PDA

Volledige versie bekijken : Kapper in Gent

GigaPixels
17 juli 2017, 08:00
Pas wonend in Gent en op zoek naar een goede herenkapper.
Afgelopen week naar de Cliént geweest. Hoewel mijn haar wel goed was geknipt, hebben we zeer lang moeten wachten en was mijn vriendin haar haar letterlijk scheef geknipt.

Aanraders dus voor kappers te Gent?
Bij voorkeur ook een tikkeltje goedkoper dan de €30 en €50 die de Cliént aftroggelt voor mannen en vrouwen.

Mat een aparte heren-en dameskapper zijn.

Graag locatie + prijs van een knipbeurt, bedankt!

Giga

Nahrtent
17 juli 2017, 15:40
Ik ga bij Jean-Louis op het kruispunt van de Zwijnaardsesteenweg en de De Pintelaan. Kost mij als student €16, geen idee hoe dat voor niet-studenten zit. Kerel werkt extreem snel maar (in mijn ervaring) toch zorgvuldig. Zijn vrouw (denk ik) werkt daar ook, geen idee hoe die het doet.

Waelvis
17 juli 2017, 16:49
Herenkapper kan ik Barbier Tom aanraden, niet ver van Citadelpark.

Woensdag en donderdag op afspraak, bij de rest hangt het er vanaf hoe druk het is.

Lulukai
17 juli 2017, 16:49
Barbier tom is goed, daar gaan veel maten van mij, maar geen idee van de prijzen (denk wel duur)

t0tec
17 juli 2017, 16:54
Romain Barbershop - Barbier Gent (http://www.romainbarbershop.be/) 25 euro voor een snit

Barbier tom is dacht ik 27 euro.

Faun
18 juli 2017, 08:13
In Gent ging ik altijd in de Lammerstraat naar Rasschaert en zoon. Oerdegelijke mannenkappers die hun stiel kennen voor geen geld. Sindsdien niet meer zo'n goeie kapper gevonden.

Prijs draait rond de 16 euro denk ik. Wel veel volk altijd, ik ging altijd over de middag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

utred?
22 juli 2017, 17:13
In Gent ging ik altijd in de Lammerstraat naar Rasschaert en zoon. Oerdegelijke mannenkappers die hun stiel kennen voor geen geld. Sindsdien niet meer zo'n goeie kapper gevonden.

Prijs draait rond de 16 euro denk ik. Wel veel volk altijd, ik ging altijd over de middag.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rasschaert ftw.

horste
30 juli 2017, 02:16
Kan rasschaert ook alleen maar aanraden!