PDA

Volledige versie bekijken : PS4 BE Games Games ruilen tegen ???

jotn
8 juni 2017, 12:18
Ik heb vandaag eens mijn PS4 opgekuist en alle games die ik niet meer ga spelen, wens ik te ruilen.
Far Cry Primal
Ass Creed Syndicate
Watchdogs
Sleeping Dogs

Het leuke is, het maakt niet uit voor welke game je wenst te ruilen. Ik wordt graag verrast.
Vorige week heb ik ook een game geruild met randal en hij mocht zelf kiezen welke game hij naar mij zal opsturen, het werd het spel Zombie.
Ik heb nog nooit zo'n soort game gespeeld en dit vind ik wel leuk, je wordt uit je comfortzone getrokken en je probeert een game die je normaal gezien nooit zou kopen in de winkel.

Enigste voorwaarde, ik mag de game niet hebben.
De volgende games vallen er dus uit :NBA2k14 en 15, Fifa 14 en 15, Watchdogs, Far Cry Primal, Ass Creed Syndicate, Sleeping dogs, Mad Max, Yakuza O, The Witcher, Stardew Valley, Fallout 4, Zombie, Ass Creed Black Flag, Rocket League.

Dus heb je ergens nog een game liggen die toch niets meer opbrengt (mag zelfs no man Sky zijn :lol:) en je hebt interesse in 1 van de 4 hierboven, stuur je adres op en ik stuur de game op.

Kolores
8 juni 2017, 12:56
Ass Creed Syndicate zoek ik nog.

jotn
8 juni 2017, 13:10
Ass Creed Syndicate gaat naar Kolores, er zijn er nog 3 over!!!

Zymp
8 juni 2017, 13:21
Ik heb wel interesse in FC Primal?
Maar aangezien je 0 itrader hebt zou ik wel willen vragen dat jij eerst kan verzenden eventueel :p

sundaypunk
8 juni 2017, 13:24
Ik heb anders wel interesse in Sleeping Dogs

Wel idem als Zymp, graag eerst versturen :)

jotn
8 juni 2017, 14:27
Zymp en Sundaypunk, voor mij geen probleem.
Stuur maar je adressen op dan stuur ik jullie de games op.

Deletos
8 juni 2017, 15:32
The crew wild run edition?

jotn
8 juni 2017, 16:39
Assas Creed Syndicate en Sleeping dogs worden vanavond nog gepost

Gelijk welk game die niet op mijn lijst staat, mag opgestuurd worden?
Het is voor mij vooral om het plezier om eens een game te spelen die ik anders nooit zou kopen in de winkel.

jotn
9 juni 2017, 12:15
Niemand interessen voor Far Cry Primal en Watchdogs?
Ik heb juist mijn eerste 2 puntjes gekregen bij Itrader dus ben ik al een beetje betrouwbaarder geworden :lol:

lazytjen
9 juni 2017, 14:47
Ik kijk vanavond eens voor watchdogs :-)

daedalus
9 juni 2017, 14:57
10incl voor primal

jotn
9 juni 2017, 19:39
Enkel Watchdogs blijft over.
Is er iemand die dit pareltje nog niet gespeeld heeft :D
Maakt niet uit welke game je me opstuurt.

lazytjen
10 juni 2017, 10:14
Beste jotn

Pm me maar, heb wel iets.

Groeten
Lazytjen

jotn
10 juni 2017, 20:38
Alles geruild of verkocht, komende week krijg ik 3 nieuwe games en ik heb 10 euro budget om er nog 1 te kopen.
Ik vond het echt een leuke, spannende ervaring.
Bedankt aan Lazytjen, daedalus, sundaypunk en Kolores.

Koonut
10 juni 2017, 20:47
laat eens weten welke games ge hebt gekregen :p

Zymp
10 juni 2017, 21:02
Niemand interessen voor Far Cry Primal en Watchdogs?
Ik heb juist mijn eerste 2 puntjes gekregen bij Itrader dus ben ik al een beetje betrouwbaarder geworden :lol:

Raar dat je geen dag kan wachten op mijn antwoord, als ik werken ben kan ik niet altijd op 9lives komen.
Let daar mee op in het vervolg, want als je akkoord gaat en dan aan iemand anders verkoopt zou die persoon (ik in dit geval) dus een negatieve iTrader kunnen geven. Ik ga dat nu niet doen, ik ben niet moeilijk op dat vlak, maar vind het wel heel raar dat je niet even kon wachten.

jotn
21 juni 2017, 09:57
Eindresultaat van mijn ruilacties
De volgende games heb ik geruild :
FF XV (retail versie)
Far Cry Primal
Watchdogs
Sleeping dogs
ASS Sindicate

Geruild voor :
Zombi
Pro cycling manager 2014 tour de france
Lords of the fallen
Killzone
10 euro

Ik ben blij met deze actie, de bedoeling was een aantal games te proberen die ik anders nooit zou kopen, genres die ik anders nooit probeer zoals Horror of FPS, hierin ben ik geslaagd, mijn kast is opgeruimd en 4 nieuwe games om eens te proberen.
Aanrader voor iedereen om dit eens te doen.

Bedankt aan iedereen

ChainsawVHS
22 juni 2017, 01:09
Best topic ever! Tof concept!