PDA

Volledige versie bekijken : Red Dead Redemption 2

moeder_theresa
9 november 2017, 20:36
https://m.youtube.com/watch?v=F63h3v9QV7w

Wie kijkt uit naar deze?
Ik durf er voor wedden dat het GOTY 2018 word. :-)

Gedachten over deze?
Herinneringen aan het vorige deel of aan Red Dead Revolver?

Ik lees het graag. :-)

Yasutoko
9 november 2017, 23:18
Eigenlijk nog nooit red dead gespeeld.. zou blijkbaar goed zijn? :P

moeder_theresa
9 november 2017, 23:35
Ja. Die is super.
Is nu ook bc, dus ga je gang. ;-)

Noscoped420
10 november 2017, 01:32
Wel 2dehands kopen op disc in de game mania voor 11 euro en niet digitaal, ms vraagprijs is 29.99 op de store....

moeder_theresa
10 november 2017, 07:01
Ja dat is wel een beter idee.
Is in ieder geval een super game.
Een western GTA.

Master S
26 oktober 2018, 10:41
Bevestigd, draait native 4K op de One X. En is ook de beste versie qua performance, high res textures en zo goed als constant 30fps :)

Mijn Ultimate Edition komt straks aan met Post NL :D

{YA}Gr3c0
26 oktober 2018, 11:07
Mijn versie is al aan het installeren => Xbox one X op een Oled LG B6 :love:

Ik kijk er al naar uit maar jammer genoeg moet ik straks gaan werken. :angry:

moeder_theresa
26 oktober 2018, 11:14
Ik ben nog even zoet met AC Odyssey dus moet deze een maandje laten liggen.

kiewitcity
26 oktober 2018, 11:44
Aan t installeren..nog half uurtje..
Cars 3 en Saint row ingeleverd , voor 25€ gekocht.

Master S
26 oktober 2018, 14:06
Mijn versie is al aan het installeren => Xbox one X op een Oled LG B6 :love:

Ik kijk er al naar uit maar jammer genoeg moet ik straks gaan werken. :angry:

LG E6 OLED hier, wordt smullen. Helaas ook werken straks. Wel verlengd weekendje (4 dagen) :)

Post NL is geweest, mooie editie de Ultimate.

Pana
26 oktober 2018, 16:50
FFS! Nu toch tempted om een X1X te kopen. Bij Coolblue is hij morgen in huis, mét RDR2 er gratis bij. Maar ik wil ook niet double dippen wanneer hij op PC komt...
Doen of niet doen?

Xhizor
26 oktober 2018, 17:07
FFS! Nu toch tempted om een X1X te kopen. Bij Coolblue is hij morgen in huis, mét RDR2 er gratis bij. Maar ik wil ook niet double dippen wanneer hij op PC komt...
Doen of niet doen?

Zou wel heel duur uitkomen, en ben er vrijwel zeker van dat deze ook op pc uitkomt.

{YA}Gr3c0
26 oktober 2018, 17:24
LG E6 OLED hier, wordt smullen. Helaas ook werken straks. Wel verlengd weekendje (4 dagen) :)

Post NL is geweest, mooie editie de Ultimate.Nice [emoji16]

Vanaf dinsdag t.e.m. vrijdag ben ik alleen thuis. Vrouwtje en kindje zijn weg. Xbox zal overuren draaien. [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Ascari
27 oktober 2018, 10:42
Zou wel heel duur uitkomen, en ben er vrijwel zeker van dat deze ook op pc uitkomt.

Komt heel misschien pas in december 2019 op PC uit. Zolang kan ik niet wachten. Straks XBox One X met RDR2 kopen. Liefst een bundel als die er nog zijn.

Gaat zalig zijn op mijn LG 65" E8 OLED.

Edit: yeah, boiii!

https://i.imgur.com/M2qOUzE.jpg

Spijtig genoeg hadden ze geen RDR2 pack.

Yasutoko
27 oktober 2018, 16:11
Nice! Ik denk wel da er een pack zal komen maar later. Nuja! Enjoy the game! Ik heb nog veel te veel games om te spelen da rdr2 er nu al bij kan...

Ascari
27 oktober 2018, 16:22
Nice! Ik denk wel da er een pack zal komen maar later. Nuja! Enjoy the game! Ik heb nog veel te veel games om te spelen da rdr2 er nu al bij kan...

Ze hadden enkel die RDR2 packs bij Game Mania en Cool Blue, maar overal uitverkocht. Dus gewoon naar Mediamarkt gereden en daar een Forza pack gekocht. Was de goedkoopste van de 2 packs die er stonden, de andere was SOTTR en bij deze heb ik 2 games gekregen. Plus was ook naar die Forza Horizon 4 aant kijken, dus 2 vliegen in 1 klap.
En extra controller had ik al van de PC.

kiewitcity
27 oktober 2018, 19:02
Wat is dat toch met die klein lettertjes altijd, tegen dat ik de uitleg gelezen heb zijn ze al verdwenen..
Spel heeft me tot nu toe niet echt overtuigd, altijd mist enzo gewoon om de boel te verdoezelen.
Tomb raider ziet er beter uit tov Dees tot nu toe..YouTube filmkes zagen er beter uit..in mijn ogen.

Thorazer
28 oktober 2018, 01:25
Doen of niet doen?Doen :)

En voeg me dan toe.

Komt heel misschien pas in december 2019 op PC uit. Zolang kan ik niet wachten. Straks XBox One X met RDR2 kopen. Liefst een bundel als die er nog zijn.

Gaat zalig zijn op mijn LG 65" E8 OLED.

Edit: yeah, boiii!

https://i.imgur.com/M2qOUzE.jpg

Spijtig genoeg hadden ze geen RDR2 pack.

Veel plezier ermee voeg me gerust toe Count BE ;)

kiewitcity
28 oktober 2018, 07:17
Nog iemand waar de app niet compatible is met je gsm..ik heb een x cover 4 v Samsung..dat model is nog niet zo lang uit gekomen.

Op wat hebben jullie de hdr staan.ze raden 300 voor OLED en 100 voor led aan, op 100 is toch te donker dan..

Master S
28 oktober 2018, 11:58
Doen of niet doen?

Doen, bij Bol de bundel met FH4, FM7 en RDR 2 voor 444€ terug beschikbaar: https://www.bol.com/nl/p/xbox-one-x-console-1-tb-forza-horizon-4-forza-motorsport-7/9200000097502292/?suggestionType=typedsearch&bltgh=qdLQc1MizKXqUsrbhAtB2Q.1.4.ProductTitle Betere deal ga je niet vinden denk ik.

Ik wou ook op PC versie wachten, maar als het nog zolang duurt... Ook op Xbox One X gekocht en blij dat ik het gedaan heb, native 4K, high res textures en bijna constant 30fps. Beste versie die beschikbaar is, the way it's meant to be played :)

Ze hadden enkel die RDR2 packs bij Game Mania en Cool Blue, maar overal uitverkocht. Dus gewoon naar Mediamarkt gereden en daar een Forza pack gekocht. Was de goedkoopste van de 2 packs die er stonden, de andere was SOTTR en bij deze heb ik 2 games gekregen. Plus was ook naar die Forza Horizon 4 aant kijken, dus 2 vliegen in 1 klap.
En extra controller had ik al van de PC.

Volle pot (479€) betaald en RDR 2 er nog apart bij gekocht ? Die Bol deal is wel een zotte, maar was dacht ik even uitverkocht toen iemand die hier gepost had. Ik heb ook al mooie deals misgelopen, kan je nooit weten :)

Ascari
28 oktober 2018, 13:05
Doen, bij Bol de bundel met FH4, FM7 en RDR 2 voor 444€ terug beschikbaar: https://www.bol.com/nl/p/xbox-one-x-console-1-tb-forza-horizon-4-forza-motorsport-7/9200000097502292/?suggestionType=typedsearch&bltgh=qdLQc1MizKXqUsrbhAtB2Q.1.4.ProductTitle Betere deal ga je niet vinden denk ik.

Ik wou ook op PC versie wachten, maar als het nog zolang duurt... Ook op Xbox One X gekocht en blij dat ik het gedaan heb, native 4K, high res textures en bijna constant 30fps. Beste versie die beschikbaar is, the way it's meant to be played :)

Volle pot (479€) betaald en RDR 2 er nog apart bij gekocht ? Die Bol deal is wel een zotte, maar was dacht ik even uitverkocht toen iemand die hier gepost had. Ik heb ook al mooie deals misgelopen, kan je nooit weten :)

Maakt niet uit. Ik was gisteren in de Mediamarkt en wou direct al ene meepakken. Geen zin om te wachten wanneer die terug voorradig komen. Al die RDR2 packs zijn overal uitverkocht. Heb gisteren en eergisteren mij zot gezocht.

Lifen
28 oktober 2018, 17:22
Ik vraag me af waarom er zoveel RDR2 games al te koop te staan hier. :confused:

Ascari
28 oktober 2018, 23:19
Damn, dat spel ziet er echt wel goed uit op 4K met HDR. En dat voor een console te zijn :D.

Spacewide
29 oktober 2018, 15:27
Die actie van Game Mania, RDD2 voor 25 bij binnenbrengen 2 games is een goeie deal als ik;

State of Decay 1 en Halo Masterchief editie inruil, toch?

Halo 1,2,3 couponcodes moeten ze niet hebben.

Master S
29 oktober 2018, 17:25
Welke settings gebruiken jullie op de LG OLED TV ?

Ik heb volgende op LG OLED:
ULTRA HD Deep Colour geactiveerd op HDMI ingang waar Xbox One X aanhangt.
Picture Mode: Game (User)
OLED Light: 100
Contrast: 100
Brightness: 50
Sharpness: 20
Colour: 60
Tint: 0
Colour Temperature: W30
Dynamic Contrast: Off
Dynamic Colour: Off
Colour Gamut: Wide
Super Resolution: Off
Gamma: Medium
Noise Reduction: Off
MPEG Noise Reduction: Off
Black Level: Low
Real Cinema (greyed out): Off
Motion Eye Care: Off
TruMotion (greyed out): Off

En HDR setting in RDR II op 200; de aanbevolen 300 voor OLED vond ik wat overdreven, scherm was uitgeblankt bij 300...

kiewitcity
29 oktober 2018, 19:00
Moet ge ne OLED zo opengooien voor t beeld helder te krijgen krijgen of wat..

Heb hier mijne hdr nu op 130 staan.. die grijze schijn is weg nu..
Hoe langer ge speelt hoe beter het Word..in begin totaal nie overtuigd...

Ascari
29 oktober 2018, 23:45
Doen :)

En voeg me dan toe.

Veel plezier ermee voeg me gerust toe Count BE ;)

Net toegevoegd ;).

Xhizor
31 oktober 2018, 01:11
Moet ge ne OLED zo opengooien voor t beeld helder te krijgen krijgen of wat..

Heb hier mijne hdr nu op 130 staan.. die grijze schijn is weg nu..
Hoe langer ge speelt hoe beter het Word..in begin totaal nie overtuigd...

Komt echt pas op gang mid chapter 2, velen staan al klaar met hun oordeel na amper 2 uur spelen :p

Hier ga 'k zeker voor dubbel betalen als het nog eens uit komt voor pc, echt de game van deze generatie imo. ZIt nu in chapter 5 en damn gewoon iedere chapter heeft zen eigen setting en sfeer.

Op console haat 'k gewoon die auto aim, met free aim is het echt niet te doen. Voor dat alleen al verkies 'k de pc versie van rockstar games

kiewitcity
1 november 2018, 08:21
Hoe kunt ge eigenlijk zien , wat ge moet behalen in een missie om goud te halen.. voor de missie begint, of gaat dit niet.

kiewitcity
1 november 2018, 18:25
Heb de hdr 10 uitgevinkt in de xbox bij settings..
Ziet er goed uit zo, meer schaduw, kleuriger en veel lichter helderder beeld..
Had dat gezien op YouTube..

Master S
1 november 2018, 18:35

Inderdaad, blijkbaar voegt de HDR niks toe. Hopelijk fixed Rockstar dit.

GosU
2 november 2018, 18:35

Waar vind ge die setting just?
One x nog nie lang en kvind da nie :)

Nvrmind al gevonden. Ziet er idd pak beter uit zo!

kiewitcity
6 november 2018, 18:42
Dat goud halen heb ik opgegeven op de moment,
Besturing steekt bij momenten zwaar tegen.
Alles gaat goed en als ge dan moet sprinten naar u kamp ofzo gaat ge stom overkop over een of andere steen..en is het naar de kloten..bij die missie.