PDA

Volledige versie bekijken : Gestolen Witte Ipad 4

The_jeste
22 mei 2017, 16:31
Beste mensen op dit forum

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik zou graag hebben dat jullie het een beetje in de gaten houden.

Het zit namelijk zo dat mijn zus haar witte Ipad 4 gestolen is dit weekend.
Deze zat in een bijna military case van rubber met (glasplastiek) er over.
Direct na aankoop in de case gestoken en nooit uitgehaald. Dus dit toestel is splinter nieuw.
Er staat een code op en icloud indien die contact maakt met het internet komt er mijn gsm nummer op.
Ik heb al op verschillende zoekertjes sites gekeken maar mijn toestel jammer genoeg nog niet gevonden.
Indien jullie iets verdacht zien of meer te weten komen, mogen jullie mij altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten

Azhrarn
22 mei 2017, 20:46
Gestolen ipad/iphone word tegenwoordig in onderdelen verkocht.... Tenzij de dief echt dom is. Mijn laptop is gestolen geweest op de trein. Heb een week daarna een zoekertje gevonden dat exact mijn specs waren op 2dehands (schaarbeek...) politie doorgegeven en die hebben daar niks mee gedaan. Niet genoeg bewijs. Had serienummer en al... Het spijt me maar die zie je niet meer terug

hey69
23 mei 2017, 13:58
Beste mensen op dit forum

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik zou graag hebben dat jullie het een beetje in de gaten houden.

Het zit namelijk zo dat mijn zus haar witte Ipad 4 gestolen is dit weekend.
Deze zat in een bijna military case van rubber met (glasplastiek) er over.
Direct na aankoop in de case gestoken en nooit uitgehaald. Dus dit toestel is splinter nieuw.
Er staat een code op en icloud indien die contact maakt met het internet komt er mijn gsm nummer op.
Ik heb al op verschillende zoekertjes sites gekeken maar mijn toestel jammer genoeg nog niet gevonden.
Indien jullie iets verdacht zien of meer te weten komen, mogen jullie mij altijd contacteren.

Met vriendelijke groeten

Als je me de serial pm t wilk zien of ze hebben geprobeerd om de ipad voor repair of zo binnem te geven( voor een swap te eisen) kben certified apple technieker