PDA

Volledige versie bekijken : Internet microsoft edge doet pc crashen.

soulreaper
6 augustus 2017, 11:09
Sinds gisteren heb ik een irritant probleem na het openen van edge. Als ik dit niet gebruik, kan ik uren gamen zonder problemen. Maar vanaf het moment dat ik de webbrowser gebruik loopt het mis na een tijdje. Websites werken niet meer, rechts klikken op het edge icoontje in de taakbalk werkt niet, programma's op de achtergrond kan ik wel openen, maar bijvoorbeeld malwarehunter wil niet beginnen scannen, taakbeheer werkt ook niet. :doh::doh::angry: Andere programma's openen lukt ook niet. Je ziet wel dat draaiende cirkeltje maar verder gebeurt er niks.

Pc is maand oud, maar ik heb hier al meer problemen mee gehad (pc die niet uit slaapstand kwam etc) dan met mijn vorige, die 6 jaar is geworden.

Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb een hijacklog file, maar weet niet hoe ik deze hier moet plaatsen:cry:

EDIT: Afsluiten lukt ook niet, ik moet het via de powerknop doen. En dit doe ik liever niet.

Ascari
6 augustus 2017, 14:24
Gebeurd dit enkel als je Edge gebruikt? Of ook met andere browsers? Zoniet, installeer gewoon firefox of Chrome. Edge vind ik sowieso als vrij slecht eigenlijk, gebruik die zelfs niet.

soulreaper
6 augustus 2017, 15:22
Gebeurd dit enkel als je Edge gebruikt? Of ook met andere browsers? Zoniet, installeer gewoon firefox of Chrome. Edge vind ik sowieso als vrij slecht eigenlijk, gebruik die zelfs niet.

Heb enkel edge gebruikt. Vreemd genoeg is dit probleem vandaag maar 1x voorgekomen, en ben toch al een tijdje op het web aan het rondstruinen.

Exit
6 augustus 2017, 22:54
kan een plugin zijn die vast loopt ... reset edge eens dan

Tonerider
6 augustus 2017, 23:01
Sinds gisteren heb ik een irritant probleem na het openen van edge. Als ik dit niet gebruik, kan ik uren gamen zonder problemen. Maar vanaf het moment dat ik de webbrowser gebruik loopt het mis na een tijdje. Websites werken niet meer, rechts klikken op het edge icoontje in de taakbalk werkt niet, programma's op de achtergrond kan ik wel openen, maar bijvoorbeeld malwarehunter wil niet beginnen scannen, taakbeheer werkt ook niet. :doh::doh::angry: Andere programma's openen lukt ook niet. Je ziet wel dat draaiende cirkeltje maar verder gebeurt er niks.

Pc is maand oud, maar ik heb hier al meer problemen mee gehad (pc die niet uit slaapstand kwam etc) dan met mijn vorige, die 6 jaar is geworden.

Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb een hijacklog file, maar weet niet hoe ik deze hier moet plaatsen:cry:

EDIT: Afsluiten lukt ook niet, ik moet het via de powerknop doen. En dit doe ik liever niet.Open taakbeheer eens op voorhand (zorg dat je de percentages kan zien van verbruik) en start Edge nog eens, maar zorg dat Edge maar een deel van je scherm in neemt zodat je taakbeheer in het oog kan houden.
Maar eerst:

http://i.imgur.com/YY1hL.jpg

soulreaper
7 augustus 2017, 20:41
Vandaag weer hetzelfde probleem. Nu weer tesamen met het niet uit slaapstand komen van de pc. Vorige x was dat opgelost door bios update en update drivers videokaart. Maar dat is pas 3 dagen geleden gebeurt, dus ik veronderstel niet dat er van beide zaken weer updates zijn. Begint me beetje de keel uit te hangen.

sameram1101
7 augustus 2017, 22:42
Misschien kan je hier eens een kijkje nemen? https://oscarcao.com/blog/2015/08/02/how-to-fix-frozen-windows-10-taskbar-and-microsoft-edge/
Lijkt op een vaak voorkomend probleem.