PDA

Volledige versie bekijken : Lenovo p2 grijs

Unrealiac
26 april 2017, 11:39
Bij deze een Lenovo p2 te koop: Reden is dat ik een andere telefoon heb omdat deze een boardswap heeft gekregen bij Bol.com. Ik was deze telefoon 3 weken kwijt en kon uiteraard niet zonder. Deze is dus nu te veel :). Telefoon heeft een gigantische batterij en ik haalde met gemak 3 dagen gebruikstijd (wifi, bluetooth en gps aan). De telefoon kan 24uur lang video kijken. Verder heeft hij een full HD amoled scherm van goeie kwaliteit.

De telefoon is vervolgens nog gloednieuw en heb ik nog rap even getest. Nergens krasjes te bespeuren en heb deze in de 4 maanden gebruik altijd met screenprotector en hoesje gebruikt. Hoesje krijg je uiteraard erbij.

Foto's:

https://drive.google.com/open?id=0B2QbY2_f4RdbZ1hXdXhVdWJHWFU

Aangekocht: Datum: 5 december 2016
Prijs: 230 EUR

Wat krijg je:

Lenovo p2
Hoesje
Lader + datakabel
Originele doos
Digitale factuur van bij Bol.com

Screenprotector heb ik helaas niet meer erop zitten nu daar ze deze bij de reparatie eraf hebben gehaald.

Als je in de buurt woont, kan ik langsbrengen mits meerprijs.
Verzenden doe ik uiteraard ook, kosten voor de koper.

Voorkeur gaat uiteraard naar ophalen!

Bieden vanaf 230 EUR of kom met leuke voorstellen. Er is uitlooptijd van 1 dag. Daar ik in de horeca werk zal ik alleen 's ochtends of 's nachts laat kunnen reageren.

Telefoon staat ook op tweakers.net

WTFMAN
26 april 2017, 13:05
Heb vorige week zo ene gekocht ... Batterij is dikste pluspunt ! Voor dat geld is het een koopje...

Pres
26 april 2017, 14:47
Van waar ben je ergens in Limburg (Mag ook via PM). Ik heb wel interesse, maar dan kom ik hem liefst ophalen.

Unrealiac
26 april 2017, 14:50
Van waar ben je ergens in Limburg (Mag ook via PM). Ik heb wel interesse, maar dan kom ik hem liefst ophalen.

Ik ben van Lommel. Ophalen krijgt de voorkeur.

TDarioke
28 april 2017, 12:22
Bod van €200 en kan heel snel afgehandeld worden. (is voor ne maat van mij uit Lommel-Kerkhoven)

Unrealiac
29 april 2017, 01:19
Ik wil nog naar 220 gaan dan. Lijkt mij een zeer faire prijs. Dan kunnen we het snel afhandelen.

Unrealiac
29 april 2017, 11:01
Heb een bod van 220euro op tweakers.net. Ik laat het nog de hele dag open tot vannacht 01uur (dan ben ik terug van het werk).