PDA

Volledige versie bekijken : LG V10 met nog 1 jaar garantie

Jopu
21 mei 2017, 15:27
Na heel veel plezier gehad te hebben van deze telefoon heb ik toch besloten om over te schakelen naar een S8+ van Samsung en deze telefoon te verkopen.

De LG V10 is echt een unieke telefoon met zijn industriële look, stevige design, 2 schermen, en nog een van de weinige waar je de batterij nog bij kan vervangen. Telefoon heeft Quick Charge 2.0 en laad enorm snel op, duurt ongeveer een uur om van 0 naar 90% te gaan.

Komt met 1 extra officiële LG batterij (twv 20 euro), een dock met 2 off-brand batterijen (twv 30 euro) en de doos met alle boekjes en toebehoren (buiten de koptelefoon). Er zit 1 zwart hoesje van Spigen bij en 1 doorzichtig hoesje.

Het enige dat de telefoon van schade heeft is een minieme beschadiging ondergaan bij de back cover, geen krasjes, geen deuken! Altijd een screenprotector en hoesje gehad.

Telefoon is geroot (voor adblock e.d.) en hiervan krijg je een melding elke keer als je hem reboot maar heeft geen bijkomende nadelen. Draait momenteel op stock Android 6.0, LG heeft aangekondigd rond september 2017 een update naar 7.0 door te voeren.

Heeft nog een jaar garantie bij Belsimpel.nl

Bij voorkeur ophalen, dan kan je hem testen. Verzending kan ook maar is op kost van de koper.

Meeneem: 270 --> 250 euro
Foto's: Imgur: The most awesome images on the Internet (http://imgur.com/a/MBP9K)
Specs: https://tweakers.net/pricewatch/464752/lg-v10-zwart/specificaties/

Staat ook elders te koop.

busracolak
22 mei 2017, 11:56
200 geboden als je het accepteert, zo niet free up :)

Jopu
22 mei 2017, 12:07
200 geboden als je het accepteert, zo niet free up :)

Dat is met alle accesoires en de goede staat van het toestel én garantie toch echt veel te laag, kan ik er hier ook nog voor krijgen zonder moeite:
https://www.recyclemichael.nl/nl_NL/v10/verkopen (195 €)
en die websites rekenen altijd al ver onder de effectieve waarde.

Bod kan ik dus niet accepteren ;-)

busracolak
24 mei 2017, 08:54
Klopt, het probleem is mensen vinden die de voorkeur geven voor LG :)

Kan mijn bod optrekken tot 220. Je ziet maar of het goed is

Jopu
24 mei 2017, 10:28
Klopt, het probleem is mensen vinden die de voorkeur geven voor LG :)

Kan mijn bod optrekken tot 220. Je ziet maar of het goed is

Dat is waar, ik moet zeggen dat voor deze telefoon LG nooit bij mij was opgekomen, maar achteraf was ik toch heel positief verrast. Als je hem komt afhalen kan ik akkoord gaan met 230

Grts

Jopu
24 mei 2017, 18:33
Even melding dat ik een bod heb van 250 op andere website. Als morgen niet doorgaat, laat ik het hier weten.

Jopu
26 mei 2017, 11:35
Oeps, vergeten te melden dat verkocht is, mag slotje op

Verkoper heeft op laatste minuut af laten weten, of beter gezegd niks meer laten weten ondanks dat hij kwam en onderweg was..
V10 staat terug te koop en beetje van de prijs af!

Jopu
27 mei 2017, 00:19
Bod van iemand voor 240, komt morgen, zal laten weten of wel of niet verkocht is.

Jopu
27 mei 2017, 14:52
Telefoon is nu verkocht! Mag slotje op!