PDA

Volledige versie bekijken : Samsung galaxy S7 onyx black **sealed**

ObtimusBrime
2 juni 2017, 08:54
Zwarte samsung galaxy S7 te koop in gesloten verpakking met factuur (30/05/2017)

Mag weg wegens toch interesse in blackberry keyone of samsung galaxy S8

Min. 400
Meeneem 450

Ophalen kan, leveren kan (valt te zien waar precies) en verzenden kan ook, maar dat laatste doe ik liever niet.

Ook te koop op 2dehands, vriendenkring etc

Buyandsel
4 juni 2017, 06:35
Intresse om te ruilen met een s8 3 wekend oud met led cover. Twv 65 euro... 799' eu factuur doos het toestel
+ 350 eu opleg langst uw kant.

ObtimusBrime
4 juni 2017, 17:36
Intresse om te ruilen met een s8 3 wekend oud met led cover. Twv 65 euro... 799' eu factuur doos het toestel
+ 350 eu opleg langst uw kant.

Wat is de reden van de "downgrade"? Enige schade? Welke kleur? AKG oortjes en accessoires aanwezig? Ik hou het in mijn achterhoofd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Buyandsel
4 juni 2017, 19:48
Bwa die downgrade is het me net...om eerlijk te zijn,
Kenners/ fans zouden enig verschil merken s7 ---> s8.
Ik heb geen real life home button meer om het zo maar te zeggen op men s8. Bij mijn s7 edge die ik heb verkocht tijdje terug ben ik het gewoon erop te drukken. S8 is volledig touchscreen.
Niets van schade of krassen!!
Zit in een led cover van samsung vanaf dag 1op!
Achterkant hangt nog plastiekje op om hopelijk wat stof en kleine deeltjes weg te houden
Voorkant plastiekje is eraf.
Doos alles compleet, oortjes ongebruikt

ObtimusBrime
4 juni 2017, 21:45
Bwa die downgrade is het me net...om eerlijk te zijn,
Kenners/ fans zouden enig verschil merken s7 ---> s8.
Ik heb geen real life home button meer om het zo maar te zeggen op men s8. Bij mijn s7 edge die ik heb verkocht tijdje terug ben ik het gewoon erop te drukken. S8 is volledig touchscreen.
Niets van schade of krassen!!
Zit in een led cover van samsung vanaf dag 1op!
Achterkant hangt nog plastiekje op om hopelijk wat stof en kleine deeltjes weg te houden
Voorkant plastiekje is eraf.
Doos alles compleet, oortjes ongebruikt

Vanwaar ben je precies? Dacht meer aan een opleg van 300 euro eventueel.

ElMaƱana
4 juni 2017, 22:53
Van waar ben je precies/waar is hij op te halen? Hoe komt dat deze sealed is en je hem al verkoopt? Heb wel sterke interesse.

ObtimusBrime
4 juni 2017, 23:37
Van waar ben je precies/waar is hij op te halen? Hoe komt dat deze sealed is en je hem al verkoopt? Heb wel sterke interesse.

Beetje impulsieve aankoop geweest. Moest en wilde asap een waterwerende smartphone nu de zomer eraan komt en mijn iphone heeft wat waterschade opgelopen op vakantie vorige maand waardoor de camera soms raar doet. Op aanraden van mijn broer heb ik daarna nog reviews zitten kijken van de S8 en nieuwe Blackberry (nooit een goed idee) en nu twijfel ik weer. Wil wel even afwachten wat buyandsel zegt ivm zijn ruilvoorstel.

Edit: ben van genk, ophalen of leveren kan (afhankelijk van de afstand)

Buyandsel
6 juni 2017, 13:14
300 oke. Kan de deal nog doorgaan ?

ObtimusBrime
6 juni 2017, 17:14
300 oke. Kan de deal nog doorgaan ?

Vanwaar ben je precies? Ik werk laat vandaag en morgen maar donderdag kunnen we misschien wel afspreken.

Buyandsel
7 juni 2017, 15:43
Vanwaar ben je precies? Ik werk laat vandaag en morgen maar donderdag kunnen we misschien wel afspreken.

Vandaag is oke voor mij. Donderdag mag ook. Ik ben van aarschot

ObtimusBrime
9 juni 2017, 23:09
Mag slotje op, afgehandeld met Buyandsel (led flipcover moet nog opgestuurd worden).

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk