PDA

Volledige versie bekijken : Oproep Youtube!

quadboy_007
3 juli 2017, 18:35
Hoi mensen!
Ik ben er over aan het nadenken om met wat vrienden een youtube kanaal aan te maken, om vervolgens filmpjes te uploaden (duuh!)
Nu willen wij proberen om op regelmatige basis experimenten te doen en te uploaden, zoals bijvoorbeeld een "cola zwembad" en/of andere knettergekke dingen, nu hebben wij wel enkele ideeen, maar mischien dat jullie toch nog wat leuke ideeen hebben? :-) hoe absurder hoe liever! Zeg maar gewoon wat in je opkomt! (wie weet doen we er wel iets mee)

Groetjes! Ben benieuwd!

rscaboy
3 juli 2017, 18:38
En de vakantie is nog maar begonnen...

strijkkeiZer?
3 juli 2017, 19:00
Graaft in u tuin een gat, tot ge olie tegenkomt...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

xIO3Y
3 juli 2017, 19:03
't Wordt tijd dat school terug begint...

Pieterjan94
3 juli 2017, 19:11
Lees Ulysses van James Joyce, crrrrrrazy

Tailball
4 juli 2017, 18:50
Uwe piet in zo een worstenmachine van de slager steken.
Degene met de meeste schijfkes is de winnaar.

Pana
4 juli 2017, 19:34
Hoi mensen!
Ik ben er over aan het nadenken om met wat vrienden een youtube kanaal aan te maken, om vervolgens filmpjes te uploaden (duuh!)
Nu willen wij proberen om op regelmatige basis experimenten te doen en te uploaden, zoals bijvoorbeeld een "cola zwembad" en/of andere knettergekke dingen, nu hebben wij wel enkele ideeen, maar mischien dat jullie toch nog wat leuke ideeen hebben? :-) hoe absurder hoe liever! Zeg maar gewoon wat in je opkomt! (wie weet doen we er wel iets mee)

Groetjes! Ben benieuwd!

Serieus gast, ga jij nu 300 liter drank verspillen voor een beetje internet fame?

bosic
4 juli 2017, 19:53
Op straat spreek je een meisje aan. Je vraag de weg. Daarna vraag je of ze niet mee wilt naar huis. Waarschijnlijk zegt ze nee, en dat ze al een lief heeft enzo. Maar dan stap je vervolgens terug in je Ferrari. Kijk dan hoe ze reageert.

quadboy_007
4 juli 2017, 21:53
Serieus gast, ga jij nu 300 liter drank verspillen voor een beetje internet fame?

Was maar een voorbeeld dat ik heb zien passeren, ga ik niet doen ze (vind het ook verspilling) was maar om eventjes duidelijk te make doe absurd het mag zijn ;-)

quadboy_007
4 juli 2017, 21:58

Wordt een kijkcijfer kanon

quadboy_007
4 juli 2017, 21:58

Wordt een kijkcijfer kanon :-P

quadboy_007
4 juli 2017, 22:00
Op straat spreek je een meisje aan. Je vraag de weg. Daarna vraag je of ze niet mee wilt naar huis. Waarschijnlijk zegt ze nee, en dat ze al een lief heeft enzo. Maar dan stap je vervolgens terug in je Ferrari. Kijk dan hoe ze reageert.

Kan ik proberen maar dan zal het met men honda civic van 24 jaar oud worde :-P ;-)

Pokem0ng
4 juli 2017, 23:13
Ejaculeren op de menigte vanop een dak.. just do it

Tonerider
4 juli 2017, 23:17
Kan ik proberen maar dan zal het met men honda civic van 24 jaar oud worde :-P ;-)

Als ge niet wil investeren kan het ook niet opbrengen.

Sooth Awful
4 juli 2017, 23:27
Ejaculeren op de menigte vanop een dak.. just do it

Dan weten we ook weeral hoe joden aan hun trekken komen.

Pokem0ng
5 juli 2017, 00:14
Dan weten we ook weeral hoe joden aan hun trekken komen.

Ik ken een joodse wie zo aan haar trekken komt. Ze laat haar fwbs juist dit doen voor de kick.. not kidding

9lives UNI
5 juli 2017, 05:09
Kies een zomerhit en maak er een parodie op.

Trekt altijd veel volk.
https://www.youtube.com/watch?v=YfZmCAZwhyY
https://www.youtube.com/watch?v=sKNKuCnPg1k
https://www.youtube.com/watch?v=LeAMCxo9BIo