PDA

Volledige versie bekijken : Zou je teleursteld zijn indien je zoon/dochter met een zwarte partner naar huis komt?

Pokem0ng
2 september 2017, 02:09
naar aanleiding van deze film..

https://i.ytimg.com/vi/DsZXjw9FpTw/maxresdefault.jpg

Stel je voor: je oogappel of zeg maar je zoon/dochter begint een relatie met een zwarte man of vrouw.

Hoe zou je reageren? zou het voor je belangijk zijn? zou je teleurgesteld zijn of mss zelfs woedend? of zou je het negeren want wat maakt het uit?

stem en bespreek :)

Tonerider
2 september 2017, 02:29
Ik zou verschieten dat ik een zoon of dochter heb.

Sylverscythe
2 september 2017, 02:41
Ik zou verschieten dat ik een zoon of dochter heb.
Dit in de eerste plaats :)

En meer OT: Als na wat praten met beiden blijkt dat hij min of meer dezelfde normen en waarden heeft, who give fuck?
Als natuurlijk blijkt dat hij bv. vindt dat een vrouw de man moet dienen en verder moet thuisblijven zal ik mijn kind toch eens ferm willen spreken, idem als blijkt dat hij/zij bv. een strenggelovige christen/moslim/animist ofzo is die gelooft in complete onzin met dezelfde overtuiging dat wij weten dat de zon in het oosten opkomt.

Maar om eerlijk te zijn, als mijn zoon met een complete "marina" thuiskomt die moeite heeft met 5x5 en op elke job "problemen heeft met de baas" heeft en daardoor al lang werkloos is, of mijn dochter met de typische "johnny" naar huis komt die van pinten drinken en op café vechten zijn beroep heeft gemaakt, ja dan gaan we dat zelfde gesprek ook hebben.

Pokem0ng
2 september 2017, 02:59
de stealth vraag in de OP is uiteraard: ben je racistisch ingesteld op dat vlak of niet :Р

Mulan
2 september 2017, 07:00
Als na wat praten met beiden blijkt dat hij min of meer dezelfde normen en waarden heeft, who give fuck?
Als natuurlijk blijkt dat hij bv. vindt dat een vrouw de man moet dienen en verder moet thuisblijven zal ik mijn kind toch eens ferm willen spreken, idem als blijkt dat hij/zij bv. een strenggelovige christen/moslim/animist ofzo is die gelooft in complete onzin met dezelfde overtuiging dat wij weten dat de zon in het oosten opkomt.

Maar om eerlijk te zijn, als mijn zoon met een complete "marina" thuiskomt die moeite heeft met 5x5 en op elke job "problemen heeft met de baas" heeft en daardoor al lang werkloos is, of mijn dochter met de typische "johnny" naar huis komt die van pinten drinken en op café vechten zijn beroep heeft gemaakt, ja dan gaan we dat zelfde gesprek ook hebben.

Idem!
Dezelfde waarden en normen primeren voor mij. Ik heb vriendschappen opgebouwd met mensen "met een ander tintje" waar ik probleemloos en open over alles kan praten! Zelfs al delen we niet alles van visie, er is respect voor elkaars mening.

Kleur bepaalt immers je waarden en normen niet, dat gebeurt door je opvoeding én persoonlijkheid. Ik hoop dat mijn dochter iemand zal vinden met dezelfde eigenschappen als die ik belangrijk vond/vind: iemand die voldoening haalt uit wat die doet, intelligent is (volledig losstaand van opleiding!), humor heeft en vooral zijn partner goed behandelt!
Ik ken hooggeschoolden die neerkijken op intelligente mensen omdat ze geen hoger diploma hebben, ik ken rijke mensen die neerkijken op de modale 2verdieners, ik ken mensen die uiterlijke schijn belangrijker vinden dan innerlijk geluk. Laat mijn dochter aub NIET met zo iemand thuis komen!

Waar ik heel eerlijk wel mijn bezorgdheid over uit zou spreken, is het racisme waarmee mijn kind en kleinkinderen dan geconfronteerd zouden worden.

MrKend54l
2 september 2017, 07:44
Losstaand van afkomst of kleur is het vooral belangrijk dat zijn of haar normen en waarden overeen kommen met die van ons gezin.
Kan dit niet dan hoeft hij of zij geen relatie te hebben met mijn zoon of dochter.

Als die persoon nu toevallig blank of bruin is doet 0,0 ter zake. Nu goed als mij dat een racist maakt dan is dat maar zo. Mij gaat het er vooral om dat wij in ons gezin een bepaalde identiteit hebben, een identiteit die wij voor niemand gaan veranderen.

Apple
2 september 2017, 08:23
Zou nooit gebeuren hier. (Mocht ik al ooit nog kinderen hebben, liever niet, wereld is omzeep).

Gisteren nog een mooi verhaaltje gehoord op het werk: een dame vanop de bureau die vroeg aan een Afghaanse kuisvrouw er van hoe is het met de kinderen, goed goed zei ze, beginnen ze over school en vroeg de Vlaamse dame heeft ze al een vriendje en dan kwam het leuke stukje: zegg de Afghaanse dame ik wil dat ze zelf kiezen (de vraag is natuurlijk is het echt daadwerkelijk wel zo)?. En zei de Vlaamse vrouw nog: jij hebt niet zelf mogen kiezen? Nee zij ze en dat stond haar blijkbaar niet aan. De dame werd gedwongen, er is een verschil tussen het afraden en het dwingen.

ashuray
2 september 2017, 08:50
Geen idee. Ik weet wel dat ik da vroeger ni moest doen en nu nog niet.

Sarcastr0
2 september 2017, 09:23
Geen idee. Ik weet wel dat ik da vroeger ni moest doen en nu nog niet.U ma kennende, is die toch nooit tevreden los van met wat ge naar huis komt.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

ashuray
2 september 2017, 09:29
U ma kennende, is die toch nooit tevreden los van met wat ge naar huis komt.

Alst de dakgoot leegmaakt wel! Ma nu doe hare vriend da dusja..ff zoeken hoe hij punte kan score nu

Pokem0ng
2 september 2017, 20:04
Alst de dakgoot leegmaakt wel! Ma nu doe hare vriend da dusja..ff zoeken hoe hij punte kan score nu

watte lol?

Jimmypop
2 september 2017, 20:28
Nee, wel met een neger [emoji2]

Sovereign
2 september 2017, 21:13
naar aanleiding van deze film..

https://i.ytimg.com/vi/DsZXjw9FpTw/maxresdefault.jpg

Stel je voor: je oogappel of zeg maar je zoon/dochter begint een relatie met een zwarte man of vrouw.

Hoe zou je reageren? zou het voor je belangijk zijn? zou je teleurgesteld zijn of mss zelfs woedend? of zou je het negeren want wat maakt het uit?

stem en bespreek :)

Even for the record, jij hebt toch geen kinderen he?

TNTim
2 september 2017, 21:15
Laat me raden, als hij er heeft dan wordt er gedreigd om de kinderbescherming te verwittigen tenzij hij zich verontschuldigd?

Sooth Awful
2 september 2017, 21:25
Als ik een zoon zou hebben dan mag die met alles naar huis komen.
Bij een dochter zou ik toch sceptischer zijn met een zwarte partner. Negers in de regel nogal de neiging om een zwangere vrouw te verlaten, en zijn in de regel ook gewelddadiger.

Nuja alles is relatief want ik wil toch nooit kinderen.

Pokem0ng
2 september 2017, 21:30

Mijn kinderen belanden uitsluitend in handdoekjes, tshirts, soms in het water in mijn bad, soms in een latex dingske dat ik uitrol en af en toe in de vrouwelijke geslachtsorgaan maar in dit geval ben ik vrij zeker dat de vrouwtje een pilleke heeft ingeslikt die ervoor zal zorgen dat alimentatie in de toekomst betalen niet nodig zal zijn.

Met andere woorden: hier lopen geen dingskes rond die geld en energie kosten, aandacht eisen, die vrijheid beperken en die altijd willen eten, schijten en slapen.

Mefke
2 september 2017, 21:35
Doet mij denken aan een kennis klein 20 jaar terug toen Eendracht Aalst nog in 1e klasse speelde. Dochter kwam thuis met een gekleurde medemens en ging er mee naar opa (een grote supporter van de club in kwestie).
Pakt hem kleindochter even apart: zeg dat is wel ne zwarten, die zijn niet te betrouwen en dit en dat (het gekende plaatje).
Ja maar opa, dat is X. Die speelt bij Eendracht Aalst.
Opa direct: maar deze ziet er mij een goeie jongen uit, ik zou er mij goed rond houden.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

TNTim
2 september 2017, 21:38
die altijd willen eten, schijten en slapen.
En bleiten.

Is geen kinderen hebben niet contradictorisch met jouw visie op de wereld?
Mensen met een tegenovergestelde levensvisie planten zich in sneltempo voort terwijl jouw genen/kijk op de dingen, al dan niet voorlopig, zal sterven samen met jou.

Pokem0ng
2 september 2017, 21:41
Mensen met een tegenovergestelde levensvisie planten zich in sneltempo voort terwijl jouw genen/kijk op de dingen, al dan niet voorlopig, zal sterven samen met jou.

Im not as stupid as u think

Inv
2 september 2017, 21:51
Mijn kinderen belanden uitsluitend in handdoekjes, tshirts, soms in het water in mijn bad, soms in een latex dingske dat ik uitrol en af en toe in de vrouwelijke geslachtsorgaan maar in dit geval ben ik vrij zeker dat de vrouwtje een pilleke heeft ingeslikt die ervoor zal zorgen dat alimentatie in de toekomst betalen niet nodig zal zijn.

Met andere woorden: hier lopen geen dingskes rond die geld en energie kosten, aandacht eisen, die vrijheid beperken en die altijd willen eten, schijten en slapen.

Gewoon "Nee" was meer dan voldoende.

Pokem0ng
2 september 2017, 21:54
Gewoon "Nee" was meer dan voldoende.

Dont ask questions if you fear the answer

TNTim
2 september 2017, 21:54
Im not as stupid as u think
Explain?

Als je niet denkt aan voortplanten, wat onze bestaansreden is als virus op deze aardkloot, dan ben je eigenlijk stommer dan ik dacht. Zéker met uw opvattingen/zienswijze...

ashuray
2 september 2017, 22:13

Gaat er nu niemand reageren op het feit dat die in zijn eigen strits in bad zit?

Apple
2 september 2017, 22:18
En bleiten.

Ik zei meer dan 25 jaar geleden al wat voor schijterij dat we hier/elders zouden krijgen, allemaal uitgekomen, ik zal er nog een schep bovenop doen, zoals het er nu al aan toegaat, het zal blijven verder en verder gaan, in zo'n verdoemde maatschappij wil ik geen kinderen.

Sylvie De Bie dacht ook dat ze het groot lot had gewonnen.

Pokem0ng
2 september 2017, 22:19
Explain?

Als je niet denkt aan voortplanten, wat onze bestaansreden is als virus op deze aardkloot, dan ben je eigenlijk stommer dan ik dacht. Zéker met uw opvattingen/zienswijze...

Serious answer: een kind krijgen zou ik enkel doen met iemand aan wie ik mezelf zeer sterk zou kunnen binden, zo iemand ben ik maar één keer tegengekomen. Jammer genoeg is ze er niet meer. Letterlijk... /subject

TNTim
2 september 2017, 22:41
Serious answer: een kind krijgen zou ik enkel doen met iemand aan wie ik mezelf zeer sterk zou kunnen binden, zo iemand ben ik maar één keer tegengekomen. Jammer genoeg is ze er niet meer. Letterlijk... /subject
Fair enough, hopelijk heb je het geluk om nog een dergelijk iemand tegen te komen.

Sarcastr0
2 september 2017, 22:55
Gaat er nu niemand reageren op het feit dat die in zijn eigen strits in bad zit?Free shampoo

Pokem0ng
2 september 2017, 23:56
Fair enough, hopelijk heb je het geluk om nog een dergelijk iemand tegen te komen.

Not like her.

Oei
3 september 2017, 04:27
Ik zou niet teleursteld zijn, aangezien ik zelf zwart ben.

Hav1983
3 september 2017, 04:31
Als da een goeie partner is kan mij dat geen bal schelen. Mijn vriendin heeft zelf een mooi kleurtje.

stungunner
3 september 2017, 07:56
vraag me toch sterk af wat tot hiertoe de meerwaarde van deze thread is...

On: Ik denk dat voor vele ouders het even slikken is wanneer zoon/dochter thuis komt met een partner die niet meteen aan het "ideaalbeeld" voldoet. Dit kan zwart of blank zijn, maar evengoed johnny, ronny, punker, skater of hippie zijn. Of moslim, jood, hindoe of atheïst. Denk dat de discussie enkel over het zwart zijn dus gewoon veel te eng is. Denk dat in elk geval een relatie gewoon verbieden een averechts effect heeft en je kinderen verder van je zullen wegdrijven. Dus tenzij die zwarte een fervent lid is van pakweg Boko Haram: nee, ik zou er wellicht geen probleem van maken.

straight_six
3 september 2017, 10:19
Waarom zou mijn kind niet met een schoorsteenveger mogen trouwen?

Mss beter niet idd want dan is hij homo of het moest een vrouwelijke zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

Apple
3 september 2017, 13:23
vraag me toch sterk af wat tot hiertoe de meerwaarde van deze thread is...

On: Ik denk dat voor vele ouders het even slikken is wanneer zoon/dochter thuis komt met een partner die niet meteen aan het "ideaalbeeld" voldoet. Dit kan zwart of blank zijn, maar evengoed johnny, ronny, punker, skater of hippie zijn. Of moslim, jood, hindoe of atheïst. Denk dat de discussie enkel over het zwart zijn dus gewoon veel te eng is. Denk dat in elk geval een relatie gewoon verbieden een averechts effect heeft en je kinderen verder van je zullen wegdrijven. Dus tenzij die zwarte een fervent lid is van pakweg Boko Haram: nee, ik zou er wellicht geen probleem van maken.

Als je die van dag 1 opvoed zoals het moet dan ga je dat probleem gewoon niet hebben, zou bij mij nooit gebeuren.
En doet ze het toch; daar is de deur.

ashuray
3 september 2017, 15:03
Bij mij hangt het er vanaf. Als diegene waarmee hij of zij thuis komt echt bezig is met hun geloof en wil dat mijn dochter of zoon zich bekeerd naar hun godsdienst of trouwt volgens hun regels dan zou ik er niet mee akkoord gaan. Volgens mij is het ook makkelijker te accepteren om een zoon te hebben met een allochtone vriendin dan andersom. Gewoon al omdat vrouwen in die culturen nog altijd niks te zegge hebben

Gentei
3 september 2017, 19:00
Zou nooit gebeuren hier. (Mocht ik al ooit nog kinderen hebben, liever niet, wereld is omzeep).

Gisteren nog een mooi verhaaltje gehoord op het werk: een dame vanop de bureau die vroeg aan een Afghaanse kuisvrouw er van hoe is het met de kinderen, goed goed zei ze, beginnen ze over school en vroeg de Vlaamse dame heeft ze al een vriendje en dan kwam het leuke stukje: zegg de Afghaanse dame ik wil dat ze zelf kiezen (de vraag is natuurlijk is het echt daadwerkelijk wel zo)?. En zei de Vlaamse vrouw nog: jij hebt niet zelf mogen kiezen? Nee zij ze en dat stond haar blijkbaar niet aan. De dame werd gedwongen, er is een verschil tussen het afraden en het dwingen.

Als je die van dag 1 opvoed zoals het moet dan ga je dat probleem gewoon niet hebben, zou bij mij nooit gebeuren.

Met opvoeden bedoel je dan racistisch opvoeden?
Ik ken veel vlaamse vrouwen die getrouwd zijn met mannen van andere afkomst, omgekeerd ook.
Zijn die mensen dan verkeerd opgevoed?

En even over de rest hier, die bezig zijn zolang ze maar dezelfde waarden en normen hebben.
Bullshit, zoals gezegd zouden vele schrikken als de dochter met een man afkomt van vreemde origine.
Vele zouden hun dochter apart nemen en toch effe praten of het wel zo slim is.

I dunno ze ik zou het toch doen.

straight_six
3 september 2017, 20:01
Ik ken veel vlaamse vrouwen die getrouwd zijn met mannen van andere afkomst, omgekeerd ook.

En even over de rest hier, die bezig zijn zolang ze maar dezelfde waarden en normen hebben.
Bullshit, zoals gezegd zouden vele schrikken als de dochter met een man afkomt van vreemde origine.

I dunno ze ik zou het toch doen.Je ziet vlug welk vlees je in de kuip hebt hoor. Er wonen recht over mijn deur een Turks en Egyptisch gezin en de mijne zouden direct mogen afkomen met 1 van hun dochters. Echt kinderen met enorm veel respect voor elkaar en anderen. Er kunnen er hier veel een vb aan nemen.

Vandaag stonden ze hier aan onze deur met pizza en taart omdat we een pak stiften voor hun verjaardag gegeven hebben. Welke Belg gaat dat doen? Ze zijn ook moslim, maar niet gesluierd, hebben een goed draaiend restaurant,..

En iemand op mijn werk is dan samen met een moslim en de eerste dag mocht ze al geen goeiedag zeggen tegen andere mannen.. Dat zijn dan de foute types. Maar als je dat niet ziet ben je blind. Je kind kan idd zo naïef zijn maar dat heb ik wel vlug door.

Dus ik heb er niks op tegen maar van het eerste moment ga ik wel al door hebben hoe het zit.

glashelder
3 september 2017, 20:14
Ik wist eigenlijk niet dat dat voor sommige mensen nog zo'n issue was. Als de vraag nu over een moslim ging zou ik dat ergens wel nog begrijpen (gezien het huidige maatschappelijk debat en het religieuze gezever dat er dan sowieso bij komt kijken), maar een zwarte man of vrouw? Mijn zoon/dochter leeft zich maar uit hoor.

Zou ook nogal hypocriet zijn moest ik als ouder plots allerlei eisen gaan stellen aan mijn kind wat dat betreft :') Zolang die maar gelukkig is. Moeilijke gesprekken zullen er pas komen als ik merk dat de partner op de één of andere manier niet goed is voor mijn zoon/dochter (en dan nog, dat zijn meestal dingen die je zelf moet ondervinden, want geen 17-jarige die gaat zeggen "ah ja mama 't is goed, ik ga het uitmaken, je hebt helemaal gelijk").

ashuray
3 september 2017, 20:42
Ik wist eigenlijk niet dat dat voor sommige mensen nog zo'n issue was. Als de vraag nu over een moslim ging zou ik dat ergens wel nog begrijpen (gezien het huidige maatschappelijk debat en het religieuze gezever dat er dan sowieso bij komt kijken), maar een zwarte man of vrouw? Mijn zoon/dochter leeft zich maar uit hoor.

Zou ook nogal hypocriet zijn moest ik als ouder plots allerlei eisen gaan stellen aan mijn kind wat dat betreft :') Zolang die maar gelukkig is. Moeilijke gesprekken zullen er pas komen als ik merk dat de partner op de één of andere manier niet goed is voor mijn zoon/dochter (en dan nog, dat zijn meestal dingen die je zelf moet ondervinden, want geen 17-jarige die gaat zeggen "ah ja mama 't is goed, ik ga het uitmaken, je hebt helemaal gelijk").

Bwah ik ben zo is me nen turkse jonge thuis gekome en die was in belgie geboren etc nog nooit een vriendin gehad en super lief..en toen heeft mijn moeder mij genegeert en nx meer tegen mij gezegd tot ik het uitmaakte me die gast..wat ik ook gedaan heb omdat ik mij op den duur slecht begon gaan te voelen thuis en geen ruzie wou met mijn moeder..

Apple
3 september 2017, 22:27

I dunno ze ik zou het toch doen.

Als het bv met een ik zeg maar wat Duitser of Nederlander of Spanjaard zou zijn dan kan ik dermee leven ja. Geen probleem, zo racist ik ben, ik denk velen niet eens weten wat racisme juist inhoud.

Maar der komt hier geene mee binnen die een achtergestelde haatdragende, vrouwonvriendelijke pedo religie aanhangt.

Pokem0ng
3 september 2017, 22:45
Bwah ik ben zo is me nen turkse jonge thuis gekome en die was in belgie geboren etc nog nooit een vriendin gehad en super lief..en toen heeft mijn moeder mij genegeert en nx meer tegen mij gezegd tot ik het uitmaakte me die gast..wat ik ook gedaan heb omdat ik mij op den duur slecht begon gaan te voelen thuis en geen ruzie wou met mijn moeder..

Lol dit zegt wel veel over u. Dat je het met iemand uitmaakt omdat je moeder er een probleem mee heeft.

Weet je, ik ben sapioseksueel, en met iemand die zo redeneert en met je moedertaal omgaat zou ik "het" niet willen. Zelfs indien je de mooiste mens ter wereld bent.

puni
4 september 2017, 01:23
Ik zou teleurgesteld zijn moest mijn dochter (of mijn zoon) met u thuiskomen. Dat is het wel zo ongeveer.

Pokem0ng
4 september 2017, 02:02
Uw zoon huh? Now thats interesting.

Weet je, ik ben anders irl, jammer genoeg moet ik irl soms een masker dragen die beperkingen oplegt op mijn uiterst vrije persoonlijkheid.

ashuray
4 september 2017, 07:13
Lol dit zegt wel veel over u. Dat je het met iemand uitmaakt omdat je moeder er een probleem mee heeft.

Weet je, ik ben sapioseksueel, en met iemand die zo redeneert en met je moedertaal omgaat zou ik "het" niet willen. Zelfs indien je de mooiste mens ter wereld bent.

Ik was toen wel 14 jaar e

Lefky
4 september 2017, 08:31
Als dat een goed persoon is zie ik er geen graten in.
Ik val zelf niet op mensen met afrikaanse origine, alle andere afkomsten zouden wel kunnen.
Zijn uiteindelijk ook gewoon mensen zoals iedereen en krapuul vind ge overal...

Myllan
4 september 2017, 10:08
Ja natuurlijk zou ik dat erg vinden, ik bedoel mijn oogappeltje, prinsesje, mijn alles dat thuiskomt met een neger?? Heeeeellll no, wat denkt die aap wel?
Hopla terug de jungle in met hem, die negers horen niet thuis in de beschaafde wereld. En zeker als het een moslimaanse neger is.

Wij doen heus niet rassenmenging, blank bij blank en zwart bij zwart, dat moet gewoon heel erg duidelijk zijn. Straks krijgen ze halfbloedjes dat kan echt niet. Nee, nope, niet, nooit en never zal zoiets plaatsvinden.

Hopelijk is dit het antwoord wat je wou lezen/horen?
Welkom in 2017, natuurlijk zou ik dat niet erg vinden zolang die persoon goed is voor mijn kind, anders breek ik elk botje nog voor hij 'a' heeft gezegd.

YellinD
4 september 2017, 10:44
Huidskleur doet er toch niet toe?
Het enige wat telt is hoe hij mijn dochter behandelt

Lulukai
4 september 2017, 11:09
Huidskleur doet er toch niet toe?
Het enige wat telt is hoe hij mijn dochter behandeltExact.

Wat boeit dat toch allemaal.
Ik schat mensen hun waarde in op basis van hun karakter, dromen, ambities, gedrag, humor, intellect, etc.

Hoe iemand er uit ziet, welk ras, kleur, etniciteit, geloof,... Boeit niet.
Welke "stand", " klasse", afkomst, diploma,... Boeit allemaal niet.

Ik zou teleurgesteld zijn als mijn hypothetische zoon of dochter met een slecht karakter thuiskomt, een margi, een kinxton,... Maar dus alleen kenmerken en eigenschappen die iemand zelf in de hand heeft.
(Edit: uiteraard is niet iedereen kernfysicus of ingenieur, dat bedoel ik ook niet. Maar met intellect bedoel ik een zekere manier van nadenken en omgaan met dingen, relativeringsvermogen, etc. Die dingen hebben je niet altijd volledig zelf in de hand, maar je kan er iets aan doen)

brandon_
4 september 2017, 11:26
Liever met een zwarte atheïst dan met een religieuze blanke in elk geval.

sandervdw
4 september 2017, 11:32
Ik denk dat de meerderheid in België in eerste instantie wel zijn bedenkingen zal hebben. Dit komt grotendeels door het stereotype dat er rond hangt.
Je moet echter al een serieus mankeren als je dat laat merken aan uw zoon/dochter, en al helemaal als je die bedenkingen gaat bespreken. Ik zou het zeker niet lastig hebben met huidskleur, maar mogelijk wel met culturele verschillen. Maar dat geldt evengoed moest hypothetische zoon/dochter met een diep-katholiek iemand afkomen...

Maar zelfs dat zou ik persoonlijk niet bespreken. Partnerkeuze is iets persoonlijks en daar heeft hypothetische zoon/dochter zijn eigen keuzes in te maken.

Soeplepel
4 september 2017, 11:33
De neger op zich ja, maar de kindjes zullen wel mooi mixjes zijn :love:

Myllan
4 september 2017, 11:54
Liever met een zwarte atheïst dan met een religieuze blanke in elk geval.

En als je de keuze had tussen een zwarte atheïst die elke avond het gezicht van je dochter bewerkt en een religieuze blanke die haar elke avond omarmt met liefde en respect?

Ik dacht echt dat enkel mensen met het iq van een walnoot denken dat religie een persoon (compleet) vormt en niet zijn/haar karakter en persoonlijkheid.
Een klootzak/kreng is een klootzak/kreng en de kleur, geur, religie of wat dan ook zal daar niets aan veranderen.

Sarcastr0
4 september 2017, 12:00
een slecht karakter thuiskomt, een margi, een kinxton,... )
[emoji38]

Daedie
4 september 2017, 12:01
En als je de keuze had tussen een zwarte atheïst die elke avond het gezicht van je dochter bewerkt en een religieuze blanke die haar elke avond omarmt met liefde en respect?

Ik dacht echt dat enkel mensen met het iq van een walnoot denken dat religie een persoon (compleet) vormt en niet zijn/haar karakter en persoonlijkheid.
Een klootzak/kreng is een klootzak/kreng en de kleur, geur, religie of wat dan ook zal daar niets aan veranderen.

Hangt af hoe die dat bewerkt. Als die nu als hobby aan body painten of zo doet en die maakt elke avond een schoon tekening op haar gezicht en zij vindt dat ok. Dan zie ik niet in waarom dat niet kan.

Jonas89
4 september 2017, 14:23
Doet mij denken aan een kennis klein 20 jaar terug toen Eendracht Aalst nog in 1e klasse speelde. Dochter kwam thuis met een gekleurde medemens en ging er mee naar opa (een grote supporter van de club in kwestie).
Pakt hem kleindochter even apart: zeg dat is wel ne zwarten, die zijn niet te betrouwen en dit en dat (het gekende plaatje).
Opa direct: maar deze ziet er mij een goeie jongen uit, ik zou er mij goed rond houden.

Algemeen bekend dat vrouwen zich snel aangetrokken tot voetballers

jeronimo_jd
4 september 2017, 14:31
Wat een irrelevante vraag.

Myllan
4 september 2017, 14:52

Wow :lol:
Dacht dat ik zowat alles gelezen had.

pardal capoeira
4 september 2017, 15:03
Wow [emoji38]
Dacht dat ik zowat alles gelezen had.Tante van mij vrouw wou ook niets hebben van het nieuwe vriendje van haar dochter tot deze zei dat hij veel bekende mensen kende ( en gaaf foto's met hem met een aantal BV's). Toen was het direct: Welcome to the family!

Heb 2 zonen: als hun schoonouders maar rijk zijn ist goed

Indien er een dochter zou komen: niemand zal ooit goed genoeg zijn

Shadowfox
4 september 2017, 15:39
Ikzelf ben (lichamelijk) totaal niet aangetrokken tot mensen van een andere etnische origine, dus ja kzou daar van verschieten want 'k zou niet begrijpen wat hij/zij er in ziet.

Myllan
4 september 2017, 15:50
Ikzelf ben (lichamelijk) totaal niet aangetrokken tot mensen van een andere etnische origine, dus ja kzou daar van verschieten want 'k zou niet begrijpen wat hij/zij er in ziet.

Ikzelf val ook niet snel op iemand van vreemde origine en minst van al op negers of Chinezen.:x
Totaal niet vanwege hun huidskleur, vorm ogen of wat dan ook maar voel me seksueel niet aangetrokken tot dat type mannen, word er niet warmer of kouder van zeg maar moest ik een dochter hebben of mijn stiefdochter komt ermee thuis dan dan is hij meer dan welkom tenzij hij haar kwetst ofzo dan kan hij beter dekking zoeken.

Maar ik zou nooit zoiets hebben van 'ja maar alleeez met voor iets kom je nu weer aankakken das zwart of geel of kort of blond '

Vind dat eigenlijk heel bekrompen, zo'n gedachtengoed. :(

Sooth Awful
4 september 2017, 15:59
Hoewel zwarte vrouwen ook totaal mijn dada niet zijn, lopen er soms toch wel fameuze druiven tussen. Maar de grootste afknapper vind ik dat zwarten in het algemeen allemaal zo'n typische lijfgeur hebben die behoorlijk in uw neus kan kruipen. Al vaak genoeg meegemaakt tijdens uitgaan of als vrienden..

Bij blanken heeft de meerderheid geen stinkende lijfgeur. Maar als een witte dan toch stinkt, dan is zo erg als rotte ajuin. :D

cdp1193
4 september 2017, 16:03
Bij blanken heeft de meerderheid geen stinkende lijfgeur. Maar als een witte dan toch stinkt, dan is zo erg als rotte ajuin. :D

Naar het schijnt hebben blanken een vrij sterke melkgeur die we zelf niet kunnen ruiken. :p

Sonny Crockett
4 september 2017, 16:09

Opvoeden noem jij dat?
Jij beseft niet dat je opvoeden en indoctrineren op één lijn zet.
Helemaal zielig wordt het, als je net andere bevolkingsgroepen indoctrinatie gaat verwijten.
Een andere forumgebruiker haalde het al aan: Jij bent mede oorzaak van het probleem; helemaal niet de hefboom naar een oplossing.

Shadowfox
4 september 2017, 16:10
Ikzelf val ook niet snel op iemand van vreemde origine en minst van al op negers of Chinezen.:x
Totaal niet vanwege hun huidskleur, vorm ogen of wat dan ook maar voel me seksueel niet aangetrokken tot dat type mannen, word er niet warmer of kouder van zeg maar moest ik een dochter hebben of mijn stiefdochter komt ermee thuis dan dan is hij meer dan welkom tenzij hij haar kwetst ofzo dan kan hij beter dekking zoeken.

Maar ik zou nooit zoiets hebben van 'ja maar alleeez met voor iets kom je nu weer aankakken das zwart of geel of kort of blond '

Hier ook zo, ik zou het niet begrijpen maar zou daar geen spel over maken uiteraard.

En zelfs als hij/zij thuis komt met een of andere Marina/Johhny, dan nog zou ik mij daar niet teveel in moeien, heb al ondervonden dat dat averechts werkt (zeker tijdens de rebelse puberjaren). Hij/Zij zal dat zelf wel snel genoeg ontdekken waarom dat geen match is voor hem/haar.

ashuray
4 september 2017, 17:46

Kvind zo ne japanner fzo pertang wel ni mis!

Die gitarist van crossfaith bv..:drool:

Of Hiro Mizushima :drool:

Of dieje kerel van I'm sorry, I love you :drool: :drool: (die serie is echt bleite)

Sarcastr0
4 september 2017, 18:06
Denk dat elk 'ras' wel z'n knappe en lelijke mensen heeft.

Apple
4 september 2017, 18:34
Opvoeden noem jij dat?
Jij beseft niet dat je opvoeden en indoctrineren op één lijn zet.
Helemaal zielig wordt het, als je net andere bevolkingsgroepen indoctrinatie gaat verwijten.
Een andere forumgebruiker haalde het al aan: Jij bent mede oorzaak van het probleem; helemaal niet de hefboom naar een oplossing.

Hoe zouden wij nu het probleem zijn? Nog nooit aan de macht geweest, alle schijt die je hebt of toch bijna alle heb je te danken aan partijen, politiekers en mensen als u.

En zoals ik dus zei; der komt hier geene islam aanhanger mee mijn dochter moestk der ene hebben binnen + ze zou ook nooit mee zo enen afkomen, kwestie van goede opvoeding. Als ze dan toch persee een buitenlander wil dat ze dan een Duitsers/Nederlander/Spanjaard of zo neemt, geene religieuze shit hier, ook geene kerkshit en zeker geene islamshit.
Geen religies hier.

Valyra
4 september 2017, 19:48
Denk dat elk 'ras' wel z'n knappe en lelijke mensen heeft.

Inderdaad.
Van die blonde Scandinavische meiden, jezus.
Maar das geen ras, die leven gewoon daar

Sonny Crockett
4 september 2017, 20:51
Hoe zouden wij nu het probleem zijn? Nog nooit aan de macht geweest, alle schijt die je hebt of toch bijna alle heb je te danken aan partijen, politiekers en mensen als u.

En zoals ik dus zei; der komt hier geene islam aanhanger mee mijn dochter moestk der ene hebben binnen + ze zou ook nooit mee zo enen afkomen, kwestie van goede opvoeding. Als ze dan toch persee een buitenlander wil dat ze dan een Duitsers/Nederlander/Spanjaard of zo neemt, geene religieuze shit hier, ook geene kerkshit en zeker geene islamshit.
Geen religies hier.

Wie zijn "we"?

Als ik me goed herinner, heb ik "jou" deel van het probleem genoemd, niet één of andere groep. Ik hoop hiermee vooral dat jij jezelf niet met V.B. vereenzelvigd, want daar zou ik me wel degelijk aan storen. Het is met name door mensen zoals jij, dat V.B. al te makkelijk kan worden weggezet als racistische partij, en daar over het algemeen nog gehoord wordt aan gegeven ook. Dus, doe mij een plezier en neem afstand van de idee dat jij en Vlaams Belang,"we" zouden zijn ...

Zoals wel vaker, sla je hier trouwens wederom de bal volledig mis. Waar heb je nu eigenlijk een probleem trouwens? Met kleurlingen? Met bepaalde nationaliteiten? Met bepaalde religies? Of van elk de één wat meer dan de ander? Wist je dat Spanjaarden over het algemeen heel gelovig zijn?

Wist je dat er atheïsten zijn met Marrokaanse/Turkse/Tunesische/Iraanse/... nationaliteit?

Goldrusher
4 september 2017, 21:08
Ik ben teleurgesteld dat ik "zwarte panter" las, en het hier over iets helemaal anders blijkt te gaan.

:wtf:

Myllan
4 september 2017, 21:11
Hoewel zwarte vrouwen ook totaal mijn dada niet zijn, lopen er soms toch wel fameuze druiven tussen. Maar de grootste afknapper vind ik dat zwarten in het algemeen allemaal zo'n typische lijfgeur hebben die behoorlijk in uw neus kan kruipen. Al vaak genoeg meegemaakt tijdens uitgaan of als vrienden..

Negers smeren zichzelf idd in met zeer zware muskus of bodybutter en dat vind ik nog het lekkerst om te ruiken.
Onder Afro-Amerikanen heb ik al wel eens mannen gezien waarvan 'hmm me like that's tegenover Panafrikanen echt nog nooit en dan heb ik het puur over het uiterlijk, dus hetgeen het oog wilt haha.

Kvind zo ne japanner fzo pertang wel ni mis!

Die gitarist van crossfaith bv..:drool:

Of Hiro Mizushima :drool:

Of dieje kerel van I'm sorry, I love you :drool: :drool: (die serie is echt bleite)

Nee abla, nee pfff...ik...nee sorry.
Ken hier niemand van, ben moeten gaan googlen maar nee, zegt me 2x niets en zeker niet geblondeerde types. Hun postuur alleen al?
Ik ben nog nooit een Aziaat tegengekomen groter dan mij en ik ben 1.64. Ondertussen 1.63 dus nee en ik val op grote mannen. Dan nog liever een negroïde man.
Zo'n basketballer ofzo. :drool:
Ik zou dan wel eens een dag in de kleedkamers van een NBA team willen doorbrengen, hun bezwete lichamen droog deppen en handdoekjes plooien enzo.
Die mannen kunnen tot wel 2.15m worden.:eek:

Daarbij die Hiro van jou lijkt op een vrouw.:s
Ik vind ze schattig dat wel maar aantrekkelijk? No abla.

glashelder
4 september 2017, 21:38
Ik ben teleurgesteld dat ik "zwarte panter" las, en het hier over iets helemaal anders blijkt te gaan.

:wtf:
Ik blijf maar zwarte panter lezen eigenlijk.

ashuray
4 september 2017, 22:08
Negers smeren zichzelf idd in met zeer zware muskus of bodybutter en dat vind ik nog het lekkerst om te ruiken.
Onder Afro-Amerikanen heb ik al wel eens mannen gezien waarvan 'hmm me like that's tegenover Panafrikanen echt nog nooit en dan heb ik het puur over het uiterlijk, dus hetgeen het oog wilt haha.

Nee abla, nee pfff...ik...nee sorry.
Ken hier niemand van, ben moeten gaan googlen maar nee, zegt me 2x niets en zeker niet geblondeerde types. Hun postuur alleen al?
Ik ben nog nooit een Aziaat tegengekomen groter dan mij en ik ben 1.64. Ondertussen 1.63 dus nee en ik val op grote mannen. Dan nog liever een negroïde man.
Zo'n basketballer ofzo. :drool:
Ik zou dan wel eens een dag in de kleedkamers van een NBA team willen doorbrengen, hun bezwete lichamen droog deppen en handdoekjes plooien enzo.
Die mannen kunnen tot wel 2.15m worden.:eek:

Daarbij die Hiro van jou lijkt op een vrouw.:s
Ik vind ze schattig dat wel maar aantrekkelijk? No abla.
Die gitarist is groter als mij en ik ben 1m69! Heb er ne foto mee :D

Bah nee basketballers..geef mij dan maar ne McGregor. Ierse manne zijn echt nice. Vooral die rugby spelers :drool:

Tailball
4 september 2017, 23:05
kwestie van goede opvoeding.

En dit, dames en heren, is waarom mensen gelijk Apple nog steeds blijven bestaan.
You're not born a bigot, you're raised as one.

Apple
4 september 2017, 23:26
Wie zijn "we"?

Als ik me goed herinner, heb ik "jou" deel van het probleem genoemd, niet één of andere groep. Ik hoop hiermee vooral dat jij jezelf niet met V.B. vereenzelvigd, want daar zou ik me wel degelijk aan storen. Het is met name door mensen zoals jij, dat V.B. al te makkelijk kan worden weggezet als racistische partij, en daar over het algemeen nog gehoord wordt aan gegeven ook. Dus, doe mij een plezier en neem afstand van de idee dat jij en Vlaams Belang,"we" zouden zijn ...

Zoals wel vaker, sla je hier trouwens wederom de bal volledig mis. Waar heb je nu eigenlijk een probleem trouwens? Met kleurlingen? Met bepaalde nationaliteiten? Met bepaalde religies? Of van elk de één wat meer dan de ander? Wist je dat Spanjaarden over het algemeen heel gelovig zijn?

Wist je dat er atheïsten zijn met Marrokaanse/Turkse/Tunesische/Iraanse/... nationaliteit?

Die groepen komen er niet in zegk u.
Geen Marokken, geen Turken etc...
Zoals ik dus zei; alst geene Vlaming is dan zou het één van die andere moeten zijn.
Mijn dochter moet met een blanke dan zijn ja , wat denkt ge nu zelf lol.
Net zoals de meeste moslim ouders hun dochter liever niet met een Vlaming willen zien thuis komen. Niks mis mee, begrijpelijk. Heeft niks met racisme te maken.

In mijn gemeente ben ik het VB, samen met 2-3 andere het VB hier opgericht (wel mee gestopt nu wegens geen zin meer). Hier gaan ze ook maar wakkr schieten als het vele te laat zal zijn.

Dieter85
4 september 2017, 23:35
Je kan u dochter niet "opvoeden" om niet met een zwarte thuis te komen, dat kan je geen opvoeding noemen dat is gewoon dom houden en trachten uw eigen zielige tekortkomingen te normaliseren in uw nageslacht. Ze zijn niet teleurgesteld in hun dochter maar wel in hunzelf omdat zij op 40 jaar niet hebben aangedurft wat hun dochter op 16 jaar wel durft. Alle volwassenen hier die klakkeloos alles wat hun ouders zeiden voor waarheid aannamen zijn geen sikkepit wijzer dan de moslims die moslim zijn omdat hun ouders dat ook zijn. Sommige dingen moet je hun zelf laten uitzoeken uiteindelijk zullen ze er wijzer uitkomen dan de rest die met de kudde meelopen en in hun leven niet verder geraken dan wat petanque spelen met de blanke rechtsgezinden onder de kerktoren.

Apple
4 september 2017, 23:44
Je kan u dochter niet "opvoeden" om niet met een zwarte thuis te komen, dat kan je geen opvoeding noemen dat is gewoon dom houden en trachten uw eigen zielige tekortkomingen te normaliseren in uw nageslacht. Alle volwassenen hier die klakkeloos alles wat hun ouders zeiden voor waarheid aannamen zijn geen sikkepit wijzer dan de moslims die moslim zijn omdat hun ouders dat ook zijn. Sommige dingen moet je hun zelf laten uitzoeken uiteindelijk zullen ze er wijzer uitkomen dan de rest die met de kudde meelopen.

Hoe denk jij dat het nu is met die linksen lol.
Wie zate er hier bij ons onze affiches af te trekken? Op heterdaad betrapt, zaten in hun broek te kakken toen ik afkwam haha, eens een klapke meegedaan, ze waren mee moeite 12-14 jaar ofzo, waren met ong een 5 tal dusja.... wat denk je dat die ouders hebben gedaan?

Waarmee ik niet wil zeggen dat sommige niet zelf beslissen; ik ben daar eentje van, mijn ouders stemden cd&v, dat wist ik van toen ik al heel klein was, alleeja, toen was het nog cvp. Die repten bijna met geen woord over de politiek. Ik heb het allemaal zelf mogen zien en zelf mogen ervaren. Hetgeen ik heb meegemaakt, ouwkes zetten weer het nieuws op die me geen zak kon interesseren toen tot wanneer ene Filip Dewinter op tv verscheen en exact zei van wat ik allemaal ben tegen gekomen, zo is het begonnen, op mijn 14j, ik zei fack, die kerel is precies den enige van al die politiekers (die ik nadien nog bezig hoorde) die weet wat er hier aan de hand is.

Hoe denk je het het bij de voetbal is bij de meesten? Vader zet zijn bv brugge supporter over op de zoon, de zoon is ook brugge supporter.
Ook hier heb ik zelf beslist, ouwe heeft het een beetje voor Anderlecht, ook dat wist ik, niet fanatiek maar wel Anderlecht gezind.

De boel is hier al genoeg naar de knoppen aan het gaan, als je dat nog altijd niet inziet tja, wat baten kaars en bril...................

Sooth Awful
4 september 2017, 23:51

Jaa, die smeren hun eigen daar mee in omdat die hun huid anders craqueleert. Die hun huid is veel stugger dan die van ons en schijnt makkelijk uit te drogen.

Ik vind Afro-Amerikanen in het algemeen ook mooier dan die 'echte' Afrikanen. Maar zal wss allemaal te maken hebben met dat bijna alle Afro-Amerikanen ook deels 'witte' genen hebben. Wat als gevolg heeft dat hun gezichtsfeatures aantrekkelijker zijn dan bij 'echte' negers. Bij mixed races komen de dominante genen van beide rassen het sterkst tot uiting.
Beste voorbeeld is onze Nafi met het beste van beide rassen: de blanke gezichtsfeatures en het lichaam/kracht van zwarten.
https://www.9lives.be/forum/cache.php?img=http%3A%2F%2Fwww.sport.be%2Fmedia%2F photos%2F2017%2Fapril%2Fthiamurban.jpg&h=89044bcPJ98A6

Series knap kind als ge het mij vraagt. :D

Pokem0ng
5 september 2017, 00:24
Jaa, die smeren hun eigen daar mee in omdat die hun huid anders craqueleert. Die hun huid is veel stugger dan die van ons en schijnt makkelijk uit te drogen.

Ik vind Afro-Amerikanen in het algemeen ook mooier dan die 'echte' Afrikanen. Maar zal wss allemaal te maken hebben met dat bijna alle Afro-Amerikanen ook deels 'witte' genen hebben. Wat als gevolg heeft dat hun gezichtsfeatures aantrekkelijker zijn dan bij 'echte' negers.

Of mss omdat ze beter eten dan de afrikaanse negers? In UAE vind je bv ook gemiddeld veel beter uitziende arabieren dan in armere arabische landen.

Beste voorbeeld is onze Nafi met het beste van beide rassen: de blanke gezichtsfeatures en het lichaam/kracht van zwarten.
https://www.9lives.be/forum/cache.php?img=http%3A%2F%2Fwww.sport.be%2Fmedia%2F photos%2F2017%2Fapril%2Fthiamurban.jpg&h=89044bcPJ98A6

Series knap kind als ge het mij vraagt. :D

Really? Ik vind dat ze lelijk en mannelijk is. Bah

Lulukai
5 september 2017, 07:59
Hoe denk jij dat het nu is met die linksen lol.
Wie zate er hier bij ons onze affiches af te trekken? Op heterdaad betrapt, zaten in hun broek te kakken toen ik afkwam haha, eens een klapke meegedaan, ze waren mee moeite 12-14 jaar ofzo, waren met ong een 5 tal dusja.... wat denk je dat die ouders hebben gedaan?

Waarmee ik niet wil zeggen dat sommige niet zelf beslissen; ik ben daar eentje van, mijn ouders stemden cd&v, dat wist ik van toen ik al heel klein was, alleeja, toen was het nog cvp. Die repten bijna met geen woord over de politiek. Ik heb het allemaal zelf mogen zien en zelf mogen ervaren. Hetgeen ik heb meegemaakt, ouwkes zetten weer het nieuws op die me geen zak kon interesseren toen tot wanneer ene Filip Dewinter op tv verscheen en exact zei van wat ik allemaal ben tegen gekomen, zo is het begonnen, op mijn 14j, ik zei fack, die kerel is precies den enige van al die politiekers (die ik nadien nog bezig hoorde) die weet wat er hier aan de hand is.

Hoe denk je het het bij de voetbal is bij de meesten? Vader zet zijn bv brugge supporter over op de zoon, de zoon is ook brugge supporter.
Ook hier heb ik zelf beslist, ouwe heeft het een beetje voor Anderlecht, ook dat wist ik, niet fanatiek maar wel Anderlecht gezind.

De boel is hier al genoeg naar de knoppen aan het gaan, als je dat nog altijd niet inziet tja, wat baten kaars en bril...................Het feit dat je op ke 14e een epifanie gehad hebt en nog steeds hetzelfde denkt erover nu wilt al genoeg zeggen denk ik. Dat er vandaag de dag nog mensen zijn die zo denken, blijft me een raadsel. Typisch geval van scapegoating.

Als ik ooit naar huis zou gaan met ne jongen en ne schoonvader als u zou hebben, dàn zou ik pas teleurgesteld zijn.

Zeg me eens, je hebt een zwart luipaard en een gevlekt luipaard? Welke is er daar superieur?

HelpYouFall
5 september 2017, 09:17
Zonder mij in deze WTF (hahahah Dewinter als serieuze politieker) discussie te mengen, zwarte luipaarden zijn ook gevlekt :unsure:

Deze knapperd (http://nerdist.com/wp-content/uploads/2015/08/BlackPanther_PIC2.jpg) :love:

Lakigigar
5 september 2017, 09:38

gelukkig

Lakigigar
5 september 2017, 09:41
een goede vriendin van me kwam thuis met nen turk, en ze vloog buiten.

Myllan
5 september 2017, 09:45

Mijn ex kwam met mij thuis en na 4 jaar struggelen, bitchen en fighten met zijn ouders vlogen we alletwee buiten, howbowdah?:lol:
Ook omdat ik niet 100% puur Belgische ben.

Ach ja.

Shadowfox
5 september 2017, 09:46
Mijn ex kwam met mij thuis en na 4 jaar struggelen, bitchen en fighten met zijn ouders vlogen we alletwee buiten, howbowdah?:lol:

Ach ja.

Tjah, thuis komen met een bebaarde vrouw, das toch weer een heel andere discussie dan diegene die hier gevoerd wordt hé. :unsure:

Gentei
5 september 2017, 09:49

Ach ja.

Tjah, thuis komen met een bebaarde vrouw, das toch weer een heel andere discussie dan diegene die hier gevoerd wordt hé. :unsure:

Ow shit...

straight_six
5 september 2017, 10:03
Mijn ex kwam met mij thuis en na 4 jaar struggelen, bitchen en fighten met zijn ouders vlogen we alletwee buiten, howbowdah?[emoji38]

Ach ja.Dat zal wel een andere reden hebben dan je huidskleur..

Myllan
5 september 2017, 10:11
Dat zal wel een andere reden hebben dan je huidskleur..

Zo dat heeft nog lang geduurd.
Weer uit je kist gekropen om toch maar weer even een hersenruft te droppen? Btw ik ben even wit/bleek als je moer dus nee huidskleur was niet het probleem, ook niet mijn klep en er is/was geen religie in het spel.

Sommige mensen zijn dom, onwetend en bekrompen en zien liever hun kind doodongelukkig dan zich over die bekrompenheid heen te zetten.

Sonny Crockett
5 september 2017, 10:36
Die groepen komen er niet in zegk u.
Geen Marokken, geen Turken etc...
Zoals ik dus zei; alst geene Vlaming is dan zou het één van die andere moeten zijn.
Mijn dochter moet met een blanke dan zijn ja , wat denkt ge nu zelf lol.
Net zoals de meeste moslim ouders hun dochter liever niet met een Vlaming willen zien thuis komen. Niks mis mee, begrijpelijk. Heeft niks met racisme te maken.

In mijn gemeente ben ik het VB, samen met 2-3 andere het VB hier opgericht (wel mee gestopt nu wegens geen zin meer). Hier gaan ze ook maar wakkr schieten als het vele te laat zal zijn.

Jongen, jij kan amper één volzin schrijven zonder daarbij in de fout te gaan. Het lijkt me sterk dat jij een afdeling van het V.B. hebt opgericht.

Sooth Awful
5 september 2017, 10:37

Van mij mogen ze met alle kleuren thuiskomen, whatever fits the shoe.
Maar als mijn dochter met een 'echte' moslim (niet zo het type dat op papier moslim is maar in de praktijk ook alcohol drinkt ofzo) zou thuiskomen zou ik daar toch ook problemen mee hebben. Syrië zit vol met van die blanke vrouwen die zich bekeerd hebben.

Zo dat heeft nog lang geduurd.
Weer uit je kist gekropen om toch maar weer even een hersenruft te droppen? Btw ik ben even wit/bleek als je moer dus nee huidskleur was niet het probleem, ook niet mijn klep en er is/was geen religie in het spel.

Sommige mensen zijn dom, onwetend en bekrompen en zien liever hun kind doodongelukkig dan zich over die bekrompenheid heen te zetten.

Rustig schat, je moet niet zoveel aandacht geven aan dat soort bange blanke Belgen. :p

Lefky
5 september 2017, 10:39
De dubbele standaard bevindt zich hier trouwens niet enkel op gebied van andere rassen...
Bijna iedereen heeft het hier over zijn dochter, wat met uwe zoon???
Voor die is dat allemaal geen probleem ofwa?

MikeHunt
5 september 2017, 10:44
De dubbele standaard bevindt zich hier trouwens niet enkel op gebied van andere rassen...

Met een zoon is de kans natuurlijk wel veel kleiner dat die ooit met een moslima naar huis komt want dat is haram.

Lefky
5 september 2017, 10:46
Met een zoon is de kans natuurlijk wel veel kleiner dat die ooit met een moslima naar huis komt want dat is haram.

Het gaat ook niet alleen om moslims :)
+ een moslim is niet persé hetzelfde als iemand van een andere origine en omgekeerd...

Sooth Awful
5 september 2017, 10:55

Omdat een vrouw nog altijd het zwakke geslacht is en zeer makkelijk overschaduwd kan worden door een man.
Bij mannen stelt dat probleem zich niet.

f33db4ck
5 september 2017, 11:11
Die mag thuiskomen met wat die wil, zolang die deftig, normaal, niet marginaal etc... zijn.
Ge voelt da toch ook aan he wat voor vlees je in de kuip hebt.

Dat dit anno 2017 nog steeds een thema is. :/
Jammer, maar realiteit zeker.

Apple
5 september 2017, 13:03
Jongen, jij kan amper één volzin schrijven zonder daarbij in de fout te gaan. Het lijkt me sterk dat jij een afdeling van het V.B. hebt opgericht.

Dat doet er niks toe, daarvoor zijn er andere mensen die die job invullen.
Ieder zijn taak.
En dat jij dat niet gelooft hoeft niet, men weet dat het zo is, ik heb dat samen opgericht met een 3 tal andere mensen.
En altijd bezig zitten over taal en schrijffouten lol, boeit mij niet, je verstaat me blijkbaar wel zeer goed, meer moet dat niet zijn se. Wees gerust, ik kan zeer zeker mooi AN posten en spreken , geene paniek, op fora en fb en noem maar op heb ik daar gewoon geen zin in. Ik ben wie ik ben. Vlaams Gezind in hart en nieren dat is wat telt, opkomen voor de Vlaamse zaak en de Vlamingen, tegen de islamisering en verfransing hier en noem maar op. Maat het gaat hier niet over mij man, hou u eens aan de topic.

Laat gij gerust u dochter met een moslim thuis komen, proficiat, verwacht geen schouderklopje van mij, ik ken u niet.

glashelder
5 september 2017, 13:24
Het gaat ook niet alleen om moslims :)
+ een moslim is niet persé hetzelfde als iemand van een andere origine en omgekeerd...
Het ging zelfs helemaal niet over moslims, eigenlijk.

MikeHunt
5 september 2017, 13:47

Afgezien van een paar fanatiekelingen heeft er niemand echt een probleem met de huidskleur zolang het maar "nen brave" is, dus dan worden andere eigenschappen zoals religie natuurlijk wel relevant omdat sommige ideologieën op dat vlak niet echt een goede reputatie hebben.

Lefky
5 september 2017, 13:59

BraveHeart
6 september 2017, 20:17
Kijk eens naar TLC, Discovery, Nat geo graphic channel, Vijf, Vitaya.
Zenders zat, Zelfs op Disney channel.

Ge komt zo vaak zo n schoon volk tegen, heel de wereld ligt aan uw voeten.

Nee sinds wanneer is dat een issue, zoals t nummer van 2 Brothers on the 4th floor - never alone.

Says enough.

Sonny Crockett
6 september 2017, 20:58
Dat doet er niks toe, daarvoor zijn er andere mensen die die job invullen.
Ieder zijn taak.
En dat jij dat niet gelooft hoeft niet, men weet dat het zo is, ik heb dat samen opgericht met een 3 tal andere mensen.
En altijd bezig zitten over taal en schrijffouten lol, boeit mij niet, je verstaat me blijkbaar wel zeer goed, meer moet dat niet zijn se. Wees gerust, ik kan zeer zeker mooi AN posten en spreken , geene paniek, op fora en fb en noem maar op heb ik daar gewoon geen zin in. Ik ben wie ik ben. Vlaams Gezind in hart en nieren dat is wat telt, opkomen voor de Vlaamse zaak en de Vlamingen, tegen de islamisering en verfransing hier en noem maar op. Maat het gaat hier niet over mij man, hou u eens aan de topic.

Laat gij gerust u dochter met een moslim thuis komen, proficiat, verwacht geen schouderklopje van mij, ik ken u niet.

Houd nu toch eens op met religies en nationaliteiten op één lijn te zetten. Dat is niet alleen vervelend; het is bovendien zeer kortzichtig.
Doe iets aan uw taal, het is een schande voor iemand die zegt op te komen voor de Vlaamse zaak, ... tegen de verfransing ...
Er zijn (en heel veel) Marokkanen (of moslims, whatever) die het Nederlands stukken beter beheersen dan jij.

Apple
6 september 2017, 21:42
Er zijn (en heel veel) Marokkanen (of moslims, whatever) die het Nederlands stukken beter beheersen dan jij.

Goed voor hen, typische linkse praat dit.
En de meesten volgen weldegelijk de islam, ik heb nooit gezegd allemaal, dat jij niet kan lezen is mijn probleem niet. Uitzonderingen zijn er altijd. De grootste groep is wel zo.
Je hoeft dan nog niet eens de islam aan te hangen; zie Abou Jahjah, is geene moslim (zegt hem toch) maar doet nethetzelfde; de man die zei de Vlamingen moeten zich maar aanpassen en het arabisch moet de 4de landstaal worden etc.... Maar zoals ik al zei, dat is een andere discussie en het gaat hier niet over mij. U aan de topic houden kan je ook al van geen kanten.
Laat gij uw dochter gerust mee zo ene thuis komen jong, ik zeg u; geen sprake van hier, punt uit.
Pvda stemmer zeker of groen, kan niet anders.

Sonny Crockett
6 september 2017, 21:50
Goed voor hen, typische linkse praat dit.
En de meesten volgen weldegelijk de islam, ik heb nooit gezegd allemaal, dat jij niet kan lezen is mijn probleem niet. Uitzonderingen zijn er altijd. De grootste groep is wel zo.
Je hoeft dan nog niet eens de islam aan te hangen; zie Abou Jahjah, is geene moslim (zegt hem toch) maar doet nethetzelfde; de man die zei de Vlamingen moeten zich maar aanpassen en het arabisch moet de 4de landstaal worden etc.... Maar zoals ik al zei, dat is een andere discussie en het gaat hier niet over mij. U aan de topic houden kan je ook al van geen kanten.
Laat gij uw dochter gerust mee zo ene thuis komen jong, ik zeg u; geen sprake van hier, punt uit.

Vlaamse Belang ... dat zou duidelijk moeten zijn toch, gezien ik het schandalig vind, dat jij hier spreekt over "we"; en daarbij jezelf vereenzelvigd met die partij. Houd daar maar mee op, want je schaadt de partij meer dan je denkt.

De grootste groep is zo...
De meesten volgen wel degelijk islam...

Dus, wat kan je besluiten daaruit, als je blijft stellen dat bepaalde nationaliteiten niet bij jou over de vloer moeten komen?

Lulukai
6 september 2017, 21:56

Wil je iedereen in hokjes steken? Zo simpel is het / zijn wij niet.

Apple
6 september 2017, 21:58
Vlaamse Belang ... dat zou duidelijk moeten zijn toch, gezien ik het schandalig vind, dat jij hier spreekt over "we"; en daarbij jezelf vereenzelvigd met die partij.

Dus, wat kan je besluiten daaruit, als je blijft stellen dat bepaalde nationaliteiten niet bij jou over de vloer moeten komen?

Zoals ik al zei; zeer vele jaren overal bijna meegeweest, zelf met 3 tal andere hier bij ons het VB opgericht. Altijd een grote fout dat mensen maken, iemand onderschatten.
En ik heb nergens gezegd dat er eens geene andere binnen zou mogen, ik heb gezegd moest ik een dochter hebben = vergeet het.
En het VB is geen softe partij, volgens mij zit je echt wel fout, beter naar de N-VA ofzo gaan of je kan je ook nog bekeren en naar links overstappen.
Het VB is nog steeds hetzelfde, hier en daar een vleugje milder maar veel meer ook niet.
Denk jij nu echt dat die anderen opeens met ons gaan meedoen of dat we gaan mogen meedoen aan de macht? Wake up , gaat nooit gebeuren, ook niet met Van Grieken nu.

Sonny Crockett
6 september 2017, 22:02
Zoals ik al zei; zeer vele jaren overal bijna meegeweest, zelf met 3 tal andere hier bij ons het VB opgericht. Altijd een grote fout dat mensen maken, iemand onderschatten.
En ik heb nergens gezegd dat er eens geene andere binnen zou mogen, ik heb gezegd moest ik een dochter hebben = vergeet het.
En het VB is geen softe partij, volgens mij zit je echt wel fout, beter naar de N-VA ofzo gaan of je kan je ook nog bekeren en naar links overstappen.
Het VB is nog steeds hetzelfde, hier en daar een vleugje milder maar veel meer ook niet.
Denk jij nu echt dat die anderen opeens met ons gaan meedoen of dat we gaan mogen meedoen aan de macht? Wake up , gaat nooit gebeuren, ook niet met Van Grieken nu.

Zelfs als ze niet allemaal zo zijn, ... dan toch mogen ze niet binnen ...
Sterk!
Neen jongen, niet ik zit fout, jij zit daar niet op je plaats. Je bent de rotte apple in de mand die het mogelijk maakt dat V.B. zonder al te veel ophef kan worden verweten racistisch te zijn.

Gentei
6 september 2017, 22:04

Het is niet haram als de man zich bekeert tot de islam, just sayin'

@Apple
Lol

rscaboy
6 september 2017, 22:07
Discussiëren met die jongen heeft weinig zin. Hij is al jaren de forumclown, zowel met zijn huidige als vorige accounts(stageline,camino).

Apple
6 september 2017, 22:07
Zelfs als ze niet allemaal zo zijn, ... dan toch mogen ze niet binnen ...
Sterk!
Neen jongen, niet ik zit fout, jij zit daar niet op je plaats. Je bent de rotte apple in de mand die het mogelijk maakt dat V.B. zonder al te veel ophef kan worden verweten racistisch te zijn.

Idd, mijn dochter (moest ik die hebben) moet niet met zo ene afkomen, zoals ik nog eens herhaal; als ze dan toch niet met een Vlaming naar huis zou komen, dan moet het maar een weet ik veel Nederlander ofzo zijn of Duitser.

Ik ben helemaal geen probleem , ik heb noppes te zeggen bij het hoofd vh VB, wat zij doen en beslissen daar heb ik nikske over te zeggen.
Jij zit niet op je plaats, zoals ik dus zei, softie = dan maar naar de N-VA.

Bij rscaboy is iedereen dat een clown als je zijn mening niet deelt, niks nieuw haha. Ze hebben het nog steeds niet door, uldere zever boeit me niet en doet me niks. Blijven proberen.

Sonny Crockett
6 september 2017, 22:13
Idd, mijn dochter (moest ik die hebben) moet niet met zo ene afkomen, zoals ik nog eens herhaal; als ze dan toch niet met een Vlaming naar huis zou komen, dan moet het maar een weet ik veel Nederlander ofzo zijn of Duitser.

Ik ben helemaal geen probleem haha, ik heb noppes te zeggen bij het hoofd vh VB, wat zij doen en beslissen daar heb ik nikske over te zeggen.
Jij zit niet op je plaats, zoals ik dus zei, softie = dan maar naar de N-VA.

Bij rscaboy is iedereen dat als je zijn mening niet deelt, niks nieuw haha. Ze hebben het nog steeds niet door, uldere zever boeit me niet en doet me niks. Blijven proberen.

En nog steeds snap je niet hoe onlogisch uw denken functioneert.

Hoewel ze niet allemaal dezelfde zijn (jouw woorden), moeten ze toch niet binnenkomen...
Dat is met andere woorden racisme. En het is net dat soort gedrag (noem het soft, whatever) dat maakt dat V.B. racistisch wordt genoemd. Door figuren zoals jij.
Gelukkig heb je niets te zeggen ...

Ik volg dan ook het advies van RSCA Boy ...

Sylverscythe
6 september 2017, 22:16
Allez, de Sonny is ook al links tuig...ongeloofelijk toch. Als onze appel met genoeg mensen praat gaat hij alleen nog rechts zijn denk ik. Stel je zo niet aan kerel, je bent niet in staat om verder dan je holle slogans te communiceren. En dat stadium van "ik kan wel mooi schrijven maar ik doe het lekker niet" passeren de meeste mensen wanneer ze 15 worden. Jij bent gewoon anti-reclame voor rechts in België, elke zin die je schrijft geeft mensen meer zin om links te stemmen.

Jouw posts in deze thread, toen ze nog on-topic waren, spreken toch boekdelen zeker. Mentaal een even blinde muur als een moslimfundamentalist die zijn kinderen niet met een Belg wil zien thuiskomen.

Apple
6 september 2017, 22:16

Hoewel ze niet allemaal dezelfde zijn (jouw woorden), moeten ze toch niet binnenkomen...
Dat is met andere woorden racisme. En het is net dat soort gedrag (noem het soft, whatever) dat maakt dat V.B. racistisch wordt genoemd. Door figuren zoals jij.

Kerel; jij zit hier te liegen als de pest, jij bent alvast absoluut geene vb'er dat ten 1ste al.
En racisme heeft daar niks mee te maken; in mijn huis beslis ik jongen wie er hier binnenkomt en wie niet, ik beslis dat, niet jij, niet een ander.
Doei.

Myllan
6 september 2017, 23:08
Deze is voor Apple.

https://www.mupload.nl/img/vv1ldaaym8aqh.jpg

straight_six
7 september 2017, 07:12
Deze is voor Apple.

https://www.mupload.nl/img/vv1ldaaym8aqh.jpg

Pot.. Ketel. Uit ieder lid hier op dit forum moet jij dit net posten lol.

Je doet er om, niet?

Lefky
7 september 2017, 07:57

Laat hem toch...
We zullen samen is enen gaan indrinken in 't hof schuurke of den elkerlyck of 't hoeksken :p
Daar zitten zo geen uitgesproken karakters binnen ging ik zeggen, maar das niet waar... Die zijn dan wel zat, en das grappig.
Wie weet komen we wel een toffe griet tegen van een ander ras. Dan kunnen we het gaan uitleggen ze thuis :lol:

MikeHunt
7 september 2017, 08:39
Kerel; jij zit hier te liegen als de pest, jij bent alvast absoluut geene vb'er dat ten 1ste al.
En racisme heeft daar niks mee te maken; in mijn huis beslis ik jongen wie er hier binnenkomt en wie niet, ik beslis dat, niet jij, niet een ander.
Doei.

Dan heb ik toch slecht nieuws voor je, want eigenlijk is het je dochter zelf die beslist door wie ze zich laat afrijden. Zij beslist dat, niet jij, niet een ander.

Of geloof je nu echt dat jij de uitzondering bent, de eerste ouder ooit die er in slaagt zijn puberkinderen iets te verbieden :ironic:

Sarcastr0
7 september 2017, 09:12
Dan heb ik toch slecht nieuws voor je, want eigenlijk is het je dochter zelf die beslist door wie ze zich laat afrijden. Zij beslist dat, niet jij, niet een ander.

Of geloof je nu echt dat jij de uitzondering bent, de eerste ouder ooit die er in slaagt zijn puberkinderen iets te verbieden :ironic:Mja tegen dan heeft ze er natuurlijk al wel een anderhalf decennium brainwashing erop zitten.

Sonny Crockett
7 september 2017, 09:56
Mja tegen dan heeft ze er natuurlijk al wel een anderhalf decennium brainwashing erop zitten.

Vertel een tiener dat ze zeker niet met persoon x mag omgaan; en de tiener gaat alsnog om met persoon x. NIet zozeer omdat zij persoon x graag heeft, maar gewoon om papa te jennen.

Pompi
7 september 2017, 09:56
en dan laten we nu dit topic de stille dood sterven die het verdient.

the end.

Sonny Crockett
7 september 2017, 10:00
Laat hem toch...
We zullen samen is enen gaan indrinken in 't hof schuurke of den elkerlyck of 't hoeksken :p
Daar zitten zo geen uitgesproken karakters binnen ging ik zeggen, maar das niet waar... Die zijn dan wel zat, en das grappig.
Wie weet komen we wel een toffe griet tegen van een ander ras. Dan kunnen we het gaan uitleggen ze thuis :lol:

Den Elkerlyck, ... daar ging ik vroeger wel eens biljarten. 't Hoeksken ook een paar keer geweest.
In Erpe-Mere zijn niet zo heel veel vrouwen met buitenlandse roots; toch niet in verhouding. Mijn vrouw zelf heeft niet-Europese roots (sorry Apple).
Meestal als ik nog eens op café geraak (al te lang geleden eigenlijk) eindig ik in het Sparrenhof.

Apple
7 september 2017, 11:06

Of geloof je nu echt dat jij de uitzondering bent, de eerste ouder ooit die er in slaagt zijn puberkinderen iets te verbieden :ironic:

Het is zoals in de voetbal; ken er genoeg, nemen hun kleine van 5-6-7 jaar mee naar Brugge, ze zijn Brugge supporter. Is hetzelfde met dat andere, kwestie van goeie opvoeding te geven dat ze weten dat religies miserie is en dat met anderen de verschillen vaak te groot zijn enz... Wees gerust, ze zou niet met ene afkomen dat niet moet en geen zin heeft. Ze zal (bijna) alles krijgen , ze zal (bijna) alles mogen doen maar dat is zeker 1 puntje waarvan ik nope zeg.
Ouders verbieden je altijd wel wat. Ik zou daarop geen uitzondering zijn. Het is soms al moeilijk genoeg om een goeie van je eigen mensen te vinden, laat staan dat je dan met zo'n andere moet gaan afkomen met een totaal andere cultuur, laat staan die nog in sprookjesboeken geloven.

Myllan
7 september 2017, 11:10
Pot.. Ketel. Uit ieder lid hier op dit forum moet jij dit net posten lol.

Je doet er om, niet?

Oké.

en dan laten we nu dit topic de stille dood sterven die het verdient.

the end.

Mss nog grotere letters gebruiken, denk dat ze het dan wel kunnen lezen.

Sooth Awful
7 september 2017, 12:25
Deze thread :D

MikeHunt
7 september 2017, 13:26
"Kinderen opvoeden is zoals naar de voetbal gaan" - Apple 2017

EvilTwin
7 september 2017, 13:42
Geen zwarte panter? :(

Damnit!

nixie
8 september 2017, 15:22
Mja tegen dan heeft ze er natuurlijk al wel een anderhalf decennium brainwashing erop zitten.

ik denk dat we een goede negerlul niet mogen onderschatten ze!

ashuray
10 september 2017, 08:34
Kheb gisteren naar die film van Black gezien. Als hij in zo'n bende zit moet ze er niet mee afkomen! Maar dan ist wss al te laat :unsure:

Sonny Crockett
11 september 2017, 10:22
Kheb gisteren naar die film van Black gezien. Als hij in zo'n bende zit moet ze er niet mee afkomen! Maar dan ist wss al te laat :unsure:

Het is nu niet dat dat meiske zo een brave poes was e ...

Hoe dan ook, akkoord met wat je zegt.

In de kantlijn: Vond de film echt wel overroepen. Heeft iets te veel aandacht gekregen toch wel. Een verhaal van dertien in een dozijn.

ashuray
11 september 2017, 12:20

In de kantlijn: Vond de film echt wel overroepen. Heeft iets te veel aandacht gekregen toch wel. Een verhaal van dertien in een dozijn.

Nee maar ik ga er dan vanuit dat ik later een dochter krijg eh :D

Preske
13 september 2017, 00:21

omdat het verhaal quasi letterlijk romeo en julia is. Vervang familie met bende en het is identiek het zelfde.

Lulukai
13 september 2017, 07:24
omdat het verhaal quasi letterlijk romeo en julia is. Vervang familie met bende en het is identiek het zelfde.En èigenlijk waren de capulets en montagues ook een beetje bendes.
Mercutio wordt vermoord door tybalt, dus nemen ze maar wraak door tybalt te vermoorden... Gangs n shiz

Sarcastr0
13 september 2017, 07:55
Doet me denken aan die snert film met de leo

ashuray
13 september 2017, 12:29
Die Shakespeare in love vondek nog wel degelijk

Dectoru
13 september 2017, 13:07
Iets anders, explain :

Als mijn kinderen later met iemand thuiskomen, moet die persoon zelfde educatie, geloof, waarden en normen als mijn familie hebben.
M.a.w. hoogopgeleid, christelijk en Europees gericht.

S.conceiçao7
27 september 2017, 12:20
met een zwarte partner zou ik niet kwaad zijn

met een moslim daarintegen......

Sonny Crockett
27 september 2017, 12:50
met een zwarte partner zou ik niet kwaad zijn

met een moslim daarintegen......

Er zijn inderdaad geen zwarte moslims...
[\sarcasm]

kay-gell
29 september 2017, 22:10
Ik verschiet er eigenlijk van dat maar de helft dat gewoon aanvaard. Had gedacht dat dat getal hoger ging liggen.

ashuray
30 september 2017, 13:02
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Als mijn zoon met een zwart meisje thuis komt oké. Maar mijn dochter..ik heb zelf voornamelijk slechte ervaringen met Afghanen/Turken dus ik zou niet willen dat mijn dochter er zo een had. Meestal hebben ze weinig respect voor vrouwen. Tenzij ze hier geboren zijn

1994
30 september 2017, 21:02
Zo veel vooroordelen... Als uw dochter nu smoorverliefd is op iemand die toevallig zwart is.

En na een persoonlijk gesprek met dat persoon, en na een paar weken of een maand zal je wel zien hoe hij is.
Er zijn zéker veel "donker gekleurde" die een vrouw met respect kunnen behandelen.

Ik weet ook wel, dat veel van die vooroordelen deels waar kunnen zijn. Maar direct op iemand scheel gaan kijken, omdat die mens gewoon een andere huidskleur heeft is er over...

coldplayke
30 september 2017, 21:41
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Als mijn zoon met een zwart meisje thuis komt oké. Maar mijn dochter..ik heb zelf voornamelijk slechte ervaringen met Afghanen/Turken dus ik zou niet willen dat mijn dochter er zo een had. Meestal hebben ze weinig respect voor vrouwen. Tenzij ze hier geboren zijn

Misschien ligt het voor een stuk ook aan jouw smaak in mannen dat je zo vaak bij de verkeerde belandt?

BroodjeHaasKam
30 september 2017, 22:31
Misschien ligt het voor een stuk ook aan jouw smaak in mannen dat je zo vaak bij de verkeerde belandt?

Ik zou teleursteld zijn moesten ze met een Christian naar huis komen en niet met een Romelu. ):<

ashuray
30 september 2017, 22:33

Ik heb het niet over mezelf. Ik heb het over hoe die fluiten als je voorbij gaat of kus geluidjes maken en hoe ze zeggen dat het een vrouw haar schuld is dat ze verkracht word. Tegenover een dochter zijn mensen ook veel kritischer tegenover de partner dan wanneer je een zoon hebt. Vooral de papa's dan

Apple
30 september 2017, 22:42
Zo veel vooroordelen... Als uw dochter nu smoorverliefd is op iemand die toevallig zwart is.

En na een persoonlijk gesprek met dat persoon, en na een paar weken of een maand zal je wel zien hoe hij is.
Er zijn zéker veel "donker gekleurde" die een vrouw met respect kunnen behandelen.

Ik weet ook wel, dat veel van die vooroordelen deels waar kunnen zijn. Maar direct op iemand scheel gaan kijken, omdat die mens gewoon een andere huidskleur heeft is er over...

Kwestie van goeie opvoeding dan zal dat niet gebeuren.
En dan hebk het puur over mee zo iemand niet thuis te komen als haar/zijn lief zijnde.
Komt er nie in.

Sylverscythe
30 september 2017, 22:53
Kwestie van goeie opvoeding dan zal dat niet gebeuren.
En dan hebk het puur over mee zo iemand niet thuis te komen als haar/zijn lief zijnde.
Komt er nie in.

Als je ze goed indoctrineert en ze niet al te snugger zijn, zal dat werken. Zoniet doen ze het gewoon achter je rug en verslechtert de relatie met je kinderen.

Sooth Awful
30 september 2017, 22:59

Ze noemt er nu ook wel volkeren uit waar respect voor vrouwen nu niet meteen de hoogste prioriteit heeft.

ashuray
30 september 2017, 23:01
Ze noemt er nu ook wel volkeren uit waar respect voor vrouwen nu niet meteen de hoogste prioriteit heeft.

Daarom dat ik ook zei als het een is die hier is opgegroeid oké maar zon vluchteling die nooit geleerd heeft dat een vrouw respect verdiend daar zou mijn dochter niet mee moeten thuiskomen

Sooth Awful
1 oktober 2017, 00:16
Daarom dat ik ook zei als het een is die hier is opgegroeid oké maar zon vluchteling die nooit geleerd heeft dat een vrouw respect verdiend daar zou mijn dochter niet mee moeten thuiskomen

Wees gerust, de mannen die in Borgerhout wonen hebben nog altijd even weinig respect tov vrouwen dan de gemiddelde cave dweller in Afghanistan.

BroodjeHaasKam
1 oktober 2017, 00:36

Ja en wat voor een triestige BBQ moet dat wel niet zijn, zo zonder varkensvlees.

Apple
1 oktober 2017, 02:59
Als je ze goed indoctrineert en ze niet al te snugger zijn, zal dat werken. Zoniet doen ze het gewoon achter je rug en verslechtert de relatie met je kinderen.

Dan zijn linksen al helemaal niet snugger.

ashuray
1 oktober 2017, 08:56
Wees gerust, de mannen die in Borgerhout wonen hebben nog altijd even weinig respect tov vrouwen dan de gemiddelde cave dweller in Afghanistan.

Ja met een van Borgerokko moet ze ook niet afkomen

coldplayke
1 oktober 2017, 09:45
Je komt hier verhalen ophangen over uw drugsverslaafde ex (waar je nota bene 4 (?) jaar bent bij gebleven) die u respectloos behandelde en continu tegen u loog, en je bent ook al verschillende malen komen klagen over uw huidige vriend omdat hij niet genoeg rekening met u houdt naar uw goesting.

Maar uw dochter die dan met een allochtoon naar huis zou komen, dat is een brug te ver omdat in jouw 'ervaring' die mannen geen respect hebben voor vrouwen. Ik vind dat een beetje ironisch, ja.

EDIT: om hier nog iets aan te voegen: mocht ik later toch ooit een zoon/dochter hebben en die komt naar huis met een zwarte partner / Turk /Afghaan / eender welke herkomst, dan hoop ik dat ik genoeg vertrouwen zou hebben in de capaciteiten van mijn kind om er een deftige partner uit te kiezen. Als later blijkt dat het uitschot is, dan hoop ik dat ze eruit zullen leren en meer aandacht hebben voor de red flags.

Ik zie gewoon niet in waarom je bij voorbaat de relatie al zou afkraken zonder hem/haar een eerlijke kans te geven, dat is het ideale recept om je kind van jezelf te vervreemden. Mijn oudste broer is zo ooit eens thuis gekomen met een Fins meisje en mijn ma had op basis van haar uiterlijk al beslist dat ze geen goede match waren. Niet omdat ze niet-Belgisch was, maar omdat ze een blonde bombshell was die haar tere zoon toch enkel maar zou kwetsen. Meer dan 10 jaar later zijn ze nog steeds gelukkig samen en heeft mijn broer alle contact met mijn moeder verbroken.

1994
1 oktober 2017, 10:00
Een Marokkaan of moslim die getrouwd is, gaat meestal niet vreemd...

Daar kunnen wij nog van leren.

ashuray
1 oktober 2017, 11:18

Maar hebben die niet lijk 5 vrouwen?

1994
1 oktober 2017, 11:50
Maar hebben die niet lijk 5 vrouwen?

In principe hebben ze recht om mét vier vrouwen te trouwen... MAAR... er komt altijd een maar. Als een man meerdere vrouwen wil. Moet zijn eerste vrouw hier eerst toestemming voor geven. Ook moet de man voldoende inkomen hebben om meerderen vrouwen te kunnen verzorgen.

Maar in de praktijk, komt dit minder voor, dan je denkt, moslim of niet moslim vrouw... Alle vrouwen zijn thuis de baas ;)

Ik denk dat dit onderwerp vooral cultureel is. Het zelfde mét uithuwelijken. Dit op religieus vlak, is zelfs verboden. De vrouw moet toestemming geven om te trouwen, in principe kan zij het huwelijk weigeren.

---
1 oktober 2017, 12:13

u droomt.
dat gebeurt net evenveel (maar nog meer verdoken), en meer via prostitue dan via minarres, maar goed.

in brussel, waar ik vandaan kom, stikt het van de getrouwde marokkanen met kinderne die eigenlijk homofiel zijn (wat uiteraard nog minder geaccepteerd in hun middens dan zelfs bij conservatieve vlamingen) die dus paralel met hun huwelijk op andere manieren aan hun 'trekken komen'.

frisenfruitig
1 oktober 2017, 12:16
Een zwarte zou me niet uitmaken, een moslim wel denk ik. 'k zou er niet mee kunnen lachen moest mijn zoon/dochter ineens afkomen dat ze zich tot moslim gaat bekeren. Verbieden kunt ge natuurlijk niet doen maar als ik zou kunnen kiezen toch liever niet. Al die zever met hun geloof hoeft voor mij niet.

Sarcastr0
1 oktober 2017, 12:18

In principe hebben ze recht om mét vier vrouwen te trouwen... MAAR... er komt altijd een maar. Als een man meerdere vrouwen wil. Moet zijn eerste vrouw hier eerst toestemming voor geven. Ook moet de man voldoende inkomen hebben om meerderen vrouwen te kunnen verzorgen.

Maar in de praktijk, komt dit minder voor, dan je denkt, moslim of niet moslim vrouw... Alle vrouwen zijn thuis de baas ;)

Ik denk dat dit onderwerp vooral cultureel is. Het zelfde mét uithuwelijken. Dit op religieus vlak, is zelfs verboden. De vrouw moet toestemming geven om te trouwen, in principe kan zij het huwelijk weigeren.Naïef :)

tolya
1 oktober 2017, 12:50
Een zwarte zou me niet uitmaken, een moslim wel denk ik. 'k zou er niet mee kunnen lachen moest mijn zoon/dochter ineens afkomen dat ze zich tot moslim gaat bekeren. Verbieden kunt ge natuurlijk niet doen maar als ik zou kunnen kiezen toch liever niet. Al die zever met hun geloof hoeft voor mij niet.

uw zoon zal de kans niet krijgen
spreekt 'm 2x af met een moslima krijgt 'm in no time haar broers en neven op z'n dak

Lulukai
1 oktober 2017, 15:15
Laten we mensen misschien behandelen en beoordelen als individuen en niet opdelen in stereotiepen gebaseerd op bepaalde kenmerken zonder we ze kennen.

Genoeg west europese mannen met goede afkom en opvoeding die zeer sexistisch zijn of hun partner slecht behandelen.
Een mens bepaalt zijn eigen waarde door zijn eigen keuzes, niet meer, niet minder.

Sarcastr0
1 oktober 2017, 15:33
Laten we mensen misschien behandelen en beoordelen als individuen en niet opdelen in stereotiepen gebaseerd op bepaalde kenmerken zonder we ze kennen.

Genoeg west europese mannen met goede afkom en opvoeding die zeer sexistisch zijn of hun partner slecht behandelen.
Een mens bepaalt zijn eigen waarde door zijn eigen keuzes, niet meer, niet minder.Nuance is hier meestal tijdsverspilling

Dieter85
1 oktober 2017, 18:12
uw zoon zal de kans niet krijgen
spreekt 'm 2x af met een moslima krijgt 'm in no time haar broers en neven op z'n dak
klopt niet hoor. als die zich bekeert tot de islaam en elke vrijdag in de moskee zit en zijn gebeden doet in het arabisch en mee doet met de ramadan enzovoort, zullen ze die geen vinger uitsteken. natuurlijk moeten de afspraakjes met de moslima dan wel volgens de regels van de islaam gebeuren.

Apple
1 oktober 2017, 18:28
Je komt hier verhalen ophangen over uw drugsverslaafde ex (waar je nota bene 4 (?) jaar bent bij gebleven) die u respectloos behandelde en continu tegen u loog, en je bent ook al verschillende malen komen klagen over uw huidige vriend omdat hij niet genoeg rekening met u houdt naar uw goesting.

Maar uw dochter die dan met een allochtoon naar huis zou komen, dat is een brug te ver omdat in jouw 'ervaring' die mannen geen respect hebben voor vrouwen. Ik vind dat een beetje ironisch, ja.

EDIT: om hier nog iets aan te voegen: mocht ik later toch ooit een zoon/dochter hebben en die komt naar huis met een zwarte partner / Turk /Afghaan / eender welke herkomst, dan hoop ik dat ik genoeg vertrouwen zou hebben in de capaciteiten van mijn kind om er een deftige partner uit te kiezen. Als later blijkt dat het uitschot is, dan hoop ik dat ze eruit zullen leren en meer aandacht hebben voor de red flags.

Ik zie gewoon niet in waarom je bij voorbaat de relatie al zou afkraken zonder hem/haar een eerlijke kans te geven, dat is het ideale recept om je kind van jezelf te vervreemden. Mijn oudste broer is zo ooit eens thuis gekomen met een Fins meisje en mijn ma had op basis van haar uiterlijk al beslist dat ze geen goede match waren. Niet omdat ze niet-Belgisch was, maar omdat ze een blonde bombshell was die haar tere zoon toch enkel maar zou kwetsen. Meer dan 10 jaar later zijn ze nog steeds gelukkig samen en heeft mijn broer alle contact met mijn moeder verbroken.

Beste ; een Finse is nog wat anders dan iemand die een achtergestelde, en haatdragende religie aanhangt. Mijn dochter (mochtk ene hebben) mag met een fin afkomen als ze dat persee zou willen dan, liever ene van hier maar dat kan ik nog door de vingers zien. Ik heb het dan wel over een echte Finse e.

Sylverscythe
1 oktober 2017, 18:37
Beste ; een Finse is nog wat anders dan iemand die een achtergestelde, en haatdragende religie aanhangt. Mijn dochter (mochtk ene hebben) mag met een fin afkomen als ze dat persee zou willen dan, liever ene van hier maar dat kan ik nog door de vingers zien. Ik heb het dan wel over een echte Finse e.

Ik heb toevallig nog een maand iets met een Finse gehad. Was wel aanhanger van de Hillsong kerk (zeg maar sekte). Vond ik persoonlijk toch minder, telt mogelijk ook als achtergesteld. Wel heel grootmoedig van jou dat je een Fin nog door de vingers wil zien. En een beetje ironisch dat haatdragend enkel een probleem is bij andere mensen :)

De boodschap van haar post was trouwens: "Ik zie gewoon niet in waarom je bij voorbaat de relatie al zou afkraken zonder hem/haar een eerlijke kans te geven, dat is het ideale recept om je kind van jezelf te vervreemden."

Apple
1 oktober 2017, 18:55
De boodschap van haar post was trouwens: "Ik zie gewoon niet in waarom je bij voorbaat de relatie al zou afkraken zonder hem/haar een eerlijke kans te geven, dat is het ideale recept om je kind van jezelf te vervreemden."

Nope; der komt hier geene binnen zeg ik u. Zou zoals ik reeds eerder al zei ook nooit gebeuren. Er komt hier geene binnen met een achtergesteld en haatdragend geloof. Het is al moeilijk genoeg met iemand van je eigen mensen, laat staan met zo'n gasten.
Wel een grappige woordkeuze; vervreemden, je vervreemd meteen als u dochter met zo iemand naar huis komt haha.

Gentei
1 oktober 2017, 20:06
Ik heb het niet over mezelf. Ik heb het over hoe die fluiten als je voorbij gaat of kus geluidjes maken en hoe ze zeggen dat het een vrouw haar schuld is dat ze verkracht word. Tegenover een dochter zijn mensen ook veel kritischer tegenover de partner dan wanneer je een zoon hebt. Vooral de papa's dan

Was jij niet jarenlang samen met een drugsverslaafde die uw mishandelde?
En uw huidige vriend is toch ook een platte vijg die u niet verdedigd als zijn vrienden u beledigen.....?

Als ik een dochter had dan zou ik toch niet willen dat ze met zo'n mannen thuiskomt....alé ja just sayin'....

Googke
1 oktober 2017, 21:54
Mij maakt het niet uit, voor m'n familie zou het kot te klein zijn. Zolang m'n zoon of dochter niet gedwongen wordt om een of andere overtuiging te volgen omdat madam of meneer het wilt. Ik voel me anderzijds totaal niet aangetrokken tot andere huidskleur dus het zal ook niet snel gebeuren.

ashuray
2 oktober 2017, 07:42
Was jij niet jarenlang samen met een drugsverslaafde die uw mishandelde?
En uw huidige vriend is toch ook een platte vijg die u niet verdedigd als zijn vrienden u beledigen.....?

Als ik een dochter had dan zou ik toch niet willen dat ze met zo'n mannen thuiskomt....alé ja just sayin'....

Ghoh ja ge hebt gelijk. Zo'n dingen weet ge gelukkig op voorhand en check ik altijd in mijn glazen bol

Ik zou liever hebben dat mijn dochter bij een vijg is dan een drugsverslaafde of een moslim jongen die hier net toegekomen is en haar gebruikt voor seks en denkt dat verkrachten oké is.

ra54
26 december 2017, 11:23
Zwart, wit, grijs, geel, rood, moslim, christen ... wat maakt dat nu uit ?
Een mens waar ook ter wereld met welke kleur of geloof ook, als deze leeft volgens de regels van zijn godsdienst (in "normale" en menselijke interpretatie hiervan), wat maakt het dan uit.
Je moet elkaar leren kennen en begrijpen, in het geloof en vooral in het leven.
Verschillen zijn er altijd, en deze kunnen overbrugd worden door begrip en respect.

Sir WarCry III
26 december 2017, 12:24
Zijt ge wit of zwart,
of groen zelfs voor mijn part.
Als ge dode threads opgraaft stinkt ge allemaal even hard.

Sarcastr0
26 december 2017, 13:22
Zijt ge wit of zwart,
of groen zelfs voor mijn part.
Als ge dode threads opgraaft stinkt ge allemaal even hard.Ossebolle o

BEN.
26 december 2017, 17:13
Nee... Ik oordeel niet over iemand zijn huidskleur, ik oordeel over zijn karakter en persoonlijkheid.

Shrimpy
26 december 2017, 17:37
Ik oordeel threads ook alleen maar op hun inhoud.

Googke
26 december 2017, 22:44
Nu ik dit lees, ff op replyen... Tante van me heeft een Molukse vriend, die licht getint is maar oerhollands. Ik merk toch dat hij wat speciaal werd bekeken met kerstmis. Constant maar vragen over z'n roots enz terwijl ge merkte dat hij dit voor de 1000de al heeft moeten doen. Voor de rest een toffe pee wel.

glashelder
27 december 2017, 01:38
Goed om te weten dat ik na vier maanden nog steeds lees: 'zou je teleurgesteld zijn indien je zoon/dochter met een zwarte panter naar huis komt?'