PDA

Volledige versie bekijken : Onvindbare cornflakes

iReactionz
4 januari 2018, 23:00
Kent er iemand nog die cornflakes van vroeger?
Het waren chocolade beertjes en honing hartjes bij elkaar in een gele/oranje doos (die ook iets kleiner was dan andere cornflakes dozen)
Ik heb hier al rondgekeken en het is Panda vanuit de jaren 90 al zeker niet.

Ik zou graag ook weten of deze nog ergens in de winkel verkrijgbaar zijn want ik vind ze ook nergens meer :p
en aangezien ikzelf en mijn vriendin er zot van zijn zouden we ze wel graag nog eens willen eten :p

Groetjes !

iReactionz

** Edit **

De zak waarin de cornflakes zat was een soort van hard-plastic aluminium precies.
En men vriendin zegt net dat er op de verpakking 3 beren opstonden :p
Vroeger kon je deze in de Delhaize winkels kopen maar nu dus niet meer...

Floki
5 januari 2018, 12:22
In Antwerpen is onlangs zo'n cornflakesbar (http://www.cerealheaven.com) geopend. Ze hadden daar ruim honderd soorten uit binnen- en buitenland. Daar kennen ze het vast wel.

Preske
5 januari 2018, 12:24
Kent er iemand nog die cornflakes van vroeger?
Het waren chocolade beertjes en honing hartjes bij elkaar in een gele/oranje doos (die ook iets kleiner was dan andere cornflakes dozen)
Ik heb hier al rondgekeken en het is Panda vanuit de jaren 90 al zeker niet.

Ik zou graag ook weten of deze nog ergens in de winkel verkrijgbaar zijn want ik vind ze ook nergens meer :p
en aangezien ikzelf en mijn vriendin er zot van zijn zouden we ze wel graag nog eens willen eten :p

Groetjes !

iReactionz

** Edit **

De zak waarin de cornflakes zat was een soort van hard-plastic aluminium precies.
En men vriendin zegt net dat er op de verpakking 3 beren opstonden :p
Vroeger kon je deze in de Delhaize winkels kopen maar nu dus niet meer...

hoe lang geleden was dit?

Noscoped420
5 januari 2018, 20:55
Zoals 9/10 keer met iets dat begint met '' kent iemand dit nog van vroeger '' en '' waar vind ik dit nog '' zal het antwoord wel '' dat is discontinued '' zijn.
Zeker als het uit de jaren 90 was, daar vind je nog heel weinig van terug dat nu nog bestaat buiten sommige energy/frisdranken en snoep.

Kijk maar eens op YouTube naar ''reclame uit de Jaren 90'' en je zal al snel door hebben dat je vaak zegt '' dat bestaat niet meer '', als het al niet Panda van Liga is heb ik geen idee welke cornflakes dit zouden geweest zijn.

iReactionz
6 januari 2018, 11:41
hoe lang geleden was dit?

ik denk ergens tussen de jaren 2000 - 2008 :p

Pana
6 januari 2018, 13:51
In Antwerpen is onlangs zo'n cornflakesbar (http://www.cerealheaven.com) geopend. Ze hadden daar ruim honderd soorten uit binnen- en buitenland. Daar kennen ze het vast wel.

Wtf, kreeg al kleine braakneigingen bij het zien van die foto's.

wiseguy444
6 januari 2018, 16:55

Gesloten zondag, maandag, dinsdag. Zalig.

Noscoped420
6 januari 2018, 20:37
Is ook meer een hipster bar dan wat anders dus vaak moet dat niet open zijn :unsure: ik weet nog toen die bar op het nieuws kwam toen die pas open was, geloof dat het 3.50 euro is voor een klein kommetje ofzo.
Ergens logisch aangezien veel van die cereals uit de US moeten komen dus ook kosten voor hun maar toch, bestel dan je eigen doos Froot Loops bij zo een online food shop in NL/UK voor 7-8 euro, haal je meer uit dan 2 kommetjes.

StanTem
6 januari 2018, 21:27
Is ook meer een hipster bar dan wat anders dus vaak moet dat niet open zijn :unsure: ik weet nog toen die bar op het nieuws kwam toen die pas open was, geloof dat het 3.50 euro is voor een klein kommetje ofzo.
Ergens logisch aangezien veel van die cereals uit de US moeten komen dus ook kosten voor hun maar toch, bestel dan je eigen doos Froot Loops bij zo een online food shop in NL/UK voor 7-8 euro, haal je meer uit dan 2 kommetjes.

Dan moet ge niet op café gaan ook want wat ge daar voor een cola betaalt hebt ge meer dan een fles van 2 liter voor.

Noscoped420
6 januari 2018, 21:37
Dan moet ge niet op café gaan ook want wat ge daar voor een cola betaalt hebt ge meer dan een fles van 2 liter voor.

En die vergelijking kan je doortrekken naar 100.000 zaken.... jij zult vast ook wel iets hebben waarvan je zegt '' daar geef ik mn geld niet aan en koop ik in de winkel/maak ik zelf '' op eet/drankgebied terwijl je aan iets anders om te eten/drinken wel gewoon zou zeggen '' ja daar betaal ik voor ''.

Laat het mij dan anders formuleren, een pintje of een fleske cola is me 2.20-2.50 waard als ik op café zit met vrienden of kennissen en je zit daar een tijdje te babbelen etc, maar ik zou geen 3.50 geven voor misschien 40 gram cereal en een klets melk in een flesje, likewise geef ik dan weer met plezier 3 euro voor ne goeie Bicky in een frituur terwijl ik er thuis zelf 24 kan maken voor nog geen 30 euro met de officiele ingredienten uit een vriescenter maar ik zou dan weer nooit 4 euro geven voor zo 2 boterhammen in een doosje in een tankstation.

Ieder zijn dingen wat volgens hem/haar wel het waard is en niet, en 40 of 50 gram US cereal is me geen 3.50 waard.