PDA

Volledige versie bekijken : Locatie gezocht

rodedraak
25 april 2017, 10:00
Hey,

Ik ben op zoek naar een locatie dat wat op deze foto lijkt(voor een video). Dus een grungy muur, maar het belangrijkste vind ik het muurtje erlangs waar je mooie patronen mee kan maken. Liefst een indoor locatie.

http://i66.tinypic.com/2j2uhvl.png

Heb je ooit zoiets tegengekomen? Link/adres meer dan welkom!

Thanks!

Myllan
2 mei 2017, 11:43
Met een klein beetje geld en creativiteit kan je dat zelf doen. Lijkt me eenvoudiger om zelf zo'n effect te creƫren dan naar zoets op zoek te gaan. Tenminste afhankelijk van hoe groot de oppervlakte moet zijn van zo'n muur, waarvoor je het nodig hebt en van hoeveel tijd en geld je erin wilt investeren.

rodedraak
2 mei 2017, 14:35
Ja tijd en geld is altijd een issue, dus zoek enkel beschikbare locaties.

Maar mss toch eens op 2dehands kijken voor zo een soort bakstenen met een figuur erin. Geen idee uit wat het materiaal hierboven is, denk steen.

Myllan
2 mei 2017, 14:47
Kan ook gyproc zijn. Tenminste ik heb het al eens gezien en was toen van gyproc gemaakt maar was wel way back in time.
Je kan het ook van hout maken en dan heeft het wel een ander effect maar het is ook wel een mooi en goedkoop alternatief.

Mag ik vragen waarvoor je het zoekt?

rodedraak
2 mei 2017, 14:50
Ja ik zoek zo een locatie voor een video te shooten. Dus het moet allemaal wel mooi bij elkaar passen.

Myllan
2 mei 2017, 14:58
Ja ik zoek zo een locatie voor een video te shooten. Dus het moet allemaal wel mooi bij elkaar passen.

Ah zo dan moet het wel matchen. Mss moet je anders eens een oproepje plaatsen via fb heb je verschillende doe-het-zelf groepen.
Veel succes alleszins, hopelijk vind je het.

Nahrtent
2 mei 2017, 15:03
Oude liften (https://c1.staticflickr.com/6/5503/10360358663_f037786903_z.jpg) hebben dergelijke patroontjes.

Sorasan
2 mei 2017, 17:09
Kerken liften de wc van de Irish pub in Hasselt...

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

rodedraak
21 juli 2017, 21:44
Hey,

Ik bump deze nog eens naar boven omdat ik nog geen geschikte locatie heb gevonden. Was aan het denken sommige oudere huizen hebben zo wel een scheidingsmuur tussen hun voortuin en achtertuin. Dat kan mss ook wel voldoen. Heb net al eens een uur rondgereden maar nog niets bruikbaar gevonden.

Maar dus onder het motto: 4 ogen zien meer dan 2 ogen. Bump ik deze nog eens naar boven. Dus als iemand nog suggesties heeft. let me know!

Thanks