PDA

Volledige versie bekijken : Portefeuille - thread

Koone***
11 september 2017, 15:46
Blijkbaar waren er in het verleden al specifieke threads over, maar ze blijken allemaal gesloten.

Ik vroeg me af of er mensen weten waar ik in België iets soortgelijk aan deze portefeuilles kan vinden: https://gallantry.com/collections/ridge-wallet ?
Voorkeur gaat uit naar deze, met de money clip ipv bandje errond: https://gallantry.com/products/the-ridge-aluminum-wallet-money-clip-black

Ik stel de vraag omdat ik 25€ verzendkosten en 21 dagen shipping nog al veel vind..

Heb nu een SecrID, maar die komt stilletjes aan aan het einde van z'n leven dus ben aan het uitkijken naar iets nieuw.

Soortgelijk is deze: https://www.survivalprepshop.com/collections/best-sellers-up-to-80-off/products/rfid-defender-slim-wallet-carbon-fiber-edition

Zie er veel online, vroeg me gewoon af of er hier ergens zo'n dingen te vinden zijn..

Preske
11 september 2017, 19:27
lol, die laatste site, wat een oplichting.

8items left, nog 3.30u te gaan!

Ik ga er met mobile op, 14 items left, nog 2.15 te gaan.

Om op uw vraag te antwoorden

amazon (https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search-alias%3Daps&field-keywords=money+clip)

Genius
11 september 2017, 21:25
Of Aliexpress...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

ikbenben
12 september 2017, 10:40
Vind ik wel knap zo'n clip, maar waar moet ge met uw klein geld naar toe? Plus ik heb nog een oud formaat van rijbewijs, dus kan daar ook nergens mee naartoe dan.

Preske
12 september 2017, 15:46
Of Aliexpress...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk2 euro aan product kosten voor een goedkoop namaaksel, 25 euro aan verzendkosten, en dan nog eens douane als ge pech hebt. Dan ben je beter v het lokaler te zoeken.

Preske
12 september 2017, 15:47
Vind ik wel knap zo'n clip, maar waar moet ge met uw klein geld naar toe? Plus ik heb nog een oud formaat van rijbewijs, dus kan daar ook nergens mee naartoe dan.In een apart portefeuilleke, en uw rijbewijs, sja geen idee.

ashuray
12 september 2017, 15:51
In een apart portefeuilleke, en uw rijbewijs, sja geen idee.

Ik steek alles gewoon in mijn beha als ik uitga en geen handtas wil meenemen :unsure: tijdens de winter in mene bot

Preske
12 september 2017, 15:53
Ik steek alles gewoon in mijn beha als ik uitga en geen handtas wil meenemen :unsure: tijdens de winter in mene botSysteem Maggie de block dus.

Genius
12 september 2017, 15:54
Verzendkosten zijn 99% nihil, douane kosten heb je bij dergelijke kleine bedragen nooit...

Klopt, er zit idd rommel bij maar heb al meer als 100 orders op Aliexpress en toch dikwijls verrast door de kwaliteit.

ashuray
12 september 2017, 15:55
Systeem Maggie de block dus.

Ksnap hem niet :unsure:

Preske
12 september 2017, 16:19
Ksnap hem niet :unsure:Maggie de block heeft dat ooit eens in een interview verteld dat ze haar gsm en (kleine) portefeuille in haar bh steekt. Omdat het daar veiliger is voor gauwdieven, bv op festivals.

ashuray
12 september 2017, 16:23
Maggie de block heeft dat ooit eens in een interview verteld dat ze haar gsm en (kleine) portefeuille in haar bh steekt. Omdat het daar veiliger is voor gauwdieven, bv op festivals.

Ze heeft gelijk! Mijn gsm gaat der ook in.

Ik heb zo'n mega portemonnee van Philip Plein gekregen voor mijn verjaardag en die neem ik niet graag mee naar een fuif ofzo.

GETHEZ
12 september 2017, 19:34
Ze heeft gelijk! Mijn gsm gaat der ook in.

Ik heb zo'n mega portemonnee van Philip Plein gekregen voor mijn verjaardag en die neem ik niet graag mee naar een fuif ofzo.

gelijk een konijn ??

op de plein... (sry voor mijn dumb jokes...) :p :unsure:

ikbenben
12 september 2017, 22:51
In een apart portefeuilleke, en uw rijbewijs, sja geen idee.

Als ik mij daar moet mee bezig houden...ik hou het wel bij mijn klassieke portefeuille :p

Ik steek alles gewoon in mijn beha als ik uitga en geen handtas wil meenemen :unsure: tijdens de winter in mene bot

Dat kan ik ook nog doen....een bh beginnen dragen :unsure:

Preske
12 september 2017, 23:14
Als ik mij daar moet mee bezig houden...ik hou het wel bij mijn klassieke portefeuille :p

wachten tot ge uw rijbewijs moet vervangen dan maar :unsure:

Koone***
13 september 2017, 09:20
Vind ik wel knap zo'n clip, maar waar moet ge met uw klein geld naar toe? Plus ik heb nog een oud formaat van rijbewijs, dus kan daar ook nergens mee naartoe dan.

Had die "problemen" ook al met mijn Secrid. Kleingeld steek ik altijd los in mijn zakken en daarna in de auto, mijn rijbewijs ligt per definitie ook altijd in de wagen. Ik rij dan ook nooit met iemand anders zijn wagen behalve met de mijne.