PDA

Volledige versie bekijken : Happy Halloween

Groeneg
17 oktober 2017, 09:07
Beste allemaal,

Het is bijna Halloween dus besloot ik er een stop-motion voor te maken.
Iets over een hand die iets wil, maar wat?

https://www.youtube.com/watch?v=WtmcZPKLDCc

Groet en Happy Halloween iedereen

StanTem
17 oktober 2017, 09:21
Leuk gedaan, al vind ik die pompoen maar niks. Is geen stop motion meer hé...

Jonas89
17 oktober 2017, 09:25
Ok :unsure:

Groeneg
17 oktober 2017, 09:27
Stan, het was een echte pompoen. Ook de letters aan het einde heb ik uit een echte pompoen gesneden.Bij de post-productie heb ik, frame-by-frame de pompoen telkens aangepast, anders kon ik mijn idee niet realiseren.

StanTem
17 oktober 2017, 09:33
Stan, het was een echte pompoen. Ook de letters aan het einde heb ik uit een echte pompoen gesneden.Bij de post-productie heb ik, frame-by-frame de pompoen telkens aangepast, anders kon ik mijn idee niet realiseren.

Ja, dat het een echte pompoen is, kan je wel zien.
'k Vind het voornamelijk jammer van de schaduw.

Groeneg
17 oktober 2017, 09:40
Ok, Stan. Ik snap het. Eerst had ik het zonder schaduw gedaan, dus een cut-out van de echte pompoen toen leek deze echter te zweven. Het zag er erg onnatuurlijk uit.
De echte schaduw heb ik toen toegevoegd, deze moest ik wel wat aanpassen zodat deze voor meerdere frames bruikbaar was :p Echter frame-by-frame dus had ik er werk genoeg aan :)

Groeneg
31 oktober 2017, 08:35
Happy Halloween! :) En veel plezier vanavond en vannacht!:evil:

jeirbees
31 oktober 2017, 12:55
Happy Halloween! :) En veel plezier vanavond en vannacht!:evil:

Insgelijks, maar wie wint morgen op de Koppenberg? van der Poel of Van Aert?

van der Poel verkeert in bloedvorm, maar het profiel van Van Aert als machtsrenner verleent zich toch beter tot de omloop van de Koppenberg. Opvallend is dat Van Aert een strook vroeg die tot hiertoe niet werd aangedaan, en de finish ligt nu middenin op de Koppenberg. Of is dit fout, verbeter mij indien fout aub. Verbeter mij.

jeirbees
31 oktober 2017, 12:58
Ik denk dat als Van Aert van der Poel wil kloppen dat het morgen zal moeten gebeuren. De snellere omlopen(veredelde wegcriteriums) zijn duidelijk geen spek meer voor de bek van Van Aert, niet explosief genoeg. Maar als hij morgen verliest, dan is van der Poel effectief de betere crosser. Ik hoop op veel regen morgen in Oudenaarde.

Link_006_
31 oktober 2017, 23:19
En nergens een halloweenfilm op tv blijkbaar? Toch vreemd, normaal zijn er wel een paar vandaag.