PDA

Volledige versie bekijken : Lasergame in West-Vlaanderen

Powerwing
3 augustus 2017, 17:43
Mijn zoon op het verjaardagsfeest van een vriendje deelgenomen aan een paintball spel in paintball valley te Zwevegem.
Nu wil hij dat nog eens doen, maar ik stelde voor van eens een laser game in de plaats te doen.

Heb al eens gegoogled, maar vind niet meteen een locatie in West-Vlaanderen, of liever in Zuidwest vlaanderen (er is er één in Middelkerke maar is wa ver). Ik dacht dat er vroeger één was in de streek van Kortrijk, maar blijkbaar is die er niet meer.

Iemand een suggestie ?

Sarcastr0
3 augustus 2017, 19:50
Paintball > lasergamd

Powerwing
3 augustus 2017, 21:22
Paintball > lasergamd

Says who ?

Sarcastr0
3 augustus 2017, 21:36
Says who ?He did
Paintball > lasergamd

Powerwing
3 augustus 2017, 21:38
He did

Enige vorm van staving ?

Sarcastr0
3 augustus 2017, 21:41
Enige vorm van staving ?Pak een klak mee naar een lasergame.

Als ge om de hoek peekt, hou die klak over u schouder.
Unhittable.

En paintball hebde tenminste voldoening als ge iemand raakt :)

Meestal ook coolere setting

Lulukai
3 augustus 2017, 23:01
Lasertag is ook voor mensen die te wussy zijn voor paintball meestal. Airsoft is ook nog geestig als je de verf gewoon wil vermijden.

Laser is gewoon niet spannend, je hebt geen pijn ofzo als je wordt afgeschoten en veel minder adrenaline.

Floki
4 augustus 2017, 01:10
Same here. Paintball is zonder twijfel leuker dan laser shooting: de arena's zijn vaak groter en 'realistischer' opgebouwd, je hebt meer het gevoel dat je echt schiet (bij laser is er enkel wat geruis uit een stom speakertje), je ziet meteen of je iets raakt of niet (je bent niet afhankelijk van al dan niet slecht werkende of makkelijk manipuleerbare sensoren) en het materiaal lijkt minder op goedkoop speelgoed voor driejarigen. :)

Sarcastr0
4 augustus 2017, 10:12
Kan me nu wel inbeelden dat voor nen bejaarde als powerwing al die lichtjes en geluidjes wat fijner lijken

Shadowfox
4 augustus 2017, 10:26
Middelkerke is er één, en dat is de enige dat ik ken. Ik sluit mij aan bij de rest, paintball is more fun (en kan je doen in Diksmuide ook)

Powerwing
4 augustus 2017, 11:00
Middelkerke is er één, en dat is de enige dat ik ken. Ik sluit mij aan bij de rest, paintball is more fun (en kan je doen in Diksmuide ook)

Ja, voor Paintball ga ik nie naar Diksmuide rijden als er één op 5 km van mijn deur is, he. Die van Middelkerke blijkt inderdaad de enige lasergame in W-VL te zijn, te combineren met dagje zee eventueel. Of nog eens kijken in 't Gentse, is uiteindelijk dichter dan de kust voor mij...
En wat dan als lasergame voor watjes is? Ik hoef mijn mannelijkheid nie meer te bewijzen hoor. En is voor mijn zoon he, die is 11 jaar, en is eens iets anders dan paintball. Ik lig daar nie van wakker, van da soort dingen, spreekt mij totaal nie aan, trouwens...

Floki
4 augustus 2017, 11:06
In Gent heb je er een in de Voskenslaan: The Zone (http://thezone.be/)

Veel plezier, maar achteraf niet komen klagen dat paintball leuker is, hè? ;)

Shadowfox
4 augustus 2017, 11:07
Ja, voor Paintball ga ik nie naar Diksmuide rijden als er één op 5 km van mijn deur is, he. Die van Middelkerke blijkt inderdaad de enige lasergame in W-VL te zijn, te combineren met dagje zee eventueel. Of nog eens kijken in 't Gentse, is uiteindelijk dichter dan de kust voor mij...
En wat dan als lasergame voor watjes is? Ik hoef mijn mannelijkheid nie meer te bewijzen hoor. En is voor mijn zoon he, die is 11 jaar, en is eens iets anders dan paintball. Ik lig daar nie van wakker, van da soort dingen, spreekt mij totaal nie aan, trouwens...
ok :unsure:

Proto
4 augustus 2017, 11:09
Als uwe kleine wilt gaan paintballen, laat hem dan toch paintballen.
Dat is gelijk ik vroeger als klein manneke altijd achter een kindersurprise zaagde, maar dan een stuk chocolat in de plaats kreeg.