PDA

Volledige versie bekijken : Hoeveel punten scoort je dag?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Booka Shade
3 augustus 2017, 18:27
Is kijken wie hier de "happy days" beleven en wie niet.
Gewoon een score geven op je dag, teruggaan tot gisteren is ook nog toegelaten. De score gaat op 10, onder 0 of boven 10 is impossibru!
Je kan ook per half punt werken, m.a.w. 7.5/10. ander punten zoals 7.2/10 of 7.55/10 zijn niet toegelaten. Het moet nog makkelijke optelbaar zijn :)
Uitleg over de score is altijd mooi meegenomen!
Teruggaan tot die ene dag in de zomer in 1994 waar je je eerst zoentje op de wang kreeg, is mooi, maar niet toegelaten.
Probeer het beleefd en zo serieus mogelijk te houden, kwestie dat we niet naar the hellhole zijnde het mooie offtopic gaan.

Ik hou hier de gemiddeldes van iedereen bij en binnen een jaar zullen we al eens kunnen zien wie hier de gelukkigste en ongelukkigste 9liver is.

Mijn dag vandaag 6/10:
Lang moeten werken, straks lopen, dan eten en vervolgens met Netflix mijn bed in.
Heb dus al betere dagen gehad.

https://i.imgur.com/Z13fhj5.png

Lefky
3 augustus 2017, 18:30
Vandaag 5/10: Certificaat gehaald, veel idioterie op het werk, doodop
Gisteren 1/10: Met mijn auto tegen de gevel van mijn nieuw appartement gereden doordat die ingang veeeeel te smal is, mij heel de dag moeten haasten, levering van beschadigde meubels, ...

puni
3 augustus 2017, 18:36
15/10, gewoon omdat het kan.

Booka Shade
3 augustus 2017, 18:36
Vandaag 5/10: Certificaat gehaald, veel idioterie op het werk, doodop
Gisteren 1/10: Met mijn auto tegen de gevel van mijn nieuw appartement gereden doordat die ingang veeeeel te smal is, mij heel de dag moeten haasten, levering van beschadigde meubels, ...

En gisteren krijgt dan toch nog een 1, gij moet de moed er kunnen inhouden precies!

Karry98
3 augustus 2017, 18:40
Mijn dag vandaag: 4/10
- Alles aan mijn huidige job begint mij te ergeren: achterlijke collega's, belachelijke klanten, taken pakket dat serieus tegen begint te steken, ondermaats loon voor de uren die ik klop,...
- Tot overmaat van ramp is het vandaag mijn verplichte rustdag en mag ik dus niet lopen om mij af te reageren...

Booka Shade
3 augustus 2017, 18:42
En lichtjes loslopen, kan je dat niet doen?

Lefky
3 augustus 2017, 18:57
En gisteren krijgt dan toch nog een 1, gij moet de moed er kunnen inhouden precies!

Ik vergelijk met de dag dat mijn opa aan kanker gestorven is terwijl ik nog bezig was met het verwerken van mijn recent gestorven hond en het slechte nieuws die dag van mijn moeder die kanker bleek te hebben.
Dus ja 1 valt nog mee...
Ik denk trouwens dat ik ga winnen op het einde van het jaar, kzeg het maar.

Karry98
3 augustus 2017, 19:03
En lichtjes loslopen, kan je dat niet doen?

Al 4 dagen op rij gelopen, moet dus wel inhouden...
Alle werkdagen zijn even klote op mijn huidige job, maakt dus niet veel uit.

Ik vergelijk met de dag dat mijn opa aan kanker gestorven is terwijl ik nog bezig was met het verwerken van mijn recent gestorven hond en het slechte nieuws die dag van mijn moeder die kanker bleek te hebben.
Dus ja 1 valt nog mee...

Damn, ben ik blij dat ik nog nooit zen dergelijke dag heb meegemaakt.

Booka Shade
3 augustus 2017, 19:04
Dus ja 1 valt nog mee...

Ja, ge legt de lat iig heel hoog!

Lulukai
3 augustus 2017, 19:07
Dus ja 1 valt nog mee...
Ik denk trouwens dat ik ga winnen op het einde van het jaar, kzeg het maar.Winnen doe je met de hoogste score he schat, niet de laagste

Ik geef mijn dag een 9/10
In vakantie nog, dus doen waar ik zin in heb. Altijd goed.

Enkel minder omdat ik wat last heb van jetlag en tijdens de reis mijn voet omgeslaan en blijkbaar ligamenten verrokken, fml

Preske
3 augustus 2017, 19:12
5/10

Om redenen die ik voor mezelf wil houden.

Lefky
3 augustus 2017, 19:38
Winnen doe je met de hoogste score he schat, niet de laagste

Enkel minder omdat ik wat last heb van jetlag en tijdens de reis mijn voet omgeslaan en blijkbaar ligamenten verrokken, fmlI know
Wou het gewoon zo die extra morbide toets geven
Maar die schat is het liefste dat iemand al tegen mij gezegd heeft vandaag (en wss heel de week) dus ik twijfel om vandaag een 6/10 te geven

lammeken
3 augustus 2017, 19:41
8/10 vandaag.
Dag thuis vandaag, altijd leuk :)

Sarcastr0
3 augustus 2017, 19:49
8/10

Pannenkoeken feestje bij de schoonouders voor [b]de kids[\b] en derjust een goei pak friet.
Seffes nog eens goed van bil gaan en /day

Daedie
3 augustus 2017, 19:58
Gisteren begonnen met een korte maar productieve dag op het werk. 's avonds 2 keer seks, dan een entrecote van 600 gram gaan eten gevolg door nog eens seks.

Ik vind dat wel een 9/10 waard.

Mrs.Tupel
3 augustus 2017, 20:00
Gisteren een 9/10: met vriendin afgesproken in de middag om een wafel te eten en 's avonds met mijn vriend afgesproken :love:
Vandaag: 5/10: Geen productieve dag. Ik loop enorm moe de laatste tijd en vandaag was het weer van dat.

Lulukai
3 augustus 2017, 20:07
Gisteren een 9/10: met vriendin afgesproken in de middag om een wafel te eten en 's avonds met mijn vriend afgesproken :love:
Vandaag: 5/10: Geen productieve dag. Ik loop enorm moe de laatste tijd en vandaag was het weer van dat.Bloed eens laten trekken om te kijken of je geen ijzertekort hebt

Pieter3770
3 augustus 2017, 20:11
Winnen doe je met de hoogste score he schat, niet de laagste

Enkel minder omdat ik wat last heb van jetlag en tijdens de reis mijn voet omgeslaan en blijkbaar ligamenten verrokken, fmlKlote van de enkel!
Ik alles afgescheurd net 2 weken voor ik op verlof vertrok. Loop ik hier overal wat te strompelen met mijn brace. :(

Waelvis
3 augustus 2017, 20:16
Algemeen het afgelopen jaar een 3/10. Meer uitleg komt in het betreffende topic eens mijn epistel publiceerbaar is.

Gisteren 6/10

Gewone dag. Wat opgeruimd, Breaking Bad gekeken, frietjes gegeten.
En s'avonds samen met het vrouwtje een flesje wijn open getrokken (kindjes waren op logement), en erna nog eens lekker ouderwets de liefde bedreven. (zonder dit was het een 2/10)

Vandaag 2/10

Negatief:
- uitslag gekregen van een examen voor promotie opt werk (voor de functie die ik al 7j zonder problemen doe) ==> 6/20 terwijl ik elke vraag kon beantwoorden, en vrij zeker van was dat het antwoord ook correct was.
- de verwachting dat het andere examen waaraan ik meedeed, voor een niveau lager dan de functie die ik al 7j doe, ook een fail zal zijn. (waardoor de kans bestaat dat ik uit mn functie ontzet wordt en ik maandelijks een 400€ netto zal moeten inleveren)

Positief:
- deze voormiddag naar de kapper/barbier geweest, ik durf weer onder de mensen te komen zonder mij een clochard te voelen (het was veel te lang geleden)
- afvoer die verstopt zat eindelijk los gekregen. Door met een stok van 5m in de buis te koteren.

Gentei
3 augustus 2017, 20:30
Vandaag 8/10
Ik ben op verlof, tis al een week lang tussen de 35-40 graden, bijna elke dag chillen naast het zwembad met vrienden.

Lulukai
3 augustus 2017, 20:58
Klote van de enkel!
Ik alles afgescheurd net 2 weken voor ik op verlof vertrok. Loop ik hier overal wat te strompelen met mijn brace. :(Misschien ook mijn eigen schuld, mijn voet omgeslaan en alhoewel da redelijk wat zeer deed gewoon op blijven lopen. (omdat ik ook mijn reisgezelschap niet wou ambeteren met een pijntje of hinder en trager stappen ofzo dus er ook niets van gezegd)

Dus wss viel het eerst beter mee en heb ik het gewoon erger gemaakt [emoji14] maar ze zijn tenminste niet gescheurd, dus cava wel.

Bloembak
3 augustus 2017, 21:02
Mijn kleur van de dag is marineblauw. Hoewel de dag nog maar halfweg is, gaat het daar vandaag toch bij blijven. Ik associeer dat met een 6,5 omwille van diverse redenen. Gisteren was pinda-beige, een 8. Na morgen geef ik ook alles een 8,5 voor 12 dagen lang. Sovjet-rood, fluoblauw en zouterig wit worden de kleuren. Donderdag 17 augustus wordt een 9. De vrijdag en zaterdag daaropvolgend een 9,5. Drie dagen van vuurrood en lava-geel. Zondag 20 augustus wordt een 5. Gebleekt groen.

Bloembak
3 augustus 2017, 21:04
Misschien ook mijn eigen schuld, mijn voet omgeslaan en alhoewel da redelijk wat zeer deed gewoon op blijven lopen. (omdat ik ook mijn reisgezelschap niet wou ambeteren met een pijntje of hinder en trager stappen ofzo dus er ook niets van gezegd)

Dus wss viel het eerst beter mee en heb ik het gewoon erger gemaakt [emoji14] maar ze zijn tenminste niet gescheurd, dus cava wel.
Zelfs zonder te scheuren kan je wekenlang lopen manken en zeker de eerste week bij iedere stap gewoon een pijnscheut krijgen. Dus 'cava wel' hoeft niet per se.
Nooit slecht om een tape te leggen om te vermijden dat het erger wordt als je nog veel moet stappen de komende dagen.

Booka Shade
3 augustus 2017, 21:42
Vandaag: 5/10: Geen productieve dag. Ik loop enorm moe de laatste tijd en vandaag was het weer van dat.

Misschien zit de Carreon daar voor iets tussen.. :)

Lulukai
3 augustus 2017, 21:49
Zelfs zonder te scheuren kan je wekenlang lopen manken en zeker de eerste week bij iedere stap gewoon een pijnscheut krijgen. Dus 'cava wel' hoeft niet per se.
Nooit slecht om een tape te leggen om te vermijden dat het erger wordt als je nog veel moet stappen de komende dagen.Heb een steun verband aan nu hoor.

StanTem
3 augustus 2017, 23:13
Gisteren 5/10. Lang in mijne nest gelegen en niks nuttig uitgevoerd.

Vandaag 8/10. Vroeger uit mijne nest geraakt. 's Avonds afgesproken met vriendinnen om wat te eten, wat gezelschapspellekes gespeeld... Altijd plezant met dat groepje.

Bloembak
4 augustus 2017, 00:41
Heb een steun verband aan nu hoor.

Nu allemaal fijn en wel. Tot je bij de kinesist een resem oefeningen voorgeschoteld krijgt en het zweet van u afdruipt omdat het daar altijd veel te warm is.
Toch zullen de punten per dag dan met een halfje stijgen vanwege de endorfines die vrijkomen.

Lulukai
4 augustus 2017, 00:54
Nu allemaal fijn en wel. Tot je bij de kinesist een resem oefeningen voorgeschoteld krijgt en het zweet van u afdruipt omdat het daar altijd veel te warm is.
Toch zullen de punten per dag dan met een halfje stijgen vanwege de endorfines die vrijkomen.Ik heb ze aan de andere voet al 2x gescheurd toen ik een tiener was.
Enige vervelende waren die krukken en die heb ik nu niet.
Komt wel goed ze [emoji14]

Proto
4 augustus 2017, 09:12
Gisteren was voor mij een 7/10

+ Lekker gaan eten bij mijn moeder thuis, dat mens kan echt zo ongelofelijk goed koken, en als desert ne overheerlijke Mars Ice Cream :D
- Gebanned geraakt op het officiële Overwatch forum. Maar wat moet ge doen, als dé lead developer van het spel, mister Jeff 'daddy' Kaplan himself alle Roadhog spelers even te kakken zet in zijn nieuwe developer diary op youtube, nadat ze het karakter zo hard onspeelbaar hebben gemaakt door hun geklungel dat je beschuldigd wordt van trollen als je Roadhog kiest in het spel. Als je de mensen zo zout in de wonde strooit, dan gaan ze rebelleren op het forum!

De rest van mijn dag was redelijk neutraal, 8u op het werk zitten, super veel punten kunt ge daar niet mee scoren hé. :-)

Booka Shade
4 augustus 2017, 09:32
Gisteren was voor mij een 7/10

+ Lekker gaan eten bij mijn moeder thuis, dat mens kan echt zo ongelofelijk goed koken, en als desert ne overheerlijke Mars Ice Cream :D
- Gebanned geraakt op het officiële Overwatch forum. Maar wat moet ge doen, als dé lead developer van het spel, mister Jeff 'daddy' Kaplan himself alle Roadhog spelers even te kakken zet in zijn nieuwe developer diary op youtube, nadat ze het karakter zo hard onspeelbaar hebben gemaakt door hun geklungel dat je beschuldigd wordt van trollen als je Roadhog kiest in het spel. Als je de mensen zo zout in de wonde strooit, dan gaan ze rebelleren op het forum!

De rest van mijn dag was redelijk neutraal, 8u op het werk zitten, super veel punten kunt ge daar niet mee scoren hé. :-)

De vraag is nu, temp ban of perm ban? :)

brandon_
4 augustus 2017, 09:34
Gisteren: 7,5 / 10 (Een normale werkdag, niets spannends gebeurd) maar als je u de hele dag goed in uw vel voelt, kom je sowieso minstens aan een dikke 7 imo.

Proto
4 augustus 2017, 09:38
De vraag is nu, temp ban of perm ban? :)

Temp, tot zaterdagavond. "Jeff Kaplan is a lil bitch" wordt duidelijk niet geapprecieerd, maar het valt al bij al nog mee :p

Booka Shade
4 augustus 2017, 09:38
Temp, tot zaterdagavond. "Jeff Kaplan is a lil bitch" wordt duidelijk niet geapprecieerd, maar het valt al bij al nog mee :p

En daar direct temp ban voor? Of had ge nog andere zaken op uw kerfstokje :p

Proto
4 augustus 2017, 09:41
En daar direct temp ban voor? Of had ge nog andere zaken op uw kerfstokje :p

Lol, eeuuh laat ons zeggen dat ik voor de rest ook een vrij uitgesproken (licht gepeperde, soms zelfs half pikante) mening heb op dat forum :D

Booka Shade
4 augustus 2017, 09:46
Lol, eeuuh laat ons zeggen dat ik voor de rest ook een vrij uitgesproken (licht gepeperde, soms zelfs half pikante) mening heb op dat forum :D

Ahzo ^^
Ik ga mij dat deze maand is aanschaffen op de PS4.

Proto
4 augustus 2017, 09:53
Ahzo ^^
Ik ga mij dat deze maand is aanschaffen op de PS4.

Zeker doen, 't is één van de meeste gelikte FPS games die ik ooit gespeeld heb, en de grafische stijl is echt top. Enkel soms wat balancing issues, en veel toxicity (maar dat is eerder standaard bij FPS).

puni
4 augustus 2017, 10:03
Jow booka, waarom wordt mijn 15/10 niet opgenomen in uw hall of fame?

Booka Shade
4 augustus 2017, 10:08

Omdat hij serieus moet blijven, de mods moeten tevreden blijven hé!
En het staat duidelijk in de OP :p

Zeker doen, 't is één van de meeste gelikte FPS games die ik ooit gespeeld heb, en de grafische stijl is echt top. Enkel soms wat balancing issues, en veel toxicity (maar dat is eerder standaard bij FPS).

Alleen zakt de prijs veel te traag :p

Sarcastr0
4 augustus 2017, 10:11
Vandaag lijkt me een 8/10 te worden.

In de voormiddag wel wat rondrijden voor boodschappen enz, maar de kinderen al kunnen afzetten bij de schoonouders.
Namiddag net een lastminute sauna van 3u geboekt.

Booka Shade
4 augustus 2017, 10:13
Vandaag lijkt me een 8/10 te worden.

In de voormiddag wel wat rondrijden voor boodschappen enz, maar de kinderen al kunnen afzetten bij de schoonouders.
Namiddag net een lastminute sauna van 3u geboekt.

3 uur, dat houd ik nooit vol :/

Pompi
4 augustus 2017, 10:18
gisteren 7.5/10

cava dag op het werk, voldoende werk om de uren te vullen, en af en toe is kunnen rondwandelen.
Savonds gaan zomerbarren, pilskes en zeveren met de kameraden

Vandaag 6/10 op de gok, minpunten omdak toch me ne lichte kater begonnen ben, wel stilaan doorkomen.
deze middag met de schoongrootouders algauw op resto
Namiddag ff langs de shop om gsm's van het werk te laten fixen, dan naar een van de productieafdelingen dus das ook altijd lachen.
Savonds sushi me die van ons haar vriendinnen.. das meh, denk da mijne kop er niet naar gaat staan.
Kan dus nog omhoog, maar ik gok van niet.

Guazala
4 augustus 2017, 10:19
3 uur, dat houd ik nooit val :/Hangt er van af, normaal is dat sauna, stoomcabine, jacuzzi en op sommige plekken nog een zwembad. Als ge dan nog wat hapkes en drankskes erbij pakt zijn 3u echt wel zo om. Niet dat ge daar 3u in een sauna moet gaan zitten he.

Booka Shade
4 augustus 2017, 10:25
Hangt er van af, normaal is dat sauna, stoomcabine, jacuzzi en op sommige plekken nog een zwembad. Als ge dan nog wat hapkes en drankskes erbij pakt zijn 3u echt wel zo om. Niet dat ge daar 3u in een sauna moet gaan zitten he.

Ja, ik kan gewoon niet goed tegen warmte.. Als er een zwembad is, dan kan ik er wel goed tegen.
Heb dat wel al een paar keer gedaan, en toen was dat inderdaad bij hapjes (koude groentjes, super lekker!) en champagne.
Gelukkig dat ik vrij snel bruin word, want ik kan geen 10 minuten in de volle zon liggen of ik moet e zwembad induiken. Werken/sporten in de zon gaat wel.

Sarcastr0
4 augustus 2017, 10:25
3 uur, dat houd ik nooit vol :/
Hangt er van af, normaal is dat sauna, stoomcabine, jacuzzi en op sommige plekken nog een zwembad. Als ge dan nog wat hapkes en drankskes erbij pakt zijn 3u echt wel zo om. Niet dat ge daar 3u in een sauna moet gaan zitten he.Idd
Sauna, infrarood sauna, zwembad, jacuzzi en Turks stoombad.

HelpYouFall
4 augustus 2017, 10:28

Hoe bedoelde toxicity? Niemand praat nog in games :(

Een van mijn grootste plezierkes in online shooters: Als ge het ander team zo hard inmaakt in het begin dat er ene ragequit en de overige drie (fuck join in progress in ranked) nog tien minuten ofzo met uw team van stompers moet omgaan.

Nog even te gaan jongens (https://i.ytimg.com/vi/bD_NQbCbTpw/hqdefault.jpg)

Nog heel even (https://content.halocdn.com/media/Default/community/Content-Updates/Infinitys-Armory/stopstabbingyourself-d28a3d884c5a40daadf473c969a51cfd.gif)

Jonas89
4 augustus 2017, 10:29
Meestal scoren mijn dagen tussen de 0-5/10

Bij winst in de voetbal kan dit wel een 7/10 worden, maar voor de rest FML.

Maar voornaamste is dat we gezond zijn/blijven ;)

Proto
4 augustus 2017, 10:31

Arééééj nou Joneske, kopke nie laten hangen hé makker. Zo erg kan het toch allemaal niet zijn?

Bloembak
4 augustus 2017, 11:24

Mijn gepland geluk maakt het ook niet tot de lijst. :/
Terwijl geluk perfect in grote mate zelf te bepalen is.

Booka Shade
4 augustus 2017, 11:30
Mijn gepland geluk maakt het ook niet tot de lijst. :/
Terwijl geluk perfect in grote mate zelf te bepalen is.

Qua originaliteit kon het wel tellen :love:

MaximumOfBass
4 augustus 2017, 11:34
Afgelopen 3-4 weken allemaal < 3/10, schouder gebarsten en veel pijn gehad, maar dat is nu voorbij :woohoo: (de pijn dan toch)
Gisteren 9/10, voormiddag goed kunnen studeren voor de herexamens, namiddag met kameraad gaan chillen aan het circuit van Zolder en 's avonds lekker gegeten en met een vriend op café gegaan eens een goed kunnen praten over meer serieuzere dingen.
Vandaag zullen we zien hoe goed of slecht het wordt :p

xAnyana
4 augustus 2017, 12:34
Woensdag was een 8/10
Van 's ochtends tot 's avonds weg, naar de Efteling geweest :niceone:

Gisteren was een 6,5/10.
Pretty average day, 's middags mijn nonkel eens bezocht dat was wel leuk.

Booka Shade
4 augustus 2017, 13:44
Woensdag was een 8/10
Van 's ochtends tot 's avonds weg, naar de Efteling geweest :niceone:

Gisteren was een 6,5/10.
Pretty average day, 's middags mijn nonkel eens bezocht dat was wel leuk.

Helaas kan ik de punten van woensdag niet meetellen, doch ben ik blij voor je toffe dag ;)

xAnyana
4 augustus 2017, 13:52
Helaas kan ik de punten van woensdag niet meetellen, doch ben ik blij voor je toffe dag ;)

Waarom niet?
Ik was gisteren vergeten te posten :c

StanTem
4 augustus 2017, 13:56
Waarom niet?
Ik was gisteren vergeten te posten :c

Staat duidelijk in de regels. Maximum 1 dag achteruit.

Hahahahahaha!

xAnyana
4 augustus 2017, 13:56
Staat duidelijk in de regels. Maximum 1 dag achteruit.

Hahahahahaha!

Dan zal mijn gemiddelde wat lager zijn.

Hahaahhahahahahahahaha!

StanTem
4 augustus 2017, 13:57
Dan zal mijn gemiddelde wat lager zijn.

Hahaahhahahahahahahaha!

Ga nekeer langs bij Jonas aub, dan gaat zijt gemiddelde ook omhoog.
'k Wil niet dat die jongen alle dagen buist :'(

xAnyana
4 augustus 2017, 13:59
Ga nekeer langs bij Jonas aub, dan gaat zijt gemiddelde ook omhoog.
'k Wil niet dat die jongen alle dagen buist :'(

Bij mij zal het niet veel beter zijn hoor. Moest ik mijn nonkel niet bezocht hebben was gisteren maar een 5 ofzo.

Volgende week zondag kan nog een potentiële hogere score worden. :)

StanTem
4 augustus 2017, 14:08
Bij mij zal het niet veel beter zijn hoor. Moest ik mijn nonkel niet bezocht hebben was gisteren maar een 5 ofzo.

Volgende week zondag kan nog een potentiële hogere score worden. :)

10/10 voor alle aanwezigen!

Jonas89
4 augustus 2017, 14:24
@Booka

ik ben serieus hé, dus je mag mij in de eerste topic vermelden. (jammer genoeg :( )

lammeken
4 augustus 2017, 14:35

Ale Jonas :hug:.
Volgende week kunt ge u eens laten gaan.

glashelder
4 augustus 2017, 15:11
Gisteren 9/10.
+ autolening goedgekeurd
+ wijkagent langs geweest dus we kunnen verder met administratieve zever (en ik moet niet meer vroeg opstaan om zeker wakker te zijn :p)
+ vorige verhuurder heeft opheffing huurwaarborg verstuurd dus dat geld zou binnenkort op mijn rekening moeten staan
+ een heel stuk gevorderd in mijn stamboomonderzoek (mijn nieuwe waan van de maand)
+ er is gisteren veel gedaan in het huis (vloer logeerkamer geverfd, twee smalle kleerkasten naar boven gedaan, keldertrap voorlopig gemaakt, wc + omgeving eens heel goed gekuist, pompbak bijkeuken helemaal schoongemaakt door mijn schoonmoeder, de klok in de woonkamer is opgehangen, badkamer is veel logischer ingedeeld en mijn vriendin heeft de garage wat (meer) op orde gezet)

Vandaag 7/10.
+ gewone dag, niet veel bijzonders. Uitgeslapen, afvalophaling telefonisch geregeld, laatste dingen geregeld om mijn auto op te halen morgen, wat rattenvoer en -bodembedekking besteld en voor de rest nog wat dozen uitpakken en in de zetel hange.

Preske
4 augustus 2017, 16:06
Gisteren 9/10.
+ autolening goedgekeurd
+ wijkagent langs geweest dus we kunnen verder met administratieve zever (en ik moet niet meer vroeg opstaan om zeker wakker te zijn :p)
+ vorige verhuurder heeft opheffing huurwaarborg verstuurd dus dat geld zou binnenkort op mijn rekening moeten staan
+ een heel stuk gevorderd in mijn stamboomonderzoek (mijn nieuwe waan van de maand)
+ er is gisteren veel gedaan in het huis (vloer logeerkamer geverfd, twee smalle kleerkasten naar boven gedaan, keldertrap voorlopig gemaakt, wc + omgeving eens heel goed gekuist, pompbak bijkeuken helemaal schoongemaakt door mijn schoonmoeder, de klok in de woonkamer is opgehangen, badkamer is veel logischer ingedeeld en mijn vriendin heeft de garage wat (meer) op orde gezet)

Vandaag 7/10.
+ gewone dag, niet veel bijzonders. Uitgeslapen, afvalophaling telefonisch geregeld, laatste dingen geregeld om mijn auto op te halen morgen, wat rattenvoer en -bodembedekking besteld en voor de rest nog wat dozen uitpakken en in de zetel hange.

IK moet stoppen met zo snel te lezen, ik had "ik heb mijn schoonmoeder in de woonkamer opgehangen".

Booka Shade
4 augustus 2017, 16:12
@Booka

ik ben serieus hé, dus je mag mij in de eerste topic vermelden. (jammer genoeg :( )

Ik wil het wel, maar tussen de 0 en 5 is moeilijk voor mij om dan daar een juist getal op te plakken.
M.a.w., welke score geef je gisteren en eventueel al vandaag?

Booka Shade
4 augustus 2017, 16:28
Zelfs het puntensysteem van deze geluksenquête is enorm deprimerend.

Het is dan ook niet de bedoeling dat we er gelukkiger van worden hé. Dat begrijp jij toch ook wel..

HelpYouFall
4 augustus 2017, 16:34
HAHAHAHAHA

Booka Shade
4 augustus 2017, 16:45
Ik ga nog wachten bij mijn score, het kan een topdag worden met ne bbq en daarna voetbal.
Maar mits slechte uitkomst zal het een minder goede dag worden.

Jonas89
4 augustus 2017, 16:52
Ik wil het wel, maar tussen de 0 en 5 is moeilijk voor mij om dan daar een juist getal op te plakken.
M.a.w., welke score geef je gisteren en eventueel al vandaag?

1 & 2

Booka Shade
4 augustus 2017, 17:02
1 & 2

:(

xAnyana
4 augustus 2017, 17:32
0/10
Ik kan ineens mijn dag al raten aangezien de score niet meer gaat veranderen.
Daarnet zijn mijn ouders zonder kat van de dierenarts terugkomen. Spuitje moeten geven, zat met een tumor had mss nog een week maximum maand te leven. :( :cry:

Booka Shade
4 augustus 2017, 17:49
0/10
Daarnet zijn mijn ouders zonder kat van de dierenarts terugkomen. Spuitje moeten geven, zat met een tumor had mss nog een week maximum maand te leven. :( :cry:

Damn. Sterkte!

Preske
4 augustus 2017, 17:56
0/10

Preske
4 augustus 2017, 17:59
Neen.

Het punt van een geluksenquête is dat we er ongelukkiger van worden. :s:s:s

"Ik heb een goede dag gehad"

Gevolgd door OP-mans: "sorry jong, eergisteren telt niet mee".

Geweldig initiatief zeg. :niceone:

da rules zijn da rules.

https://toesesareroses.files.wordpress.com/2015/11/cosmo_rules_pic_2.png

Lefky
4 augustus 2017, 22:41
7/10
Beetje zatjes

fordjah
4 augustus 2017, 22:46
Ik ga nog wachten bij mijn score, het kan een topdag worden met ne bbq en daarna voetbal.
Maar mits slechte uitkomst zal het een minder goede dag worden.

Tzal ver een 10/10 worden zeker? :unsure:

Hier nog altijd in verlof. Vanmiddag wa gaan sporten, en nu weeral heel de avond tam zijn.
Een dag gelijk ik er zoveel heb. 7.5/10 :evil:

Booka Shade
4 augustus 2017, 22:48
ik ga toch een dikke 9 geven vandaag ja :D

fordjah
4 augustus 2017, 22:54
Het is toch niet de bedoeling om elke dag te posten he? Dat ga ik nooit volhouden.
Af en toe een keer ja :p

Booka Shade
4 augustus 2017, 23:30
Hoeft zeker niet iedere dag, maar het mag wel ;)

glashelder
4 augustus 2017, 23:37
0/10
:( :hug:

Preske
5 augustus 2017, 10:15
gisteren 5

Valyra
5 augustus 2017, 10:17
Voor sfeer en gezelligheid: een welverdiende 6.

Booka Shade
5 augustus 2017, 10:21
Vandaag een 8!
Weekend dat gaat beginnen, verjaardagsfeestje van mijn petekindje ( :love: ) en dan straks BBQ met kameraden.

MaximumOfBass
5 augustus 2017, 11:44
Gisteren een 7, te weinig gedaan voor op een vrijdag (avond) buiten wat zitten bij kameraden en wachten tot de goesting om te vertrekken.
Vandaag een nieuwe dag, so we shall see

Teknohol1c
5 augustus 2017, 12:11
Gisteren toch nog een 6,5/10
Deftig geslapen na mijn laatste nacht. Wat kleine jobkes afgewerkt in mijn renovatie en dan wachten op de werfvergadering. Ondanks zware ruzie met 1 aannemer die ik uiteindelijk op straat heb gezet ligt de weg naar de opbouw helemaal open en kunnen we er beginnen invliegen!

Vandaag wordt alvast een 10/10 en ik ga er van uit dat morgen ook zo gaat zijn. Op weg naar de eerste verrassing van het verrassingsweekend dat ik krijg van Gua voor mijn b-day. (die is morgen. Maar geen zorgen, Jullie kunnen de kadootje meebrengen naar joeri's bbq, diegene die komen dan toch. Voor de anderen gaan we dan wel nog iets moeten regelen)

Pompi
5 augustus 2017, 15:12
gisteren 7.5/10

cava dag op het werk, voldoende werk om de uren te vullen, en af en toe is kunnen rondwandelen.
Savonds gaan zomerbarren, pilskes en zeveren met de kameraden

Vandaag 6/10 op de gok, minpunten omdak toch me ne lichte kater begonnen ben, wel stilaan doorkomen.
deze middag met de schoongrootouders algauw op resto
Namiddag ff langs de shop om gsm's van het werk te laten fixen, dan naar een van de productieafdelingen dus das ook altijd lachen.
Savonds sushi me die van ons haar vriendinnen.. das meh, denk da mijne kop er niet naar gaat staan.
Kan dus nog omhoog, maar ik gok van niet.

ffkes rechtzetten da gisteren wel nog een 9 geworden is.
Na het werk nog algauw een pintje me de collega's gedronken wa ni veel meer gebeurd en savonds is de sushi wel goe geworden, serieus wa flessen achterover gekapt en hard liggen lachen me iedereen.

Ik weet da regels regels zijn, maar teruggaan naar eergisteren moet wel kunnen.
Anders moete alle dagen een score opgeven, das nu ook veel he..

de schatting voor vandaag: 9
Suits is blijkbaar terug bezig, dubbele aflevering: check
badje gepakt, terwijl die van ons aant werken was, tegen da ze thuiskwam waren er kaarsjes op de slaapkamer, zij content, ik content, en nu doe ze een dutje terwijl ik fifa kas.
2 verjaardagsfeestjes straks, en da van mijn nicht sta bekend om pas te stoppen als de flikken geweest zijn. hopelijk ist weer ne goeie vant jaar!

Lt. ZweedVoet
5 augustus 2017, 15:56
10/10

2 weken verlof sinds 07:00 vanmorgen.

Vanavond nog eens wat alcohol gaan degusteren.

fordjah
5 augustus 2017, 19:33
Juist toegekomen in het Guldensporenstadion.
De uitslag over een paar uur zal veel bepalen :unsure:
Later meer.

Gentei
5 augustus 2017, 21:07
Vandaag een 7/10 tis hier bloedheet, terug wat aan het zwembad gehangen, heb wel een mooi tintje kleur gepakt en straks nog is uitgaan. Hopelijk een leuke avond beleven.

StanTem
5 augustus 2017, 21:32
Gisteren 8/10. Vandaag een 6.
Weer 12 uur werken en te lang in mijn bed gelegen.

Preske
5 augustus 2017, 22:36
8/10

Jonas89
5 augustus 2017, 23:23
Juist toegekomen in het Guldensporenstadion.
De uitslag over een paar uur zal veel bepalen :unsure:
Later meer.

0/10 dus.

glashelder
6 augustus 2017, 01:43
9/10 hier vandaag! Autootje opgehaald en 't ding rijdt heel plezant. Verder wat gespeeld met het metekindje van m'n vriendin, toffe kleine is dat. En bij het thuiskomen een zalig badje gepakt.

Lefky
6 augustus 2017, 09:34
Gisteren 7
Vandaag gok ik op 7 of 8

Waelvis
6 augustus 2017, 09:43
Gisteren een dikke 10.

Het zou een 6 geweest zijn. Verjaardagsfeestje van de kindjes . (we doen er 2 tegelijk voor het gemak)
Enorm druk, maar wa zot gedaan met die gasten.

Maar, toen we net thuis kwamen kreeg ik telefoon van mn zus. Ik ben Nonkel geworden :-D

Preske
6 augustus 2017, 10:08
9/10 hier vandaag! Autootje opgehaald en 't ding rijdt heel plezant. Verder wat gespeeld met het metekindje van m'n vriendin, toffe kleine is dat. En bij het thuiskomen een zalig badje gepakt.

welke auto is het eigenlijk?

Booka Shade
6 augustus 2017, 10:36
Alles aangevuld, de score van lefky voor vandaag heb ik wel nog niet bijgeteld. Afwachten of het een 7 of 8 gaat worden

Gisteren een dikke 10.

Het zou een 6 geweest zijn. Verjaardagsfeestje van de kindjes . (we doen er 2 tegelijk voor het gemak)
Enorm druk, maar wa zot gedaan met die gasten.

Maar, toen we net thuis kwamen kreeg ik telefoon van mn zus. Ik ben Nonkel geworden :-D

Proficiat!

MaximumOfBass
6 augustus 2017, 11:04
Gisteren een 8, overdag niet veel gedaan, maar 's avonds genoten van de WC Downhill en erna ene gaan drinken.

Booka Shade
6 augustus 2017, 11:19
Gisteren een 8, overdag niet veel gedaan, maar 's avonds genoten van de WC Downhill en erna ene gaan drinken.

Over downhill gesproken.. Ik volg het niet, maar ik heb al 100x het filmpje van Danny Hart bekeken, die commentatoren, zalig :love:
"How he sit down with balls that big" en "Danny, STAY ON YOUR BIKE" :rofl:
Ik raad iedereen aan onderstaand filmpje te bekijken!
EqYgAX6D43Q

MaximumOfBass
6 augustus 2017, 11:29
Over downhill gesproken.. Ik volg het niet, maar ik heb al 100x het filmpje van Danny Hart bekeken, die commentatoren, zalig :love:
"How he sit down with balls that big" en "Danny, STAY ON YOUR BIKE" :rofl:
Ik raad iedereen aan onderstaand filmpje te bekijken!
EqYgAX6D43Q

Commentator is Claudio Caluori, die man doet alle tracks previews en geeft commentaar tijdens de wedstrijd. Die maakt die sport gewoon 300x zo plezant om naar te kijken, zijn stem bouwt meer spanning op dan de tijden die ge te zien krijgt :p
Dat filmke is inderdaad wel een must see, zelfs al zegt de sport u niks :D

xAnyana
6 augustus 2017, 11:29
Gisteren een 4/10.

Booka Shade
6 augustus 2017, 11:31
Commentator is Claudio Caluori, die man doet alle tracks previews en geeft commentaar tijdens de wedstrijd. Die maakt die sport gewoon 300x zo plezant om naar te kijken, zijn stem bouwt meer spanning op dan de tijden die ge te zien krijgt :p
Dat filmke is inderdaad wel een must see, zelfs al zegt de sport u niks :D

Toen ik dat filmke den eerste keer zag ik heb tranen gelachen! En nu nog lig ik strike, beste commentator ooit gewoon :lol:

glashelder
6 augustus 2017, 11:48
welke auto is het eigenlijk?
Citroën C1tje!

Jonas89
6 augustus 2017, 12:00
gisteren 7/10, winst SVZW :D

fordjah
6 augustus 2017, 12:13
Gisteren: 1-0 verloren, teveel gezopen en nog wat ander bullshit.
4/10 :puke:

Teknohol1c
6 augustus 2017, 14:37
Toen ik dat filmke den eerste keer zag ik heb tranen gelachen! En nu nog lig ik strike, beste commentator ooit gewoon [emoji38]Danny hart filmpje is Idd legendarisch. Door dat filmpje, toen we in portes de soleil zaten, naar champery gereden vanuit morzine met de bikes en die track gezocht EN bereden. Zotte track, heb je echt wel wat skills nodig. We hebben het op sommige stukken wreed rustig moeten doen [emoji1]

Score vandaag gaat nog komen, de dag is nog niet rond hier

Booka Shade
6 augustus 2017, 15:13
Danny hart filmpje is Idd legendarisch. Door dat filmpje, toen we in portes de soleil zaten, naar champery gereden vanuit morzine met de bikes en die track gezocht EN bereden. Zotte track, heb je echt wel wat skills nodig. We hebben het op sommige stukken wreed rustig moeten doen [emoji1]

Score vandaag gaat nog komen, de dag is nog niet rond hier

Jullie zullen het idd wel iets trager dan Hart gedaan hebben :D

Booka Shade
6 augustus 2017, 19:38
Voor vandaag een 7/10.
Redelijk laat opgestaan, dan 17.5km gaan lopen en dan nog ewa huishoudelijke taken moeten doen.
Moest Anderlecht nu een paar puntjes kunnen verliezen zou het nog ne goeie dag zijn, maar ik vrees ervoor :)

Mrs.Tupel
6 augustus 2017, 19:51
Gisteren: 10/10. Productieve dag gehad en de vriend is 's avonds afgekomen en blijven slapen.
Vandaag: 10/10. Alle 2 heel goed geslapen (we waren het nog niet echt gewoon om samen te slapen tot nu) en een toffe middag gehad op een domein waar we gezellig hebben gewandeld.

lammeken
6 augustus 2017, 19:54
Vandaag toch een 8/10 : niet echt iets speciaal gedaan.
Gisteren 9/10: Op stap met kameraden eindigt altijd in een goeie avond.

Lefky
6 augustus 2017, 20:42
8/10 vandaag
Paintball gedaan enz
Juist morgen weer werken :(

Sarcastr0
6 augustus 2017, 21:21
9/10

Verjaardag petekind
Gezellig samen met de familie
Den antwerp wint van gent

Karry98
6 augustus 2017, 21:37
Vandaag: 9/10: Rustig uitgeslapen (enfin, tot half 9 wat voor mij laat is), rustige voormiddag gehad, wat gelezen. Namiddag 26km gelopen en nadien topgevoel. 'S avonds dan onverwacht uitgenodigd om met wat maten te gaan eten en nu rustig Carrie kijken die ik gisteren had opgenomen. Topdag dus!

Ik weet dat je waarschijnlijk geen dagen in de toekomst een score mag toekennen, maar morgen wordt waarschijnlijk een 3/10, maandag dus start van een nieuwe werkweek binnen een functie waar ik net niet van moet overgeven. Bevestiging volgt morgenavond.

Guazala
6 augustus 2017, 22:16
Zalig weekend met mijn liefje achter de rug. Dus zowel gisteren als vandaag 10/10.

MaximumOfBass
6 augustus 2017, 22:24
7/10 vandaag, gewoon saaie zondag

Preske
6 augustus 2017, 22:56
6/10

Teknohol1c
6 augustus 2017, 23:31
Jullie zullen het idd wel iets trager dan Hart gedaan hebben :D

Haha, je sowieso he. Die mannen zijn gewoon levensmoe zou je soms denken, die kan je niet evenaren.
Kheb nu toch al wat zwarte runs achter de rug maar die was gewoon quadruple black ofzo

9/10

Den antwerp wint van gent

You got to be kidding me [emoji52]

Vandaag: ik heb ooit eens tegen vrienden gezegd, den dag dat ik met ne tandem ga rondtoeren, schiet mij aub dood.
Wat was de verrassing van vandaag? Een tandemfietstocht rond Sint-Truiden [emoji12]
Desalniettemin, goed gelachen. Dat is eigenlijk nog best plezant. En roooomantisch he.

10/10

MAAR, Het Wtf-moment bij sarcastr0 zijn post levert toch wel een - 1 op...

9/10

glashelder
6 augustus 2017, 23:33
8/10 vandaag.

Schoonouders (en schoonzus en -broer) waren op bezoek, dus extra veel gedaan gekregen in het huis. Badwand gemonteerd, lakens gewassen, raamfolie tegen de ramen van de bijkeuken en keuken geplakt, het logeerbed staat hier nu ook (moet wel nog ineen gestoken worden), appels geplukt van mijn eigenste appelboom en de rotte van op de grond meteen verwijderd, en de grasmachine ineen gestoken.

Booka Shade
6 augustus 2017, 23:45
Haha, je sowieso he. Die mannen zijn gewoon levensmoe zou je soms denken, die kan je niet evenaren.
Kheb nu toch al wat zwarte runs achter de rug maar die was gewoon quadruple black ofzo

You got to be kidding me [emoji52]

Vandaag: ik heb ooit eens tegen vrienden gezegd, den dag dat ik met ne tandem ga rondtoeren, schiet mij aub dood.
Wat was de verrassing van vandaag? Een tandemfietstocht rond Sint-Truiden [emoji12]
Desalniettemin, goed gelachen. Dat is eigenlijk nog best plezant. En roooomantisch he.

10/10

MAAR, Het Wtf-moment bij sarcastr0 zijn post levert toch wel een - 1 op...

9/10

Toen ik aan't lopen was heb ik wel 2 mensen op nen tandem gezien :p

Lulukai
7 augustus 2017, 00:06
Best dat het er 2 waren, anders was het maar raar ook.

Booka Shade
7 augustus 2017, 00:13
Ik wist dat die opmerking ging komen ^^

Booka Shade
7 augustus 2017, 19:37
Vandaag 6/10
Nog stijf van het lopen gisteren, wou op mijne vrije dag wat rusten, maar gisteren telefoon gehad van kameraad om hem te gaan helpen. Dacht dat het invoegen was, maar het was zijn terras uitgraven. Gevolg: stikop!
Nu sebiet hopelijk nog wat gamen en dan Netflix checken bij le gf!

Lulukai
7 augustus 2017, 19:39
8/10 eerste dag terug werken na het verlof viel mee + hij is gedaan en vanavond pizza eten. Hoera

crazyjoker
7 augustus 2017, 20:18
8,5/10 uitgeslapen en daarna een verse wafel met slagroom gegeten op de vrijdagsmarkt buiten in het zonneke. Sebiet naar de nieuwe game of thrones episode kijken en daarna naar Kattekermis met mijn vrienden ^^

Guazala
7 augustus 2017, 20:49
7/10, gewoon werkdagje, niks speciaal positief maar ook niet negatief.

Karry98
7 augustus 2017, 22:03
Vandaag: 4/10
Zoals verwacht weer een dikke kakdag op het werk, techniekers die ik aanstuur hadden er duidelijk weer geen zin in, weer de meest absurde excuses mogen aanhoren + groot project dat verkeerd loopt (niet door mijn toedoen). Enfin, het wordt tijd dat ik er iets aan doe, tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe professionele uitdaging.

Enige lichtpunt (anders was de score nog lager): na een stevige training gisteren vandaag 10km losgelopen, veel beter gerecupereerd dan verwacht. Conditie verbetert echt elke dag!

MaximumOfBass
7 augustus 2017, 22:19
7/10; gewoon average dagje, niks speciaal

xAnyana
7 augustus 2017, 23:17
5/10
Gisteren meh.
6/10
Vandaag viel mee.

Tah_b00nz0r
8 augustus 2017, 00:44
7/10 voor maandag :p kunnen uitslapen na een vermoeid weekend. Met de scooter naar t werk rijden met aangenaam zomerweer en maar ne korte shift gehad opt werk 14-20u

glashelder
8 augustus 2017, 01:33
7/10

Hier ook niet echt een bijzondere dag. In de avond liep ik wat lastig rond, maar is voorbij gegaan met wat afleiding. Uiteindelijk nog veel dingen gedaan gekregen weeral (boodschappen gedaan, vlees ingevroren en alvast wat groenten versneden en ingevroren, mijn appels gesorteerd en bewaard, was gedaan, wasmachinelek ontdekt en opgelost, garage wat opgeruimd en nog wat dozen naar boven gedaan).

Lefky
8 augustus 2017, 07:48
Gisteren 5/10
Ik begin mijn job stilaan te haten denk ik. En ben ook een cheque gaan halen voor een veel te grote betaling naar mijn goesting :p
De 5 komt nog van de vrienden die ik 's avonds gezien heb en de super toffe/knappe collega die terug uit verlof is.

zarathustra
8 augustus 2017, 08:20
Allez ik zal dat hier ook eens doen.

7/10

- eerste dag werken na 2 weken verlof
+ eerste dag werken na 2 weken verlof

+ electricien gebeld en in het Noors kunnen uitleggen wat het probleem was + hij kan morgen ( vandaag) komen!

+ pizza 's avonds ( aka weinig tot geen afwas)
+ tweeling ging slapen zonder probleem en heeft doorgeslapen
+ relatief weinig verkeer

- klojo in wow raid die GoT spoilers begint te teasen

Myllan
8 augustus 2017, 10:30
Leipe shit ouwe!
Dus we moeten elke dag een update doen van de score?
Soort van virtueel dagboek?:lol:

Ok.

Wat bij mij begon als een 8/10 is nu verandert in een zielige 6 door de regen die van mijn haar een geweldige kutzooi heeft gemaakt MAAAR ik ga manlief (vroeger had ik een bloedhekel aan dat woord:() straks ophalen van de luchthaven, gaan we in zijn favoriete restaurant eten en dan beetje 'quality' time doorbrengen dus ik voorspel tegen de nacht aan een 11/10.
Morgen zal ik plaatsen of de voorspellingen al dan niet zijn uitgekomen.

Proto
8 augustus 2017, 11:38
Hehe, ik lees voorspel ipv voorspel :)

Booka Shade
8 augustus 2017, 20:09
Vandaag 6.5/10:
Weinig gedaan buiten te vroeg opstaan, werken, lopen en nu TV kijken..

Guazala
8 augustus 2017, 20:14
Vandaag een 8/10, gewoon werkdagje, maar vanmorgen gaan sporten en dat ging best vlot dus toch wel een goed gevoel. En op het werk toegekomen en eindelijk mijn kabeltje gekregen om mijn tweede scherm aan mijn laptop te hangen. Gezien ik daar reeds een half jaar voor aan het zagen was en iedereen zei dat ik dat beter gewoon zelf zou kopen omdat ik dat toch niet ging krijgen, toch best een leuk momentje. Ik ging een 8,5 geven, maar toen heb ik mijn waterfles omgestoten, waardoor ik hier nu nog tot 22u met natte voeten ga zitten.

xAnyana
8 augustus 2017, 20:58
3/10

Booka Shade
8 augustus 2017, 21:00
Vandaag een 8/10, gewoon werkdagje, maar vanmorgen gaan sporten en dat ging best vlot dus toch wel een goed gevoel. En op het werk toegekomen en eindelijk mijn kabeltje gekregen om mijn tweede scherm aan mijn laptop te hangen. Gezien ik daar reeds een half jaar voor aan het zagen was en iedereen zei dat ik dat beter gewoon zelf zou kopen omdat ik dat toch niet ging krijgen, toch best een leuk momentje. Ik ging een 8,5 geven, maar toen heb ik mijn waterfles omgestoten, waardoor ik hier nu nog tot 22u met natte voeten ga zitten.

Tot 22u, dat zijn ook triestig lange dagen..

Carrion
8 augustus 2017, 21:00
3/10

Details eh, anders is 't niet plezant voor de rest :unsure:

@Booka, wss gewoon ne late post eh

Preske
8 augustus 2017, 21:01
3/10

watskebeurt?

Guazala
8 augustus 2017, 21:07
Tot 22u, dat zijn ook triestig lange dagen..Ik begin dan ook maar om half 2 he...

xAnyana
8 augustus 2017, 21:08
Details eh, anders is 't niet plezant voor de rest :unsure:

@Booka, wss gewoon ne late post eh

watskebeurt?

It was a shitty day. Maar niet shitty genoeg om een 1 of 2 te verdienen dus daarom een 3.

Booka Shade
8 augustus 2017, 21:10
Ik begin dan ook maar om half 2 he...

Ahzo. Ja, ik associeer laptops ed. niet meteen met vroege-late shifts :p

Tah_b00nz0r
8 augustus 2017, 21:17
7/10

+ uitgeslapen tot 12u
+ vrije dag vandaag

- van 13-17u kuisen/opkuis appartement

Lefky
8 augustus 2017, 21:24
ik zou zeggen 8/10
bed geleverd en alles in orde, ondertussen de papa die sprlief alles gestofzuigd heeft omdat er nog isomo lag van de vorige levering, tafels die ik voor iemand anders geleend had met 5 min chance direct op de juiste locatie kunnen terugbrengen, frietjes gegeten en ietske teveel aandacht gekregen van een knappe collega

Booka Shade
8 augustus 2017, 21:32
ik zou zeggen 8/10
bed geleverd en alles in orde, ondertussen de papa die sprlief alles gestofzuigd heeft omdat er nog isomo lag van de vorige levering, tafels die ik voor iemand anders geleend had met 5 min chance direct op de juiste locatie kunnen terugbrengen, frietjes gegeten en ietske teveel aandacht gekregen van een knappe collega

ietske teveel aandacht gekregen? Dat is toch goed :p

Lulukai
8 augustus 2017, 21:40
8/10
Goede werkdag.
Coachee evaluatie gedaan (en dat is ook altijd een beetje zelfevaluatie) en ging goed.

Lefky
8 augustus 2017, 21:55
ietske teveel aandacht gekregen? Dat is toch goed :p

niet van iemand waar je makkelijk tot over je oren op verliefd kan worden wetende dat die een kind en bijhorende vriend heeft

Preske
8 augustus 2017, 22:02
It was a shitty day. Maar niet shitty genoeg om een 1 of 2 te verdienen dus daarom een 3.

de nasleep van uw kat?

Karry98
8 augustus 2017, 22:37
Vandaag: 3/10
Enige pluspunt vandaag: een ruzie volgen tussen 2 collega's over het feit of één van hen al dan niet een email heeft verwijderd uit één van onze algemene mailboxen, priceless... :)

Preske
8 augustus 2017, 22:46
doe maar gisteren en vandaag een 4

Sarcastr0
8 augustus 2017, 23:28
Een 6/10 vandaag.
Nix bijzonder, average day

glashelder
9 augustus 2017, 00:25
7/10

Niet heel veel bijzonders. Vandaag wat huishoudelijke klusjes gedaan (opruimen, de was doen, etc). Nadat mijn vriendin thuiskwam even naar de Brico geweest om wat dingen te halen voor tuinwerk, zoals een kruiwagen, hark, heggenschaar, zak om appels in te doen. Daarna koken, douche genomen en dan samen nog de logeerkamer ingericht nadat mijn vriendin het bed ineen had gestoken. Pluspuntje was wel dat ik mijn oorbellen (inclusief mijn teckeloorbelletjes) heb teruggevonden die ik kwijtgespeeld was tijdens een vorige verhuis (in een doos gestopt, twee dozen later teruggevonden en gedacht van "ja dat is allemaal rommel waarmee ik niet wist wat te doen", wat wel klopte want het zat ook vol met stylo's, kabeltjes, sleutelhangers,... maar dus ook een aantal dingen uit de badkamer, waaronder mijn juwelen).

MaximumOfBass
9 augustus 2017, 11:10
Gisteren 8.5/10, door de dag goed kunnen werken voor school, 's avonds gezellig pint gaan pakken met maten!

Pompi
9 augustus 2017, 13:23
gisteren een 6

moe opgestaan
Kutweer op de moto
casual dag op het werk
moeten haasten savonds voor eten/opruim/vergadering

vandaag word een 8

rap begonnen me werken = rap gedaan me werken
rap beginnen fifa kassen
Kameraad zijne nieuwe moto is gaan checken.

Booka Shade
9 augustus 2017, 13:26
gisteren een 6

moe opgestaan
Kutweer op de moto
casual dag op het werk
moeten haasten savonds voor eten/opruim/vergadering

vandaag word een 8

rap begonnen me werken = rap gedaan me werken
rap beginnen fifa kassen
Kameraad zijne nieuwe moto is gaan checken.

PSN or it didn't happen!

enthaw
9 augustus 2017, 17:06
8/10 Meiboom feesten in hartje Brussel, weer een reden om niet te werken !

Jonas89
9 augustus 2017, 17:38
2/10

Same bullshit als elk andere dag. :(

Algorithm
9 augustus 2017, 18:27
ik zal ook is inspringen, nekeer zien.

gisteren:

7/10

redelijk wat gedaan thuis. enkele accute problemen opgelost. verder zeer rustig, plus vakantie.

vandaag:

6/10

veel shit over mijn kop gekregen prive. heb wel nog vakantie, dat is een plus, en het is een zalig weertje.

ni echt veel gedaan voor de rest buiten wa huiselijke taken

Lefky
9 augustus 2017, 19:47
5.5 vandaag
vroeg moeten opstaan om mijn ouders naar zaventem te doen
verschrikkelijk saaie dag bij de klant
nu wel op mijn gemak thuis

xAnyana
9 augustus 2017, 19:50
8/10

Goed nieuws gekregen.

RiCOManiaC
9 augustus 2017, 19:58
7/10, want niks bijzonders maar toch nog wa verlof :) Heeeeuuujjjj

Karry98
9 augustus 2017, 20:24
Vandaag: 5/10
Saaie dag op het werk, maar nu heb ik tenminste de beslissing genomen iets anders te zoeken, dat maakt het wat draaglijker.
Nadien uitstekende looptraining gedaan en nu wat Mad Men kijken.

Booka Shade
9 augustus 2017, 20:56
7/10
Weinig gedaan vandaag, morgen wel thuis, dus mijne mindset is in orde [emoji14]

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Guazala
9 augustus 2017, 21:11
8/10, gewoon werkdagje, maar met uitzicht op 6 dagen thuis, dus gewoon dat gedacht al is veel.
+ vanmiddag, ondanks dat het woensdag was, onderweg naar het werk niet 1 keer gedacht: "Godverdomme, het is weer woensdag en al de onnozele geiten zijn weer op straat om hun kinders rond te rijden. Hoe hebben die in godsnaam hun rijbewijs gehaald?" En dat is zeldzaam op een woensdag dat ik dat geen enkele keer denk. Dus dat is wel goed.

Carrion
9 augustus 2017, 21:15
0/10

Reorganisatie aangekondigd op het werk en 2 keer raden wie bij de hoop hoort die midden september mag verkassen.

Market Garden
9 augustus 2017, 21:17
0/10

Reorganisatie aangekondigd op het werk en 2 keer raden wie bij de hoop hoort die midden september mag verkassen.

Kan de vakbond of zoiets, niet helpen?

glashelder
9 augustus 2017, 21:31
7,5/10 hier (mag ik halfjes geven?)

Vriendin is na het werk naar haar ouders gereden, heeft nog maar tien minuutjes geleden gestuurd dat ze op weg is naar huis, dus een dagje voor mezelf. Mij wel geamuseerd, wat huishouden gedaan, filmpje gekeken, wat boodschappen gedaan, nog wat appeltjes geplukt. Gehoord dat mijn zus zaterdag ook mee komt (met mijn metekindje) op bezoek, dus dat is fijn.

Minpuntje is dat ik volgens mij mijn kleine teen heb gebroken :( Vanmiddag keihard tegen de deurstijl gelopen en zo half blijven haken met mijn kleine teen. Ik hoorde het kraken (maar ik hoop dat dat gewoon mijn gewricht was dat zo knakte? :unsure:). Pijn, staat rood en blauw. Zou de eerste keer zijn dat ik iets breek (al valt zo'n teentje gelukkig nogal mee).

Damn :(

MaximumOfBass
9 augustus 2017, 22:30
8.5/10, dag begon klote met overslapen (kan daar absoluut niet tegen), maar toch beter geworden met leuke vooravond met men zus en erna chillen met wat vrienden.

crazyjoker
9 augustus 2017, 22:53
7/10 voor mijn eerste dag van mijn nieuw werk naar sint truiden moeten pendelen (1,5 uur met de trein). Had het uur verkeerd gelezen en heb daardoor de trein juist voor mijn neus zien wegrijden dus een uurtje moeten wachten op de volgende trein (met gevolg dat ik 30 minuten te laat was).

Het werk zelf was heel leuk en denk dat het iets is wat me echt ligt. Daarmee geef ik mijn dag een 7 ondanks dat mijn voormiddag suckte voor dood.

Dhene
9 augustus 2017, 23:31
7/10 voor mijn eerste dag van mijn nieuw werk naar sint truiden moeten pendelen (1,5 uur met de trein). Had het uur verkeerd gelezen en heb daardoor de trein juist voor mijn neus zien wegrijden dus een uurtje moeten wachten op de volgende trein (met gevolg dat ik 30 minuten te laat was).

Het werk zelf was heel leuk en denk dat het iets is wat me echt ligt. Daarmee geef ik mijn dag een 7 ondanks dat mijn voormiddag suckte voor dood.

Goeie eerste indruk :p

Lulukai
10 augustus 2017, 00:17
9/10
All good

glashelder
10 augustus 2017, 00:53
Hier ook een paar jaar geleden op mijn eerste werkdag. Elke dag pendelen van Brugge naar Antwerpen, en net die dag een zelfmoordpoging onder de trein die ik moest hebben (zo'n x aantal meter voor de trein het station binnen reed). Zei de conductrice nog van "niet kijken, er is net iemand voor de trein gesprongen", toen we vroegen waarom de deuren niet open gingen. De vrouw heeft het nog overleefd ook.

Preske
10 augustus 2017, 01:15
gisteren een 5

Dhene
10 augustus 2017, 08:26
Hier ook een paar jaar geleden op mijn eerste werkdag. Elke dag pendelen van Brugge naar Antwerpen, en net die dag een zelfmoordpoging onder de trein die ik moest hebben (zo'n x aantal meter voor de trein het station binnen reed). Zei de conductrice nog van "niet kijken, er is net iemand voor de trein gesprongen", toen we vroegen waarom de deuren niet open gingen. De vrouw heeft het nog overleefd ook.

Ik was op mijn sollicitatie een half uur te laat. Had uur verkeerd gehoord of verkeerd in mijn agenda gezet :naughty:. Ze belden me op of ik nog kwam... Uiteindelijk was ik toch aanvaard :D

crazyjoker
10 augustus 2017, 09:12

Gelukkig zijn het maar 2 dagen dat ik naar Sint truiden moet pendelen, daarna is het maar op wandelafstand naar mijn werk in Gent ☺

Pompi
10 augustus 2017, 09:24
PSN or it didn't happen!

shit; ik ben nie zonen onliner.. ma ik kan u wel zeggen da Nots county arsenal geeft uitgeschakeld in de beker.. (na penalties wel pas).
Voor de rest staan we stevig in top 5 van de league one.
Paar jonge talentjes dat goed beginnen draaien; wel 2 zware blessures in defensie jammer genoeg.

fordjah
10 augustus 2017, 17:47
Gisteren: Wat ziek (verkouden). Maar gelukkig voorlopig is het nog rustig op het werk.
Trainerswissel Lokeren +punt.

7/10

Lulukai
10 augustus 2017, 19:12
10/10 vanavond pizza eten

Booka Shade
10 augustus 2017, 19:17
8/10
Goed gelopen, daarna mijn kostuum vervolledigd voor de trouw en nu chillen met die billen!

Lulukai
10 augustus 2017, 22:00
10/10 vanavond pizza etenPizza was goed.

crazyjoker
10 augustus 2017, 22:18
Pizza was goed.

lulukai pls

Lulukai
10 augustus 2017, 22:22
lulukai plsWilt ge het alleen maar horen als het over smeerkaas gaat?

glashelder
10 augustus 2017, 22:34
4/10

+ vanmorgen adreswijziging in de gemeente (zelf met autootje daarheen gereden yay) en daarna nog even in mijn bed gekropen
+ wat gekuist in huis en dinger logischer gezet

- al de hele dag fucking rugpijn en da's al wéken geleden en ik snap het niet, niks helpt momenteel. Dafalgan Forte niet, Ibuprofen 600 niet, mijn bekkengordel niet, en zelfs 5 min - pauze - 10 min op mijn inversietabel heeft geen klote geholpen
- ik moet volgende week terug gaan werken en bleehhh
- ik mis m'n vriendin, ze was wel keilief voor me vanavond toen ik er een beetje doorheen zat maar nu ligt ze al de hele avond te slapen in de zetel :(

xAnyana
10 augustus 2017, 23:24
6/10

Niks speciaals.

MaximumOfBass
11 augustus 2017, 00:34
9/10, goed geblokt, weer naar circuit wa gaan loeren en 's avonds toffe avond gehad met kameraad.

Lefky
11 augustus 2017, 08:23
Gisteren 6/10
Niks speciaals buiten mij weer geërgerd op het werk.

zarathustra
11 augustus 2017, 08:44
8/10

Babies die doorslapen, katten die maar 1 muis binnen brengen en titanforged loot in wow gisteren >.>

zarathustra
11 augustus 2017, 11:35
Ik ga deze dag al direct een half puntje moeten aftrekken want ik zie dat mijn punten niet in het vet staan :(

Booka Shade
11 augustus 2017, 11:41
Ik ga deze dag al direct een half puntje moeten aftrekken want ik zie dat mijn punten niet in het vet staan :(

FTFY :')

Guazala
11 augustus 2017, 19:43
Gisteren 8/10. Niks speciaal gedaan. Maar wel verlof, dus dat is altijd goed.

Vandaag 10/10. Mijn nieuw sportschema werpt vruchten af. Ze doen daar metingen over heel je lichaam en op een maand tijd 22 cm over heel mijn lijf verspreid kwijt. Voor 2 keer per week een goed half uur sporten is dat wel tof.
Half dagje vrijwilligers'werk' gedaan en hele namiddag in het park gezeten met super-schattige puppies. -0,5 wegens hele terugweg met 1 pup achtervolgd door creepy kerel, die daar dan nog een half uur voor de deur is blijven rondhangen.
Maar ook weer +0,5 want seffens naar mijn liefje vertrekken.

Lulukai
11 augustus 2017, 20:28
Gisteren 8/10. Niks speciaal gedaan. Maar wel verlof, dus dat is altijd goed.

Vandaag 10/10. Mijn nieuw sportschema werpt vruchten af. Ze doen daar metingen over heel je lichaam en op een maand tijd 22 cm over heel mijn lijf verspreid kwijt. Voor 2 keer per week een goed half uur sporten is dat wel tof.
Half dagje vrijwilligers'werk' gedaan en hele namiddag in het park gezeten met super-schattige puppies. -0,5 wegens hele terugweg met 1 pup achtervolgd door creepy kerel, die daar dan nog een half uur voor de deur is blijven rondhangen.
Maar ook weer +0,5 want seffens naar mijn liefje vertrekken.Waar ga je?

Ook 10/10 hier.

Preske
11 augustus 2017, 20:45
Gisteren 5, vandaag 4. Ganse dag last van de rug en m'n benen. Hmm...

Kunt ge anders niet gewoon alle dagen 5 zetten en ik zal dan wel zeggen wanneer het eens tegen/mee valt? :unsure:

Waar ga je?

Ook 10/10 hier.

weer pizza gegeten? :p

Lulukai
11 augustus 2017, 20:46
Gisteren 5, vandaag 4. Ganse dag last van de rug en m'n benen. Hmm...

Kunt ge anders niet gewoon alle dagen 5 zetten en ik zal dan wel zeggen wanneer het eens tegen/mee valt? :unsure:

weer pizza gegeten? :pVanmiddag, de overschot van gisteren.
T leven is toch schoon

Guazala
11 augustus 2017, 20:53
Waar ga je?

Ook 10/10 hier.Infraligne. Waar ik vroeger ging sporten moet ik tegenwoordig met al die werken rond Antwerpen een dik half uur voor rijden. Dus een uur in den auto, uur sporten, daar wat op tijd zijn, omkleden. Ik was daar elke keer 3 u aan kwijt.

En dit is op 5 minuten met de fiets van bij mij thuis. Een sessie duurt een half uur, dus op een goed uur ben ik thuis, gedoucht en al. En blijkbaar geeft dat dus nog een goed resultaat ook. Mijn doel was vooral terug wat regelmatiger bewegen, maar dat is natuurlijk mooi meegenomen.

glashelder
11 augustus 2017, 21:16
8/10

Na breakdown gisterenavond (zie 4/10 van gisteren), vandaag gewoon helemaal niks gedaan. Uitgeslapen, de hele dag in de zetel gelegen en Youtubefilmpjes gekeken. Toen mijn lief thuis kwam, even op en af naar de dierenwinkel geweest om kattenzand (mijn katjes komen morgen!). En nu nog wat in de zetel liggen en Youtubefilmpjes kijken. Koken was ook gewoon een pizza in de oven duwen :p Vandaag is beter.

Booka Shade
11 augustus 2017, 22:16
7/10 just another day.

Samni
11 augustus 2017, 22:34
6.5/10 hele dag Smite gespeeld, niks bijzonders, zou 7.5 geweest zijn ware het niet dat dit de laatste dag van men verlof was en dat stilaan begin te beseffen :p

xAnyana
11 augustus 2017, 23:16
Hmmmmmmm vandaag een 8/10. 's Middags familiebezoek gekregen wat altijd leuk is en in de late namiddag en avond naar Alcatraz hardrock & metal festival geweest. Was leuk en daarnet beslist om morgen terug te gaan :P

Tah_b00nz0r
11 augustus 2017, 23:23
6.5/10 hele dag Smite gespeeld, niks bijzonders, zou 7.5 geweest zijn ware het niet dat dit de laatste dag van men verlof was en dat stilaan begin te beseffen :p

Tijd dadde terug komt. 2 VOLLE weken zijn om ;-)

Mijne dag: 6/10 :p

- 3e vroege
- net moete gaan lopen op een housewarming omdat morge mijne 4e vroege shift is, bah
- weinig thuis geweest vandaag

+ housewarming vd maat was gezellig, schoon appartementje voor onze 27 jarige jonkman van de groep :p

Samni
12 augustus 2017, 08:41
2 VOLLE weken zijn om ;-) :p

Om over te geven :(

Jonas89
12 augustus 2017, 09:21
Gisteren:

2/10

-SVZW verloren, maar had dit al verwacht.

-Maar, moet volgende week eens bij de dokter gaan denk ik: slaap al maanden als ne blok 's nachts (te goed eigenlijk :unsure: ) en overdag loop ik er nog als een zombie (moe) bij.

Laatste maand/weken wordt het precies wat slechter... klok van 22u30-23u halen is een flinke opgave, zelf gisteren op de voetbal had ik het lastig. Gelukkig reed mijn pa, want durf het risico niet nemen op de baan (te gevaarlijk om in slaap te vallen).

MaximumOfBass
12 augustus 2017, 10:05
Gisteren 9.5/10, heel de dag misselijk geweest overdag, 's avonds was het weg en fantastische avond gehad op Aper'eau & Sunset Palaza.

Pieter3770
12 augustus 2017, 12:01
Gisteren:

2/10

-SVZW verloren, maar had dit al verwacht.

-Maar, moet volgende week eens bij de dokter gaan denk ik: slaap al maanden als ne blok 's nachts (te goed eigenlijk :unsure: ) en overdag loop ik er nog als een zombie (moe) bij.

Laatste maand/weken wordt het precies wat slechter... klok van 22u30-23u halen is een flinke opgave, zelf gisteren op de voetbal had ik het lastig. Gelukkig reed mijn pa, want durf het risico niet nemen op de baan (te gevaarlijk om in slaap te vallen).Ben jij niet gewoon wat depressief?

StanTem
12 augustus 2017, 12:06
Gisteren 10/10.

Vandaag maar een 7 ofzo want moet sebiet gaan werken.

En morgen is het de langverwachte BBQ, dus voor de helft van 9lives wordt dat 10/10. Zelfs voor de anders zo negatieve Jonas en xAnyana.

Lefky
12 augustus 2017, 14:03
Gisteren 5/10
Op de full time job gestopt om rap thuis iets te eten en naar de andere job te vertrekken tot 2u vannacht.
Vandaag dan veel te weinig geslapen, hoewel ik daarnet nog een dutje gedaan heb want moet straks naar een trouwfeest. Dus ik hoop dat dat goede punten gaan worden.

Gisteren 10/10.

En morgen is het de langverwachte BBQ, dus voor de helft van 9lives wordt dat 10/10. Zelfs voor de anders zo negatieve Jonas en xAnyana.

Awel voor mij zal het geen 10/10 zijn :tongue:

StanTem
12 augustus 2017, 14:12
Gisteren 5/10
Op de full time job gestopt om rap thuis iets te eten en naar de andere job te vertrekken tot 2u vannacht.
Vandaag dan veel te weinig geslapen, hoewel ik daarnet nog een dutje gedaan heb want moet straks naar een trouwfeest. Dus ik hoop dat dat goede punten gaan worden.

Awel voor mij zal het geen 10/10 zijn :tongue:Ligt 100% aan uzelf. Inschrijvingen waren open voor iedereen.

Lulukai
12 augustus 2017, 14:33
Ligt 100% aan uzelf. Inschrijvingen waren open voor iedereen.Nooit gezien

lammeken
12 augustus 2017, 14:36
Ps4 topic

StanTem
12 augustus 2017, 14:38
Nooit gezienKan ik niks aan doen eh...

Nahrtent
12 augustus 2017, 15:30
Ligt 100% aan uzelf. Inschrijvingen waren open voor iedereen.

Voor iedereen die een voldoende grote loser is om dagelijks op het PS4 forum rond te hangen bedoelt ge. :tongue:

lammeken
12 augustus 2017, 15:42
Gisteren toch een 8/10

Leuke dag met vrienden, wat zuipen en zeveren.

Vandaag geef ik ook een 8/10

Wat gaan helpen bij familie op hun bouw en straks feesten :woohoo:

xAnyana
12 augustus 2017, 15:50
Gisteren 10/10.

Der gaan wonderen moeten gebeuren om een 10 te halen hoor [emoji23][emoji23]

StanTem
12 augustus 2017, 15:53
Der gaan wonderen moeten gebeuren om een 10 te halen hoor [emoji23][emoji23]Ge ziet mij en Carreon. Dat zijn al 2 wonderen. En dan zwijg ik nog over Jonas.

StanTem
12 augustus 2017, 15:54
Voor iedereen die een voldoende grote loser is om dagelijks op het PS4 forum rond te hangen bedoelt ge. :tongue:Ge moet daarvoor niet dagelijks passeren. Topic staat er al van mei... Loser!

Booka Shade
12 augustus 2017, 16:09
Lulukai was al vergeten dat dit een gameforum is :)

Preske
12 augustus 2017, 17:10
Ge moet daarvoor niet dagelijks passeren. Topic staat er al van mei... Loser!

Maar als ge nooit langs daar passeert kunt ge dat ook niet weten :p

https://i.imgflip.com/1tzg0o.jpg

In fact, forget the BBQ!

Tha_nOn
12 augustus 2017, 17:27
Genoeg volk dat enkel op de algemene fora zit, en vice versa. Dan kunt ge al wel nekeer ne meet ofzo missen. Meer over algemeen vinden mensen dat niet erg, gezien dat daar dan toch vooral mensen zijn die ge nog nooit zien posten hebt.
Maar Joeri zijne BBQ is blijkbaar the Place to ben om een lief op te doen...

StanTem
12 augustus 2017, 17:33
Maar als ge nooit langs daar passeert kunt ge dat ook niet weten :p

Niet weten? Het heeft zowel vorig jaar als dit jaar meermaals in deze donkere hoeken van het forum gestaan.

Googke
12 augustus 2017, 18:02
Van 3 tot 11 augustus:10 op 10. Zon tot over m'n oren, eten en drinken zoveel ge wilt en fijn activiteiten.

11 augustus en vandaag: 2 op 10. Regen, sombere blikken en werk. Straks wel chillax gamen, kan nog 6 worden.

Karry98
12 augustus 2017, 18:59
Gisteren: 3/10 (gewoon kut van begin tot einde, weinig aan toe te voegen)

Vandaag: 8/10: Heerlijke zaterdag! Eerst om 7u nog wel mijn moeder en zus moeten afzetten in Brussel, maar daarna pure ontspanning: Aquarium gekuist, gelezen, gelopen, wat kunnen gamen, appartement rustig kunnen kuisen, lekker gegeten en de rest van de avond rustig ontspannen. Top dus!

StanTem
12 augustus 2017, 19:18
Gisteren: 3/10 (gewoon kut van begin tot einde, weinig aan toe te voegen)

Vandaag: 8/10: Heerlijke zaterdag! Eerst om 7u nog wel mijn moeder en zus moeten afzetten in Brussel, maar daarna pure ontspanning: Aquarium gekuist, gelezen, gelopen, wat kunnen gamen, appartement rustig kunnen kuisen, lekker gegeten en de rest van de avond rustig ontspannen. Top dus!

Aquarium kuisen, appartement kuisen... Da's ontspanning?
Dan mag je bij mij ook eens komen ontspannen hoor! :p

Karry98
12 augustus 2017, 19:23
Aquarium kuisen, appartement kuisen... Da's ontspanning?
Dan mag je bij mij ook eens komen ontspannen hoor! :p

Mijn aquarium kuisen vind ik hoe dan ook ontspannend/rustgevend, mijn appartement kuisen normaal niet, maar wel als ik het kan doen op een rustige zaterdag als vandaag met 0,0 stress. Na jullie BBQ wil ik hoe dan ook NIET komen kuisen, wie weet wat er dan allemaal op te ruimen valt... :)

StanTem
12 augustus 2017, 19:24
Mijn aquarium kuisen vind ik hoe dan ook ontspannend/rustgevend, mijn appartement kuisen normaal niet, maar wel als ik het kan doen op een rustige zaterdag als vandaag met 0,0 stress. Na jullie BBQ wil ik hoe dan ook NIET komen kuisen, wie weet wat er dan allemaal op te ruimen valt... :)

Vorig jaar viel dat heel goed mee. Drank uit fleskes en eten met wegwerpbestek/borden dus afwas is er bijna niet.
't Is dan eigenlijk gewoon eens stofzuigen en dweilen.

lammeken
12 augustus 2017, 20:01
Nu gaat ge wel bandensporen moeten opkuisen ook :unsure:

Preske
12 augustus 2017, 20:18
zolang er geen remsporen zjn

StanTem
12 augustus 2017, 20:28
Nu gaat ge wel bandensporen moeten opkuisen ook :unsure:

Geen voertuigen binnen! Ge moet u maar op den oprit stellen :tongue:

Jonas89
12 augustus 2017, 22:01
1/10

Na Svzw ook een nederlaag voor Chelsea die hard aankwam. Zwart verjaardagsweekend op voetbalvlak. Kheb er al betere gehad...

Ketelbuik
12 augustus 2017, 22:15
1/10

Na Svzw ook een nederlaag voor Chelsea die hard aankwam. Zwart verjaardagsweekend op voetbalvlak. Kheb er al betere gehad...

Maar Morata heeft gescoord en een assist gemaakt en hij zal jullie redden <3

Nahrtent
12 augustus 2017, 22:15
1/10

Laat uw geluk toch eens niet zo afhangen van wat 11 (of 22) overbetaalde prutsers uitsteken op een veredelde weide. :p

picasso123
12 augustus 2017, 22:25
1 t.e.m. 10 augustus: 10/10 Zalig kamp met de chiro achter de rug. Fantastische leiding & kookploeg, geen problemen op voorkamp & 2-daagse , weer viel enkel laatste dagen wat tegen, enz. Soms vraag ik mij af waarom ik het blijf doen en er zoveel tijd in steek, maar verdomme het is het waard :)

11 augustus: 8/10: rustdag na kamp, uitgeslapen, afgesproken met vriendin & 's avonds filmpje gezien.

Vandaag: 5/10 Terug in gang geschoten voor de herexamens. Kamp hangt echter nog in de kleren en het gaat zeer moeizaam. Hopelijk kom ik morgen wat beter op gang want de tijd begint te dringen...

Toffe thread trouwens :)

puni
12 augustus 2017, 22:32
7/10 (omdat 15/10 niet mag van Lotti)

Deze morgen wakker gemaakt door de Duitse die ineens terug uit haar schulp kwam gekropen, gans de voormiddag mee zitten leuteren terwijl ze op de trein zat naar Parijs. Voor de eerste keer in jaren nog eens een volledige voetbalwedstrijd uitgespeeld zonder blessures, weliswaar met kramp in mijn twee kuiten op het einde en ondanks verlies. Fysiek wel perfect in orde, krampen negen kansen van de tien door een te laag sodiumgehalte, eens zien of ik daar iets aan kan veranderen. -2 omdat OHL verloren heeft in Roeselare (maar ik lig daar minder van wakker dan Jonas van Zulte en Chelsea). Kan mss nog +1 worden als ik zou gaan pintelieren en eventueel een grietje kan opsnorren maar de kans is klein dat ik nog buitenkom, stikkapot.

Ah, en ook eindelijk begonnen aan het verwerken van mijn gopromateriaal uit Schotland. Dus doe maar 7,5/10 eigenlijk.

fordjah
12 augustus 2017, 23:12
2/10. En kga er niet te veel woorden aan vuil maken! :unsure:

MaximumOfBass
13 augustus 2017, 00:53
8/10, vermoeiende dag achter de rug, weinig nuttig gedaan, wel geamuseerd maar teleurstellend voor een zaterdag :p

xAnyana
13 augustus 2017, 01:38
8/10 leuke dag achter de rug

Samni
13 augustus 2017, 03:58
8.5/10 leuke dag, doop van neefje gehad en was dik in orde.

Booka Shade
13 augustus 2017, 09:34
Gisteren 8/10
Thuis tot woensdag, dus dat valt sowieso al goed mee. De avond met vrienden en alcohol gespendeerd.

Lulukai
13 augustus 2017, 10:40
Kan ik niks aan doen eh...

Dat is zo, maar ik bedoelde enkel dat je dan niet moet zeggen dat het "100% zijn schuld is". Als ge daar niet gaat kijken is t logisch dat niet iedereen dat ziet.

Lulukai was enkel vergeten hoe zelfgenoegzaam jij bent
:ironic

Niet weten? Het heeft zowel vorig jaar als dit jaar meermaals in deze donkere hoeken van het forum gestaan.

Haha n/o, maar tis nu niet dat ge omdat er hier eens iets vaags passeert over een bbq die geweest is, alle hoeken van 9l gaat beginnen afzoeken voor naar de volgende te gaan ofzo ook e.

Preske
13 augustus 2017, 13:26
Gisteren 5/10, zoals gewoonlijk. Niet goed, niet slecht. De normale middenmoot.

Vandaag belooft in ieder geval. Derstraks net niet door mijn benen gezakt van de pijn.

Lefky
13 augustus 2017, 16:34
Gisteren toch wel 9/10.
Na mijn onbijt nog een dutje gedaan omdat ik wat moeite heb met genoeg slapen tegenwoordig. Loopke gedaan dat redelijk goed ging op mijn knie na die mij de rest van mijn leven gaat tergen. Moesten dan naar een trouw maar enkel het feest, dus eerst met den hoop iets gaan eten op de grote markt. Het thema was vintage dus iedereen zat ons aan te gapen omda we er zo goed uit zagen :D Op de trouw iemand leren kennen wat uiteindelijk wat teleurstellend uitdraaide maar desalniettemin gezellig was. En zelf is niet moeten rijden :D :D

Vandaag gaat ook ne goeie worden. Rustig opt gemakske, is niks moeten doen. Daarnet op mijn appartement nog wat gaan klaarzetten voor morgen.
Nu mijn meubels er staan zo wat in de zetel gelegen etc. Ik was zowaar trots op mijzelf omdat het er allemaal eigenlijk wel goed uitziet.

Samni
13 augustus 2017, 19:04
6.5/10

- Laatste dag verlof.
- Heel weinig geslapen.

+ Hele dag bezig geweest met garage te voegen samen met men broer en begint er toch op te trekken :niceone:

glashelder
13 augustus 2017, 23:43
Gisteren 10/10

+ familiebezoek (ouders, mijn zus, metekindje, en hondje van mijn ouders)
+ ze hadden de twee katjes mee die dus sinds gisteren hier wonen :love:
+ die katjes voelen zich overigens helemaal thuis
+ nog wat verder gewerkt in huis: kadertjes opgehangen, ramen schoongemaakt, wat rekken ineen gestoken

Vandaag 9/10

+ nog steeds familiebezoek
+ appeltjes geplukt met mijn familie, wandelingetje gedaan, rattenkooi schoongemaakt, allebei in slaap gevallen in de zetel nadat mijn ouders weg waren, macaroni gegeten
+ plantje gekregen van mijn lief
- te weinig geslapen :p

Lakigigar
14 augustus 2017, 00:27
do: 5/10
vr: 5/10
za: 4/10
zo: 4/10

eS
14 augustus 2017, 00:43
hele weekend: 1/10
- vrijdag te horen gekregen dat m'n beste maat (kennen elkaar al ver 20jaar) en beste vriendin (kennen elkaar goed jaar, maar op korte tijd heel close geworden) waar ik ook wel meer voor begon te voelen, opeens een koppel zijn -> ik kan ni anders dan blij zijn voor hen, maar het is tegelijk echt nogal soulcrushing...
- zaterdag m'n broer die hier opeens staat omda z'n vriendin blijkbaar begint door te flippen...

+ zondag als lichtpuntje nog es old school retrogames gespeeld met m'n broer.

Lakigigar
14 augustus 2017, 02:16
de redenen die jullie geven voor die énen zeg. :eek:

Een 1/10 geef je als je een zwaar auto-ongeval krijgt, het nieuws te horen krijgt dat je kanker krijgt of je hond/moeder overlijdt. Toch niet als je het nieuws krijgt dat je beste maat een vriendin heeft of als chelsea en waregem een match verliezen? Ook al kan ik dat niet serieus nemen, vat ik het wel offensief op.

Sylverscythe
14 augustus 2017, 02:34

Een 1/10 geef je als je een zwaar auto-ongeval krijgt, het nieuws te horen krijgt dat je kanker krijgt of je hond/moeder overlijdt. Toch niet als je het nieuws krijgt dat je beste maat een vriendin heeft of als chelsea en waregem een match verliezen? Ook al kan ik dat niet serieus nemen, vat ik het wel offensief op.

Kerel, relax. Alsof er een objectieve schaal is om je dag op 10 te scoren. En zoja zou het overlijden van mijn hond niet hetzelfde scoren als van mijn moeder...I am offended! ;)

Hier 7/10, niet zo productief als ik wou, nogal doodop.
Maar gisteren 10/10, mijn Mexicaanse vlam is komen koken, wat vrij indrukwekkend was. Daarna was het ook gezellig :)

picasso123
14 augustus 2017, 08:40
Gisteren (13 augustus): 6,5/10
Studeren ging al iets beter maar nog steeds niet echt op gang gekomen. 'S avonds even naar open air house event quasi naast mijn deur geweest, was wel plezant maar wel op tijd in bed gekropen [emoji14]

Sent from my A0001 using Tapatalk

MaximumOfBass
14 augustus 2017, 08:51
Gisteren 8.5/10

Sarcastr0
14 augustus 2017, 09:54

Een 1/10 geef je als je een zwaar auto-ongeval krijgt, het nieuws te horen krijgt dat je kanker krijgt of je hond/moeder overlijdt. Toch niet als je het nieuws krijgt dat je beste maat een vriendin heeft of als chelsea en waregem een match verliezen? Ook al kan ik dat niet serieus nemen, vat ik het wel offensief op.Dat hoort erbij he. First world problems, boehoe mijn leven is zo slecht want mijn ploeg verliest en mijn crush kijkt me niet aan

Preske
14 augustus 2017, 12:45
Doe maar een 7 voor gisteren. Goed uitgeslapen (lang geleden), goed gezind, ganse dag op mijn gemak geweest. Maar dan punten moeten aftrekken omdat ik mij op de grond heb moeten voortrekken van de zeer :unsure:

Pompi
14 augustus 2017, 13:01
preske, geeft een 7 waar anderen een -8 voor zouden geven. het glas lijkt me halfvol.

gisteren: 8/10: chillen dag, GOT seizoen 1 uitgekeken me de madam; fifa gekast; chippekes gegeten
Vandaag: 8/10: bekan niemand op het werk; dus werk gedaan krijgen en zo..; juist een uur int zonneke gezeten en straks nog een kleinigheidje gaan drinken.

StanTem
14 augustus 2017, 13:05
Gisteren 10/10.

Weer leuke BBQ achter de rug met zo'n 24 zotten van op het forum.