PDA

Volledige versie bekijken : Lichaamstaal jongen

Carolien1
8 april 2017, 15:06
Hallo

Ik ben dus al 6 maand verliefd op iemand en we praten nooit maar we communiceerden met lichaamstaal dus onder andere: we maakten oogcontact.. De laatste keer toen hij mij zag keek hij met half gesloten ogen, recht in mijn ogen en hij had geen gesloten houding ofzo maar hij keek echt zo met toeknijpende ogen.. wat denken jullie ervan, wat zou hij ermee bedoelt hebben?

paradijsappel
8 april 2017, 15:14
Hij probeerde de tekst op de achtergrond achter je te lezen, maar hij heeft eigenlijk een bril nodig.

DeGreg
8 april 2017, 15:17
Hij probeerde de tekst op de achtergrond achter je te lezen, maar hij heeft eigenlijk een bril nodig.

:niceone: :D

Carolien1
8 april 2017, 15:53

Zou hij dan geïnteresseerd zijn of niet? En tekst lezen.. bedoel je dan dat hij het wilt begrijpen of ik geïnteresseerd ben?

paradijsappel
8 april 2017, 16:07
Zou hij dan geïnteresseerd zijn of niet? En tekst lezen.. bedoel je dan dat hij het wilt begrijpen of ik geïnteresseerd ben?
Interesse is moeilijk te bepalen. Hij wil het begrijpen, al ben jij natuurlijk ook geïnteresseerd.

Carolien1
8 april 2017, 16:25
Als je niet geïnteresseerd bent in iemand zou je toch totaal geen oogcontact maken denk ik maar als hij zo met gesloten ogen kijkt is het moeilijk om het te begrijpen...

Zemirof
8 april 2017, 16:31
Hallo

Ik ben dus al 6 maand verliefd op iemand en we praten nooit maar we communiceerden met lichaamstaal dus onder andere: we maakten oogcontact.. De laatste keer toen hij mij zag keek hij met half gesloten ogen, recht in mijn ogen en hij had geen gesloten houding ofzo maar hij keek echt zo met toeknijpende ogen.. wat denken jullie ervan, wat zou hij ermee bedoelt hebben?

Hij was der ene aan't uitpersen :rofl:

Booka Shade
8 april 2017, 16:32
Not sure if serious

Mulan
8 april 2017, 17:06
Hallo

Ik denk dat hij vooral wil dat je deze vraag naar de Joepie stuurt...

Lifen
8 april 2017, 20:35
Heb je al ooit geprobeerd om... er mee te praten? Schokkend, ik weet het.

Carolien1
8 april 2017, 20:46
Heb je al ooit geprobeerd om... er mee te praten? Schokkend, ik weet het.

Nee, maar ik wil het te weten komen via lichaamstaal of hij geïnteresseerd is en dan pas zou ik de eerste stap kunnen zetten

Zemirof
8 april 2017, 22:04
Het leven is aan de durvers.

Sooth Awful
8 april 2017, 22:44
Al 6 maanden in elkaars ogen aan't zien en niks meer, dat wordt geen klote.

Mot
8 april 2017, 23:13
Al 6 maanden in elkaars ogen aan't zien en niks meer, dat wordt geen klote.

pas op, ik heb dat zo eens 9 maanden volgehouden. uiteindelijk kwam het gesprek er en had er een blauw oog aan overgehouden.

Lefky
9 april 2017, 00:40
Misschien is het een truc om een staarwedstrijd te winnen? Als uw ogen al half toe zijn drogen ze minder snel uit e...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

puni
9 april 2017, 01:58
pas op, ik heb dat zo eens 9 maanden volgehouden. uiteindelijk kwam het gesprek er en had er een blauw oog aan overgehouden.

Mot gehad?

Mot
9 april 2017, 02:16
Mot gehad?

ze maar zeker.

Carolien1
9 april 2017, 09:30
Misschien is het een truc om een staarwedstrijd te winnen? Als uw ogen al half toe zijn drogen ze minder snel uit e...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik weet niet of hij het slecht bedoelde of juist een teken gaf van ja, we moeten eens praten. Maar als ik gewoon naar zijn foto's kijk staat hij er gelijk ook zo op met gesloten ogen. Maar we hadden eerder ook oogcontact maar toen had hij wel grote ogen...

nokeyboard
9 april 2017, 09:34
Gewoon eens knipogen naar hem. Als hij dan glimlacht is het koekenbak tussen jullie.

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

xIO3Y
9 april 2017, 09:53
't Is toch gene Aziaat? Da's normaal met die mannen. :unsure:

Carolien1
9 april 2017, 10:03
't Is toch gene Aziaat? Da's normaal met die mannen. :unsure:

Nee, hij is geen Aziaat.

MikeHunt
9 april 2017, 16:56
Volgens mij toch een duidelijk signaal dat hij je poepgat wilt beminnen.

Chasin
9 april 2017, 18:36
Nee, hij is geen Aziaat.

Dan is hij 24/7 stoned als hij ook zo op zijn foto's staat.

Carolien1
9 april 2017, 20:54
Volgens mij toch een duidelijk signaal dat hij je poepgat wilt beminnen.

Dat kan maar het is moeilijk om er zeker van te zijn..

Carolien1
9 april 2017, 20:55
Dan is hij 24/7 stoned als hij ook zo op zijn foto's staat.

We hebben ook is oogcontact gemaakt en toen had hij wel grote ogen maar op zijn foto's is het wel zo toegeknepen.

Floki
9 april 2017, 21:27
http://i.imgur.com/S6WBZVr.jpg

ironhorn
9 april 2017, 21:34
Vrouwen beginnen steeds hun neus te snuiten als ze mij zien, betekent dat dat ze me willen? #verwardejongeheer

IlluminatiMess
10 april 2017, 06:18
Dat betekent dat ge stinkt.

On topic: is hij knap? ;0

Carolien1
10 april 2017, 10:14
On topic: is hij knap? ;0

Voor mij is hij wel knap.

Bompaization
10 april 2017, 10:22
A je moe kak'n moe je kak'n

https://thedodolive-img.rbl.ms/simage/https%3A%2F%2Fassets.rbl.ms%2F3023787%2F980x.jpg/2000%2C2000/GepZ%2FTI2L%2F2axDX9/img.jpg

Soeplepel
10 april 2017, 10:56
Denk da'k het ook zitten heb.. 'k Passeer daarnet een oud vrouwtje en ze keek mij recht in de ogen. She wants the D

Carolien1
10 april 2017, 12:42
Op internet staat er veel over lichaamstaal enzo maar het verschilt enorm soms staat er toegeknepen ogen betekent: frustratie, ongeduldig en op sommige sites staat er: nerveus, probeert je te begrijpen dus het is eigenlijk een onduidelijke teken...

puni
10 april 2017, 20:34
Op internet staat er veel over lichaamstaal enzo maar het verschilt enorm soms staat er toegeknepen ogen betekent: frustratie, ongeduldig en op sommige sites staat er: nerveus, probeert je te begrijpen dus het is eigenlijk een onduidelijke teken...

Omdat dat allemaal quatsch is. Wilt ge zekerheid? PRAAT ERMEE.

You're welcome.

Ketelbuik
10 april 2017, 20:38
Soms kijk ik zonder reden en compleet gedachteloos naar mensen op de tram of de trein of te voet. Ik ben verliefd op al die mensen.

Tailball
10 april 2017, 21:07

You're welcome.
/topic /troll

Carolien1
10 april 2017, 22:11

You're welcome.

Ik moet er eens mee praten inderdaad.

puni
10 april 2017, 23:08
/topic /troll

I was bored, don't judge me.

bosic
11 april 2017, 11:51

Mannen zijn altijd geïnteresseerd. Pas nadat ze erover zijn geweest, denken ze na of de vrouw interessant is voor een relatie.

Tailball
11 april 2017, 13:03
I was bored, don't judge me.

T was positief. Na uw comment, mocht de thread gesloten worden.

bosic
11 april 2017, 13:21
Als je naar een vrouw kijkt, en ze gaat met haar hand door haar haar, dan is ze geïnteresseerd.

ashuray
11 april 2017, 13:50
Ale. Ik wou naar 9lives gaan maar heb precies een kleine spelfout gemaakt en op de flair beland

ashuray
11 april 2017, 13:52
Als je naar een vrouw kijkt, en ze gaat met haar hand door haar haar, dan is ze geïnteresseerd.

Ik doe da soms als ik mij awkward voel omda er iemand te lang of te creepy kijkt. Blijkbaar geef ik hierdoor het verkeerde signaal!

Lt. ZweedVoet
11 april 2017, 13:55
Kerel is gewoon bijziend, ik zat er vroeger ook zo, toen ik nog geen bril wou opzetten.

glashelder
11 april 2017, 14:22
Ik doe da soms als ik mij awkward voel omda er iemand te lang of te creepy kijkt. Blijkbaar geef ik hierdoor het verkeerde signaal!
Ik merk eigenlijk wel als ik flirt of iemand tof vind dat ik met mijn haar speel :p Dan denk ik echt van allez verdomme glas je zit weer aan je haar :p

ashuray
11 april 2017, 16:00
Ik merk eigenlijk wel als ik flirt of iemand tof vind dat ik met mijn haar speel :p Dan denk ik echt van allez verdomme glas je zit weer aan je haar :p

Ik eigenlijk alleen als ik nerveus ben dan draai ik zo mijn haar rond mijn vinger (kweet het slechte gewoonte)

whacker
11 april 2017, 16:17
gewoon binnendraaien Carolien1
Als hij zegt wtf doe je nu dan zeg je maar dat je uitgleed.

squalleke123
11 april 2017, 16:30
Hallo

Ge kunt altijd proberen zijn temperatuur opnemen. Als hij echt opgewonden van je raakt dan zal de hartslag stijgen (maar die meten is te obvious) en dat zal ervoor zorgen zijn bloed sneller van zijn core naar zijn oppervlakte gaat en dus een (klein maar) meetbaar temperatuurverschil opleveren. Of je kan een bloedstaal nemen en zijn hormonenspiegel meten.

Of je kan een gesprek aanknopen, schijnt ook te helpen

TooChé
11 april 2017, 16:36
Was er felle zon die dag?

Proto
11 april 2017, 16:40
Waarschijnlijk had hij branderige ogen door teveel te gamen. Ik heb dat ook vaak.

Carolien1
11 april 2017, 18:40
gewoon binnendraaien Carolien1
Als hij zegt wtf doe je nu dan zeg je maar dat je uitgleed.

Haha kan ik doen inderdaad

Carolien1
11 april 2017, 18:40
Was er felle zon die dag?

Ja de zon scheen wel fel maar hij stond in de schaduw.

Tailball
11 april 2017, 22:28
Ge kunt altijd proberen zijn temperatuur opnemen. Als hij echt opgewonden van je raakt dan zal de hartslag stijgen (maar die meten is te obvious) en dat zal ervoor zorgen zijn bloed sneller van zijn core naar zijn oppervlakte gaat en dus een (klein maar) meetbaar temperatuurverschil opleveren. Of je kan een bloedstaal nemen en zijn hormonenspiegel meten.

Of je kan een gesprek aanknopen, schijnt ook te helpen

Wel gebruik maken van een militaire thermal scope. Da's het meest doeltreffend!

https://www.x20.org/wp-content/uploads/2014/04/T14X_thermal_Scope_Sight_2_0.jpg

Kolores
11 april 2017, 22:42
Wel gebruik maken van een militaire thermal scope. Da's het meest doeltreffend!

https://www.x20.org/wp-content/uploads/2014/04/T14X_thermal_Scope_Sight_2_0.jpg

Wel iets lager kijken.

Sorasan
14 april 2017, 12:36
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0f/07/7b/0f077b41614220e5004cdd6930f598a1.jpg

Booka Shade
14 april 2017, 18:25
Wel iets lager kijken.
Briljant!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Lakigigar
18 april 2017, 20:58
neem zelf initiatief, dan weet je het direct, en veel jongens nemen niet graag initiatief (incl. mezelf), op dehenen na die altijd opvallen en de grote Jan willen uithangen (al kunnen die dat juist doen door een gebrek aan zelfvertrouwen). Je kan verkeerd zitten, maar dan weet je het, en ga je je niet eeuwig afvragen: wat als? Je hebt niets te verliezen. Althans indien je toch met volwassene te maken hebt. En wat je dan moet doen, vraag of hij na school/werk iets wil drinken (direct erna, want anders ga jij of hem stress) en leer hem kennen. Een volgende keer kan je opnieuw gaan drinken of eens iets doen wat jullie graag doen. En verwacht niet te veel. Gewoon op het gemakje. Drink een pintje (of een kriek of iets dat je relaxt) en dan komt het wel goed. En indien niet, dan weet je het :)

boomheadshot
19 april 2017, 19:47
Of geef gewoon uw telefoonummer op een kaartje,als hij niks stuurt dan weet je het wel,maar warschijnlijk zal hij wel texten of bellen.

ashuray
19 april 2017, 21:52
Vroeger lieten wij een vriendin een briefje afgeven om het "aan te maken" nu is de norm van officieel zijn als ge het ni zeker weet een relatie verzoek op Facebook sturen..

xxAn24xx
20 april 2017, 21:32
Hallo

Hij vind je aantrekkelijk.

Of hij een relatie wil is nog iets anders. Meeste mannen willen gewoon ge weet wel ;)

Tailball
20 april 2017, 21:41
Hij vind je aantrekkelijk.

Of hij een relatie wil is nog iets anders. Meeste mannen willen gewoon ge weet wel ;)

Gij moet dringend uwe nick eens aanpassen!

bosic
24 april 2017, 13:57
Misschien zie je er slanker uit met toeknijpende ogen?