PDA

Volledige versie bekijken : info over seksclubs (koppels)

Koppeltje
22 januari 2018, 17:48
Hallo allemaal!

Wij als hetero koppel (30,35jaar), die al meer dan 10 jaar samen zijn, delen een gemeenschappelijke fantasie.
Namelijk, bekeken worden tijdens de seks.
Eventueel (of graag :D) terwijl de kijker (m/v) masturbeert.
Nu hebben we het hier wel al vaker over gehad, en overwegen we om hiervoor eens een parenclub binnen te stappen.
Geen van ons beide heeft dit in het verleden gedaan, en ook hebben we geen zin om elkaar fysiek te delen met iemand anders.
Gewoon, iemand die ons bekijkt, en daar genot in vind.
Onze vraag is dus, is een parenclub hiervoor de plaats waar we moeten zijn, wat kunnen we daar verwachten of helemaal niet verwacthen en is dat niet waar we heen moeten, hebben jullie ideetjes of tips?

Groeten, en alvast bedankt!
x

Nahrtent
22 januari 2018, 17:51
glashelder wordt gevraagd aan kassa 1, glashelder voor kassa 1 aub!

KBE
22 januari 2018, 18:01
Koopt u ne webcam en ga live op zo ne site en dan kan iedereen kijken.

Koppeltje
22 januari 2018, 18:16
Koopt u ne webcam en ga live op zo ne site en dan kan iedereen kijken.

Daar hebben we uiteraard ook al zelf aan gedacht, maar dat is ongecontroleerd.
Je bent dan echt live voor iedereen, en ook kan het opgenomen worden, en dat is ook niet de bedoeling

glashelder
22 januari 2018, 18:16
glashelder wordt gevraagd aan kassa 1, glashelder voor kassa 1 aub!
glashelder is gearriveerd :D

Hmm, bekeken worden tijdens de seks is best wel mogelijk in een parenclub, ja. Alleen heb je kans dat verschillende mensen (allez, mannen) zullen proberen mee te doen waardoor je die ook zal moeten afwijzen. Op een drukke avond kan dat best irritant zijn. Ik denk dat je twee mogelijkheden hebt in een club:
- zo publiek mogelijk seks hebben: dus niet boven in een kamertje met wat bedden want dan staan de vieze mannetjes in een rij te wachten om te proberen, maar beneden (voor zover dat mag), bijvoorbeeld in de bar, in de zeteltjes, in/aan de jacuzzi,... Dan heb je véél kijkers maar niet zoveel mensen die effectief iets zullen proberen.
- in sommige clubs (ik geloof in de Acanthus bijvoorbeeld) heb je een kamer die speciaal daarvoor ingericht is: afsluitbaar maar met een groot raam. Da's your best bet, denk ik :)

Naast een traditionele parenclub kan je ook naar een erotische sauna gaan, dat is een beetje hetzelfde principe maar met wat meer wellness mogelijkheden. In Oostende is een hele leuke ^^ Een andere mogelijkheid is specifiek iemand vinden die kijken/voyeurisme als kink heeft (zijn er genoeg hoor), dan ben je zeker dat je geen last hebt van andere mensen die misschien wel willen proberen.

Overigens, de meeste mannen verstaan zeker goed een nee in een parenclub, maar afhankelijk van club tot club of avond tot avond kunnen ze wel opdringerig worden, met veel zijn of blijven proberen. Op een héél slechte avond heb je er eentje die blijft proberen (of de nee niet respecteert), op een slechte avond moet je vijf man na elkaar afwijzen en op een goede avond blijft iedereen gewoon op afstand zonder uitnodiging. Maar in een parenclub is een eerste aanraking (bijvoorbeeld hand op been, dij) eigenlijk de vraag die al gesteld wordt. En het is meestal one way or the other. Ofwel staan ze allemaal braaf te rukken op een metertje afstand, ofwel probeert er één en volgt de rest al snel waardoor ze irritant worden. Het kan ook gewoon helpen als jullie gewoon duidelijk zeggen "kijken, niét aankomen" maar je hebt niet constant hetzelfde publiek waardoor je dat misschien een paar keer moet herhalen.

In short, het is zeker te doen in een parenclub maar als je echt 0% kans wil op aanraken is het niet de beste mogelijkheid.

Mocht je meer informatie willen over parenclubs en wat je daar kan verwachten hoor ik het wel (of anderen, ik ben niet de enige perv die hier rondloopt :p).

Koppeltje
22 januari 2018, 18:26
Ja, dat is ook zo wat ons tegen houdt, we hebben geen zin in continu opdringerige mensen.
Wij hadden eigenlijk stiekem gehoopt dat zoiets bestaat, en konden wij misschien ook eens iemand anders bekijken, wie weet vinden wij dat ook wel wat...
Maar nu is het vooral omgekeerd, al moet het voor ons wel duidelijk zijn waar de grens ligt.
Echt kieskeurig zouden we niet zijn, al is het misschien wel fijner dat het niet zo'n marginale viespeukje is.
Zo aan de bar, dat zou dan misschien weer te publiek zijn, zeker voor een eerste keer in zo'n club :-D

Maar alvast bedankt voor de info, al vrees ik dat we daar onze fantasie niet echt zullen kunnen beleven, als ik het zo goed hoor zit het daar boordevol pushy mensen en dat is echt om op af te knappen.
In die Acanthus, is dat dan die gatenkamer die je op de website kan zien?

Algorithm
22 januari 2018, 18:27
snapchat account aanmaken, spread the love

glashelder
22 januari 2018, 18:31
Goh nee, ik doe het misschien erger klinken dan het is zodat jullie niet te teleurgesteld zijn ;) Het is zeker een mogelijkheid, in de regel is een nee nog altijd een nee. Maar een voorzichtige hand op dij is in 'het milieu' wel de manier om te vragen of het OK is dat er meegedaan wordt.

Wat je wel kan doen is afspreken met iemand/een ander koppel in een club, meestal zijn er wel kamers die afgesloten kunnen worden. En de Acanthus kan sowieso wel, je hebt daar de kamer met raam, maar ook bijvoorbeeld een kamer met gloryholes (waar je geen gebruik van moét maken natuurlijk).

Overigens wil ik best helpen bij die fantasie hoor ^^ Ik heb een relatie maar daarnaast verschillende seksuele partners die dat soort dingen wel tof vinden. (Ik ben zelf ook wel een exhibitionistje :D) Afspreken kan altijd ergens op een neutrale plek, een parenclub of een motelletje of wat dan ook.

Koppeltje
22 januari 2018, 18:35
Een club is natuurlijk heel wat "toegankelijker" dan een motelkamertje :-)

Jonas89
22 januari 2018, 18:47
genoeg kandidaten hier om te kijken

Carreon
22 januari 2018, 19:01
Wil jij niet eens wat actie zien, Jonas?

Koppeltje
22 januari 2018, 19:17
genoeg kandidaten hier om te kijken

:D:D:D

Jonas89
22 januari 2018, 19:31
Wil jij niet eens wat actie zien, Jonas?

Is dat ook een uitnodiging?

Pana
22 januari 2018, 19:41
Waarom niet gewoon op een koppelavond naar een parenclub gaan? Geen last van opdringerige mannen en beide geslachten die je met plezier zullen bekijken. Bvb de zaterdag avonden in Acantus, Circle en Eroxx, op een themazaterdag voor veel volk en op een gewone zaterdag voor als je het liever iets rustiger wil.

glashelder
22 januari 2018, 19:44
Waarom niet gewoon op een koppelavond naar een parenclub gaan? Geen last van opdringerige mannen en beide geslachten die je met plezier zullen bekijken.
Oh, juist ja, zou bijna vergeten dat die ook bestaan :p

Koppeltje
22 januari 2018, 20:49
Waarom niet gewoon op een koppelavond naar een parenclub gaan? Geen last van opdringerige mannen en beide geslachten die je met plezier zullen bekijken. Bvb de zaterdag avonden in Acantus, Circle en Eroxx, op een themazaterdag voor veel volk en op een gewone zaterdag voor als je het liever iets rustiger wil.

Dat is wel een goed idee, zou dat dan minder opdringerig zijn?

Pana
22 januari 2018, 21:37
Dat is wel een goed idee, zou dat dan minder opdringerig zijn?

Zeker, mannen komen over het algemeen naar parenclub hopend op een kans bij een koppel. Koppels komen over het algemeen naar een koppelavond omdat ze net geen opdringerige mannen willen, of om dat ze gewoon een leuke avond willen met "niets moet, alles mag". En moest er toch toevallig een koppeltje toenadering zoeken dan vertel je hen gewoon waarom je daar bent, en 9/10 zullen ze je met plezier helpen met je fantasie, zonder meer.

Ervaring leert ons trouwens dat de koppels die wel met elkaar bezig zijn in een club, al hebben afgesproken buiten de club. In de club zelf (of toch bij circle en eroxx) gaat het er vrij 'timide' (voor zover je daarover kan spreken in een PC) aan toe als het gaat over toenadering zoeken bij een onbekend koppel. Wij worden bvb haast nooit aangesproken, terwijl dat op de verschillende swingerwebsites net het omgekeerde is. Drempels enzo :-)

scriptkiddie
22 januari 2018, 21:44
Wanneer organiseert Glashelder een 9lives uitstap naar een parenclub? :p

glashelder
22 januari 2018, 21:49
Wanneer organiseert Glashelder een 9lives uitstap naar een parenclub? :p
Hah, ik wil dat best doen, maar grote kans dat ik daar uiteindelijk alleen sta, of met Decade en zo :p

Lefky
23 januari 2018, 08:21
Hah, ik wil dat best doen, maar grote kans dat ik daar uiteindelijk alleen sta, of met Decade en zo :p

Ik zou meegaan [emoji14]
Wil da gwn eens zien. Wie weet wilt mijn madam ook mee om eens te zien hoe dat er aan toe gaat.
Ma ik ga dan wel met mijne chocomelk aan de toog zitten [emoji38]

Edit: en zij ook.....

Pana
23 januari 2018, 09:15
Ik zou meegaan [emoji14]
Wil da gwn eens zien. Wie weet wilt mijn madam ook mee om eens te zien hoe dat er aan toe gaat.
Ma ik ga dan wel met mijne chocomelk aan de toog zitten [emoji38]

Edit: en zij ook.....

Op ne koppelavond, afhankelijk van waar, zou ik da ook nog wel zien zitten :-p. Al is het maar om curieuzeneuzen wa op hun gemak te stellen.

Tailball
23 januari 2018, 11:29
I'm IN! (figuurlijk dan, ik ga mee ne chocomelk drinken met Lefky)

glashelder
23 januari 2018, 14:26
Op ne koppelavond, afhankelijk van waar, zou ik da ook nog wel zien zitten :-p. Al is het maar om curieuzeneuzen wa op hun gemak te stellen.
Yep, idem.

Héél veel mensen die wel eens willen gaan of het eens gezien willen hebben maar gewoon niet durven. Zou dat nog wel zien zitten om die mee te pakken :)

Sir WarCry III
23 januari 2018, 14:38
Ik ben op zich ook wel nieuwsgierig maar dat past niet echt in mijn relatie. :)

n0ukie
23 januari 2018, 18:25
Ik wil ook wel mee een chocomelkske gaan drinken!

Pana
23 januari 2018, 18:47
Misschien is het handig om erbij te zetten of je een man/vrouw/koppel bent, voor het geval er effectief iets moest uitkomen :-).

Zou wel avantgarde zijn om zo een taboe te breken op een gamesforum :unsure:

Dookie
23 januari 2018, 20:40
Rare vraag waarschijnlijk maar hebben jullie daar al mensen tegengekomen die maagd zijn en willen meedoen? Of is er toch een bepaald vereiste dat als je daar binnengaat dat je toch al seksuele ervaring hebt?

Mefke
23 januari 2018, 21:52
Rare vraag waarschijnlijk maar hebben jullie daar al mensen tegengekomen die maagd zijn en willen meedoen? Of is er toch een bepaald vereiste dat als je daar binnengaat dat je toch al seksuele ervaring hebt?Aan de deur ingangsexamen met de buitenwipper voor ge binnenmoogt? :unsure:

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

MrKend54l
23 januari 2018, 22:06
Rare vraag waarschijnlijk maar hebben jullie daar al mensen tegengekomen die maagd zijn en willen meedoen? Of is er toch een bepaald vereiste dat als je daar binnengaat dat je toch al seksuele ervaring hebt?

Lijkt me logisch dat je toch al enige ervaring hebt.
Zo een parenclub is iets wat je opzoekt omdat je opzoek bent naar andere seksuele prikkels. Het lijkt mij raar dat je deze zoekt als je nog geen enkele seksuele prikkel ervaren hebt.

Een parenclub zoek je niet op om het eens gedaan te hebben.

glashelder
23 januari 2018, 23:04
Ja hoor, ik ben daar al maagden tegen gekomen. Seksuele ervaring is absoluut geen vereiste. Gewoon respectvol zijn.

Overigens vind ik het wél zo netjes om te vermelden dat je nog maagd bent als je van plan bent om iets te doen. Zodat de ander daar rekening mee kan houden en eventueel zelf nog beslissen of hij/zij wel of niet jouw eerste keer wil zijn.

Lijkt me logisch dat je toch al enige ervaring hebt.
Zo een parenclub is iets wat je opzoekt omdat je opzoek bent naar andere seksuele prikkels. Het lijkt mij raar dat je deze zoekt als je nog geen enkele seksuele prikkel ervaren hebt.

Een parenclub zoek je niet op om het eens gedaan te hebben.
Allemaal onzin, dus. Genoeg mensen die het doen 'om het eens gedaan te hebben', en niet omdat ze gewone seks beu zijn of zo. Natuurlijk zijn er koppels die vanaf een bepaalde leeftijd experimenteel beginnen doen, maar er komen daar even goed maagden, single vrouwen, koppels die een half jaar samen zijn en koppels die al 20 jaar samen zijn.

Misschien moet je gewoon niet antwoorden op een vraag als je er niks van weet.

MrKend54l
23 januari 2018, 23:17
Ja hoor, ik ben daar al maagden tegen gekomen. Seksuele ervaring is absoluut geen vereiste. Gewoon respectvol zijn.

Overigens vind ik het wél zo netjes om te vermelden dat je nog maagd bent als je van plan bent om iets te doen. Zodat de ander daar rekening mee kan houden en eventueel zelf nog beslissen of hij/zij wel of niet jouw eerste keer wil zijn.

Allemaal onzin, dus. Genoeg mensen die het doen 'om het eens gedaan te hebben', en niet omdat ze gewone seks beu zijn of zo. Natuurlijk zijn er koppels die vanaf een bepaalde leeftijd experimenteel beginnen doen, maar er komen daar even goed maagden, single vrouwen, koppels die een half jaar samen zijn en koppels die al 20 jaar samen zijn.

Misschien moet je gewoon niet antwoorden op een vraag als je er niks van weet.

Ik doelde niet op gewone seks beu zijn. Voor alle duidelijkheid.

Maar je bent daar toch allemaal uit een gedeelde interesse? Die in de eerste plek gebaseerd is op ervaring. Hetzij uit nieuwsgierigheid of omdat je geniet van partnerruil.

Als je nog maagd bent dan ga je naar daar om ontmaagd te worden. Dat lijkt mij een totaal andere zaak. Dat is toch een totaal andere insteek? En je kan u de vraag stellen of dat een parenclub daar wel de geschikte plaats voor is.

glashelder
23 januari 2018, 23:41
Ik doelde niet op gewone seks beu zijn. Voor alle duidelijkheid.

Maar je bent daar toch allemaal uit een gedeelde interesse? Die in de eerste plek gebaseerd is op ervaring. Hetzij uit nieuwsgierigheid of omdat je geniet van partnerruil.

Als je nog maagd bent dan ga je naar daar om ontmaagd te worden. Dat lijkt mij een totaal andere zaak. Dat is toch een totaal andere insteek? En je kan u de vraag stellen of dat een parenclub daar wel de geschikte plaats voor is.
Natuurlijk kan je jezelf die vraag stellen (en ik weet ook niet of dat zo een schitterend idee is, daarom dat ik zeg om dat zeker te vermelden bij eventuele seksuele contacten), maar 't is ook niet gezegd dat hij daar ontmaagd wil worden. Misschien wel, maar misschien kickt hij even goed op kijken (zie het TS-koppel) of wil hij eens afgetrokken worden of weet ik veel. Er zijn ook genoeg mensen die naar een parenclub gaan zonder seks te hebben. Voor sommigen is het zelfs een goedkope manier van uitgaan, eten en drank inclusief :p Of misschien wil hij keigraag naar een 9livesmeeting komen :unsure:

Er is in ieder geval niemand verplicht om daar seks te hebben, laat staan dat er een minimale ervaring zou verwacht worden of zo.

En die gedeelde interesse is gewoon seks/erotiek hoor, en hoeft niet gebaseerd te zijn op ervaring.

Dookie
24 januari 2018, 12:40
Was gewoon een vraag , zelf geen interesse in om naar zo'n parenclub te gaan. :p

Zou mij daar nooit op mijn gemak voelen (momenteel toch) , misschien dat ik er binnen X aantal jaar anders over nadenk hé...

Nick__C
25 januari 2018, 12:36
Ik heb eigenlijk al een tijdje een soortgelijke fantasie maar vraag me enkel af hoe ik dat bij men vriendin ter sprake moet brengen.
Al zou ik niet echt naar een club willen gaan maar eerder een koppel met soortgelijke interesse zoeken en dan samen naar een privé-sauna ofzo

Pana
25 januari 2018, 14:00
Ik heb eigenlijk al een tijdje een soortgelijke fantasie maar vraag me enkel af hoe ik dat bij men vriendin ter sprake moet brengen.
Al zou ik niet echt naar een club willen gaan maar eerder een koppel met soortgelijke interesse zoeken en dan samen naar een privé-sauna ofzo

Gewoon eerlijk zijn. Vertellen dat je er over gelezen hebt en toegeven dat je dat stiekem wel spannend lijkt of dat dat wel een fantasietje is. Zaadje planten en als de prikkel wederzijds is komt het uit, en anders gaat t dood :-).

sneax
25 januari 2018, 14:14
Natuurlijk kan je jezelf die vraag stellen (en ik weet ook niet of dat zo een schitterend idee is, daarom dat ik zeg om dat zeker te vermelden bij eventuele seksuele contacten), maar 't is ook niet gezegd dat hij daar ontmaagd wil worden. Misschien wel, maar misschien kickt hij even goed op kijken (zie het TS-koppel) of wil hij eens afgetrokken worden of weet ik veel. Er zijn ook genoeg mensen die naar een parenclub gaan zonder seks te hebben. Voor sommigen is het zelfs een goedkope manier van uitgaan, eten en drank inclusief :p Of misschien wil hij keigraag naar een 9livesmeeting komen :unsure:

Er is in ieder geval niemand verplicht om daar seks te hebben, laat staan dat er een minimale ervaring zou verwacht worden of zo.

En die gedeelde interesse is gewoon seks/erotiek hoor, en hoeft niet gebaseerd te zijn op ervaring.

Ipv te discussieren moede gewoon een meet organiseren. Er zijn al een paar mensen die mee gaan en ik ga ook mee (en mijn vriend mss ook), MrKendl kan dan ook mee.

glashelder
25 januari 2018, 14:39
Ipv te discussieren moede gewoon een meet organiseren. Er zijn al een paar mensen die mee gaan en ik ga ook mee (en mijn vriend mss ook), MrKendl kan dan ook mee.
Mja, zit nog ff te denken over praktische aanpak. Want ok, er wil dan misschien wel een man of 10 mee, maar dan moet ik 1. al een club vinden (hier vallen een pak mensen af want te ver, niet centraal, geen toffe club, whatever) en 2. een datum prikken (waarbij nog een aantal mensen afvallen omdat ze niet kunnen). En uiteindelijk sta ik daar alleen :p

En ja, dat is altijd zo bij een meeting. Maar hier nog wel wat precairder denk ik (ook mensen die afvallen omdat ze op 't laatste moment niet durven) en vraagt wel wat organisatie van mijn kant ook (ik zou bvb. mijn dominant meepakken en dan moet die ook kunnen).

Lefky
25 januari 2018, 14:45
Mja, zit nog ff te denken over praktische aanpak. Want ok, er wil dan misschien wel een man of 10 mee, maar dan moet ik 1. al een club vinden (hier vallen een pak mensen af want te ver, niet centraal, geen toffe club, whatever) en 2. een datum prikken (waarbij nog een aantal mensen afvallen omdat ze niet kunnen). En uiteindelijk sta ik daar alleen :p

En ja, dat is altijd zo bij een meeting. Maar hier nog wel wat precairder denk ik (ook mensen die afvallen omdat ze op 't laatste moment niet durven) en vraagt wel wat organisatie van mijn kant ook (ik zou bvb. mijn dominant meepakken en dan moet die ook kunnen).

Ge zou u dan voor ons ogen laten domineren ofzo?

glashelder
25 januari 2018, 14:56
Ge zou u dan voor ons ogen laten domineren ofzo?
Oh, dat was mijn bedoeling niet. Hij doet ook graag clubs en zo ^^

Lefky
25 januari 2018, 15:08
Oh, dat was mijn bedoeling niet. Hij doet ook graag clubs en zo ^^

A nee twas gwn een vraag :p
Omdat die dan zo graag mee gaat moet dat toch met een zekere intentie zijn of nie?

jawadde001
25 januari 2018, 15:09
Zijn er goede parenclubs in regio Gent?

Ik ken niets van parenclubs, maar dat is toch met inkom betalen, niet?

glashelder
25 januari 2018, 15:42
A nee twas gwn een vraag :p
Omdat die dan zo graag mee gaat moet dat toch met een zekere intentie zijn of nie?
Omdat ie net zo'n grote slet is als ik, probably ^^

Zijn er goede parenclubs in regio Gent?

Ik ken niets van parenclubs, maar dat is toch met inkom betalen, niet?
Da's met inkom, ja. Afhankelijk van dag/thema, en of je als koppel, single man of vrouw komt.

In Gent heb je twee erotische sauna's: Shivaz en Rainbow.

Pana
25 januari 2018, 17:58
En meestal ook met drank & eten a volonté :-p

Ik zou het eens met de wederhelft moeten bespreken, maar indien zij het ziet zitten en er voldoende interesse is, zou ik eventueel wel de organisatie op mij willen nemen voor een koppelavond. Dan is het ook niet zo erg als niemand komt opdagen daar wij soms ook gewoon alleen gaan.

Epyon
25 januari 2018, 18:19
Drank en eten a volonté? Where do we sign up?

jawadde001
25 januari 2018, 18:39
Drank en eten a volonté? Where do we sign up?

Wel +/- 100€ inkom hé (voor single man, koppel of single vrouw is goedkoper tot zelfs gratis). ;)

Tailball
25 januari 2018, 18:48
Kunnen we nie gewoon een orgie bij Glasje thuis doen dan?
Iedereen brengt een beetje eten en drank mee en om 12u geeft ze dan een bondage/dom-sub demonstratie.

glashelder
25 januari 2018, 19:06
Ik zou het eens met de wederhelft moeten bespreken, maar indien zij het ziet zitten en er voldoende interesse is, zou ik eventueel wel de organisatie op mij willen nemen voor een koppelavond. Dan is het ook niet zo erg als niemand komt opdagen daar wij soms ook gewoon alleen gaan.
Mja, 'k denk wel dat het op een koppelavond wat lastiger is, denk dat het merendeel single mannen zullen zijn die meewillen :p

Kunnen we nie gewoon een orgie bij Glasje thuis doen dan?
Iedereen brengt een beetje eten en drank mee en om 12u geeft ze dan een bondage/dom-sub demonstratie.
Hah, no thanks.

Wel altijd welkom op een BDSM-feestje waar ik toch mijn ding doe!

Shivte
25 januari 2018, 19:15
Die uitleg van glashelder int begin met die gasten die allemaal staan te kijken en te mastruberen deed mij ineens denken aan nen baas van mij vroeger die ook zo een verhaal vertelde. Dat hij wel is wou zien wat het was en op zen eentje naar zo een club ging, aan de toog ging zitten en toenadering kreeg van een vrouw die zei dat hij boven welkom was als hij wou in zo’n kamer.

Uiteindelijk ging hij toch is checken en ze waren der goe aant geven. Die vrouw wou langs achter ook gepakt worden en deed teken naar ne gast, die dan uiteindelijk der te lang over deed zijn spel in haar kont te krijgen en die werd echt kwaad en stampte die de kamer uit. lol

Twas ook gewoon enorm degoutant en ranzig zei hij met al die kerels die der rond aan hunne jos ligge te trekke en ik kan het mij inbeelden [emoji23]

Speciaal wereldje in ieder geval [emoji1]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Pana
25 januari 2018, 19:25
Mja, 'k denk wel dat het op een koppelavond wat lastiger is, denk dat het merendeel single mannen zullen zijn die meewillen :p

True, maar aan de pm's te zien zijn er toch wel nieuwsgierigen :-D.
Altijd wel leuke om nieuwsgierige koppeltjes over den drempel te helpen.

jawadde001
25 januari 2018, 19:29
Wel altijd welkom op een BDSM-feestje waar ik toch mijn ding doe!

Waar zijn die feestjes? :p

n0ukie
25 januari 2018, 19:58
Ik vraag mij dan altijd af hoe dat zit met een koppel lesbische/bi(schierige) vrouwen. Betalen die dan het koppeltarief of het tarief voor vrouwen (dat lager ligt dan dat voor koppels vermoed ik)?

MrKend54l
25 januari 2018, 21:10
Die uitleg van glashelder int begin met die gasten die allemaal staan te kijken en te mastruberen deed mij ineens denken aan nen baas van mij vroeger die ook zo een verhaal vertelde. Dat hij wel is wou zien wat het was en op zen eentje naar zo een club ging, aan de toog ging zitten en toenadering kreeg van een vrouw die zei dat hij boven welkom was als hij wou in zo’n kamer.

Uiteindelijk ging hij toch is checken en ze waren der goe aant geven. Die vrouw wou langs achter ook gepakt worden en deed teken naar ne gast, die dan uiteindelijk der te lang over deed zijn spel in haar kont te krijgen en die werd echt kwaad en stampte die de kamer uit. lol

Twas ook gewoon enorm degoutant en ranzig zei hij met al die kerels die der rond aan hunne jos ligge te trekke en ik kan het mij inbeelden [emoji23]

Speciaal wereldje in ieder geval [emoji1]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nu kom je ook weer af met een zeer tot de verbeelding sprekend verhaal natuurlijk :P

Alles zal ook afhangen van het publiek natuurlijk. 90% koppels of 90% vrijgezellen mannen lijkt mij al totaal andere sfeer te geven.

De naburig gelegen club (goesting voor wie het mag interesseren) richt zich vooral op single mannen en vrouwen die zeer actief willen zijn. Dus niet op koppels die willen ruilen. Dat trekt een speciaal publiek :P

Ook de regel dat er maar maximaal 4 allochtonen toegelaten worden, staat echt expliciet vermeld. Daar moest ik toch ook even om lachen.

glashelder
25 januari 2018, 21:54
True, maar aan de pm's te zien zijn er toch wel nieuwsgierigen :-D.
Altijd wel leuke om nieuwsgierige koppeltjes over den drempel te helpen.
Oh, echt? Ik krijg niks PM's ineens, haha.

Waar zijn die feestjes? :p
Place De Nous en Waregem, tegenwoordig.

Ik vraag mij dan altijd af hoe dat zit met een koppel lesbische/bi(schierige) vrouwen. Betalen die dan het koppeltarief of het tarief voor vrouwen (dat lager ligt dan dat voor koppels vermoed ik)?
Wij gaan altijd als twee vrouwen (en mogen dan dan soms gratis binnen ^^).

Noscoped420
25 januari 2018, 21:59
Ook de regel dat er maar maximaal 4 allochtonen toegelaten worden, staat echt expliciet vermeld. Daar moest ik toch ook even om lachen.

Lijkt een vrij standaard regel in deze business, in Antwerpen of St-Truiden ook al gezien dat deze altijd afgewimpeld worden door de dames.

scriptkiddie
25 januari 2018, 23:04
Hehe, ik gooide het idee van een 9lives parenclub-uitstap half met een zwans in de groep, maar ik ben ook wel echt curieus hoor.

Of ik en mijn vriendin ook effectief naar een meeting zouden durven komen betwijfel ik. Zoals ik al eens schreef ben ik niet zo sociaal als ik me niet op mijn gemak voel (autisme). Anderzijds weet ik nog de eerste keer dat we naar een naaktsauna gingen, dat ik dat vooraf een grote stap en zelfs een opgave vond, maar dat ik het na letterlijk 5 minuten heel fijn vond.

Mijn vriendin zou zeker meegaan als ik vol overtuiging zeg dat ik het eens wil proberen, maar om tot die eerste stap te komen heb ik zelf dan weer een duwtje nodig...

Glashelder, hoe gaat zo'n erotische sauna in zijn werk? Is daar de drempel lager?

Jonas89
28 januari 2018, 08:52
@topicstarter (koppeltje): en heb je nu al kandidaten?

jawadde001
28 januari 2018, 11:02
Hehe, ik gooide het idee van een 9lives parenclub-uitstap half met een zwans in de groep, maar ik ben ook wel echt curieus hoor.

Of ik en mijn vriendin ook effectief naar een meeting zouden durven komen betwijfel ik. Zoals ik al eens schreef ben ik niet zo sociaal als ik me niet op mijn gemak voel (autisme). Anderzijds weet ik nog de eerste keer dat we naar een naaktsauna gingen, dat ik dat vooraf een grote stap en zelfs een opgave vond, maar dat ik het na letterlijk 5 minuten heel fijn vond.

Mag ik vragen wat bij u de reden is waarom dit je zo aanspreekt? Is dit omdat je het leuk vindt om seks te hebben terwijl andere mensen toekijken of zou het ook de bedoeling zijn dat andere mannen "meedoen"?

Vooral dat laatste vind ik interessant. De meeste mannen (al geldt dat ook voor vrouwen) zijn al jaloers als een andere man te lang naar hun vrouw kijkt, terwijl jullie dat niet als storend ervaren, meer nog, jullie willen ook andere mannen seksuele betrekkingen laten hebben met je vrouw.

Ik zou zelf geen probleem hebben met het bezoeken van een parenclub, maar ik ben dan ook single, wat dus eigenlijk een totaal ander gegeven is.

Messa
28 januari 2018, 11:09
Toch maar even een oude Alt account onder het stof gehaald, for obvious redenen.Geen troll, Decade en wrs Glashelder weten wel wie we zijn :)

Wij (m'n vrouw en ikzelf) zijn ook wel maandelijks eens in een parenclub (=geen seksclub dus :)).

Waarom? Gewoon, is een gezamelijk avontuurtje van ons, het verleggen van onze grenzen,... De spanning enz is waar het ons om te doen is. We zijn zeker niet jaloers van aard, dat zou moeilijk zijn, en gaat vooral om pr bij ons. Niet superveel ervaring met extra single man of vrouw, al is wel al eens gebeurt. Anyway, ne meet, geen idee of dat zou werken, maar afhankelijk van wat past komen w miss ook wel mee :)

Zijn minder fan van clubs zoals goesting, meer van Mi Noi (Moeskroen) en bvb Acanthus. Wij knappen ook volledig af eens het te plat wordt, zijn meer op zoek naar fwb's scenario's :)

Indien vragen, shoot.

scriptkiddie
28 januari 2018, 14:30
Mag ik vragen wat bij u de reden is waarom dit je zo aanspreekt? Is dit omdat je het leuk vindt om seks te hebben terwijl andere mensen toekijken of zou het ook de bedoeling zijn dat andere mannen "meedoen"?

Vooral dat laatste vind ik interessant. De meeste mannen (al geldt dat ook voor vrouwen) zijn al jaloers als een andere man te lang naar hun vrouw kijkt, terwijl jullie dat niet als storend ervaren, meer nog, jullie willen ook andere mannen seksuele betrekkingen laten hebben met je vrouw.

Ik zou zelf geen probleem hebben met het bezoeken van een parenclub, maar ik ben dan ook single, wat dus eigenlijk een totaal ander gegeven is.

Je hebt gelijk dat veel mannen het niet zouden kunnen uitstaan dat hun vrouw seksuele betrekkingen heeft met een andere man. Meestal hebben ze er dan weer minder problemen mee wanneer hun vrouw met een andere vrouw een avontuurtje zou beleven. Uit dat verschil leid ik af dat
1) Veel mannen de seksualiteit van hun vrouw wel aantrekkelijk of opwindend vinden
2) De meeste van die mannen wel te jaloers of onzeker zijn om die seksualiteit te beleven met een andere man.

In onze relatie is er weinig sprake van jaloezie of onzekerheid, we weten perfect wat we aan elkaar hebben en schieten niet in de kramp als de ander naar een mooie man of vrouw kijkt, of wordt bekeken, of wanneer er geflirt wordt met iemand anders. Ondertussen weten onze vrienden ook al wel dat wij een beetje een "gek" koppel zijn op dat gebied. Een bezoek aan een parenclub gaat een stapje verder dan wat we al hebben gedaan maar ik denk niet dat iemand ervan versteld zou staan dat we dat eens proberen.

Baldarich
28 januari 2018, 15:55
Aan de reacties te lezen mss eens een 9Lives-meeting organiseren in een parenclub?

Tailball
28 januari 2018, 16:57
Aan de reacties te lezen mss eens een 9Lives-meeting organiseren in een parenclub?

Dan toch precies nie alle reacties gelezen :D

ashuray
28 januari 2018, 18:07
Is er nog choco?

Messa
28 januari 2018, 20:12
Is er nog choco?Ben jij zo iemand die gewoon sociaal ongepaste praat gaat verkopen als je zenuwachtig bent over een onderwerp, of is dit gewoon een belachelijke comment die op niets slaat?

glashelder
28 januari 2018, 22:39
Glashelder, hoe gaat zo'n erotische sauna in zijn werk? Is daar de drempel lager?
Goh nee, een erotische sauna is eigenlijk exact hetzelfde als een parenclub maar dan met meer nadruk op het wellnessgedeelte... Dus meer zoals in een openbare sauna, maar dan zijn er ook nog kamertjes waar seks toegelaten is en er wordt al eens gefoefeld in de jacuzzi of bar oid. Er is ook geen dresscode (obviously) en meestal wel wat kalmer/rustiger, geen grote dansvloer of weet ik veel, maar wat sfeermuziek.

Mja, ik vind het gewoon fijn om te zien dat mijn partner plezier heeft. En andersom vind ik het ook leuk om samen met haar iemand anders genot te geven. Ik ben jaloers als het gaat om flirten of onnozel doen, maar da's een eerste steek en dan denk ik van "nah, da's eigenlijk wel plezant om te zien :)" en dan gaat dat weg. Als mijn partner seks heeft met een ander, vind ik dat alleen maar opwindend.

Misschien helpt het ook als je niet onzeker bent over je eigen prestaties of je relatie in 't algemeen.

ashuray
28 januari 2018, 23:09
Ben jij zo iemand die gewoon sociaal ongepaste praat gaat verkopen als je zenuwachtig bent over een onderwerp, of is dit gewoon een belachelijke comment die op niets slaat?

Nee. Tailball etc ging ne choco drinken als ge even de moeite doet om terug te lezen

@glas heb jij buiten uw vriendin nog vrouwelijke partners of enkel mannelijke?

Messa
29 januari 2018, 08:21
Nee. Tailball etc ging ne choco drinken als ge even de moeite doet om terug te lezen

@glas heb jij buiten uw vriendin nog vrouwelijke partners of enkel mannelijke?Je hebt gelijk, ik heb niet goed gelezen. Bij deze mijn excuses

glashelder
29 januari 2018, 14:29
@glas heb jij buiten uw vriendin nog vrouwelijke partners of enkel mannelijke?
Mijn vriendin is mijn enige (relatie)partner, maar mijn seksuele partners zijn allemaal mannelijk. 'k Zou wel graag nog eens iets doen met een meisje, of een meisje domineren/pijn doen, maar ja, tijdsgebrek ook :)

Swagger
29 januari 2018, 14:44
Mijn vriendin is mijn enige (relatie)partner, maar mijn seksuele partners zijn allemaal mannelijk. 'k Zou wel graag nog eens iets doen met een meisje, of een meisje domineren/pijn doen, maar ja, tijdsgebrek ook :)Duurt een meisje pijn doen langer dan? :)

glashelder
30 januari 2018, 22:49
Duurt een meisje pijn doen langer dan? :)
Haha nee, maar 'k heb (naast mijn partner) nog drie mannen waar ik een iets of wat seksuele en/of BDSM-relatie mee heb. Dus qua tijd wordt het wat krap :p (Zeker omdat ik daar ook regelmatig mee babbel via messenger of whatsapp.)

ashuray
30 januari 2018, 23:10
Komt dat eigenlijk veel voor vrouwen die een fwb relatie hebben? Of vrouwen die ons met andere vrouwen hebben? De meeste die ik ken gaan precies uitsluitend voor een relatie en als ze dan een ons hebben is het meestal met een man

mieleke
21 januari 2019, 18:47
hallo, ik zag net dit berichtje, wij ook hebben die fantasie om te kijken en bekeken te worden, hebben de stap naar een parenclub gezet een paar dagen terug, nu we hadden wel een speciale avond uitgekozen, er was geen dresscode, gewoon af tasten was onze bedoeling. Ach veel volk was er niet dus werd je van kop tot teen bekeken en ja we vielen wel in de smaak ;-) Maar wij zijn niet op zoek om te swingen daar zijn we niet aan toe, maar bekeken worden en kijken is ons ding. Echter na een half uurtje begonnen de eerste gesprekken aan de bar en direct werd het gesprek telkens naar het swingen omgedraaid, dit terwijl we lieten weten dat we niet op zoek waren naar sex met anderen, maar gewoon van elkaar willen genieten terwijl we weten dat er kijkers zijn..... eigenlijk tja denk ik niet dat een parenclub de ideale plaats is om onze fantasie waar te maken, onze volgende stap is een sex cinema in Sluis even kijken of we daar aan onze trekken komen.
groetjes