PDA

Volledige versie bekijken : Apple iPhone SE 32G + mophie Space Pack 16GB aangeboden

dylankastablanc
20 juli 2017, 19:13
Bij deze wens ik een iPhone SE 32Gb te koop zetten.

Ik heb hem op 17 oktober vorig jaar gekocht met idee dat iOS naar 5 jaar Android gebruiken iets beter bij me past maar...ik blijf een fandroid :)

En daardoor staat deze te koop.
De iPhone is sinds de aankoop gebruikt in een case en daarom is de iPhone in perfecte staat met geen krassen,barsten of andere schade

Wat zit er allemaal bij:

- iPhone SE 32GB Space Gray
- Originele lader met kabel
- Mophie Space Pack 16GB ( batterijaccucase met 16GB aan opslag met de winkelwaarde van 70 euro!)

Bieden vanaf €270 - Meeneem €325

Afsluit datum donderdag 27 juli 22:00 met anti-sniper van 15 min

Verzending mogelijk met PostNL of Kiala.
Kosten voor de koper
Verzenden is op eigen risico

Foto’s :Imgur: The most awesome images on the Internet (http://imgur.com/a/gGA9j)

Astro
20 juli 2017, 20:44
Zwart? Wat is de prijs zonder mophie?

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

dylankastablanc
20 juli 2017, 22:35
Dats inderdaad de zwarte versie(ik weet zelf ook niet waarom Apple hem gewoon niet zwart noemt) en zonder de mophie is het 250 zonder verzending maar de rest gewoon wel.

Senseo
20 juli 2017, 22:53
€200 geboden voor enkel iphone SE. Bij welke winkel is ie aangekocht?

dylankastablanc
21 juli 2017, 00:21
€200 geboden voor enkel iphone SE. Bij welke winkel is ie aangekocht?

Hij is aangeschaft op 7 oktober bij de MediaMarkt Amsterdam en de factuur/bon zijn natuurlijk meebegrepen.En de iPhone zonder mophie gaat niet minder dan voor 250 de deur uit.

Senseo
21 juli 2017, 08:41
Hij is aangeschaft op 7 oktober bij de MediaMarkt Amsterdam en de factuur/bon zijn natuurlijk meebegrepen.En de iPhone zonder mophie gaat niet minder dan voor 250 de deur uit.

Is de garantie dan ook eigenlijk geldig bij mediamarkt Belgie?

Bodje van 250.

dylankastablanc
21 juli 2017, 11:19
Is de garantie dan ook eigenlijk geldig bij mediamarkt Belgie?

Bodje van 250.

Ik heb gebeld naar de MediaMarkt en hun zeggen dat zolang de bon word meegeleverd(wat ook word gedaan) dat de garantie in elke MediaMarkt in België ook word behandeld.
Ook ben ik gelijk achtergekomen dat ik nog 17? maanden AppleCare+ heb dus als MediaMarkt in het slechtste geval moelijk kan je terecht bij Apple dus dubbele garantie eigelijk ;)

Senseo
21 juli 2017, 11:34
Ik heb gebeld naar de MediaMarkt en hun zeggen dat zolang de bon word meegeleverd(wat ook word gedaan) dat de garantie in elke MediaMarkt in België ook word behandeld.
Ook ben ik gelijk achtergekomen dat ik nog 17? maanden AppleCare+ heb dus als MediaMarkt in het slechtste geval moelijk kan je terecht bij Apple dus dubbele garantie eigelijk ;)

Super!

dylankastablanc
27 juli 2017, 22:16
En de tijd is over!
Senseo PM me!