PDA

Volledige versie bekijken : Baard onderhouden

KBE
15 februari 2017, 15:55
Nog mensen die een baard hebben en dit onderhouden ?

heb soms enorme jeuk erin.
Heb wel al gezien dat er soort boter bestaat voor je baard, iemand die dit gebruikt en zijn bevinding kan posten ?

Geregeld wrijf ik mijn baard in met shampoo en goed uitspoelen. Om de week wat bij trimmen.
Heb mij wel een handig kammetje gekocht, de beard bro.

https://www.youtube.com/watch?v=DsjgP_Bq254

Proto
15 februari 2017, 15:57
Baardolie is daar de perfectie oplossing voor.
Nooit geen last van jeuk, geen witte schilfertjes meer die er uitvallen als je door je baard wrijft.
Een goede olie om mee te beginnen zijn die van Mr. Bear. Die hebben een niet al te sterke geur, zijn niet te duur, en toch zeer goed.

Edit:
Die boter is waarschijnlijk baardwax, maar daar ben ik zelf minder tevreden over. Het lijkt meer iets om een lange baard wat te stylen of beter samen te houden als er wind door vliegt ofzo. Mijn baard is ongeveer van dezelfde lengte als die man uit je filmpje. En bij mij geeft die wax eerder een plakkerig/vettig gevoel. Niet zo aangenaam dus.

Sooth Awful
15 februari 2017, 16:01
Gewoon afscheren. Haar hoort op uwe kop.

Baal Marduk
15 februari 2017, 16:06
Da lijkt mijn zo'n onhandig ding die baardkam. Heb veel liever een natuurlijke look ipv zo'n perfecte baard. Gewoon trimmer op 7-8mm en goan

KBE
15 februari 2017, 17:55
Die baardolie ga ik eens kopen.

Dat kammetje valt wel mee, eens je de vorm hebt dan kan je de rest zonder kammetje doen. Nu heb ik het niet meer nodig, kan ik gewoon met scheermesje perfect langs de lijn gaan.
Trimmen doe ik per week wel eens, probeer zo hoog in mm mogelijk te trimmen. Ben eigenlijk voor iets langer baardje aan het gaan dan op de video.

KBE
15 februari 2017, 17:57
Gewoon afscheren. Haar hoort op uwe kop.

En waar denk je dat mijn baard staat slimmen ? Is toch ook mijne kop of niet ? Of is da geen onderdeel meer misschien ? Of hangen u oren ook tussen je kloten ?

Jonas89
15 februari 2017, 18:10
Baardolie van Kruidvat, topper

Waelvis
15 februari 2017, 18:21
Mijn baard is nu een goeie vuist lang. (Als ik mn vuist onder mn kin hou komt er een 2cm onderuit)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170215/4be1bcbb9bd13545bc9eb070dc451bb6.jpg

Ik gebruik baardolie van proraso.

https://www.oldfashioned.be/collections/grooming/products/proraso-baardolie-30ml

En speciale baardzeep, gewone shampoo is slecht voor uw baard.

Ik gebruik deze die in dit pakket zit:

https://www.oldfashioned.be/collections/grooming/products/damn-good-soap-pakket

1 keer per 6 weken ongeveer ga ik naar een barbier.

Myllan
15 februari 2017, 18:29
En waar denk je dat mijn baard staat slimmen ? Is toch ook mijne kop of niet ? Of is da geen onderdeel meer misschien ? Of hangen u oren ook tussen je kloten ?

Oh ik kan nimmer. :rofl:

Mijn baard is nu een goeie vuist lang. (Als ik mn vuist onder mn kin hou komt er een 2cm onderuit)

Mooi man!
Super schattige foto:love:

Lefky
15 februari 2017, 18:57

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

puni
15 februari 2017, 19:04
Ik heb dus nooit last van jeuk aan mijn baard, is ook wel iets langer (een cm of drie korter dan die van Waelvis schat ik). Olie en baardzeep zijn wel een must wat mij betreft, hoewel ik de olie zelf eigenlijk maar twee tot drie keer per week gebruik. Wax is vooral handig als uw baardhaar de neiging heeft om alle kanten uit te springen en houdt uw baard, zeker als hij langer wordt, meer in de juiste vorm.

Lefky
15 februari 2017, 19:07
voor de iets kortere baard (kleine cm) scheer ik mijn keel. zolang ik dat om de 3-4 dagen is doe heb ik geen jeuk
langer dan dat staat mij niet en ik kan het ook niet opbrengen om dat te onderhouden :p

KBE
15 februari 2017, 19:18
Vriendin is er ook niet voor te vinden, maar heb soms enorme jeuk in mijn baard. En voelt ook enorm hard aan, vandaar de vragen hier. Zou mij kunnen open krabben van de jeuk soms.

http://i63.tinypic.com/zodc8h.jpg

Sooth Awful
15 februari 2017, 19:27
Kale mannen met een Sinterklaas-baard, vreselijk.

ashuray
15 februari 2017, 19:33

Ik gebruik baardolie van proraso.

https://www.oldfashioned.be/collections/grooming/products/proraso-baardolie-30ml

En speciale baardzeep, gewone shampoo is slecht voor uw baard.

Ik gebruik deze die in dit pakket zit:

https://www.oldfashioned.be/collections/grooming/products/damn-good-soap-pakket

1 keer per 6 weken ongeveer ga ik naar een barbier.

Cuuuuute

Proto
16 februari 2017, 08:47
Kale mannen met een Sinterklaas-baard, vreselijk.

Lol, het zit precies diep dat ge geen fatsoenlijke baard kunt laten staan.
Laat deze thread met rust man, ge moet uzelf hier niet komen pijnigen.

@KBE, door de baardolie zal uw baard ook veel zachter worden, ge gaat er super content van zijn!

KBE
16 februari 2017, 09:20
Ga zaterdag eens gaan kijken voor zo een olie, want het is nodig :D Merci voor de tips allemaal #beardon

Myllan
16 februari 2017, 09:26
Cosmetische arganolie en castorolie (100% Black Jamaican is de beste) zijn anders ook wel de moeite om eens te proberen als je bij de rest geen baat hebt.
Mijn man gebruikt dat ook vlak na het douchen smeert die zijn handel ermee in.

Baal Marduk
16 februari 2017, 09:31
Vanaf hoeveel mm is zo'n baardolie nuttig? Enkel voor de langere baarden I assume?

Myllan
16 februari 2017, 09:38
Vanaf hoeveel mm is zo'n baardolie nuttig? Enkel voor de langere baarden I assume?

Hangt dat niet van je huid en haartype af?
Denk dat sommige het al vanaf de stoppels nodig hebben terwijl anders bij een lange en volle baard (vuist lang en meer) niets nodig hebben. Denk ik, ben geen man. :D

Baal Marduk
16 februari 2017, 11:40
Hangt dat niet van je huid en haartype af?
Denk dat sommige het al vanaf de stoppels nodig hebben terwijl anders bij een lange en volle baard (vuist lang en meer) niets nodig hebben. Denk ik, ben geen man. :D

Nice try, catfish!

Myllan
16 februari 2017, 12:00
Nice try, catfish!

:s??

Proto
16 februari 2017, 12:05
:s??

Mja er doet het gerucht de ronde dat jij eigenlijk een man bent. Maar alé, ik heb al teveel gezegd eigenlijk.

lobotomy
16 februari 2017, 12:09
die baardolies / arganolie / .. zijn allemaal nogal duur voor mij. daarom heb ik de ideale oplossing gevonden: kokosolie (100% bio / virgin). ook heel goed voor de huid, voor massages, glijmiddel, ..
hoe: ik pak met een lepeltje een schepje er uit, wrijf da tussen mijn handen zodat het smelt, eenmaal gesmolten over heel mijn gezicht + baard. dan wassen, paar minuten later afspoelen. nooit meer jeuk of schilfertjes in mijn baard! en super goedkoop op bvb bodyenfit.nl

Myllan
16 februari 2017, 12:16
Mja er doet het gerucht de ronde dat jij eigenlijk een man bent. Maar alé, ik heb al teveel gezegd eigenlijk.

Oh als dat het maar is pfjeuw dacht dat het bekend of duidelijk was geworden dat ik eigenlijk een zwarte man ben. Een zwarte man (Zimbabwe meer bepaald)met een crimineel verleden die undercover Belgische venten probeert te scoren op 9lives maar zolang dat een geheim is hoef ik me geen zorgen te maken.

Proto
16 februari 2017, 12:18
Oh als dat het maar is pfjeuw dacht dat het bekend of duidelijk was geworden dat ik eigenlijk een zwarte man ben. Een zwarte man met een crimineel verleden die undercover venten probeert te scoren op 9lives maar zolang dat een geheim is hoef ik me geen zorgen te maken.

Haha toevallig ben ik ook ne zwarten. Maar geen crimineel, dat hoeft niet hand in hand te gaan. Bestaat daar al een club voor op 9lives? Anders beginnen we één.

Myllan
16 februari 2017, 12:25
Haha toevallig ben ik ook ne zwarten. Maar geen crimineel, dat hoeft niet hand in hand te gaan. Bestaat daar al een club voor op 9lives? Anders beginnen we één.

Hmm geen crimineel? Gaat lastig worden dan.
Ik heb ook geen baard, wel een snor zo'n dikke, vette pedosnor. We kunnen zo'n club beginnen maar voorwaarde is dan dat je je baard moet scheren.
Zie je dat wel zitten? Dat op zich is al een crimineel feit.:lol:
Ik ga nu eten, denk er maar eens keer na oké my nigga?
Woord omhoog mijn neger. En je broek ook!

straight_six
16 februari 2017, 12:28
Beste tip dat ik gekregen heb van mijn barbier was crèmespoeling gebruiken voor je baard. Is bij mij het enige die echt helpt om zacht te houden icm baard olie

Baard olie kun je perfect zelf maken. Helft jojoba olie, helft amandel olie en dan nog een geurtje erbij en voor 20€ heb je er voor bijna een jaar ver.

Jonas89
16 februari 2017, 14:07
die baardolies / arganolie / .. zijn allemaal nogal duur voor mij. daarom heb ik de ideale oplossing gevonden: kokosolie (100% bio / virgin). ook heel goed voor de huid, voor massages, glijmiddel, ..
hoe: ik pak met een lepeltje een schepje er uit, wrijf da tussen mijn handen zodat het smelt, eenmaal gesmolten over heel mijn gezicht + baard. dan wassen, paar minuten later afspoelen. nooit meer jeuk of schilfertjes in mijn baard! en super goedkoop op bvb bodyenfit.nl

Duur? 3,49

ashuray
16 februari 2017, 14:28

Myllan is geen man zene die geilt even hard op temptation island kerels als ik!

Proto
16 februari 2017, 14:50

Ne man kan ook op andere mannen geilen hé. Ik ben ook wel tamelijk zeker dat Myllan een vrouw is. Maar goed, de geruchten zijn er.

ashuray
16 februari 2017, 14:57
Ne man kan ook op andere mannen geilen hé. Ik ben ook wel tamelijk zeker dat Myllan een vrouw is. Maar goed, de geruchten zijn er.

Er is wel een verschil tussen de manier waarop manne geilen "dieje wil ik wel is in zen kont pakke" en de vrouwelijke swoon manier!

Proto
16 februari 2017, 14:59
Er is wel een verschil tussen de manier waarop manne geilen "dieje wil ik wel is in zen kont pakke" en de vrouwelijke swoon manier!

Lol, er zullen ook wel iets verfijndere homo mannen bestaan zeker :D

Myllan
16 februari 2017, 14:59

Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien en moet eerlijk zeggen, wat een bende homofielen zijn me dat?
Levi is een Pakistan?:wtf:
Die Kevin is best lekker maar bruh de rest is veel te afgetraind en te perfect. Een man die meer tijd doorbrengt voor de spiegel dan mij en met een grotere cupmaat is een no go!:naughty:
Ik ga de andere afleveringen ook zien om te kijken of ik nog van gedachte zal veranderen haha...

ashuray
16 februari 2017, 15:32
Ik heb gisteren de eerste aflevering gezien en moet eerlijk zeggen, wat een bende homofielen zijn me dat?
Levi is een Pakistan?:wtf:
Die Kevin is best lekker maar bruh de rest is veel te afgetraind en te perfect. Een man die meer tijd doorbrengt voor de spiegel dan mij en met een grotere cupmaat is een no go!:naughty:
Ik ga de andere afleveringen ook zien om te kijken of ik nog van gedachte zal veranderen haha...

Ja idd. Geef mij maar een normaal figuur of een klein buikje. Da ligt beter :D ik zou nog geen ijsje meer durven ete als ik me zone kerel samen was

ashuray
16 februari 2017, 15:36
Lol, er zullen ook wel iets verfijndere homo mannen bestaan zeker :D

De manpurse homo's wss wel! Die geilen op een vrouwelijke manier