PDA

Volledige versie bekijken : Wat vind je aantrekkelijk in je partner? Lichamelijk en psychologisch

Pokem0ng
3 oktober 2017, 02:59
De vraag is simpel or maybe its not:

Voor mij is het:

Lichamelijk:

Moet een vrouw zijn, grootste turn off is teveel vet, mooigevormde benen: yummie, liefst blond of ros haar.

Psychologisch (en dit is voor mij veel veel belangrijker dan het lichaam):

- hoog iq/eq, ze moet mij doen denken hoe meer hoe liever, dit is zo aantrekkelijk.
- mij nooit het gevoel geven dat zij 'van mij' is, dat onze relatie een 'sealed deal' is. De vrouw is zoals zeer fijn zacht zand, het ligt heel zachtjes op mijn hand maar indien ik het zand vast probeer te pakken in een vuist dan ontsnapt het zand, tot de laatste korreltje.
- dubbelzinnig zijn in diepere dingen (keep me guessing/thinking)
- onvoorspelbaar zijn, ik moet haar zeer goed kunnen begrijpen maar nooit of bijna nooit volledig
- zeer zeer delicaat zijn in communicatie, hints ipv directe dingen, hoe delicater de hints hoe beter
- ze mag zeer fragiel zijn als wij samen zijn, haar vulnerability is zeer aantrekkelijk.
- self sufficiency.

Een combinatie van deze factoren is mogelijk, zulke vrouwen bestaan and they make life worth living. Unfortunately they are very rare.

Now you..

Mulan
3 oktober 2017, 07:18
Vind ik nu wel een leuke ;)
En als vrouw zijnde, scoort "tetten" niet echt hoog op het lijstje :p

Uiterlijk:
Ik val op het totaalpakket, altijd al zo geweest. Dik, dun, kaal of weelderige krullen, maakt mij geen pweut uit!
Maar toch 2 dingen die voor mij heel belangrijk zijn:
- groot : om 1 of andere reden zie ik mannen kleiner dan 1m80 (terwijl ik zelf 1m65 ben) gewoon niet lopen.. Absolute voorkeur voor mannen tussen 1m90 - 1m95!

- verzorgd uiterlijk: absoluut geen schoenenfetish bij mezelf, maar bij een man kijk ik naar zijn schoenen. Schoenen met vlekken en gaten? Nee bedankt... Onverzorgd zijn vind ik een keuze. Witte aanslag op de tanden, zweetgeur, onverzorgde kleren, ik gruwel er van!

Innerlijk:

- HUMOR!!! Echt, een man mag nog zo attent, intelligent, zorgend en beschermend,.. Zijn als menselijk mogelijk is; zonder klik op vlak van humor is de interesse direct weg!

- Intelligentie: staat volledig los van diploma natuurlijk. Sommige vrouwen maken die vergissing wel eens.. Het is niet omdat iemand een universitair diploma heeft dat die persoon intelligent is; het is niet omdat iemand niet in ons schools systeem past dat hij dom is.

- maturiteit/ zelfstandigheid: geen moederskindjes, mannnen die niet met geld kunnen omgaan, in paniek schieten omdat er geen electriciteit is plots,...

- kunnen omgaan met verschillende soorten mensen: geen hokjesdenkers. We hebben allemaal vooroordelen, maar als je elk individu niet het voorkeur van de twijfel WIL geven, moet ik je niet. Iemand die de kassierster en serveuse dus ook een fijne dag wenst, hallo knikt naar de poetsvrouw, vriendelijk knikt naar de vrouw met hoofddoek en man van de vuilniswagen, niet automatisch denkt dat die jonge kerel met Porsche "fils a papa" is of de blonde stoot op HR haar positie wel verdiend zal hebben met de benen open,...

Perfectie bestaat helaas niet en mijn man heeft kantjes waar ik me dood aan erger! Maar op deze punten scoort hij gelukkig wél heel goed. Oef! ;)

Lefky
3 oktober 2017, 08:17
Uiterlijk:
Alles moet in evenwicht zijn. Bij voorkeur natuurlijk wel niet te dik/mager enz maar dat zal bij iedereen wel zijn en ik ben daar ook al een paar keer van afgeweken.
De discussie borsten of billen is bij mij billen. Maar eigenlijk wil ik gewoon dat ze verzorgd is en een mooi geheel.
Aja ik val op een meisje meisje.

Innerlijk:
Grappig zijn en mee zijn in mijn humor.
Wat klasse hebben (geen chichi madam, maar gewoon stijl, matuur, ...).
Levenservaring, dan kan je eens over iets discussieren, eens raad vragen, ...
Lief en speels.

Waarschijnlijk mis ik nog een hoop maarja :)

Edit: ze scoort extra punten als ze een treinverhaal heeft

ashuray
3 oktober 2017, 08:46
Lichamelijk: donker haar, tattoos, een klein bierbuikje mag, Japanners vind ik ook wel hot

Psychologisch: zelfstandig want ik kan absoluut niet tegen mama's kindjes. Een man die zelf kookt en zijn strijk kan doen en niet voor alles naar de mama loopt. Droge humor, liefst een gamer

Sir WarCry III
3 oktober 2017, 09:00
Ik val altijd op verlegen meisjes. 't Is ook belangrijk dat ze vriendelijk is en een zacht karakter heeft. Uiterlijk is voor mij niet belangrijk maar het feit dat mijn lief waarmee ik al 10 jaar samen ben een verdomd knappe madam is vind ik absoluut niet erg. :D

Japanners vind ik ook wel hot

Moet ik uw aan een paar van mijn collega's voorstellen? :p

Edit: Waarom trouwens Japanners boven andere Aziaten?

Pompi
3 oktober 2017, 09:13
a maid in the house, a lady in the streets and a freak in the sheets.

Heel moeilijk om zoiets te omschrijven als je al in een lange relatie zit..

Als je 5 jaar geleden vroeg naar mijn ideaalbeeld dan strookt mijn vriendin daar niet mee, maar ze heeft zoveel eigenschappen die haar wél perfect voor mij maken die ik helemaal niet op voorhand zou bedacht hebben.
Liefde komt niet op bestelling denk ik, en je kan wel zeggen dat je dikke tetten wil, maar ik denk dat bij veel mensen dat er uiteindelijk niet meer zou toe doen.

Wel content dat ze (van nature) blond is want donker harige vrouwen hebben zo rap donker lichaamshaar en das wel nen turn off :x kleuren mag altijd daarna
en die van ons heeft echt een ongelooflijk lekkere kont :D

Myllan
3 oktober 2017, 09:18
Ik val altijd op verlegen meisjes. 't Is ook belangrijk dat ze vriendelijk is en een zacht karakter heeft. Uiterlijk is voor mij niet belangrijk maar het feit dat mijn lief waarmee ik al 10 jaar samen ben een verdomd knappe madam is vind ik absoluut niet erg. :D

Wat is dat eigenlijk op je profielafbeelding?

Sir WarCry III
3 oktober 2017, 09:20
Wat is dat eigenlijk op je profielafbeelding?

Macaroni

ashuray
3 oktober 2017, 09:52

De taal heeft ook iets. En tis anime land. En ze hebben mooie interessante namen

Powerwing
3 oktober 2017, 10:23
Graag buik, billen en borsten, rondingen dus, en een mooi, lief snoetje. De perfecte maten moet ik nie. Iemand die dus meerdere keren per week gaat fitnessen om 'de zonden' van het weekend eraf te trainen, of ene die leeft op sla, komkommer en quinoa, mag blijven waar ze is. Niks tegen sporten natuurlijk, integendeel, maar wel om de juiste redenen. Een halve kilo make-up veeg ik er terloops met mijn zakdoek of een servet van de McDonalds wel af. Ik wil een vrouw, geen barbypop. :D
En blond, bruin, zwart, rood, maakt niks uit. Oh ja, en een lekker geurtje.

Ook graag iemand met wat intellectuele ontwikkeling, gevoel voor humor, en vooral, iemand die taalvaardig is en zonder dt-fouten kan schrijven. Erger ik me blauw aan...

Mrs.Tupel
3 oktober 2017, 10:24
Mijn vriend heeft echt een sexy bovenlijf :love: Hij heeft zo van nature een lichte sixpack. Verder ben ik ook zot van zijn armen en gezicht :love: Hij verzorgt zich ook enorm goed, heeft een goede kledingstijl en hij heeft van zichzelf een lekkere lichaamsgeur (I know, het klinkt raar maar ik vind echt dat hij goed ruikt).

Qua karakter is het echt een lieve gast en hij is ook intelligent. Ik vind het ook tof dat wij elkaar enorm goed aanvullen: als ik iets niet weet, dan weet hij het wel en vice versa.

Hekje#
3 oktober 2017, 10:44
tetn

Ik las de titel van de thread en dacht hoelang zou het duren eer deze reply komt..
Het is dus de eerste, chapeau hiervoor!

Sooth Awful
3 oktober 2017, 10:56
Goh, ik denk dat ik niet echt een 'vastgelegde' smaak heb. Ik kan heel uiteenlopende 'soorten' vrouwen knap vinden.
Mijn 2 vorige vriendinnen waren brunettes (waarvan 1 een getaande huid had), en m'n huidige is van nature bijna hoogblond.
Ze waren wel alle 3 goed 'gevormd'. Klinkt misschien niet zo vriendelijk, maar ik denk niet dat ik ooit zou kunnen vallen op een panlat met een platte kont en muggenbeten. :D Maar het omgekeerde evenmin. Ni maigre ni grosse, maar daartussen. :rofl:

Verder ja, mijn vriendinnen hadden zo goed als altijd dezelfde interesses en karaktertrekken als mij. Ze zeggen dat tegenpolen elkaar altijd aantrekken, maar bij is dat toch eerder het omgekeerde. Ik zou niet weten wat te doen met iemand die niet graag reist, niet graag uitgaat, gesloten is, etc.. :unsure:

Sooth Awful
3 oktober 2017, 11:00
a maid in the house, a lady in the streets and a freak in the sheets.

Moet dat laatste niet zijn "een hoer in bed"? :p Een freak in bed klinkt beetje beangstigend.. Ik zou schrik krijgen als een meisje mij ineens attaqueert met een voorbinder, mij vastbindt of w/e. :o

ashuray
3 oktober 2017, 11:16
Moet dat laatste niet zijn "een hoer in bed"? :p Een freak in bed klinkt beetje beangstigend.. Ik zou schrik krijgen als een meisje mij ineens attaqueert met een voorbinder, mij vastbindt of w/e. :o

Haha doet mij er aan denken dat mijn vriend is ruw wou doen gisteren. Die smeet mij op bed en wou mijn pyjama broek uitsleuren ineens "krak" een heel scheur in mijn broek. Dus ik kom zonder broek de slaapkamer uit juist opt moment dat zijn zus bij ons binnenkomt om iets uit de diepvries te pakken. Aangezien hij zonder T-shirt achter mij liep kon ik niet meer doen of ik ging douchen ofzo en was het vrij duidelijk waar ze ons bijna mee betrapt had (slaapkamer deur stond open)

Powerwing
3 oktober 2017, 11:21
Ze waren wel alle 3 goed 'gevormd'. Klinkt misschien niet zo vriendelijk, maar ik denk niet dat ik ooit zou kunnen vallen op een panlat met een platte kont en muggenbeten. :D

Waarom zou dat nie vriendelijk klinken ? Ik ken genoeg 'guys' die elke vrouw die geen panlat is en muggenbeten heeft, een vet varken noemen. Ook nie vriendelijk maar zegt veel over hen, natuurlijk. Enfin, voor mij ook zeker geen platte kont en muggenbeten. Zullen wel lieve meiskes/vrouwen zijn, daar nie van, maar als ik heel eerlijk ben, windt me dat totaal niet op. Sorry, eerlijk is eerlijk.

Maar het omgekeerde evenmin. Ni maigre ni grosse, maar daartussen. :rofl:

Idem dito. Der mag wa pak aan zijn :D
En ze mag best een beetje 'volslank zijn'...

Pompi
3 oktober 2017, 11:49

in de hoerenbuurt in den haag toch ook al een raam gezien waar een rubberen hand achterstond.
Dus niet echt zeker of een hoer in bed zoveel anders is als een freak; tis maar te zien naar welke hoer da ge ga zeker?

van ne voorbinder moetek gene schrik hebben, eer da ze zoiets aankrijgt bennek al lang terug los :p

1994
3 oktober 2017, 11:53
Ze moet natuurlijk wel redelijk knap zijn.

Maar het allerbelangrijkste. Ik zoek in een vrouw, iemand waar ik me gevoelens en gedachten kwijt kan.
Iemand die mij steunt, in slechte en goede tijden.
Ik wil geen vrouw, waar ik altijd haar handje moet vast houden, liever een vrouw die zelfstandig kan zijn.

Bijvoorbeeld, die vrouwelijke verpleegsters. Voor mij zijn dit ideale vrouwen. Ze zijn zelfstandig, kunnen tegen een stootje. Maar ze hebben meestal een gouden hart.

Archaos
3 oktober 2017, 12:33
Uiterlijk moet ze er gewoon 'gezond' uitzien :p (niet overdreven mager, niet overdreven dik, een beetje verzorgd, ...)

Ik verwacht geen ideale maten of een vrouw die elke dag meer dan een uur in de badkamer doorbrengt. Ben zelf ook niet meteen een Brad Pitt.
Lang haar, mooie ogen, mooie glimlach, ... zijn natuurlijk een pluspunt.
50 lagen make-up, grote tattoos of piercings zijn eerder een afknapper.

Voor de rest iemand die zichzelf niet té serieus neemt (ik heb in het algemeen problemen met mensen die zichzelf té serieus nemen en zichzelf belangrijk vinden).
Liever een gevoelig iemand dan een harte tante.
Ze moet met mijn flauwe humor overweg kunnen.
Ze mag best nog wat speels zijn (en blijven).
Qua zelfstandigheid: het is leuk dat ze jou af en toe nodig heeft, maar ik niet voor alles natuurlijk ;)

MikeHunt
3 oktober 2017, 17:12
Ik las de titel van de thread en dacht hoelang zou het duren eer deze reply komt..
Het is dus de eerste, chapeau hiervoor!

Volgens de forumbot was het nochtans "ongepast" om borsten aantrekkelijk te vinden :unsure:

Preske
3 oktober 2017, 18:49
Ik heb het zwaar voor rosjes. Maar dan natuurlijke rosjes, niet die fakers met geverfd haar. Ros betekend dan ook blauwe, groene of grijze ogen. Maar dat is niet zo belangrijk want ik heb al genoeg blondjes, brunettes en zwartharigen gezien die mijn hart een slag doen overslagen. (maar toch :love: )

Lengte maakt weinig uit voor mij. Ik ben al 1m80 dus de kans dat ik iemand groter tegenkom is klein. Slank tot licht mollig, (licht) gespierd mag. Grote borsten hoeft niet, integendeel zelfs.

Liefst het type "girl next door" dat mee zat te ravotten met de jongens op het speelplein, dan een wandelende make-up doos die meer bezig is met haar uiterlijk en kleding. Liefst geen tattoo's maar daar valt over te discussiëren. Piercings ook.

Humor en om kunnen met mijn type v humor, genoeg gezond verstand hebben, om kunnen met mijn situatie,

Pokem0ng
3 oktober 2017, 18:57
Liefst het type "girl next door" dat mee zat te ravotten met de jongens op het speelplein, dan een wandelende make-up doos die meer bezig is met haar uiterlijk en kleding. Liefst geen tattoo's maar daar valt over te discussiëren. Piercings ook.

Bedoel je nu zo een halve tomboy type? Die kunnen erg spontaan en sexy zijn :)

ashuray
3 oktober 2017, 19:46
Ik heb het zwaar voor rosjes. Maar dan natuurlijke rosjes, niet die fakers met geverfd haar. Ros betekend dan ook blauwe, groene of grijze ogen. Maar dat is niet zo belangrijk want ik heb al genoeg blondjes, brunettes en zwartharigen gezien die mijn hart een slag doen overslagen. (maar toch :love: )

Lengte maakt weinig uit voor mij. Ik ben al 1m80 dus de kans dat ik iemand groter tegenkom is klein. Slank tot licht mollig, (licht) gespierd mag. Grote borsten hoeft niet, integendeel zelfs.

Humor en om kunnen met mijn type v humor, genoeg gezond verstand hebben, om kunnen met mijn situatie,

Eens die tattoos er op staan valt e niet over te discussiëren!

Preske
3 oktober 2017, 19:51
Eens die tattoos er op staan valt e niet over te discussiëren!

Janee, ik bedoel een kleine tattoo op ergens verscholen geen probleem. Gigantische tattoos over gans het lijf, daar moet ik niet van weten.

Preske
3 oktober 2017, 19:52
Bedoel je nu zo een halve tomboy type? Die kunnen erg spontaan en sexy zijn :)

dat ook. Hoeft niet persé.

coldplayke
3 oktober 2017, 20:07
Qua uiterlijk heb ik niet echt een type. Over het algemeen vind ik een baard wel aantrekkelijker dan gladgeschoren en natuurlijk vind ik het ook wel belangrijk dat hij een gezond lichaam heeft, maar daar stopt het lijstje met voorkeuren zo een beetje.

Qua innerlijk:

-Hij moet lief zijn. Ik val niet op bad boys en hartenbrekers, mijn partner moet in de eerste plaats gewoon een goeie gast zijn, die het goed voor heeft met mij.
-Onze waarden en normen moeten overeenstemmen. Ik ben wel bevriend met mensen die zich helemaal aan de andere kant van het politieke spectrum bevinden bijvoorbeeld, maar mijn vriend en ik moeten wat dat betreft wel (grotendeels) dezelfde opvattingen delen.
-Uitgebreide kennis. Ik ben eerder iemand die veel weet over een paar domeinen (diepe kennis), maar ik val wel op mensen die een heel brede kennis hebben en over bijna alles wel kunnen meepraten. Dit is meer een groot pluspunt dan een vereiste als het op een relatie aankomt :p

Dat is het zowat denk ik... De rest is vrij in te vullen :p Ik ben 6 jaar samen met mijn (eerste en dus enige) vriend, dus ik hoop dat ik dat lijstje in de toekomst nooit zal moeten bovenhalen...

Panly
3 oktober 2017, 21:46
Een knappe vrouw die the economist aan het lezen is, priceless.

Uiterlijk, mooie benen & mooie lach.

Epyon
3 oktober 2017, 22:27
Ik heb over het algemeen een zeer brede smaak, maar de volgende eigenschappen kan ik wel appreciëren bij mijn huidige partner.

Blond haar, blauwe ogen.
Goed gebouwd lichaam, ook zonder veel te sporten.
Attitude.
Vergelijkbare perceptie en verwerking van informatie. Zo zullen ons in realiteit of bijv. op de TV vaak gelijktijdig dezelfde, al dan niet humoristische, details opvallen die blijkbaar voor veel anderen verloren gaan.
Gelijkaardige humor en capaciteit tot zelfrelativering, interesses.
Capaciteit om me dagelijks intellectueel te prikkelen en uit te dagen, en me nieuwe inzichten te geven.
Kan zeer goed koken.

glashelder
3 oktober 2017, 22:51
Oei, ik heb ook een redelijk brede smaak. Ik kan op tengere poppemiekes vallen (zo van die schattige meisjes-meisjes), maar even goed op mollige vrouwen, of juist meer jongensachtige of mannelijke types. Hetzelfde bij jongens. Mijn lieven zijn altijd ofwel smalle types met zo'n engelengezichtje, ofwel van die mollige bears met véél beharing.

Dus dan ook maar mijn huidige partner doen.

Lekker lichaam, rondingen en suuuuperzacht :love:
Ontzettend lieve lach
Kan zich zowel heel mannelijk als heel vrouwelijk kleden/gedragen en allebei is heel sexy op een andere manier
Heel onafhankelijk, hangt niet hele dagen rond mij
Weet van aanpakken, is heel praktisch en lost dingen op
Heel gevoelig
Soms slimmer dan ik, haha
Er is een even grote hoek af als bij mij

Bloembak
3 oktober 2017, 22:58
Ik zou graag de bleekscheetjes met sproeten reserveren. Ros is een plus.

Hav1983
4 oktober 2017, 05:36
Wat ik aantrekkelijk vind in mijn vriendin?
Lichamelijk:
- Ik vind haar lichaam perfect naar mijn smaak. Niet te dik, niet te mager. Ze eet wat ze wil eten en sport tussendoor op een gezonde manier. Soms weegt ze wat meer, soms wat minder. Maar geen van beide die er problemen mee heeft.
- Ze gebruikt weinig make up, is ook niet nodig met haar kleurtje. Meestal gewoon haar ogen wat accentueren en als ze echt uitgaat wat donkere lippenstift.
- Ze is niet echt groot maar ik vind het superschattig.
- Ik smelt van haar gezicht.

Psychologisch:
- Ze heeft een gezond en volwassen verstand. Ze heeft flink wat meegemaakt en ervaringen opgedaan wat haar naar mijn mening heel matuur maakt.
- Ze is zelfstandig en laat mij zelfstandig zijn. We kunnen mekaar perfect loslaten als dat nodig is.
- Ze is de impulsieve slordige. Ik ben de planner. Op dat vlak vullen we mekaar goed aan.
- Ze staat open voor avontuur.
- Ze heeft een gezonde mix van vrouwelijk en mannelijk.

Ah, en ze is een beestje 's avonds :love:

n0ukie
4 oktober 2017, 08:39
Ik vind het ook heel moeilijk om iets algemeens te zeggen, behalve dan dat ik wel graag iemand intelligent heb en die niet 24/7 naar tv zit te kijken.

Mijn ex vond ik fantastisch om volgende redenen:

* kleiner dan mij wat niet evident is aangezien ik maar 1m 67 ben
* donker haar en ogen
* fantastisch lichaam; slank, schoon kontje en perfecte grootte van borsten

* ze had vaak andere interesses dan mij maar ik vond dat wel leuk om zo eens met andere dingen bezig te zijn en bij te leren over dingen waar ik op mijzelf nooit naar zou kijken
* creatief en intelligent
* heel gevoelig, wat het soms enorm moeilijk maakte voor mij maar mij ook in staat stelde om meer in contact te komen met mijn eigen gevoelens
* enorm heet in bed :D

sneax
4 oktober 2017, 16:05
De vraag is simpel or maybe its not:

Voor mij is het:

Lichamelijk:

Moet een vrouw zijn, grootste turn off is teveel vet, mooigevormde benen: yummie, liefst blond of ros haar.

Psychologisch (en dit is voor mij veel veel belangrijker dan het lichaam):

- hoog iq/eq, ze moet mij doen denken hoe meer hoe liever, dit is zo aantrekkelijk.
- mij nooit het gevoel geven dat zij 'van mij' is, dat onze relatie een 'sealed deal' is. De vrouw is zoals zeer fijn zacht zand, het ligt heel zachtjes op mijn hand maar indien ik het zand vast probeer te pakken in een vuist dan ontsnapt het zand, tot de laatste korreltje.
- dubbelzinnig zijn in diepere dingen (keep me guessing/thinking)
- onvoorspelbaar zijn, ik moet haar zeer goed kunnen begrijpen maar nooit of bijna nooit volledig
- zeer zeer delicaat zijn in communicatie, hints ipv directe dingen, hoe delicater de hints hoe beter
- ze mag zeer fragiel zijn als wij samen zijn, haar vulnerability is zeer aantrekkelijk.
- self sufficiency.

Een combinatie van deze factoren is mogelijk, zulke vrouwen bestaan and they make life worth living. Unfortunately they are very rare.

Now you..

Ik zou de vraag/subject aanpassen naar "wat zoek je in je partner".

ChAiNsAw
4 oktober 2017, 20:01
Lichamelijk: sportief, met een voorkeur voor exotische rassen.
Geestelijk: astronomie > astrologie; niet-roker; atheist of antitheist.