PDA

Volledige versie bekijken : Waar best motorpak verkopen

Jinne
5 juni 2017, 21:12
1-0-1 wat ik geleerd heb in verkooptechnieken is het juiste publiek zoeken en aanspreken. Heb na 6 maand de verkoop voor altijd vaarwel gezegd, maar nu ik een motorpak te koop heb die al wat te lang plaats in mijn kast inneemt, dacht ik daar toch even aan terug toen ik mijn zoekertje plaatste op 2dehands en co. Echter ben ik nooit echt een motorrijder geweest... dus ben ik ook niet bekend met de fora enzo.

Willen jullie eventueel mensen die nog een motorpak zoeken even deze info doorgeven?
Of mij even de weg wijzen naar plaatsen waar ik dit kan neerzetten om eventuele geïnteresseerden te vinden?

Kwestie van het een nieuw leven te geven, ipv in mijn kast plaats te laten innemen.
En mij toch net dat heel klein beetje terug te laten verdienen...
Ik acht de kans dat ik nog met de motor (mee)rij zeer klein (tot onbestaand).

Gaat om een BMW Atlantis Motorpak. Jas en broek.

Staat in de buy and sell hier op het forum onder varia, waar ik vrees dat ook weinig mensen zullen kijken.
Linkje: https://www.9lives.be/forum/varia/1084369-bmw-atlantis-motorpak-vrouw-jas-maat-46-broek-maat-42-a.html

Groet

Jimmeh
5 juni 2017, 22:34
Je kan ook altijd een facebook-groep joinen met 2e hands spullen (liefst een motorgerelateerd natuurlijk).

Caracalla
6 juni 2017, 06:33
Yep, en motor-forum.nl is ook een hele grote bvb