PDA

Volledige versie bekijken : Trouwen voor één dag...

Powerwing
8 februari 2018, 14:12
Ben aan ’t zoeken naar een origineel Valentijnsgeschenk voor mijn vriendin, ik ben er 47, zij 34. Ze is nog nooit getrouwd geweest (wel samengewoond met vorige vriend) maar ze laat toch wel regelmatig hints vallen in die richting.
Nu, er zijn verschillende redenen waarom ik niet meer kan huwen (van ‘praktische’ aard) en mijn vriendin weet en begrijpt dat volledig.
Toch zou ik haar toch een heel klein beetje tegemoet willen komen en ben ik op dit gestoten :
https://www.surprisefactory.be/cadeau/trouwen-voor-een-dag/

Iemand die hier al iets over gehoord heeft ? Ervaringen ?
En ook, misschien is er ook zoiets in België ? Amsterdam is nogal ver (260 km voor mij), dus dichter bij huis zou wel interessant zijn (tot nu toe nog niet gevonden…)
Andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom. Een mens wil ook wel eens iets anders dan een romantische sauna, etentje of een bosje bloemen…

glashelder
8 februari 2018, 15:06
Haha, dat zou ik echt zo'n gemeen cadeau vinden??

Proto
8 februari 2018, 15:10

Ik was da precies ook aan het denken :unsure:

Powerwing
8 februari 2018, 15:45

Wat is daar gemeen aan dan ?

glashelder
8 februari 2018, 15:50
Wat is daar gemeen aan dan ?
"Ik wil niet trouwen, jij wel. Mijn compromis: we trouwen voor één dag. Jij blij want je hebt je zin gehad (?), ik blij want ik ben van je gezaag af."

Even gechargeerd hé, maar zoiets zou ik wel denken :p Plus trouwen voor één dag is helemaal niet hetzelfde als trouwen obvs. Zo van, éven trouwen maar dan is 't gedaan hoor, ik wil niet écht die commitment met je aangaan dus dit even een herinnering hieraan.

zarathustra
8 februari 2018, 15:52

ditto, kan serieus verkeerd uitdraaien :p

Powerwing
8 februari 2018, 15:55
"Ik wil niet trouwen, jij wel. Mijn compromis: we trouwen voor één dag. Jij blij want je hebt je zin gehad (?), ik blij want ik ben van je gezaag af."

Even gechargeerd hé, maar zoiets zou ik wel denken :p Plus trouwen voor één dag is helemaal niet hetzelfde als trouwen obvs. Zo van, éven trouwen maar dan is 't gedaan hoor, ik wil niet écht die commitment met je aangaan dus dit even een herinnering hieraan.

Je hebt een punt, maar de redenen waarom ik niet 'kan' trouwen (ipv niet 'wil' trouwen) begrijpt ze volkomen. Het is dus van mijn kant niet omdat ik haar niet graag genoeg zie, of omdat ik het nie zou zien zitten met haar verder te gaan...
Samenwonen komt er zeker van, en ik dacht dat 'trouwen voor één dag' dan toch wel in de smaak zou vallen, al is het maar symbolisch...

Algorithm
8 februari 2018, 16:23
rofl, als ik een vrouw zou zijn, en ge kwam daar mee af. ik dumpte u waar ge bij stond...

trouwen voor 1 dag :rofl:

goeike wel

Powerwing
8 februari 2018, 16:31
rofl, als ik een vrouw zou zijn, en ge kwam daar mee af. ik dumpte u waar ge bij stond...

trouwen voor 1 dag :rofl:

goeike wel

Tja, dan zijn de mensen die die site beheren ook van lotje getikt, he...

MrKend54l
8 februari 2018, 16:54
Tja, dan zijn de mensen die die site beheren ook van lotje getikt, he...

Voor iemand van bijna 50 heb jij toch een heel vreemde opvatting van het leven :P

Je denkt toch niet serieus dat uw vriendin daar blij mee gaat zijn?

Powerwing
8 februari 2018, 17:15
Voor iemand van bijna 50 heb jij toch een heel vreemde opvatting van het leven :P

Je denkt toch niet serieus dat uw vriendin daar blij mee gaat zijn?

Of ik koop haar een BMW...

MrKend54l
8 februari 2018, 17:16
Of ik koop haar een BMW...

Exact wat ik bedoel dus.

Nahrtent
8 februari 2018, 17:18
Vraag dan geen advies he, als het antwoord u (alweer) niet aanstaat. Wat wilt ge eigenlijk horen? Ik zal een poging wagen.

Schitterend idee Powerwing. Zo symbolisch ook: een ring die ge moogt houden, een geleend kostuum én een foto van het heuglijke moment. En dat allemaal voor slechts €75. Als ze daar niet doorweekt van wordt, scheelt er iets met haar. Welke vrouw wil dat nu niet, ik word bijna zelf verliefd op u! Dat dan allemaal de dag erna geen fluit meer voorstelt, nemen we er graag bij.

Dit is gewoon een slecht idee, maar eerlijk gezegd hoop ik oprecht dat ge doet wat ge altijd doet en er toch mee doorzet. Dan kunnen we volgende week nóg wat meer lachen. Trouwen voor één dag, hahahaha. Blijf toch maar bij de sauna, jong, dat gaat u beter af.

Tailball
8 februari 2018, 17:36
Doe da! En film de reactie! :rofl:

n0ukie
8 februari 2018, 17:58
Ik vraag mij oprecht af wat de doelgroep is van zo iets.

ashuray
8 februari 2018, 18:01
Ik hoop dat mijn vriend niet weet dat zoiets bestaat. Ik hoor het al "ah ja gij wou toch trouwen he!!" :angry:

Mrs.Tupel
8 februari 2018, 18:07
Over Valentijn gesproken: wat zijn WEL goede ideeën? Dit jaar is de eerste keer ooit dat ik valentijn "vier" dus zou wel iets leuks willen doen

ashuray
8 februari 2018, 18:10
Over Valentijn gesproken: wat zijn WEL goede ideeën? Dit jaar is de eerste keer ooit dat ik valentijn "vier" dus zou wel iets leuks willen doen

Wij doen dit jaar niks. Maar mijn vriend gaat altijd eerst naar de wc als die thuis komt dus ik had zo een pad met hartjes confetti naar de wc gemaakt in de badkamer en de badkamer vol kaarsjes gezet. dan hebben wij in het kaarslicht samen "gedoucht" en zijn wij ergens gaan eten

Kolores
8 februari 2018, 18:12

Ik stelde toch goeie dingen voor? Mevrouw is een moeilijke klant. :(

Kolores
8 februari 2018, 18:13

Min 18 jarigen die nog niet echt mogen trouwen?

Kolores
8 februari 2018, 18:14
Ik hoop dat mijn vriend niet weet dat zoiets bestaat. Ik hoor het al "ah ja gij wou toch trouwen he!!" :angry:

Ben je nu uiteindelijk in het echt verbonden met die andere gast in die MMORPG van u?

ashuray
8 februari 2018, 18:19
Ben je nu uiteindelijk in het echt verbonden met die andere gast in die MMORPG van u?

Huh? Ik ben ff samen geweest met een Deen die ik in wow had leren kennen en heb ff in Denemarken gewoond maar nu ben ik gewoon met een belgische shooter gamer samen :D

marcel
8 februari 2018, 18:21

mja, als ge gewoon een huwelijksdag wilt, met ceremonie & feest, maar zonder wettelijke verbintenis, dan kan dit een (slechte, goeikope) optie zijn.
in de situatie van Powerwing is het een slecht idee, en zeker voor Valentijn.

Kolores
8 februari 2018, 18:24
Huh? Ik ben ff samen geweest met een Deen die ik in wow had leren kennen en heb ff in Denemarken gewoond maar nu ben ik gewoon met een belgische shooter gamer samen :D

Ik bedoel virtueel getrouwd. Je had een topic geopend met de vraag of het een slecht idee was.

ToasT
8 februari 2018, 18:57
Ik zou die toch ook houden voor 1 april hoor, al vermoed ik dat die zelfs dan slecht zal vallen :D

Ga anders gewoon ergens op reis naar Thailand of whatever en huw daar met elkaar. Die huwelijken worden hier niet erkend dus voor de wet is er geen probleem maar in jullie ogen zijn jullie dan toch getrouwd.

ashuray
8 februari 2018, 19:20
Ik bedoel virtueel getrouwd. Je had een topic geopend met de vraag of het een slecht idee was.

Ah nee dat was omdat er ene in mijn guild zat wiens vriendin hem had gedumpt omdat die online met iemand getrouwd was en daar blijkbaar nogal pikante conversaties mee had

noccy
8 februari 2018, 19:45
trouwen voor een dag...scheiden voor het leven.

Gewoon doen!

Kolores
8 februari 2018, 20:05
Ah nee dat was omdat er ene in mijn guild zat wiens vriendin hem had gedumpt omdat die online met iemand getrouwd was en daar blijkbaar nogal pikante conversaties mee had

Ik dacht dat jij dat zelf wou doen, trouwen ingame.

Powerwing
8 februari 2018, 21:05

Nu gaan we 't horen...
Behalve de sauna, etentje, bloemetjes en chocolaatjes dan natuurlijk...
BTW, sauna hebben we vorige week al gedaan, én een paar weken geleden.
Echt iets origineel vinden is nie zo makkelijk, tenzij dat je er natuurlijk honderden euro's tegenaan smijt...

ashuray
8 februari 2018, 21:07
Ik dacht dat jij dat zelf wou doen, trouwen ingame.

En iets van een 12 euro betalen? Meh nee bedankt. Speel die games ook niet meer.

Terug on topic ik denk dat ge het beter zo laat. Kan ze niet missen wat ze nooit gehad heeft!

Powerwing
8 februari 2018, 21:18
Terug on topic ik denk dat ge het beter zo laat. Kan ze niet missen wat ze nooit gehad heeft!

Tja, dan maar een bos bloemen en chocolaatjes...
Sauna en etentjes doen we heel regelmatig dus dat is totaal nie speciaal.
Helicoptervlucht, skydiving ?

Guazala
8 februari 2018, 21:20
Nu gaan we 't horen...
Echt iets origineel vinden is nie zo makkelijk, tenzij dat je er natuurlijk honderden euro's tegenaan smijt...Maar waarom moet dat zo speciaal zijn? Uiteindelijk draait het toch om elkaar graag zien en eens extra tijd voor elkaar maken? Al de rest is gewoon commerciële bullshit.

Powerwing
8 februari 2018, 21:25
Maar waarom moet dat zo speciaal zijn? Uiteindelijk draait het toch om elkaar graag zien en eens extra tijd voor elkaar maken? Al de rest is gewoon commerciële bullshit.

Gaat me nie om da commerciële, ik wil gewoon iets origineel... Maar dan écht origineel.

ashuray
8 februari 2018, 21:50
Vier Valentijn op 14 maart. Das origineel :D

makila
8 februari 2018, 21:54
Toch zou ik haar toch een heel klein beetje tegemoet willen komen en ben ik op dit gestoten :
https://www.surprisefactory.be/cadeau/trouwen-voor-een-dag/

Hey Powerwing. Je bent waarschijnlijk een schat van een man en je meent het waarschijnlijk goed. Maar bovenstaande is gewoon een slecht idee. En ik denk dat alle vrouwen op dit forum dit ook een slecht idee vinden.

Bedankt om ons om raad te vragen maar het antwoord is: NIET doen! Verras haar gewoon met een tripje naar een exotische bestemming of iets dergelijks ...

Sarcastr0
8 februari 2018, 22:18
Strik rond de Piet en naakt in de zetel liggen als ze thuis komt

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Powerwing
8 februari 2018, 22:25
Hey Powerwing. Je bent waarschijnlijk een schat van een man en je meent het waarschijnlijk goed. Maar bovenstaande is gewoon een slecht idee. En ik denk dat alle vrouwen op dit forum dit ook een slecht idee vinden.

Bedankt om ons om raad te vragen maar het antwoord is: NIET doen! Verras haar gewoon met een tripje naar een exotische bestemming of iets dergelijks ...

Ok misschien niet doen dan. Maar met Sarcastr0 zijn idee krijg ik gegarandeerd voor de rest van mijn dagen Jupiler ipv Grolsch geserveerd en krijg ik een bon van den Action voor mijn verjaardag...

Carrion
8 februari 2018, 22:53
Waarom organiseert ge zelf geen intieme ceremonie onder jullie twee? Misschien met de kinderen en een paar hechte vrienden. Je vraagt haar dan ten huwelijk de 14de (duidelijk makend wel dat je om welke reden het ook mag zijn niet officieel kan trouwen volgens de wet zoals ze weet) maar wel een ceremonie wilt houden en wil trouwen door elkaar de belofte te doen en dan kunt ge in de zomer als het goed weer buiten iets gezelligs organiseren in de tuin ofzo. Misschien een soort van priester (of wat je ervoor in de plaats kunt gebruiken) die jullie huwt met het hele "you can kiss the bride" en trouwringen gedeelte maar gewoon zonder dat het op papier gezet wordt of zonder dat er officiële instanties aan te pas komen. 't is maar een gedacht.

Wat vinden de vrouwen hier van mijn idee? :unsure:

puni
9 februari 2018, 00:09

De powerwings van deze wereld.

Myllan
9 februari 2018, 00:31
Zo van, eigenlijk wil ik wel een beetje, zo een soort van trouwen maar langs de andere kant weer niet dus ja dan maar zo...

Het leven zoals het is en nooit zal worden?

Ik begrijp het niet maar zou het alleszins niet leuk vinden om heel eerlijk te zijn. Dan nog liever een weekendje ergens weg of een ander afgezaagd iets...

Spyronamic
9 februari 2018, 00:35
Die jurken en maatpakken zijn vast ook afdankertjes uit echte huwelijken, leuke gedachte om daar in te kruipen :eek:
Lijkt me eerder iets ludiek ofzo, kan me niet echt inbeelden dat mensen dat serieus nemen voor iets.

En wat het beste te doen met Valentijn? Gewoon zelf koken is altijd een goede optie. Zeker als je het normaal niet goed kan en even extra je best doet scoort dat wel beter dan gewoon op restaurant te gaan.

Myllan
9 februari 2018, 00:37

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Hmm lekker hoor. Ik zou een dasje mooier en origineler vinden maar een strikje is ook goed zolang de kleur ervan bij de kleur van zijn ogen past.

Myllan
9 februari 2018, 00:47

Ik ben donderdag 15/2 pas terug thuis dus mijn man krijgt mij voor zijn Valentijn, hoe origineel, fijn, spannend en erotisch is dat?:D

Nee maar wij houden het eenvoudig, een geurtje, bloempje, etentje, weekendje weg, een lange uitgebreide vrijpartij met alles derop en deraan, enfin niets bijzonders eigenlijk. Niet dat we die dingen anders nooit doen maar ja iedereen doet mee aan die onzin dus waarom ook niet hè. :p

Je kan zijn lievelingsmaaltijd klaarmaken en jezelf serveren als toetje, mannen zijn simpel en zijn al tevreden met lekker eten en plenty of seks dus niet al teveel poeha er rond haha

MikeHunt
9 februari 2018, 01:20
Hmm lekker hoor. Ik zou een dasje mooier en origineler vinden maar een strikje is ook goed zolang de kleur ervan bij de kleur van zijn oog past.

Fixed :unsure:

Heroixx
9 februari 2018, 08:05
Dat doet mij denken aan van die huwelijken in Las Vegas met een Elvis theme ofzo iets. Zou het ook niet doen. Je kan natuurlijk 101 dingen doen maar wij kennen je vriendin en haar interesses niet. Gaat ze graag uiteten? Neem haar eens mee naar een sterrenrestaurant. Sport ze graag? Doe eens iets extreems à la skydiven, bungeejumpen, e.d. Of (zoals wij het doen), hou het minimalistisch, koop een bos bloemen, ga uiteten zonder veel tralala en ga naar de cinema. Zo doen wij het :D Maar van die fake wedding toestanden zou ik wegblijven.

Ik snap trouwens ook de bedoeling niet van mensen die zeggen 'wij willen niet trouwen maar we geven wel een groot feest'. Waarom? Om te bewijzen aan iedereen dat ge mekaar graag ziet?

ashuray
9 februari 2018, 08:46
Ok misschien niet doen dan. Maar met Sarcastr0 zijn idee krijg ik gegarandeerd voor de rest van mijn dagen Jupiler ipv Grolsch geserveerd en krijg ik een bon van den Action voor mijn verjaardag...

Maar ge wou toch iets cheap!

Powerwing
9 februari 2018, 09:49
En wat het beste te doen met Valentijn? Gewoon zelf koken is altijd een goede optie. Zeker als je het normaal niet goed kan en even extra je best doet scoort dat wel beter dan gewoon op restaurant te gaan.

Koken doe ik al heel regelmatig, beter dan gemiddeld. Dus is ook niks speciaals…
Bloemen koop ik elke week, sauna doen we regelmatig… Ik probeer haar al zo veel mogelijk in de watten te leggen zonder dat ’t Valentijn is.

De powerwings van deze wereld.

Sorry, ik besefte niet hoe ver ik van de perfectie van de andere forumleden verwijderd ben…

Je kan zijn lievelingsmaaltijd klaarmaken en jezelf serveren als toetje, mannen zijn simpel en zijn al tevreden met lekker eten en plenty of seks dus niet al teveel poeha er rond haha

Zijn ? Simpel ? Weinig poeha ? Speak for yourself…

Maar ge wou toch iets cheap!

Nope, absoluut niet. Daarom dat ik vroeg of deze ‘formule’ je echt speciaal doet voelen of als het gewoon maar ‘bandwerk’ is, ttz dat het allemaal rap moet gedaan zijn omdat het volgende koppel al staat te wachten…
Maar nu je ’t zegt, voor de prijs die ze vragen, kan het gewoon niet ‘speciaal’ zijn. Is inderdaad heel ‘cheap’…

Waarom organiseert ge zelf geen intieme ceremonie onder jullie twee? Misschien met de kinderen en een paar hechte vrienden. Je vraagt haar dan ten huwelijk de 14de (duidelijk makend wel dat je om welke reden het ook mag zijn niet officieel kan trouwen volgens de wet zoals ze weet) maar wel een ceremonie wilt houden en wil trouwen door elkaar de belofte te doen en dan kunt ge in de zomer als het goed weer buiten iets gezelligs organiseren in de tuin ofzo. Misschien een soort van priester (of wat je ervoor in de plaats kunt gebruiken) die jullie huwt met het hele "you can kiss the bride" en trouwringen gedeelte maar gewoon zonder dat het op papier gezet wordt of zonder dat er officiële instanties aan te pas komen. 't is maar een gedacht.

Da’s nu nog eens een zinnige commentaar…

ashuray
9 februari 2018, 10:54
Nu gaan we 't horen...
Echt iets origineel vinden is nie zo makkelijk, tenzij dat je er natuurlijk honderden euro's tegenaan smijt...

HelpYouFall
9 februari 2018, 11:35
Wa nen debiele cadeau.

De coloribus etc etc

Tammiej
9 februari 2018, 11:46

Wat vinden de vrouwen hier van mijn idee? :unsure:

This.

Powerwing: ik denk echt dat je het goed bedoelt en dat je een goed hart hebt. Ik ben er zeker van dat je vriendin op zich je idee wel zou kunnen apprecieren, maar ik denk ook dat het haar misschien pijn zal doen omdat het iets van tijdelijke aard is, voor 1 dag. Zeker als ze zelf heel graag wil trouwen. Ik vind het wel heel fijn dat je naar oplossingen zoekt om haar dat te gunnen, ook al kan het praktisch gezien niet, maar ik zou inderdaad het eerder aanpakken zoals Carrion. Maar ik vind het mooi dat je dit haar op een of andere manier toch wil geven, dat is een mooie geste.

Powerwing
9 februari 2018, 11:55
This.

Powerwing: ik denk echt dat je het goed bedoelt en dat je een goed hart hebt. Ik ben er zeker van dat je vriendin op zich je idee wel zou kunnen apprecieren, maar ik denk ook dat het haar misschien pijn zal doen omdat het iets van tijdelijke aard is, voor 1 dag. Zeker als ze zelf heel graag wil trouwen. Ik vind het wel heel fijn dat je naar oplossingen zoekt om haar dat te gunnen, ook al kan het praktisch gezien niet, maar ik zou inderdaad het eerder aanpakken zoals Carrion. Maar ik vind het mooi dat je dit haar op een of andere manier toch wil geven, dat is een mooie geste.

Dacht ik ook, maar velen hier vinden het blijkbaar maar een snertcadeau.
Maar ik denk nu ook wel dat die formule nie echt geschikt is als ik er verder over nadenk, en eerder kitsch dan romantisch zal zijn. Beter een mooi kaartje geven woensdag, met wat bloemetjes, leuke setting en een soort van 'IOU' voor een 'ersatz' ceremonie een beetje later waar we toch min of meer elkaar 'trouw' kunnen beloven...

Gonzo
9 februari 2018, 13:02
mannen zijn simpel en zijn al tevreden met lekker eten en plenty of seks dus niet al teveel poeha er rond haha

Ik neem aanstoot aan deze post
#metoo #masculist #terugindekeukengij

Polle32
9 februari 2018, 13:21
Dacht ik ook, maar velen hier vinden het blijkbaar maar een snertcadeau.
Maar ik denk nu ook wel dat die formule nie echt geschikt is als ik er verder over nadenk, en eerder kitsch dan romantisch zal zijn. Beter een mooi kaartje geven woensdag, met wat bloemetjes, leuke setting en een soort van 'IOU' voor een 'ersatz' ceremonie een beetje later waar we toch min of meer elkaar 'trouw' kunnen beloven...

Voila, bloemetje, badje laten vollopen, kaarsje erbij, stofzuiger op blazen => jacuzzi!

Sylverscythe
9 februari 2018, 13:28
Voila, bloemetje, badje laten vollopen, kaarsje erbij, stofzuiger op blazen => jacuzzi!

Al dan niet gecombineerd met een mooie ring die je dan de betekenis van trouw kunt geven lijkt me. Op die manier vermijd je de negatieve connotatie van dat kleffe "trouwen voor één dag" en heb je wat meer dan gewoon een leuke avond.

Aangezien je elke week kennelijk al bloemen geeft...jij moet nogal een hoop compostafval hebben :)

Shadowfox
9 februari 2018, 13:29
Doe wat aan die reden waarom je niet "kan" trouwen, en trouw er mee. GREAT SUCCESS!

Sarcastr0
9 februari 2018, 13:49

Niet denigrerend doen over mijn suggestie wanneer uw originele briljante idee nog slechter was aub.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Powerwing
9 februari 2018, 14:03
Doe wat aan die reden waarom je niet "kan" trouwen

Behoort niet tot de mogelijkheden...

Shadowfox
9 februari 2018, 14:11
Ge maakt mij nu eigenlijk wel curieus waarom dat niet zou kunnen, I know probably not my business.
Maar de enige reden dat ik mij kan bedenken is dat je nog getrouwd bent ... maar opnieuw daar "kan" je scheiden.

Sylverscythe
9 februari 2018, 14:14
Ge maakt mij nu eigenlijk wel curieus waarom dat niet zou kunnen, I know probably not my business.
Maar de enige reden dat ik mij kan bedenken is dat je nog getrouwd bent ... maar opnieuw daar "kan" je scheiden.

De reden die ik mij bedenk is een overlevingspensioen.

Powerwing
9 februari 2018, 14:15

Niet meer getrouwd, ben weduwnaar...

Tailball
9 februari 2018, 14:51
Maar waarom moet dat zo speciaal zijn? Uiteindelijk draait het toch om elkaar graag zien en eens extra tijd voor elkaar maken? Al de rest is gewoon commerciële bullshit.

Dit maal tien miljoen miljard!

ashuray
9 februari 2018, 14:52
Ge moogt ook niet samenwonen dan dat weet ge toch he? Ons mama ging haar weduwe pensioen kwijt zijn als ze een nieuwe partner krijgt en die bij haar komt wonen.

Nvm heb het juist nog eens nagelezen en is blijkbaar toch niet zo. Geen idee waar ze dat vandaan haalt :D

Zijn jullie btw niet een paar maand samen? Wel heavy gespreksonderwerpen dan precies

Waelvis
9 februari 2018, 15:19
Ik snap trouwens ook de bedoeling niet van mensen die zeggen 'wij willen niet trouwen maar we geven wel een groot feest'. Waarom? Om te bewijzen aan iedereen dat ge mekaar graag ziet?

Wij hebben het omgekeerd gedaan. Getrouwd maar geen groot feest. :-D

Best idea ever!

@powerwing, ik zou het ook niet doen. Ze kan wel zeggen dat ze u begrijpt, en ze zal dat ook wel menen.
Maar ik denk dat, als ze effectief graag met u zou willen trouwen, dat ze daardoor nog eens met haar neus op de feiten zal geduwd worden. En dat is uiteraard niet leuk.

Ik kan u niet helpen met originele ideetjes, ik ben daar zelf een absoluut ramp in.

M'n vrouw en ik gaan volgende week voor het eerst in 8j eens zonder de kindjes weg, 4 dagen in Amsterdam. We zijn donderdag 15j samen.

Powerwing
9 februari 2018, 15:33
Ge moogt ook niet samenwonen dan dat weet ge toch he? Ons mama ging haar weduwe pensioen kwijt zijn als ze een nieuwe partner krijgt en die bij haar komt wonen.

Nvm heb het juist nog eens nagelezen en is blijkbaar toch niet zo. Geen idee waar ze dat vandaan haalt :D

Zijn jullie btw niet een paar maand samen? Wel heavy gespreksonderwerpen dan precies

Samenwonen mag inderdaad wel.
Nog niet zo lang samen, nee, maar ik wist niet dat er een minimumtermijn was bepaald om over zulke dingen te mogen spreken...
'k Hoor da ook wel dikwijls hoor, in mijn omgeving, als we spreken van samenwonen. Dan trekken de mensen grote ogen, alsof je helemaal gek geworden bent. Als 't goed zit, en goed aanvoelt, wat is dan het probleem eigenlijk ? Sommige mensen zijn al jaren samen en dan weten ze nóg niet of ze nu gaan samenwonen of niet...

ashuray
9 februari 2018, 16:22
Samenwonen mag inderdaad wel.
Nog niet zo lang samen, nee, maar ik wist niet dat er een minimumtermijn was bepaald om over zulke dingen te mogen spreken...
'k Hoor da ook wel dikwijls hoor, in mijn omgeving, als we spreken van samenwonen. Dan trekken de mensen grote ogen, alsof je helemaal gek geworden bent. Als 't goed zit, en goed aanvoelt, wat is dan het probleem eigenlijk ? Sommige mensen zijn al jaren samen en dan weten ze nóg niet of ze nu gaan samenwonen of niet...

Imo is samenwonen nog wel iets anders dan zo meteen iets groots als fake trouwen te willen doen voor de eerste Valentijn

HelpYouFall
9 februari 2018, 16:34
Rij die body gewoon als een tank voor Valentijn (https://www.youtube.com/watch?v=GCyM6LMvcNs)

MorGo7h
9 februari 2018, 17:12
Koken doe ik al heel regelmatig, beter dan gemiddeld. Dus is ook niks speciaals…
Bloemen koop ik elke week, sauna doen we regelmatig… Ik probeer haar al zo veel mogelijk in de watten te leggen zonder dat ’t Valentijn is.

Als ik thuis zou afkomen met ne bos bloemen of eens zou koken, springt ze een gat in de lucht :unsure:

Mrs.Tupel
9 februari 2018, 17:49
Als het om het overlevingspensioen gaat, kan je ntrlk nog altijd alleen voor de kerk trouwen ipv voor de wet. Ik ken mensen die dat gedaan hebben om deze reden dus.

StanTem
11 februari 2018, 03:41
Als ik thuis zou afkomen met ne bos bloemen of eens zou koken, springt ze een gat in de lucht :unsure:

Als ik thuis zou komen met een boeket bloemen, ik moet ze ter plekke opeten...

AlexisS
11 februari 2018, 19:25
Verras haar met een toyboy!

Tailball
11 februari 2018, 23:53
Koopt dan direct ne magic wand.

Powerwing
14 februari 2018, 20:20
Ondertussen iets anders bedacht en ze was supercontent. Ik met haar 'attentie' nog contenter :D

ashuray
15 februari 2018, 09:03
Do enlighten us

Proto
15 februari 2018, 09:06
Do enlighten us

Hij heeft zeker "gemogen".

ashuray
15 februari 2018, 09:41
Hij heeft zeker "gemogen".

Ale. Zijn vriendin heeft dus gedaan wat iedereen hem aanraadde om te doen? :unsure: zo zien we da het ni altijd speciaal moet zijn he :D

Kheb een steam kaart gekrege. En omda die altij zei da die aan dieje brol ni mee doe had ik zelf nx dus heb ik vlug een digitale bon bij bol.com late opsturen. Das toch 3 jaar geldig :D

Proto
15 februari 2018, 09:47
Ik heb gisteren lekker gekookt voor mijn vriendin (rijst mee kiekenblokskes LOL) Ik moest wel, want ze moest werken tot 21u ^________^ Ik geloof niet in valentijn.

HelpYouFall
15 februari 2018, 09:55
Hier ook gewoon gekookt (ik doe dat sowieso al graag en geregeld dus zo speciaal was het niet haha) en naar de cinema geweest. Blij dat wij even hard een 'meh' gevoel bij Valentijn hebben, stomme zever :3

Tailball
15 februari 2018, 12:55
Ale. Zijn vriendin heeft dus gedaan wat iedereen hem aanraadde om te doen? :unsure: zo zien we da het ni altijd speciaal moet zijn he :D

Kheb een steam kaart gekrege. En omda die altij zei da die aan dieje brol ni mee doe had ik zelf nx dus heb ik vlug een digitale bon bij bol.com late opsturen. Das toch 3 jaar geldig :D
Sooooo romantic...
Dus ge hebt elkaar letterlijk gewoon geld gegeven?

vbounce
15 februari 2018, 13:12
Is het geen idee gewoon een goed feest te organiseren met een ring als cadeau voor jullie zo lang durende relatie? Het is dan geen geregistreerd huwelijk, maar verder kan het wel alle factoren van een huwelijk hebben. Lijkt mij in elk geval beter dan voor 1 dag. Dat is best gemeen denk ik zelf. Op mijn blog kun je lezen over onze trouw, moest je inspiratie willen. -------> v-bounce.blog

Carrion
15 februari 2018, 13:15
Is het geen idee gewoon een goed feest te organiseren met een ring als cadeau voor jullie zo lang durende relatie? Het is dan geen geregistreerd huwelijk, maar verder kan het wel alle factoren van een huwelijk hebben. Lijkt mij in elk geval beter dan voor 1 dag. Dat is best gemeen denk ik zelf. Op mijn blog kun je lezen over onze trouw, moest je inspiratie willen. -------> v-bounce.blog

iirc is powerwing nog maar hooguit een paar maanden samen met z'n vriendin.

vbounce
15 februari 2018, 13:24
iirc is powerwing nog maar hooguit een paar maanden samen met z'n vriendin.

Waarom zou je dan al zo snel aan trouwen denken? Waarmee nog uitpakken in de toekomst dan?

Tailball
15 februari 2018, 13:37
Waarom zou je dan al zo snel aan trouwen denken? Waarmee nog uitpakken in de toekomst dan?

Wittebroodsweken voor één dag, papieren bruiloft voor één dag, gouden bruiloft voor één dag, platina bruiloft voor één dag, hernieuwing van de trouwgeloften voor één dag, etc.

ashuray
15 februari 2018, 13:38
Sooooo romantic...
Dus ge hebt elkaar letterlijk gewoon geld gegeven?

En?

Vandaag zijn we gaan ontbijten en gaan we naar de cinema aangezien de black panther toen om 8 uur speelde en vandaag om 5. Hopelijk minder volk dus. Is dat meer naar uw goesting? :D

vbounce
15 februari 2018, 13:39
Wittebroodsweken voor één dag, papieren bruiloft voor één dag, gouden bruiloft voor één dag, platina bruiloft voor één dag, hernieuwing van de trouwgeloften voor één dag, etc.

Top, de originaliteit overtreft alle waanzin.

Tailball
15 februari 2018, 13:40
En?

Vandaag zijn we gaan ontbijten en gaan we naar de cinema aangezien de black panther toen om 8 uur speelde en vandaag om 5. Hopelijk minder volk dus. Is dat meer naar uw goesting? :D

Ik snap dat niet. Dan krijgt gij 20 euro in vorm van een prepaid kaart en ge geeft 20 euro terug in vorm van een prepaid kaart.
Ik zou mijn 20 euro houden en iets doen wa ik wil, zodat ik niet eens gelimiteerd ben door bepaalde voorwaarden.

En nee, black panther is kut :( en wij doen niks voor valentijn. We doen sowieso al leuke dingen.

ashuray
15 februari 2018, 13:58
Ik snap dat niet. Dan krijgt gij 20 euro in vorm van een prepaid kaart en ge geeft 20 euro terug in vorm van een prepaid kaart.
Ik zou mijn 20 euro houden en iets doen wa ik wil, zodat ik niet eens gelimiteerd ben door bepaalde voorwaarden.

En nee, black panther is kut :( en wij doen niks voor valentijn. We doen sowieso al leuke dingen.

Het is het gebaar dat telt he seg. Gaan ontbijten en naar de cinema is niet voor valentijn want valentijn was gistere!

Had ik geweten dat die iets voor mij had gekocht had ik wel iets anders gekocht dan vlug een bon ze.:p

Tailball
15 februari 2018, 14:00
Het is het gebaar dat telt he seg

Geef dan een kaartje met een hartje. Spaart direct centjes uit.
Ge doet trouwens wat ge wilt, als jullie daar gelukkig mee zijn. Maar dit is nog altijd een discussieforum (helemaal in de verkeerde topic trouwens) en dan mag er ook gediscussieerd worden.
Dacht ik toch?

ashuray
15 februari 2018, 14:09
Geef dan een kaartje met een hartje. Spaart direct centjes uit.
Ge doet trouwens wat ge wilt, als jullie daar gelukkig mee zijn. Maar dit is nog altijd een discussieforum (helemaal in de verkeerde topic trouwens) en dan mag er ook gediscussieerd worden.
Dacht ik toch?

Een kaartje met een hartje kost meer dan elkander elks een bon van 20 euro geven he

Tailball
15 februari 2018, 14:12
Maar dat zou voor mij een mooier gebaar zijn dan ‘gauw effe online een bon bestellen want ik krijg er ook ene’.

vbounce
15 februari 2018, 14:13
Het is niet dom mekaar iets nuttigs te geven. Al moet het niet altijd exact even duur of goedkoop zijn.

Zie wel dat je niet beland in de typische ik heb van mijn man een strijkijzer gekregen en vorig jaar een emmer met een dweil en het jaar daarvoor een doos dash. :)

Wij kiezen bij de feestdagen samen 1 nuttig cadeau uit, bij valentijn geven we iets kleins zoals een doosje pralines en bij verjaardagen doen we een uitstapje. Tussendoor als we iets voor elkaar willen doen of kopen doen we dat ook gewoon.

Het is maar waar we ons goed bij voelen.

ashuray
15 februari 2018, 14:16
Maar dat zou voor mij een mooier gebaar zijn dan ‘gauw effe online een bon bestellen want ik krijg er ook ene’.

Ja ik kan nergens naartoe rijden om iets te gaan halen met mijn geopereerde voet he dus ik heb een bon gekozen om op de dag zelf nog iets te hebben ja so shoot me hij was er content mee. Boeien als gij er niet content mee zou zijn

HelpYouFall
15 februari 2018, 14:22
Goelen, kom terug, alles is vergeven (https://i.imgur.com/e8a5w9s.gif)

Tailball
15 februari 2018, 14:25
Ja ik kan nergens naartoe rijden om iets te gaan halen met mijn geopereerde voet he dus ik heb een bon gekozen om op de dag zelf nog iets te hebben ja so shoot me hij was er content mee. Boeien als gij er niet content mee zou zijn

Ik zou daar vrij onverschillig tegenover staan en al zeker omda thet valentijn is. Nogmaals: als jullie daar content mee waren, dan is dat goed he.
Ge moet niet direct zo op uw paard zitten. Welkom op het internet, waar meningen verschillen en mensen tekstjes typen.

ashuray
15 februari 2018, 14:34
Ik zou daar vrij onverschillig tegenover staan en al zeker omda thet valentijn is. Nogmaals: als jullie daar content mee waren, dan is dat goed he.
Ge moet niet direct zo op uw paard zitten. Welkom op het internet, waar meningen verschillen en mensen tekstjes typen.

Maar ge doet niet mee aan Valentijn dus ik zie het nut niet in van deze hele "hoe lame seg blabla zou veel specialer zijn imo" discussie

Tailball
15 februari 2018, 14:53
Dus omdat ik niet meedoe, mag ik geen mening hebben?
En voor andere (feest)dagen is dit ook van toepassing.

Sarcastr0
15 februari 2018, 16:19
. Welkom op het internet, waar meningen verschillen en mensen tekstjes typen...

And the points dont matter.

Voor de kenners van goede tv

Tailball
15 februari 2018, 16:27
And the points dont matter.

Voor de kenners van goede tv

Eergisteren nog wat van bekeken :D Da blijft goed.

Sarcastr0
15 februari 2018, 16:28
Eergisteren nog wat van bekeken :D Da blijft goed.

Yep, epic tv