PDA

Volledige versie bekijken : Internet Orange flybox hoog verbruik

fabke_1
30 oktober 2017, 15:37
mijn ouders zijn een paar maanden geleden overgeschakeld naar Orange flybox (Internet met simkaart) en we zijn zeer tevreden over de snelheid maar ik bedenkingen hoe ze het internetverbruik berekenen.
mijn ouders downloaden geen films, kijken een paar keer per maand een paar korte filmpjes via YouTube (filmpjes van max 5 min en gebeurt mssn 10 keer per maand), homebanking, bekijken het nieuws (kranten) en andere kleine zaken. als de kleinkinderen komen, zijn ze wel veel op de iPad, (enkel de pc en 1 ipad gebruiken deze internetverbinding. ik reken mssn op 20 u per maand, spelletjes,.(ipad).)
maar elke maand komen ze niet toe met hun 15 gig.
gisteren avond hadden ze nog 2,3 gig en nu hebben ze nog maar 70 mb over en ze moeten nog doorgaan tot de 7de december.
ik heb al gebeld naar Orange maar kunnen me niet helpen.
ik zou graag willen zien wat het internetverbruik is per dag, is dit mogelijk ? is dit mogelijk door een programma die alles bijhoud ?

heeft er nog iemand die de Orange flybox heeft en hetzelfde probleem heeft.

Exit
30 oktober 2017, 17:40
prog PER toestel kan dat ja

maar algemeen een prog op 1 toestel om de rest mee te volgen, gaat niet gaan (of internet moet via dat toestel verdeeld worden ...

fabke_1
30 oktober 2017, 18:29
Kan je me een app geven voor de ipad die dit kan doen?
En een programma voor pc (windows 10)

Thx

mistertimmy952
31 oktober 2017, 10:16
niet slecht bedoelt, maar 15 GB is wel heel weinig, men ouders verbruiken ookal 20 GB, en buiten mail, opzoekwerk, fb doen ze niet veel