PDA

Volledige versie bekijken : Bulex 175euro

Keno
6 maart 2017, 16:36
Zojuist een onderhoud laten doen van mijn gasbrander door Bulex. 50min heeft hij werk gehad: gestofzuigd, water afgelaten, gaten geboord om metingen te kunnen doen.

175 euro hebben ze mij hiervoor aangerekend, dit lijkt mij enorm overdreven of is dit de prijs?

Het is de eerste keer dat wij dit moeten doen in ons huurappartement dus wij hebben geen idee of dit correct is of niet

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mulan
6 maart 2017, 16:57
Bulex rekent vrij goed door, dus voor dat merk valt dat nog vrij goed mee.
Volgende keer een kleine zelfstandige inschakelen ;) Mijn onderhoud bij de kleine zelfstandige kost me 120 euro.

Put_met_keren
6 maart 2017, 17:32
Dat is bij bulex, vaillant etc zeker de prijs.

Brecht
6 maart 2017, 17:36
bulex rekent normaal al 50€ forfait verplaatsing..

DogFacedGod
6 maart 2017, 17:44
De kleinere vragen wat minder. +- 110€ betaald enkele jaren terug.

DyNaRaX
6 maart 2017, 19:17
wij laten dat doen door lokale zelfstandige. Als hij 10 ketels kan doen in ons gebouw betalen we €60 per appartement.

kay-gell
6 maart 2017, 20:02
70 euro betaald vorige keer denk k

Apple
6 maart 2017, 20:43
Zojuist een onderhoud laten doen van mijn gasbrander door Bulex. 50min heeft hij werk gehad: gestofzuigd, water afgelaten, gaten geboord om metingen te kunnen doen.

175 euro hebben ze mij hiervoor aangerekend, dit lijkt mij enorm overdreven of is dit de prijs?

Het is de eerste keer dat wij dit moeten doen in ons huurappartement dus wij hebben geen idee of dit correct is of niet

Ikke 120 euro omdat het via een kleinere is, dankzij mijne gebuur die me het had gezegd.
Luminus vraagt bv 150 euro.

Met andere woorden; ja, je betaald teveel vind ik. Goed voor de volgende keer :).