PDA

Volledige versie bekijken : Zeer goede kapsalons

RestUnknown
4 juni 2017, 17:13
Ik ben op zoek naar een nieuwe snit en ben op zoek naar kapsalons die je advies geven wat het beste bij je past en dit dan ook deftig knippen.

Al naar verschillende zaken geweest bij ons in de buurt, maar op de vraag "doe maar wat het beste bij mij past", steeds het antwoord "neenee, dat doen we niet"...

Regio Herentals en ik werk in Antwerpen.

KingNine
6 juni 2017, 14:49
Ik vind hier op de hoek van de Melkmarkt in Antwerpen bij de Farao de kapsalons zeer goed!

Bloembak
6 juni 2017, 14:58
Ben ik de enige die hier komt kijken om te horen waar ik het beste kapsalon kan eten?:unsure:

Ivm een nieuwe snit kan ik helaas niet helpen vanwege de regio.

Lifen
6 juni 2017, 15:09
In Wilderen is een goeie kapper. Home (http://galantihair.be/)
Misschien wat ver?

Sentor
6 juni 2017, 23:08
Kan ik u als ex kapper soms advies geven?

Greetings Sentor

Myllan
7 juni 2017, 08:53
Ben ik de enige die hier komt kijken om te horen waar ik het beste kapsalon kan eten?:unsure:

Ivm een nieuwe snit kan ik helaas niet helpen vanwege de regio.

Ik ook al vind ik kapsalons niet te vreten.:lol:

Vissalons daarentegen!! Héérlijk!

Plaats anders eens een foto van van jezelf dan kunnen we je advies op maat geven. :(

Xcessive-
7 juni 2017, 20:43
In Antwerpen zitten er wel een paar goede herenkappers, chaplins, the savage, barberazzi...

Bloembak
7 juni 2017, 23:07
Ik ook al vind ik kapsalons niet te vreten.:lol:

Vissalons daarentegen!! Héérlijk!

Jama ge moet wel eerst urenlang bier drinken totdat iemand om 3u snachts zegt: laten we een kapsalon gaan eten.
Een vissalon ken ik niet. Is dat een seksuele aanwijzing?

Myllan
8 juni 2017, 12:23
Jama ge moet wel eerst urenlang bier drinken totdat iemand om 3u snachts zegt: laten we een kapsalon gaan eten.
Een vissalon ken ik niet. Is dat een seksuele aanwijzing?

Hangt ervan af van hoe je het interpreteert. :unsure:
Haha nee vissalon is hetzelfde als kapsalon maar dan met kibbeling ipv "vlees" of kip.
En met daarop dan zo'n hemels geel sausje oh man dat is zo lekker :drool:
De beste die ik heb gegeten was in Nijmegen. In België nog niet zo bekend, is me opgevallen dus ik maak dat gewoon zelf. Tis een pies of ceek.