PDA

Volledige versie bekijken : Podcast enquete

Darkgnome
27 februari 2017, 19:56
Beste mensen,

Ik ben zelf een podcast addict en luister naar zo een dertig tal podcasts.
Zelf ben ik dan ook al een tijd aan het nadenken over een podcast maar alvorens ik er aan zou beginnen heb ik een kleine enquete gemaakt.
Als je heel even tijd hebt om deze snel in te vullen laat je gaan: https://nl.surveymonkey.com/r/ZLKN7R5

Zo kan ik verder gaan op de info die ik krijg en verder werken naar een podcast die aan de norm van andere luisteraars voldoet.

86514
28 februari 2017, 10:08
Als iemand passie heeft over het onderwerp van de podcast maakt al de rest van diene bazaar niets uit.

Proto
28 februari 2017, 13:32
Ik vind dat nu eens echt iets onnozel se, zo'n podscast. Ik luister dan liever gewoon naar wat black metal.

Manu
1 maart 2017, 10:14
Ingevuld! Welk thema/categorie heb je voor ogen? Ik veronderstel dat dat toch los staat van de resultaten van deze enquĂȘte?

:unsure:
1 maart 2017, 10:56
Wordt daar eigenlijk vaak naar geluisterd? Ik doe het nooit en heb nog maar zelden mensen gehoord die het effectief doen.

Ik vind dat nu eens echt iets onnozel se, zo'n podscast. Ik luister dan liever gewoon naar wat black metal.

*tips fedora*

xDama
1 maart 2017, 12:42
Als iemand passie heeft over het onderwerp van de podcast maakt al de rest van diene bazaar niets uit.

+1

Dit in combinatie met goeie audiokwaliteiten een deftige manier van praten/dialoog voeren is het enige dat een goeie podcast nodig heeft voor mij.

Wordt daar eigenlijk vaak naar geluisterd? Ik doe het nooit en heb nog maar zelden mensen gehoord die het effectief doen.

Ik volg er niet zoveel, maar ik luister op wekelijkse basis toch zeker een 4-tal uur naar podcasts. Er zijn er wel in alle vormen en maten, maar over het algemeen vind ik het 1 van de allerfijnste mediums.

Joe Rogan Experience staat mijlenver op nr. 1 bij mij. Al 100'en afleveringen van gecheckt.

zarathustra
1 maart 2017, 12:54

+/- enige waar ik naar luister in mijn 10-15 uur autorijden per week

- Monday Morning Podcast met Bill Burr
- Co-optional podcast met TotalBiscuit, Jesse Cox en Dodger
- History of England podcast
- The Foreign Desk van Monocle 24
- Overwatchers ( over Overwatch :unsure: )
- Pengerpodden ( Noorse investeringspodcast)
- Dine Penger ( ditto)
- This American Life ( Interessante verhalen die van verschillende public radios uit de VS komen)
- Common Sense wtih Dan Carlin
- Dan Carlin's Hardcore History
- Dude Soup ( Gaming podcast)
- Stuff You Should Know
- The nerdist
- The Internet of Things Podcast
- the Instance ( wow podcast)
- Aftenpodden ( podcast van een Noorse krant over actualiteit)