PDA

Volledige versie bekijken : Problemen met Xbox One X disc reader

Xo0
29 november 2017, 14:06
Zijn hier nog mensen die problemen hebben met de disc reader?

Bij de meeste discs is er geen probleem, maar met anderen dan weer wel. Witcher 3 GOTY edition moet ik soms 5x insteken eer hij deze kan lezen. Ik dacht eerst dat het de disc zelf was, maar nu heb ik hetzelfde probleem met 2 4K HDR bluray discs.. Gemiddeld om de 5x (in & uit halen) wordt hij correct gelezen en dan gaat het goed.

Maar het is volgens mij toch niet normaal dat je deze 5x in en uit moet halen eer hij correct begint te lezen. Heb ik een defecte unit?

kiewitcity
29 november 2017, 14:45
Had dat soms bij mijne gewone one.dan hield ik de cd effe vast als hij ze wil inslikken,en dan ging dat vd eerste keer.bij de x heb ik dit niet.

[DZM]Gorak
29 november 2017, 21:49
ik heb dit zowel op X als op de gewone als ik niet wacht tot de console volledig is opgestart.
Met een volledig opgestarte console heb ik dit nog nooit voorgehad

Yasutoko
30 november 2017, 07:51
Heb ik ook voorgehad met de gewone, maar idd ff halverwege tegenhouden ( vinger in het gaatje houden ) zodat je voelt dat ze word opgenomen, en dan zou het moete werken.

Probleem lag er bij mij in dat m ze niet volledig naar binne stak om te lezen, je hoorde ze ook nie draaien dusja..

Xo0
30 november 2017, 09:02
Ik heb em gewoon aangemeld bij Coolblue. Ik ga herm vervangen. Gisteren avond werkte geen enkele disc meer. Voor een 3w oude console...