PDA

Volledige versie bekijken : waar grotere condooms kopen

Error404
14 augustus 2017, 14:55
Hey,

Ik heb een omtrek van 15 cm. Hierdoor passen de gewone condooms van durex (of andere merken) niet. Waar kan ik extra grote kopen? Tot nu toe vind ik enkel online sites, maar weet er iemand of er echt winkels zijn waar ik deze kan kopen?
Alvast bedankt

CoxM
14 augustus 2017, 15:00
Ge moet die rond uw penis en niet rond uw nek trekken he!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Carreon
14 augustus 2017, 15:03
Ik laat de mijne altijd op maat maken want ze moeten daar extra latex voor inkopen :unsure:

Tefal
14 augustus 2017, 15:06
Ik gebruik van die lange dierenartshandschoenen. Werkt perfect :)

strijkkeiZer?
14 augustus 2017, 15:27
Condooms zijn een mythe, gewoon bareback... er kan niets misgaan

Mulan
14 augustus 2017, 16:03
Herkenbaar probleem hier, je bent dus niet de enige ;)
Maar eerst moet je weten welke omtrek voor jou het beste aanvoelt en dat kan je niet met een meetlint.
Wij hebben dus eerst een proefpakket besteld met daarin verschillende maten.
https://www.condoom-anoniem.be/mysize-condooms-paspakket

Aan de hand daarvan wisten we de juiste maat in mm en konden we gericht op zoek naar merken met die specifieke maat. In ons geval bleken die in de gewone supermarkt niet te vinden, maar toevallig kwamen we ze wel in Auchan in de winkelrekken tegen!
Wij gebruiken nu Intimy, maar hier toch nog nergens gevonden...

condom size and facts: Condom Size Chart: a condom fit for everyone (http://condomsizeandfacts.blogspot.be/2011/10/condom-fit-for-everyone.html?m=1)

Sooth Awful
14 augustus 2017, 16:24
Balthazar Boma (Balleke voor de vrouwen) stoeft ook graag over z'n worsten.

https://i.ytimg.com/vi/KblX7klE-jE/hqdefault.jpg

Be like Boma

Pieterjan94
14 augustus 2017, 16:25
Ik laat de mijne altijd op maat maken want ze moeten daar extra latex voor inkopen :unsure:

Rip mrs tepel

Sooth Awful
14 augustus 2017, 16:52
Rip mrs tepel

Ja, ocharme. Die heeft wss nu zo'n kalkoen vanonder.

Error404
14 augustus 2017, 17:21
Herkenbaar probleem hier, je bent dus niet de enige ;)
Maar eerst moet je weten welke omtrek voor jou het beste aanvoelt en dat kan je niet met een meetlint.
Wij hebben dus eerst een proefpakket besteld met daarin verschillende maten.
https://www.condoom-anoniem.be/mysize-condooms-paspakket

Aan de hand daarvan wisten we de juiste maat in mm en konden we gericht op zoek naar merken met die specifieke maat. In ons geval bleken die in de gewone supermarkt niet te vinden, maar toevallig kwamen we ze wel in Auchan in de winkelrekken tegen!
Wij gebruiken nu Intimy, maar hier toch nog nergens gevonden...

condom size and facts: Condom Size Chart: a condom fit for everyone (http://condomsizeandfacts.blogspot.be/2011/10/condom-fit-for-everyone.html?m=1)

dank u! :)

glashelder
14 augustus 2017, 17:29
Als je uiteindelijk je maat weet, zou ik eens checken bij de apotheek, misschien kunnen ze die wel bestellen voor je.

Mrs.Tupel
14 augustus 2017, 18:02

Rip mrs tepel

Ja, ocharme. Die heeft wss nu zo'n kalkoen vanonder.

Ja lapt! Merci hé schat! *Facepalm*
Ik kan wel echt met zekerheid zeggen dat ik geen eigenaar ben van de grotten van Han :D

HUSKE
14 augustus 2017, 18:39
Hier wordt er nog wat lacherig over gedaan maar met een wat bredere penis zijn gewone condooms echt geen pretje.
Gevoel is echt 0 dan, ik gebruik ook de mysize condooms en die voelen echt goed aan.

Andere mogelijkheid zijn vrouwencondooms, dat voelt voor mij het beste maar die zijn veelal maar 16cm lang, al zijn er ook van 17cm lengte.

MrKend54l
14 augustus 2017, 18:39
Trojan Magnum.
Je zult nooit nog iets anders willen of nodig hebben!
Dat conisch ontwerp, i dig it!

Jonas89
14 augustus 2017, 18:46
Hey,

Ik heb een omtrek van 15 cm. Hierdoor passen de gewone condooms van durex (of andere merken) niet. Waar kan ik extra grote kopen? Tot nu toe vind ik enkel online sites, maar weet er iemand of er echt winkels zijn waar ik deze kan kopen?
Alvast bedankt

Ik heb er hier nog liggen, ik gebruik dat toch niet, compleet sealed.
Wel paar dagen overtijd. Kweet niet als diene datum erop klopt? is dat zoals zuivelproducten paar dagen erna dat er haar opstaat of kunde er nog tijdje mee voort ?

Sooth Awful
14 augustus 2017, 19:05
Hier wordt er nog wat lacherig over gedaan maar met een wat bredere penis zijn gewone condooms echt geen pretje.
Gevoel is echt 0 dan, ik gebruik ook de mysize condooms en die voelen echt goed aan.

Andere mogelijkheid zijn vrouwencondooms, dat voelt voor mij het beste maar die zijn veelal maar 16cm lang, al zijn er ook van 17cm lengte.

Zelf geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat het dan aanvoelt en eruitziet als een vacuum gezogen/getrokken cervela.

https://www.9lives.be/forum/cache.php?img=http%3A%2F%2Fwww.koken-met-kids.be%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2Frode-cervela.jpg&h=89044bcPJ98A6

Trojan Magnum.
Je zult nooit nog iets anders willen of nodig hebben!
Dat conisch ontwerp, i dig it!

Ik vind die wingman condooms het beste. Ze zijn relatief duur, maar o zo veel gemakkelijker.
Heb ooit zo eens een 'proefpakske' gekregen op een feest en sindsdien bijna niks anders meer gehad. Nuja, als groupon weer zo'n superactie aanbiedt van durex condooms, dan koop ik die ook wel eens. :)

MrKend54l
14 augustus 2017, 19:39
Ik vind die wingman condooms het beste. Ze zijn relatief duur, maar o zo veel gemakkelijker.
Heb ooit zo eens een 'proefpakske' gekregen op een feest en sindsdien bijna niks anders meer gehad. Nuja, als groupon weer zo'n superactie aanbiedt van durex condooms, dan koop ik die ook wel eens. :)

Dat plastieke aanbrenging irriteerde mij mateloos. Gaf ook een zeer vervelend gevoel aan de eikel :P

straight_six
14 augustus 2017, 22:20
Seks met condoom is als in bad gaan met je kleren aan zei een wijze man ooit.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

MrKend54l
14 augustus 2017, 22:54
Seks met condoom is als in bad gaan met je kleren aan zei een wijze man ooit.

Liever in bad met kleren dan genitale wratten en alimentatie.

Niet in het poesje zonder hoesje!

puni
15 augustus 2017, 00:02
FYI, een condoom biedt verre van een 100% bescherming tegen genitale wratten. Het enige dat u geen genitale wratten doet oplopen, is wegblijven van poesjes met genitale wratten, punt.

HUSKE
15 augustus 2017, 07:53
Zelf geen problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat het dan aanvoelt en eruitziet als een vacuum gezogen/getrokken cervela.

https://www.9lives.be/forum/cache.php?img=http%3A%2F%2Fwww.koken-met-kids.be%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F05%2Frode-cervela.jpg&h=89044bcPJ98A6

Zoiets ja. Maar er zijn gelukkig goede oplossingen voor.

Postcondooms
15 augustus 2017, 11:51
Neem even een kijkje naar de matentabel op onze overzichtspagina: postcondooms.nl/grote-condooms (https://www.postcondooms.nl/grote-condooms). Daar staan alle maten van alle grotere condooms uit ons assortiment op, inclusief prijzen per stuk of per 12 stuks. Wij leveren in België, betalen kan met Mistercash/Bancontact, Creditcard of PayPal.

Sooth Awful
15 augustus 2017, 12:02
Neem even een kijkje naar de matentabel op onze overzichtspagina: postcondooms.nl/grote-condooms. Daar staan alle maten van alle grotere condooms uit ons assortiment op, inclusief prijzen per stuk of per 12 stuks. Wij leveren in België, betalen kan met Mistercash/Bancontact, Creditcard of PayPal.

Olé.

schumi2003
15 augustus 2017, 20:00
Kunde geen doos cervela's kopen en het rode "zakje" niet bijhouden ?

En als ge honger hebt kunde nog goed eten ook! Dubbele win!

Myllan
15 augustus 2017, 20:23
Voor een vrouw moet dat toch echt geen pretje zijn zo gepaald worden door een halve boomstam heee bah.
Heb die van mijn man nog nooit opgemeten maar denk niet dat die buitengewoon groot of dik is en doet soms zo al muchos pijnos. :(

Tah_b00nz0r
15 augustus 2017, 20:42
Als vent is da ook geen pretje als t ni altijd ff goed lukt :)

Mulan
15 augustus 2017, 20:44
Voor een vrouw moet dat toch echt geen pretje zijn zo gepaald worden door een halve boomstam heee bah.
Heb die van mijn man nog nooit opgemeten maar denk niet dat die buitengewoon groot of dik is en doet soms zo al muchos pijnos. :(

Dat went ;) Dat is de eerste weken flink pijnlijk maar dan went het lichaam daar aan. Tenslotte is de vagina er ook op gebouwd om een ganse baby doorheen te laten passeren dus die kan best wel wat hebben! :p

MrKend54l
15 augustus 2017, 20:56
Dat went ;) Dat is de eerste weken flink pijnlijk maar dan went het lichaam daar aan. Tenslotte is de vagina er ook op gebouwd om een ganse baby doorheen te laten passeren dus die kan best wel wat hebben! :p

Je weet toch dat ze uw vagina openknippen?
Doen ze dat niet dan scheur je helemaal open.

straight_six
15 augustus 2017, 20:58
Daarmee dat ik ook iedere keer knip voor ik er aan begin.

Booka Shade
15 augustus 2017, 21:27
De gewone durex condooms zijn dan trouwens ook belachelijk smal gemaakt. Ik verspilde meer tijd om dat aan te krijgen dan de daad zelf. Scheuren ook enorm snel, dan maar zonder.

Genius
15 augustus 2017, 22:45
Lang leven de vaste relatie sinds uw 17j .... Al 14 jaar lang zonder dat geknoei, tenzij in de poep... dan af en toe de piemel beschermen, zeker als die van ons pikant e gegeten

straight_six
15 augustus 2017, 22:49
Lang leven de vaste relatie sinds uw 17j .... Al 14 jaar lang zonder dat geknoei, tenzij in de poep... dan af en toe de piemel beschermen, zeker als die van ons pikant e gegeten[emoji23]

Booka Shade
15 augustus 2017, 22:52
:lol:

achtacht
15 augustus 2017, 23:41
Lang leven de vaste relatie sinds uw 17j .... Al 14 jaar lang zonder dat geknoei, tenzij in de poep... dan af en toe de piemel beschermen, zeker als die van ons pikant e gegeten
:lol:

Sooth Awful
16 augustus 2017, 00:16
Dat went ;) Dat is de eerste weken flink pijnlijk maar dan went het lichaam daar aan.

Ja, het lichaam went daar aan. Kan je na een paar jaar ook zien als de vagina meer wegheeft van een uitgerokken kalkoen ipv een smalle gleuf. :')

En sommige combinaties gaan al helemaal niet. Als kleine vrouwen worden gepakt door een groot-geschapen mijnheer, dan doet dat echt wel pijn. Die zitten dan letterlijk tegen die baarmoeder te boren. Denk dat dat toch niet meteen de natte droom is van elke vrouw. :rofl:

Of als die look heeft gegeten, die geur krijgt ge er bijna niet meer uit/af. :D

Powerwing
16 augustus 2017, 09:25
Hierdoor passen de gewone condooms van durex (of andere merken) niet.

Durex XL Power ?

HelpYouFall
16 augustus 2017, 12:03
Mooie humble brag post OP, well played!

witten
16 augustus 2017, 18:51
Voor niet den dikkenek uit te hangen maar ik weet perfect wat TS bedoelt.
gelukkig al 18 jaar samen. Fuck die spannende condooms dat uw tist er ver doen afvallen wegens te weinig doorbloeding.

MiniJeffrey
16 augustus 2017, 22:54

Een spoelingske geven hé :)

(ook al is zelfs dat geen 100% garantie op propere anal seks)

Senseo
22 augustus 2017, 12:02
Ooit eens ergens hetzelfde aangehaald. Die persoon pakt een condoom en blaast erin tot het een grote heeft van een luchtballon. Kreeg als antwoord: kijk hoe groot dat wordt, ge gaat me toch nie zeggen dat da er nie in past.

Sorry maar mijn penis is niet van latex en niet opblaasbaar... Een strakke condoom voelt echt niet goed aan. Had eens condooms gezien in de nachtshop van playboy en die waren zalig tov die van durex. Helaas nergens meer te vinden..

http://www.women-online.nl/wp-content/uploads/2014/10/140901-Playboy-condooms-8-of-10-c98086-original-1410191160.jpg

Daedie
25 augustus 2017, 14:59
Ik ga dit topic even hijacken voor een vraagje. Mijn vriendin en ik gaan waarschijnlijk op langer termijn condooms gebruiken, omdat ze niet goed tegen hormonale anticonceptie kan. Nu wil ik daar graag de prijs wat van drukken, maar ken heel weinig van condooms qua prijs/kwaliteit. Wat raden jullie aan? Mag in grote hoeveelheden zijn. Qua size is die van de normale durex ok voor mij.

Mulan
25 augustus 2017, 16:13
https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-ultra-condooms/p/4023720

Een vriendin van mij zweert bij die van het kruidvat, kosten ongeveer de helft minder dan Durex.

Ik zou zeker samen met de gynaecoloog alle alternatieven eens bespreken want enkel het condoom vraagt verdomd veel zelfbeheersing! In the heat of the game wordt dat bij ons 1 op de 3 keer vergeten of kan/wil mijn man niet stoppen. ;)
Bij ons is dat nu geen drama, maar kan me inbeelden dat veel koppels echt wél een serieus probleem zouden hebben met een ongeplande zwangerschap.
En dan heb ik het nog niet over mogelijke soa's wanneer jullie beiden geen soa-test hebben laten doen ;)

Lefky
25 augustus 2017, 17:42
Het verschil in prijs bij veel condooms is de 'garantie'.
De condooms van durex worden bv 1 op 1000 getest terwijl die van het kruidvat bv 1 op 10 000 getest worden.
Goedkoper is dus niet persé slechter, maar de kans dat er een paar slechte tussen zitten is groter.

Dat heb ik mij toch laten vertellen e

-TC-
25 augustus 2017, 17:53
Het verschil in prijs bij veel condooms is de 'garantie'.
De condooms van durex worden bv 1 op 1000 getest terwijl die van het kruidvat bv 1 op 10 000 getest worden.
Goedkoper is dus niet persé slechter, maar de kans dat er een paar slechte tussen zitten is groter.

Dat heb ik mij toch laten vertellen e

Vrij zeker dat elk condoom getest wordt voor die de fabriek verlaat hoor..

Bron: Durex kwaliteit: hoe worden condooms gemaakt? | Durex (http://www.durex.be/nl/over-durex/de-durex-kwaliteit/)

Daedie
25 augustus 2017, 20:09
https://www.kruidvat.be/nl/kruidvat-ultra-condooms/p/4023720

Een vriendin van mij zweert bij die van het kruidvat, kosten ongeveer de helft minder dan Durex.

Ik zou zeker samen met de gynaecoloog alle alternatieven eens bespreken want enkel het condoom vraagt verdomd veel zelfbeheersing! In the heat of the game wordt dat bij ons 1 op de 3 keer vergeten of kan/wil mijn man niet stoppen. ;)
Bij ons is dat nu geen drama, maar kan me inbeelden dat veel koppels echt wél een serieus probleem zouden hebben met een ongeplande zwangerschap.
En dan heb ik het nog niet over mogelijke soa's wanneer jullie beiden geen soa-test hebben laten doen ;)

We zijn nog aan het kijken, maar ben mij al aan het informeren om een beeld te krijgen. Het stoppen is inderdaad niet ideaal, maar elke vorm van hormonale anticonceptie stompt haar sexuele beleving serieus af en dat vinden we toch nog erger. Bij de pil krijgt ze zelfs migraine.

Guazala
25 augustus 2017, 20:50
We zijn nog aan het kijken, maar ben mij al aan het informeren om een beeld te krijgen. Het stoppen is inderdaad niet ideaal, maar elke vorm van hormonale anticonceptie stompt haar sexuele beleving serieus af en dat vinden we toch nog erger. Bij de pil krijgt ze zelfs migraine.Waarom geen spiraaltje overwegen? Koperspiraaltjes zijn hormonenvrij. Hormonale spiraaltjes kunnen in veel gevallen zelfs een oplossing zijn voor migraine en werken vaak eerder libidoverhogend.
Ik zou die optie toch ook eens met de gynaecoloog bespreken.

puni
25 augustus 2017, 21:17
Vrij zeker dat elk condoom getest wordt voor die de fabriek verlaat hoor..

Bron: Durex kwaliteit: hoe worden condooms gemaakt? | Durex (http://www.durex.be/nl/over-durex/de-durex-kwaliteit/)

Maar ge moogt een condoom toch maar een keer gebruiken? :s

schumi2003
25 augustus 2017, 21:27
Sommige hun relaties zijn zo kort dat ze meerdere keren er mee toe komen :D.

de Waaslandwolf
25 augustus 2017, 21:59
Maar ge moogt een condoom toch maar een keer gebruiken? :s
Ge kunt ze twee keer gebruiken als ge ze binnestebuiten keert!

Daedie
28 augustus 2017, 09:28
Waarom geen spiraaltje overwegen? Koperspiraaltjes zijn hormonenvrij. Hormonale spiraaltjes kunnen in veel gevallen zelfs een oplossing zijn voor migraine en werken vaak eerder libidoverhogend.
Ik zou die optie toch ook eens met de gynaecoloog bespreken.

Koperspiraaltje is nog iets wat ze overweegt, maar ze huivert wat van de horrorverhalen daarrond. Ook vreest ze dat ze die gaat voelen bewegen tijdens de seks net zoals de vaginale ring die ze nu gebruikt.

Hormonale spiraaltje gaat ook niet lukken, dat is redelijk gelijkaardig aan de vaginale ring die ze nu gebruikt. Die levert geen migraine op, maar heeft duidelijk wel invloed op het libido.

Guazala
28 augustus 2017, 09:40
Koperspiraaltje is nog iets wat ze overweegt, maar ze huivert wat van de horrorverhalen daarrond. Ook vreest ze dat ze die gaat voelen bewegen tijdens de seks net zoals de vaginale ring die ze nu gebruikt.

Hormonale spiraaltje gaat ook niet lukken, dat is redelijk gelijkaardig aan de vaginale ring die ze nu gebruikt. Die levert geen migraine op, maar heeft duidelijk wel invloed op het libido.

Die horrorverhalen zijn de enige die je hoort. Nu niet dat ge dat voor de lol moet laten steken, maar zo dramatisch is dat echt niet.

Een spiraaltje zit in uw baarmoeder, niet in de vagina. Als je dat voelt bewegen tijdens seks, is er gewoon iets fout en moet ge naar de dokter.

Wat betreft dat laatste deel. Die werking is niet gelijkaardig. Bij mij werkte hormonale ring ook libidoverlagend en hormonaal spiraaltje net libidoverhogend.

Gezien wat ge hier nu vertelt en ge er duidelijk heel weinig over weet, zou ik vooral aanraden dat uw vriendin het er eens met een dokter of gynaecoloog over heeft en zich goed laat informeren ipv een beetje te gissen wat best zou zijn op basis van halve waarheden of zelfs gewoon fabeltjes die ge ergens eens gehoord hebt.

Sooth Awful
28 augustus 2017, 09:55
Ge kunt ze twee keer gebruiken als ge ze binnestebuiten keert!

Of wassen en aan de waslijn hangen, zoals de Hollanders doen.

Myllan
28 augustus 2017, 10:36
Ik heb een spiraaltje (mirena hormonaal) en dat voelen we degelijk tijdens de daad. Met we bedoel ik dan vooral hij want ik merk er niets van. Bij (diepe) penetratie voelt dat als een lichte kriebel op het puntje van zijn eikel, 2much info ik weet het maar kan het niet anders verwoorden. :(

Eerste keer dat hij het voelde lag die daar te giechelen en te lachen als een meisje van 5 maar nu is het het gewend. En nochtans, mijn gynaecologe zei dat dat geheel normaal is dat we het voelen, niets om je zorgen over te maken. Dat hormonaal niet verdragen kan worden is dan weer wat anders.

Btw hetgeen in heb zit niet IN de baarmoeder, maar aan de baarmoedermond/hals.

Daedie
28 augustus 2017, 10:37
Die horrorverhalen zijn de enige die je hoort. Nu niet dat ge dat voor de lol moet laten steken, maar zo dramatisch is dat echt niet.

Dat zei ik ook. :p

Een spiraaltje zit in uw baarmoeder, niet in de vagina. Als je dat voelt bewegen tijdens seks, is er gewoon iets fout en moet ge naar de dokter.

Dat weet ik, maar toch vreest ze dat dat daar ook ambetant kan zitten. En een spiraaltje is direct veel meer gedoe om te plaatsen.

Ik ben trouwens ook voorstander hoor. Maar het is wel haar lichaam, ik heb gemakkelijk spreken. :)

Wat betreft dat laatste deel. Die werking is niet gelijkaardig. Bij mij werkte hormonale ring ook libidoverlagend en hormonaal spiraaltje net libidoverhogend.

Ik zal het ze vertellen, maar in haar hoofd is alles met hormonen libidoverlagend op het moment. Dat is de enige ervaring die ze ermee heeft.

Gezien wat ge hier nu vertelt en ge er duidelijk heel weinig over weet, zou ik vooral aanraden dat uw vriendin het er eens met een dokter of gynaecoloog over heeft en zich goed laat informeren ipv een beetje te gissen wat best zou zijn op basis van halve waarheden of zelfs gewoon fabeltjes die ge ergens eens gehoord hebt.

Voor alle duidelijkheid, alles wat ik hier vertel komt van haar niet van mij :p. Ik beweer ook zeker niet er iets vanaf te weten en ik adviseer haar dus ook niet, ik baseer mij op wat zij erover te vertellen heeft. Zoals gij het zegt lijkt het alsof ik haar zever in haar hoofd aan het praten ben. Ze is zich overigens al gaan informeren, maar niet elke arts gaat zo in detail als gij hier nu doet blijkbaar. Of ze stelt niet de juiste vragen en zoekt die zaken dan op het internet op.

Ik ga uw info wel zeker doorspelen. Merci. :)

-TC-
28 augustus 2017, 14:17
Dat zei ik ook. :p

Dat weet ik, maar toch vreest ze dat dat daar ook ambetant kan zitten. En een spiraaltje is direct veel meer gedoe om te plaatsen.

Ik ben trouwens ook voorstander hoor. Maar het is wel haar lichaam, ik heb gemakkelijk spreken. :)

Ik zal het ze vertellen, maar in haar hoofd is alles met hormonen libidoverlagend op het moment. Dat is de enige ervaring die ze ermee heeft.

Voor alle duidelijkheid, alles wat ik hier vertel komt van haar niet van mij :p. Ik beweer ook zeker niet er iets vanaf te weten en ik adviseer haar dus ook niet, ik baseer mij op wat zij erover te vertellen heeft. Zoals gij het zegt lijkt het alsof ik haar zever in haar hoofd aan het praten ben. Ze is zich overigens al gaan informeren, maar niet elke arts gaat zo in detail als gij hier nu doet blijkbaar. Of ze stelt niet de juiste vragen en zoekt die zaken dan op het internet op.

Ik ga uw info wel zeker doorspelen. Merci. :)

Is uw vriendin zo iemand die na een dag gebruiken van nieuwe anticonceptie al een verlaagd libido ervaart?

glashelder
28 augustus 2017, 18:18
Ik kan beamen wat Gua zegt. Het laten zetten is geen pretje maar 't is nu niet dat je daar kermend van die stoel valt. Gewoon efkes auw. In dezelfde periode dat ik het spiraaltje had laten zetten, moest er een biopsie genomen worden van mijn baarmoederhalsweefsel (gekke celletjes gevonden tijdens een uitstrijkje) en dat deed écht pijn. Na het spiraaltje heb ik misschien nog een half uurtje krampen gehad (vergelijkbaar met menstruatiepijn), tegen dat ik thuis was, was het al over. Nu goed, ik had ook schrik hoor, heb hier nog een topic over gemaakt in de vrouwengroep geloof ik :p

En no way dat je dat voelt zitten. Als je het voelt, is hij niet goed geplaatst en moet je terug naar de gynaecoloog.

Myllan
29 augustus 2017, 14:39
En no way dat je dat voelt zitten. Als je het voelt, is hij niet goed geplaatst en moet je terug naar de gynaecoloog.

Dus mijn gynaecologe liegt ons een beetje voor en zegt dat het perfect normaal is wanneer hij dat voelt terwijl dat niet zo is. En alle gynaecologen van mijn vriendinnen verzinnen dat ook, uiteraard.

Daedie
29 augustus 2017, 14:49
Is uw vriendin zo iemand die na een dag gebruiken van nieuwe anticonceptie al een verlaagd libido ervaart?

Nee, ik snap wat ge wilt zeggen, maar zo is het niet gegaan :p. Ik heb het zelfs zelf gemerkt, aangezien ze niet direct wou beginnen klagen en eerst eens een maandje uitzitten.

Bloembak
29 augustus 2017, 14:52
Dus mijn gynaecologe liegt ons een beetje voor en zegt dat het perfect normaal is wanneer hij dat voelt terwijl dat niet zo is. En alle gynaecologen van mijn vriendinnen verzinnen dat ook, uiteraard.

Glashelder zegt dat de vrouw dat niet zou mogen voelen zitten...

Myllan
29 augustus 2017, 14:54
Glashelder zegt dat de vrouw dat niet zou mogen voelen zitten...

Ze zei 'je zou dat niet mogen voelen' en dat zei ze tegen Deedie en Deedie is toch een man?
Wel dan?

Pieter3770
29 augustus 2017, 15:00
Tijdig stoppen las ik hier?
Als in voor het zingen de kerk uit?
Ik wist niet dat er nog mensen waren die daadwerkelijk denken dat dit zwangerschap kan voorkomen...

Bloembak
29 augustus 2017, 15:00
Ze zei 'je zou dat niet mogen voelen' en dat zei ze tegen Deedie en Deedie is toch een man?
Wel dan?

Er staat toch geen quote in haar bericht?
Zoals ik het lees bedoelt ze de 'je' als eender welke vrouw met dat spiraal.

Daedie zegt toch ook dat zijn vriendin vreest dat dat ambetant kan zitten. Daarom dat glashelder wss zegt dat je dat niet voelt zitten. Niet over dat voelen/tegenkomen als man.

Myllan
29 augustus 2017, 15:07
Er staat toch geen quote in haar bericht?
Zoals ik het lees bedoelt ze de 'je' als eender welke vrouw met dat spiraal.

Daedie zegt toch ook dat zijn vriendin vreest dat dat ambetant kan zitten. Daarom dat glashelder wss zegt dat je dat niet voelt zitten. Niet over dat voelen/tegenkomen als man.

Ja zo. Wel sorry dan xx

glashelder
29 augustus 2017, 17:31
Wat Bloembak zegt ;)

De man kan het idd voelen zitten. Zeker in het begin, mettertijd wordt het spiraaltje wat soepeler.

Mulan
29 augustus 2017, 18:15
Tijdig stoppen las ik hier?
Als in voor het zingen de kerk uit?
Ik wist niet dat er nog mensen waren die daadwerkelijk denken dat dit zwangerschap kan voorkomen...

Als je het op mijn reactie had: tijdig stoppen (met voorspel!) om een condoom aan te doen vraagt hier soms net dat ietsje te veel zelfbeheersing, ik bedoelde helemaal niet "op tijd stoppen om een ejaculatie te voorkomen"! :D
Maar doorgaans hoort het zo te gaan: voorspel+ erectie - > condoom - > penetratie - > naspel.
Condoom proberen aandoen "op voorhand" is nu ook niet bepaald een optie he! :p

witten
29 augustus 2017, 18:26
Wat Bloembak zegt ;)

De man kan het idd voelen zitten. Zeker in het begin, mettertijd wordt het spiraaltje wat soepeler.

echt fuck dat spiraaltje... en dat mag je letterlijk nemen.
Wordt dat beter met de tijd? Want elke keer als ik mij prik ist gedaan met de zin.

MrKend54l
29 augustus 2017, 19:23
Als je het op mijn reactie had: tijdig stoppen (met voorspel!) om een condoom aan te doen vraagt hier soms net dat ietsje te veel zelfbeheersing, ik bedoelde helemaal niet "op tijd stoppen om een ejaculatie te voorkomen"! :D
Maar doorgaans hoort het zo te gaan: voorspel+ erectie - > condoom - > penetratie - > naspel.
Condoom proberen aandoen "op voorhand" is nu ook niet bepaald een optie he! :p

Dat vergt gewoon een beetje zelfbeheersing. Elke keer als ik voel dat ik mijn zelfbeheersing verlies dan denk ik aan wenende, kotsende en schijtende kinderen. Geloof me, die zelfbeheersing is er snel terug hoor. Het condoom aandoen is ook een onderdeel van het voorspel.

Guazala
30 augustus 2017, 10:23
Dus mijn gynaecologe liegt ons een beetje voor en zegt dat het perfect normaal is wanneer hij dat voelt terwijl dat niet zo is. En alle gynaecologen van mijn vriendinnen verzinnen dat ook, uiteraard.Daar hangt een draadje aan om dat te verwijderen. Dat kan dat uw lief dat voelt zitten. In dat geval, als dat lastig is, gaat ge naar de gynaecoloog en laat ge dat draadje verkorten. Standaard laten ze dat wat langer omdat het verwijderen dan makkelijker is.

Uw lief kan dat draadje voelen, niet het spiraaltje zelf. Als jij zelf uw spiraaltje voelt, zoals je een vaginale ring voelt zitten, is er iets serieus mis en moet je naar de dokter. Dus nee een vrouw voelt een spiraaltje niet zitten. En het ging over de vriendin van TS die dacht dat ze dat zou voelen zoals een vaginale ring. Dus ja, glashelder haar uitleg klopt wel indien je een alles leest ipv direct als een losgeslagen papegaai gewoon te beginnen ranten.

Myllan
1 september 2017, 17:39
Daar hangt een draadje aan om dat te verwijderen. Dat kan dat uw lief dat voelt zitten. In dat geval, als dat lastig is, gaat ge naar de gynaecoloog en laat ge dat draadje verkorten. Standaard laten ze dat wat langer omdat het verwijderen dan makkelijker is.

Uw lief kan dat draadje voelen, niet het spiraaltje zelf. Als jij zelf uw spiraaltje voelt, zoals je een vaginale ring voelt zitten, is er iets serieus mis en moet je naar de dokter. Dus nee een vrouw voelt een spiraaltje niet zitten. En het ging over de vriendin van TS die dacht dat ze dat zou voelen zoals een vaginale ring. Dus ja, glashelder haar uitleg klopt wel indien je een alles leest ipv direct als een losgeslagen papegaai gewoon te beginnen ranten.

Oké.

Sooth Awful
1 september 2017, 18:43
Dat vergt gewoon een beetje zelfbeheersing. Elke keer als ik voel dat ik mijn zelfbeheersing verlies dan denk ik aan wenende, kotsende en schijtende kinderen. Geloof me, die zelfbeheersing is er snel terug hoor. Het condoom aandoen is ook een onderdeel van het voorspel.

Sterilisatie is ook een optie. En begint nu niet sentimenteel te bleiten van "oh nee dan kan ik geen kinderen meer kregen" terwijl je er toch geen wilt.