PDA

Volledige versie bekijken : iPhone 6S plus 64GB spacegray o

Xivit
30 april 2017, 16:09
Hierbij verkoop ik een iPhone 6S+ 64GB

Deze gsm is nooit gevallen, heeft altijd in een apple hoesje gezeten (bruin leer) & er heeft altijd een glasscreenprotector opgehangen.
Garantie zal wel al verlopen zijn...
Echter is dit toestel vervangen geweest in garantie (volledig nieuw toestel) door een defect aan de home button.

(nieuw prijs 969€)

Factuur van de eerste aankoop beschikbaar & de garantie bon van de iphone uit lab9 is ook beschikbaar, tevens krijgt de koper ook het originele hoesje er gratis bij (bruin leer) (+-60€)

Nu, met dat de apple hoesjes van apple zelf geen bescherming bieden aan de onderkant heb ik de volgende schade op dit toestel.

Foto's (plus foto's van de schade)
https://www.dropbox.com/sh/pj7qani3u2irjzc/AAA8NqI9V-fIgO8uwjwKpwSaa?dl=0

Gsm zal ook aangeboden worden ik mijn vriendenkring en ik behoud mij ook het recht dit toestel niet te verkopen als de koper mij niet vertrouwelijk lijkt.

Bieden: 450€
meeneem 550€

Novastar
30 april 2017, 19:55
Hierbij verkoop ik een iPhone 6S+ 64GB

Deze gsm is nooit gevallen, heeft altijd in een apple hoesje gezeten (bruin leer) & er heeft altijd een glasscreenprotector opgehangen.
Garantie zal wel al verlopen zijn...
Echter is dit toestel vervangen geweest in garantie (volledig nieuw toestel) door een defect aan de home button.

(nieuw prijs 969€)

Factuur van de eerste aankoop beschikbaar & de garantie bon van de iphone uit lab9 is ook beschikbaar, tevens krijgt de koper ook het originele hoesje er gratis bij (bruin leer) (+-60€)

Nu, met dat de apple hoesjes van apple zelf geen bescherming bieden aan de onderkant heb ik de volgende schade op dit toestel.

Foto's (plus foto's van de schade)
https://www.dropbox.com/sh/pj7qani3u2irjzc/AAA8NqI9V-fIgO8uwjwKpwSaa?dl=0

Gsm zal ook aangeboden worden ik mijn vriendenkring en ik behoud mij ook het recht dit toestel niet te verkopen als de koper mij niet vertrouwelijk lijkt.

Bieden: 450€
meeneem 550€

de datum van vervanging onder garantie lijkt mij ook belangrijke info :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Xivit
30 april 2017, 23:30
de datum van vervanging onder garantie lijkt mij ook belangrijke info :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Staat toch duidelijk dat het uit garantie is?

Midden oktober 2016

Novastar
30 april 2017, 23:50
Betekent wel dat het toestel slechts een half jaar oud is... wat je niet vermeldde. Maar ok... ik heb al geen interesse meer

Xivit
1 mei 2017, 11:50
Betekent wel dat het toestel slechts een half jaar oud is... wat je niet vermeldde. Maar ok... ik heb al geen interesse meer

Neen, zal waarschijnlijk weer onduidelijk geweest zijn.
Garantie verlopen midden oktober 2016, dus toestel is anderhalf jaar oud.

+ bump

Xivit
7 mei 2017, 11:18
up

Moes
12 mei 2017, 12:54
nog te koop?

Xivit
12 mei 2017, 14:46
nog te koop?

Jawel