PDA

Volledige versie bekijken : Motorbroek/jeans onvindbaar?

h0us3cat
29 maart 2017, 13:01
Ik zou dus een motorbroek/jeans moeten hebben van w 30 l 30.
w 30 vindt je overal maar deze zijn voor mij veel te lang (meestal l 34).
Iemand een idee waar ik deze vindt?

Mr.Hankey
29 maart 2017, 13:59
Welke merken heb je al geprobeerd? Anders rechtstreeks eens bij fabrikant navragen. (Dacht meteen aan Richa in Oudenaarde maar das misschien wat ver voor u)
Anders hier eens kijken welk merk welke maten hanteert (https://www.motorkledingcenter.be/kooptips/wat-is-mijn-maat/maattabel-motorbroek/). Sowieso zult ge wel een jeans bij FC moto of dergelijke vinden, al denk ik dat het toch best is dat je die eens past want heb zo de mijne ook al mogen terug dragen...

h0us3cat
29 maart 2017, 14:56
Ik ben al bij motorkledingcenter geweest vorig weekend bij de opening, zijn allemaal te lang.
Ook in tilburg geweest. En verschillende andere winkels.
Krijg ook niet veel reactie terug als ik de fabrikanten navraag.

Pompi
30 maart 2017, 09:37
kan je lengte niet laten aanpassen bij naaiattelier? :/

popsnor
30 maart 2017, 17:47
Ben je al naar motoroutlet in eindhoven geweest? Daar hebben ze ook redelijk wat.

devil
1 april 2017, 11:48
volgens mij kan je idd de lengte laten aanpassen bij een naaier :D

Zacharus
4 april 2017, 04:10
MKC in zemst heeft een ferm aanbod motorjeans van A'stars, Booster, Rev'it, richa en nog wa merken.
Ben daar onlangs geweest en de vrouw die mij toen geholpen heeft voor een vest te passen wist perfect waar die over sprak, lijkt mij dat hun personeel echt wel kennis heeft van wat ze verkopen.

Ohja nen 30-32 kopen en laten aanpassen door zo'n thaise naaister ofzo, maddameke waar ik bij ga vraagt 8 euro voor een broek en je zou denken dat die zo uit het fabriek komt.