PDA

Volledige versie bekijken : Algemeen Refresch PC - windows 8 - windows.old

Irriducibili
18 oktober 2017, 23:04
Mannen (en vrouwen),

Gisteren heb ik een windows 8 - pc Refresh uitgevoerd.
Ik wist natuurlijk dat er risico's waren en dat ik enkele programma's kon kwijtspelen.
Maar ik vond absoluut geen oplossing voor network-probs.

Soit, foto's, documenten, muziek, etc heb ik nog allemaal (score) MAAR ik ben wel de programma's kwijt.
Het gaat dan over de MS programma's en nog belangrijker, vele muziekprogramma's (ableton en consoorten) en dus wss de instellingen daarvan.

Nu vond ik een map terug genaamd windows.old.

Daar staat alles is.
Dus ik zocht een oplossing via google. Daar geven de mensen mee: gewoon de nodige mappen kopieren naar bv uw bureaublad en that's it...
Niet dus... programma's willen niet openen.

Iemand een idee hoe die map "windows.old" werkt?
Of moet ik gewoon alles herinstalleren en mijn instellingen verliezen?

Thx in advance.

Exit
19 oktober 2017, 18:49
oplossing => ALLES OPNIEUW installeren

kopieren van de mappen geet ENKEL voor de 'kleine' programma's die GEEN files in common files ofzo zetten EN register waardes aanmaken
overgrote deel van de progs doet dit WEL en dus werkt kopieren ervan gewoon niet.

hoe die map werkt => niet
wat je nu hebt gedaan is windows OPNIEUW geisntalleerd en de OUDE map noemt nu windows.old
de nieuwe installatie staat in windows map

Irriducibili
20 oktober 2017, 18:00
oplossing => ALLES OPNIEUW installeren

kopieren van de mappen geet ENKEL voor de 'kleine' programma's die GEEN files in common files ofzo zetten EN register waardes aanmaken
overgrote deel van de progs doet dit WEL en dus werkt kopieren ervan gewoon niet.

hoe die map werkt => niet
wat je nu hebt gedaan is windows OPNIEUW geisntalleerd en de OUDE map noemt nu windows.old
de nieuwe installatie staat in windows map

ok, thx.
Dus ik installeer alles opnieuw (ben ermee begonnen).
Zo heb ik al één programma opnieuw geïnstalleerd maar die werkt nu enkel in demo version. Moet ik mijn activatiecodes dan opnieuw aanvragen bij de devoloper?

Exit
20 oktober 2017, 19:49
die gaat ge niet kunnen recupereren, dus wrs wel

tenzij je die op email hebt ofzo?
serial vn office enzo kunt ge wel uit de oude installatie recuperen