klopt, vanaf punt 5=> stop met u te gedragen als ne puber (ongeacht of zij dat ook doet).

Lefky
1 maart 2018, 13:58
@ Lefky, tzal aan mij liggen maar ik snap niks van uw verhaal en nog minder wat het probleem is.

Wat ik snap:
1. gullie had een relatie
2. gij had geen gevoelens meer
3. Gij verteld haar dat en "maakt het uit"
4. zij wil bedenktijd, gij staat dat toe
5. na x tijd spreken jullie, gij blijft bij uw punt
6. zij zegt dat ze ne trio gaat doen (hoe wie wat mij niet duidelijk)
7. Gij zijt jaloers / gekwetst

ALS klopt, vanaf punt 5=> stop met u te gedragen als ne puber (ongeacht of zij dat ook doet).

In het begin was ik heel enthousiast, te waarschijnlijk. Als dat wa bekoeld was begon ik te merken dat zij meer voor mij voelde dan ik voor haar. Ik ben daar altijd eerlijk over geweest maar wou wel proberen. Waar ze direct mee akkoord was en compromissen aanbood waar ze zich zelf niet kon aan houden. Na een tijd hebben we het er nog over gehad en zag ik het op die manier niet meer zitten. Ze probeerde mij dan jaloers te maken en te overtuigen dat het allemaal niet zo heftig moest gaan. Om dan direct nadien zelf te zeggen dat ze het niet meer zag zitten.

Dus uw verhaal is vanaf punt 2 nie echt correct meer :)

HelpYouFall
1 maart 2018, 14:10
Ja ma wa is nu het probleem dan eigenlijk? Ge hebt toch wat ge wilt en ge hebt haar hart niet eens moeten breken?
Lijkt mij ne pure win win te zijn.

Allez ja of het moet u om dieje "verdikke ze was me voor" te doen zijn?
Wat nogal kinderachtig zou zijn, ma bon, misschien heb ik het ook helemaal verkeerd gelezen :)

Proto
1 maart 2018, 14:16
Ja ma wa is nu het probleem dan eigenlijk? Ge hebt toch wat ge wilt en ge hebt haar hart niet eens moeten breken?
Lijkt mij ne pure win win te zijn.

Allez ja of het moet u om dieje "verdikke ze was me voor" te doen zijn?
Wat nogal kinderachtig zou zijn, ma bon, misschien heb ik het ook helemaal verkeerd gelezen :)

Hij wil dat trio nog denk ik.

Lefky
1 maart 2018, 14:19
Gewoon de manier waarop en voorstellen doen die ze zelf nie kan houden. Het gevoel dat ik het verkloot heb. Het feit dat ik mij had neergelegd dat er iets aan mij scheelt en ik niemand ga hebben om dan nu naïef geweest te zijn

gulle wilt hier drama lezen e...

Hekje#
1 maart 2018, 14:21
Ik heb niks liever dan drama... Ma uw drama klopt niet echt lijkt me.
Anyway, ander en beter zekers?

Proto
1 maart 2018, 14:23
Gewoon de manier waarop en voorstellen doen die ze zelf nie kan houden. Het gevoel dat ik het verkloot heb. Het feit dat ik mij had neergelegd dat er iets aan mij scheelt en ik niemand ga hebben om dan nu naïef geweest te zijn

gulle wilt hier drama lezen e...

Niets meer aan te doen joh, ge geraakt er wel door. En ge kunt u optrekken aan het feit dat door u ne kerel de avond van zijn leven gaat beleven met die twee dames. Da's toch ook tof.

Myllan
1 maart 2018, 14:44
En ge kunt u optrekken aan het feit dat door u ne kerel de avond van zijn leven gaat beleven met die twee dames. Da's toch ook tof.

En u aftrekken op dat idee.

Proto
1 maart 2018, 14:56
En u aftrekken op dat idee.

:rofl:

HelpYouFall
1 maart 2018, 15:00
Uw verhaal hing gewoon wat als gatenkaas aan elkaar Leffers. Ik denk niet dat we er verder iets negatiefs mee bedoelden.
Sterkte enz man, geef het tijd, komt goed :)

Googke
2 maart 2018, 01:37
Twee korte vragen. Meisje nodigt me uit bij haar thuis ook al wil ik liever café. Niet onbelangrijk: vorige keer toen we elkaar zagen, hebben we intens gekust en was ze erg handtastelijk, wat ik geen probleem vond. Ik nam het initiatief om met haar te sturen, maar vind dit allemaal snel gaan. Bon, gewoon naar haar huis gaan, maar alcohol weigeren of gewoon zeggen dat ik dit niet wil?

Daarnaast stuur ik ook nog met een ander meisje waarmee ik ook zeer goed klik en ook gewoon toevallig ontmoet. Ze begint dikwijls uit haar zelf, echter staat haar Insta vol van quotes van ''jongens vallen niet te vertrouwen'' en legde ze haar mislukte shit uit over haar ex. Het feit dat ze toch persoonlijke info deelt, moet haar toch op het gemak stellen. Voor de rest is het veel zeveren en in het echt dollen we ook met elkaar. Ik kijk ook uit om haar te zien, eerlijk gezegd meer dan meisje 1.

Is het done om met 2 meisjes tegelijkertijd bezig te zijn? Het is nu niet dat ik een relatie heb of verplichtingen tov iemand...

Heroixx
2 maart 2018, 07:21
Twee korte vragen. Meisje nodigt me uit bij haar thuis ook al wil ik liever café. Niet onbelangrijk: vorige keer toen we elkaar zagen, hebben we intens gekust en was ze erg handtastelijk, wat ik geen probleem vond. Ik nam het initiatief om met haar te sturen, maar vind dit allemaal snel gaan. Bon, gewoon naar haar huis gaan, maar alcohol weigeren of gewoon zeggen dat ik dit niet wil?

Daarnaast stuur ik ook nog met een ander meisje waarmee ik ook zeer goed klik en ook gewoon toevallig ontmoet. Ze begint dikwijls uit haar zelf, echter staat haar Insta vol van quotes van ''jongens vallen niet te vertrouwen'' en legde ze haar mislukte shit uit over haar ex. Het feit dat ze toch persoonlijke info deelt, moet haar toch op het gemak stellen. Voor de rest is het veel zeveren en in het echt dollen we ook met elkaar. Ik kijk ook uit om haar te zien, eerlijk gezegd meer dan meisje 1.

Is het done om met 2 meisjes tegelijkertijd bezig te zijn? Het is nu niet dat ik een relatie heb of verplichtingen tov iemand...

Van wat hebt ge schrik bij meisje 1? Dat ze direct gaat willen poepen? Want intens kussen doet ge met twee :p

Sir WarCry III
2 maart 2018, 07:58
Van wat hebt ge schrik bij meisje 1? Dat ze direct gaat willen poepen?

Dat is wat ik eruit verstond, ja. Dat hij daar moeite mee heeft paste ff niet in mijn stereotype beeld van een man want mannen willen toch altijd poepen. Dan herinnerde ik mij dat stereotypen maar zever (met hoogstens een basis in de waarheid) zijn. :) Intens kussen doet ge idd met twee maar dat is in het heetst van de strijd snel gebeurd he. Op zich niet zo raar om uw nadien te realiseren dat het eigenlijk toch sneller gaat dan ge uw makkelijk bij voelt.

Heroixx
2 maart 2018, 08:09
Dat is wat ik eruit verstond, ja. Dat hij daar moeite mee heeft paste ff niet in mijn stereotype beeld van een man want mannen willen toch altijd poepen. Dan herinnerde ik mij dat stereotypen maar zever (met hoogstens een basis in de waarheid) zijn. :) Intens kussen doet ge idd met twee maar dat is in het heetst van de strijd snel gebeurd he. Op zich niet zo raar om uw nadien te realiseren dat het eigenlijk toch sneller gaat dan ge uw makkelijk bij voelt.

Ja hoor, snap ik helemaal. Was een oprechte vraag :) Heb het zelf ook al meegemaakt dat het wat sneller ging dan ik het graag zag gebeuren. Gewoon eerlijk over zijn!

zarathustra
2 maart 2018, 08:24
Ja hoor, snap ik helemaal. Was een oprechte vraag :) Heb het zelf ook al meegemaakt dat het wat sneller ging dan ik het graag zag gebeuren. Gewoon eerlijk over zijn!

En concreet over zijn imo, niet vaag doen. Want dan krijg je enkel maar misverstanden

puni
2 maart 2018, 11:47
Ik zie het probleem niet, het is niet alsof griet 1 u voor het altaar probeert te sleuren eh.

ashuray
2 maart 2018, 12:34
Ik zie het probleem niet, het is niet alsof griet 1 u voor het altaar probeert te sleuren eh.

Hij zal zijn maagdelijkheid willen sparen voor de enige echte he

zarathustra
2 maart 2018, 12:39
Hij zal zijn maagdelijkheid willen sparen voor de enige echte he

Wat perfect ok is

Googke
2 maart 2018, 13:24
Ik ben helaas geen maagd meer omdat ik het beu was en bij de eerste 6/10 direct actie wou zonder gevoelens. Zij had dat echter wel en zat nog met een ongelofelijke sexdrive die ze op mij kon botvieren. Veel te ruw en een ongelofelijke aandachtshoer die het oke vond om te roepen op een terras.

Nee nu wil ik wel iemand leren kennen.

Tailball
2 maart 2018, 13:37
Ik ben helaas geen maagd meer omdat ik het beu was en bij de eerste 6/10 direct actie wou zonder gevoelens. Zij had dat echter wel en zat nog met een ongelofelijke sexdrive die ze op mij kon botvieren. Veel te ruw en een ongelofelijke aandachtshoer die het oke vond om te roepen op een terras.

Nee nu wil ik wel iemand leren kennen.
Hoe oud zijt gij?
Ge klinkt onsamenhangend to say the least...

Edit: 24 dus. En ge zijt “helaas” geen maagd meer?
‘t Is maar seks he. Niet meer, niet minder dan dat.

Googke
2 maart 2018, 14:33
Tja, ik verkies om niet alles hier te vertellen. Ik ben katholiek opgevoed en schaam me soms dat ik zo oppervlakkig kon zijn. Seks moet iets speciaals zijn, niet zomaar bij alles en iedereen want dan verliest het zijn magie.

Maar goed, dan ben ik maar onsamenhangend.

Tailball
2 maart 2018, 14:47
Tja, ik verkies om niet alles hier te vertellen. Ik ben katholiek opgevoed en schaam me soms dat ik zo oppervlakkig kon zijn. Seks moet iets speciaals zijn, niet zomaar bij alles en iedereen want dan verliest het zijn magie.

Maar goed, dan ben ik maar onsamenhangend.

Dat is 't hem juist.
Seks is fijn. Seks kan veel deugd doen!
Maar magisch? Bwa, het is gewoon een natuurlijk evolutionair proces tussen 2 (of meerdere) personen waarbij er lichaamsvocht uitgewisseld wordt.

Het is misschien cru om het zo voor te stellen, maar zowat alle dieren op deze aardkloot hebben 'seks'.
Het is op zich niet zo oppervlakkig hoor. Liefde is voor mij veel magischer dan seks.

Yann!ck
2 maart 2018, 15:34
Lol de eerste keer magisch, eerder het omgekeerde.

Hekje#
2 maart 2018, 15:57

Lijkt me goed samengevat. Zie het probleem ook niet echt.

Gewoon geniet van 1 & 2 zolang het kan zekers. Ge doet momenteel niks mis e.

Googke
2 maart 2018, 21:36
Date ging niet meer door omdat ze in een gebied woont waar er amper strooidiensten komen en ik geen zin heb om 25km 30 per u waar het nog eens heuvelachtig is. Als ze dit al niet begrijpt, laat het dan zijn e.

glashelder
2 maart 2018, 22:55
Jij klinkt als een plezant persoon :unsure:

Yann!ck
2 maart 2018, 23:21
:rofl: Lol, als je zo weinig over hebt voor een date, dan ben je die vrouw sowieso op voorhand al niet waard.

Sarcastr0
2 maart 2018, 23:25
Hier leesde toch rare shit.
Ene die een relatie in 2x afbreekt om vervolgens jaloers en gekwetst te zijn.

Gevolg door ne mormoon die denkt dat em een levenskeuze moet maken tussen een nymfomane of een rebound zijn.

Twas in mijne tijd precies toch minder ingewikkeld.

Nahrtent
3 maart 2018, 00:13

#indetijdvanrogerdevlaeminck

Sir WarCry III
3 maart 2018, 02:01
Toen was het vooral mekander flamen in Counter-Strike. :)

ashuray
3 maart 2018, 10:54
Was het de seksdate of de andere?

Googke
4 maart 2018, 04:29
Soit, vervolg op het verhaal waar ik een zogenaamde mormoonse ben maar nog traditionele waarden als respect en liefde hoog in het vaandel draagt. Ze begreep het volkomen waarom ik niet wou komen en al helemaal gezien zij richting het Luikse woont en het daar gewoonweg kut is om te rijden met dit weer.

We hadden deze avond elders afgesproken en het was een fijne avond geweest. Ik heb me genoeg verontschuldigd voor mijn onbezonnen gedrag en ze heeft het inmiddels aanvaard.

Chaebol
4 maart 2018, 08:34
Hier leesde toch rare shit.
Ene die een relatie in 2x afbreekt om vervolgens jaloers en gekwetst te zijn.

Gevolg door ne mormoon die denkt dat em een levenskeuze moet maken tussen een nymfomane of een rebound zijn.

Vielen ze toen voor flauwe one-liners wel in zwijm? :s

Sarcastr0
4 maart 2018, 21:28
Vielen ze toen voor flauwe one-liners wel in zwijm? :sJa best wel eigenlijk

Tailball
4 maart 2018, 23:16
Date ging niet meer door omdat ze in een gebied woont waar er amper strooidiensten komen en ik geen zin heb om 25km 30 per u waar het nog eens heuvelachtig is. Als ze dit al niet begrijpt, laat het dan zijn e.

Soit, vervolg op het verhaal waar ik een zogenaamde mormoonse ben maar nog traditionele waarden als respect en liefde hoog in het vaandel draagt. Ze begreep het volkomen waarom ik niet wou komen en al helemaal gezien zij richting het Luikse woont en het daar gewoonweg kut is om te rijden met dit weer.

We hadden deze avond elders afgesproken en het was een fijne avond geweest. Ik heb me genoeg verontschuldigd voor mijn onbezonnen gedrag en ze heeft het inmiddels aanvaard.

Uit uw eerste reactie dacht ik (en anderen ook al) dat de beslissing om niets meer te doen al genomen was.
Maw: ge reageert eigenlijk al negatief/afbrekend vooraleer ge zelfs maar een antwoord had gekregen?

glashelder
5 maart 2018, 00:27
Uit uw eerste reactie dacht ik (en anderen ook al) dat de beslissing om niets meer te doen al genomen was.
Maw: ge reageert eigenlijk al negatief/afbrekend vooraleer ge zelfs maar een antwoord had gekregen?
Ik ging eigenlijk gewoon af op zijn zinsbouw ("als.... dan") en ging er dus vanuit dat hij dat zelfs nog niet tegen haar had gezegd, dat hij niet tot daar ging rijden. Waardoor ik dus reageerde van wtf, wat een plezante gast, direct al zo negatief zijn.

Precies die mop van die man die een krik nodig heeft en redelijk ver moet lopen naar een huis om een krik te vragen en zich onderweg zit op te fokken dat ze hem die zeker niet zullen lenen. Als ze dan de deur open doen, roept hij boos dat hij het ding niet eens meer wil.

Hekje#
5 maart 2018, 09:46
Ik ging eigenlijk gewoon af op zijn zinsbouw ("als.... dan") en ging er dus vanuit dat hij dat zelfs nog niet tegen haar had gezegd, dat hij niet tot daar ging rijden. Waardoor ik dus reageerde van wtf, wat een plezante gast, direct al zo negatief zijn.

Precies die mop van die man die een krik nodig heeft en redelijk ver moet lopen naar een huis om een krik te vragen en zich onderweg zit op te fokken dat ze hem die zeker niet zullen lenen. Als ze dan de deur open doen, roept hij boos dat hij het ding niet eens meer wil.

Goei mop, glas.

HelpYouFall
5 maart 2018, 09:57
Soit, vervolg op het verhaal waar ik een zogenaamde mormoonse ben maar nog traditionele waarden als respect en liefde hoog in het vaandel draagt.

Bedankt voor uw kruistocht tegen deze hedonistische tijden. Iemand moet het doen!

Sir WarCry III
5 maart 2018, 10:16
Ik krijg eerder het gevoel dat er hier een kruistoch tegen hem bezig is. :unsure:

Wat kan mij dat nu schelen dat hij anders omgaat met zijn seksualiteit dan de norm. Leven en laten leven. ;) Hij zegt hoogstens dat hij casual sex oppervlakkig vindt en seks voor hem iets speciaals moet zijn. Ik zie hem nergens zijn gedacht aan ons opdringen.

HelpYouFall
5 maart 2018, 10:37
Mijn opmerking was gewoon een grap hoor. Uiteraard staat het die gast vrij om in het leven te staan hoe hij wil. Dat maakt zijn zaak niet ineens heilig ofzo.

GEEN TABOES WARCRY, LACHEN MET ALLES, DANSEN MET SATAN!

Sir WarCry III
5 maart 2018, 10:45
Mijn opmerking was gewoon een grap hoor. Uiteraard staat het die gast vrij om in het leven te staan hoe hij wil. Dat maakt zijn zaak niet ineens heilig ofzo.

GEEN TABOES WARCRY, LACHEN MET ALLES, DANSEN MET SATAN!

Ik kan da ni, dansen. :sad:

nixie
5 maart 2018, 13:23
Relatie tot een einde gebracht.
Zij wou meer en sneller, ik wou het rustiger aan doen.
Beide tot die conclusie gekomen, maar denk dat zij het er wel zwaarder mee heeft.

Nu toch maar rustiger aan doen.

puni
6 maart 2018, 00:34
Ik kan da ni, dansen. :sad:

Da's niks, Satan ook niet.

Googke
17 maart 2018, 03:02
Dames en heren, ik zit met een vervelend seksueel probleem tot enige frustratie. Is hier ergens een verloren topic dat ik niet terugvind omtrent deze vragen of kan ik iemand PM'en hiervoor? :unsure:

Lefky
17 maart 2018, 07:25
Dames en heren, ik zit met een vervelend seksueel probleem tot enige frustratie. Is hier ergens een verloren topic dat ik niet terugvind omtrent deze vragen of kan ik iemand PM'en hiervoor? :unsure:Viagra

ashuray
17 maart 2018, 08:10
U eigen voor ge vertrekt al eens onder handen nemen

Sarcastr0
17 maart 2018, 10:39
Dames en heren, ik zit met een vervelend seksueel probleem tot enige frustratie. Is hier ergens een verloren topic dat ik niet terugvind omtrent deze vragen of kan ik iemand PM'en hiervoor? :unsure:Hier zitten de specialisten.

glashelder
17 maart 2018, 19:34
Dames en heren, ik zit met een vervelend seksueel probleem tot enige frustratie. Is hier ergens een verloren topic dat ik niet terugvind omtrent deze vragen of kan ik iemand PM'en hiervoor? :unsure:
Ik kan deze nog eens nieuw leven inblazen: https://www.9lives.be/forum/groups/18-.html :unsure:

Of je vraagt het gewoon hier :woohoo:

Preske
18 maart 2018, 00:12
hehe, blazen

puni
18 maart 2018, 00:42
Preske pls

Tanuki_
19 maart 2018, 14:48
Mijn (ex-) lief heeft het op een mega bekakte manier uitgemaakt zonder reden en met superveel gevolgen voor mijn persoonlijk leven. Ik ga volgende week mijn dings gaan ophalen in ons appartement en gaan we iets gaan eten om te praten en daarna ga ik die nooit meer zien en ik weet niet of ik gewoon mijn super plezante zelf moet zijn of nog wa stekken geven (hij voelt zich al mega schuldig). Ik zag/zie diene supergraag en eigenlijk wil ik gewoon een aangename laatste keer daar mee optrekken maar langs de andere kant ben ik echt zo hard gekwetst en boos dat ik gewoon wil dat hij zich ook slecht voelt (en daar kan ik wel voor zorgen). What do, 9 lives?

Tweede ding, hoe meer ik de dingen verwerk hoe geiler ik word precies. Ik heb ne plezante jongen leren kennen en ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in een relatie (niet alleen met hem maar in't algemeen) maar als ik daar bij ben wil ik die gewoon 't bed in sleuren (terwijl hij qua uiterlijk eigenlijk echt mijn type nie is). 'k Heb eigenlijk nog nooit een fwb gehad, maar mss is dat wel interessant voor mij nu zo. Hoe brengt ge zoiets aan boord? What do again, 9 lives?

Sarcastr0
19 maart 2018, 15:15
Mijn (ex-) lief heeft het op een mega bekakte manier uitgemaakt zonder reden en met superveel gevolgen voor mijn persoonlijk leven. Ik ga volgende week mijn dings gaan ophalen in ons appartement en gaan we iets gaan eten om te praten en daarna ga ik die nooit meer zien en ik weet niet of ik gewoon mijn super plezante zelf moet zijn of nog wa stekken geven (hij voelt zich al mega schuldig). Ik zag/zie diene supergraag en eigenlijk wil ik gewoon een aangename laatste keer daar mee optrekken maar langs de andere kant ben ik echt zo hard gekwetst en boos dat ik gewoon wil dat hij zich ook slecht voelt (en daar kan ik wel voor zorgen). What do, 9 lives?

Tweede ding, hoe meer ik de dingen verwerk hoe geiler ik word precies. Ik heb ne plezante jongen leren kennen en ik ben eigenlijk niet geïnteresseerd in een relatie (niet alleen met hem maar in't algemeen) maar als ik daar bij ben wil ik die gewoon 't bed in sleuren (terwijl hij qua uiterlijk eigenlijk echt mijn type nie is). 'k Heb eigenlijk nog nooit een fwb gehad, maar mss is dat wel interessant voor mij nu zo. Hoe brengt ge zoiets aan boord? What do again, 9 lives?

Ik zou gwn het laatste contact normaal houden, beleefd.
De bitch uithangen is short term mss kort voldoening maar garantie dat je daar later toch wat spijt van krijgt.
Be the bigger person.

Wat de fwb betreft, zolang ge duidelijk overbrengt wat uw doel is (staalhard palen) en ge niet met de gevoelens speelt: palen maar!

Inv
19 maart 2018, 15:29

Bah, waarom zou ge nog iets gaan eten met iemand waar ge eigenlijk niet meer wilt omgaan? Komt nooit goed...

HelpYouFall
19 maart 2018, 15:44
Don't be petty. Sluit dat gewoon normaal af. Wat niet wil zeggen dat ge uw stuk niet kunt of moogt zeggen, maar het zou redelijk triestig zijn van gewoon uit revanche hem ook in ne put te willen stampen. Daar wordt gij noch hij beter van.

En vogelen staat vrij!

Bloembak
19 maart 2018, 15:44
Ik denk dat hier nog wel een paar man zit die willen appliceren voor uw open fwb-positie.

HelpYouFall
19 maart 2018, 15:48
Bah, waarom zou ge nog iets gaan eten met iemand waar ge eigenlijk niet meer wilt omgaan? Komt nooit goed...

Ge moet vroeg of laat wel gaan bepalen wie den juicer en wie het wafelijzer meepakt

Inv
19 maart 2018, 15:53
Ge moet vroeg of laat wel gaan bepalen wie den juicer en wie het wafelijzer meepakt

Maar iets gaan eten? Da's een publieke setting en ge kunt eigenlijk niet weg tot uw eten op is. Als ge dan ambras krijgt staat ge binnen de kortste keren op youtube onder "top 10 public freakouts".

Tanuki_
19 maart 2018, 15:58
'k Heb er ook over getwijfeld, maar door een super ingewikkelde situatie heb ik die nu 2 maanden niet meer gezien (en een maand geleden heeft hij het dan stopgezet, super plezant van zo ver weg), en ik moet daar sowieso nog bankzaken en huurzaken enzo mee afspreken dusja, hij kan mij dan evengoed nog eens trakteren ondertussen. En ik heb die ondanks alles wel nog graag en ik ga die nooit meer zien dus nog 1 keer nen toffe avond om af te sluiten zou wel mooi zijn (wreed pijnlijk, maar mooi)

Kennaah
19 maart 2018, 23:41
Ik zou alles wat besproken moet worden rustig bespreken, duidelijk afspraken maken en dan voor eeuwig geen contact meer hebben.

En ge wilt precies geen FWB, maar gewoon nen one night stand als ik het zo lees. Gewoon eerlijk zeggen.

Myllan
20 maart 2018, 14:02
Haha lelijke balhaar, je dacht zeker en vast om er nog eens op te kruipen nu het nog kan. Wees eerlijk met dat meisje en als het te pijnlijk ga dan niet eten?

zarathustra
20 maart 2018, 14:06
Haha lelijke balhaar, je dacht zeker en vast om er nog eens op te kruipen nu het nog kan. Wees eerlijk met dat meisje en als het te pijnlijk ga dan niet eten?

Lijkt me redelijk duidelijk dat degene die haar gedumpt heeft de kerel is en zij het meisje.. of niet ? :unsure:

nuud
20 maart 2018, 14:10
Lijkt me redelijk duidelijk dat degene die haar gedumpt heeft de kerel is en zij het meisje.. of niet ? :unsure:

zou het nu iets veranderen aan Myllan haar mening, die wisseling van geslachten? :unsure:

ashuray
20 maart 2018, 15:07

:rofl: :rofl: :rofl:

zarathustra
20 maart 2018, 15:14
zou het nu iets veranderen aan Myllan haar mening, die wisseling van geslachten? :unsure:

misschien niet, maar mss wel haar woordkeuze? :p

Sir WarCry III
20 maart 2018, 16:23
misschien niet, maar mss wel haar woordkeuze? :p

Lelijke hangtet?

ashuray
20 maart 2018, 16:45
Lelijke hangtet?

Dit is sowieso mijn glimlach van vandaag conversatie

ashuray
21 maart 2018, 16:12
*wacht nog op Myllan haar reactie*

Kolores
21 maart 2018, 16:44
*wacht nog op Myllan haar reactie*

Slappe hap
Graftak
Foefpiercing
Onnoezel manneke

Schrappen wat niet past.

Tanuki_
21 maart 2018, 17:08

0 sense has been made. Probeer het nog eens!

HelpYouFall
22 maart 2018, 10:25
Chickfightttttttttttttttt

https://i.imgur.com/FLy8ZTJ.gif

ashuray
22 maart 2018, 12:48
Komaan Myllan!!! Uittrekken die balhaar!!

Myllan
22 maart 2018, 13:07
Haha nee geen bitchfight, daarvoor is de hap te slap hihi

Nee maar wat ik me echt en oprecht afvraag eigenluk al de hele tijd, hoe dump je iemand op een bekakte mainer? Ken veel manieren van iemand dumpen maar op een bekakte manier heb ik dus nog nooit van gehoord.:unsure:

Sir WarCry III
22 maart 2018, 13:21

Nee maar wat ik me echt en oprecht afvraag eigenluk al de hele tijd, hoe dump je iemand op een bekakte mainer? Ken veel manieren van iemand dumpen maar op een bekakte manier heb ik dus nog nooit van gehoord.:unsure:

Via cleveland steamer.

ashuray
22 maart 2018, 13:41

"Het ligt niet aan mij maar aan u. Ahja. Ik ben awesome"

zarathustra
22 maart 2018, 14:04
"Het ligt niet aan mij maar aan u. Ahja. Ik ben awesome"

aka eerlijk zijn ?

paradijsappel
22 maart 2018, 14:11
aka eerlijk zijn ?
Haha, iemand die dat niet op een fijngevoelige manier kan overbrengen is allicht niet de juiste persoon om te beweren dat het probleem niet bij hem ligt.

ashuray
22 maart 2018, 14:39
aka eerlijk zijn ?

Ja dan zal ik nie bekakt kunne zijn zeker. Behalve wanneer ik drink met mijn pinkje omhoog maar dan zie ik mijzelf eerder als fancy

nixie
4 april 2018, 10:46
In december tijdens mijn eerste tinder sessie's iemand leren kennen.
Door omstandigheden was onze eerste date geannuleerd.

We bleven wel praten met elkaar maar zijn dan beide onze eigen weg gegaan.
We hielden elkaar wel wat op de hoogte en vertelde elkaar vrijwel alles.
Zeer persoonlijke dingen die we tegen heel weinig andere konden zeggen.
Op heel veel vlakken kwamen we goed overeen.

3 weken geleden ontdekt dat ik 1 keer per week voor mijn job bij haar in de buurt moet zijn.
Hebben dan met een onnozel excuus eens afgesproken en het klikte wel.
Ze had wat schrik achteraf omdat ik nogal gehaast overkwam en dan het weekend erna paar heel absurde dingen gedaan.

Die maandag kwam ik terug van vakantie met de vlieger en had ik eigenlijk nog iemand nodig om mij op te halen.
Ik kon wel met iemand meerijden maar heb mijn stoute schoenen aangedaan en gevraagd of ze mij wou komen halen.
Toen al wist ik dat ik meer wou maar was niet zeker over haar.
Ze heeft haar plannen van die dag laten vallen en is mij komen halen.
We hebben eerst nog iemand thuis afgezet en toen ze bij mij thuis in de living stond kon ik het niet laten.
De rest van die dag was 1 roes van gelukzaligheid.
De dagen nadien hebben we elkaar elke dag gezien desondanks dat we beide altijd aangaven dat we een relatie rustig aan wouden beginnen (het ging toen niet over ons maar eerder algemeen)

We zijn echt aan het vooruit vliegen door de verschillende stages van een relatie.
Klinkt zo zot maar het gaat echt super.
Kijk er naar uit om haar vrienden/familie te zien (dat was bij de vorige niet) en wil haar heel graag voorstellen aan mijn vrienden/familie.

Sir WarCry III
4 april 2018, 10:58
In december tijdens mijn eerste tinder sessie's iemand leren kennen.
Door omstandigheden was onze eerste date geannuleerd.

We bleven wel praten met elkaar maar zijn dan beide onze eigen weg gegaan.
We hielden elkaar wel wat op de hoogte en vertelde elkaar vrijwel alles.
Zeer persoonlijke dingen die we tegen heel weinig andere konden zeggen.
Op heel veel vlakken kwamen we goed overeen.

3 weken geleden ontdekt dat ik 1 keer per week voor mijn job bij haar in de buurt moet zijn.
Hebben dan met een onnozel excuus eens afgesproken en het klikte wel.
Ze had wat schrik achteraf omdat ik nogal gehaast overkwam en dan het weekend erna paar heel absurde dingen gedaan.

Die maandag kwam ik terug van vakantie met de vlieger en had ik eigenlijk nog iemand nodig om mij op te halen.
Ik kon wel met iemand meerijden maar heb mijn stoute schoenen aangedaan en gevraagd of ze mij wou komen halen.
Toen al wist ik dat ik meer wou maar was niet zeker over haar.
Ze heeft haar plannen van die dag laten vallen en is mij komen halen.
We hebben eerst nog iemand thuis afgezet en toen ze bij mij thuis in de living stond kon ik het niet laten.
De rest van die dag was 1 roes van gelukzaligheid.
De dagen nadien hebben we elkaar elke dag gezien desondanks dat we beide altijd aangaven dat we een relatie rustig aan wouden beginnen (het ging toen niet over ons maar eerder algemeen)

We zijn echt aan het vooruit vliegen door de verschillende stages van een relatie.
Klinkt zo zot maar het gaat echt super.
Kijk er naar uit om haar vrienden/familie te zien (dat was bij de vorige niet) en wil haar heel graag voorstellen aan mijn vrienden/familie.

Awel, keigoed klinkt dat se. :) Geniet ervan zou ik zeggen. :niceone:

nixie
4 april 2018, 11:04
Zal ik zeker doen!

Er heeft nog nooit iemand zo naar mij gekeken zoals zij.

Myllan
4 april 2018, 11:24
Aaah:love:

Zo romantisch, beetje zoals in al die series haha maar wat voor absorde dingen hebben jullie gedaan dan? Ben wel benieuwd ernaar.

Proto
4 april 2018, 11:43
Mee zijn zatte botten liggen sms'en. Garantie!

nixie
4 april 2018, 12:45
Aaah:love:

Zo romantisch, beetje zoals in al die series haha maar wat voor absorde dingen hebben jullie gedaan dan? Ben wel benieuwd ernaar.

Dat het gewoon allemaal zo snel is gegaan.
Is net wat we beide niet wouden.

We hebben echt alles gedaan wat we de maanden ervoor tegen elkaar over aan het zagen waren van de dates met andere die we toen hadden :p

Eergisteren stuurde ze me nog een gedeelde agenda omdat we allebei nogal vergeetachtig zijn.
Is iets waar ze zelf bij iemand zo hard op afgeknapt was en we continu grapjes over aan het maken waren.

Myllan
4 april 2018, 12:55
Dat het gewoon allemaal zo snel is gegaan.
Is net wat we beide niet wouden.

We hebben echt alles gedaan wat we de maanden ervoor tegen elkaar over aan het zagen waren van de dates met andere die we toen hadden :p

Eergisteren stuurde ze me nog een gedeelde agenda omdat we allebei nogal vergeetachtig zijn.
Is iets waar ze zelf bij iemand zo hard op afgeknapt was en we continu grapjes over aan het maken waren.

Haha the struggle is real.:lol:
Nee maar soms heb je dat hé, dan doe je dingen wat je vooraf nooit voor mogelijk hield, ish natuuuur.
Zolang het beetje hetzelfde is wat de andere zegt/hoopt/wilt etc is het goed.

nixie
4 april 2018, 12:57
En het is heel goed :)
Nu na 7 dagen elkaar zien weer een week gaan werken is wel minder.
En dan zit ik een week op verlof met mijn familie...

glashelder
4 april 2018, 23:04
Haha, da's keischattig, enjoy ^^

nixie
5 april 2018, 09:25
Er heeft nog nooit iemand zo naar mij gekeken als dat zij doet...

Myllan
5 april 2018, 13:42
Superschattig❤

Mijn man zegt hetzelfde over mijn manier van kijken maar ik weet alleen niet of dat positief is of negatief. :(

HelpYouFall
5 april 2018, 14:37
Dat hangt er vanaf. Gebruikt hij dat soms in combinatie met de woorden "lelijke trol" of niet?

Ik loop nu keihard weg van de toorn van Myllan (https://media.giphy.com/media/MfIGtdhq6Q9aM/giphy.gif)

ashuray
5 april 2018, 14:44
Superschattig❤

Mijn man zegt hetzelfde over mijn manier van kijken maar ik weet alleen niet of dat positief is of negatief. :(

Bij ons is dat ook nog zo. Als een van ons de kamer binnenloopt glimlacht de andere zo op een mushy manier en smorgens als wij wakker worden ook. Ik kan ook nooit naar hem kijken zonder te glimlachen dus als ik boos ben moet ik altijd zorgen dat ik hem niet aankijk :D

Myllan
5 april 2018, 15:30
Dat hangt er vanaf. Gebruikt hij dat soms in combinatie met de woorden "lelijke trol" of niet?

Ik loop nu keihard weg van de toorn van Myllan (https://media.giphy.com/media/MfIGtdhq6Q9aM/giphy.gif)

:lol:

https://giphy.com/gifs/martellusbennett-martellus-bennett-black-unicorn-xUOrwpGwZM9x3M3j5S

Bij ons is dat ook nog zo. Als een van ons de kamer binnenloopt glimlacht de andere zo op een mushy manier en smorgens als wij wakker worden ook. Ik kan ook nooit naar hem kijken zonder te glimlachen dus als ik boos ben moet ik altijd zorgen dat ik hem niet aankijk :D

Lief.
Nee als ik boos ben dan weet hij dat hij vooral niet mushy en poozywoozy moet gaan doen want dat maakt het alleen maar erger.

Eigenlijk is het woord trol weleens gevallen.:(
Trol, heks, trut, duivel echt alles zowat.

nixie
5 april 2018, 15:32
kan me niet herinneren dat 1 van mijn exen ooit zo naar mij heeft gekeken.

ashuray
5 april 2018, 15:38

Gij hebt het goe te pakken he!

Pieter3770
5 april 2018, 15:39
Je valt in herhaling gast.

pie-jie
5 april 2018, 15:41
Hij is verliefd, zo cute :D.

Ofwel kijkt zn vlam immens scheel.

Tailball
5 april 2018, 16:54
Of constipeerd

Guazala
5 april 2018, 17:38
of een lui oog

Sarcastr0
5 april 2018, 18:32
Gezien het ne lelijkaard is, wss gwn blind.

Manu
5 april 2018, 18:57
Zaadvragende ogen, hoop ik voor jou?

ashuray
6 april 2018, 06:59
Ocharme! Nu is hier is iemand gelukkig en word die ff een pagina lang gepest!

Sarcastr0
6 april 2018, 08:18
9lives, de krabemmer